Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Початкова освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
373.3.016:004
Т 41


    Тимощук, О. П.
    Теоретичні та практичні аспекти навчання інформатики в початковій школі [Електронний ресурс] : методичний посібник / О. П. Тимощук ; Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Електронні текстові дані. - Рівне : РОІППО, 2016. - 90 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Методичні посібники

Анотація: Методичний посібник містить матеріали засідання членів обласної творчої групи кабінету інформаційно-комунікаційних технологій Рівненського ОІППО, де розглядаються питання психології молодших школярів, використання методу проектів на уроках інформатики в початковій школі, а також подано практичні аспекти навчання інформатики. Рекомендований науково-педагогічним працівникам РОІППО та педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com
Утримувачі документа:
Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
373.3.016:62/64(075.8)
Ж 76


    Жлудько, В. М.
    Трудове навчання з практикумом [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів спеціальності 013 "Початкова освіта" / В. М. Жлудько ; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка . - Електронні текстові дані. - Чернігів : ЧНТУ, 2016. - 88 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-7496-89-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: У навчально-методичному посібнику подано програму і навчальнометодичне забезпечення курсу "Трудове навчання з практикумом" для студентів спеціальності "Початкова освіта". Навчально-методичне забезпечення курсу містить зміст лекцій, тематику практичних занять для майбутніх педагогів початкової школи, методичні рекомендації до виконання практичної роботи, завдання самостійної роботи, тематику рефератів, питання до заліку, ілюстрації (зразки художніх авторських і студентських творчих робіт у різних техніках). Навчально-методичний посібник адресований студентам спеціальності "Початкова освіта", викладачам, учителям початкових класів, методистам; у тому числі посібник пропонується як засіб для дистанційного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
37.091.313-044.247:[5:62:004]
У 67


   
    Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Н. І. Поліхун [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 80 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7734-14-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Інноваційні процеси суспільно-економічного розвитку та зростаючий попит на фахівців високотехнологічних галузей, які здатні до комплексної наукової та інженерної діяльності, сприяли формуванню та розвитку освітнього напряму STEM, що став педагогічною інновацією ХХІ століття. Автори визначають та окреслюють особливості, теоретичні та практичні аспекти з упровадження STEM-освіти в Україні. У виданні запропоновано моделі інтеграції формальної та неформальної освіти, передусім, для обдарованих учнів, які в майбутньому можуть стати основою трансформаційних процесів для освіти загалом. Акцентовано на використанні наукового методу й інженерного дизайну в конструюванні навчальних заходів STEM, розкрито особливості освітнього STEM-середовища, запропоновано методичні підходи до організації STEM-проєктів, продемонстровано їх застосування на конкретних прикладах. Посібник спрямовано на формування більш глибокого розуміння новітніх тенденцій в освіті, які покликані підготувати нове покоління до вимог сучасної економіки. Видання призначено для вчителів, викладачів, методистів, студентів закладів вищої освіти та всіх зацікавлених цим питанням осіб.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Утримувачі документа:
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Дод.точки доступу:
Поліхун, Н. І.
Постова, К. Г.
Сліпухіна, А. І.
Онопченко, Г. В.
Онопченко, О. В.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут обдарованої дитини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
373.3.016:811.161.2
В 23


    Вашуленко, Микола Самійлович.
    Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу "Українська мова" у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / М. С. Вашуленко. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім «Освіта», 2019. - 192 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-983-089-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
373.3.016:78(075.8)
Ф 11


    Філімонова, Т. В.
    Теорія та методика навчання мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво) для змішаного навчання [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. В. Філімонова ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Видавець Румянцева Г. В., 2022. - 149 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-729-061-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває теоретико-практичні проблеми теорії та методики навчання мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво) для спеціальності 013 Початкова освіта. Виокремлено загальні положення організації дистанційної форми навчання, запропоновано структуру лекцій, практичних занять, форми та зміст контролю засвоєння практичного та теоретичного матеріалу, список рекомендованої літератури. У виданні розкрито теоретичні й методичні аспекти теорії та методики навчання мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво), підібрано відомості та інформаційні матеріали, якими зможуть скористатись викладачі, педагоги-практики, студенти, а також усі, хто зацікавлений вихованням підростаючого покоління.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
373.3.016:811.111(076)
К 52


