Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (696)Каталог авторефератів та дисертацій (174)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=14.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-32 
1.
378:373.3/.5.011-051:74
П 84


   
    Професійна підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: теоретичний аспект [Електронний ресурс] : колективна монографія / М. О. Пічкур [та ін.] ; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2017. - 390 с. : табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 373-390. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підготовка вчителя--Образотворче мистецтво--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- художньо-творча компетентність -- професійна готовність вчителя
Анотація: У монографії представлено теоретичні результати наукових досліджень, які стосуються низки питань культуро-центристської парадигми, творчо-компетентнісних та розвивальних основ професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, а також формування його готовності до виконання функцій фахової діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Пічкур, М. О.
Сотська, Г. І.
Семенова, О. В.
Музика, О. Я.
Побірченко, О. М.
Базильчук, Л. В.
Сирота, В. М.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
378.016:7(075.8)
Т 48


    Ткачук, О. В.
    Методика художнього навчання [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, художньо-графічних факультетів, педагогічних закладів освіти / О. В. Ткачук ; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Художньо-графічний факультет. - Електронні текстові дані. - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. - 144 с. : табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Мистецька педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- художньо-образне сприйняття -- візуальне мислення -- художні матеріали -- художні техніки -- інструменти
Анотація: Навчальний посібник з позицій філософії, педагогіки, психології розкриває дидактичні основи методики художнього навчання школярів у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

Дод.точки доступу:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Художньо-графічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
377.3:7.012.071.1
А 45


    Алєксєєва, Світлана.
    Підготовка майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри: теорія і практика [Електронний ресурс] : монографія / С. В. Алєксєєва ; редактор В. О. Радкевич ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Міленіум, 2018. - 484 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 435-438. - ISBN 978-966-8063-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна підготовка--Дизайнери--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
новаторство -- прагматизм -- методологічний підхід -- модель підготовки -- інноваційні технології
Анотація: У монографії розкрито проблему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри, проаналізовано досвід підготовки майбутніх дизайнерів в країнах світу. Викладено авторську концепцію, методичні засади, обґрунтовано модель і методичну систему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

Дод.точки доступу:
Радкевич, В. О. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут професійно-технічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
378.09:001.82
Б 33


    Башкір, Ольга Іванівна.
    Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. І. Башкір ; рецензент: Т. В. Рогова, Л. А. Штефан ; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Електронні текстові дані. - Харків : [б. в.], 2020. - 94 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Методологія--Педагогічні дослідження--Україна--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наука -- метафізика -- наукове пізнання -- наукова діяльність -- педагогічні дослідження -- експерементальні дослідження -- прикладні дослідження -- перспективні дослідження
Анотація: У навчально-методичному посібнику, розробленому за програмою курсу дисципліни «Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів»: для здобувачів освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, представлено зміст лекцій та розробки семінарсько-практичних занять. Навчально-методичний посібник адресується викладачам, здобувачам другого та третього (освітньо-наукового) рівня підготовки доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Рогова, Т. В. \рецензент.\
Штефан, Л. А. \рецензент.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
37.013.77
С 77


    Староста, В. І.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для самостійної роботи здобувачів освіти / В. І. Староста ; рецензент М. В. Опачко ; Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет". - 2-ге вид., випр. і доп. - Електронні текстові дані. - Ужгород : ДВНЗ УжНУ, 2023. - 72 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія і методи дослідження--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наукові дослідження -- наукова лексика -- індекс Гірша -- соціометрія -- експеримент
Анотація: У пропонованому посібнику зроблено спробу розкрити основні етапи щодо організації та проведення наукового дослідження; висвітлити структуру дослідження в освіті як цілісної системи через обґрунтування його мети, об’єкта, предмета, завдань, актуальності, наукової новизни, теоретичного і практичного значення, узагальнення результатів тощо; пояснити підходи до вибору та застосування методів для вивчення предмета дослідження. Наведено завдання для самостійної роботи студентів. Видання адресовано широкому колу молодих дослідників освіти: студентам під час вивчення курсу «Методологія наукових досліджень» та інших аналогічних дисциплін («Основи педагогічних досліджень» і т.п.), підготовки та написання курсових і дипломних робіт тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.uzhnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ужгородський національний університет

Дод.точки доступу:
Опачко, М. В. \рецензент.\
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
378
В 55


