Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=БОЙКО<.>/(700)*<.>K=ВІКТОРІЯ<.>/(700)*<.>K=ВАСИЛІВНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
7.075
Д 11


   
    Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги [Електронний ресурс] = The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues : збірник наукових праць / Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв ; редактор, упорядник С. М. Садовенко. - Електронні текстові дані. - Київ : НАКККіМ, 2020. - 486 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця . - С .3
Садовенко, С. М. ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення / С. М. Садовенко. - С .5
Більченко, Євгенія Віталіївна. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. - С .29
Безугла, Руслана Іванівна. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи / Р. І. Безугла. - С .39
Бєлявін, Володимир Федорович. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. - С .42
Воробйова, Н. П. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері / Н. П. Воробйова. - С .45
Горчаков, Андрій Анатолійович. Особливості роботи режисера з музичною драматургією / А. А. Горчаков. - С .52
Гаврилко, Олена Василівна. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні / О. В. Гаврилко. - С .59
Дичковський, Степан Іванович. Феномен продюсування в системі формування культури міста / С. І. Дичковський. - С .64
Дячук, Валентина. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера / В. Дячук. - С .69
Економідес, Мирто. Товариство Маноліса Каломіріса / Мирто Економідес. - С .73
Жуковін, Олександр В’ячеславович. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок / О. В. Жуковін. - С .78
Зайцева, Ірина Євгенівна. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу / І. Є. Зайцева. - С .80
Карась, Ганна Василівна. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України / Г. В. Карась. - С .84
Колосок, Вадим Іванович. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі / В. І. Колосок. - С .90
Кравченко, Анастасія Ігорівна. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій / А. І. Кравченко. - С .96
Ліхута, Ігор Леонідович. Роль і місце PR в системі продюсування / І. Л. Ліхута. - С .100
Манцурані, Ева. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса / Ева Манцурані. - С .107
Матушенко, Валерій Борисович. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва / В. Б. Матушенко. - С .117
Недін, Лариса Миколаївна. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво / Л. М. Недін. - С .121
Неволов, Василь Васильович. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури / В. В. Неволов. - С .130
Обух, юдмила Василівна. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів / Л. В. Обух. - С .136
Рудніцька, Олександра Олександрівна. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття / О. О. Рудніцька. - С .142
Румко, Жанна Петрівна. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення / Ж. П. Румко. - С .148
Рябчун, Ірина Володимирівна. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. - С .155
Садовенко, Світлана Миколаївна. Театральна музика: особливості, функції, ролі / С. М. Садовенко. - С .163
Сінельніков, Іван Григорович. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»? / І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . - С .169
Стеценко, Ірина Борисівна. Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом / І. Б. Стеценко. - С .177
Турхан, Муратхан. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна / Муратхан Турхан. - С .187
Туріна, Олена Андріївна. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу / О. А. Туріна. - С .201
Хоролець, Лариса іванівна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині / Л. І. Хоролець. - С .204
Хоролець, Лариса іванівна. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину / Л. І. Хоролець, І. В. Швець. - С .211
Фабрика-Процька, Ольга Романівна. Лемківська культура у музейному просторі / О. Р. Фабрика-Процька. - С .218
Шлемко, Ольга Дмитрівна. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова / О. Д. Шлемко. - С .232
Бабіченко, Наталія Олександрівна. Музична культура в житті людини / Н. О. Бабіченко. - С .236
Борин, Ольга Василівна. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей / О. В. Борин. - С .240
Жуковін, Олександр В’ячеславович. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі / О. В. Жуковін. - С .247
Карпенко, О. В. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі / О. В. Карпенко. - С .247
Комар, Володимир. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів / В. Комар. - С .250
Корякін, Олексій Олексійович. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій / О. О. Корякін. - С .253
Кошарський, Назарій. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. - С .258
Мураховська, Алевтина . Особливості дистанційного навчання народного співу / А. Мураховська, Р. О. Лоцман. - С .271
Плегуца, Ольга Олександрівна. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст. / О. О. Плегуца. - С .277
Садовенко, Світлана Миколаївна. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття / С. М. Садовенко. - С .284
