Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2973)Каталог авторефератів та дисертацій (186)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Психологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Назва : Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.)
Вихідні дані : Тернопіль: ТНПУ, 2021
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-595-108-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі підтримки--сучасні технології--асистентський супровід--соціальні інституції
Зміст : Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей із аутичними порушеннями/ Ю. В. Барабаш. Створюємо власну систему дистанційного навчання для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами/ М. В. Бармак. Архітектурна доступність закладів освіти – один із шляхів реалізації універсального дизайну/ Н. М. Бирко. Зошит на друкованій основі "Сонячна» дитина" як засіб підготовки майбутніх фахівців до корекційної роботи з дітьми з синдромом Дауна/ Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер. Cистема підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивного навчання/ Ю. М. Вальчук. Артпедагогіка і арттерапія у спеціальній та інклюзивній освіті/ С. О. Васильєва, Н. О. Агаркова. Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС/ А. В. Василюк. Формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти України / Н. В. Вив’юрка. Особливості інклюзивної освіти: досвід Фінляндії/ О. Т. Винничук. Проблеми ефективності реалізації ІПР учня із особливими освітніми потребами/ О. В Гаврилюк. Створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки/ Л. О. Гапон. Професійне самовиховання як фактор профілактики професійної деформації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів/ О. Л. Главацька. Арт-терапія в інклюзивній освіті/ І. Г. Головатюк. Особливості використання сучасних технологій в інклюзивному середовищі/ Г. Ф. Гончаровська, О. Р. Мартиняк, У. І. Цимбала. "Технологія інклюзивного навчання у початковій школі" в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога/ О. Є. Гордійчук. Інклюзія: від ідеї до реалізації (з досвіду роботи ІРЦ Шумської міської ради)/ О. С. Громяк. Інклюзивна культура як фактор розвитку полікультурної освіти в Україні/ Г. М. Груць. Формування культури розумової праці студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі вивчення дисципліни "Інклюзивна освіта"/ М. О. Давидюк. / В. Ф. Заказнов, В. О. Бабенко, В. М. Чернета ; Організація освітнього процесу студентів-медиків в умовах пандемії. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання/ Л. Г. Захарова. Реалії та перспективи формування інклюзивної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти/ С. М. Калаур. Досвід роботи громадської організації "Діалог" у сфері мистецької інклюзії: здобутки проблеми та перспективи/ Л. А. Калініна, О. В. Орлова. Концептосфера та зміст підручника "Спеціальна психологія" для закладів вищої освіти/ В. В. Кобильченко, І. М. Омельченко. Особливості сімейного виховання дітей з розладами аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання/ Н. О. Коваленко. Моделі спільного викладання у класі з інклюзивною формою навчання/ Л. В. Ковалівська. Інклюзивний проект "Назустріч" Тернопільського обласного краєзнавчого музею: напрацювання 2018 – 2020 років/ С. В. Костюк. Реалії інклюзивної освіти в контексті проблем, суперечностей та перспектив/ І. А. Кравцова, А. О. Кравцова. Інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти/ А. В. Лагунець. Інклюзія – сучасний напрямок навчання акушерству та гінекології англомовних студентів/ В. В. Лазуренко [и др.]. Принципи взаємодії із батьками у команді психолого-педагогічного супроводу/ Д. М. Лемішка. Соціально-психологічні особливості проявів тривожності у підлітків з ДЦП/ Я. В. Липова, Т. С. Акименко. Асистентський супровід інклюзивної освіти/ Н. В. Мельничук. Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі/ Г. М. Мешко, О. І. Мешко. Модель соціальної інклюзії з організацією супроводу родин, які виховують дитину з особливими освітніми потребами/ Ю. В. Муравська. Культура школи в системі польської інклюзивної освіти/ І. М. Нестайко. Формування навичок у дітей з особливими освітніми потребами (ООП)/ С. Ю. Новосьолова. Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами в Україні: здобутки, втрати, перспективи/ А. Г. Обухівська, Т. Г. Ілляшенко, Г. В. Якимчук. Особливості викладання трудового навчання в інклюзивних класах за допомогою проєктного методу/ О. В. Омельчук, В. І. Омельчук. Взаємодія соціальних інституцій в розбудові інклюзивного простору: від проблемних питань до реальних зрушень/ Л. А. Опанасенко, А. А. Васильєв. Особистий досвід та погляди О.М. Щербини (1874 –1934) на спільне навчання сліпих зі зрячими: спроба аналізу/ Ю. В. Патлань. Аналіз готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного середовища/ О. Я. Радченко, С. Т. Вихор. Роль вчителя в інклюзивній освіті/ К. В. Рейда. Інклюзивне навчання у закладах вищої освіти під час карантину/ Н. Л. Сеньовська. Історичні аспекти інклюзії в онлайн-проєкті педагогічного музею України "З історії спецпедагогіки"/ К. М. Степанович. Формування інклюзивної компетентності педагогів початкової мистецької освіти. Досвід ДМШ №9 м. Києва/ П. В. Степанович. Робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами під час корекційно-реаблітаційного супроводу/ М. Ю. Ткаченко. Складові інклюзивного середовища закладу освіти/ Н. В. Трут. Проблема комплексного супроводу сім’ї дитини із особливими освітніми потребами / З. І. Удич. Генезис міжнародної нормативно-правової бази інклюзивної освіти/ М. О. Удич. Роль громадських організацій у впровадженні інклюзії в освіту/ У. Т. Фесина. Взаємодія музейного працівника з відвідувачами в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. О. Філіпчук. Функціональні можливості ресурсної кімнати у закладі загальної середньої освіти/ А. Б. Хоміцька. Принцип рівності та толерантності в діяльності тернопільського обласного краєзнавчого музею/ Н. Б. Чеканова. Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму "Без бар’єрів"/ К. О. Чупіна. Взаємодія із батьками в умовах інклюзивної освіти/ І. П. Шевчук. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ М. М. Шпак. Проблема врахування особистісного потенціалу обдарованих учнів у закладах спеціалізованої освіти наукового спрямування/ І. О. Якимова. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії/ О. В. Яцишина. Change management in an inclusive environment/ O. Bodnar, О. Horishna. Training pre-service english teachers to develop health saving competence of learners with special educational needs/ O. Datskiv. Inclusive education development as one of the clearest examples of effective system innovation/ O. Kosovych. Preparing future teachers to the formation of a non-discriminatory inclusive environment in general secondary education institutions/ I. Shulha.
Анотація: У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативно-правових засад інклюзивного освітнього процесу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.tnpu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92/А 41
Автор(и) : Музика О. Л., Корольов Д. К., Музика О. О., Никончук Н. О.
Назва : Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-318-5: Б.ц.
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.922.2-056.45+376-056.45 + 376-056.45
Предметні рубрики: Психологія розвитку
Психологія особистості
Психологія освіти
Анотація: Аксіогенез розглядається як процес, що визначає становлення й розвиток обдарованої особистості. В освітньому просторі ціннісний розвиток відбувається у системі координат, що задаються віковими й соціальними закономірностями розвитку особистості та розвитком здібностей і саморегуляції. Ключовий момент в аксіогенезі обдарованої особистості – ціннісне самовизначення і розвиток притаманних обдарованим людям особистісних цінностей соціальної взаємодії, саморозвитку здібностей, особистісної самобутності
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:355.1(072)/А 45
Назва : Алгоритм роботи військового психолога щодо психологічного забезпечення професійної діяльності особового складу Збройних сил України [Електронний ресурс] : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: НДЦ ГП ЗСУ, 2016
