Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КРАВЧУК<.>/(700)*<.>K=ОЛЬГА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
373.3
Н 72


   
    Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (12 травня 2021 року) / Рівненський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет. - Електронні текстові дані. - Рівне : РДГУ, 2021. - 200 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Суржук, Тетяна Борисівна. Нова українська школа в дії / Т. Б. Суржук. - С .4
Вашуленко, Оксана Вікторівна. Потенціал підручника з літературного читання в контексті формування в молодших школярів медіаграмотності / О. В. Вашуленко. - С .8
Візна, Юлія Володимирівна. Орфоепічні навички як засіб розвитку мовлення учнів початкових класів / Ю. В. Візна. - С .11
Гайдучик, Тетяна Олександрівна. Формування звукової культури мовлення у першокласників / Т. О. Гайдучик. - С .13
Дубінчук, Євгенія Валентинівна. Проблема формування комунікативно-мовленнєвих умінь в учнів початкових класів в теорії та практиці навчання / Є. В. Дубінчук. - С .16
Костенко, Вікторія Олександрівна. Вивчення застарілої лексики учнями молодшого шкільного віку / В. О. Костенко. - С .18
Ляшецька, Ольга Ігорівна. Теоретико-практичні основи формування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами ситуаційних завдань на уроках української мовимовлення / О. І. Ляшецька. - С .21
Ляшик, Анастасія Олександрівна. Особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку / А. О. Ляшик. - С .24
Михалюк, Марія Віталіївна. Стилістична вправність учнів початкової школи – необхідна умова їх культури мовлення / М. В. Михалюк. - С .26
Тиховська, Анна Русланівна. Умови ефективного розвитку монологічного мовлення учнів початкових класів / А. Р. Тиховська. - С .29
Борисовець, Олександра Станіславівна. Формування критичного мислення в учнів початкових класів на уроках літературного читання / О. С. Борисовець. - С .31
Боровець, Катерина Олександрівна. Використання дитячої книги в освітній роботі з молодшими школярами / К. О. Боровець. - С .34
Виногородська, Дарина Олександрівна. Наукові підходи до вивчення сутності читацької самостійності учнів початкових класів / Д. О. Виногородська. - С .36
Володько, Валентина Михайлівна. Формування мовленнєвих умінь і навичок учнів початкових класів на уроках літературного читання / В. М. Володько. - С .40
Гречух, Вікторія Романівна. Роль метафори у мовленнєвому розвитку учнів молодшого шкільного віку / В. Р. Гречух. - С .42
Кравчук, Марина Юріївна. Патріотичне виховання учнів початкових класів засобами художньої літератури в умовах нуш / М. Ю. Кравчук, А. І. Маринич. - С .44
Зубчик, Микола Володимирович. Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики початкової школи як умова формування навичок дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти / М. В. Зубчик. - С .46
Мельник, Юлія Володимирівна. Зміст навчання математики учнів молодших класів в умовах нової української школи / Ю. В. Мельник. - С .48
Шумбаєв, Станіслав Дмитрович. Забезпечення умов формування математичних компетентностей здобувачів початкової освіти засобами підручників нової української школи / С. Д. Шумбаєв. - С .50
Троцан, Катерина Вікторівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб створення математичних квестів для навчання молодших школярів / К. В. Троцан. - С .57
Довга, Анастасія Анатоліївна. Формування природознавчої компетентності учнів початкових класів засобами навчального проєктування / А. А. Довга. - С .59
