Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (41)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=316.6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
376:316.6
П 69


   
    Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст [Електронний ресурс] : результати дослідження / О. В. Мартинчук [та ін.] ; Міжнародний фонд "Відродження", Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Romani Early Years Network, Open Society Foundations. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Парашин, 2020. - 124 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 118-120. - ISBN 983-645-78-4589-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентності асистента -- кваліфікаційні характеристики -- профіль посади
Анотація: Публікація містить огляд результатів дослідження міжнародної та вітчизняної практики асистентів педагогів (асистентів вчителів / асистентів вихователів) їхньої ролі в навчальному процесі, компетентностей, особливостей професії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.irf.ua
Утримувачі документа:
Міжнародний фонд "Відродження"

Дод.точки доступу:
Мартинчук, Олена Валеріївна
Софій, Наталія Зіновіївна
Федоренко, Оксана Филимонівна
Лук’янова, Галина Юріївна
Кошіль, Оксана Петрівна
Симоненко, Тетяна Василівна
Байда, Лариса Юріївна
Найда, Юлія Михайлівна
Міжнародний фонд "Відродження"
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Romani Early Years Network
Open Society Foundations


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.923.2:316.6
Б 68


   
    Благополуччя особистості як мета психологічних і соціальних практик [Електронний ресурс] : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару (25 вересня 2019 року, Київ) / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка ; редактор Ю. М. Швалба. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - 55 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бохонкова, Ю. О. Особистісні ресурси стратегій поведінки людини в ситуації життєвих змін / Ю. О. Бохонкова. - С .5
Вернік, О. Л. Суб’єктивне і психологічне благополуччя: проблема інтеграції евдеймонічного і гедоністичного підходів / О. Л. Вернік. - С .9
Вовчик-Блакитна, О. О. Суб’єктивне благаополуччя та екологічно відповідальна поведінка особистості / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .13
Гурлєва, Т. С. Психологічне благополуччя і масмедіа: точки перетину / Т. С. Гурлєва
Кирпенко, Т. М. Огляд досліджень благополуччя як складової здоров’я людини / Т. М. Кирпенко. - С .23
Маряненко, Л. В. Православна психотерапія в запиті досягнення психологічного (душевного) і духовного благополуччя особистості в навчальному процесі / Л. В. Маряненко. - С .25
Мельник, Ю. В. Вплив ситуації невизначеності на психоемоційне благополуччя особистості / Ю. В. Мельник. - С .31
Павленко, О. В. Чинники благополуччя особистості у психологічних практиках / О. В. Павленко. - С .36
Подорожний, В. Г. Суб’єктивне благополуччя як фактор подолання особистісного відчуження людей похилого віку / В. Г. Подорожний. - С .39
Романова, В. С. Соціальна анімація як складова психологічного благополуччя / В. С. Романова. - С .42
Рудоміно-Дусятська, О. В. Екологічна активність як чинник психологічного благополуччя особистост / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .46
Швалб, Ю. М. Благополуччя в системі життєдіяльності особистості / Ю. М. Швалб. - С .51
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--Промови, виступи

Кл.слова (ненормовані):
масмедіа -- вплив ситуації -- соціальна анімація -- екологічна активність
Анотація: У матеріалах науково-практичного семінару викладено доповіді учасників про результати досліджень щодо проблем вивчення, діагностики, вимірювання і практичної роботи з переживанням особистістю благополуччя, чинників його позитивного і негативного розвитку, функціонування і трансформації у життєвому середовищі особистості у різних його аспектах і розрізах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ecopsy.com.ua
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Дод.точки доступу:
Швалба, Ю. М. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376:316.6
С 69


