Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Савінова, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2022. - 210 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Антонова, Н. М. Теоретичний огляд проблеми дискалькулії / Н. М. Антонова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .10
Віркієвська, А. В. Диференціальна діагностика акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії / А. В. Віркієвська, М. І. Берегова. - С .13
Воробйова, В. В. Су-Джок терапія в розвитку мовлення дитини / В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. - С .18
Гавриш, К. О. Організаційні умови дистанційного логопедичного супроводу дітей-білінгвів із ТПМ / К. О. Гавриш, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. - С .23
Герасимик, А. І. Розвиток фонемного синтезу у дошкільників / А. І. Герасимик, М. І. Берегова. - С .25
Голубцова, А. С. Профілактика голосових порушень у дорослих / А. С. Голубцова, М. І. Берегова. - С .27
Данієлян, Л. Р. Особливості голосової функції у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / Л. Р. Данієлян, М. І. Берегова. - С .30
Добрянська, І. С. Теоретичний аспект формування навичок поскладового читання у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / І. С. Добрянська, Н. В. Савінова. - С .33
Єлаш, Т. В. Поняття «мовленнєвої готовності» дітей до школи / Т. В. Єлаш, М. І. Берегова. - С .40
Закусілова, І. А. Вивчення лексичної та граматичної компетентності дітей старшого дошкільного віку / І. А. Закусілова, М. І. Берегова. - С .44
Іванченко, А. С. Профілактика голосових розладів у дітей / А. С. Іванченко, М. І. Берегова. - С .51
Каліновська, Д. В. Методика логопедичної роботи на ранньому етапі відновлення при афазії / Д. В. Каліновська, В. А. Кисличенко. - С .54
Ковалевська, Д. О. Формування навичок словозміни у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня / Д. О. Ковалевська, М. І. Берегова. - С .56
Кошлак, К. Д. Формування графо-моторних навичок у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / К. Д. Кошлак, М. І. Берегова. - С .61
Крамаренко, Т. В. Профілактика голосових розладів у підлітків / Т. В. Крамаренко, В. А. Кисличенко. - С .65
Кудря, М. А. Сутність та особливості дизартрії у дітей старшого дошкільного віку / М. А. Кудря, М. І. Берегова. - С .69
Лаврівська, Т. В. Профілактика порушень письма і читання у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня / Т. В. Лаврівська, М. І. Берегова. - С .74
Лопатнюк, В. В. Корекція порушень фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / В. В. Лопатнюк, М. І. Берегова. - С .75
Лунько, С. В. Діагностика апраксичних розладів при аферентній моторній афазії / С. В. Лунько, М. І. Берегова. - С .81
Мельник, А. О. Особливості оптичної дисграфії у молодших школярів з дизартрією / А. О. Мельник, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .84
Мєсяц, В. Ф. Корекція звуковимови у молодших школярів в умовах дистанційного навчання карантинного періоду через захворювання на COVID-19 / В. Ф. Мєсяц, Н. В. Савінова. - С .86
Наймушина, В. Ю. Вплив музики на м’язову систему та мовленнєве дихання / В. Ю. Наймушина, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .90
Нездатна, А. Ю. Теоретико-методологічні основи формування навичок декодування зовнішньої інтенції у дітей з тяжкими порушеннями мовлення / А. Ю. Нездатна, Н. В. Савінова. - С .93
Однорога, С. С. Особливості графо-моторних навичок у дітей з кірковою дизартрією / С. С. Однорога, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .99
Озерова, Г. Р. Застосування технічних засобів в системі корекційної роботи з подолання заїкання у дітей шостого року життя / Г. Р. Озерова, М. І. Берегова. - С .103
Опеньчук, К. О. Симптоматика і механізми виникнення афазії / К. О. Опеньчук, М. І. Берегова. - С .107
Пітінова, К. С. Відновлення письма і читання при акустикогностичній сенсорній афазії / К. С. Пітінова, М. І. Берегова. - С .109
Пташкіна, В. І. Особливості формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей з ООП / В. І. Пташкіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .111
Половка, Вікторія Ігорівна. Профілактика заїкання в дошкільному віці / Вікторія Ігорівна Половка, Марія Ігорівна Берегова. - С .114
Расторгуєва, І. В. Загальні засади організації допомоги батькам дітей з РАС / І. В. Расторгуєва, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .116
Регеда, К. В. Теоретичний аспект використання альтернативних технологій як засобу формування комунікативних умінь у дітей з раннім дитячим аутизмом / К. В. Регеда, Н. В. Савінова. - С .120
Романенко, М. С. Комплексна система вправ, що спрямована на корекцію артикуляційно-моторної пластичності у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / М. С. Романенко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .129
