Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (392)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Наукові періодичні видання Університету (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=адаптація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 008/Ж 27
Автор(и) : Жангожа, Рустем
Назва : Мультикультурализм: pro et contra [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Львов; Киев, 2016
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Национальная академия наук Украины , Государственный университет "Институт всемирной истории"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-02-7881-3: Б.ц.
ДРНТІ : 13.07
УДК : 008
Предметні рубрики: Цивілізації-- Культура
Глобалізація-- Цивілізаційні процеси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультикульткралізм--транскультурація--pro et contra--політичний іслам--технологічні засоби--мультикультурна адаптація
Анотація: У книзі «Мультикультуралізм: pro et contra» розглядаються процеси активізації глобалізації, яка несе в собі масштабні системні зміни цивілізаційних процесів, а також в соціальному, культурному та індивідуальному вимірі цивілізації. Ці зміни несуть в собі як негативні, так і позитивні признаки і характеристики, які розглядаються автором у контексті мультикультуралізму і транскультурації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:355.1/В 11
Назва : Військова психологія у вимірах війни і миру: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (10-11 лютого 2017)
Вихідні дані : Київ: КНУ ім. Т. Шевченка, 2017
Кільк.характеристики :205 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Факультет психології , Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:355.1 + 355.1
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладна психологія-- Військова психологія
Зміст : Психологічне забезпечення діяльності військ у контексті імплементації військових стандартів НАТО/ А. П. Арабський. Наукові підходи до проблеми адиктивної поведінки військовослужбовців/ М. В. Багно. Нормативні документи організації та проведення психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. А. Блінов. Вимушена міграція як один із факторів віктимізації особистості/ О. В. Бондар. Донбаський синдром як різновид посттравматичного стресового розладу/ В. С. Васищев. Психологічні особливості мотивації курсантів вищих військових навчальних закладів/ О. О. Головата. Про необхідність відновлення внутрішнього ресурсу при дії травмуючих впливів/ А. В. Голодрижук. Мотиваційна сфера особистості військовослужбовця Збройних Сил України/ С. М. Грилюк. Психологічна дистанція між членами родини як чинник підтримання родинних звязків в умовах воєнного конфлікту/ І. Г. Губеладзе. Особливостi цiннiсно-смисловоi сфери бiйцiв АТО/ І. В. Данилюк, Т. О. Демченко. Психологічні особливості емоційної сфери бійців АТО/ І. В. Данилюк, А. Р. Юдицька. Новітні медіа як технологія інформаційно-психологічної війни/ А. Ю. Ділай. Психологічні особливості політичної поведінки студентської молоді/ О. В. Долежалов. Тривожне очікування (Спостереження лікаря над собою під час очікування бою у період Російсько-Японської війни)/ Г. Р. Дубровинський. Психологічні передумови виникнення сімейних конфліктів/ А. М. Жбанова. Філософський підхід до визначення сутності та змісту психологічного захисту/ О. О. Іллюк. Методи психологічної допомоги дітям що постраждали внаслідок військових дій/ Л. О. Какуша. Cмислотвірні мотиви професійної діяльності комбатантів/ О. А. Карачинський. Теоретико-методологічні основи тренінгів з розпізнавання дезінформації та методів маніпулятивного впливу в новинних сюжетах ЗМІ/ І. В. Клименко. Підтримання здоров’я спільноти в умовах воєнного конфлікту: соціально-психологічний аспект/ Л. М. Коробка. Типологія цінностей у військовослужбовців-учасників антитерористичної операцій/ О. С. Колесніченко, Я. В. Мацегора. Психологічна допомога військовослужбовцям НГУ в бойовій обстановці/ О. В. Кравченко, Н. Ю. Тробюк. Особливості політичної компетентності студентів/ С. І. Кравченко. Психологічні шляхи запобігання небойових втрат військовослужбовців у зоні проведення АТО/ В. В. Кудря. Проблема низької інформованості населення про посттравматичний стресовий розлад/ К.-М. М. Лі. Інформаційна асиметрія: актуальність та методи протидії/ В. М. Марініна, О. Г. Дубовський. Соціально-психологічні аспекти професійної деформації військовослужбовців/ М. Т. Мельник. Комплексна програма дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців строкової служби/ В. І. Мозговий. Психологія вчинку особистості військовослужбовця/ В. С. Мульський. Конструктивна та деструктивна складові в ставленні до внутрішньо переміщених осіб/ В. В. Мяленко. 36 китайських стратагем в інформаційно-психологічній війні проти України/ В. О. Нагорна. Психологічні особливості діяльності саперів під час розмінування території південного Лівану/ О. В. Недвига. Посттравматичне зростання серед учасників бойових дій: сучасний стан та перспективи/ В. І. Осьодло, Д. С. Зубовський. Символічна мова та поведінкова регуляція особистості офіцера/ В. І. Осьодло, О. Ф. Хміляр. Майстер-клас "Захисні механізми психіки в роботі практичного психолога"/ Б. Є. Пахоль. Теоретичний аналіз змісту моделей психологічної готовності до діяльності в ході АТО та екстремальних умовах/ Н. Є. Пенькова. Суб’єктивне благополуччя особистості в умовах військового конфлікту/ К. І. Постовойтенко. Особливості інформаційно-психологічного впливу: теоретичний аспект/ Н. І. Рогаль. Вплив психологічної сумісності на поведінку військовослужбовця в малій групі/ К. І. Сидоров. До проблеми психосоціальної реабілітаціі внутрішньо переміщених осіб/ О. С. Солдатова. Психологічні проблеми реабілітації учасників АТО/ С. О. Ставицька, Г. А. Ставицький, Н. М. Улько. Психологічна робота щодо запобігання вживання психоактивних речовин серед військовслужбовців НГУ/ А. В. Стаднік, І. В. Ващенко. Терапевтична модель нейропсихологічного підходу до реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції/ Б. М. Ткач. Психологічні особливості технологізації політичнї діяльності/ Т. М. Траверсе. Довіра у відносинах між командиром та підлеглим особовим складом/ Ю. О. Хачатурян. Стресостійкість - основа забезпечення професійної надійності військовослужбовця-зв’язківця в умовах бойових дій/ М. Ю. Шестопалова. Особливості тоталітарної свідомості: підходи до визначення проблеми/ Б. А. Щербатюк. Адаптація до цивільного життя військовослужбовців, які повернулись із зони бойових дій/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька.
