Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1059)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Наукові періодичні видання Університету (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=безпека<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
070(075)
З-53


    Земляна, Ірина.
    Журналіст і (не) безпека [Електронний ресурс] : посібник для журналістів, які працюють в небезпечних умовах / І. Земляна, І. Чулівська, О. Голуб ; за заг. ред. О. Романюк ; Інститут масової інформації. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2016. - 97 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
планування журналістської роботи -- відрядження -- гарячі точки -- знімальна техніка -- засоби захисту -- здоров’я журналіста -- перша допомога -- домедична допомога -- обстріли -- укриття -- масові заходи -- психологічна безпека -- цифрова безпека -- журналістські стандарти -- висвітлення конфліктів
Анотація: У посібнику подаються практичні рекомендації що стосуються роботи журналістів в небезпечних умовах, включаючи зони конфліктів, масові заворушення тощо. Посібник охоплює такі теми, як планування поїздки, матеріально-технічне забезпечення (вибір житла, транспорту, особливості підбору знімальної техніки, засобів захисту), домедична допомога, психологічна безпека, особливості роботи з конфліктно чутливими групами населення тощо. Детально описані поради щодо цифрової безпеки журналістів. Роз’яснено юридичні аспекти роботи журналістів в небезпечних зонах (від міжнародного законодавства, що гарантує захист журналістів, до захисту трудових прав журналістів).
Перейти до зовнішнього ресурсу imi.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут масової інформації

Дод.точки доступу:
Чулівська, Ірина
Голуб, Олена
Романюк, О. \редактор.\
Інститут масової інформації
Internews Network


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.98(076)
П 27


   
    Перша психологічна допомога [Електронний ресурс] : посібник для працівників на місцях / Всесвітня організація охорони здоров’я, Міжнародний медичний корпус, Міжнародний медичний корпус в Україні. - Електронні текстові дані. - Київ : Пульсари, 2017. - 66 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 63. - ISBN 978-617-615-078-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічна допомога--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
культурні традиції -- безпека -- гідність -- права -- комунікація -- стрес
Анотація: Посібник відображає новітні наукові дані та загальну думку міжнародної професійної спільноти щодо надання підтримки людям одразу після надзвичайно стресових подій. Він призначений тим, хто має можливість надавати допомогу людям, які пережили надзвичайно стресову ситуацію. У посібнику описана процедура надання людям підтримки з повагою до їхньої гідності, культури та можливостей. Посібник також надає інформацію про те, як починати діяти в новій ситуації безпечно для себе та інших і не завдавати своїми діями шкоди.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://apps.who.int
Утримувачі документа:
Міжнародний медичний корпус в Україні

Дод.точки доступу:
Всесвітня організація охорони здоров’я
Міжнародний медичний корпус
Міжнародний медичний корпус в Україні


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
364.4-055.2(075)
Ж 11


   
    Жінки. Мир. Безпека [Електронний ресурс] : інформаційно-навчальний посібник з ґендерних аспектів конфліктів : для фахівців соціальної сфери / Л. Г. Ковальчук [та ін.] ; редактор: Л. Г. Ковальчук, К. Б. Левченко ; Організація з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ), Міністерство соціальної політики України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2017. - 176 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2310-96-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Конфліктологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
збройний конфлікт -- насильство -- дискримінація
Анотація: У навчальному посібнику викладено корисну інформацію, що стосується тематики ґендерної рівності, формування навичок недискримінаційної поведінки, протидії ґендерно зумовленому насильству, які є важливим та ефективним сучасним інструментом миробудування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.osce.org
Утримувачі документа:
Організація з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ)

Дод.точки доступу:
Ковальчук, Л. Г.
Козуб, Л. І.
Левченко, К. Б.
Легенька, М. М.
Суслова, О. І.
Ковальчук, Л. Г. \редактор.\
Левченко, К. Б. \редактор.\
Організація з безпеки та співробітництва в Європі
Міністерство соціальної політики України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
316.6:159.923.2(076)
Б 68


   
    Благополуччя молоді в містах [Електронний ресурс] : практичний посібник / Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA) ; автор передмови О. Ярема. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 107 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Психологія особистості--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
муніципальний індекс -- моніторинг -- досвід
Анотація: Посібник викладає та пояснює методику багатофакторного оцінювання стану благополуччя молодих людей на муніципальному рівні за допомогою інтегрального індексу благополуччя молоді (ІБМ). Методика охоплює аналіз ситуації у семи важливих аспектах життя молоді: освіта, здоров’я, економічні можливості, участь у політичному житті, громадська діяльність, доступність інформаційно-комунікаційних технологій, а також безпека та захист.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ukraine.unfpa.org
Утримувачі документа:
Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA)