Садовенко, Світлана Миколаївна. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття / С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. - С .288
Садовенко, Світлана Миколаївна. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості / С. М. Садовенко. - С .297
Фоломєєва, Наталія Аркадіївна. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами / Н. А. Фоломєєва. - С .317
Хомич, Тетяна Анатоліївна. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера / Т. А. Хомич. - С .322
Хоролець, Лариса іванівна. Режисура педагогічної дії / Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. - С .328
Шейко, Алла Олексіївна. Універсальність методики П. Муравського / А. О. Шейко. - С .339
Аліфанова, Валерія Валеріївна. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва / В. В. Аліфанова. - С .343
Бойко, Таїса Іванівна. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави / Т. І. Бойко. - С .349
Бурдіян, Ксенія Олегівна. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп / К. О. Бурдіян. - С .351
Васильченко, Олена Володимирівна. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва / О. В. Васильченко. - С .353
Вишнівська, Юлія Анатоліївна. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. - С .359
Водяхін, Єгор. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі / Є. Водяхін. - С .367
Грановська, Владислава. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті / В. Грановська. - С .371
Грановська, Ярослава. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування / Я. Грановська. - С .376
Ісько, Ольга Данилівна. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах / О. Д. Ісько. - С .380
Карпенко, Андрій Анатолійович. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. - С .387
Кошарський, Назарій. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. - С .389
Кришталь, Олександр Миколайович. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. - С .391
Круценко, Сергій Ігорович. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. - С .396
Луга, Яніна Григорівна . Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів / Я. Г. Луга. - С .409
Магда, Златоміра Олексіївна. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. - С .409
Малюга, Ірина Юріївна. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. - С .420
Матковський, Іван. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі / І. Матковський, Р. О. Лоцман. - С .424
Микитенко, Вікторія Вікторівна. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера / В. В. Микитенко. - С .429
Мірхамедов, Рінат. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. - С .434
Палій, Оксана Юріївна. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. - С .438
Перегонцева, Марія Андріївна. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. - С .442
Рейська, Олександра Вадимівна. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. - С .447
Свіщенко, Андрій Юрійович. Аматорський театр у сучасному культурному простор / А. Ю. Свіщенко. - С .450
Серов, Євген Олексійович. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. - С .454
Сошальський, Олександр Юрійович. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. - С .457
Стратієнко, Катерина Сергіївна. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. - С .459
Сурнін, Микита Сергійович. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. - С .469
Швець, Іван Валентинович. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець. - С .472
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Комерційне управління

Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Утримувачі документа:
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Садовенко, С. М. \редактор, упорядник.\
Міністерство культури та інформаційної політики України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
   37:001.83(477)
   О-72


   
    Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.) / Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації, Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" ; редактор В. В. Нечипоренко. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2021. - 348 с. - Назва з титул. екрана. - . - ISBN 978-966-8157-95-0 : Б. ц.
    Зміст:
Розділ 1. Інновації у спеціальній педагогіці та спеціальній психології
Avazova, Durdona Erkinovna. Boshlang‘inch sinflarda integratsiyalashgan tarbiya darslarini tashkil etishning ahamyati / D. E. Avazova. - С .13
Бабська, Катерина Миколаївна. Особливості використання кінезіологічних вправ в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з комплексними порушеннями розвитку / К. М. Бабська. - С .15
Бавшина, Руслана Броніславівна. Слухомовленнєва реабілітації дітей після кохлеарної імплантації / Р. Б. Бавшина. - С .17
Балан, Аурелия Ивановна. Актуальные проблемы подготовки педагогов к инновационной деятельности / А. И. Балан. - С .20
Бараненкова, Дар’я Сергіївна. Метод драматичної психоелевації як один із комплексних підходів при корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності (сдуг) у дітей дошкільного віку / Д. С. Бараненкова. - С .22
Баранець, Інна Володимирівна. Інтегративний медико-психолого-педагогічний підхід у корекційній роботі з дітьми із моторною алалією / І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова. - С .23
