Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2973)Каталог авторефератів та дисертацій (186)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Психологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942/N35
Автор(и) : Neimeyer R. A.
Назва : Терапія горя [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :259 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (протокол № 2 від 25 січня 2021 року)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.942
Предметні рубрики: Психологія -- Емоційна сфера-- Прикладана психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життя людини--проблема горювання--терапія горя--переживання втрати
Анотація: Даний посібник є адаптацією до української психологічної практики книги «Techniques of grief therapy: Assessment and intervention» (R. A. Neimeyer, 2015). Базуючись на інтегративно-конструктивістському та ресурсному підходах розглянуто модель реконструкції сенсу втрати, що полягає в обробці «історії події» смерті, її наслідків для життя та інтеграції попереднього життєвого досвіду задля ефективного функціонування у сучасному світі. Посібник складається із теоретичного, психодіагностичного та психотерапевтичного розділів; проаналізовано сучасні погляди на проблему горювання та терапії горя в контексті розвиткових теорій, теорій прихильності, копінгу та травми; наведено методики оцінки важкості та особливостей горювання, негативних і позитивних впливів горювання на повсякденне життя людини; визначено можливості терапії горя та самодопомоги при переживанні втрати. Посібник адресовано психологам, соціальним працівникам, студентам вищих навчальних закладів та всім, хто цікавиться психологічною допомогою людині, яка переживає горе.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Назва : Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.)
Вихідні дані : Тернопіль: ТНПУ, 2021
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-595-108-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі підтримки--сучасні технології--асистентський супровід--соціальні інституції
Зміст : Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей із аутичними порушеннями/ Ю. В. Барабаш. Створюємо власну систему дистанційного навчання для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами/ М. В. Бармак. Архітектурна доступність закладів освіти – один із шляхів реалізації універсального дизайну/ Н. М. Бирко. Зошит на друкованій основі "Сонячна» дитина" як засіб підготовки майбутніх фахівців до корекційної роботи з дітьми з синдромом Дауна/ Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер. Cистема підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивного навчання/ Ю. М. Вальчук. Артпедагогіка і арттерапія у спеціальній та інклюзивній освіті/ С. О. Васильєва, Н. О. Агаркова. Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС/ А. В. Василюк. Формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти України / Н. В. Вив’юрка. Особливості інклюзивної освіти: досвід Фінляндії/ О. Т. Винничук. Проблеми ефективності реалізації ІПР учня із особливими освітніми потребами/ О. В Гаврилюк. Створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки/ Л. О. Гапон. Професійне самовиховання як фактор профілактики професійної деформації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів/ О. Л. Главацька. Арт-терапія в інклюзивній освіті/ І. Г. Головатюк. Особливості використання сучасних технологій в інклюзивному середовищі/ Г. Ф. Гончаровська, О. Р. Мартиняк, У. І. Цимбала. "Технологія інклюзивного навчання у початковій школі" в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога/ О. Є. Гордійчук. Інклюзія: від ідеї до реалізації (з досвіду роботи ІРЦ Шумської міської ради)/ О. С. Громяк. Інклюзивна культура як фактор розвитку полікультурної освіти в Україні/ Г. М. Груць. Формування культури розумової праці студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі вивчення дисципліни "Інклюзивна освіта"/ М. О. Давидюк. / В. Ф. Заказнов, В. О. Бабенко, В. М. Чернета ; Організація освітнього процесу студентів-медиків в умовах пандемії. