Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (117)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психокорекція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
376:159.922.76(072)
Т 38


   
    Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів / Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України, Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи ; автор-упорядник: Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтняська ; редактор Д. Д. Романовська. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2019. - 157 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
показники розвитку -- показники адаптації -- показники емоційно-вольової сфери -- корекційно-розвиткові комплекси -- ігрова психотерапія -- ігрова психокорекція -- психологічна підтримка батьків -- психологічна підтримка педагогів
Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua
Утримувачі документа:
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Дод.точки доступу:
Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\
Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\
Романовська, Д. Д. \редактор.\
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці)
Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.98(075.8)
В 19


    Васильєв, Ярослав Васильович.
    Психокорекція позицій цільової спрямованості особистості [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Я. В. Васильєв ; Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : ЧНУ імені Петра Могили, 2018. - 88 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-398-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--Особистість--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
макроцикл -- цільова спрямованість -- психопатія
Анотація: Навчальний посібник призначений для проведення психокорекційної роботи, пов’язаної зі зміною особистісної позиції суб’єкта діяльності, за допомогою розробленої методики цільової спрямованості особистості (ЦСО).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський державний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський державний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98
Т 33


   
    Теорія та практика психокорекції особистості [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (18 березня 2021 року) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Факультет соціальної та психологічної освіти, Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк , Волинський національний університет імені Лесі Українки , Факультет психології та соціології ; редактор О. Д. Сафін. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2021. - 153 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Андрусик, Олена Олександрівна. Психологічні умови формування емоційної стійкості студентів-психологів / О. О. Андрусик. - С .8-9
Бойко, Дарина Станіславівна. Умови формування та корекції гендерної ролі батька / Д. С. Бойко. - С .10-11
Вахоцька, Ірина Олександрівна. Сутність і специфіка психологічної допомоги / І. О. Вахоцька. - С .12-16
Гнатюк, Інна Борисівна. Самовдосконалення, як індикатор та орієнтир розвитку / І. Б. Гнатюк. - С .17-18
Голуб, Богдан Васильович. Особливості подолання страхів у дітей молодшого шкільного віку / Б. В. Голуб. - С .19-21
Гошовська, Дарія Тарасівна. Емпіричне вивчення феномену особистісної самоакцептації – передумова її успішного розвитку та корекції / Д. Т. Гошовська. - С .22-25
Гошовський, Ярослав Олександрович. Ресоціалізація в контексті корекційної роботи психологічної служби / Я. О. Гошовський. - С .26-29
Гриньова, Наталія В’ячеславівна. Корекція комунікативних труднощів у спілкуванні підлітків / Н. В. Гриньова. - С .30-31
Грінченко, Діана Сергіївна. Проблема шкільної дезадаптації та шляхи її подолання / Д. С. Грінченко. - С .32-34
Діхтяренко, Світлана Юріївна. Особливості емоційних станів студентів / С. Ю. Діхтяренко. - С .35-38
Дремко, Ірина Петрівна. Формування позитивного іміджу педагога-шлях до професійного успіху / І. П. Дремко. - С .39-40
Дудник, Оксана Андріївна. Проблема взаємозв’язку набутої безпорадності з рівнем соматичного здоров’я у процесі формування особистості / О. А. Дудник. - С .41-44
Загоруйко, Наталія Василівна. Шкільні страхи молодших школярів та їх корекція / Н. В. Загоруйко. - С .45-47
Імбері, Яна Сергіївна. Арт-терапевтичні техніки та їх використання у психокорекційній роботі з молоддю / Я. С. Імбері, Л. А. Данилевич. - С .48-49
Козак, Ольга Юріївна. Психологічна корекція та її види / О. Ю. Козак. - С .50-51
Костилєва, Яна Юріївна. Особливості формування соціальної компетентності в учнів початкової школи / Я. Ю. Костилєва. - С .52-54
Костюк, Юлія Григорівна. Можливості застосування психомалюнків у роботі психолога / Ю. Г. Костюк. - С .55-57
Кубко, Тетяна Віталіївна. Психопрофілактика шкільних страхів молодших школярів / Т. В. Кубко. - С .58-59