Дуляк, Інна Андріївна. Сучасні підходи до формування текстотворчих умінь школярів у процесі вивчення дієслова шляхом використання інноваційного засобу STORYTELLING / І. А. Дуляк. - С .61
Курин, Ольга Сергіївна. Формування орфоепічної правильності мовлення учнів 4 класу на уроках української мови / О. С. Курин. - С .63
Петрик, Яна Федорівна. Використання коміксів на уроках української мови як засіб формування діалогічного мовлення учнів початкових класів / Я. Ф. Петрик. - С .66
Пилипів, Наталія Володимирівна. Впровадження у зміст уроків мовно-літературної освітньої галузі технологій формування медіаграмотності молодших школярів / Н. В. Пилипів. - С .68
Підгрушна, Софія Сергіївна. Скрайбінг як інноваційна методика вивчення української мови і читання в початковій школі / С. С. Підгрушна. - С .71
Слободенюк, Іванна Олександрівна. Упровадження методики LEGO в освітній простір нової української школи / І. О. Слободенюк. - С .73
Соловйова, Марія Євгенівна. До проблеми розвитку мовлення учнів початкових класів засобами конструкторів LEGO / М. Є. Соловйова. - С .76
Абрамчук, Софія Юріївна. Методика вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах початкової школи / С. Ю. Абрамчук. - С .79
Бородієнко, Анна Андріївна. Використання технології лепбук на уроках української мови та читання у початкових класах / А. А. Бородієнко. - С .82
Дзюра, Олена Валеріївна. Розвиток поетичної творчості учнів початкових класів у позакласній робот / О. В. Дзюра. - С .84
Дмухар, Аліна Андріївна. Основні напрями розвитку комунікації школярів на уроках української мови та літератури за допомогою мобільних технологій / А. А. Дмухар. - С .87
Жигула, Карина Вікторівна. Формування граматичної правильності мовлення в учнів початкових класів / К. В. Жигула. - С .89
Ігнатенко, Олена Вікторівна. Лінгводидактичні засади вивчення прислівника на уроках української мови у початковій школі / О. В. Ігнатенко. - С .91
Коваль, Богдана Володимирівна. Завдання та етапи вивчення морфеміки і словотвору на уроках української мови в початковій школі / Б. В. Коваль. - С .93
Макарчук, Тетяна Іванівна. Формування норм української літературної мови в учнів початкової школи в процесі вивчення граматичного матеріалу / Т. І. Макарчук. - С .96
Мартинюк, Оксана Петрівна. Інформаційні технології як засіб формування предметних умінь учнів початкових класів / О. П. Мартинюк. - С .98
Матвіюк, Ангеліна Миколаївна. Методика формування поняття системності лексики української мови у початковій школі / А. М. Матвіюк. - С .100
Мацюк, Ніна Григорівна. Формування в учнів початкових класів умінь взаємодіяти усно за допомогою ситуаційних вправ / Н. Г. Мацюк. - С .102
Мачелюк, Світлана Валеріївна. Формування фонетико-орфоепічної компетентності учнів початкової школи / С. В. Мачелюк. - С .106
Миколенко, Аліна Вікторівна. Формування навчально-пізнавальної активності учнів початкових класів у процесі вивчення української мови / А. В. Миколенко. - С .108
Полюхович, Вікторія Миколаївна. Мовленнєво-творча діяльність учнів початкових класів на уроках української мови / В. М. Полюхович. - С .112
Прокопчук, Марія Олександрівна. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови в початкових класах / М. О. Прокопчук. - С .114
Стрільчук, Христина Богданівна. Види вправ із культури мовлення на уроках вивчення фонетики й орфоепії української мови в початковій школі / Х. Б. Стрільчук. - С .118
Рибчинчук, Світлана Олександрівна. Методичні особливості використання дидактичної гри на уроках української мови та читання в початковій школі / С. О. Рибчинчук. - С .121