   
    Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет ; редактор Я. В. Кічук. - Електронні текстові дані. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. - 115 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Банкул, Л. Системний підхід в процесі теоретико-інструментальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва / Л. Банкул, Л. Їтун. - С .4
Бухнієва, О. Використання інноваційних технологій у музичному вихованні школярів / О. Бухнієва, Ц. Яоцюань. - С .8
Шупен, В. До питання національних особливостей мистецтва Китаю / В. Шупен, І. Коваленко. - С .11
Голубицька, Н. Український музичний фольклор як основа навчально-педагогічного репертуару для викладання диригентсько-хорових дисциплін / Н. Голубицька. - С .14
Граф, М. Музичні інновації в сучасному світі (нім.) / М. Граф. - С .19
Григорчук, Е. Новітні тенденції розвитку аранжування у вокально-хоровому практикумі української музичної освіти / Е. Григорчук. - С .22
Д’яченко, А. Прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи / А. Д’яченко. - С .26
Затинченко, Т. Леся Українка – дошколятам (інтеграційне заняття) / Т. Затинченко. - С .31
Ісаєв, Р. Музика як один із засобів естетичного виховання учнів початкової школи / Р. Ісаєв. - С .38
Карайван, Х. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва / Х. Карайван. - С .41
Кічук, Н. Здатність до різновекторної і багаторівневої інтеграції як інтегральна компетентність успішного вчителя нової української школи / Н. Кічук. - С .45
Ковальчук, Т. Розвиток емоційної стійкості майбутніх фахівців-музикантів (теоретичний аспект) / Т. Ковальчук. - С .49
Комурзан, Л. Слухання музики як засіб впливу на розвиток музичних здібностей дітей дошкільного віку / Л. Комурзан. - С .56
Криворучко, І. Сучасні технології формування позитивного психологічного клімату на уроках англійської мови / І. Криворучко. - С .61
Криворучко, Р. Сучасні технології навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами / Р. Криворучко. - С .67
Менсюе, Л. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності. / Л. Менсюе, І. Коваленко. - С .71
Паньків, Г. Семіотичні основи композиційної побудови творів живопису / Г. Паньків. - С .76
Пастир, І. Інтерактивні шляхи становлення фахівця в умовах бакалаврату / І. Пастир. - С .81
Сівцова, А. Прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва / А. Сівцова. - С .87
Сердюченко, В. Вплив музичного мистецтва на виховання особистості / В. Сердюченко. - С .90
Сироткіна, Ж. Інтеграція музичного та образотворчого мистекцтв як засіб формування емоційного інтелекту майбутніх учителів / Ж. Сироткіна, І. Шишман. - С .94
Чеботар, Л. Хоровий клас як творча лабораторія в процесі підготовки педагога-музиканта / Л. Чеботар, Х. Жуйпін. - С .100
Шевчук, Т. Горизонти мистецького краєзнавства Південної Бессарабії / Т. Шевчук. - С .106
Шикиринська, О. Фасилітативна компетентність учителя іноземної мови в умовах дистанційної освіти / О. Шикиринська. - С .111
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Інновації--Збірники

Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Кічук, Я. В. \редактор.\
Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
37:78(075.8)
В 61


    Воєвідко, Людмила.
    Музична педагогіка [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. Воєвідко ; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : Друкарня Рута, 2022. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 226-235. - ISBN 978-617-8221-05-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Музична педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Анотація: У навчальному посібнику висвітлено теоретичні та практичні аспекти освітньої компоненти «Музична педагогіка» освітньо-професійної програми Середня освіта (Музичне мистецтво). Подаються рекомендації до самостійної роботи, лекційних та практичних занять студентів. Містяться програмові вимоги, глосарій, список рекомендованих джерел, тести та завдання з означеної навчальної дисципліни.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua:8081
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
373.2.016:78(075.8)
Т 33


   
    Теорія та методика музичного виховання дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; укладач С. І. Матвієнко. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 300 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 262-270. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта і виховання--Музичне виховання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
музично-дидактичні ігри -- іноваційні технології -- музичні здібності -- музичний фольклор -- слухання музики -- спів -- музична ритміка -- гра на музичних інструментах -- музичні заняття -- музично-театралізовані свята -- музичні розваги
Анотація: Зміст посібника укладено за сучасними вимогами підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми у галузі музичного виховання. Розкрито науково-теоретичні засади музичного виховання з урахуванням національної складової даного процесу; визначено методичні основи навчання дошкільників різним видам музичної діяльності, проаналізовано форми організації музичного виховання дітей. Розглянуто окремі питання щодо організації процесу музичного виховання у дошкільному навчальному закладі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Матвієнко, С. І. \укладач.\
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
37:7
М 65