Анотація: Збірник містить тези та інші матеріали з теоретико-методологічних та практичних проблем психологічної підготовки військових фахівців, питань психологічної реабілітації потерпілих осіб та проблеми громадської активності у воєнний час. Матеріали подаються в авторській редакції.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy.knu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78/Т 33
Назва : Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи [Електронний ресурс] : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ)
Вихідні дані : Івано-Франківськ: НАІР, 2018
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-2716-85-6: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-78
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Соціальні послуги
Зміст : Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність ; Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми/ Л. Березовська, А. Довгалюк. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера/ М. Верхоляк. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського/ Б. Мисак. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект/ Р. Петришин. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука/ С. Сміх. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах/ М. Коваль. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації/ А. Пахолок. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові/ І. Сабат. Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія ; Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект/ Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації/ О. Протас, Л. Михнюк. Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності ; Особливості взаємовідносин молодого подружжя/ Б. Ковбас, Н. Катрій. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах/ Л. Березовська, Т. Кіселик. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя/ Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія/ І. Кулик, І. Возняк. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка/ І. Кулик, М. Корчинська. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи/ Б. Мисак, Н. Байдюк. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку/ Б. Мисак, Н. Глов’як. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді/ Р. Петришин, Н. Мартинець. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі/ Р. Петришин, Х. Павлище. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва/ Л. Кудла. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Шматок. Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб ; Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога/ Г. Михайлишин, Н. Сабат. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації/ О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху/ Б. Ковбас, Т. Романів. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі/ Б. Ковбас, М. Шашкова. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї/ О. Ворощук, Н. Мадар. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами/ О. Ворощук, І. Плекан. Небажана вагітність у підлітковому віці/ О. Ворощук, З. Побігуща. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога/ В. Корнят. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство/ Г. Лемко, О. Джоголик. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку/ Г. Лемко, А. Досінчук. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі/ Б. Мисак, А. Балан. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема/ Б. Мисак, Н. Пилипів. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз/ Б. Мисак, В. Скавуляк. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема/ Р. Петришин, А. Токар. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї/ О. Протас, О. Афтаназів. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою/ О. Протас, О. Луштва. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування/ Н. Сабат, М. Магдич. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі/ Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї/ Н. Сабат, В. Семків. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум/ Н. Сабат, І. Барановська. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах/ Н. Сабат, І. Дутчак. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб/ Н. Сабат, Л. Стрілецька. Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі ; Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника/ І. Кулик, А. Мякенко. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра/ І. Кулик, В. Тацяк. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання/ О. Онипченко. Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи ; В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі)/ І. Курляк. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą/ E. Wolter. Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ ; Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери/ Л. Березовська, Н. Мартинюк. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності/ О. Ворощук, В. Жураківський. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід/ Р. В. Зозуляк-Случик. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри/ Б. Мисак, Х. Угриновська. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів/ Н. Сабат.
Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-7(477)/Р 45
Автор(и) : Кривоконь Н. І., Коленіченко Т. І., Шакун Н. В., Герасименко О. В., Захарін О. В., Захаріна М. І., Острянко Т. С., Децюк Т. М., Мекшун А. Д., Максьом К. В.
Назва : Реформування системи соціальних послуг в Україні: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : колективна монографія
Вихідні дані : Чернігів: ЧНТУ, 2019
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Чернігівський національний технологічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7571-73-4: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-7(477)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Соціальні послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кейс менеджмент--соціальна адаптація--професійна адаптація--соціальні інновації--оздоровлення
Анотація: У колективній науковій монографії розглянуто теоретико-методологічні та практичні аспекти реформування системи соціальних послуг в Україні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ir.stu.cn.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми)
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019
Кільк.характеристики :477 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка , Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Зміст : Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір/ О. Є. Блинова. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності/ Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях/ О. М/ Болотова. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості/ Г. С. Венгер, М. О. Шагай. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології/ А. В. Вертель. Едипів комплекс як передумова появи свідомості/ А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації/ Н. О. Видолоб. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України/ Н. П. Вовк, С. І. Головченко. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства/ О. М. Воронкевич. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів/ О. С. Галата. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані/ І. М. Галян. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій/ І. М. Гресько. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості/ Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах/ Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях/ В. Л. Зливков. Криза довіри в міжособистісних стосунках/ О. В. Котух. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві/ О. М. Лозова. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла/ М. С. Лугова. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості/ Н. Ю. Меженна. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу/ О. Г. Мирошник. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів/ Л. О. Ніколаєв. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь/ С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. Стратегії подолання студентами криз у навчанні/ Н. О. Обухова. Варіативність як якість особистості/ В. Г. Панок. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства/ К. М. Пасько. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики/ І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості/ Л. С. Пілецька. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді/ Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку/ А. О. Попович, І. С. Попович. Психологічні особливості творчої кризи особистості/ Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя/ Л. П. Українець. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану/ Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології/ А. І. Шевченко. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. Мотивація до влади студентської молоді/ В. В. Яремчук. Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток ; Вікові особливості сепарації дочки від матері/ Л. Н. Акімова. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології/ О. С. Аркатова. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці/ В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку/ К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів/ Н. О. Бурейко. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз/ С. О. Вікторенко. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку/ М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення/ І. О. Гаврилюк. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня/ С. М. Галушко. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест?/ І. М. Горова. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку/ А. А. Дереча. Тривожність як феномен кризи підліткового віку/ Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях/ А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю/ О. В. Завгородня. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці/ Н. О. Ідріс. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі/ Н. В. Коляда, В. Матвієнко. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури/ С. О. Копилов. Структура почуття цінності власного життя у студентів/ М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness/ I. Lytvynenko, T. Shcherbak. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки/ Л. М. Лисенко. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста/ М. В. Мартіросян. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності/ Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді/ Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях/ С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами/ В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. Проблема підліткової кризи/ К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України/ Н. В. Пейков, С. В. Пухно. Розвиток людини у світлі кризових явищ/ Є. В. Підчасов. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти/ С. В. Пухно. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини/ С. В. Пухно, І. В. Скринник. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи/ Д. М. Туркова. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів/ Л. Б. Фролова. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції/ І. В. Яворська-Вєтрова. Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології/ О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. Ревнощі та техніки їх подолання/ С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ Ю. С. Бондарук. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів/ О. І. Галян. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям/ Н. В. Даниленко. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ)/ А. А. Дзюбенко. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді/ Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?"/ О. І. Звоновська. Фобії у хворих терапевтичного профілю/ Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами/ І. М. Кучманич. Особливості математичної тривожності сучасних школярів/ С. О. Лукомська. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами/ В. Г. Малес. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів/ О. А. Матеюк, А. О. Маковський. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації/ Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя/ В. Ф. Моргун. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами/ Т. О. Мотрук. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР/ С. О. Ніколаєнко. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків/ М. О. Нестеренко. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти/ В. Г. Панок. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій/ Т. В. Петренко, О. В. Острівна. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок/ І. В. Пузь. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів/ О. В. Руденко. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти/ П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога/ Н. Г. Скрипник. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців/ Л. В. Тараскіна. