Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психологія -- Прикладана психологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.98
П 86


   
    Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року) / Львівський державний університет внутрішніх справ ; укладач З. Р. Кісіль. - Електронні текстові дані. - Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Благута, Роман. Вступне слово / Р. Благута. - С .3
Андрушко, Людмила. Психологія білого кольору: на прикладі кольору форми медичних працівників / Л. Андрушко. - С .6
Багрій, Вікторія. Психологічні детермінанти «синдрому відкладеного життя» / В. Багрій. - С .10
Бамбурак, Наталія. Психологічний комфорт як профілактика психосоматичних захворювань / Н. Бамбурак, Марія Бригадир. - С .15
Барко, Вадим. Вимоги до керівників поліцейських підрозділів як до суб’єктів збереження психічного здоров’я особового складу / В. Барко, В. Остапович. - С .17
Березовська, Лариса. Психологічне благополуччя з позицій гедоністичного та евдемоністичного підходів / Л. Березовська. - С .22
Білинська, Н. Я. Психологічна допомога студентській молоді в умовах кризового буття засобами арт-терапії / Н. Я. Білинська. - С .25
Борисюк, Ольга. Психологічний феномен завченої безпомічності: онтогентичний підхід / О. Борисюк. - С .28
Галян, Ігор. Смислова саморегуляція як здоров’язберігаюча технологія / І. Галян, О. Галян. - С .32
Гнатюк, Ольга. Здоров’я зберігаючі навчальні технології як запорука збереження психічного здоров’я здобувачів освіти / О. Гнатюк. - С .36
Гнатюк, Юлія. Теоретичний аналіз ревнощів / Ю. Гнатюк. - С .40
Грабовська, Софія. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників з різним ставленням до засобів дисциплінарного впливу / С. Грабовська, Т. Бурдіна. - С .43
Гривнак, Ірина. Психологічні особливості студентів схильних до прокрастинації / І. Гривнак. - С .47
Давидова, Ольга. Критерії оцінки психологічної готовності керівника поліцейського підрозділу до збереження психічного здоров’я особового складу / О. Давидова, В. Барко. - С .51
Держко, Ігор. Становлення адаптивних можливостей психіки людини в постіндустрійну епоху / І. Держко. - С .55
Євдокімова, О. О. Проблема змінювання особистості в зарубіжних наукових студіях / О. О. Євдокімова. - С .57
Жигайло, Наталія. Фізичне та психічне здоров’я в час пандемії: психологічне осмислення / Н. Жигайло, Н. Боженко. - С .61
Жизномірська, Оксана. Психічне здоров’я особистості педагога – запорука успішної діяльності / О. Жизномірська. - С .66
Жукевич, І. П. Професійна деформація військовослужбовців управління державної охорони / І. П. Жукевич, В. В. Паламарчук. - С .70
Заверуха, Ольга. Психологічні особливості розвитку професійної ідентичності сучасного студента-психолога / О. Заверуха. - С .73
Зубіашвілі, Ірина. Проблематика психічного здоров’я в контексті особистісної кризи під час пандемії / І. Зубіашвілі, Т. Мельничук. - С .77
Ілляшенко, Тамара. Затримка психічного розвитку у дітей як психосоціальна проблема / Т. Ілляшенко. - С .81
Казміренко, В’ячеслав. Когнітивне спілкування як ресурс розвитку соціального інтелекту і прояв психологічного здоров’я особистості / Казміренко. - С .85
Карпенко, Віталій. Кризова комунікація в умовах пандемії та карантину / В. Карпенко, Д. Юрчак, М. Щепанські. - С .90
Карпенко, Зіновія. Польський досвід порівняльних досліджень емоційного здоров’я студентської молоді. / З. Карпенко. - С .94
Карпенко, Наталія. Модель психосоціальної роботи з кризовими станами / Н. Карпенко. - С .98
Карпінська, Роксолана. Роль сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі у формуванні психічного здоров’я особистості / Р. Карпінська. - С .100
Католик, Галина. Рефлексії психотерапевтичного досвіду / Г. Католик. - С .104
Ковальчук, Зоряна. Шляхи становлення аудіовізуальної психофізіологічної діагностики людини / З. Ковальчук. - С .109
Козира, Петро. Особливості роботи психолога у закладах для реабілітації осіб із наркотичною та алкогольною залежністю / П. Козира. - С .111
Козирєв, Микола. Самотність як психологічний феномен / М. Козирєв. - С .115
Колесніченко, Олександр. Типологія військовослужбовців які вживають психоактивні речовини / О. Колесніченко, І. Приходько, Я. Мацегора. - С .120
Колосович, Олександр. Професійне вигорання як розлад психічного здоров’я суб’єкта праці / О. Колосович. - С .123