Рябоконь, А. Є. Напрямки логокорекційної роботи з дітьми із дитячим церебральним паралічем / А. Є. Рябоконь, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .131
Скиба, А. А. Особливості формування просодичних компонентів мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / А. А. Скиба, М. І. Берегова. - С .140
Скороход, О. О. Комунікативні бар’єри дітей з моторною алалією в умовах дистанційних корекційно-розвиткових занять / О. О. Скороход, Н. В. Савінова. - С .143
Слащова, А. К. Розвиток мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку 5 року життя із заїканням / А. К. Слащова, М. І. Берегова. - С .145
Ставніченко, С. О. Теоретичний аспект формування санітарно-гігієнічних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / С. О. Ставніченко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .147
Старєнкова, В. М. Вербальний супровід опису продуктивних дій на уроках праці з дітьми з інтелектуальними порушеннями / В. М. Старєнкова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .151
Тіхон, Ю. В. Характеристика творчого зв’язного висловлювання дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Ю. В. Тіхон, М. І. Берегова. - С .155
Тимчук, О. М. Сутність поняття «профорієнтаційна діяльність» з дітьми із особливими освітніми потребами / О. М. Тимчук, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. - С .159
Удовенко, В. Г. Особливості немовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку при дизартрії / В. Г. Удовенко, М. І. Берегова. - С .163
Федорчук, Н. Ю. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією / Н. Ю. Федорчук, О. Г. Білюк. - С .167
Федякіна, А. С. Діагностика порушень звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією і стертою дизартрією / А. С. Федякіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .169
Храпова, Л. Є. Формування санітарно-гігієнічних умінь та навичок у дітей із сенсорними порушеннями в епiдемiчно-ускладнених умовах в інклюзивному середовищі / Л. Є. Храпова, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .172
Черкас, О. О. Застосування дидактичних ігор та вправ у формуванні мовленнєвої та комунікативної компетентності дітей з ТПМ / О. О. Черкас, В. І. Галущенко. - С .177
Шамров, Н. В. Особливості розвитку інтонаційної складової мовленнєвої діяльності у дошкільників / Н. В. Шамров, М. І. Берегова. - С .184
Шевчук, І. В. Методика формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / І. В. Шевчук, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .187
Шиманець, Златослава Миколаївна. Продуктивна діяльність у дистанційній логопедичній практиці / Златослава Миколаївна Шиманець, Наталія Володимирівна Савінова. - С .190
Яницька, Ю. Ю. Психолого-педагогічна характеристика та особливості просодичних компонентів у старших дошкільнят з дизартрією / Ю. Ю. Яницька, М. І. Берегова. - С .192
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, застосування технічних засобів в системі корекційної роботи, теоретичних та практичних аспектів формування життєво важливих навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.2/.3(075.8)
С 13


    Савінова, Н. В.
    Інклюзивне навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з психофізичними порушеннями [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник. Ч. 3. Для змішаної форми навчання / Н. В. Савінова, М. І. Берегова, Д. М. Борулько ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Румянцева, 2022. - 184 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-729-065-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- навчально-методичне забезпечення -- оцінювання дітей
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює питання змісту, основних завдань, а також організації, проведення практичних, лабораторних занять, завдань для самостійної роботи студентів спеціальності "Спеціальна освіта (логопедія)" з курсу "Інклюзивне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку".
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Берегова, М. І.
Борулько, Д. М.
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376
С 71


   
    Спеціальна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ХІV Міжнародної науковопрактичної конференції 15-16 квітня 2021 р. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської , Католицький університет , Інститут Юрая Палеша , Херсонський державний університет, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського ; редактор О. В. Гаврилов. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2021. - 197 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-95084-4-8 : Б. ц.