   
    Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р. / Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук, Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт) ; редактор: Т. Д. Щербан [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Мукачево : МДУ, 2020. - 271 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Ferenc, Bernáth. A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. - С .12
Алмаші-Копин, Ангеліна Вікторівна. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість / А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. - С .15
Басараб, Валерій Васильович. Творча особистість та її психологічні особливості / В. В. Басараб, Н. В. Король. - С .18
Беспалько, Василь Васильович. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості / В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. - С .20
Гаврилечко, Ганна Олегівна. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна / Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. - С .22
Галас, Бертолон Бертолонович. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст. / Б. Б. Галас. - С .25
Гомада, Яна Юріївна. Творче самовираження як механізм розвитку особистості / Я. Ю. Гомада. - С .27
Данченко, Оксана Богданівна. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості / О. Б. Данченко. - С .30
Дутчак, Віолетта Григорівна. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт / В. Г. Дутчак. - С .34
Калин, Руслана Йосипівна. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович ) / Р. Й. Калин. - С .38
Капітан, Людмила Іванівна. Виконавські принципи Давида Ойстраха / Л. І. Капітан. - С .41
Кейс, Аманда Гейзівна. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. - С .44
Кентеш, Іштван Степанович. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації / І. С. Кентеш. - С .46
Клименко, Тетяна Вікторівна. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів / Т. В. Клименко. - С .49
Ковалюк, Вероніка Михайлівна. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел / В. М. Ковалюк. - С .52
Кохан, Володимир Васильович. Особливості національного ударного інструментарію / В. В. Кохан. - С .55
Лендєл, Вікторія Михайлівна. Музичний портрет як відображення образу людини / В. М. Лендєл. - С .56
Микуланинець, Леся Михайлівна. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму / Л. М. Микуланинець. - С .59
Пуйова, Валентина Іванівна. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика / В. І. Пуйова. - С .62
Сікора, Маріанна Михайлівна. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму / М. М. Сікора. - С .64
Фізер, Діана Сергіївна. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття / Д. С. Фізер. - С .67
Хазін, Володимир Олександрович. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття / В. О. Хазін. - С .69
Черепанин, Мирон Васильович. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова / М. В. Черепанин. - С .72
Шеретюк, Руслана Миколаївна. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь / Р. М. Шеретюк. - С .75
Karina, Szafrańska. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie) / Szafrańska Karina. - С .79
Ао, Денгаова. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії / Денгаова Ао. - С .84
Барна, Ніколетта Анатоліївна. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Барна. - С .88
Біланин, Михайло Павлович. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера / М. П. Біланин. - С .91
Буркало, Степан Михайлович. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні / С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. - С .93
Гусар, Дзвіна Олексіївна. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху / Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. - С .96
Дікун, Ірина Анатоліївна. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва / І. А. Дікун. - С .99
Дьордяк, Василь Васильович. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу / В. В. Дьордяк. - С .102
Збіглі, Іван Іванович. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект / І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. - С .104
Збіглі, Іван Іванович. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект / І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. - С .104
Князєв, Владислав Федорович. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції / В. Ф. Князєв. - С .107
Коханська, Катерина Василівна. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні) / К. В. Коханська. - С .110
Кул, Євгеній Северинович. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста / Є. С. Кул. - С .113
Ладжун, Оксана Петрівна. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів / О. П. Ладжун. - С .115
Ленд’єл-Сяркевич, Антоніна Антоніївна. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона / А. А. Ленд’єл-Сяркевич. - С .117
Мивканич, Г. І. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції / Г. І. Мивканич. - С .119
Павко, Анатолій Іванович. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень / А. І. Павко, Л. Ф. Курило. - С .123
Паньків, Людмила Іванівна. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти / Л. І. Паньків. - С .127
Пуля, Наталiя Олександрiвна. Сутність поняття «полікультурна компетентність» / Н. О. Пуля. - С .131
Яремич, Степан Васильович. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки / С. В. Яремич. - С .133
Гаснюк, Вероніка Василівна. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура / В. В. Гаснюк. - С .137
Зеленюк, Сергій Вікторович. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. - С .140
Кабаці, Ольга Дмитрівна. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики / О. Д. Кабаці. - С .143
Качур, Мирослава Михайлівна. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти / М. М. Качур, Б. М. Качур. - С .146
Кешеля, Маріанна Василівна. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв / М. В. Кешеля. - С .149
Коцан, Олеся Михайлівна. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано / О. М. Коцан. - С .150
Мусієць, Леся Володимирівна. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців / Л. В. Мусієць. - С .153
Ніжегородцева, Тамара Всеволодівна. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано / Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. - С .156
Остап'юк, Лідія Михайлівна. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів / Л. М. Остап'юк. - С .159
Синевич, Інна Сергіївна. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти / І. С. Синевич, Я. І. Феньов. - С .163
Чжан, Вей. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу / Вей Чжан. - С .165
Булда, Марина Володимирівна. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз) / М. В. Булда. - С .170
Габель, Оксана Іванівна. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва / О. І. Габель. - С .175
Гирч, Юліанна Василівн. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка / Ю. В. Гирч. - С .178
Данильченко, Лілія Йосипівна. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті / Л. Й. Данильченко. - С .181
Задорожний, Ігор Зенонович. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття / І. З. Задорожний. - С .184
Короленко, Олена Олександрівна. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття» / О. О. Короленко. - С .187
Короленко, Олена Олександрівна. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття / О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. - С .191
Линюк, Олена Миколаївна. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу / О. М. Линюк. - С .196
Софілканич, Марина Іванівна. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді / М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. - С .200
Тарновецька, Ганна Янівна. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині / Г. Я. Тарновецька. - С .204
Тетерюк-Кінч, Юлія Сергіївна. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття / Ю. С. Тетерюк-Кінч. - С .207
Тимчук, Мар’яна Юріївна. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України / М. Ю. Тимчук. - С .209
Хомин, Світлана Яношівна. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття / С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. - С .212
Алмаші, Олександра Іванівна. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку / О. І. Алмаші. - С .216
Барчі, Беата Василівна. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості / Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. - С .219
Беспалько, Леся Антоніївна. До сутності поняття «арт-терапія» / Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. - С .222
Влк, Наталія Володимирівна. Арт-терапевтичні можливості музики / Н. В. Влк, М. І. Гала. - С .225
Куцин, Еріка Карлівна. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах / Е. К. Куцин. - С .228
Марценюк, Марина Олексіївна. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи / М. О. Марценюк. - С .229
Мішкулинець, Олена Олексіївна. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. - С .233
Попович, Наталія Михайлівна. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії / Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. - С .236
Хижна, Ольга Петрівна. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі / О. П. Хижна. - С .238
Ewa, Malachowska. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. - С .242
Божко, Людмила Федорівна. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи / Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. - С .246
Карась, Ганна Василівна. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину / Г. В. Карась. - С .249
Качур, Мирослава Михайлівна. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ / М. М. Качур. - С .256
Шляхта, Надія Василівна. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів / Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк. - С .259
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Утримувачі документа:
Мукачівський державний університет