Біла, Дар’я Володимирівна. Психологічний супровід в умовах інклюзивної освіти / Д. В. Біла. - С .25
Білоусова, Ліна Владиславівна. Продуктивна діяльність як один із показників інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ до школи / Л. В. Білоусова. - С .27
Бовчалюк, Катерина Миколаївна. Особливості зв‘язного мовлення молодших дошкільників із затримкою психічного розвитку / К. М. Бовчалюк. - С .29
Бойко, Олександра Олексіївна. Розвиток зв‘язного діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня / О. О. Бойко. - С .30
Бублікова, Наталія Юріївна. Особливості розвитку мовленнєвої компетентності старших дошкільників з особливими освітніми потребами / Н. Ю. Бублікова. - С .32
Бугай, Аліна Вікторівна. Особливості зорової пам‘яті дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня / А. В. Бугай. - С .34
Бурнова, Марія Сергіївна. Проблема комунікативної толерантності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти / Марія Сергіївна Бурнова. - С .36
Возчикова, Наталія Василівна. Теоретичний аналіз проблематики розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами на концептуально-методичних засадах монтессорі-педагогіки / Н. В. Возчикова. - С .38
Воробець, Анастасія Анатоліївна. Рекомендації батькам старшокласників із особливими освітніми потребами щодо подолання тривожності та підвищення навчальної мотивації / А. А. Воробець. - С .40
Гаменко, Валерія Едуардівна. Теоретичний аналіз проблематики подолання заїкання у дітей дошкільного віку / В. Е. Гаменко. - С .42
Горшкова, Галина Володимирівна. Ортодонтичний аспект в корекції порушень мовлення / Г. В. Горшкова. - С .44
Губрієнко, Олена Миколаївна. Комбінований підтип як основний різновид синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю / О. М. Губрієнко. - С .46
Дерибас, Марина Олександрівна. Професійно-важливі якості майбутніх учителів-логопедів / М. О. Дерибас. - С .47
Дериведмідь, Альона Ігорівна. Театралiзована гра як засiб впливу на розвиток мовлення дiтей з розладами аутистичного спектра / Альона Ігорівна Дериведмідь. - С .49
Драєвська, Анастасія Андріївна. Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями слуху / Анастасія Андріївна Драєвська. - С .51
Дубина, Аліна Максимівна. Основні аспекти соціалізації учнівської молоді з інвалідністю засобами інтернеткомунікацій / Аліна Максимівна Дубина. - С .52
Дьоміна, Владислава Ігорівна. Особливості сформованості рівня пізнавальної активності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху / В. І. Дьоміна. - С .55
Євенко, Олена Володимирівна. Арт-терапевтичні техніки у навчанні іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами. / О. В. Євенко. - С .57
Єрьоменко, Юлія Вікторівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня. / Юлія Вікторівна Єрьоменко. - С .59
Ісаєва, Олена Володимирівна. Розвиток системи освіти дітей з особливими потребами в україні: сьогодення та перспективи / О. В. Ісаєва. - С .61
Кабанова, Анастасія Віталіївна. Особливості комунікативної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / А. В. Кабанова. - С .64
Каптьол, Оксана Олександрівна. Особливості розвитку загальної та дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії / О. О. Каптьол. - С .65
Карлова, Дар’я Валеріївна. Формування активної позиції батьків дітей із розладами аутистичного спектра в умовах сучасної спеціальної освіти / Д. В. Карлова. - С .67
Кікош, Катерина Вячеславівна. Тривожність у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення як об‘єкт дослідження / К. В. Кікош. - С .69
Кіріллова, Анна Олександрівна. Формування передумов соціального у дітей з особливими освітніми потребами. / А. О. Кіріллова. - С .71
Клочкова, Юлія Володимирівна. Особливості формування культури інклюзії закладу освіти / Ю. В. Клочкова. - С .72
Коваленко, Вячеслав Олександрович. Розвиток комунікативного компоненту інформаційної культури підлітків з порушенням зору / В. О. Коваленко. - С .74
Коваль, Марія Петрівна. Особливості самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку з фонетикофонематичним недорозвиненням мовлення / М. П. Коваль. - С .76
Коробова, Ніна Вікторівна. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру / Н. В. Коробова. - С .78
Костюкова, Наталія Юріївна. Розвиток зв`язного мовлення шляхом наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення / Н. Ю. Костюкова. - С .80
Кривoручкo, Тeтянa Сeргiївнa. Мнeмoтeхнiкa як зaсiб фoрмувaння зв‘язнoгo мoвлeння у дiтeй старшого дoшкiльнoгo вiку iз зaтримкoю психiчнoгo рoзвитку / Т. С. Кривoручкo. - С .82
Крисько, Катерина Петрівна. Технологія застосування ігрових методик в соціально-педагогічній роботі / К. П. Крисько. - С .84
Кузнецова, Наталя Володимирівна. Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушеннями зору за допомогою технології Марії Монтессорі / Н. В. Кузнецова, В. В. Остапенко. - С .86
Люта, Юлія Анатоліївна. Програма розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в умовах інклюзивного навчання / Ю. А. Люта. - С .88