    Зміст:
Афузова, Г. Доступність інформації для осіб з інвалідністю як ознака рівноправного суспільства / Г. Афузова. - С .7
Білогаш, О. Ф. Здоров’язбережувальні технології у створенні оптимальних умов навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами / О. Ф. Білогаш. - С .10
Бабаніна, І. О. Діагностика та корекція нерізко вираженого загального недорозвинення мовлення у дітей / І. О. Бабаніна. - С .15
Барна, Х. Особливості корекції фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням / Х. Барна. - С .17
Бацура, Г. Робота з батьками – дзеркало роботи педагога / Г. Бацура. - С .21
Бойчук, Ю. Особливості формування емоційно-вольової сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / Ю. Бойчук, О. Казачінер, А. Галій. - С .24
Боловіна, Н. Навчання в закладі музичного мистецтва як елемент соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / Н. Боловіна, О. Байєр. - С .28
Бугера, Ю. Ю. Особливості використання різних видів арт-терапії в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами / Ю. Ю. Бугера, О. С. Брикова. - С .31
Бура, А. Технологія «створення ситуації успіху» у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / А. Бура. - С .34
Валько, Т. Вплив батьків на формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Т. Валько. - С .38
Веселовська, А. Роль музикотерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / А. Веселовська. - С .40
Гаврилов, О. В. Сучасні аспекти організації роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Гаврилов, Л. М. Акменс. - С .43
Гаврилова, Н. С До питання дослідження рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму / Н. С Гаврилова, О. В Константинів, О. В Гаврилов. - С .46
Галецька, Ю. В. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями / Ю. В. Галецька. - С .50
Галущенко, В. Особливості сприймання музичного матеріалу дітьми дошкільного віку з порушеннями розвитку / В. Галущенко. - С .54
Галущенко, В. Стимулювання мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку / В. Галущенко, М. Іванова. - С .57
Гевчук, Н. С. Дослідження особливостей соціально-реабілітаційної роботи з сім’ями, які виховують дитину з особливими освітніми потребами / Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик. - С .60
Гладченко, І. Започаткування та розвиток в Україні системи підготовки науково-педагогічних кадрів спеціальних педагогів / І. Гладченко, Д. Супрун, М. Супрун. - С .63
Глушенко, К. О. Психологічні труднощі батьків при народженні дитини із порушенням розвитку / К. О. Глушенко. - С .68
Голдобрей, Л. Сутність впровадження методики «розвиваючого руху» Вероніки Шерборн / Л. Голдобрей. - С .71
Гудзенко, Н. Г. Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення у дітей з порушенням слуху / Н. Г. Гудзенко. - С .75
Гупаловська, В. Психокорекційна робота та соціальна реабілітація за методом короткотермінової терапії, сконцентрованої на вирішенні проблеми (BSFT) / В. Гупаловська. - С .80
Дмитрієва, І. Особливості формування правописної компетенції в учнів спеціальної школи / І. Дмитрієва, Л. Одинченко, А. Іваненко. - С .83
Єфименко, М. Голосові акустичні комунікації у фізичному розвитку дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату / М. Єфименко. - С .86
Івашура, Н. С. Напрямки роботи з батьками підлітків з інвалідністю / Н. С. Івашура. - С .90
Кабельнікова, Н. Прогностичне значення неврологічної симптоматики у діагностиці стертої дизартрії в ранньому віці / Н. Кабельнікова. - С .93
Кантаржи, В. К. Принципи трудотерапії у фізичній реабілітації дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату / В. К. Кантаржи. - С .97
Карсканова, С. Особливості психологічного консультування батьків дитини з особливими освітніми потребами / С. Карсканова. - С .101
Кирковська, В. Робота із слухопротезованими та імплантованими дітьми на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання / В. Кирковська. - С .104
Кисличенко, В. Актуальні питання логопедичного супроводу у сучасних умовах / В. Кисличенко. - С .109
Коваленко, В. Психолого-педагогічні умови соціалізації та розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в гуртках художньо-естетичного напряму / В. Коваленко. - С .112