Тростянчук, Мар’яна Степанівна. Функціонально-стилістичне спрямування у вивченні мовних явищ у початковій школі / М. С. Тростянчук. - С .124
Шпаковська, Катерина Сергіївна. Сутність і дидактичні можливості використання інтерактивних технологій у процесі формування мовленнєвої компетентності в учнів початкової школи / К. С. Шпаковська. - С .126
Шумак, Ольга Валеріївна. Реалізація методу проєктів на уроках української мови у процесі вивчення частин мови / О. В. Шумак. - С .129
Шумак, Юлія Володимирівна. Текстоцентричний підхід до вивчення лексичного матеріалу в початковій школі / Ю. В. Шумак. - С .132
Александрук, Ольга Сергіївна. Формування культури спілкування у майбутніх вихователів ЗДО / О. С. Александрук. - С .136
Буравцова, Оксана Миколаївна. Роль розвивально-ігрового середовища в становленні та розвитку особистості в сучасній освіті / О. М. Буравцова. - С .138
Голуб, Олена Олександрівна. Наступність у роботі з художньою книгою між дошкільною і початковою ланками освіти / О. О. Голуб. - С .140
Грипич, Зінаїда Петрівна. Наступність становлення мовленнєвої діяльності у молодшого школяра / З. П. Грипич. - С .143
Данилюк, Марина Андріївна. Наступність у навчанні старших дошкільників і першокласників нової української школи / М. А. Данилюк. - С .145
Данилюк, Тетяна Василівна. Досягнення дітей дошкільного періоду в процесі першого року навчання в нуш / Т. В. Данилюк. - С .147
Крючкова, Ірина Юріївна. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-конструювання у векторі нової української школи / І. Ю. Крючкова. - С .149
Лисик, Оксана Ярославівна. Реалізація принципу наступності між ЗДО і НУШ як психологопедагогічна проблема / О. Я. Лисик. - С .151
Лічна, Світлана Анатоліївна. Використання дихальної гімнастики в оздоровчій роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку / С. А. Лічна. - С .153
Музичук, Тетяна Вікторівна. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки / Т. В. Музичук. - С .154
Солоненко, Анна Олександрівна. Розвиток мовленнєвих особливостей старших дошкільників у процесі спілкування / А. О. Солоненко. - С .156
Гаврилюк, Дарія Вікторівна. Піклувальне мислення – один із видів мислення вищого порядку / Д. В. Гаврилюк. - С .158
Карплюк, Дарія Володимирівна. Форми взаємодії вчителя та учнів на уроці англійської мови / Д. В. Карплюк
Кондратюк, Тетяна Олександрівна. Специфіка професійної підготовки музичного керівника та вчителя музичного мистецтва / Т. О. Кондратюк. - С .163
Косьоровська, Тамара Миколаївна. Сутність поняття "фонетична компетентність" у зв’язку з іншими науковими поняттями / Т. М. Косьоровська. - С .164
Рижа, Ірина Василівна. Музейна педагогіка у виховному процесі закладу загальної середньої освіти / І. В. Рижа. - С .167
Лоборук, Людмила Іванівна. Теоретичні засади проблеми формування навчальної мотивації учнів початкової школи в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти / Л. І. Лоборук : 169
Лохвич, Катерина Іванівна. Методичні особливості реалізації змісту освітньої галузі "громадянська та історична" в інтегрованому курсі "я досліджую світ" / К. І. Лохвич. - С .172
Михалінська, Юлія Василівна. Суттєвість формування професійно-педагогічних компетенцій для майбутнього вчителя НУШ / Ю. В. Михалінська. - С .175
Онишкевич, Катерина Олегівна. Портфоліо як засіб саморозвитку та самовдосконалення вчителя початкових класів / К. О. Онишкевич. - С .177
Паламарчук, Наталія Андріївна. Творче і креативне мислення: походження й аналіз дефініцій / Н. А. Паламарчук. - С .179
Піхоцька, Орися Миронівна. Стан проблеми розвитку критичного мислення учнів початкової школи / О. М. Піхоцька. - С .181