Миколаєнко, Лідія Олександрівна. Засади організації інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП в умовах закладів дошкільної освіти / Л. О. Миколаєнко. - С .91
Міщенко, Інна Вадимівна. Корекційна робота щодо підготовки руки до письма у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення / І. В. Міщенко. - С .93
Нечипоренко, Валентина Василівна. Інтернаціоналізація освітніх і культурно-мистецьких практик студентів у контексті стратегії інноваційного розвитку Хортицької національної академії в постковідному міжнародному просторі вищої освіти / В. В. Нечипоренко. - С .95
Орлова, Ольга Владленівна. Образотворча діяльність як засіб розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / О. В. Орлова. - С .97
Позднякова, Анастасія Олександрівна. Порівняльний аналіз дефініцій «Розлад аутистичного спектра» та «Ранній дитячий аутизм» / А. О. Позднякова. - С .99
Позднякова, Анастасія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблематики диференціальної діагностики розладів аутистичного спектра та розумової відсталості / А. О. Позднякова. - С .100
Позднякова, Олена Леонтіївна. Проблема становлення та розвитку виховних систем навчально-реабілітаційних закладів / О. Л. Позднякова. - С .102
Прядкіна, Анастасія Андріївна. Особливості наочно-образного мислення у дошкільників із затримкою психічного розвитку. / А. А. Прядкіна. - С .105
Пуріс, Таїсія Олегівна. Особливості сформованості прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із знм III рівня / Т. О. Пуріс. - С .107
Рашкевич, Марина Василівна. Використання сугестопедагогіки в організації навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках «Дизайн і технології» в початковій школі / М. В. Рашкевич. - С .109
Савранова, Віолетта Вікторівна. Відновлення рухових можливостей дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем засобами іпотерапії / В. В. Савранова. - С .110
Саєнко, Тетяна Андріївна. Формування первинних мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку з моторною алалією засобами глобального читання / Т. А. Саєнко. - С .113
Саніна, Вероніка Євгенівна. Теоретичний аналіз проблематики використання арттерапевтичних техніх в логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / В. Є. Саніна. - С .115
Сілявіна, Юлія Сергіївна. Педагогічна реабілітація учнів з особливими освітніми потребами як інваріантний компонент системи інклюзивного навчання в умовах нової української школи / Ю. С. Сілявіна. - С .117
Сіра, Ірина Валеріївна. Етіопатогенетичні критерії розмежування затримки психічного розвитку та розумової відсталості / І. В. Сіра. - С .119
Соколова, Світлана Олександрівна. Концептуальні засади створення мотиваційної основи мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру / С. О. Соколова. - С .122
Солов’ян, Юлія Леонідівна. Використання методу скрайбінгу в процесі формування навичок самооблуговування у дошкільників із синдромом дауна / Ю. Л. Солов’ян. - С .124
Стельмакова, Юлія Ігорівна. Теоретичний аналіз проблематики організації ранньої педагогічної допомоги дітям з обмежиними можливостями здоров‘я / Ю. І. Стельмакова. - С .126
Супрун, Юлія Русланівна. Особливості використання мультимедійних технологій для дітей з порушеннями зору. / Ю. Р. Супрун. - С .128
Терещенко, Ірина Богданівна. Психологічні особливості дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги / І. Б. Терещенко. - С .130
Усольцева, Ірина Владиславівна. Особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку з ментальними порушеннями розвитку / І. В. Усольцева. - С .132
Храпач, Катерина Олександрівна. Особливості розвитку лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням слуху / К. О. Храпач. - С .134
Шкабко, Анна Іванівна. Роль логоритміки в логопедичних заняттях з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням / А. І. Шкабко. - С .136
Розділ 2. Сучасна психологія: практика інноваційного пошуку
Аханова, Алла Володимирівна. Лідерство як соціально-психологічний феномен / А. В. Аханова. - С .138
Білик, Дар’я Євгенівна. Рівні самооцінки молодших школярів. / Д. Є. Білик. - С .140
Бугай, Альбіна Вікторівна. Шляхи та засоби організації та підтримки уваги у дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності / А. В. Бугай. - С .142
Ведмідь, Валерія Анатоліївна. Вплив вчителя та родини на формування самооцінки молодших школярів / В. А. Ведмідь. - С .144
Галієва, Ольга Михайлівна. Роль техніки позитивного мислення у процесі зниження ситуативної тривожності майбутніх психологів / О. М. Галієва. - С .147
Гендзьора, Тетяна. Особливості дитячо-батьківських відносин в сім‘ї / Т. Гендзьора. - С .149
Голець, Валентина Володимирівна. Соціальні мережі в контексті соціальної психології / В. В. Голець. - С .150
Гусар, Богдана Вадимівна. Гендерні особливості прояву прокрастинації / Б. В. Гусар. - С .151
Дзугаева, Зарина Руслановна. Использование технологий нейролингвистического программирования в педагогике / З. Р. Дзугаева. - С .153
Єременко, Анна Миколаївна. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії / А. М. Єременко. - С .154
Кетлер-Митницька, Тетяна Сергіївна. Наратив як засіб формування інтернальності майбутніх психологів / Т. С. Кетлер-Митницька. - С .156