Кільк.характеристики :147 с
Колективи : Міністерство оборони України. Науково-дослідний центр гуманітарних проблем Збройних сил України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:355.1(072) + 355.1(072)
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічне консультування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контент-аналіз--діагностика--особовий склад
Анотація: Методичні рекомендації розроблені для психологів військових частин (підрозділів) та розкривають типовий алгоритм їх дій у ході здійснення психологічного забезпечення професійної діяльності особового складу Збройних сил України. У рекомендаціях розкрито сутність основних понять процесу психологічного забезпечення, наведено розподіл завдань за періодичністю їх виконання, надано пояснення щодо змістовної сутності основних елементів діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.mil.gov.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6:159.923.2(0/Б 68-570179838
Назва : Благополуччя молоді в містах [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :107 с
Колективи : Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6:159.923.2(076) + 159.923.2(076)
Предметні рубрики: Соціальна психологія-- Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): муніципальний індекс--моніторинг--досвід
Анотація: Посібник викладає та пояснює методику багатофакторного оцінювання стану благополуччя молодих людей на муніципальному рівні за допомогою інтегрального індексу благополуччя молоді (ІБМ). Методика охоплює аналіз ситуації у семи важливих аспектах життя молоді: освіта, здоров’я, економічні можливості, участь у політичному житті, громадська діяльність, доступність інформаційно-комунікаційних технологій, а також безпека та захист.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ukraine.unfpa.org
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:316.6/Б 68
Назва : Благополуччя особистості як мета психологічних і соціальних практик [Електронний ресурс] : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару (25 вересня 2019 року, Київ)
Вихідні дані : Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2019
Кільк.характеристики :55 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.923.2:316.6 + 316.6
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масмедіа--вплив ситуації--соціальна анімація--екологічна активність
Зміст : Особистісні ресурси стратегій поведінки людини в ситуації життєвих змін/ Ю. О. Бохонкова. Суб’єктивне і психологічне благополуччя: проблема інтеграції евдеймонічного і гедоністичного підходів/ О. Л. Вернік. Суб’єктивне благаополуччя та екологічно відповідальна поведінка особистості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Психологічне благополуччя і масмедіа: точки перетину/ Т. С. Гурлєва. Огляд досліджень благополуччя як складової здоров’я людини/ Т. М. Кирпенко. Православна психотерапія в запиті досягнення психологічного (душевного) і духовного благополуччя особистості в навчальному процесі/ Л. В. Маряненко. Вплив ситуації невизначеності на психоемоційне благополуччя особистості/ Ю. В. Мельник. Чинники благополуччя особистості у психологічних практиках/ О. В. Павленко. Суб’єктивне благополуччя як фактор подолання особистісного відчуження людей похилого віку/ В. Г. Подорожний. Соціальна анімація як складова психологічного благополуччя/ В. С. Романова. Екологічна активність як чинник психологічного благополуччя особистост/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Благополуччя в системі життєдіяльності особистості/ Ю. М. Швалб.
Анотація: У матеріалах науково-практичного семінару викладено доповіді учасників про результати досліджень щодо проблем вивчення, діагностики, вимірювання і практичної роботи з переживанням особистістю благополуччя, чинників його позитивного і негативного розвитку, функціонування і трансформації у життєвому середовищі особистості у різних його аспектах і розрізах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ecopsy.com.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.925/М 19
Автор(и) : Малкова Т. М.