   
    Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2019 р.) / Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет ; редактор Я. В. Кічук. - Електронні текстові дані. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. - 156 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці праць. - Б. ц.
    Зміст:
Бухнієва, О. А. Потенціал музичної терапії в інклюзивній освіті / О. А. Бухнієва, Л. Д. Банкул. - С .7
Буюклі, К. Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами / К. Буюклі. - С .11
Гайтанжи, О. Розвиток ІКТ-компетенції педагогів інклюзивної освіти в системі / О. Гайтанжи. - С .13
Грищенко, Г. Партнерська взаємодія як основа ефективного упровадження інклюзивного навчання в Україні / Г. Грищенко. - С .17
Гусячкина, Н. Специфіка соціалізації дитини з вадами мовлення в умовах інклюзії / Н. Гусячкина. - С .20
Дішлі, О. Теоретичні засади формування гуманістичних цінностей у дошкільників / О. Дішлі. - С .23
Дія, І. «Діти вулиці»: основні моделі соціально-педагогічної роботи / І. Дія. - С .25
Дудченко, Т. Ігрова діяльність як засіб соціальної адаптації дошкільників в умовах інклюзивної освіти / Т. Дудченко. - С .28
Дьомкіна, А. Кінезіологія як спосіб розвитку дитини з порушенням мовлення / А. Дьомкіна. - С .30
Єсавелюк, К. Інноваційні технології в навчанні дітей з особливими потребами / К. Єсавелюк. - С .33
Єфременко, Р. Причини правопорушень серед неповнолітніх / Р. Єфременко. - С .36
Замашкіна, О. Використання адаптивної фізичної культури і спорту у соціальній адаптації осіб з обмеженими можливостями здоров‘я / О. Замашкіна. - С .39
Звєкова, В. Інновації в інклюзивній освіті на сучасному етапі / В. Звєкова. - С .41
Івченко, О. Самосвідомість і самооцінка як складова особистості дошкільника в інклюзивній освіти / О. Івченко. - С .45
Ігнатьєва, О. Формування комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивного навчання / О. Ігнатьєва. - С .47
Катриченко, В. Колорит омузичення творів український поетів / В. Катриченко. - С .52
Кірик, І. Інклюзивна освіта в Україні : контекст педагогічних інновації / І. Кірик. - С .54
Кічук, А. Роль емоційної складової психологічного здоров‘я студентської молоді у становленні її інклюзивної культури / А. Кічук. - С .57
Кічук, Н. Проблема здатності майбутнього фахівця до взаємодії з батьками як виду партнерських відносин в інклюзивній освіті / Н. Кічук. - С .60
Ковальчук, О. Використання механізму соціального партнерства для розвитку освітнього простору / О. Ковальчук. - С .64
Корнієнко, С. Використання спортивно-ігрових технологій як засобу фізичного розвитку дітей з особливими потребами / С. Корнієнко. - С .66
Корнієнко, С. Сім‘я – родина як модель соціального партнерства сучасного інклюзивного закладу освіти / С. Корнієнко. - С .69
Криворучко, Р. Позитивна соціалізація дітей з особливими освітніми потребами засобами творів візуального мистецтва / Р. Криворучко. - С .72
Крсек, O. Організація мовної освіти національних меншин в інклюзії в США (англ.) / O. Крсек. - С .74
Лозова, С. Методичні та концептуальні засади впливу кольором на дітей з дефектами звуковимови / С. Лозова. - С .78
Лунгу, Л. Зарубіжний досвід інклюзивної тенденції в освіті / Л. Лунгу. - С .84
Ніколаєв, С. Перспективи мультидисциплінарного партнерства та комунікації соціономістів у процесі педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами / С. Ніколаєв. - С .87
Павленко, І. Соціальна інклюзія як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливим потребами / І. Павленко. - С .90
Памбук, В. Особливості формування творчої індивідуальності дитини першокласника в умовах інклюзивної освіти / В. Памбук. - С .93
Пенькова, С. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі / С. Пенькова. - С .95
Пріма, Р. До проблеми спеціальної професійної підготовки педагога інклюзивної освіти / Р. Пріма, Д. Пріма. - С .98
Рафуля, І. Методи вдосконалення спільної роботи батьків і школи в сучасному суспільстві / І. Рафуля. - С .101
Рашидов, С. Правові основи інклюзивної освіти / С. Рашидов, С. Рашидова. - С .104
Рогожа, С. Формування естетичної культури молодших школярів у позакласній виховній роботі / С. Рогожа. - С .107
Рошкан, Р. Полікультурне виховання молодших школярів у закладах початкової освіти / Р. Рошкан, О. Біла. - С .109
Сейрик, К. Внутрішній рівень соціального партнерства в інклюзивної системи освіти / К. Сейрик. - С .112
Сич, Ю. Школа – осередок розвитку ідеї інклюзивної освіти в українському соціумі / Ю. Сич. - С .114
Слободниченко, В. Формування психологічної готовності вихователів до роботи в умовах інклюзивного простору закладу дошкільної освіти / В. Слободниченко, Д. Іванова. - С .118
Таранова, В. Репродуктивне здоров‘я молоді (можливі фактори ризику) – вплив на соціалізацію молоді / В. Таранова. - С .123
Топалова, М. Актуальність спадщини В. О. Сухомлинського в сучасному дошкільному закладі з нахилом інклюзивної освіти / М. Топалова. - С .126
Урсу, А. Виховання толерантних відносин між дітьми з різними можливостями здоров’я в рамках соціальної інклюзії / А. Урсу. - С .128
Фурдуй, С. Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід / С. Фурдуй. - С .132
Хрістенко, Н. Особливості життєдіяльності та стану здоров'я сучасних дошкільнят / Н. Хрістенко. - С .134
Черевата, Ю. В. Вивчення готовності педагогів до роботи в умовах інтегрованого навчання дітей з обмеженими можливостями здоров‘я / Ю. В. Черевата. - С .137
Чумак, Н. Розвиток креативного потенціалу дошкільників з обмеженими можливостями / Н. Чумак. - С .141
Чупахіна, С. Партнерська діяльність вчителя в інклюзивному інформаційному просторі школи / С. Чупахіна. - С .143
Шевчук, А. Українське традиційне мистецтво як основа спецкурсів для удосконалення крос-культурної комунікації майбутніх вихователів / А. Шевчук. - С .147
Шинкарева, Ж. Виховання міжетничної толерантності дітей дошкільного віку в контексті конструктивного досвіду зарубіжжя / Ж. Шинкарева. - С .152
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Соціальне партнерство--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ-компетенція -- інноваційні технології -- соціалізація дітей -- мультидисциплінарне партнерство -- комунікація соціономістів
Анотація: У збірнику розглядаються нові підходи інклюзивної освіти, подані методичні рекомендації педагогічним працівникам інклюзивного навчання щодо співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності корекційної роботи. Висвітлено організаційні питання навчальної команди фахівців. Описана система комплексної корекційно-розвивальної допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзії, яка передбачає медичну, педагогічну, психологічну та соціальну допомогу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Кічук, Я. В. \редактор.\
Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.9:316.6:364:355.292
Г 90