Кононенко, Каріна Романівна. Вплив соціального середовища на формування емоційного інтелекту учнів початкової школи / К. Р. Кононенко. - С .158
Кудінова, Маргарита Сергіївна. Рівні стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів / М. С. Кудінова. - С .161
Малинка, Олександра. Агресія у підлітковому віці / О. Малинка. - С .162
Мансурова, Маргарита. Характеристика уваги дітей молодшого шкільного віку / М. Мансурова. - С .163
Мартинюк, Христина. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках літературного читання засобами гри / Х. Мартинюк. - С .165
Назаренко, Н. В. Проблема психологічної готовності дітей до навчання у школі / Н. В. Назаренко, В. В. Зарицька. - С .167
Осадча, Олександра Олександрівна. Формування і розвиток самооцінки молодших школярів / О. О. Осадча. - С .169
Рупчєва, Аліна Володимирівна. Психологічні аспекти ігрового підходу у фізкультурно-оздоровчій діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Рупчєва. - С .171
Семенов, Дмитро Олександрович. Дослідження агресивності та самоствердження у підлітковому віці / Д. О. Семенов. - С .173
Таран, А. В. Психологічні особливості інтолерантності старшокласників / А. В. Таран. - С .174
Турубарова, Анастасія Володимирівна. Психологічні проблеми українців в умовах пандемії Covid–19 / А. В. Турубарова. - С .176
Школа, Марина Олександрівна. Особливості прояву тривожності дітей молодшого шкільного віку / М. О. Школа. - С .178
Штепенко, Олена Сергіївна. Види мотивації молодших школярів / О. С. Штепенко. - С .179
Юрченко, Світлана. Проблема самотності у похилому віці / С. Юрченко. - С .181
Розділ 3. Актуальні проблеми фізичної терапії, ерготерапії та формування здорового способу життя осіб різного віку
Баніт, Ольга Романівна. Проблема формування українськими ЗМІ позитивного ставлення населення до занять спортом / О. Р. Баніт. - С .183
Береженна, Ліна Юріївна. Активізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку / Л. Ю. Береженна. - С .185
Борка, Анастасія Олександрівна. Особливості використання кінезіотейпів при вальгусній деформації стопи / А. О. Борка. - С .188
Брехова, Альона. Проблема порушення постави у дітей молодшого шкільного віку / А. Брехова. - С .190
Бродецький, Максим Олександрович. Інсульт як фактор інвалідизації населення, який потребує зміни системи реабілітації у країні / М. О. Бродецький. - С .192
Vorzheinova, Valeriia. Dogs and autism: a promising treatment approach / V. Vorzheinova. - С .194
Гніденко, Анна Миколаївна. Ефективність використання ударно-хвильової (ухт) терапії при лікуванні плантарного фасциїту / А. М. Гніденко, П. В. Тютюнник. - С .195
Hoshko, Kseniia Olexandrivna. Study of the prevalence of temporomandibular joint dysfunction syndrome and methods of it‘s treatment / K. O. Hoshko. - С .197
Доценко, Ольга Олексіївна. Мультидисциплінарний підхід організації консультативнодіагностичного супроводу дітей раннього віку, які належить до групи ризику щодо отримання інвалідності / О. О. Доценко. - С .199
Єременко, Анна Миколаївна. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії / А. М. Єременко. - С .201
Задорожна, Галина Олександрівна. Вертеброгенний остеоартроз кульшового суглоба: актуалізація дослідження ефективності фізичної реабілітації / Г. О. Задорожна. - С .203
Кий, Олександр Григорович. Адаптивне фізичне виховання школярів і студентів в загальній системі здоров‘язберігаючих технологій / О. Г. Кий. - С .205
Клочек, Наталія Василівна. Актуальність проблеми корекції міофункціональних порушень у дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами / Н. В. Клочек. - С .207
Литвиненко, Андрій Васильович. Фітбол-аеробіка як засіб оздоровлення студентів / А. В. Литвиненко. - С .208
Ляшенко, Валентина Петрівна. Сучасні погляди на фізичну терапію жінок, хворих на артеріальну гіпертензію / В. П. Ляшенко. - С .210
Марішин, Андрій Андрійович. Фізична терапія при сколіотичній хворобі / А. А. Марішин. - С .212
Нарожна, Анна Вікторівна. Сутність та причини формування хімічної адикції у підлітків / А. В. Нарожна. - С .213
Орел, Мирослава Ярославівна. Напрямки фізичної реабілітації при бронхіальній астмі / М. Я. Орел. - С .215
Пасик, Тетяна Василівна. До питання щодо необхідності етапного обстеження хворого як обов‘язкова складова реабілітаційного процесу / Т. В. Пасик. - С .218
Pieszczek, K. Topical issues of physical therapy, occupational therapy and health promotion / K. Pieszczek. - С .219
Cуєтова, Єлизавета. Застосування фізичної терапії при дорсалгіях серед студентської молоді / Є. Cуєтова. - С .221
Сухина, Ольга Олегівна. Фізична реабілітація при ревматоїдному артриті / О. О. Сухина. - С .223
Торба, Віталій Васильович. Урок фізичної культури з дітьми з рас: основні проблеми та шляхи їх вирішення / В. В. Торба. - С .224
Турицька, Тетяна Григорівна. Функціональні артралгії: сучасний стан проблеми / Т. Г. Турицька, О. О. Вінник. - С .226
Удовіченко, Анастасія Валеріївна. Застосування засобів фізичної терапії при черепно-мозковій травмі / А. В. Удовіченко. - С .229
Халік, Євгенія Юріївна. Профілактика та лікування ожиріння засобами фізичної терапії / Є. Ю. Халік. - С .232
Халік, Руслан Надімович. Фізична терапія при радікулопатіях / Р. Н. Халік. - С .232