Дод.точки доступу:
Щербан, Т. Д. \редактор.\
Гоблик, В. В. \редактор.\
Кобаль, В. І. \редактор.\
Попович, Н. М. \редактор.\
Мукачівський державний університет
Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка
Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника
Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова)
Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава
Віденська консерваторія (Будапешт)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
378:373.3/5.011-051:78
П 84


   
    Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] : монографія / О. С. Аліксійчук [та ін.] ; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : ПП Зволейко Д. Г., 2020. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-620-316-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підготовка вчителів музики--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- інструментально-виконавська підготовка -- інновації -- народно-інструментальний колектив -- музейна педагогіка -- інтегративні технології -- професійна мотивація -- професійна компетентність
Анотація: У колективній монографії висвітлюються питання проблеми професійної підготовки студентів у вищих педагогічних і мистецьких навчальних закладах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Аліксійчук, О. С.
Борисова, Т. В.
Боршуляк, А. М.
Воєвідко, Л. М.
Карташова, Ж. Ю.
Лабунець, В. М.
Маринін, І. Г.
Мартинюк, Л. В.
Печенюк, М. А.
Прядко, О. М.
Пухальський, Т. Д.
Яропуд, З. П.
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
378.016:78(075.8)
Ж 68


    Жигінас, Т. В.
    Методика підготовки майбутніх учителів музики до концертно-освітньої діяльності [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. В. Жигінас ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут мистецтв. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2015. - 131 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 120-130. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої освіти--Методика навчання--Вчитель музики--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
тренінги -- етюди -- музично-виконавські навички -- концертна програма -- музично-сценічне дійство
Анотація: Посібник розкриває можливості музичного просвітництва у процесі підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. Показує, що навчальний потенціал концертно-освітньої діяльності полягає у взаємопоєднанні компонентів педагогічного і музичного, створюючи можливості педагогічної самореалізації у сценічно-виконавській діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Інститут мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
378.147:78
З-41


   
    Збірник матеріалів наукових доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції "Сучасні проблеми виконавської підготовки викладачів мистецьких дисциплін" [Електронний ресурс] / Херсонський державний університет, Факультет культури і мистецтв, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Факультет мистецтв ; редактор: А. В. Козир, К. О. Щедролосєва. - Електронні текстові дані. - Херсон : МПП "Видавництво ІТ", 2016. - 183 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підготовка викладацьких кадрів--Мистецькі дисципліни--З’їзди і конференції

Анотація: Збірник матеріалів наукових доповідей є підсумком обговорення актуальних питань вищої мистецької освіти України в контексті Болонського процесу на Всеукраїнській науково-практичній конференції. Цей збірник може бути рекомендований для бакалаврів, магістрантів та аспірантів, а також для самостійного вивчення вказаної проблематики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ekhsuir.kspu.edu
Утримувачі документа:
Херсонський державний університет

Дод.точки доступу:
Козир, А. В. \редактор.\
Щедролосєва, К. О. \редактор.\
Херсонський державний університет. Факультет культури і мистецтв
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Факультет мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
378:78
Т 33


