Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (14)Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Голуб, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Назва : Інклюзивне та інтегроване навчання: стан, проблеми і перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Харків: Мітра, 2019
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376 + 37.04
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Інтегроване навчання
Зміст : Застосування кінезіологічних вправ у роботі психолога з дітьми-логопатами в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти/ К. Є. Артюхова. Нова українська школа як середовище рівних можливостей освіти/ Л. О. Базилевська. Досвід організації інклюзивного навчання в Польщі/ Д. В. Батраченко. Тяжкі мовленнєві порушення як фактор формування міжособистісної взаємодії в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти/ В. С. Бережна. З історії розвитку спеціального навчання дітей з психофізичними порушеннями в Україні/ К. В. Білик. Здоров’язбережувальні технології в інклюзивній освіті/ Ю. Д. Бойчук, О. М. Мірошниченко. Основні підходи до впровадження інклюзивної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами/ В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. Процес інклюзії в українській освіті/ М. І. Бондар. Інклюзивне навчання в країнах світу/ А. О. Бондаренко. Застосування анімалотерапії в логокорекційній роботі з дітьми з інтелектуальною недостатністю/ В. Л. Введенська. Роль інклюзивно-ресурсних центрів у забезпеченні ефективності навчання та супроводу дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Вишнева. Впровадження інклюзивної форми навчання осіб з особливими освітніми потребами/ І. В. Владимирова. Сюжетно-рольова гра як засіб корекції лексико-граматичних порушень у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю/ І. Д Гайдаржи. Особливості соціалізації дітей інтернату та адаптація їх до життя у відкритому суспільстві/ А. І. Галій, С. І. Селютіна. Інклюзія як умова ефективного навчання з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. І. Галій, І. В. Сергенюк. Завдання реалізації комунікативного підходу в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Н. М. Голуб. Особливості застосування наочності в процесі формування зв’язного мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення/ С. В. Горбань. Стан і перспективи інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної, загальної середньої освіти/ Т. В. Деренько. Актуальність поглядів В. О. Сухомлинського про роботу з дітьми, що відстають у розвитку/ О. В. Друганова. Формування емпатійної культури майбутніх учителів дітей з особливими освітніми потребами інклюзивної форми навчання/ А. В. Жиленко. Перспективи інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти/ Г. В. Жиліна. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру/ О. М. Заскалько. Інклюзивно-ресурсний центр – вимога сучасності/ С. М. Зверева. Особливості навчання дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивної освіти/ К. В. Земляна. Формування словника дієслів у дошкільників з ЗНМ в умовах інклюзивного навчання/ А. Г. Івченко. Індекс інклюзії: культура навчального закладу/ О. О. Калашникова. Розвиток інклюзивної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної освіти/ О. В. Колісник. Формування звуковимови у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Ю. К. Лавренко. Особливості комунікативних умінь і навичок дітей із ЗПР дошкільного віку/ І. Ю. Лебедіна. Урахування особливостей уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі інклюзивного навчання/ Є. О. Левченко. Стан інклюзивної освіти в Україні та Бельгії/ А. В. Литвиненко. Інклюзивна дошкільна освіта, як один із шляхів навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами/ В. ЛісоваТ. Наукові погляди Л. С. Виготського в інклюзивній освіті/ А. Ю. Лісовець. Ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти: реалії та перспективи/ В. М. Лященко. Готовність дітей з тяжкими порушеннями мовлення до інклюзивного навчання/ О. О. Наволокова. Організація інклюзивного освітнього середовища в закладі середньої освіти для дітей з порушеннями слуху/ О. В. Нагорнюк. Розвиток поглядів суспільства на осіб, які мають порушення психофізичного розвитку/ Н. В. Олефіренко. Особливості формування родового відмінка іменника у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ/ С. В. Приходько. Досвід практичної підготовки вихователів дітей з вадами психофізичного розвитку до корекційно-розвиткової роботи в закладах спеціальної та інклюзивної освіти/ О. І. Проскурняк. Історія розвитку спеціальної та інклюзивної педагогіки/ М. І. Райчук, Н. О. Козачек. Корекція порушень мовленнєвого розвитку школярів з інтелектуальною недостатністю на уроках української мови в класі з інклюзивним навчанням/ Т. В. Сальтевська. Деякі аспекти створення належних умов навчання для незрячих студентів у закладах вищої освіти/ Г. П. Серпутько. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями/ В. М. Синьов, В. М. Коваленко. Формування математичної компетентності молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного навчання/ Л. А. Сиромятнікова. Напрямки роботи учителя-дефектолога в умовах інклюзивного навчання/ Н. М. Сінопальнікова, Т. Б. Басс-Вайндінер. Стан і перспективність розвитку професійної підготовки вихователів ЗДО інклюзивної освіти в Україні/ Н. А. Суховієнко. Правові основи та основні обов’язки роботи вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання/ К. А. Сучкова. Організація роботи інклюзивних класів для дітей з мовленнєвими порушеннями на прикладі Зеленогайської ЗОШ І-ІІІ ступенів Харківської області/ І. О. Терещук. Організація та надання логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання/ Н. В. Ткаченко. Із досвіду організації інклюзивної форми навчання дітей з порушеннями зору у США/ Н. М. Туренко. Участь батьків у організації інклюзивного навчання/ К. О. Халимендик. Забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами/ М. М. Халімовська. Корекційна робота над свистячими звуками у дітей з дизартрією в умовах інклюзивного навчання/ Д. К. Черняк. Інклюзівна освіта: стан в Німеччині/ К. К. Чуркіна. Диференційований та індивідуальний підхід до дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивного навчання/ А. О. Швачка. Гра як фактор соціалізації дитини з незначними та глибокими ураженнями зору/ І. Д. Шевченко, Ю. Д. Шевченко. Оцінювання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі/ В. В. Шульга. Застосування арт-терапевтичного методу в роботі з дітьми з посттравматичними станами/ В. О. Щербінін. Інклюзивне навчання як запорука рівних можливостей у суспільстві/ А. В. Ярошенко.
Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)