    Кміть, Олена Володимирівна.
    Методика навчання англійської мови у початковій школі [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів спеціальності 013 Початкова освіта, спеціалізації Іноземна мова (англійська), освітній ступінь-магістр / О. В. Кміть ; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Факультет початкового навчання. - Електронні текстові дані. - Чернігів : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2017. - 117 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчальний посібник призначений для студентів 5, 6 курсів спеціальності 013 Початкова освіта, спеціалізації Іноземна мова (англійська), які опановують курс методики навчання англійської мови у початковій школі в магістратурі. Конспект лекцій містить стислу теоретичну інформацію, необхідну для вивчення методів та технологій, що використовуються у навчанні іноземних мов, зокрема англійської мови. Він включає структурований опис свідомих, прямих, комбінованих, інтенсивних методів, а також сучасних технологій навчання іноземних мов. У посібнику наведено шляхи та способи застосування зазначених методів та технологій у ранньому шкільному навчанні англійської мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://epub.chnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Факультет початкового навчання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:811.111(075.2)
К 14


    Казанжи, О. В.
    Методика навчання іноземної мови [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : до курсу "Методика навчання іноземної мови" / О. В. Казанжи. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : [б. в.], 2019. - 227 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчально-методичний посібник "Методика навчання іноземної мови" містить необхідні теоретичні й практичні матеріали відповідно до основних розділів програми, глосарій основних термінів і понять, комплексні тести та контрольні роботи для перевірки й оцінювання знань студентів з курсу, а також оеремі розділи топових освітніх програм Нової української школи. Навчальнометодичний посібник укладено з урахуванням принципу зв’язку курсу "Методика навчання іноземної мови" зі змістом навчального матеріалу, який вивчається у 1-4 класах на уроках з іноземної мови. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти спеціальності 013 "Початкова освіта" ступеня бакалавр, вчителів та викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.megu.edu.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
373.016.3:004(075.8)
С 83


    Стрілецька, Н. М.
    Методика навчання інформатики (у початковій школі) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. М. Стрілецька ; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. - Електронні текстові дані. - Чернігів : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2014. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: У навчально-методичному посібнику подано навчальну програму курсу "Методика навчання інформатики" (у початковій школі); курс лекцій (теоретичний матеріал, завдання для самостійної роботи та контрольні запитання для самоперевірки), курс практичних робіт (плани практичних занять, завдання з методичними рекомендаціями до їх виконання, завдання для самостійної роботи з методичними рекомендаціями їх виконання); питання до курсового екзамену; тематику курсових (бакалаврських) та магістерських робіт; глосарій. Посібник рекомендовано для студентів денної форми навчання спеціальності 6.010102 "Початкова освіта" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", викладачам, які читають курс "Методика навчання інформатики (у початковій школі)", вчителям початкових класів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.chnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
378.091.64(075.8)
П 69


   
    Практикум до виконання практичних робіт з дисципліни "Методика викладання технологічної освітньої галузі" [Електронний ресурс] : для здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем "Бакалавр" спеціальність 013 Початкова освіта / Маріупольський державний університет ; укладач І. Б. Тимофєєва. - Електронні текстові дані. - Маріуполь : МДУ, 2020. - 64 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Методичні вказівки розроблено відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Метою пропонованих методичних вказівок є надання практичної допомоги здобувачам вищої освіти у формуванні технологічної компетентності в межах виконання завдань практичних та самостійних робіт з дисципліни "Методика викладання технологічної освітньої галузі", які передбачають вивчення змісту технологічної освітньої галузі, яка реалізовується через новий інтегрований курс "Дизайн і технології" та "Я досліджую світ". У методичних вказівках визначено послідовність, алгоритми дій, правила оформлення, зміст завдань практичних робіт; подано критерії оцінювання. Кожне завдання практичних робіт розраховано на 2 години аудиторної роботи та роботи в поза-аудиторний час вимагає від здобувачів вищої освіти як виконання методичних вказівок, так і самостійного доопрацювання. Методичні вказівки призначено здобувачам вищої освіти ОС "Бакалавр", а також спрямовано на допомогу здобувачам закладів вищої освіти в подальшому професійному розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.mdu.in.ua
Утримувачі документа:
Маріупольський державний університет