Косовська, А. Командна робота в професійній діяльності корекційного педагога / А. Косовська. - С .116
Литв’яков, М. Можливі напрями гідрокорекції в оптимізації психічного стану дітей із психомоторними порушеннями / М. Литв’яков. - С .119
Ляшко, В. В. Педагогічна реабілітація в системі комплексної реабілітації дітей з атиповим розвитком: концептуальні аспекти / В. В. Ляшко. - С .122
Манчуленко, Л. Гуманістична спрямованість як основа професійної підготовки фахівця інклюзивної освіти / Л. Манчуленко. - С .126
Марціновська, І. П. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного закладу освіти / І. П. Марціновська. - С .129
Матвеєва, Н. Використання новітніх технологій у роботі з учнями з порушеннями писемного мовлення / Н. Матвеєва. - С .131
Пінчук, Ю. В. Організація логопедичної служби в інклюзивно-ресурсних центрах України / Ю. В. Пінчук. - С .135
Притиковська, С. Історичний аспект вивчення оперативної пам’яті / С. Притиковська, М. Вікол. - С .139
Прядко, Л. Актуальні питання дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Прядко. - С .142
Савінова, Н. В. Кейс-технології як сучасний інноваційний засіб формування професійного світогляду вчителів-логопедів / Н. В. Савінова, К. М. Кутержинська. - С .145
Сімко, А. В. Альтернативна комунікація в системі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями / А. В. Сімко. - С .148
Співак, В. І. Особливості психічного розвитку дітей з ДЦП / В. І. Співак, Н. С. Боршуляк. - С .151
Ткач, О. М. Вивчення особливостей голосових та поведінкових реакцій дітей раннього немовлячого віку / О. М. Ткач. - С .154
Товстоган, В. Інтерактивні технології в системі підготовки фахівців зі спеціальної освіти / В. Товстоган. - С .158
Хомик, Т. В. Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Т. В. Хомик. - С .161
Швалюк, Т. Практичне засвоєння граматичних явищ мови дітьми старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення на лексико-граматичних заняттях / Т. Швалюк. - С .164
Шевченко, В. Розвиток освіти для дітей з порушеннями слуху в Україні (початок ХІХ – початок ХХІ) / В. Шевченко. - С .169
Шевченко, С. Ключові вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (2011-2017 рр.) / С. Шевченко. - С .171
Шевченко, Ю. Загальні закономірності формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С .173
Шпачинський, Д. В. Методичні засади щодо оволодіння програмним матеріалом закладу загальної середньої освіти учнямиз дитячим церебральним паралічем / Д. В. Шпачинський. - С .177
Шульженко, Д. І. Інтернальність як чинник психологічної готовності вчителів до інклюзивної форми навчання учнів із особливими освітніми потребами / Д. І. Шульженко. - С .181
Яковлева, С. Д. Особливості розвитку творчих здібностей в дітей з порушеним інтелектом / С. Д. Яковлева. - С .184
Сербалюк, Ю. В. Роль правових знань у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців спеціальної та інклюзивної освіти / Ю. В. Сербалюк. - С .188
Тарасун, В. В. Майбутнє логопедичної освіти: удосконалення та розвиток / В. В. Тарасун. - С .191
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: У електронному збірнику пропонуються тези доповідей, в яких представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних досліджень вітчизняних та закордонних науковців у напрямку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами різних вікових груп та нозологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://logo.kpnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Гаврилов, О. В. \редактор.\
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської
Католицький університет
Інститут Юрая Палеша
Херсонський державний університет
Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2021. - 230 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Андрєєва, Наталя Вікторівна. Теоретичні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Андрєєва, Н. В. Савінова. - С .9
Апухтіна, Вікторія Валеріївна. Формування передумов розвитку керівних функцій у ранньому віці / В. В. Апухтіна. - С .13
Білоус, Катерина Олегівна. Формування графічних навичок у дітей з ТПМ засобами комп’ютерних технологій / К. О. Білоус, Н. В. Савінова. - С .16