Корнієнко, І. Вплив неповної сім’ї на формування індивідуально-типологічних рис особистості / І. Корнієнко. - С .127
Крупник, Ганна. Вплив сучасних кризових ситуацій у суспільстві на розвиток взаємин у нуклеарній сім’ї / Г. Крупник. - С .130
Куций, Олександр. Емоційний імунітет як фактор здоров’я та рекомендації з його формування / О. Куций. - С .133
Легка, Андріана. Аналіз особливостей детермінант щастя особистості у суспільстві як показник її психічного здоров’я / А. Легка. - С .136
Лигун, Ніна. Психологічні проблеми професійної підготовки поліцейських: міжнародний досвід / Н. Лигун, З. Кісіль. - С .141
Лисак, Віра. Особливості психічного здоров’я молоді в новітніх соціальних умовах / В. Лисак. - С .146
Луценко, Юрій. Застосування навичок мотиваційного консультування у роботі з клієнтами в умовах трансформації психологічних послуг / Ю. Луценко. - С .149
Лялюк, Галина. Етично-альтруїстичний принцип виховання дітей-сиріт як фактор їх особистісного зростання / Г. Лялюк. - С .156
Лялюк, Галина. Психологічна просвіта серед населення як фактор підвищення рівня психічного здоров’я / Г. Лялюк, В. Петрів. - С .161
Майорчак, Наталія. Змістові характеристики та роль брехні у міжособистісній комунікації / Н. Майорчак. - С .164
Марчук, Алла . Освітнє середовище як чинник формування стійкості та опірності особистості до складних життєвих ситуацій / А. Марчук. - С .167
Мороз, Ольга. Особливості використання копінг-стратегій в кризових умовах / О. Мороз. - С .170
Мрака, Наталя. Мотиваційний потенціал арттерапії на прикладі заняття з книготерапії / Н. Мрака. - С .173
Навроцька, Віра. Оскарження питання про застосування примусового заходу медичного характеру неосудним, обмежено осудним чи особою, яка захворіла на психічну хворобу після вчинення суспільно-небезпечного діяння / В. Навроцька. - С .176
Обухівська, Антоніна. Науково-методологічні засади розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами / А. Обухівська. - С .178
Одинцова, Галина. Особливості емоційного профілю осіб під час карантинних обмежень пандемії коронавірусу в Україні / Г. Одинцова, Н. Калька. - С .182
Орищин, Лідія. Почуття контролю, як рушійний чинник оптимізму молоді / Л. Орищин. - С .187
Осьодло, Василь. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України / В. Осьодло, Д. Зубовський. - С .190
Пампура, Ігор. Вплив психічного здоров’я на професійну діяльність працівників правоохоронних органів / І. Пампура, Л. Процик. - С .194
Потапчук, Євген. Особливості психологічної діагностики сімейних ролей подружжя / Є. Потапчук, Д. Карпова. - С .198
Потапчук, Наталія. Емоційна співзалежність у партнерів як ознака психологічної проблеми / Н. Потапчук, Т. Венцеславська. - С .201
Решетило, Лідія. Особливості харчування при стресі та нервовому збудженні / Л. Решетило. - С .203
Сибірний, Андрій. Поведінкові реакції на небезпеку та керування ними / А. Сибірний. - С .206
Сибірна, Рома. Психологія поведінки людини в умовах автономного виживання / Р. Сибірна, О. Зарічна. - С .208
Сіткар, Віктор. Розвиток та психічне здоров’я сучасних тінейджерів: причини та наслідки. / В. Сіткар, Н. Сіткар. - С .211
Стульківська, Мар’яна. Деякі етичні аспекти консультування релігійних осіб / М. Стульківська. - С .216
Супрун, Дар’я. Психічне здоров’я як обов’язкова передумова професійного самоздійснення / Д. Супрун. - С .218
Тютюнник, Лілія. Психологічні прояви бойового стресу / Л. Тютюнник. - С .221
Фінів, Ольга. Вплив розладів самоприйняття і соціальної ідентичності на психічне здоров’я особистості: теоретичні аспекти / О. Фінів. - С .224
Христук, Оксана. Дослідження особливостей переживання стресу у студентів в процесі дистанційного навчання під час пандемії covid-19 / О. Христук, О. Угрин, О. Кузьо. - С .228
Цільмак, Олена. Особистісноспрямовані професійні мотиви майбутніх психологів / О. Цільмак. - С .231
Швець, Дмитро. Проблеми особистісного розвитку поліцейських на етапі професійної підготовки / Д. Швець. - С .235
Шиделко, Анна. Особливості сексуальної поведінки підлітків у контексті вікової психології / А. Шиделко. - С .238
Щербина-Прилука, Валентина. Значення рефлексії для психічного здоров’я неповнолітніх в умовах кризового суспільства / В. Щербина-Прилука. - С .243
Яремко, Роман. Проблема професійної мотивації майбутніх рятувальників / Р. Яремко. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--З’їзди і конференції

Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет внутрішніх справ

Дод.точки доступу:
Кісіль, З. Р. \укладач.\
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.98(075.8)
Ш 36


    Шебанова, Віталія Ігорівна.
    Практики консультування та терапії в кризових ситуаціях [Електронний ресурс] : навчально-методичні рекомендації / В. І. Шебанова ; Херсонський державний університет, Факультет психології, історії та соціології. - Електронні текстові дані. - Херсон : ПП Вишемирський В. С., 2017. - 136 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 86-97. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наративний психологічний аналіз -- ранжування кризових подій -- стрес -- психічна травма -- дебрифінг -- когнітивно-поведінкова терапія -- страх смерті -- втрата
Анотація: Запропоновані у навчально-методичних рекомендаціях загальні принципи та техніки кризової психології і психотерапії можуть бути використані як практичними психологами, так і іншими практичними працівниками закладів освіти з метою надання психологічної підтримки клієнтам різного віку, що знаходять у різних кризових станах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.ksu.ks.ua
Утримувачі документа:
Херсонський державний університет

Дод.точки доступу:
Херсонський державний університет. Факультет психології, історії та соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98(075.8)
П 86


   
    Психологія екстремальних та кризових ситуацій [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр за спеціальністю 053 Психологія і студентів освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 232 Соціальне забезпечення денної та заочної форми навчання / О. Г. Романовський [та ін.] ; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". - Електронні текстові дані. - Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2022. - 356 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 351-353. - ISBN 978-617-8059-50-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
вікові кризи -- екзистенціальні кризи -- поведінка людини -- суїцидальна поведінка -- психологія втрати -- надзвичайна ситуація -- стрес
Анотація: Посібник допомагає сформувати професійно важливі уявлення у студентів щодо методологічних основ екстремальної та кризової психології, з пояснювальними теоріями поведінки людини в ситуації невизначеності та непередбачуваності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.kpi.kharkov.ua
Утримувачі документа:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дод.точки доступу:
Романовський, О. Г.
Черкашин, А. І.
Грень, Л. М.
Костиря, І. В.
Олінковська, Я. О.
Панфілов, Ю. І.
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.98
К 11