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Д. Б. Усик. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС/ І. М. Ушакова. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву"/ Т. Д. Хенкіна. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя/ В. І. Шебанова. Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті ; Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників/ В. Г. Бабич, К. М. Пасько. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї/ І. М. Біла. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку/ А. А. Бударіна. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості/ А. О. Вагабова. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя/ С. Е. Важинський, Т. М. Демура. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах/ М. Й. Варій. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС/ О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента/ І. О. Вахоцька. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці/ Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності/ Т. В. Жванія. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом/ С. І. Крученко. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя/ С. Б. Кузікова, О. А. Богород. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності/ Т. М. Кузьменко. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування/ І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. Проблема мобінгу у робочому середовищі України/ В. А. Оверчук. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective/ Y. Y. Pashchenko, Hui Li. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби/ І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців/ Г. К. Радчук. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй/ O. Д. Caфiн. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів/ Л. В. Сіроха. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів/ О. О. Скиба. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів/ Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання/ Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки/ Г. ХарченкоТ. Соціалізація особистості в складних умовах життя/ Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти/ Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України/ Ю. А. Луценко.
Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-053.2/Д 11
Назва : Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року
Вихідні дані : Київ: Симоненко, 2019
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-053.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови/ Н. Б. Адамюк. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини/ О. О. Бабяк. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу/ І. В. Баранець. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи/ Н. І. Баташева. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями/ Г. О. Блеч. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Бобренко. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології/ К. Б. Бужинецька. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки/ І. В. Гладченко. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору/ Е. А. Данілавічютє. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови/ Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини/ К. С. Довгопола. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ О. М. Дорошенко. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху/ О. А. Дробот. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами/ Н. В. Єзерська. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху/ В. В. Жук. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами/ О. Д. Замашкіна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів/ А. В. Замша. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням/ В. М. Ільяна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу/ Н. Б. Кутеньова. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Наталія Володимирівна Кабельнікова. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання/ Н. О. Квітка. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП/ Н. Р. Кирста. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві/ Є. А. Клопота. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі/ В. В. Кобильченко. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями/ О. В. Колишкін. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі/ О. Б. Колодич. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору/ С. В. Кондратенко. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами/ А. І. Конончук. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору/ Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі/ В. В. Костіна. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ Т. В. Крижановська. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями/ Т. Г. Кузнецова. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору/ В. В. Купрас. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами/ Л. І. Лавріненко. Структура особливих освітніх потреб/ А. В. Лапін. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору/ О. М. Легкий. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку/ Н. П. Лещій. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення/ А. В. Логінова. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення/ Н. А. Лопатинська. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації/ Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Мартинчук. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання/ З. С. Мартинюк. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів/ В. І. Махоня. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. І. Мякушко. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні/ О. В. Нагорна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра/ І. В. Недозим. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами/ Р. Г. Новгородський. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти/ І. М. Овдієнко. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку/ І. М. Омельченко. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації/ М. С. Омельченко. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо?/ О. В. Орлов. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах/ Н. В. Піканова. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення/ Л. В. Пінчук. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності/ Ю. О. Почкун. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми/ Л. І. Прохоренко. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ/ Ю. В. Рібцун. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Романенко. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів/ В. В. Сильченко. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору/ Н. В. Сікора. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти/ А. Г. Скок. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Сухіна. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти/ В. С. Товстоган. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі/ К. С. Тороп. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку/ С. В. Трикоз. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу/ Л. І. Трофименко. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді/ Б. Б. Турко. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності/ Н. В. Федорова. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами/ С. В. Фера. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема/ С. Б. Фурдуй. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ О. П. Хохліна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Чеботарьова. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ/ С. В. Чупахіна. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату/ А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками/ С. Д. Яковлева. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. А. Ярмола.
Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Назва : Інклюзивне та інтегроване навчання: стан, проблеми і перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Харків: Мітра, 2019
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376 + 37.04
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Інтегроване навчання
Зміст : Застосування кінезіологічних вправ у роботі психолога з дітьми-логопатами в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти/ К. Є. Артюхова. Нова українська школа як середовище рівних можливостей освіти/ Л. О. Базилевська. Досвід організації інклюзивного навчання в Польщі/ Д. В. Батраченко. Тяжкі мовленнєві порушення як фактор формування міжособистісної взаємодії в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти/ В. С. Бережна. З історії розвитку спеціального навчання дітей з психофізичними порушеннями в Україні/ К. В. Білик. Здоров’язбережувальні технології в інклюзивній освіті/ Ю. Д. Бойчук, О. М. Мірошниченко. Основні підходи до впровадження інклюзивної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами/ В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. Процес інклюзії в українській освіті/ М. І. Бондар. Інклюзивне навчання в країнах світу/ А. О. Бондаренко. Застосування анімалотерапії в логокорекційній роботі з дітьми з інтелектуальною недостатністю/ В. Л. Введенська. Роль інклюзивно-ресурсних центрів у забезпеченні ефективності навчання та супроводу дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Вишнева. Впровадження інклюзивної форми навчання осіб з особливими освітніми потребами/ І. В. Владимирова. Сюжетно-рольова гра як засіб корекції лексико-граматичних порушень у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю/ І. Д Гайдаржи. Особливості соціалізації дітей інтернату та адаптація їх до життя у відкритому суспільстві/ А. І. Галій, С. І. Селютіна. Інклюзія як умова ефективного навчання з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. І. Галій, І. В. Сергенюк. Завдання реалізації комунікативного підходу в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Н. М. Голуб. Особливості застосування наочності в процесі формування зв’язного мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення/ С. В. Горбань. Стан і перспективи інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної, загальної середньої освіти/ Т. В. Деренько. Актуальність поглядів В. О. Сухомлинського про роботу з дітьми, що відстають у розвитку/ О. В. Друганова. Формування емпатійної культури майбутніх учителів дітей з особливими освітніми потребами інклюзивної форми навчання/ А. В. Жиленко. Перспективи інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти/ Г. В. Жиліна. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру/ О. М. Заскалько. Інклюзивно-ресурсний центр – вимога сучасності/ С. М. Зверева. Особливості навчання дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивної освіти/ К. В. Земляна. Формування словника дієслів у дошкільників з ЗНМ в умовах інклюзивного навчання/ А. Г. Івченко. Індекс інклюзії: культура навчального закладу/ О. О. Калашникова. Розвиток інклюзивної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної освіти/ О. В. Колісник. Формування звуковимови у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Ю. К. Лавренко. Особливості комунікативних умінь і навичок дітей із ЗПР дошкільного віку/ І. Ю. Лебедіна. Урахування особливостей уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі інклюзивного навчання/ Є. О. Левченко. Стан інклюзивної освіти в Україні та Бельгії/ А. В. Литвиненко. Інклюзивна дошкільна освіта, як один із шляхів навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами/ В. ЛісоваТ. Наукові погляди Л. С. Виготського в інклюзивній освіті/ А. Ю. Лісовець. Ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти: реалії та перспективи/ В. М. Лященко. Готовність дітей з тяжкими порушеннями мовлення до інклюзивного навчання/ О. О. Наволокова. Організація інклюзивного освітнього середовища в закладі середньої освіти для дітей з порушеннями слуху/ О. В. Нагорнюк. Розвиток поглядів суспільства на осіб, які мають порушення психофізичного розвитку/ Н. В. Олефіренко. Особливості формування родового відмінка іменника у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ/ С. В. Приходько. Досвід практичної підготовки вихователів дітей з вадами психофізичного розвитку до корекційно-розвиткової роботи в закладах спеціальної та інклюзивної освіти/ О. І. Проскурняк. Історія розвитку спеціальної та інклюзивної педагогіки/ М. І. Райчук, Н. О. Козачек. Корекція порушень мовленнєвого розвитку школярів з інтелектуальною недостатністю на уроках української мови в класі з інклюзивним навчанням/ Т. В. Сальтевська. Деякі аспекти створення належних умов навчання для незрячих студентів у закладах вищої освіти/ Г. П. Серпутько. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями/ В. М. Синьов, В. М. Коваленко. Формування математичної компетентності молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного навчання/ Л. А. Сиромятнікова. Напрямки роботи учителя-дефектолога в умовах інклюзивного навчання/ Н. М. Сінопальнікова, Т. Б. Басс-Вайндінер. Стан і перспективність розвитку професійної підготовки вихователів ЗДО інклюзивної освіти в Україні/ Н. А. Суховієнко. Правові основи та основні обов’язки роботи вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання/ К. А. Сучкова. Організація роботи інклюзивних класів для дітей з мовленнєвими порушеннями на прикладі Зеленогайської ЗОШ І-ІІІ ступенів Харківської області/ І. О. Терещук. Організація та надання логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання/ Н. В. Ткаченко. Із досвіду організації інклюзивної форми навчання дітей з порушеннями зору у США/ Н. М. Туренко. Участь батьків у організації інклюзивного навчання/ К. О. Халимендик. Забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами/ М. М. Халімовська. Корекційна робота над свистячими звуками у дітей з дизартрією в умовах інклюзивного навчання/ Д. К. Черняк. Інклюзівна освіта: стан в Німеччині/ К. К. Чуркіна. Диференційований та індивідуальний підхід до дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивного навчання/ А. О. Швачка. Гра як фактор соціалізації дитини з незначними та глибокими ураженнями зору/ І. Д. Шевченко, Ю. Д. Шевченко. Оцінювання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі/ В. В. Шульга. Застосування арт-терапевтичного методу в роботі з дітьми з посттравматичними станами/ В. О. Щербінін. Інклюзивне навчання як запорука рівних можливостей у суспільстві/ А. В. Ярошенко.
Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3(072)/О-64
Назва : Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Харків: Друкарня Мадрид, 2019
Кільк.характеристики :110 с
Колективи : Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 107-109. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7845-11-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативно-правові засади--планування--адаптація--модифікація--спільне викладання--робота з батьками
Анотація: Посібник присвячений веденню документації та посадовим обов’язкам асистента вчителя в інклюзивному класі. Проаналізовані нормативно-правові документи, що регламентують діяльність асистента вчителя, оптимізований матеріал та окреслені основні вектори діяльності асистента вчителя.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.3(075.8)/К 66
Автор(и) : Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Бобренко І. В., Мякушко О. І., Сухіна І. В., Трикоз С. В.
Назва : Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020
Кільк.характеристики :558 с
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 11 від 24 грудня 2020 р.)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 482-487. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.3(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання грамоти--математичні уявлення--ознайомлення з довкіллям--адаптивна фізична культура--мистецтво--сенсорний розвиток--розвиток мовлення--альтернативна комунікація--соціальна адаптація--ритміка--статеве виховання--психологічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості навчання та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з комплексними порушеннями у освітньому просторі: питання організаційно-методичного забезпечення, інноваційні педагогічні технології та рекомендації стосовно їх впрвадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених питанням навчання і виховання учнів, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу школярів із комплексними порушеннями. Представлені матеріали базуються на компетентнісному та особистісноорієнтованому підходах до дитини, враховуючи провідні види діяльності на основі удосконалення пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, психомоторної, особистісної сфер розвитку дитини.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І 99
Назва : Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1
Вихідні дані : Київ: Університет Україна, 2020
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна педагогіка
Зміст : Секція 1 ; Out of school activities of students with learning difficulties/ L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы/ D. Alifanovienė, O. Šapelytė. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія»/ С. А. Нігородова [и др.]. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю/ Н. А. Андреєва. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ/ О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва/ О. І. Бойко. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном/ В. П. Васіч. Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі/ Л. В Горова-Вершиніна. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ К. В. Гуріна. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня/ Т. О. Довженко. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі/ Я. Драч. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження/ В. С. Жмудь. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини/ В. М. Заіка, С. В. Селецька. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти/ О. Ю. Закусило. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах/ М. Іванчук. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності»/ Л. В. Ільницька. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами/ О. А. Кірієнко. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи/ Є. К. Калита. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір/ В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту/ С. О. Киричук. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я/ О. С. Ковтун. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю/ О. Козла. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання/ О. П. Колісник. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес/ М. Колодій. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва/ О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості/ К. В. Коперлян. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах/ А. А. Коровіцька. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід/ Л. С. Кравчук. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання/ В. М. Красножон. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти/ В. В. Крупа. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій/ Н. С. Крутік. Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами/ О. А Куторжевська. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу/ Л. І. Куторжевська. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами/ Д. Д. Лаба. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ Є. Е. Ликов. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання/ О. В. Литовченко. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі/ Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах/ Н. В. Любенко. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра/ В. В. Ляшенко. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі/ К. Л. Мілютіна. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання/ О. А. Малоголовка. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій/ Л. Б. Мамедова. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства/ А. Ю. Мельник. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні/ Р. Р. Мурга. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій/ Л. І. Онишків. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади/ Н. О. Островська, С. Е. Клик. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку/ Л. І. Пітик. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства/ П. Пертренко. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями/ Т. Продиус. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями/ І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства/ Т. В. Русова. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід/ Е. Г. Рустамова. Інклюзивна освіта в Німеччині/ Н. О. Рябокінь. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи/ В. Ю. Савченко. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти/ О. І. Савчук. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю/ Т. В. Соболь. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття/ В. С. Стеблянко. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі/ М. М. Філоненко, З. М. Шевців. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю/ С. Фрундіна. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду/ О. В. Чуйко. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти/ М. М. Шпілевська. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю/ В. В. Шумейко. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи/ В. І. Ярмоленко. Секція 3 ; Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання/ Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти/ Б. І. Артеменко. Особливі школи Німеччини/ О. В. Бабаєва. Питання інклюзивного навчання в Україні/ Н. А. Бусняк. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами/ І. В. Головач. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. С. Гомонова. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження/ Я. Ю. Загутіна-Візер. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ/ В. М. Матвійчук. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку/ П. Е. Нагорна. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа/ В. Я. Пупишева. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів/ В. І. Пуча. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ Е. Г. Рустамова. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників/ Н. А. Сєдова. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Сливинська. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання/ І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами/ Є. Львович. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні/ О. П. Мазуркевич. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи/ А. Р. Цимбалюк. Секція 6 ; Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України/ Г. М. Аванесян. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти/ Р. О. Басенко. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю/ О. О. Бригінець. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі/ Д. С. Грамм. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Гудим. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення/ Д. О. Депутат. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів/ Т. В. Доманська. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища/ Г. В. Дубенко. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час/ Д. О. Журавський. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті/ І. О. Журба, О. В. Ядвіга. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі/ В. Ф. Коваленко. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні/ Б. В. Лідіч. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти/ І. А. Лісний, М. А. Лісовець. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції/ П. М. Лісовський. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні/ В. О. Макаров. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю/ С. С. Пікалюк. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві/ Я. С. Пасічник. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу/ А. А. Попов. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів/ І. В. Ромець. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю/ О. Рязанцев, Н. Рязанцева. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю/ Н. А. Семенюк. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти/ М. А. Скрипнікова. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища/ Д. В. Соловйов. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями/ Д. Л. Стрілко. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства/ Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти/ С. П. Товста. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами/ Н. В. Фесенко. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи/ І. В. Фисун, К. М. Самойлік. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення/ В. В. Черкас. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти/ О. В. Чорна. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин/ А. А. Якименко. Секція 8 ; Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину/ І. В. Войціх. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови/ О. О. Клейман. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання/ О. О. Колінько. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти/ Г. О. Мар’янович. Виявлення атак у мобільних радіомережах/ В. В. Проценко. Дослідження прокладання оптичного кабелю/ В. В. Проценко. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу/ Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті/ В. Чорнобай. Огляд інформаційних технологій правознавства/ А. В. Юрченко.
Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)