Дод.точки доступу:
Ярема, Олександр \автор передмови.\
Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
070:324(075.8)
К 90


    Куляс, Ігор.
    ЗМІ та вибори. Саморегуляція, безпека, закони [Електронний ресурс] / І. Куляс, Р. Головенко, І. Земляна ; за заг. редакцією Н. Лигачової-Чорнолуцької, О. Романюк ; Детектор Медіа. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Засоби масової інформації--Журналістика--Навчальні видання

   Вибори


Кл.слова (ненормовані):
ландшафт виборів -- виборчий процес -- висвітлення виборів -- передвиборча агітація -- реклама -- агітація -- безпека журналіста -- електронне стеження
Анотація: Автори цього посібника, спрямованого на журналістів із досвідом роботи та журналістів-початківців, дають відповіді на практичні й специфічні запитання, які ставить перед журналістом передвиборча тематика, з точки зору дотримання стандартів професії. У посібнику містяться поради, на що варто звертати увагу для того, щоб матеріали про вибори залишалися справжньою журналістикою, а не свідомою чи несвідомою агітацією «за» чи «проти» когось із кандидатів, або маніпуляціями.
Перейти до зовнішнього ресурсу imi.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут масової інформації

Дод.точки доступу:
Головенко, Роман
Земляна, Ірина
Лигачова-Чорнолуцька, Н. \редактор.\
Романюк, О. \редактор.\
Детектор Медіа
Інститут масової інформації
Internews Network


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.923.2
Ж 74


   
    Життєвий світ і психологічна безпека людини в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : реферативний опис роботи / М. М. Слюсаревський [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Київ : Талком, 2020. - 318 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 292-317. - ISBN 978-617-7832-61-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість

Кл.слова (ненормовані):
психологічна убезпеченість -- психологічне здоров’я -- проблемна молодь -- війна -- інтимне життя -- когнітивне спілкування -- медіапсихологічні основи
Анотація: У книзі в реферативному викладі відображено основні результати роботи, за яку Указом Президента України № 4/2020 від 13 січня 2020 р. авторам присуджено Державну премію України в галузі науки і техніки. Висвітлюються питання демократизації суспільного життя та становлення громадянського суспільства, упровадження суспільних інновацій, рольової взаємодії і продуктивності в групах, розвитку наукового і позанаукового соціальнопсихологічного мислення, налагодження соціальних діалогів, коригування соціальної напруженості, протидії соціальним патологіям і деструктивним соціальним впливам, подолання наслідків тривалої травматизації постраждалих від воєнного конфлікту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://gorn.kiev.ua
Утримувачі документа:
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України

Дод.точки доступу:
Слюсаревський, М. М.
Найдьонова, Л. А.
Титаренко, Т. М.
Татенко, В. О.
Горностай, П. П.
Кочубейник, О. М.
Лазоренко, Б. П.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
070(075.8)
З-53


    Земляна, Ірина.
    Робота під PRESSом [Електронний ресурс] : посібник для безпечної повсякденної роботи медійників / І. Земляна, О. Голуб, А. Сафаров ; редактор О. Романюк ; Інститут масової інформації, Детектор Медіа. - Електрон. текстові дан. - Київ : [б. в.], 2020. - 148 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
планування роботи -- журналістське відрядження -- журналістська робота -- гарячі точки -- ООС -- знімальна техніка -- засоби захисту -- комунікація з військовими -- домагання -- харасмент -- обстріли -- укриття -- ураження -- масові заходи -- здоров’я журналіста -- цифрова безпека -- психологічна безпека -- кібербулінг -- мова ворожнечі -- професійне вигорання -- джинса -- перешкоджання журналістській діяльності -- погрози
Анотація: У посібнику подаються практичні рекомендації, що стосуються повсякденної роботи журналістів (включно з плануванням роботи й оцінюванням ризиків), налагодження комунікації, репутаційних ризиків, масових акцій, роботи в судах тощо, а також міститься інформація щодо особливостей роботи журналістів у гарячих точках. Детально описано поради стосовно цифрової безпеки журналістів, кібербулінгу та психологічної безпеки. Роз’яснюються юридичні аспекти роботи журналістів.
Перейти до зовнішнього ресурсу imi.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут масової інформації

Дод.точки доступу:
Голуб, Олена
Сафаров, Алі
Романюк, Оксана \редактор.\
Інститут масової інформації
Детектор Медіа