   
    Теорія і практика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Ч. 2 / Житомирський державний університет імені Івана Франка, Навчально науковий інститут педагогіки, Міжнародний центр сучасної академічної музики "Новата", Житомирська обласна громадська організація "Асоціація об’єднаних мистецтв". - Електронні текстові дані. - Житомир : О. О. Євенок, 2021. - 188 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-995-282-0 : Б. ц.
    Зміст:
Бардашевська, Я. М. Вплив соціокультурних викликів сучасності на процес формування музично-творчої особистості учня / Я. М. Бардашевська, Т. М. Маскович. - С .5
Бермес, І. Л. Загальні засади інклюзивної освіти і музикИ: зарубіжний досвід / І. Л. Бермес. - С .12
Бовсунівська, Н. М. Музично-естетичне виховання в гімназіях України та діаспори порівняльний аспект / Н. М. Бовсунівська. - С .19
Верещагіна-Білявська, О. Є. Мистецька освіта 2020-х: виклики і пошуки відповідей (спроба культурологічного аналізу) / О. Є. Верещагіна-Білявська. - С .27
Горбенко, С. С. Підготовка студентів до гуманістично спрямованої музично-освітньої діяльності / С. С. Горбенко. - С .35
Григорцевич, Н. П. Науково-практична конференція як спосіб популяризації хорового мистецтва / Н. П. Григорцевич, Л. М. Зеленянська. - С .43
Довбиш, Г. C. Творчий портрет Ігнація Яна Падеревського крізь призму польсько-українських культурних взаємин / Г. C. Довбиш, Л. В. Обух. - С .49
Дудик, Р. В. Деякі питaння техніки диригентського жесту в професійній підготовці майбутнього вчителя музики / Р. В. Дудик. - С .59
Зваричук, Ж. Й. Роль хорового класу у формуванні професійних компетентностей здобувачів вищої освіти в структурі фахової підготовки / Ж. Й. Зваричук. - С .65
Карась, Г. В. Музично-театральне краєзнавство Житомирщини як інтегративний навчальний курс з мистецької освіти у вищій школі / Г. В. Карась. - С .72
Козицька, М. З. Камерний ансамбль як навчальна дисципліна у навчальних закладах / М. З. Козицька. - С .81
Костеньов, О. Л. Вивчення джазу у вищих освітніх закладах України / О. Л. Костеньов. - С .87
Куцик, І. В. Естетичний розвиток учнів засобами музичного мистецтва / І. В. Куцик, Т. О. Медвідь. - С .92
Луценко, В. В. Комп’ютерні музичні технології на уроках музичного мистецтва та в позакласній роботі / В. В. Луценко. - С .98
Манелюк, О. І. Роль Івано-Франківського фахового музичного коледжу імені Дениса Січинського у пожвавленні культурно-мистецького життя Прикарпаття / О. І. Манелюк. - С .105
Моісєєва, М. А. Лялькова фортепіанна музика Йосипа Ельгісера / М. А. Моісєєва, Н. В. Українець. - С .111
Неволов, В. В. Сучасні форми освіти і просвітництва в умовах війни / В. В. Неволов. - С .119
Осмачко, Ю. О. Особливості музичного виховання в дошкільних закладах освіти (на прикладі діаспори США) / Ю. О. Осмачко. - С .123
Петрик, М. В. Про специфіку роботи зі співацьким голосом та розвиток вокально-виконавської майстерності / М. В. Петрик. - С .128
Плотницька, О. В. Феномен інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у формуванні особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Плотницька, Т. В Плотницька. - С .136
Роговська, Є. В. Дитячі фольклорні фестивалі в Україні як практика патріотичного виховання молодого покоління / Є. В. Роговська. - С .140
Рутецький, В. В. Специфіка діяльності оркестрового диригента в умовах роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / В. В. Рутецький, І. М. Суботницький. - С .150
Свирид, І. Є. Навчальні ігри – активна форма підготовки майбутніх менеджерів сфери культури та дозвілля / І. Є. Свирид. - С .154
Тушева, В. В. Зміни методологічних орієнтирів у дослідницькому пошуку в контексті мистецької освіти / В. В. Тушева. - С .160
Федорченко, В. К. Традиції музично-естетичного виховання в Україні засобами хорового мистецтва / В. К. Федорченко. - С .169
Шегда, Л. В. Специфіка композиторської творчості для дітей: музично-естетичні проблеми сучасності / Л. В. Шегда. - С .174
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику представлено наукові статті учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мистецька освіта в Україні: проблеми та інновації», що відбулася 2 березня 2021 року на базі кафедри мистецької освіти Навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка в онлайн-форматі. Статті присвячені актуальним проблемам і перспективам мистецької освіти, основним світовим тенденціям її функціонування, практично-теоретичному розвитку професійно зорієнтованого мистецького навчання й виховання в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Утримувачі документа:
Житомирський державний університет імені Івана Франка

Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка. Навчально науковий інститут педагогіки
Міжнародний центр сучасної академічної музики "Новата"
Житомирська обласна громадська організація "Асоціація об’єднаних мистецтв"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
378:78(075.8)
А 81


    Аристова, Людмила.
    Методика музичного навчання та виховання [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. Аристова ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Іліон, 2018. - 404 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 347-356. - ISBN 978-617-534-468-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--музична педагогіка--Методика викладання --Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
Микола Лисенко -- Болеслав Яворський -- Микола Леонтович -- Кирило Стеценко -- Василь Верховинець -- Еміль Жак-Далькроз -- Карл Орф -- Золтан Кодай -- Борис Тричков
Анотація: У навчально-методичному посібнику розкриваються питання формування і розвитку систем музичної освіти та виховання від давніх часів до сьогодення, розглядаються провідні наукові концепції у галузі музичної освіти, представлено творчі портрети провідних педагогів-музикантів та їх вклад у становлення і розвиток методики музичного навчання й виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

15.
378.036-057.87:78.077(043.5)
Б 24


    Баранецька, Юлія Миколаївна.
    Виховання у студентів вищих педагогічних навчальних закладів культури дозвілля засобами музичного мистецтва [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 Теорія і методика виховання / Ю. М. Баранецька ; науковий керівник О. О. Деркач ; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Електронні текстові дані. - Хмельницький, 2017. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 191-210
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Виховання студентів--Музичне мистетство--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
філософсько-культурологічні виміри -- психолого-педагогічні виміри -- вихованість -- художньо-творча реалізація -- музичні соціальні проєкти
Анотація: Наукове дослідження розкриває методику реалізації організаційно-педагогічних умов виховання у студентів вищих педагогічних навчальних закладів культури дозвілля засобами музичного мистецтва в процесі спеціально організованої позааудиторної виховної роботи у відповідності до культурно-просвітницького, художньо-творчого, інтелектуально-розважального та соціально-благодійного напрямів. Розроблений діагностичний інструментарій для визначення рівнів вихованості у студентів вищих педагогічних навчальних закладів культури дозвілля та методичне забезпечення до здійснення музично-дозвіллєвої діяльності студентів в умовах освітнього простору вищого навчального закладу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.vspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Дод.точки доступу:
Деркач, Олена Олексіївна \науковий керівник.\
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
   378.147:78(072)
   Г 52


    Глазунова, І. К.
    Організація інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики в умовах модульно-рейтингового навчання [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / І. К. Глазунова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Інститут мистецтв. - Електронні текстові дані. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - 67 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 65-67 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підготовка вчителів музики--Методичні посібники