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання/ Л. Г. Захарова. Реалії та перспективи формування інклюзивної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти/ С. М. Калаур. Досвід роботи громадської організації "Діалог" у сфері мистецької інклюзії: здобутки проблеми та перспективи/ Л. А. Калініна, О. В. Орлова. Концептосфера та зміст підручника "Спеціальна психологія" для закладів вищої освіти/ В. В. Кобильченко, І. М. Омельченко. Особливості сімейного виховання дітей з розладами аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання/ Н. О. Коваленко. Моделі спільного викладання у класі з інклюзивною формою навчання/ Л. В. Ковалівська. Інклюзивний проект "Назустріч" Тернопільського обласного краєзнавчого музею: напрацювання 2018 – 2020 років/ С. В. Костюк. Реалії інклюзивної освіти в контексті проблем, суперечностей та перспектив/ І. А. Кравцова, А. О. Кравцова. Інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти/ А. В. Лагунець. Інклюзія – сучасний напрямок навчання акушерству та гінекології англомовних студентів/ В. В. Лазуренко [и др.]. Принципи взаємодії із батьками у команді психолого-педагогічного супроводу/ Д. М. Лемішка. Соціально-психологічні особливості проявів тривожності у підлітків з ДЦП/ Я. В. Липова, Т. С. Акименко. Асистентський супровід інклюзивної освіти/ Н. В. Мельничук. Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі/ Г. М. Мешко, О. І. Мешко. Модель соціальної інклюзії з організацією супроводу родин, які виховують дитину з особливими освітніми потребами/ Ю. В. Муравська. Культура школи в системі польської інклюзивної освіти/ І. М. Нестайко. Формування навичок у дітей з особливими освітніми потребами (ООП)/ С. Ю. Новосьолова. Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами в Україні: здобутки, втрати, перспективи/ А. Г. Обухівська, Т. Г. Ілляшенко, Г. В. Якимчук. Особливості викладання трудового навчання в інклюзивних класах за допомогою проєктного методу/ О. В. Омельчук, В. І. Омельчук. Взаємодія соціальних інституцій в розбудові інклюзивного простору: від проблемних питань до реальних зрушень/ Л. А. Опанасенко, А. А. Васильєв. Особистий досвід та погляди О.М. Щербини (1874 –1934) на спільне навчання сліпих зі зрячими: спроба аналізу/ Ю. В. Патлань. Аналіз готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного середовища/ О. Я. Радченко, С. Т. Вихор. Роль вчителя в інклюзивній освіті/ К. В. Рейда. Інклюзивне навчання у закладах вищої освіти під час карантину/ Н. Л. Сеньовська. Історичні аспекти інклюзії в онлайн-проєкті педагогічного музею України "З історії спецпедагогіки"/ К. М. Степанович. Формування інклюзивної компетентності педагогів початкової мистецької освіти. Досвід ДМШ №9 м. Києва/ П. В. Степанович. Робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами під час корекційно-реаблітаційного супроводу/ М. Ю. Ткаченко. Складові інклюзивного середовища закладу освіти/ Н. В. Трут. Проблема комплексного супроводу сім’ї дитини із особливими освітніми потребами / З. І. Удич. Генезис міжнародної нормативно-правової бази інклюзивної освіти/ М. О. Удич. Роль громадських організацій у впровадженні інклюзії в освіту/ У. Т. Фесина. Взаємодія музейного працівника з відвідувачами в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. О. Філіпчук. Функціональні можливості ресурсної кімнати у закладі загальної середньої освіти/ А. Б. Хоміцька. Принцип рівності та толерантності в діяльності тернопільського обласного краєзнавчого музею/ Н. Б. Чеканова. Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму "Без бар’єрів"/ К. О. Чупіна. Взаємодія із батьками в умовах інклюзивної освіти/ І. П. Шевчук. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ М. М. Шпак. Проблема врахування особистісного потенціалу обдарованих учнів у закладах спеціалізованої освіти наукового спрямування/ І. О. Якимова. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії/ О. В. Яцишина. Change management in an inclusive environment/ O. Bodnar, О. Horishna. Training pre-service english teachers to develop health saving competence of learners with special educational needs/ O. Datskiv. Inclusive education development as one of the clearest examples of effective system innovation/ O. Kosovych. Preparing future teachers to the formation of a non-discriminatory inclusive environment in general secondary education institutions/ I. Shulha.