Хамдамова, Малика Ильхамовна. Педагогические аспекты преподавания анатомии и физиологии человека на основе мультимедийных средств обучения / М. И. Хамдамова. - С .235
Чуча, Олег Юрійович. Фізична терапія хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу в пізньому відновному періоді / О. Ю. Чуча. - С .237
Розділ 4: Шляхи розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкових класів в умовах нової української школи
Александрова, Надежда Станиславовна. Развивающие упражнения для подготовки младших школьников к участию в международных исследованиях / Н. С. Александрова, А. В. Садыкова. - С .240
Акопян, Анна Володимирівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти / А. В. Акопян. - С .242
Баран, Віта Василівна. Формування розвивального освітнього середовища в досвіді роботи В. О. Сухомлинського / В. В. Баран. - С .244
Бебік, Ольга Іванівна. Компоненти творчих здібностей учнів / О. І. Бебік. - С .246
Бобро, Артур Анатолійович. Медіаосвіта – необхідна складова професіоналізму вчителя нової української школи / А. А. Бобро. - С .247
Борисов, Вячеслав Вікторович. Сутність професіоналізму вчителя початкових класів з позиції життєтвочості / В. В. Борисов. - С .249
Будовська, Анна Василівна. Усвідомлення учнями головної думки тексту через роботу над особливостями композиції твору / А. В. Будовська. - С .251
Гавришева, Ірина. Інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в новій українській школі / І. Гавришева. - С .252
Гібалова, Наталія Володимирівна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технологій комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності / Н. В. Гібалова, Т. С. Кожевнікова. - С .254
Головач, Марія Юріївна. Інформаційна компетентність як ефективний інструмент при викладанні іноземної мови дітям дошкільного та молодшого шкільного віку / М. Ю. Головач. - С .256
Головач, Марія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності педагога початкових класів в умовах інформаційного суспільства / М. Ю. Головач. - С .258
Гужва, Ольга Іванівна. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в НУШ / О. І. Гужва. - С .261
Давиденко, Алсу Казбеківна. Структура мистецької компетентності майбутніх учителів з початкової освіти / А. К. Давиденко. - С .263
Дерев’янко, Валентина Миколаївна. Формування емоційно-ціннісного компоненту на уроках «Я досліджую світ». Громадянська та історична освітня галузь / В. М. Дерев’янко. - С .266
Дімітрова, Діана Олегівна. Аналіз найпопулярніших медіапродуктів для учнів початкових класів / Д. О. Дімітрова. - С .268
Довгань, Ірина Григорівна. Трансформація мети, форм і методів проведення уроків в умовах інклюзивної освіти / І. Г. Довгань. - С .269
Заворуєва, Ольга Максимівна. Моральне виховання як основа вихованості молодшого школяра. / О. М. Заворуєва. - С .271
Закревська, Анжела Валеріївна. Медіаграмотність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи / А. В. Закревська. - С .273
Ісаєва, Людмила Володимирівна. Способи інтеграції змісту початкового навчання в новій українській школі / Л. В. Ісаєва. - С .275
Каминіна, Альбіна Валентинівна. Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа» на уроках української мови та літературного читання / А. В. Каминіна. - С .277
Каримова, Зилола Зафаржон. Решение нестандартных задач при обучении математики в начальных классах / З. З. Каримова, Н. А. Хамедова. - С .280
Koturbash, Nataliia. Using of out-of-hours methods to prepare future primary school teachers for antialcohol and anti-nicotine education / N. Koturbash. - С .282
Кравченко, Лілія Миколаївна. Аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до навчання в учнів початкової школи з інклюзивним навчанням / Л. М. Кравченко. - С .284
Лупінович, С. М. Використання поліморфного середовища в організації дистанційного навчання майбутніх вчителів початкових класів / С. М. Лупінович, І. С. Лапшина. - С .286
Манич, Маргарита Євгенівна. Освітні проєкти нової української школи / М. Є. Манич. - С .288
Мельник, Ірина Миколаївна. Засоби сприяння академічній доброчесності в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельник. - С .290
Мирзаева, Азиза Менгалиевна. Содержание внеклассной работы по родному языку в начальных классах / А. М. Мирзаева. - С .292
Мозгова, Вікторія Володимирівна. Розвиток зв‘язного мовлення учнів під час проведення ранкових зустрічей / В. В. Мозгова. - С .295
Мосіна, Катерина Едуардівна. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів / К. Е. Мосіна. - С .296
Немерюк, Юлія. Вплив рівня адаптивності учнів початкової школи на якість освітнього процесу / Ю. Немерюк. - С .299
Олійник, А. П. Методи розвитку критичного мислення в реалізації завдань нової української школи / А. П. Олійник, В. О. Тішковська. - С .301
Орищук, Марія Ігорівна. Інтерактивний плакат як дієвий освітній інструмент розвитку творчого потенціалу молодших школярів / М. І. Орищук. - С .306
Паюл, Ирина Витальевна. Актуальные проблемы эмоционального воспитания ребёнка с особыми потребностями в семье / И. В. Паюл. - С .308
Плужник, Анна Олегівна. Ключові компетентності учнів на уроках розвитку мовлення / А. О. Плужник. - С .310