Анотація: Запропоновані методичні рекомендації допоможуть вдосконалити фахову підготовку студентів-музикантів, матеріали рекомендацій можуть бути використані для створення навчально-методичних посібників з метою удосконалення знань, умінь і навичок студентів, для складання індивідуальних планів майбутніх учителів, для оновлення змісту навчання лекційних курсів з інструментально-виконавської підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Інститут мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.
378.091.32:78(477)
К 73


    Котирло, Т. В.
    Розвиток педагогічної майстерності викладачів музичних дисциплін вищих навчальних закладів України [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Котирло, Н. О. Філіпчук ; Національна академія педагогічних наук України , Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих . - Електронні текстові дані. - Київ : ІПООД НАПН України, 2013. - 362 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 244-262. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогіка вищої освіти--Музична педагогіка--Україна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна техніка викладача -- музична освіта
Анотація: У монографії проаналізовано найважливіші аспекти проблеми розвитку педагогічної майстерності педагога-музиканта у історичній ретроспективі, що свідчить про необхідність актуалізації вітчизняного досвіду підготовки фахівців у сфері сучасної музичної освіти. З цією метою досліджено найвагоміші методологічні та практичні засади системи підготовки музикантів в Україні, а також проаналізовано їх значення для сучасної музично-педагогічної практики у вищих навчальних закладах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ipood.com.ua
Утримувачі документа:
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України

Дод.точки доступу:
Філіпчук, Н. О.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
378:78(075.8)
С 50


    Смирнова, Тетяна Анатоліївна.
    Музична педагогіка і психологія вищої школи [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Т. А. Смирнова ; Харківський національний університет мистецтв. - Електронні текстові дані. - Харків : Лідер, 2021. - 180 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7476-53-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Музична педагогіка--Музична психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
музична дидактика -- методи навчання -- засоби навчання -- виховна робота -- науково-дослідна робота -- психологічні особливості студента-музиканта -- психологія спілкування -- музично-виконавька діяльність -- концертний виступ -- музичні здібності
Анотація: У навчальному посібнику з позицій сучасної методології розкриваються теоретичні засади музичної педагогіки і психології вищої школи, досліджено закономірності, принципи, методи, форми і зміст вищої освіти музиканта, висвітлено специфіку зарубіжної вищої музичної освіти, розглянуто питання психологічних засад підготовки музиканта у закладах вищої освіти мистецького спрямування, зокрема психологію викладача і студента, психологічні особливості підготовки студентів до концертно-виконавської діяльності, засоби діагностування музикальності, особистісних і професійно важливих якостей студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repo.num.kharkiv.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний університет мистецтв

Дод.точки доступу:
Харківський національний університет мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

19.
378.015.31:7.071-057.86
Р 64


   
    Розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців мистецьких дисциплін як фактор їх професійної самореалізації [Електронний ресурс] : колективна монографія / С. Соломаха [та ін.] ; редактор А. І. Омельченко ; Бердянський державний педагогічний університет, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Електронні текстові дані. - Мелітополь : Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2019. - 362 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-197-690-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогіка вищої освіти--Мистецька педагогіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
аксіосфера вчителя -- професійно-ціннісні орієнтації -- виконавська самостійність -- естетичне ставлення -- суб’єктність -- ситуація успіху -- педагогічна культура -- концертмейстерська підготовка -- інноваційні технології -- танцювальна терапія -- хореографічні дослідження -- фахові компетентності
Анотація: У монографії висвітлено результати наукових досліджень колективу науковців, здійснених за широким колом актуальних питань педагогічної та мистецької освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://bdpu.org.ua
Утримувачі документа:
Бердянський державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Соломаха, Світлана
Грищенко, Юлія
Вовк, Мирослава
Філіпчук, Наталія
Омельченко, Анетта
Бурназова, Віра
Бузова, Олена
Григорֹ’єва, Вікторія
Косенко, Павло
Смаковський, Юрій
Сергієнко, Світлана
Бакум, Вікторія
Мартиненко, Олена
Тараненко, Юлія
Ємельянова, Олена
Петрик, Олег
Кривунь, Наталя
Шабаліна, Олена
Погребняк, Марина
Медвідь, Тетяна
Сердюк, Тетяна
Павленко, Руслан
Омельченко, А. І. \редактор.\
Бердянський державний педагогічний університет
Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

20.
378:785.1
Д 33


    Денисюк, Інна Сергіївна.
    Формування навичок імпровізації майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 Теорія та методика музичного навчання / І. С. Денисюк ; науковий керівник О. П. Щолокова ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Електронні текстові дані. - Київ : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2017. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Музична педагогіка--Дисертації

Анотація: Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування навичок імпровізації майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Дод.точки доступу:
Щолокова, Ольга Пилипівна \науковий керівник.\
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

21.
378:78(477)(075.8)
Ш 95


    Шульгіна, Валерія Дмитрівна.
    Українська музична педагогіка [Електронний ресурс] : підручник : для студентів вищих навчальних закладів / В. Д. Шульгіна ; Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Електронні текстові дані. - Київ : НАКККіМ, 2016. - 266 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 255-264. - ISBN 978-966-452-241-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Музична педагогіка--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
естетико-естетична основа -- музично-творче виховання -- імпровізація -- музичний розвиток -- методичні засади -- інтегративна модель
Анотація: У матеріалі підручника враховуються просвітницькі ідеї українських громадсько-педагогічних діячів минулого та сьогодення, останні дослідження в галузі української педагогіки, психології та музикознавства, сформульовані основні положення української національної школи, запропонована інтегративна модель художньо-комукативної діяльності учнів і студентів у процесі виконання мистецтвознавчих проєктів, методичні рекомендації мають теоретичне обґрунтування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Утримувачі документа:
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Міністерство культури України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