Кудла, Марія Валеріївна. Психолого-педагогічні особливості прояву стресу в молодших школярів та шляхи його подолання / М. В. Кудла. - С .60-62
Кушнір, Олександр Павлович. Основні види корекційно-розвивальної роботи практичного психолога / О. П. Кушнір. - С .63-64
Левченко, Тетяна Павлівна. Застосування арт-терапії з дітьми в умовах освітнього процесу / Т. П. Левченко. - С .65-67
Лівандовська, Інна Антонівна. Психологічні передумови формування ціннісних орієнтацій в освітньому середовищі / І. А. Лівандовська, Н. І. Євич. - С .68-69
Мазуровська, Олена В’ячеславівна. Особливості психологічного супроводу дітей, що перебувають на індивідуальній формі навчання / О. В. Мазуровська. - С .70-74
Малімон, Людмила Яківна. Психокорекція віктимної поведінки сучасних студентів / Л. Я. Малімон. - С .75-77
Микульський, Димитрій Андрійович. Психологічні засади розвитку самоцінності особистості в процесі соціалізації / Д. А. Микульський. - С .78-81
Міщенко, Марина Сергіївна. Психологічні чинники професійної адаптації молодих спеціалістів / М. С. Міщенко, С. С. Задояна. - С .82-83
Міщенко, Марина Сергіївна. Теоретичний аналіз проблеми самоактуалізації особистості / М. С. Міщенко, А. М. Фесенко. - С .84-85
Муха, Оксана Анатоліївна. Показники зрілості ціннісної системи особистості / О. А. Муха. - С .86-88
Нікітенко, Ганна Олегівна. Психолог у ЗВО: корекційна робота психолога з тривожними студентами / Г. О. Нікітенко. - С .89-91
Ольховецький, Сергій Миколайович. Психокорекція розвитку емоційного спілкування у студентському середовищі / С. М. Ольховецький. - С .92-94
Пекар, Аліна Михайлівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / А. М. Пекар. - С .95-96
Перепелюк, Лілія-Сарра. Техніки роботи в процесі фототерапії / Л. -С. Перепелюк. - С .97-98
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна. Практичне застосування мнемотехнічних прийомів у початковій школі / Т. Д. Перепелюк, Я. М. Данілова. - С .99-100
Піхуля, Сергій Олексійович. Корекція негативних наслідків кризових станів учнів професійно-технічного навчального закладу / С. О. Піхуля. - С .101
Поліщук, Олена Романівна. Рекомендації щодо психологічного супроводу в умовах пандемії / О. Р. Поліщук. - С .102-103
Примильська, Світлана Юріївна. Оптимістичність та песимістичність атрибутивного стилю поведінки в історії психології / С. Ю. Примильська. - С .104-107
Прокопчук, Олександра Володимирівна. Корекція причин і наслідків булінгу в освітньому середовищі / О. В. Прокопчук. - С .108-109
Проценко, Надія Олександрівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / Н. О. Проценко. - С .110-113
Радзівіл, Катерина Павлівна. Особливості психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі ЗВО / К. П. Радзівіл. - С .112-116
Рогульська, Анна Валеріївна. Психологічні особливості дітей з розладами аутичного спектру та їх корекція / А. В. Рогульська. - С .117-118
Станішевська, Вікторія Іванівна. Корекція конфліктів батьків і дітей у підлітковому віці / В. І. Станішевська. - С .119-122
Стасько, Олена Григорівна. Роль глибинно-психологічної корекції у збереженні психічного здоров’я суб’єкта / О. Г. Стасько, О. Ю. Франчук. - С .123-125
Федотова, Тетяна Володимирівна. Довіра як передумова гармонійних взаємин особистості / Т. В. Федотова. - С .126-127
Хижняк, Тетяна Володимирівна. Психологічні особливості роботи з проблемою хронічної неуспішності дитини / Т. В. Хижняк. - С .128-130
Чудаєва, Наталія Володимирівна. Розвиток асертивності студентів-психологів як складова оптимізації професійної підготовки майбутніх фахівців / Н. В. Чудаєва. - С .131-133
Шеленкова, Наталія Леонідівна. Передумови виникнення суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Н. Л. Шеленкова, М. П. Дуалєтова. - С .134-135
Шулдик, Анатолій Володимирович. Когнітивні викривлення сприймань людиною світу / А. В. Шулдик, Г. О. Шулдик. - С .136-138
Якимчук, Борис Андрійович. Феномен емпатії в структурі розвитку особистості / Б. А. Якимчук, В. В. Постіка. - С .139-140
Якимчук, Ірина Павлівна. Встановлення довірливих стосунків з клієнтом як важлива умова професійної успішності практичного психолога / І. П. Якимчук. - С .141-144
Яцків, Ольга Ігорівна. Особливості формування професійної самосвідомості жінки-вчителя в сучасних умовах / О. І. Яцків. - С .145-147
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника знайомлять з психокорекцією та її видами, надають поради з корекційної роботи психологічної служби, психокорекції віктимної поведінки, містять матеріал про корекцію труднощів у спілкуванні та корекцію конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fspo.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Сафін, О. Д. \редактор.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти
Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк
Волинський національний університет імені Лесі Українки . Факультет психології та соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.98(075.8)
П 16