Дод.точки доступу:
Тимофєєва, І.Б. \укладач.\
Маріупольський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
373.3.016:811.111
Б 11


    Білявська, Т. М.
    Методика навчання іноземної мови в початковій школі (для дистанційного та змішаного навчання) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. М. Білявська ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Видавець Румянцева Г. В., 2022. - 98 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчально-методичний посібник містить матеріал з усіх розділів "Методики навчання іноземної мови в початковій школі". Теоретичну складова посібника становить базовий лекційний матеріал, у межах якого висвітлено розділи курсу методики навчання іноземної мови в початковій школі, плани практичних занять, завдання до теми, список рекомендованої літератури. Вміщено також матеріали щодо здійснення поточного та підсумкового контролю знань студентів, зокрема тестові варіанти, завдання для контрольних робіт. В окремій частині посібника запропоновано матеріали для самостійної роботи студентів. Рекомендовано для студентів дистанційної та змішаної форм навчання спеціальності "Початкова освіта".
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
373.3.016:7(075.8)
Т 89


    Турчин, Тамара Миколаївна.
    Методика навчання освітньої галузі "Мистецтво" [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. М. Турчин ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 281 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчально-методичний посібник створено відповідно до програми нормативної дисципліни Методика навчання освітньої галузі "Мистецтво". Навчально-методичний посібник присвячений науковій розробці і обґрунтуванню методологічних засад, педагогічних принципів, умов, методів вивчення мистецьких дисциплін. Висвітлюються закономірності викладання мистецьких дисциплін у ЗВО. Звертання не до однієї, а до циклу мистецьких дисциплін свідчить про певне узагальнення, передбачає виокремлення і вивчення того принципово спільного, що притаманне їм усім. Порівняно із окремими методиками викладання (музичних, хореографічних, театральних, образотворчих дисциплін тощо) і їх розгалуженнями по навчальних дисциплінах ("Постановка голосу", "Композиція", "Народний танець", "Виразне читання"), де спостерігається перевага практичного, запропонований підхід передбачає ширші теоретикопрактичні узагальнення і висновки. У запропонованому виданні викладено основний зміст дисципліни, зазначено професійні компетенції, якими повинен оволодіти студент; запропоновано контрольні, практичні, лабораторні, індивідуально-дослідні завдання, а також завдання для самостійної роботи студента, виконання яких сприятиме глибшому засвоєнню навчального матеріалу. З метою контролю та самоконтролю набутих знань подано тестові завдання, які передбачають індивідуальну й підсумкову форми перевірки навчальних досягнень студентів. Посібник адресовано викладачам та студентам середніх і вищих педагогічних навчальних закладів напряму підготовки 013 "Початкова освіта". Він може бути використаний учителями предметів художньо – естетичного циклу ЗЗСО, методистами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
376.016(075)
Г 11


    Гіренко, Н. А.
    Спеціальна методика трудового навчання [Електронний ресурс] : навчальний посібник для здобувачів бакалаврського рівня вищих навчальних закладів за спеціальністю 016 "Спеціальна освіта" та вчителів початкових класів спеціальної школи / Н. А. Гіренко ; Донбаський державний педагогічний університет. - Електронні текстові дані. - Слов’янськ : Вид-во Б.І. Маторіна, 2020. - 103 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: У навчальному посібнику висвітлено питання теорії та практики трудового навчання в 1-3 класах спеціальної школи. Розкрито особливості формування сенсомоторної сфери учнів з особливими потребами в процесі навчання праці та своєрідність практичної діяльності школярів. Надано класифікацію методів викладання праці та особливості їх застосування, організацію та специфіку проведення уроків праці в початкових класах спеціальної школи. Адресовано здобувачам бакалаврського рівня факультетів спеціальної освіти, вчителям-практикам спеціальних шкіл та закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.ddpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Донбаський державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Донбаський державний педагогічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
5373.3.016:502(075.8)
В 75


