Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психологія -- Інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.922.761:616.89-008.434(075.8)
Р 11


    Рібцун, Ю. В.
    Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Ю. В. Рібцун. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Цибульська В. О., 2023. - 132 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8324-07-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
заїкання -- мутизм -- психоемоційні труднощі -- психо-мовленнєва діяльність
Анотація: Як свідчать статистичні дані МОН України, чи не найпоширенішою категорією дітей, відсоток яких значно зріс в умовах війни, є діти із заїканням. Водночас на сьогодні практично відсутні навчальні матеріали для психологопедагогічної роботи з такими дітьми в умовах кризових викликів сучасності. Саме тому, відповідаючи на актуальні запити держави, було створено посібник, у якому презентуються навчально-методичні матеріали з окресленої тематики. У навчально-методичному посібнику запропоновані доступні для проведення в умовах воєнних дій, дієві у психолого-педагогічному плані ігри та вправи для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із заїканням, надані змістовні покрокові методичні рекомендації. Посібник стане в нагоді батькам дітей з особливими мовленнєвими потребами та педагогам (вихователям, учителям початкових класів, практичним психологам, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів), які працюють із зазначеною категорією дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.922.76:616.896(075)
С 91


    Сухіна, І.
    Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : посібник / І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 197 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 183-197. - ISBN 978-966-399-930-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Анотація: Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обгрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні собливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра. Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Риндер, І.
Скрипник, Т.
Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)