Помін, Надія Василівна. Психолого-педагогічні акценти щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій / Н. В. Помін. - С .312
Попович, Ігор Федорович. До проблеми використання онлайн сервісів в умовах змішаного навчання / І. Ф. Попович. - С .314
Рибка, Ольга Миколаївна. Особливості розвитку креативних здібностей учнів початкових класів / О. М. Рибка. - С .316
Рог, Ольга Володимирівна. Особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку з проявами аутизму / О. В. Рог. - С .318
Садыков, Рустам Мансурович. Развитие речи в начальной школе как фактор развития языковых компетенций учащихся начальных классов / Р. М. Садыков, Ф. Х. Имамова. - С .320
Сайдалиева, Озода Утешовна. Внеклассная работа по развитию математического кругозора учащихся в начальных классах / О. У. Сайдалиева. - С .323
Сидорів, Сергій Мирославович. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації інклюзивного освітнього середовища засобами освітньо-мистецьких практик / С. М. Сидорів. - С .324
Склярук, А. В. Соціометрія в навчальних групах, як механізм профілактики конфліктної поведінки / А. В. Склярук, О. Г. Тягушева. - С .327
Смоляк, Володимир Мирославович. До проблеми використання мережевих технологій навчання майбутніх учителів з початкової освіти / В. М. Смоляк. - С .329
Стеблюк, Анна Олександрівна. Інтегрований урок як засіб розвитку світогляду / А. О. Стеблюк. - С .330
Ульяшина, Світлана Олегівна. Аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням / Світлана Олегівна аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням Ульяшина. - С .332
Фіалко, Катерина Андріївна. Особливості використання програмного забезпечення для формування алгоритмічного мислення молодших школярів / К. А. Фіалко. - С .334
Хайнус, Анна Ярославівна. Використання цифрових інструментів в початковій школі на прикладі інтерактивних коміксів / А. Я. Хайнус. - С .336
Черкасова, Світлана Василівна. Творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі / Світлана Василівна творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі Черкасова. - С .339
Шаварина, Наталия Николаевна. Информатика в начальной школе узбекистана / Н. Н. Шаварина, А. В. Садыкова. - С .341
Шаповалова, Олександра Дмитрівна. Арт-терапія як засіб розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку / О. Д. Шаповалова. - С .345
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освітня робота--З’їзди і конференції

Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Утримувачі документа:
Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" Запорізької обласної ради

Дод.точки доступу:
Нечипоренко, В. В. \редактор.\
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98
Т 33


   
    Теорія та практика психокорекції особистості [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (18 березня 2021 року) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Факультет соціальної та психологічної освіти, Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк , Волинський національний університет імені Лесі Українки , Факультет психології та соціології ; редактор О. Д. Сафін. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2021. - 153 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Андрусик, Олена Олександрівна. Психологічні умови формування емоційної стійкості студентів-психологів / О. О. Андрусик. - С .8-9
Бойко, Дарина Станіславівна. Умови формування та корекції гендерної ролі батька / Д. С. Бойко. - С .10-11
Вахоцька, Ірина Олександрівна. Сутність і специфіка психологічної допомоги / І. О. Вахоцька. - С .12-16
Гнатюк, Інна Борисівна. Самовдосконалення, як індикатор та орієнтир розвитку / І. Б. Гнатюк. - С .17-18
Голуб, Богдан Васильович. Особливості подолання страхів у дітей молодшого шкільного віку / Б. В. Голуб. - С .19-21
Гошовська, Дарія Тарасівна. Емпіричне вивчення феномену особистісної самоакцептації – передумова її успішного розвитку та корекції / Д. Т. Гошовська. - С .22-25
Гошовський, Ярослав Олександрович. Ресоціалізація в контексті корекційної роботи психологічної служби / Я. О. Гошовський. - С .26-29
Гриньова, Наталія В’ячеславівна. Корекція комунікативних труднощів у спілкуванні підлітків / Н. В. Гриньова. - С .30-31
Грінченко, Діана Сергіївна. Проблема шкільної дезадаптації та шляхи її подолання / Д. С. Грінченко. - С .32-34
Діхтяренко, Світлана Юріївна. Особливості емоційних станів студентів / С. Ю. Діхтяренко. - С .35-38
Дремко, Ірина Петрівна. Формування позитивного іміджу педагога-шлях до професійного успіху / І. П. Дремко. - С .39-40
Дудник, Оксана Андріївна. Проблема взаємозв’язку набутої безпорадності з рівнем соматичного здоров’я у процесі формування особистості / О. А. Дудник. - С .41-44
Загоруйко, Наталія Василівна. Шкільні страхи молодших школярів та їх корекція / Н. В. Загоруйко. - С .45-47
Імбері, Яна Сергіївна. Арт-терапевтичні техніки та їх використання у психокорекційній роботі з молоддю / Я. С. Імбері, Л. А. Данилевич. - С .48-49
Козак, Ольга Юріївна. Психологічна корекція та її види / О. Ю. Козак. - С .50-51
Костилєва, Яна Юріївна. Особливості формування соціальної компетентності в учнів початкової школи / Я. Ю. Костилєва. - С .52-54