22.
378:784.95
Т 48


    Ткаченко, Тетяна Володимирівна.
    Формування вокально-сценічної культури студентів мистецьких факультетів педагогічних вузів [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Ткаченко ; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016. - 308 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 216-236. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вокальна педагогіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
акторська майстерність -- постановка голосу -- сценічно-ораторська культура -- звукорежисура -- культура мови -- викладання вокалу -- гігієна голосу -- охорона голосу -- вокально-сценічна культура
Анотація: У монографії розкрито зміст і структуру вокально-сценічної культури студентів мистецьких факультетів педагогічних вузів, технологію й умови постановки голосу та сценічної майстерності як засобів її формування на мистецьких факультетах вищого педагогічного навчального закладу. Автором обґрунтовано й наведено програми з постановки голосу, сценічної майстерності, які передбачають врахування реальних навчальних можливостей студентів, їх вокальних та акторських даних. Запропоновано особистісно-орієнтовану технологію вокально-сценічної підготовки студентів, яка враховує темперамент і настрій студентів, рівень їх вокально-сценічної культури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

23.
378:784.95(075.8)
Б 11


    Бєдакова, С. В.
    Фахова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва (дисципліна Вокально-хорове виконавство з методикою викладання (сольний спів) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. В. Бєдакова ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : РАЛ-поліграфія, 2020. - 325 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 314-325 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вокальна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
голосоутворення -- вокальні навички -- техніка співу -- співоче дихання -- бельканто -- вокальний репертуар
Анотація: У посібнику приділено значну увагу розкриттю питань з навчальнгого процесу вітчизняної педагогіки, надані методичні поради з питань організації самостійної роботи студентів з сольного співу, вокальної майстерності та постановки голосу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

24.
378.016:745/749(075.8)
К 65


   
    Конспект лекцій з методики викладання дизайну [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для магістрантів спеціальності 022 Дизайн денної та заочної форми навчання / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка ; укладач І. В. Продан. - Електронні текстові дані. - Старобільськ : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2021. - 98 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання --Дизайн--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- формальна освіта -- експериментальна освіта -- STEM-освіта -- емоційна культура -- викладач -- педагогічні технології -- інноваційні методи -- дистанційне навчання
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлені основні відомості щодо застосування в освітньому процесі педагогічних та інноваційних технологій навчання, опанування загальнодидактичних методів, прийомів і засобів навчання, які застосовуються для організації навчального процесу в професійно-педагогічній дизайнерській діяльності. Видання спрямовано на формування компетенцій, необхідних для впровадження у навчальний процес сучасних підходів до визначення, відбору, формування змісту і методики викладання навчальних дизайнерських дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Продан, І. В. \укладач.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

25.
378.147(075.8)
Т 66


   
    Тренінгове навчання в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / М. В. Афанасьєв [та ін.] ; редактор М. В. Афанасьєв ; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 323 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 280-290. - ISBN 978-966-676-724-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вищі навчальні заклади--Тренінг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Анотація: Подано матеріали, які знайомлять з особливостями навчання, що будується на основі тренінгових форм, методів, технологій. Розглянуто особливості і специфіку цієї роботи, надано теоретичні та практичні матеріали щодо підготовки і проведення навчальних тренінгів, наведено необхідні для тренінгового викладання форми та методи роботи, що дозволяє вирішувати широке коло навчальних завдань із формування й розвитку загальних та професійних компетентностей майбутніх фахівців. Надано методику розроблення тренінгу як організаційної форми навчання і практичної підготовки фахівців, а також технологію підготовки викладачів-тренерів у закладі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.hneu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Дод.точки доступу:
Афанасьєв, М. В.
Полякова, Г. А.
Романова, Н. Ф.
Лола, Ю. Ю.
Білоконенко, Г. В.
Іпполітова, І. Я.
Ачкасова, С. А.
Тютлікова, В. В.
Ковальова, В. І.
Лугова, В. М.
Сатушева, К. В.
Азізова, К. М.
Лебедєва, І. Л.
Іваненко, О. В.
Афанасьєв, М. В. \редактор.\
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

26.
378.091.31:004.9
А 28


   
    Адаптивна хмаро орієнтована система навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : монографія / В. М. Дем’яненко [та ін.] ; редактор М. П. Шишкіна ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Електронні текстові дані. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 183 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-644-557-8 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійне навчання--Навчання вчителів--Загальна середня освіта--Монографії

   Хмаро орієнтоване навчання


Анотація: У монографії обґрунтовано поняттєвий апарат, досліджено еволюцію засобів і технологій адаптивних хмаро орієнтованих систем в освіті. Визначено принципи, методи і підходи до формування адаптивних хмаро орієнтованих систем у закладах освіти. Здійснено аналіз та оцінювання стану використання адаптивних хмаро орієнтованих систем у вітчизняному освітньому просторі. Визначено засоби і сервіси формування адаптивних хмаро орієнтованих систем у закладі педагогічної освіти. Обґрунтовано модель адаптивної хмаро орієнтованої системи навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти. Охарактеризовано методики і надано методичні рекомендації щодо використання сервісів адаптивної хмаро орієнтованої системи навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Дем’яненко, В. М.
Мар’єнко, М. В.
Носенко, Ю. Г.
Семеріков, С. О.
Шишкіна, М. П.
Шишкіна, М. П. \редактор.\
Національна академія педагогіічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

