Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кантилена<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
78:37.01
М 89


   
    Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р. / Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва. - Електронні текстові дані. - Одеса : Гельветика, 2021. - 308 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-992-518-3 : Б. ц.
    Зміст:
Агеєв, О. Т. Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш / О. Т. Агеєв. - С .11
Алтухов, В. М. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України / В. М. Алтухов. - С .13
Базан, О. Ю. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців / О. Ю. Базан. - С .17
Басса, О. М. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка / О. М. Басса. - С .20
Беліченко, Н. М. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах / Н. М. Беліченко. - С .23
Береш, А. І. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості" / А. І. Береш. - С .25
Білий, В. І. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства / В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. - С .29
Бондар, Л. М. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко / Л. М. Бондар. - С .31
Васильєва, О. В. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності / О. В. Васильєва. - С .34
Верещагіна-Білявська, О. Є. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта / О. Є. Верещагіна-Білявська. - С .36
Волошин, М. В. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана) / М. В. Волошин. - С .39
Вороновська, О. В. Музична культура як вид інформаційної діяльності / О. В. Вороновська. - С .41
Гаврилюк, С. Є. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ / С. Є. Гаврилюк. - С .44
Гнатюк, Л. А. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках / Л. А. Гнатюк. - С .49
Гошко, І. В. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення / І. В. Гошко. - С .54
Гринишин, М. В. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі / М. В. Гринишин. - С .56
Грібінєнко, Ю. О. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів / Ю. О. Грібінєнко. - С .60
Данильченко, Ю. А. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.) / Ю. А. Данильченко. - С .63
Данилюк, Я. В. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі / Я. В. Данилюк. - С .67
Дубка, О. С. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру / О. С. Дубка. - С .71
Дяченко, Ю. С. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару / Ю. С. Дяченко. - С .75
Екман, М. С. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення / М. С. Екман. - С .78
Жадик, І. С. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики / І. С. Жадик. - С .80
Завгородня, Г. Ф. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської / Г. Ф. Завгородня. - С .84
Іванова, І. Л. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст / І. Л. Іванова. - С .88
Кашперська, В. В. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу / В. В. Кашперська. - С .92
Кириленко, Я. О. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти / Я. О. Кириленко. - С .96
Книшова, Т. П. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції / Т. П. Книшова. - С .99
Коваль, С. М. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей / С. М. Коваль. - С .102
Кондрат’єва, Т. І. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами / Т. І. Кондрат’єва. - С .106
Коновалова, І. Ю. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології / І. Ю. Коновалова. - С .108
Костенко, Н. Є. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі / Н. Є. Костенко. - С .112
Кравець, Н. В. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака / Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. - С .114
Кравченко, Н. Ю. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття / Н. Ю. Кравченко. - С .116
Кузнецова, О. О. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан / О. О. Кузнецова. - С .120
Кулієва, А. Я. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора / А. Я. Кулієва. - С .122
Липецька, М. Л. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне / М. Л. Липецька. - С .126
Личковаха, І. М. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу / І. М. Личковаха. - С .128
Лігус, В. О. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти / В. О. Лігус. - С .131
Лобода, Л. М. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти / Л. М. Лобода. - С .133
Лопатецька, Л. В. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства / Л. В. Лопатецька. - С .137
Малий, Д. М. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи / Д. М. Малий. - С .140
Мальцева, О. В. Кантилена як основа співу / О. В. Мальцева. - С .144
Мамикіна, А. І. Виконавське мислення здобувача-піаніста / А. І. Мамикіна. - С .147
Марік, В. Б. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського / В. Б. Марік. - С .150
Мирзоян, Е. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты / Е. Мирзоян. - С .153
Мікулінська, О. С. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід / О. С. Мікулінська. - С .156
Моїсеєва, Г. Г. Музична освіта і дистанційне навчання / Г. Г. Моїсеєва. - С .159
Москвічова, Ю. О. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя / Ю. О. Москвічова. - С .163
Мужчиль, В. С. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України / В. С. Мужчиль. - С .167
Мялькіна, Н. О. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл / Н. О. Мялькіна. - С .169
Овсяннікова-Трель, О. А. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти» / О. А. Овсяннікова-Трель. - С .173
Остроухова, Н. В. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери / Н. В. Остроухова. - С .177
Пастухов, О. В. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття / О. В. Пастухов. - С .180
Пілігромова, А. Л. Новітні технології навчання у мистецькій школі / А. Л. Пілігромова. - С .183
Пінчук, О. Г. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр) / О. Г. Пінчук. - С .187
Полтавцева, Г. Б. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма / Г. Б. Полтавцева. - С .189
Попов, Ю. К. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова / Ю. К. Попов. - С .193
Прохніцький, М. М. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи / М. М. Прохніцький. - С .196
Птушкін, В. М. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти / В. М. Птушкін. - С .198
Радієвська, О. В. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень / О. В. Радієвська. - С .200
Рало, Г. О. Бубон у народів Півночі / Г. О. Рало. - С .202
Рало, О. М. Особливості звукоутворення на маримбі / О. М. Рало. - С .207
Реброва, Г. О. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти / Г. О. Реброва. - С .211
Репецька, В. Г. Виховання музиканта на уроках музичної літератури / В. Г. Репецька. - С .215
Руденко, Н. І. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення / Н. І. Руденко. - С .217
Сагалова, Г. В. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця / Г. В. Сагалова. - С .220
Сіренко, Є. І. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування / Є. І. Сіренко. - С .223
Скребцова, Н. Г. Психологічна підготовка до публічного виступу / Н. Г. Скребцова. - С .227
Степанова, Л. В. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу / Л. В. Степанова. - С .228
Строгаль, Т. Ю. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти / Т. Ю. Строгаль. - С .232
Сутулова, Н. О. Про специфіку фортепіанного звуковедіння / Н. О. Сутулова. - С .234
Сюта, Б. О. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України / Б. О. Сюта. - С .236
Таваккол, Ехсан. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі / Ехсан Таваккол. - С .240
Темченко, І. А. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію / І. А. Темченко. - С .242
Тимофеєва, К. В. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю / К. В. Тимофеєва. - С .246
Удовиченко, М. М. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду / М. М. Удовиченко. - С .248
Фішер, Т. П. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни / Т. П. Фішер. - С .250
Хмелевська, І. О. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст / І. О. Хмелевська. - С .253
Ходан, З. А. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи / З. А. Ходан. - С .256
Цимбалюк, О. В. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві / О. В. Цимбалюк. - С .259
Чайка, П. Ю. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект / П. Ю. Чайка. - С .261
Черкашина-Губаренко, М. Р. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга) / М. Р. Черкашина-Губаренко. - С .265
Чернявський, І. В. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування / І. В. Чернявський. - С .269
Чистякова, Н. В. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку / Н. В. Чистякова. - С .273
Шарапа, Т. Л. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста / Т. Л. Шарапа. - С .277
Шатова, І. О. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур) / І. О. Шатова. - С .279
Шкоруда, Ю. Ю. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини / Ю. Ю. Шкоруда. - С .283
Шнурова, Ю. А. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти / Ю. А. Шнурова. - С .286
Шпак, Г. С. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики / Г. С. Шпак. - С .291
Щербаков, Ю. В. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера / Ю. В. Щербаков. - С .294
Щербакова, О. К. Формування професійних навичок у клавірному терцеті / О. К. Щербакова. - С .297
Юшкевич, С. Ю. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано / С. Ю. Юшкевич. - С .300
Ян, Цзюнь. Чинники становлення симфонічної музики Китаю / Цзюнь Ян. - С .303
Ященко, І. А. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста / І. А. Ященко. - С .305
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://music-art-and-culture.com
Утримувачі документа:
Одеська національна музична академія

