Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (563)Каталог авторефератів та дисертацій (43)Грінченкознавство (7)Рідкісні та цінні видання (6)Наукові періодичні видання Університету (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вік<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.923.2(075.8)
Ч-46


    Черезова, Ірина Олександрівна.
    Психологія життєвих криз особистості [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів вищих навчальних закладів / І. О. Черезова ; Бердянський державний педагогічний університет, Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв. - Електронні текстові дані. - Бердянськ : БДПУ, 2016. - 195 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 144-146. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- вік -- втрата -- травма -- психологічне консультування
Анотація: У навчальному посібнику визначається сутність, природа, стадії, типи та класифікація життєвих криз собистості, виокремлюється типологія ставлень людини до кризової ситуації, розкриваються завдання, принципи та етичні засади кризового консультування. Акцент ставиться на використанні класичних та новітніх психотехнік з метою конструктивного подолання особистістю життєвих криз.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://umo.edu.ua
Утримувачі документа:
Бердянський державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Бердянський державний педагогічний університет. Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.923(075.8)
К 89


    Кузікова, Світлана Борисівна.
    Теорія і практика вікової психокорекції [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Б. Кузікова ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Електронні текстові дані. - Суми : Університетська книга, 2020. - 300 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 240-243. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психокорекція--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
лікувальна педагогіка -- психоаналіз -- гуманістична психологія -- підліток -- немовля -- ранній вік -- молодший школяр -- гештальтпсихологія -- біхевіористична психологія
Анотація: У посібнику висвітлюються питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва, розглядаються теоретичні основи психокорекційної практики, методи корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.sspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
373.2.015.3
Р 32


   
    Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини [Електронний ресурс] : монографія / Т. О. Піроженко [та ін.] ;за ред. Т. О. Піроженко. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 222 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-317-8 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Старший дошкільний вік--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- старший шкільний вік -- дошкільний вік -- заклади дошкільної освіти -- особистісний розвиток -- дитяча поіведінка
Анотація: Монографію присвячено висвітленню ролі ціннісних орієнтацій в житті дитини старшого дошкільного віку в умовах зміни соціальної ситуації розвитку (дошкільна освіта – початкова освіта). Зокрема висвітлено соціально-педагогічні та психологічні чинники, які зумовлюють здійснення вибору та прийняття дитиною соціально значущих цінностей, що виступають регуляторами її активності у спілкуванні та суто дитячих видах діяльності: предметно-практичній, ігровій, пізнавальній, образотворчій. Упровадження монографії сприятиме гармонізації системи «людина-світ», подальшому поліпшенню якості дошкільної освіти, психолого-педагогічному супроводу дитини старшого дошкільного віку на етапі кардинальної зміни соціальної ситуації розвитку малюка (дошкільна – початкова освіта) на основі врахування психолого-педагогічних чинників, що сприяють усталенню у структурі особистості старшого дошкільника важливіших психологічних надбань духовного розвитку дитини та збереженню цілісності особистості. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕККСТ

Дод.точки доступу:
Піроженко, Т. О.
Карабаєва, І. І.
Хартман, О. Ю.
Соловйова, Л. І.
Федорчук, О. І.
Токарева, Л. Д.
Піроженко, Т. О. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)