Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Максименко, С. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
159.923.2
О-75


   
    Особистість як суб’єкт подолання кризових ситуацій: психологічна теорія і практика [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редактор: С. Д. Максименко, С. Б. Кузікова, В. Л. Зливкова. - Електронні текстові дані. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. - 540 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-698-23801-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--Монографії

Анотація: Колективна монографія присвячена сучасним проблемам психології особистості. У книзі висвітлюються теоретичні та прикладні аспекти дослідження особистості у кризових умовах і критичних ситуаціях життя. Розглядаються особливості переживання персонологічних, вікових, професійних і соціокультурних криз; умови адаптації, ресоціалізації та розвитку особистості в ускладнених умовах життя. Особливу увагу в представленому науковому доробку приділено проблемам збереження психічного здоров’я людини та надання їй психологічної допомоги в консультативно-терапевтичній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. \редактор.\
Кузікова, С. Б. \редактор.\
Зливкова, В. Л. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.9.015
П 86


   
    Психологічний супровід взаємодії суб’єктів освітнього простору [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. Д. Максименко [та ін.] ; за науковою редакцією С. Д. Максименка. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. - 81 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-37-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічна допомога--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
страх -- гнів -- депресивність -- амбівалентність
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються результати досліджень психологічного супроводу суб’єктів освітнього простору: пропонується модель психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту підлітків, яка допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу; виокремлюються вимоги до організації розвивального освітнього середовища; наголошено на питаннях психологічної підтримки суб’єктів освітнього простору під час війни, а також проблемах формування залежностей у освітньому середовищі та їх профілактичному психологічному супроводі. Викладені у посібнику матеріали окреслюють загальну картину психологічних складових міжособистісної взаємодії учасників освітнього простору та торкаються певних актуальних питань наданням практичних рекомендацій, які можуть бути корисними психологампрактикам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям, викладачам та всім зацікавленим.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С.Д.
Маслюк, А.М.
Литвинчук, Л.М.
Слободяник, Н.В.
Чудакова, О.М.
Максименка, С.Д. \за науковою редакцією.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.923(075.8)
П 86


   
    Психічне здоров’я особистості [Електронний ресурс] : підручник для вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко [та ін.] ; редактор С. Д. Максименко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Людмила, 2021. - 457 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7974-37-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
біоетика -- концепція здоровֹ’я -- психічний розвиток -- психічна норма -- психічні розлади -- психогігієна -- психопрофілактика
Анотація: Підручник розкриває теоретико-методологічні, організаційно-методичні засади психології. В книзі підкреслена необхідність поширення здорового способу життя, а також охарактеризовані проблеми, пов’язані із способом життя та заходи, направлені на збереження здоров’я. Викладена загальна стратегія концепції здоров’я, сутність індивідуального і популяційного здоров’я, поняття психічної норми і патології та проведений поглиблений аналіз концепції психічного здоров’я. Також описані порушення психологічного здоров’я за МКХ-10, симптоми і ознаки порушення емоцій і поведінки, жорстокості, самопошкодження, професійної деформації. Важлива увага приділяється віковим аспектам психологічного здоров’я, психологічним кризам, впливу психосоціальних обставин на розвиток психіки, функціонуванні сім’ї і її дезадаптаційним формам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Руденко, Я. В.
Кушнєрьова, А. М.
Невмержицький, В. М.
Максименко, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 1 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 384 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-093-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- когнітивний розвиток -- системне мислення -- когнітивна психологія
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 2 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 356 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-092-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
когнітивна наука -- основні підходи -- когнітологія -- історія конекціонізму
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.97:616.89(075.8)
М 42


    Медична психологія [Електронний ресурс] : підручник / редактор С. Д. Максименко. - 3-є вид. дороб. і доповн. - Електронні текстові дані. - Київ : Людмила, 2023 -
. - Назва з титул. екрана.
   Т. 1 / С. Д. Максименко [та ін.]. - 512 on-line. - ). - ISBN 978-617-555-097-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медична психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній світ -- переживання -- характер -- психічні стани -- досвід -- спрямованість -- здібності
Анотація: Підручник містить систематизований виклад основних розділів медичної психології, викладених з позиції цілісної особистості, яка на різні впливи оточення реагує різноманітними психічними та соматичними змінами. Уперше комплекс медикопсихологічних знань подано з точку зору психології особистості та у поєднанні з психіатрією, психосоматичною медициною, соціальною психологією. Пацієнт розглядається не тільки як об’єкт діагностики і терапії, але й як суб’єкт зі складним психологічним світом, що індивідуально реагує на хворобу і умови мікросоціального середовища. Розвиток і поглиблення психологічного аспекту медичної моделі хвороби дозволяють сприймати хворого не як нозологічну одиницю, а як неповторну індивідуальність. Значна увага приділена психології лікувальної взаємодії, морально-етичним засадам роботи з пацієнтами. Процес лікування різних захворювань, що супроводжується низкою психологічних явищ, пов’язаних з внутрішньою картиною хвороби, особистістю хворого, лікаря і терапевтичними методами, що застосовуються, розглядається як явище, що чинить як позитивний, так і негативний вплив. Підручник укладено згідно з МКХ-11 та з урахуванням DSM-V. Для студентів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С.Д. \редактор\
Максименко, С.Д.
Максименко, К.С.
Коваль, І.А.
Шпортун, О.М.
Бондаренко, О.Ф.
Луньов, В.Є.
Гудкін, Л.М.
Кочарян, О.С.
Барінова, Н.В.
Барінов, С.А.
Тарнавська, О.В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.97:616.89(075.8)
М 42