Дод.точки доступу:
Одеська національна музична академія
ГО Музикознавці України у світовій культурі
Центр українсько-європейського наукового співробітництва


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
784.95(072)
В 43


   
    Виконавська підготовка за фахом (вокал) [Електронний ресурс] : методичні рекомендації до організації самостійної роботи : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 025 "Музичне мистецтво" рівня вищої освіти / Мукачівський державний університет ; укладач О. І. Габель. - Електронні текстові дані. - Мукачево : МДУ, 2022. - 21 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Вокал--Виконавство--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
співацьке дихання -- імпеданс -- вокальний слух -- атака звуку -- тембр голосу -- опора звуку -- кантилена -- інтонаційний самоконтроль
Анотація: У методичних рекомендаціях розглядаються загальні основи постановки і виховання співацького голосу . Розкриваються основні типи дихання та методи їх вироблення, умови формування вокального слуху співака, методичні аспекти формування атаки звуку, тембру голосу, обгрунтовуються методичні засади вдосконалення кантиленного співу. Методичні рекомендації покликані сприяти формуванню, активізації та розвитку вокальних навиків співаків, необхідних для яскравого сценічного професійного самовираження, розвитку творчого мислення та художньо-образних уявлень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace-s.msu.edu.ua:8080
Утримувачі документа:
Мукачівський державний університет

Дод.точки доступу:
Габель, О. І. \укладач.\
Мукачівський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)