   
    Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. В. Воронцова [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Алатон, 2019. - 128 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2663-82-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчально-методичний посібник містить опис підходів, методів і ресурсів, необхідних вчителю для підготовки і ефективного викладання курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти. Посібник реалізує компетентнісний підхід до навчання. Повний комплект навчально-методичних матеріалів для навчання учнів і підготовки вчителів можна вільно завантажити за посиланнями https://is.gd/RX3ubB та https://is.gd/bTUstC Для вчителів початкової школи, шкільних психологів, студентів педагогічних навчальних закладів, методистів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://autta.org.ua

Дод.точки доступу:
Воронцова , Тетяна Володимирівна
Пономаренко, Володимир Степанович
Хомич, Олена Леонідівна
Гарбузюк, Ірина Вікторівна
Андрук, Наталія Володимирівна


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
373.3.016:004(072)
С 13


    Саган, Олена Валеріївна.
    Інформатика. Секрети методики. 2–4 класи [Електронний ресурс] : посібник для вчителя / О. В. Саган. - Електронні текстові дані. - Харків : Видавнича група "Основа", 2022. - 174 с. - (Посібник для вчителя). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Посібник містить корисну навчально-методичну інформацію практичного спрямування до кожної змістової лінії чинних освітніх програм — інакше кажучи, секрети методики викладання інформатики як науки; зразки різнорівневих завдань та сучасний дидактичний матеріал для найефективнішого опрацювання певної теми; перелік рекомендованих джерел. Матеріали видання стануть у пригоді вчителям початкових класів НУШ, учителям інформатики, керівникам гуртків з інформатики та студентам педагогічних факультетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksuonline.kspu.edu

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

15.
373.3.016:613(072)
М 54


    Грицай, Н. Б.
    Методика навчання основ здоров’я (у початковій школі) [Електронний ресурс] : курс лекцій / Н. Б. Грицай ; Рівненський державний гуманітарний університет. - Електронні текстові дані. - Рівне : Рівне. держ. гуманіт. ун-т, 2017. - 35 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: 34 -35 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Перейти до зовнішнього ресурсу http://grytsai.rv.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
376-056.36(072)
Ч-34


    Чеботарьова, Олена Валентинівна.
    Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 128 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-09-6788-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушенням інтелектуального розвитку в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут детальну психолого-педагогічну характеристику дітей цієї категорії і опис труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі. Визначаються пріоритетні напрями діяльності педагогів і способи вирішення проблем. Посібник містить корисну інформацію про особливі потреби молодших школярів, технології і методи роботи з дітьми із ПІР. Також автори знайомлять читача з дидактичними умовами формування особистості дитини в Новій українській школі, дають корисні поради. Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua

Дод.точки доступу:
Гладченко, Ірина Вікторівна


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.
373.3.016:004(075.8)
С 13


    Саган, О. В.
    Методика навчання інформатики в початкових класах [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Саган ; Херсонський державний університет. - 2-ге вид. - Електронні текстові дані. - Херсон : Борисфен-про, 2020. - 146 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Пропонований навчально-методичний посібник ставить за мету забезпечення якісної підготовки учителів початкових класів, зокрема у царині формування їх методикоінформатичної компетентності. Особливістю даного посібника є те, що він може використовуватися як для самостійної роботи студентів, так і вчителями, які виклають інформатику в початкових класах. Його зміст відповідає навчальній програмі з інформатики для початкових класів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ekhsuir.kspu.edu
Утримувачі документа:
Херсонський державний університет

Дод.точки доступу:
Херсонський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
373.3.016:[3+94]
Ф 11


    Філімонова, Т. В.
    Теорія та методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі у початковій школі (для змішаного навчання) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. В. Філімонова ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : СПД Румянцева, 2023. - 307 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 302-306 . - ISBN 978-617-729-131-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває теоретико-практичні проблеми теорії та методики навчання громадянської та історичної освітньої галузі у початковій школі. У посібнику відображено методологію та базові підходи до застосування інформаційно-комунікаційних електронних технологій в організації дистанційного навчання. Надаються ключові вимоги, принципи, елементи й технології розробки, побудови та супроводу дистанційного навчального курсу (на прикладі платформи Moodle). Запропоновано структуру лекцій, практичних занять, форми та зміст контролю засвоєння практичного та теоретичного матеріалу, список рекомендованої літератури. Посібник спрямовано на широке коло користувачів системи дистанційного навчання: від викладачів до студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)