    Медична психологія [Електронний ресурс] : підручник / редактор С. Д. Максименко. - 3-є вид. дороб. і доповн. - Електронні текстові дані. - Київ : Людмила, 2023 -
. - Назва з титул. екрана.
   Т. 2 / С. Д. Максименко [та ін.]. - 520 on-line. - ). - ISBN 978-617-555-096-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медична психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Анотація: Підручник містить систематизований виклад основних розділів медичної психології, викладених з позиції цілісної особистості, яка на різні впливи оточення реагує різноманітними психічними та соматичними змінами. Уперше комплекс медикопсихологічних знань подано з точку зору психології особистості та у поєднанні з психіатрією, психосоматичною медициною, соціальною психологією. Пацієнт розглядається не тільки як об’єкт діагностики і терапії, але й як суб’єкт зі складним психологічним світом, що індивідуально реагує на хворобу і умови мікросоціального середовища. Розвиток і поглиблення психологічного аспекту медичної моделі хвороби дозволяють сприймати хворого не як нозологічну одиницю, а як неповторну індивідуальність. Значна увага приділена психології лікувальної взаємодії, морально-етичним засадам роботи з пацієнтами. Процес лікування різних захворювань, що супроводжується низкою психологічних явищ, пов’язаних з внутрішньою картиною хвороби, особистістю хворого, лікаря і терапевтичними методами, що застосовуються, розглядається як явище, що чинить як позитивний, так і негативний вплив. Підручник укладено згідно з МКХ-11 та з урахуванням DSM-V. Для студентів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С.Д. \редактор\
Максименко, С.Д.
Максименко, К.С.
Коваль, І.А.
Шпортун, О.М.
Бондаренко, О.Ф.
Луньов, В.Є.
Гудкін, Л.М.
Кочарян, О.С.
Барінова, Н.В.
Барінов, С.А.
Тарнавська, О.В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
159.9(075.8)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Д. Максименко. - 3-є видання, перероблене та доповнене. - Електронні текстові дані. - Київ : Центр учбової літератури, 2021. - 272 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-611-01-1038-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- психіка і свідомість -- методи психолгії -- психологія особистості -- соціальні групи -- психічні процеси
Анотація: У навчальному посібнику викладено основи нормативного курсу загальної психології, розкрито загальні питання психології; розглянуто закономірності психічних процесів, психічної діяльності, емоційно вольову сферу та індивідуальні особливості особистості; висвітлено питання психології особистості, колективу та психології спілкування. Подано блок процедур, які забезпечують активне та свідоме засвоєння на вчальної інформації. Для студентів вищих закладів освіти, де викладається курс загальної психології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
159.9.07(075.8)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Експериментальна психологія [Електронний ресурс] : підручник / С. Д. Максименко, Е. Л. Носенко ; Міністерство науки і освіти України. Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Центр учбової літератури , 2021. - 360 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN ISBN 978-966-364-756-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Експерементальна психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
експерементальна психологія -- емпіричні дослідження -- наукові дослідження -- стратегії -- тести
Анотація: Підручник містить матеріали стандартного курсу «Експериментальна психологія» для психологічних факультетів університетів. У ньому викладено методологічні засади психологічного дослідження, етапи становлення експериментального методу в психології, наведена класифікація і характеристика емпіричних методів психологічних досліджень, проаналізовані три основні дослідницькі парадигми - дескриптивна, кореляційна, маніпулятивна. Детально розглянуті процедура й організація психологічного експеримента, джерела виникнення і способи контролю змінних, схеми основних експериментальних і квазіекспериментальних планів. Стисло подано методи досліджень у традиційних галузях експериментальної психології. У заключній главі першої частини підручника викладено експериментальне дослідження української студентки з оригінальної проблематики, яка ще не була предметом дослідження у вітчизняній психології. Підручник призначений для студентів і викладачів психологічних факультетів, а також для всіх, хто цікавиться методами психологічного дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Носенко, Е. Л.
Міністерство науки і освіти України. Інститут психології ім. Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)