27.
378.112:303.823
М 55


   
    Механізми реалізації ефективного врядування в університетах України в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : колективна монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2020. - 223 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7486-37-3 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Університетське врядування--Євроінтеграція--Монографії

Анотація: У монографії обґрунтовано теоретичні основи реалізації ефективного врядування в університетах, проаналізовано провідний вітчизняний та зарубіжний досвід реалізації ефективного врядування в університетах та на основі вище зазначеного визначено механізми реалізації ефективного врядування в університетах та сформульовано практичні рекомендації для їх імплементації у вищій освіті України. Акцентовано, що однією з фундаментальних вимог до успішної євроінтеграції університетів України є забезпечення ними у своєму соціальному середовищі сповідування європейських цінностей, дотримання академічних свобод, соціальної справедливості, відповідальності та доброчесності. Запропоновано розглядати розвиток особистісного потенціалу суб’єктів діяльності університету як інтегральний критерій результативності й ефективності врядування та визначальний чинник забезпечення його конкурентоспроможності. Обґрунтовано, що найсприятливіші умови для розвитку особистісного потенціалу, отже й людського капіталу, створюються лишень у демократичному середовищі, формування якого забезпечується врядуванням. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

28.
378(038.1-87)
М 55


   
    Механізми оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : монографія / О. Воробйова [та ін.] ; за ред. В. Лугового, Ж. Таланової ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2020. - 220 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7486-38-0 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Якість вищої освіти--Євроінтеграція--Монографії

Анотація: У монографії визначено та обґрунтовано підходи і показники, критерії оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції на основі аналізу міжнародного та вітчизняного досвіду як складові механізму оцінювання якості вищої освіти. Монографія буде корисною для здобувачів, викладачів, дослідників, керівників вищої освіти, осіб, зацікавлених у модернізації вищої освіти задля вдосконалення її якості, ефективного людського розвитку. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Воробйова, О.
Дебич, М.
Луговий, В.
Оржель, О.
Слюсаренко, О.
Таланова, Ж.
Трима, К.
Луговий, В. \редактор.\
Таланова, Ж. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

29.
378.4:37.014.25
С 83


   
    Стратегії вищої освіти в умовах інтернаціоналізації для стійкого розвитку суспільства [Електронний ресурс] : моногрфія / В. Зінченко [та ін.] ; за ред. В. Зінченка ; Інститут вищої освіти НАПН України, ВІдділ інтернаціоналізації вищої освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2020. - 199 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Інтернаціоналізація--Монографії

Анотація: У монографії узагальнено результати наукового дослідження «Стратегії вищої освіти в умовах інтернаціоналізації для стійкого розвитку суспільства». Основну увагу приділено глобальним інституційним трансформаціям, міжнародній публікаційній активності, розвитку системи освіти України у світлі зміни поколінь, трансформативним стратегіям вищої освіти, проблемі якості, гуманістичним та особистісним інтенціям вищої освіти, комунікаційній складовій вищої освіти. Упровадження монографії сприятиме підвищенню рівня і якості інтернаціоналізації вищої освіти України, формуванню світоглядного підґрунтя для стимулювання і забезпечення стійкого розвитку суспільства, підвищенню соціальної відповідальності вищої освіти і зміцненню її функції служіння суспільству. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Зінченко, В.
Базелюк, Н.
Бойченко, М.
Горбунов, Л.
Курбатов, С.
Мєлков, Ю.
Шипко, О.
Зінченко, В. \редактор.\
Інститут вищої освіти НАПН України
ВІдділ інтернаціоналізації вищої освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

30.
378.091.12.011.3-051:005.336.5-043.86]"364/366"(075)
Л 13


    Лавріненко, О. А.
    Розвиток педагогічної майстерності викладачів закладів вищої освіти в цифровому освітньому середовищі у повоєнний час [Електронний ресурс] / О. А. Лавріненко. - Електронні текстові дані. - Київ : Вид-во ТОВ «Юрка Любченка», 2024. - 125 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7221-97-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Розвиток педагогічної майстерності--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- воєнний стан -- підготовка викладачів -- цифрове осітнє середовище -- вдосконалення педагогічної дії -- практичні поради
Анотація: Практичний порадник вміщує передмову, п’ять параграфів, у яких: схарактеризовано виклики, що стоять перед викладачами ЗВО в умовах воєнного і післявоєнного стану; розкрито суть організації ефективної взаємодії викладача зі студентами в умовах війни; висвітлено принципи побудови педагогічного діалогу в цифровому освітньому середовищі; представлено стилі професійно-педагогічного спілкування викладача зі студентами; обґрунтовано стилі професійно-педагогічного спілкування зі студентами; визначено сутність творчого задуму лекційного і практичного заняття. Окремим розділом автором сформульовано сім порад для викладачів стосовно розвитку педагогічної майстерності, які працюють в цифровому освітньому середовищі в умовах війни та в післявоєнний час. Практичний порадник спрямований на методичну та практичну допомогу викладачам ЗВО, які створюють цифровий освітній простір, прагнуть до самовдосконалення професійного рівня і складників педагогічної майстерності в цифровому освітньому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Мозговий, В. Л. \рецензент.\
Зузяк, Т. П. \рецензент.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-30    31-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)