Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (15)Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Голуб, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   376
   І-65


   
    Інклюзивне та інтегроване навчання: стан, проблеми і перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; редактор І. Ф. Прокопенко. - Електронні текстові дані. - Харків : Мітра, 2019. - 198 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Артюхова, К. Є. Застосування кінезіологічних вправ у роботі психолога з дітьми-логопатами в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти / К. Є. Артюхова. - С .8
Базилевська, Л. О. Нова українська школа як середовище рівних можливостей освіти / Л. О. Базилевська. - С .11
Батраченко, Д. В. Досвід організації інклюзивного навчання в Польщі / Д. В. Батраченко. - С .16
Бережна, В. С. Тяжкі мовленнєві порушення як фактор формування міжособистісної взаємодії в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти / В. С. Бережна. - С .19
Білик, К. В. З історії розвитку спеціального навчання дітей з психофізичними порушеннями в Україні / К. В. Білик. - С .22
Бойчук, Ю. Д. Здоров’язбережувальні технології в інклюзивній освіті / Ю. Д. Бойчук, О. М. Мірошниченко. - С .24
Бондар, В. І. Основні підходи до впровадження інклюзивної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами / В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. - С .28
Бондар, М. І. Процес інклюзії в українській освіті / М. І. Бондар. - С .31
Бондаренко, А. О. Інклюзивне навчання в країнах світу / А. О. Бондаренко
Введенська, В. Л. Застосування анімалотерапії в логокорекційній роботі з дітьми з інтелектуальною недостатністю / В. Л. Введенська. - С .38
Вишнева, І. М. Роль інклюзивно-ресурсних центрів у забезпеченні ефективності навчання та супроводу дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Вишнева. - С .40
Владимирова, І. В. Впровадження інклюзивної форми навчання осіб з особливими освітніми потребами / І. В. Владимирова. - С .43
Гайдаржи, І. Д Сюжетно-рольова гра як засіб корекції лексико-граматичних порушень у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю / І. Д Гайдаржи. - С .47
Галій, А. І. Особливості соціалізації дітей інтернату та адаптація їх до життя у відкритому суспільстві / А. І. Галій, С. І. Селютіна. - С .49
Галій, А. І. Інклюзія як умова ефективного навчання з дітьми з особливими освітніми потребами / А. І. Галій, І. В. Сергенюк. - С .53
Голуб, Н. М. Завдання реалізації комунікативного підходу в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Н. М. Голуб. - С .56
Горбань, С. В. Особливості застосування наочності в процесі формування зв’язного мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення / С. В. Горбань. - С .59
Деренько, Т. В. Стан і перспективи інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної, загальної середньої освіти / Т. В. Деренько. - С .62
Друганова, О. В. Актуальність поглядів В. О. Сухомлинського про роботу з дітьми, що відстають у розвитку / О. В. Друганова. - С .65
Жиленко, А. В. Формування емпатійної культури майбутніх учителів дітей з особливими освітніми потребами інклюзивної форми навчання / А. В. Жиленко. - С .68
Жиліна, Г. В. Перспективи інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Г. В. Жиліна. - С .71
Заскалько, О. М. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру / О. М. Заскалько. - С .75
Зверева, С. М. Інклюзивно-ресурсний центр – вимога сучасності / С. М. Зверева. - С .78
Земляна, К. В. Особливості навчання дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивної освіти / К. В. Земляна. - С .80
Івченко, А. Г. Формування словника дієслів у дошкільників з ЗНМ в умовах інклюзивного навчання / А. Г. Івченко. - С .84
Калашникова, О. О. Індекс інклюзії: культура навчального закладу / О. О. Калашникова. - С .86
Колісник, О. В. Розвиток інклюзивної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної освіти / О. В. Колісник. - С .90
Лавренко, Ю. К. Формування звуковимови у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Ю. К. Лавренко. - С .95
Лебедіна, І. Ю. Особливості комунікативних умінь і навичок дітей із ЗПР дошкільного віку / І. Ю. Лебедіна. - С .98