Самойленко, Альона Володимирівна. Особливості лексичної інтерференції в усному мовленні молодших школярів / А. В. Самойленко. - С .183
Федорчук, Сніжана Олександрівна. Любов до дітей як провідна ціннісно-світоглядна основа професійно-педагогічної компетентності сучасного вчителя / С. О. Федорчук. - С .185
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Нова українська школа--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику представлено матеріали доповідей учасників Всеукраїнської студентської науковопрактичної конференції "Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку". У працях розглянуто актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку НУШ.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет
Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
78.036(477)"20"
М 89


   
    Музика в діалозі з сучасністю: мистецькі, педагогічні, комунікаційні аспекти музичної культури України ХХІ століття [Електронний ресурс] : матеріали щорічної науково-практичної інтернет-конференції професорсько-викладацького складу, докторантів, аспірантів, магістрів та студентів / Київський національний університет культури і мистецтв , Факультет музичного мистецтва . - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2020. - 224 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Гуменюк, Тетяна. Вступне слово / Т. Гуменюк. - С .9
Безверха, Дар’я . Місце хору в оперному жанрі. Етапи розвитку / Д. Безверха. - С .10
Бояр, Олексій. Макс Регер, Три мотети ор.110 – естетичні засади, специфіка переломлення традицій / О. Бояр. - С .11
Березняк, Ольга. Поняття штрихової партитури на прикладі циклу «12 хорів a cappella» op. 27 с. І. Танєєва / О. Березняк. - С .13
Гутнік, Анастасія. Становлення професійної вокальної освіти в Україні (на прикладі музичних закладів Києва) / А. Гутнік. - С .15
Закрасняна, Жанна. Аналіз методичних прийомів професора К. Радченко в процесі роботи з академічними співаками / Ж. Закрасняна. - С .18
Іващик, Катерина . Бела Руденко – творчий портрет митця та педагога / К. Іващик. - С .21
Кравчук, Олександр. Романтизм в українській вокальній музиці / О. Кравчук. - С .23
Куслива, Юлія. Жанрове розмаїття обробок народних пісень у творчості Михайла Кречка / Ю. Куслива. - С .26
Лисенко, Вікторія . Музично-стильові засади сакральної творчості Максима Березовського на прикладі жанру духовного концерту / В. Лисенко. - С .28
Лисенко, Владислав. Деякі особливості методики роботи з хором Павла Івановича Муравського / В. Лисенко. - С .31
Москальчук, Сергій. Специфіка опери, як комплексного синкретичного жанру (на прикладі двох постановок опери Р.Вагнера «Тристан та Ізольда») / С. Москальчук. - С .33
Нарожна, Надія. Концептуальні засади викладання лекційних курсів в контексті дисципліни «Методика викладання фаху» / Н. Нарожна. - С .35
Кречко, Наталія . «Вокальна школа Івана Паторжинського» / Н. Кречко. - С .38
Онищук, Світлана. М. Березовський – майстер великої композиції, перший представник українського класицизму / С. Онищук. - С .41
Романенко, Таміла. Основні жанрові вектори української духовної музики новітнього часу / Т. Романенко. - С .43
Сліпченко, Оксана. Динаміка у бароковій естетиці на прикладі вибраних арій Й.С. Баха / О. Сліпченко. - С .45
Тилик, Ігор. Творчість Артемія Веделя в контексті жанрово-стильових параметрів центрально-європейського музично-лексичного ареалу ХVIII століття / І. Тилик. - С .48
Якобенчук, Назар. Особливості музичної мови пізнього періоду творчості дж. Пучіні (на прикладі його опер «suor angelica» (сестра анжеліка) та «turandot» (турандот) / Н. Якобенчук. - С .51