   
    Групові форми роботи в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій (досвід упровадження) [Електронний ресурс] : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи ; заг. ред. В. Г. Панка, І. І. Ткачук. - Електронні текстові дані. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 122 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-521-769-6 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічна допомога--Групова психологія--Допомога військовим--Практичні посібники

   Соціальна психологія


   Військова справа--Воєнні конфлікти--Наслідки воєнних дій


Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- групова робота -- травматичний досвід -- психокорекція -- психосоціальна допомога -- психологічна підтримка -- військові дії -- жертви військових дій -- освітній процес -- учасники освітнього процесу
Анотація: У запропонованому виданні висвітлено широке коло питань, пов’язаних з організацією та здійсненням працівниками психологічної служби групової роботи з метою допомоги дітям та сім’ям, які зазнали травматичного досвіду внаслідок військових дій. Представлено три авторські корекційні програми: програму корекційно-розвивальних ігрових занять для молодших школярів, які отримали травматичний досвід; програму психокорекції емоційних переживань підлітків, які зазнали травматичного досвіду «Літній інтенсив»; програму соціально-психологічних тренінгів для відновлення психічних та фізичних ресурсів працівників психологічної служби. . - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Панка, В. Г. \редактор.\
Ткачук, І. І. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.9:37.015.3:316.6
Н 34