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
159.923.2
О-75


   
    Особистість в екстремальних умовах [Електронний ресурс] : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 травня 2021 р., м. Львів) / Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту ; редактор: Р. І. Сірко [та ін.] ; упорядник С. М. Вдович. - Електронні текстові дані. - Львів : [б. в.], 2021. - 217 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Розділ 1. Психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах
Вавринів, Олена. Експериментальне дослідження професійних страхів майбутніх рятувальників / О. Вавринів. - С .9-11
Вінтюк, Юрій. Найпоширеніші надзвичайні ситуації у повсякденності та типові способи реагування населення на них / Ю. Вінтюк. - С .12-15
Віхляєва, Яна. Особливості використання психологічного дебрифінгу в екстремальних умовах / Я. Віхляєва. - С .16-19
Галабурда, Мар’яна. Соціальний інтерес у формуванні життєвого стилю / М. Галабурда, О. Кривопишина. - С .20-22
Гурський, Віктор. Психологічна готовність правоохоронця до служби в екстремальних умовах праці / В. Гурський, С. Тесленко. - С .23-24
Зарічанський, Олег. Використання досвіду США в підвищенні психологічної стресостійкості військовослужбовців підрозділів сухопутних військ Збройних Сил України / О. Зарічанський, М. Лелюк. - С .25-28
Казанчук, Ірина. Організаційно-правові форми протидії дитячому булінгу в освітньому процесі в Україні / І. Казанчук, А. Котклевець. - С .29-32
Костючков, Сергій. Нейрокогнітивний хакінг як психологічний чинник розвитку беллумафобії в населених пунктах України, близьких до зони бойових дій / С. Костючков. - С .33-36
Кривопишина, Олена. Феномен пробачення як психологічний ресурс подолання життєвих ускладнень / О. Кривопишина, Є. Порядін. - С .37-40
Подольна, Руслана. Шляхи подолання явища торгівлі людьми в Україні / Р. Подольна ; науковий керівник О. Золотько. - С .41-42
Пономаренко, Станіслав. Ризик як необхідний елемент професійної діяльності рятувальників / С. Пономаренко ; науковий керівник С. Совгіра. - С .43-46
Пурас, Тетяна. Особистість і проблема насильства в Україні / Т. Пурас ; науковий керівник О. Золотько. - С .47-50
Ромашенко, Вікторія. Психічна стійкість працівника поліції як основа готовності до службової діяльності в екстремальних ситуаціях / В. Ромашенко, Р. Яковлев. - С .51-53
Слободяник, Володимир. Теоретичний аналіз наукового поняття самозбережувальна поведінка майбутніх фахівців ризиконебезпечних професій / В. Слободяник, Р. Сірко, Ю. Шевелєва. - С .54-56
Чміль, Каріна. Соціально-психологічні передумови формування віктимної поведінки у жінок / К. Чміль, О. Стельмах. - С .57-60
Яремко, Роман. Емпіричне дослідження мотивації вибору професії майбутніми рятувальниками / Р. Яремко. - С .61-62
Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності
Бєліков, Ілля. Компоненти організаційної компетентності фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України / І. Бєліков ; науковий керівник В. Ягупов. - С .63-66
Боднарчук, Вікторія. До проблеми формування професійно і соціально важливих якостей майбутніх фахівців цивільного захисту / В. Боднарчук ; науковий керівник Л. Руденко. - С .67-69
Бойчук, Петро. Наукова та професійна активність педагогічного працівника в нормативно-правовій площині закладу вищої освіти / П. Бойчук. - С .70-73
Борбич, Наталія. Науково-дослідна робота студентів як засіб формування конкурентоспроможного фахівця на ринку освітніх послуг / Н. Борбич. - С .74-76
Ваврик, Руслана. Морально-психологічна підготовка майбутнього військового диригента / Р. Ваврик. - С .77-80
Вдович, Світлана. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів / С. Вдович. - С .81-82
Вінтюк, Юрій. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів / Ю. Вінтюк. - С .83-86
Горіла, Катерина. Мотиваційна складова професійної підготовки курсанток – майбутніх офіцерів Державної служби України з надзвичайних ситуацій / К. Горіла, Н. Вовк. - С .87-92
Заверуха, Ольга. Соціально-психологічний аналіз проблеми професійної самореалізації в науковій літературі / О. Заверуха. - С .93-94
Коваленко, Віктор. Методи підвищення стресостійкості під час вогневого контакту в працівників Національної поліції України / В. Коваленко, О. Буракова. - С .95-97
Коваль, Мирослав. Компоненти інформаційно-освітнього середовища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності / М. Коваль. - С .98-102