Вітранюк, Юлія. Гурт “Zgarda” – пошуки сучасного звучання музичної традиції України / Ю. Вітранюк. - С .53
Діденчук, Ігор. Сучасні українські етно-фольк-поп-рок-формації: Чому етно сьогодні стає популярним? (на прикладі гурту «Go-A») / І. Діденчук. - С .54
Дужик, Віталій. Етнохаос-гурт «Даха-Браха» – лауреати національної премії України імені Т. Шевченка за 2020-й рік / В. Дужик, Є. Мазуренко. - С .56
Кдирова, Інеш. Народна творчість етнічних німців Київщини / І. Кдирова. - С .60
Кердан, Катерина. Коровайний обряд села Тростинка Васильківського району Київської області / К. Кердан. - С .67
Кондратюк, Олександр. Методика навчання грі на сопілці дітей молодшого шкільного віку (з досвіду роботи у дитячих музично-фольклористичних колективах) / О. Кондратюк, Н. Лех. - С .73
Мазуренко, Євгенія. Традиції та пісні затопленого села Рудяків (Бориспільщина) / Є. Мазуренко. - С .75
Масляк, Божена. Ігрові методики в практиці роботи з дитячим фольклорним колективом / Б. Масляк. - С .80
Мовчанюк, Дар’я . Пісні річного кола в традиції села Сьомаки Славутського району Хмельницької області / Д. Мовчанюк. - С .82
Овчаренко, Святослав. Проблематика дослідження фольклору українців у контексті радянської історіографії / С. Овчаренко. - С .88
Поріцька, Ольга. Міфологічний образ домашнього персонажа в українському фольклорі: минуле і сьогодення / О. Поріцька. - С .89
Семенюк, Тетяна. Обряди та пісні різдвяно-новорічного періоду в селі Великий Скнит (Славутський район Хмельницької області) / Т. Семенюк. - С .93
Сінельніков, Володимир. Київ-етно-мюзик-фест «Віртуози фолку»: історія, концепція, імена / В. Сінельніков. - С .100
Сінельніков, Іван. Традиційний спів та його адаптація до соціокультурного міського середовища: трансформація, розвиток чи занепад традиції? / І. Сінельніков. - С .105
Сінельнікова, Валентина. Спеціалізація «Музичний фольклор» в КНУКіМ: історія, сьогодення, здобутки / В. Сінельнікова. - С .106
Скаженик, Маргарита. Рудименти весняно-літньої обрядовості на Бориспільщині (за матеріалами експедицій 2000-х років) / М. Скаженик. - С .109
Стрежак, Анна-Крістіна . Весільні пісні села Обмачів Бахмацького району (Східна Чернігівщина) / А. Стрежак. - С .114
Ткач, Анна. Образ жінки та її роль в українській традиційній культурі / А. Ткач. - С .119
Хачатрян, Елеонора . Пісенні традиції сіл Гланишів і Гайшин Переяслав-Хмельницького району (експедиція 2019 року) / Е. Хачатрян. - С .122
Чухно, Тетяна . Музичний фольклор Миколаївщини: стан традиції на початку XХI століття / Т. Чухно. - С .128
Брояко, Надія. Особливості формування музичного мислення учня-інструменталіста / Н. Брояко. - С .136
Вийталюк, Марія. Мистецько-культурологічна діяльність Миколи Досінчука-Чорного / М. Вийталюк. - С .138
Вилобкова, Катерина . Концертний репертуар як компонент бандурного сценічного виконавства / К. Вилобкова. - С .139
Федунів, Олена. Ансамблеві форми сучасного бандурного виконавства / О. Федунів. - С .141
Чабаненко, Наталія. Формування професійної освіти педагога-музиканта / Н. Чабаненко. - С .143
Андрійчук, Петро. Форми трансформації музичного матеріалу в народно-інструментальному академічному мистецтві / П. Андрійчук. - С .146
Дідок, Сергій . Артуро Тосканіні – навіжений диктатор чи великий маестро? / С. Дідок. - С .148
Конопатіна, Каріна. Традиції ансамблю троїстих музик в музичній культурі України / К. Конопатіна. - С .152
Остапчук, Надія . Тенденції розвитку неофольклоризму в баянно-акордеонному мистецтві в Україні / Н. Остапчук. - С .154