   
    Науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти в умовах децентралізації (моделі, досвід) [Електронний ресурс] : колективна монографія / В. Г. Панок [та ін.] ; редактор В. Г. Панок ; Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Електронні текстові дані. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 152 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-521-748-0 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:

ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічні служби--Монографії

   Система освіти--Україна


Анотація: У монографії наведено ідеї, методики і кращий досвід науково- методичного забезпечення діяльності психологічної служби у непростих умовах децентралізації державного управління. Ця робота – результат творчого пошуку і об’єднання зусиль науковців і практиків для забезпечення подальшого розвитку та підвищення ефективності діяльності психологічної служби.\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Панок, В. Г.
Рибалка, В. В.
Романовська, Д. Д.
Марухіна, І. В.
Горленко, В. М.
Сосновенко, Н. В.
Панок, В. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
316.6
Т 23


    Татенко, В. О.
    Соціальна психологія націєтворення: суб’єктно-вчинковий підхід [Електронний ресурс] : монографія / В. О. Татенко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 140 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-552-1 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Націєтворення--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
мотивація націєтворення -- модель націєтворення -- колективна активність
Анотація: Монографію присвячено проблемі становлення спільноти нацією. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
316.6
Г 90


   
    Групові ресурси подолання наслідків негативних соціальних явищ [Електронний ресурс] : практичний посібник / Л. Г. Чорна [та ін.] ; за науковою редакцією Л. Г. Чорної. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. - 98 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-609-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
групова дискусія -- колективні травми -- групова солідаризація
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які розкривають деструктивний і конструктивний контексти групової феноменології. Психологічні наслідки негативних соціальних явищ розглядаються як переживання людиною складних соціальних ситуацій, зумовлених історичними колективними травмами, війною, пропагандою, вимушеною міграцією переселенців, економічною кризою і глобалізацією, шкільними конфліктами. Пропонується широкий перелік групових ресурсів долання складних соціальних ситуацій: групова дискусія, соціодрама, технологія символізації травматичного досвіду учасників групи, методи дії, складання групових наративів, засоби фасилітації здорових стосунків у малій групі, конструктивні стратегії взаємодії. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям і студентам, психологам закладів загальної середньої та вищої освіти, системи післядипломної педагогічної освіти та інших психологічних служб, членам професійних психологічних асоціацій і волонтерських організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Чорна, Л. Г.
Горностай, П. П.
Вус, В. І.
Коробанова, О. Л.
Плетка, О. Т.
Чорної, Л. Г. \за науковою редакцією.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
316.6
О-62


   
    Оптимізація групової взаємодії в малих групах [Електронний ресурс] : посібник / П. П. Горностай [та ін.] ; за науковою редакцією П. П. Горностая ; Національна академія педагогічних наук України ), Інститут соціальної та політичної психології). - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 126 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-553-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання

Анотація: У посібнику висвітлюються актуальні проблеми взаємодії в малих групах, розв’язання яких сприятиме поліпшенню соціально-психологічного клімату в них, гармонізації стосунків між членами групи та успішному досягненню спільної мети діяльності. Описуються методи, методики, технології, які формують соціальні компетентності людини, забезпечують успішність розв’язання різноманітних проблем групової взаємодії. Для практичних психологів системи освіти, педагогів і керівників закладів освіти, а також для всіх, хто цікавиться проблемами малих груп і методами практичної роботи з ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Горностай, П. П.
Чорна, Л. Г.
Коробанова, О. Л.
Плетка, О. Т.
Циганенко, Г. В.
Горностая, П. П. \за науковою редакцією.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)