Назва : Візуальна психодіагностика [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Державний університет телекомунікацій, 2018
Кільк.характеристики :132 с
Колективи : Державний університет телекомунікацій
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.925
Предметні рубрики: Психологія -- Психічні процеси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психодіагностика--невербальні прояви--ознаки омани--викриття брехні
Анотація: Досліджено психологічні можливості пізнання людини на відстані. Розглянуто максимальну кількість зовнішніх проявів, які дають змогу зазирнути у внутрішній світ особистості, охарактеризувати її риси та стани. Розкрито психодіагностику омани. Визначено помилки при викритті брехні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.krok.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:355.1/В 11
Назва : Військова психологія у вимірах війни і миру: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (10-11 лютого 2017)
Вихідні дані : Київ: КНУ ім. Т. Шевченка, 2017
Кільк.характеристики :205 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Факультет психології , Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:355.1 + 355.1
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладна психологія-- Військова психологія
Зміст : Психологічне забезпечення діяльності військ у контексті імплементації військових стандартів НАТО/ А. П. Арабський. Наукові підходи до проблеми адиктивної поведінки військовослужбовців/ М. В. Багно. Нормативні документи організації та проведення психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. А. Блінов. Вимушена міграція як один із факторів віктимізації особистості/ О. В. Бондар. Донбаський синдром як різновид посттравматичного стресового розладу/ В. С. Васищев. Психологічні особливості мотивації курсантів вищих військових навчальних закладів/ О. О. Головата. Про необхідність відновлення внутрішнього ресурсу при дії травмуючих впливів/ А. В. Голодрижук. Мотиваційна сфера особистості військовослужбовця Збройних Сил України/ С. М. Грилюк. Психологічна дистанція між членами родини як чинник підтримання родинних звязків в умовах воєнного конфлікту/ І. Г. Губеладзе. Особливостi цiннiсно-смисловоi сфери бiйцiв АТО/ І. В. Данилюк, Т. О. Демченко. Психологічні особливості емоційної сфери бійців АТО/ І. В. Данилюк, А. Р. Юдицька. Новітні медіа як технологія інформаційно-психологічної війни/ А. Ю. Ділай. Психологічні особливості політичної поведінки студентської молоді/ О. В. Долежалов. Тривожне очікування (Спостереження лікаря над собою під час очікування бою у період Російсько-Японської війни)/ Г. Р. Дубровинський. Психологічні передумови виникнення сімейних конфліктів/ А. М. Жбанова. Філософський підхід до визначення сутності та змісту психологічного захисту/ О. О. Іллюк. Методи психологічної допомоги дітям що постраждали внаслідок військових дій/ Л. О. Какуша. Cмислотвірні мотиви професійної діяльності комбатантів/ О. А. Карачинський. Теоретико-методологічні основи тренінгів з розпізнавання дезінформації та методів маніпулятивного впливу в новинних сюжетах ЗМІ/ І. В. Клименко. Підтримання здоров’я спільноти в умовах воєнного конфлікту: соціально-психологічний аспект/ Л. М. Коробка. Типологія цінностей у військовослужбовців-учасників антитерористичної операцій/ О. С. Колесніченко, Я. В. Мацегора. Психологічна допомога військовослужбовцям НГУ в бойовій обстановці/ О. В. Кравченко, Н. Ю. Тробюк. Особливості політичної компетентності студентів/ С. І. Кравченко. Психологічні шляхи запобігання небойових втрат військовослужбовців у зоні проведення АТО/ В. В. Кудря. Проблема низької інформованості населення про посттравматичний стресовий розлад/ К.-М. М. Лі. Інформаційна асиметрія: актуальність та методи протидії/ В. М. Марініна, О. Г. Дубовський. Соціально-психологічні аспекти професійної деформації військовослужбовців/ М. Т. Мельник. Комплексна програма дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців строкової служби/ В. І. Мозговий. Психологія вчинку особистості військовослужбовця/ В. С. Мульський. Конструктивна та деструктивна складові в ставленні до внутрішньо переміщених осіб/ В. В. Мяленко. 36 китайських стратагем в інформаційно-психологічній війні проти України/ В. О. Нагорна. Психологічні особливості діяльності саперів під час розмінування території південного Лівану/ О. В. Недвига. Посттравматичне зростання серед учасників бойових дій: сучасний стан та перспективи/ В. І. Осьодло, Д. С. Зубовський. Символічна мова та поведінкова регуляція особистості офіцера/ В. І. Осьодло, О. Ф. Хміляр. Майстер-клас "Захисні механізми психіки в роботі практичного психолога"/ Б. Є. Пахоль. Теоретичний аналіз змісту моделей психологічної готовності до діяльності в ході АТО та екстремальних умовах/ Н. Є. Пенькова. Суб’єктивне благополуччя особистості в умовах військового конфлікту/ К. І. Постовойтенко. Особливості інформаційно-психологічного впливу: теоретичний аспект/ Н. І. Рогаль. Вплив психологічної сумісності на поведінку військовослужбовця в малій групі/ К. І. Сидоров. До проблеми психосоціальної реабілітаціі внутрішньо переміщених осіб/ О. С. Солдатова. Психологічні проблеми реабілітації учасників АТО/ С. О. Ставицька, Г. А. Ставицький, Н. М. Улько. Психологічна робота щодо запобігання вживання психоактивних речовин серед військовслужбовців НГУ/ А. В. Стаднік, І. В. Ващенко. Терапевтична модель нейропсихологічного підходу до реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції/ Б. М. Ткач. Психологічні особливості технологізації політичнї діяльності/ Т. М. Траверсе. Довіра у відносинах між командиром та підлеглим особовим складом/ Ю. О. Хачатурян. Стресостійкість - основа забезпечення професійної надійності військовослужбовця-зв’язківця в умовах бойових дій/ М. Ю. Шестопалова. Особливості тоталітарної свідомості: підходи до визначення проблеми/ Б. А. Щербатюк. Адаптація до цивільного життя військовослужбовців, які повернулись із зони бойових дій/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька.