Бровченко, Анастасія Камілівна. Психофізіологічні основи використання вокалотерапії як напрямку музикотерапії у роботі з дітьми, що мають порушення мовлення / А. К. Бровченко. - С .19
Григор’єва, Наталія Валентинівна. Корекція вимови задньоязикових приголосних засобами мнемотехніки / Н. В. Григор’єва, Н. В. Савінова. - С .25
Довжанська, Ольга Олександрівна. Підготовка руки до письма як пропедевтика дисграфії у дітей із ЗНМ ІІІ рівня / О. О. Довжанська, Н. В. Савінова. - С .28
Карпова, Таміла Сергіївна. Діагностика артикуляційної диспраксії як сучасна логотехнологія / Т. С. Карпова, О. С. Заїка. - С .31
Кириченко, Анна Андріївна. Формування трудових умінь і навичок у контексті мовленнєвого розвитку дітей із ТПМ / А. А. Кириченко, Н. В. Савінова. - С .36
Козинець, Олександр Володимирович. Передумови формування самооцінки в дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Козинець, І. В. Пилипчук. - С .40
Коломійчук, Олена. Корекційно-розвиткові технології в роботі з дітьми з диспраксією / О. Коломійчук, Т. Затока. - С .45
Михайляк, Марія Олегівна. Корекція вимовних передньоязикових приголосних звуків в процесі продуктивної діяльності у дітей середнього дошкільного віку / М. О. Михайляк, Н. В. Савінова. - С .50
Москалик, Тетяна Олександрівна. Особливості розвитку уваги молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення / Т. О. Москалик, Н. Г. Пахомова. - С .53
Невальона, Еліна Юріївна. Виховання культури поведінки у дітей з порушенням мовлення / Е. Ю. Невальона, Н. В. Савінова. - С .60
Ніколаєнко, Яна Іванівна. Пропедевтика дислексії у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Я. І. Ніколаєнко, Н. В. Савінова. - С .64
Омельянович, Ірина Миколаївна. Особливості засвоєння просторових характеристик учнями початкових класів з особливими освітніми потребами / І. М. Омельянович. - С .67
Петракіна, Катерина Володимирівна. Теоретична складова педагогічного супроводу батьків дітей з ООП / К. В. Петракіна, Н. В. Савінова. - С .75
Польова, Катерина Олегівна. Дослідження диференціації приголосних звуків раннього онтогенезу у дошкільників із ТПМ засобом комп’ютерних технологій у дослідженнях науковців / К. О. Польова, Н. В. Савінова. - С .78
Притиковська, Світлана Дмитрівна. Актуальні питання діагностики сенсорної алалії та первинних порушень когнітивного розвитку / С. Д. Притиковська, С. А Савченко. - С .82
Проскурняк, Олена Ігорівна. Вивчення засобів оптимізації розвитку старших дошкільників з розладами аутистичного розвитку / О. І. Проскурняк. - С .88
Рибаченко, Дарія Богданівна. Корекція оптичної дисграфії в учнів 1 класу із дислалією / Д. Б. Рибаченко, Н. В. Савінова. - С .92
Сайдалімова, Наталія Анатоліївна. Формування умінь і навичок розповідання з власного досвіду у дітей старшого дошкільного віку з розладом аутистичного спектру / Н. А. Сайдалімова. - С .96
Самойлова, Євгенія Антоніонівна. Теоретичні основи формування умінь та навичок описового мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Є. А. Самойлова, Н. В. Савінова. - С .99
Синякова, Ірина Миколаївна. Сенсорне виховання дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ І рівня / І. М. Синякова, Н. В. Савінова. - С .103
Сорочан, Антоніна Василівна. Корекція звуковимови дітей з дислалією засобами логоритміки / А. В. Сорочан, Н. В. Савінова. - С .106
Стрельцова, Наталія Едуардівна. Формування культури поведінки у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Н. Е. Стрельцова, Н. В. Савінова. - С .110
Тидень, Людмила Вікторівна. Формування плавності мовлення у дітей молодшого шкільного віку із заїканням у продуктивній діяльності / Л. В. Тидень. - С .113
Тельна, Ольга Анатоліївна. Імітаційно-рольове моделювання як засіб формування життєвої компетентності дітей із тяжкими порушеннями мовлення / О. А. Тельна. - С .117
Чурай, Оксана Ігорівна. Формування нормативної звуковимови свистячих приголосних у дошкільників із ФФН в театралізованій діяльності / О. І. Чурай, Н. В. Савінова. - С .122
Юзефович, Юлія Юріївна. Формування комунікативних взаємодій дошкільників із заїканням на логокорекційних заняттях 5-6 років / Ю. Ю. Юзефович, Н. В. Савінова. - С .126