    Панчук, Н. П.
    Основи психокорекції особистості дитини [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів вищих навчальних закладів / Н. П. Панчук ; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Каменець-Подільский : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. - 289 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 262-263. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
керівник психокорекції -- психодинамічний напрямок -- клієнт-центрований підхід -- поведінковий напрямок -- трансактний аналіз -- ігротерапія -- арт-терапія
Анотація: Навчальний посібник розкриває основний зміст навчального матеріалу, передбаченого для вивчення з курсу «Основи психокорекції». Розглянуто питання вимог до психолога, що здійснює психокорекцію, особливості побудови психокорекційних програм, групові методи психокорекційної роботи, практичні основи психокорекції, що дозволяють поглибити теоретичні знання та засвоїти практичні прийоми діагностування психологічних особливостей особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.98(075.8)
А 66


    Андрушко, Ярина Степанівна.
    Психокорекція [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Я. С. Андрушко ; редактор Ю. Р. Глиняна ; Львівський державний університет внутрішніх справ. - Електронні текстові дані. - Львів : ЛьвДУВС, 2017. - 212 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 139-143. - ISBN 978-617-511-245-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сугестивні методи -- психоаналітичний напрям -- когнітивно-поведінковий напрям -- клієнт-центрований підхід -- гештальт-підхід -- кататимно-імагінативна терапія -- арт-терапевтичні техніки -- сімейна психокорекція
Анотація: У посібнику викладено основні психокорекційні напрями, підходи, техніки, вправи, які розкриваються через конкретні приклади. Підібрано систему технік відповідно до вимог програми з метою забезпечення високого рівня сформованості знань, умінь і навичок студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет внутрішніх справ

Дод.точки доступу:
Глиняна, Ю. Р. \редактор.\
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.923(075.8)
К 89


    Кузікова, Світлана Борисівна.
    Теорія і практика вікової психокорекції [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Б. Кузікова ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Електронні текстові дані. - Суми : Університетська книга, 2020. - 300 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 240-243. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психокорекція--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
лікувальна педагогіка -- психоаналіз -- гуманістична психологія -- підліток -- немовля -- ранній вік -- молодший школяр -- гештальтпсихологія -- біхевіористична психологія
Анотація: У посібнику висвітлюються питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва, розглядаються теоретичні основи психокорекційної практики, методи корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.sspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.9:316.6:364:355.292
Г 90


   
    Групові форми роботи в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій (досвід упровадження) [Електронний ресурс] : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи ; заг. ред. В. Г. Панка, І. І. Ткачук. - Електронні текстові дані. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 122 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-521-769-6 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічна допомога--Групова психологія--Допомога військовим--Практичні посібники

   Соціальна психологія


   Військова справа--Воєнні конфлікти--Наслідки воєнних дій


Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- групова робота -- травматичний досвід -- психокорекція -- психосоціальна допомога -- психологічна підтримка -- військові дії -- жертви військових дій -- освітній процес -- учасники освітнього процесу
Анотація: У запропонованому виданні висвітлено широке коло питань, пов’язаних з організацією та здійсненням працівниками психологічної служби групової роботи з метою допомоги дітям та сім’ям, які зазнали травматичного досвіду внаслідок військових дій. Представлено три авторські корекційні програми: програму корекційно-розвивальних ігрових занять для молодших школярів, які отримали травматичний досвід; програму психокорекції емоційних переживань підлітків, які зазнали травматичного досвіду «Літній інтенсив»; програму соціально-психологічних тренінгів для відновлення психічних та фізичних ресурсів працівників психологічної служби. . - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Панка, В. Г. \редактор.\
Ткачук, І. І. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)