   
    Кіберсоціалізація [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України) ; редактор: Л. А. Найдьонова, Н. Л. Дятел ; укладач Ю. С. Чаплінська. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 135 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бєлінська, І. В. Кіберсоціалізація у контексті професійної підготовки майбутніх журналістів / І. В. Бєлінська. - С .6
Горбунов, О. А. Особливості управління здоров'ям військовослужбовців в умовах інформаційної війни з використанням компютерних систем / О. А. Горбунов, О. О. Горбунов, В. А. Заславський. - С .10
Дятел, Н. Л. Емпіричне дослідження медіаопосередкованої комунікації підлітків в умовах кіберсоціалізації / Н. Л. Дятел. - С .14
Хоменко, І. А. Кіберсоціалізація та журналістика: проблеми безпеки / І. А. Хоменко. - С .17
Кочур, В. Особливості мислення у людей які захоплюються кіберспортом / В. Кочур. - С .21
Найдьонова, Л. А. Психологічні проблеми кіберсоціалізації в умовах інформаційної війни / Л. А. Найдьонова. - С .23
Череповська, Н.І. Проблема розвитку патріотизму медіапсихологічними засобами: особливості організації рефлексії перегляду фільмів у медіаклубі / Н.І. Череповська. - С .28
Kryshovska, O. O Online-activity as an indicator of cybersocialization / O. O Kryshovska. - С .31
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--Збірники

Анотація: Збірник наукових працю присвячено питанням кіберсоціалізації особистості, зокрема, проблемам, які виникають в процесі соціалізації в умовах інформаційного суспільства. Розглядаються як позитивні, так і негативні наслідки соціалізації особистості техногенного світу. Дана збірка є результатом кропіткої праці вчених, педагогів, спеціалістів технічних наук, журналістів, студентів та учнів Малої академії наук України, яка аналізує кібер-виклики сьогодення, проблеми пов’язані з кіберсоціалізацією та шляхи їх вирішення. Збірник адресується психологам, соціальним педагогам та працівникам, медіапсихологам та медіапедагогам, журналістам, науковцям, вчителям, студентам та викладачам курсів різних галузей, дотичних до зазначеної теми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Найдьонова, Л.А. \редактор.\
Дятел, Н.Л. \редактор.\
Чаплінська, Ю.С. \укладач.\
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.98
З-67


    Зливков, В.
    Сучасні тренінгові технології: інтегративний підхід [Електронний ресурс] : посібник / В. Зливков, С. Ліпінська, С. Лукомська ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН). - Електронні текстові дані. - Ніжин : Лисенко М. М., 2020. - 210 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--Практичні посібники

Анотація: Посібник присвячено аналізу сучасних тренінгових технологій в контексті популярного нині інтегративного підходу у психологічній науці та практиці. Висвітлено історичний і методологічний аспекти становлення тренінгових форм роботи психолога, визначено їх сучасний стан та перспективи розвитку. Окреслено можливості використання тренінгових технологій у практиці психологічного супроводу персоналу, профілактики емоційного вигорання та розвитку стресо- та життєстійкості особистості, проаналізовано балінтовські групи в контексті розвитку кар’єри персоналу, ресурсний підхід до подолання особистістю кризових ситуацій; особливу увагу приділено актуальній у вирішенні багатьох запитів клієнтів в умовах сьогодення тренінговій технології – консонансній терапії. У посібнику поєднано сучасні теоретичні розвідки та авторські практичні методики. Посібник адресовано широкому колу як практичних психологів, так і педагогів. соціальних працівників та усіх, хто цікавиться психологією тренінгової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Ліпінська, С.
Лукомська, С.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)