Анотація: У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативно-правових засад інклюзивного освітнього процесу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.tnpu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92/А 41
Автор(и) : Музика О. Л., Корольов Д. К., Музика О. О., Никончук Н. О.
Назва : Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-318-5: Б.ц.
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.922.2-056.45+376-056.45 + 376-056.45
Предметні рубрики: Психологія розвитку
Психологія особистості
Психологія освіти
Анотація: Аксіогенез розглядається як процес, що визначає становлення й розвиток обдарованої особистості. В освітньому просторі ціннісний розвиток відбувається у системі координат, що задаються віковими й соціальними закономірностями розвитку особистості та розвитком здібностей і саморегуляції. Ключовий момент в аксіогенезі обдарованої особистості – ціннісне самовизначення і розвиток притаманних обдарованим людям особистісних цінностей соціальної взаємодії, саморозвитку здібностей, особистісної самобутності
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:355.1(072)/А 45
Назва : Алгоритм роботи військового психолога щодо психологічного забезпечення професійної діяльності особового складу Збройних сил України [Електронний ресурс] : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: НДЦ ГП ЗСУ, 2016
Кільк.характеристики :147 с
Колективи : Міністерство оборони України. Науково-дослідний центр гуманітарних проблем Збройних сил України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:355.1(072) + 355.1(072)
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічне консультування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контент-аналіз--діагностика--особовий склад
Анотація: Методичні рекомендації розроблені для психологів військових частин (підрозділів) та розкривають типовий алгоритм їх дій у ході здійснення психологічного забезпечення професійної діяльності особового складу Збройних сил України. У рекомендаціях розкрито сутність основних понять процесу психологічного забезпечення, наведено розподіл завдань за періодичністю їх виконання, надано пояснення щодо змістовної сутності основних елементів діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.mil.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/А 66
Автор(и) : Андрушко, Ярина Степанівна
Назва : Психокорекція [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Львів: ЛьвДУВС, 2017
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Львівський державний університет внутрішніх справ
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 139-143. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-511-245-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Психокорекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сугестивні методи--психоаналітичний напрям--когнітивно-поведінковий напрям--клієнт-центрований підхід--гештальт-підхід--кататимно-імагінативна терапія--арт-терапевтичні техніки--сімейна психокорекція
Анотація: У посібнику викладено основні психокорекційні напрями, підходи, техніки, вправи, які розкриваються через конкретні приклади. Підібрано систему технік відповідно до вимог програми з метою забезпечення високого рівня сформованості знань, умінь і навичок студентів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2:612.6/А 91
Автор(и) : Астахов, Володимир Михайлович, Бацилєва, Ольга Валеріївна, Пузь, Ірина Володимирівна
Назва : Психологічний супровід у репродуктивній медицині [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ, 2023
Кільк.характеристики :127 on-line
Колективи : Національна академія педагогічних наук України . Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 116-123. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7745-23-4: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.922.2:612.6 + 612.6
Предметні рубрики: Психологія-- Сімейна психологія-- Перинтальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): репродуктивне здоров’я--гестаційна домінанта--вагітність--безпліддя
Анотація: Матеріали є узагальненням результатів власної багаторічної роботи в клініці репродуктивної медицини. Визначено широке коло питань, що висвітлює різні психологічні аспекти репродуктивного здоров’я, можливості застосування та особливості реалізації психологічного супроводу при вирішенні багатьох проблем у практиці репродуктивної медицини.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.4(075.8)/А 91
Автор(и) : Астремська І. В.
Назва : Прикладні методики та основні супервізії в соціальній роботі [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Миколаїв: Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017
Кільк.характеристики :396 с
Колективи : Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-336-369-1: Б.ц.
