Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (12)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПОВЕДІНКОВИЙ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05:159.942/Н 83
Автор(и) : Норман, Дональд А.
Назва : Емоційний дизайн: Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things
Вихідні дані : Київ: ArtHuss, 2019
Кільк.характеристики :308 с.: іл.
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-97860-7-4: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.05:159.942 + 159.942
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Емоційна сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інстинктивний дизайн--поведінковий дизайн--рефлексійний дизайн--робот
Анотація: Мета написання цієї книжки - поєднати позірно суперечливі теми в одну систему, засновану на теорії трьох рівнів: афекту, поведінки й пізнання. Розрізнення функцій промислових і графічних дизайнерів, фахівців із юзабіліті, інжинірингу, маркетингу та продажу наразі видається доречним. Кожен із них відіграє свою важливу роль у розробленні продукту, але часто на різних рівнях людського сприйняття і на різних етапах взаємодії людини із продуктом. І запропонована система дає змогу глибше зрозуміти процес дизайну й емоційний вплив продуктів на нас.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://shron1.chtyvo.org.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97(075)/В 38
Автор(и) : Вестбрук, Дейвід, Кеннерлі, Гелен, Кірк, Джоан
Назва : Вступ у когнітивно-поведінкову терапію [Електронний ресурс] : підручник
Паралельн. назви :An Introduction to Cognive Behavioral Therapy
Вихідні дані : Львів: Свічадо, 2014
Кільк.характеристики :51 с.: схеми, табл.
Колективи : Український католицький університет. Інститут психічного здоров’я, Український інститут когнітивно-поведінкової терапії
Серія: Психологія. Психіатрія. Психотерапія
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Переклад з англійської. - Бібліогр. в кінці розд. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-395-735-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.97(075)
Предметні рубрики: Психологія-- Когнітивна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивний принцип--поведінковий принцип--принцип континууму--принцип "тут і тепер"--принцип інтерактивної системи--емпіричний принцип--негативні автоматичні думки--глибинні переконання--дисфункційні припущення--депресія--тривожні розлади--злість--співпраця--активне залучення--емпіричний підхід--кероване відкриття
Анотація: Сучасний підручник із когнітивно-поведінкової терапії (КПТ), провідного, сучасного методу психотерапевтичної допомоги, який написали фахівці з Оксфордського центру когнітивної терапії. Доступність і водночас науковість викладу, аналіз сучасних досліджень, велика кількість клінічних демонстрацій, ілюстративних матеріалів, навчальні вправи роблять цей підручник безсумнівним лідером серед підручників з КПТ. Ця книжка – перше видання книги з КПТ українською мовою.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://i-cbt.org.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/П 16
Автор(и) : Панчук Н. П.
Назва : Основи психокорекції особистості дитини [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Каменець-Подільский: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021
Кільк.характеристики :289 с
Колективи : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 262-263. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Психокорекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): керівник психокорекції--психодинамічний напрямок--клієнт-центрований підхід--поведінковий напрямок--трансактний аналіз--ігротерапія--арт-терапія
Анотація: Навчальний посібник розкриває основний зміст навчального матеріалу, передбаченого для вивчення з курсу «Основи психокорекції». Розглянуто питання вимог до психолога, що здійснює психокорекцію, особливості побудови психокорекційних програм, групові методи психокорекційної роботи, практичні основи психокорекції, що дозволяють поглибити теоретичні знання та засвоїти практичні прийоми діагностування психологічних особливостей особистості.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/А 66
Автор(и) : Андрушко, Ярина Степанівна
Назва : Психокорекція [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Львів: ЛьвДУВС, 2017
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Львівський державний університет внутрішніх справ
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 139-143. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-511-245-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Психокорекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сугестивні методи--психоаналітичний напрям--когнітивно-поведінковий напрям--клієнт-центрований підхід--гештальт-підхід--кататимно-імагінативна терапія--арт-терапевтичні техніки--сімейна психокорекція
Анотація: У посібнику викладено основні психокорекційні напрями, підходи, техніки, вправи, які розкриваються через конкретні приклади. Підібрано систему технік відповідно до вимог програми з метою забезпечення високого рівня сформованості знань, умінь і навичок студентів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)