Костюк, Юлія Григорівна. Можливості застосування психомалюнків у роботі психолога / Ю. Г. Костюк. - С .55-57
Кубко, Тетяна Віталіївна. Психопрофілактика шкільних страхів молодших школярів / Т. В. Кубко. - С .58-59
Кудла, Марія Валеріївна. Психолого-педагогічні особливості прояву стресу в молодших школярів та шляхи його подолання / М. В. Кудла. - С .60-62
Кушнір, Олександр Павлович. Основні види корекційно-розвивальної роботи практичного психолога / О. П. Кушнір. - С .63-64
Левченко, Тетяна Павлівна. Застосування арт-терапії з дітьми в умовах освітнього процесу / Т. П. Левченко. - С .65-67
Лівандовська, Інна Антонівна. Психологічні передумови формування ціннісних орієнтацій в освітньому середовищі / І. А. Лівандовська, Н. І. Євич. - С .68-69
Мазуровська, Олена В’ячеславівна. Особливості психологічного супроводу дітей, що перебувають на індивідуальній формі навчання / О. В. Мазуровська. - С .70-74
Малімон, Людмила Яківна. Психокорекція віктимної поведінки сучасних студентів / Л. Я. Малімон. - С .75-77
Микульський, Димитрій Андрійович. Психологічні засади розвитку самоцінності особистості в процесі соціалізації / Д. А. Микульський. - С .78-81
Міщенко, Марина Сергіївна. Психологічні чинники професійної адаптації молодих спеціалістів / М. С. Міщенко, С. С. Задояна. - С .82-83
Міщенко, Марина Сергіївна. Теоретичний аналіз проблеми самоактуалізації особистості / М. С. Міщенко, А. М. Фесенко. - С .84-85
Муха, Оксана Анатоліївна. Показники зрілості ціннісної системи особистості / О. А. Муха. - С .86-88
Нікітенко, Ганна Олегівна. Психолог у ЗВО: корекційна робота психолога з тривожними студентами / Г. О. Нікітенко. - С .89-91
Ольховецький, Сергій Миколайович. Психокорекція розвитку емоційного спілкування у студентському середовищі / С. М. Ольховецький. - С .92-94
Пекар, Аліна Михайлівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / А. М. Пекар. - С .95-96
Перепелюк, Лілія-Сарра. Техніки роботи в процесі фототерапії / Л. -С. Перепелюк. - С .97-98
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна. Практичне застосування мнемотехнічних прийомів у початковій школі / Т. Д. Перепелюк, Я. М. Данілова. - С .99-100
Піхуля, Сергій Олексійович. Корекція негативних наслідків кризових станів учнів професійно-технічного навчального закладу / С. О. Піхуля. - С .101
Поліщук, Олена Романівна. Рекомендації щодо психологічного супроводу в умовах пандемії / О. Р. Поліщук. - С .102-103
Примильська, Світлана Юріївна. Оптимістичність та песимістичність атрибутивного стилю поведінки в історії психології / С. Ю. Примильська. - С .104-107
Прокопчук, Олександра Володимирівна. Корекція причин і наслідків булінгу в освітньому середовищі / О. В. Прокопчук. - С .108-109
Проценко, Надія Олександрівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / Н. О. Проценко. - С .110-113
Радзівіл, Катерина Павлівна. Особливості психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі ЗВО / К. П. Радзівіл. - С .112-116
Рогульська, Анна Валеріївна. Психологічні особливості дітей з розладами аутичного спектру та їх корекція / А. В. Рогульська. - С .117-118
Станішевська, Вікторія Іванівна. Корекція конфліктів батьків і дітей у підлітковому віці / В. І. Станішевська. - С .119-122
Стасько, Олена Григорівна. Роль глибинно-психологічної корекції у збереженні психічного здоров’я суб’єкта / О. Г. Стасько, О. Ю. Франчук. - С .123-125
Федотова, Тетяна Володимирівна. Довіра як передумова гармонійних взаємин особистості / Т. В. Федотова. - С .126-127
Хижняк, Тетяна Володимирівна. Психологічні особливості роботи з проблемою хронічної неуспішності дитини / Т. В. Хижняк. - С .128-130
Чудаєва, Наталія Володимирівна. Розвиток асертивності студентів-психологів як складова оптимізації професійної підготовки майбутніх фахівців / Н. В. Чудаєва. - С .131-133
Шеленкова, Наталія Леонідівна. Передумови виникнення суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Н. Л. Шеленкова, М. П. Дуалєтова. - С .134-135
Шулдик, Анатолій Володимирович. Когнітивні викривлення сприймань людиною світу / А. В. Шулдик, Г. О. Шулдик. - С .136-138
Якимчук, Борис Андрійович. Феномен емпатії в структурі розвитку особистості / Б. А. Якимчук, В. В. Постіка. - С .139-140
Якимчук, Ірина Павлівна. Встановлення довірливих стосунків з клієнтом як важлива умова професійної успішності практичного психолога / І. П. Якимчук. - С .141-144
Яцків, Ольга Ігорівна. Особливості формування професійної самосвідомості жінки-вчителя в сучасних умовах / О. І. Яцків. - С .145-147
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника знайомлять з психокорекцією та її видами, надають поради з корекційної роботи психологічної служби, психокорекції віктимної поведінки, містять матеріал про корекцію труднощів у спілкуванні та корекцію конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fspo.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Сафін, О. Д. \редактор.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти
Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк
Волинський національний університет імені Лесі Українки . Факультет психології та соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)