Павлова, В. Філософ-музикант Жан-Жак Руссо та його опера «Селянський чаклун» / В. Павлова. - С .156
Гаврилова, Анна. Струни, на яких ніколи не грали / А. Гаврилова. - С .161
Дорофєєва, Вероніка. Роль дисципліни «Rhythm» у структурно-логічній схемі підготовки музиканта-професіонала у ЄС / В. Дорофєєва. - С .163
Пономарьова, Ольга. Еволюція розвитку двох подвійних скрипкових концертів А.Вівальді ля мінор та І.С.Баха ре мінор / О. Пономарьова. - С .166
Романовський, Володимир . Музика українських композиторів у репертуарі для духових оркестрів / В. Романовський. - С .168
Ціомашко, Світлана. «Palladio» Карла Дженкінса як приклад зв’язку мистецьких епох / С. Ціомашко. - С .173
Шурандо, Ірина. Порівняльні характеристики роботи професійних та аматорських камерних оркестрів на прикладі колективів «Київські солісти» та «Камерний оркестр Київського будинку вчених» / І. Шурандо. - С .174
Левчук, Яна. Соціокультурний концепт розвитку музичної субкультури / Я. Левчук. - С .177
Онищук, Олесь. Саксофон в стилі smooth jazz / О. Онищук. - С .178
Пістунова, Тетяна. Творчі проекції реалізації магістерської роботи на прикладі підготовки магістрів напряму музичне мистецтво естради / Т. Пістунова. - С .180
Постой, Григорій. Jazz-bаnd КНУКіМ в системі дуальної освіти / Г. Постой. - С .183
Сагітов, Олексій. Особливості гри Макаму на тромбоні / О. Сагітов. - С .185
Тормахова, Вероніка. Розвиток навичок імпровізування на уроках джазового сольфеджіо / В. Тормахова. - С .190
Шевякін, Владислав . Особливості стильового напряму mainstream / В. Шевякін. - С .192
Бурлака, Анна. Інтенсифікація процесу підготовки студентів естрадного вокалу до концертної діяльності / А. Бурлака. - С .194
Войченко, Ольга. Специфіка сучасного естрадно-джазового виконавства на прикладі гурту «Moonchild» / О. Войченко. - С .196
Гаценко, Г. Медіа-технології у музичній культурі XXI століття / Г. Гаценко. - С .198
Коваленко, Євген. Світоглядні орієнтири напрямку нео-соул / Є. Коваленко. - С .200
Ковмір, Наталя. Виникнення недоліків вокального звукоутворення у дітей молодшого шкільного віку / Н. Ковмір. - С .202
Остапенко, Лілія. Засади формування пісенного репертуару / Л. Остапенко. - С .204
Попова, Алла. Специфіка вокальної манери Грегорі Портера / А. Попова. - С .207
Сіненко, Оксана. Перформативність у музичній культурі сьогодення / О. Сіненко. - С .209
Скоромний, Віктор. Tiny desk concerts як феномен сучасної музичної культури / В. Скоромний. - С .211
Собко, Олена. Поняття регістрів в сучасній вокальній техніці / О. Собко. - С .213
Тринько, Ольга. «Earth, Wind and Fire»: специфіка виконавської манери / О. Тринько. - С .214
Федосенко, Каріна. Функціональний аналіз цінності музичного мистецтва естради / К. Федосенко. - С .216
Фурдичко, Андрій. Стильові виміри творчості Еріки Баду / А. Фурдичко. - С .218
Шпортько, Олексій. Майкл Болтон: стилістика творчості / О. Шпортько. - С .220
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Історія--Сучасна музика--Україна

Анотація: Тези доповідей докторів та кандидатів наук, пошукувачів наукових ступенів, фахівців-практиків за профілем, викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів відображають результати досліджень з питань мистецьких, педагогічних аспектів музичної культури України та можуть бути цікавими для дослідників, теоретиків і практиків, а також для широкого загалу всіх, хто цікавиться проблемами музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fmm.knukim.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв. Факультет музичного мистецтва


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)