Пошуковий запит: (<.>K=адаптація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі/Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - 2019
|
>2.
| Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку /О. В. Чеботарьова [та ін.] ; редактор: О. В. Чеботарьова, О. І. Мякушко. - 2020
|
>3.
| Діти з особливими потребами в освітньому просторі/Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - 2019
|
>4.
| Музика в діалозі з сучасністю: мистецькі, педагогічні, комунікаційні аспекти музичної культури України ХХІ століття/Київський національний університет культури і мистецтв , Факультет музичного мистецтва . - 2020
|
>5.
| Інклюзивне та інтегроване навчання: стан, проблеми і перспективи/Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - 2019
|
>6.
| Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики/Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" Ч. 1. - 2020
|
>7.
| Військова психологія у вимірах війни і миру: проблеми, досвід, перспективи/Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Факультет психології , Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - 2017
|
>8.
| Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя/Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України. - 2019
|
>9.
| Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи /Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Педагогічний факультет. - 2018
|
>10.
| Реформування системи соціальних послуг в Україні: проблеми та перспективи/Н. І. Кривоконь [та ін.] ; редактор Н. І. Кривоконь. - 2019
|
|
|