ДРНТІ : 14.43.43
УДК : 364.4(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна робота --Навчальні видання для вищих навчальних закладів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи соціальної роботи--технології соціальної роботи--психоаналітичні концепції --гуманістична психологія--трансперсональна психотерапія--тілесна терапія--символдрама--прикладні методики--психотерапевтичні техніки--арт-терапія--види арт-терапії--ігрова терапія--зображувальна терапія--психогімнастика--танцювальна терапія--когнітивна терапія--індивідуальна психологія--аналітична психотерапія--гештальт-терапія--сугестивні методики--аутогенне тренування--поведінкова терапія--саморегуляція--супервізія--синдром емоційного вигорання
Анотація: У навчальному посібнику розкрито сутність, загальні засади дисципліни «Прикладні методики та основи супервізії в соціальній роботі». Висвітлено сучасні методи соціальної роботи, серед яких провідну роль відіграють спеціальні (прикладні) психологічні методи соціальної роботи, що являють собою специфічний інструментарій науково-практичних знань з таких психологічних напрямків, як гуманістичний, сихоаналітичний, арт-терапевтичний, когнітивний тощо. Засвоєнню проблематики, виробленню практичних навиків корекційно-розвивальної, відновлювальної та консультативної роботи сприятимуть запропоновані у посібнику прикладні методики. Важливе місце в організації та проведенні сучасної соціальної практики належить супервізії, спрямованій на покращення якості практичної підготовки та профілактику емоційного вигорання соціальних працівників. Визначено сеттінг, стилі, фокуси, форми, моделі супервізії та ролі супервізора в соціальній установі. Розроблено методичне забезпечення для оцінки знань, умінь та навичок з дисципліни «Прикладні методики та основи супервізії в соціальній роботі». Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів cоціономічних спеціальностей, викладачів, всіх, хто займається практичною соціальною роботою та психологією.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.018(075.8)/А 94
Автор(и) : Афанасьєва Н. Є., Перелигіна Л. А.
Назва : Теоретико-методологічні основи соціально-психологічного тренінгу [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :251 с
Колективи : Національний університет цивільного захисту України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 246-251. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.9.018(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічний тренінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ко-тренерство--т-групи--інкаунтер-групи--гештальт-групи--групи тілесної терапії--групи арттерапії--групи трансактного аналізу
Анотація: Навчальний посібник містить у собі матеріали для вивчення теоретичних та практичних підходів до психологічного тренінгу, які існують у сучасній світовій психології, а також набір рекомендацій та вправ щодо керування тренінговою роботою.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repositsc.nuczu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/А 94
Автор(и) : Афанасьєва, Наталія Євгенівна
Назва : Психологічне консультування представників екстремальних професій: теорія, методологія, практика [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Харків: НУЦЗУ, 2017
Кільк.характеристики :318 с.: іл.
Колективи : Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Національний університет цивільного захисту України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 264-295. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічне консультування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наративізація--дистантні форми--психолог-консультант
Анотація: У монографії представлена цілісна концепція, що обгрунтовує виокремлення консультування з інших видів психологічної допомоги, описує структурні компоненти, організацію процесу, психотехнологію та спеціальні методи консультування фахівців ризиконебезпечних спеціальностей. Також розглядається проблема та шляхи підготовки психологів-консультантів для роботи з означеною категорією клієнтів. Проаналізовано можливості визначення ефективності психологічного консультування, запропоновано підхід та здійснено оцінку ефективності наданої консультативної допомоги фахівцям екстремального профілю діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repositsc.nuczu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:364-43(0/Б 20-291968569
Автор(и) : Балахтар, Валентина Візіторівна
Назва : Педагогіка і психологія в соціальній роботі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Талком, 2017
Кільк.характеристики :444 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 421-433. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 37.015.3:364-43(075.8) + 364-43(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна психологія-- Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний процес--соціальний працівник--дидактика--інноваційні технології--ділове спілкування--конфліктна ситуація--соціально-психологічний клімат
Анотація: У посібнику розкриваються науково-методологічні основи педагогіки, теоретичні засади освіти, навчання і виховання, особливості психології особистості і практичної діяльності фахівця соціальної сфери. До кожної теми запропоновано навчальні і практичні завдання, перелік завдань для науково-дослідної роботи студентів, список використаної та рекомендованої літератури.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.nau.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)