Анотація: Збірник містить тези та інші матеріали з теоретико-методологічних та практичних проблем психологічної підготовки військових фахівців, питань психологічної реабілітації потерпілих осіб та проблеми громадської активності у воєнний час. Матеріали подаються в авторській редакції.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy.knu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:343.988(075/Т 36-825341213
Автор(и) : Теслик, Наталія Миколаївна
Назва : Віктимологія [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Суми: Сумський державний університет, 2021
Кільк.характеристики :71 с
Колективи : Сумський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 66-68. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.9:343.988(075.8) + 343.988(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Юридична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віктимблеймінг--особистість--віртуальна жертва--психологічна допомога
Анотація: Навчальний посібник призначений для вивчення психологічних аспектів віктимології. Практичні завдання кожного розділу спрямовані на усвідомлення ролі психологічних особливостей жертв різних типів, можливостей подолання наслідків віктимізації та засобів впливу на власну віктимогенність
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97(075)/В 38
Автор(и) : Вестбрук, Дейвід, Кеннерлі, Гелен, Кірк, Джоан
Назва : Вступ у когнітивно-поведінкову терапію [Електронний ресурс] : підручник
Паралельн. назви :An Introduction to Cognive Behavioral Therapy
Вихідні дані : Львів: Свічадо, 2014
Кільк.характеристики :51 с.: схеми, табл.
Колективи : Український католицький університет. Інститут психічного здоров’я, Український інститут когнітивно-поведінкової терапії
Серія: Психологія. Психіатрія. Психотерапія
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Переклад з англійської. - Бібліогр. в кінці розд. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-395-735-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.97(075)
Предметні рубрики: Психологія-- Когнітивна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивний принцип--поведінковий принцип--принцип континууму--принцип "тут і тепер"--принцип інтерактивної системи--емпіричний принцип--негативні автоматичні думки--глибинні переконання--дисфункційні припущення--депресія--тривожні розлади--злість--співпраця--активне залучення--емпіричний підхід--кероване відкриття
Анотація: Сучасний підручник із когнітивно-поведінкової терапії (КПТ), провідного, сучасного методу психотерапевтичної допомоги, який написали фахівці з Оксфордського центру когнітивної терапії. Доступність і водночас науковість викладу, аналіз сучасних досліджень, велика кількість клінічних демонстрацій, ілюстративних матеріалів, навчальні вправи роблять цей підручник безсумнівним лідером серед підручників з КПТ. Ця книжка – перше видання книги з КПТ українською мовою.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://i-cbt.org.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964(075.8)/К 59
Автор(и) : Кокоріна, Юлія Євгеніївна
Назва : Глибинна психологія (в короткому викладі) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Одеса: Астропринт, 2021
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 114-119. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-927-792-3: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.964(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Глибинна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психоаналіз--аналітична психологія--неофрейдизм--его-психологія--селф-психологія--психологія самості
Анотація: Навчально-методичний посібник спрямований на створення оптимальних умов для засвоєння основних теоретичних положень і концепцій глибинної психології студентами вищої школи. Надаються стислий конспект лекцій, питання для самоконтролю та теми рефератів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.onu.edu.ua:8080
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)