Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Інклюзивна освіта -- Спеціальна педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.01:376-056.26(477)
А 43


   
    Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти [Електронний ресурс] : монографія / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича ; за загальною редакцією Л. Б. Платаш. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2020. - 572 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Спеціальна педагогіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивний простір -- інклюзивне навчання -- діти з аутичним розладом -- діти з інвалідністю -- арт-терапія -- сенсорна інтеграція
Анотація: У колективній монографії проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації інклюзивного навчання дітей з особливими потребами в закладах освіти. Висвітлено стан розвитку інклюзивної освіти в Чернівецькій області. Значну увагу приділено питанням забезпечення системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг особам з порушеннями психофізичного розвитку у закладах освіти. Видання містить корисну інформацію для батьків як учасників освітнього процесу. Представлені у монографії матеріали можуть бути корисні науковцям, науково-педагогічним працівникам, здобувачам наукових ступенів, студентам закладів передвищої та вищої освіти, а також усім, хто цікавиться проблемами інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua

Дод.точки доступу:
Платаш, Л. Б. \за загальною редакцією.\
Гонюкова, Л. В. \рецензент.\
Логвиненко, Т. О. \рецензент.\
Іващенко, О. Ф. \рецензент.\
Коптєва, Н. М. \рецензент.\
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
378.091.2-056.26(082)
А 43


   
    Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. № 6 (8) / Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" ; рецензент: В. В. Засенко, О. Р. Малхазов. - Електронні текстові дані. - Київ : Університет Україна, 2009. - 484 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Спеціальна педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- студенти-інваліди -- подолання дизортографії -- методи протекціонізму
Анотація: У збірнику вміщено статті з актуальних проблем навчання та виховання, професійної, соціально'психологічної та фізичної реабі' літації людей з особливими потребами. Видання орієнтоване на науковців, викладачів, співробітників служб соціальної допо' моги та реабілітаційних центрів, а також на всіх, хто опікується проблемами людей з інвалідністю
Перейти до зовнішнього ресурсу http://centres.lnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Дод.точки доступу:
Засенко, В. В. \рецензент.\
Малхазов, О. Р. \рецензент.\
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376.091:005.591.3(477)
Т 33


   
    Теоретико-методологічні засади впровадження інклюзії в закладах освіти [Електронний ресурс] : монографія: присвячена 20-річчю заснування Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" / Хмельницький інститут соціальних технологій, ВНЗ „Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна” ; редактор М. Є. Чайковський ; рецензент: О. М. Дікова-Фаворська, С. Я. Харченко, Л. З. Сердюк. - Електронні текстові дані. - Київ : Університет Україна, 2019. - 460 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-388-578-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Спеціальна педагогіка--Монографії

Анотація: У монографії представлено теоретичні та методологічні засади впровадження інклюзії в закладах загальної та вищої освіти, зокрема розкрито соціально-педагогічну роботу з молоддю з особливими освітніми потребами, специфіку соціальної адаптації в інклюзивному освітньому просторі, охарактеризовано особливості роботи з дітьми та молоддю з різними нозологіями у навчальній діяльності та здійснення їх соціального та психологічного супроводу. Книгу призначено для науково-педагогічних, наукових і педагогічних працівників, а також фахівцям в галузі соціальної сфери.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://hist.km.ua
Утримувачі документа:
Хмельницький інститут соціальних технологій

Дод.точки доступу:
Чайковський, М. Є. \редактор.\
Дікова-Фаворська, О. М. \рецензент.\
Харченко, С. Я. \рецензент.\
Сердюк, Л. З. \рецензент.\
Хмельницький інститут соціальних технологій
ВНЗ „Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)