Воробйова, Валентина Володимирівна. Психологічна готовність педагога до роботи в інклюзивному освітньому просторі / В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. - С .131
Галущенко, В. І. Деонтологічні аспекти психолого-педагогічного супроводу дитини із заїканням / В. І. Галущенко, Н. В. Чудіна. - С .134
Герасимик, Алла Ігорівна. Казка як засіб формування навички переказу у дітей п’ятого року життя із ЗНМ ІІІ рівня / А. І. Герасимик, М. І. Берегова. - С .139
Дроздова, Ніколь Олександрівна. Правила попередження педагогічних конфліктів / Н. О. Дроздова, І. В. Середа. - С .141
Жданова, Олександра Іванівна. Використання наочності у процесі розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами / О. І. Жданова, М. І. Берегова. - С .145
Іванченко, Анастасія Сергіївна. Poль дидaктичниx iгop в кopeкцiйнiй poбoтi з дітьми-логопатами / А. С. Іванченко, М. І. Берегова. - С .147
Комар, Поліна Олегівна. Педагогічний такт як вияв професійної майстерності / П. О. Комар, І. В. Середа. - С .151
Кузьміна, Катерина Олександрівна. Ораторська майстерність спеціального педагога як умова професійної діяльності / К. О. Кузьміна, І. В. Середа. - С .153
Кузьміна, Катерина Олександрівна. Педагогічний такт у роботі спеціального педагога / К. О. Кузьміна, Н. В. Стельмах. - С .156
Кулакова, Юлія Олегівна. Застосування інноваційних технологій у розвитку зв'язного мовлення молодших школярів / Ю. О. Кулакова, М. І. Берегова. - С .160
Кутержинська, Катерина Максимівна. Особливості деонтологічної культури спеціального педагога / К. М. Кутержинська, Н. В. Савінова. - С .162
Мазунова, Ольга Іванівна. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності / О. І. Мазунова, Н. В. Стельмах. - С .165
Макаренко, Вікторія Андріївна. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності / В. А. Макаренко, І. В. Середа. - С .167
Макаренко, Вікторія Андріївна. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології / В. А. Макаренко, І. В. Середа. - С .167
Малімон, Анастасія Миколаївна. Гра як метод навчання у спеціальній педагогіці / А. М. Малімон, І. В. Середа. - С .170
Моісеєнко, Дар`я Дмитрівна. Дидактичні ігри як ефективний засіб формування мовлення у дошкільників / Д. Д. Моісеєнко, М. І. Берегова. - С .172
Нікора, Анна Юріївна. Професійна компетентність педагога спеціальної освіти / А. Ю. Нікора, І. В. Середа. - С .174
Осіпова, Софія Михайлівна. Формування педагогічного авторитету та керуючої позиції в ДНЗ / С. М. Осіпова. - С .178
Семенів, Юлія Петрівна. Педагогічна майстерність педагога / Ю. П. Семенів, Н. В. Стельмах. - С .182
Скрипець, Анастасія Олександрівна. Розвиток мовлення дитини засобами дитячої літератури / А. О. Скрипець, І. В. Середа. - С .185
Строкоус, Тетяна Олександрівна. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології / Т. О. Строкоус, Н. В. Стельмах. - С .187
Супрун, Дар’я Миколаївна. Компетентнісні виміри професійного становлення в умовах соціальної згуртованості в освіті / Д. М. Супрун. - С .189
Терещенко, Діана Миколаївна. Педагогічний такт як особливість професії вчителя / Д. М. Терещенко, І. В. Середа. - С .195
Терещенко, Діана Миколаївна. Уміння розв’язувати педагогічні ситуації як важлива складова педагогічної майстерності / Д. М. Терещенко, Н. В. Стельмах. - С .198
Тригуб, Дарія Олегівна. Культура поведінки педагога / Д. О. Тригуб, Н. В. Стельмах. - С .201
Тріпадуш, Дарія Радіславівна. Дитячий фольклор як засіб розвитку мовлення дітей / Д. Р. Тріпадуш, І. В. Середа. - С .206
Устіченко, Валерія Валеріанівна. Вплив методів арт-терапії на дітей із ЗПР / В. В. Устіченко, І. В. Середа. - С .209
Федорчук, Наталія Юріївна. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією / Н. Ю. Федорчук, М. І. Берегова. - С .212
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
графічні навички -- вокалотерапія -- мнемотехніка -- дисграфія -- диспраксія -- дислексія -- загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ) -- тяжке порушення мовлення (ТПМ) -- дидактична гра
Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, педагогічної деонтології як проблеми спеціальної педагогіки. Автори діляться питаннями застосування засобів комп’ютерних технологій в логопедичній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)