Левченко, Є. О. Урахування особливостей уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі інклюзивного навчання / Є. О. Левченко. - С .100
Литвиненко, А. В. Стан інклюзивної освіти в Україні та Бельгії / А. В. Литвиненко. - С .102
ЛісоваТ., В. Інклюзивна дошкільна освіта, як один із шляхів навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами / В. ЛісоваТ. - С .106
Лісовець, А. Ю. Наукові погляди Л. С. Виготського в інклюзивній освіті / А. Ю. Лісовець. - С .109
Лященко, В. М. Ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти: реалії та перспективи / В. М. Лященко. - С .111
Наволокова, О. О. Готовність дітей з тяжкими порушеннями мовлення до інклюзивного навчання / О. О. Наволокова. - С .117
Нагорнюк, О. В. Організація інклюзивного освітнього середовища в закладі середньої освіти для дітей з порушеннями слуху / О. В. Нагорнюк. - С .120
Олефіренко, Н. В. Розвиток поглядів суспільства на осіб, які мають порушення психофізичного розвитку / Н. В. Олефіренко. - С .124
Приходько, С. В. Особливості формування родового відмінка іменника у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / С. В. Приходько. - С .126
Проскурняк, О. І. Досвід практичної підготовки вихователів дітей з вадами психофізичного розвитку до корекційно-розвиткової роботи в закладах спеціальної та інклюзивної освіти / О. І. Проскурняк. - С .129
Райчук, М. І. Історія розвитку спеціальної та інклюзивної педагогіки / М. І. Райчук, Н. О. Козачек. - С .132
Сальтевська, Т. В. Корекція порушень мовленнєвого розвитку школярів з інтелектуальною недостатністю на уроках української мови в класі з інклюзивним навчанням / Т. В. Сальтевська. - С .134
Серпутько, Г. П. Деякі аспекти створення належних умов навчання для незрячих студентів у закладах вищої освіти / Г. П. Серпутько. - С .137
Синьов, В. М. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / В. М. Синьов, В. М. Коваленко. - С .140
Сиромятнікова, Л. А. Формування математичної компетентності молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного навчання / Л. А. Сиромятнікова. - С .145
Сінопальнікова, Н. М. Напрямки роботи учителя-дефектолога в умовах інклюзивного навчання / Н. М. Сінопальнікова, Т. Б. Басс-Вайндінер. - С .149
Суховієнко, Н. А. Стан і перспективність розвитку професійної підготовки вихователів ЗДО інклюзивної освіти в Україні / Н. А. Суховієнко. - С .152
Сучкова, К. А. Правові основи та основні обов’язки роботи вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання / К. А. Сучкова. - С .156
Терещук, І. О. Організація роботи інклюзивних класів для дітей з мовленнєвими порушеннями на прикладі Зеленогайської ЗОШ І-ІІІ ступенів Харківської області / І. О. Терещук. - С .159
Ткаченко, Н. В. Організація та надання логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання / Н. В. Ткаченко. - С .162
Туренко, Н. М. Із досвіду організації інклюзивної форми навчання дітей з порушеннями зору у США / Н. М. Туренко. - С .166
Халимендик, К. О. Участь батьків у організації інклюзивного навчання / К. О. Халимендик. - С .168
Халімовська, М. М. Забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. М. Халімовська. - С .170
Черняк, Д. К. Корекційна робота над свистячими звуками у дітей з дизартрією в умовах інклюзивного навчання / Д. К. Черняк. - С .173
Чуркіна, К. К. Інклюзівна освіта: стан в Німеччині / К. К. Чуркіна. - С .176
Швачка, А. О. Диференційований та індивідуальний підхід до дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивного навчання / А. О. Швачка. - С .178
Шевченко, І. Д. Гра як фактор соціалізації дитини з незначними та глибокими ураженнями зору / І. Д. Шевченко, Ю. Д. Шевченко. - С .181
Шульга, В. В. Оцінювання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / В. В. Шульга. - С .184
Щербінін, В. О. Застосування арт-терапевтичного методу в роботі з дітьми з посттравматичними станами / В. О. Щербінін. - С .186
Ярошенко, А. В. Інклюзивне навчання як запорука рівних можливостей у суспільстві / А. В. Ярошенко. - С .194
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Інтегроване навчання

Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Прокопенко, І. Ф. \редактор.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)