Конівіцька, Тетяна. Риторична складова професійної підготовки студентів-психологів у закладі вищої освіти / Т. Конівіцька. - С .103-105
Литвин, Андрій. Формування психологічної готовності майбутніх фахівців ДСНС / А. Литвин. - С .106-109
Люта, Христина. Актуалізація дослідження мотивації до професійної діяльності жінок-військовослужбовців / Х. Люта ; науковий керівник Л. Руденко. - С .110-111
Мартинів, Олег. Використання технологічного підходу в навчально-виховному процесі з фізичного виховання закладів вищої освіти / О. Мартинів, О. Шукатка. - С .112-113
Марчук, Сергій. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх учителів засобами педагогічного гуртка / С. Марчук, І. Ковальчук. - С .114-117
Марчук, Сергій. Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / С. Марчук, І. Чемерис. - С .118-121
Матвійчук, Тетяна. Особливості використання методу аналізу ситуацій у підготовці фахівців до професійної діяльності / Т. Матвійчук. - С .122-125
Мілютіна, Дар’я. Психологічні особливості когнітивної гнучкості та стресостійкості курсантів / Д. Мілютіна, К. Березяк. - С .126-128
Пуш, Олена. Організація практичної підготовки студентів педагогічного коледжу в дистанційному режимі / О. Пуш. - С .129-132
Фомич, Микола. Психологічні особливості розвитку мотиваційного компонента пізнавальної активності пожежних-рятувальників / М. Фомич, А. Григоренко. - С .133-135
Розділ 3. Сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах
Бабич, Оксана. Психологічні особливості морально-психологічного стану особового складу під час дій підрозділу в оточенні / О. Бабич ; науковий керівник А. Неурова. - С .136-139
Бабіч, Оксана. Підхід до оцінювання характеристик особистості з урахуванням типів емоційного реагування / О. Бабіч [и др.]. - С .140-142
Інші автори: Коршевнюк Д., Сасько Є., Гараздовська В.
Гачак-Величко, Лілія. Проблеми девіантної поведінки неповнолітніх в Україні / Л. Гачак-Величко. - С .143-144
Калька, Наталія. Основні підходи до роботи зі сновидіннями осіб, що пережили травматичні події / Н. Калька, Г. Одинцова. - С .145-147
Куций, Олександр. Організаційна (корпоративна) культура у відомствах України із завданнями в екстремальних умовах діяльності / О. Куций. - С .148-152
Неурова, Алла. Організація психологічної допомоги військовослужбовцям щодо збереження психічного здоров’я: досвід США, Ізраїлю, Грузії (аналітичний огляд літератури) / А. Неурова, Є. Віднічук. - С .153-156
Неурова, Алла. Психологічний супровід військовослужбовців у екстремальних умовах служби / А. Неурова, В. Ляшенко. - С .157-159
Романишин, Андрій. Вплив участі військовослужбовців у бойових діях на їх сім’ї / А. Романишин, Ю. Сусол. - С .160-163
Ромашенко, Вікторія. Особливості протидії негативним психоемоційним станам у працівників правоохоронних органів / В. Ромашенко, О. Боярченко. - С .164-166
Руденко, Лариса. До проблеми модернізації професійної підготовки психологів у закладах вищої освіти / Л. Руденко. - С .167-170
Соха, Антонія-Юлія. Теоретичний аналіз проблеми алекситимії у студентів / А. -Ю. Соха, А. Литвин. - С .171-175
Розділ 4. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах
Афанасьєва, Наталя. Особливості копінг-стратегій рятувальників з різними типами акцентуацій характеру / Н. Афанасьєва. - С .176-178
Березяк, Ксенія. Особливості резилентності та життєстійкості в юнацькому віці / К. Березяк, Г. Солдат. - С .179-182
Бужанська, Маріанна. Роль навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності й охорона праці" у формуванні життєво необхідних компетентностей особистості / М. Бужанська. - С .183-184
Горностаєва, Ольга. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти особистісно-професійного розвитку компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю / О. Горностаєва ; науковий керівник Г. Кравченко. - С .185-187
Приходько, Юрій. Трансформація особистості як системи: еволюція, дисипація / Ю. Приходько. - С .188-192
Сайчук, Руслана. Ґендерні стереотипи та їх вплив на професійну самореалізацію працівників органів і підрозділів ДСНС України / Р. Сайчук, Н. Вовк. - С .193-197
Татарінов, Євген. Психологічний зміст професійного розвитку фахівців екстремального профілю / Є. Татарінов. - С .198-201
Усов, Дмитро. Проблеми формування толерантних відносин у глобальному інформаційному суспільстві / Д. Усов. - С .202-204
Хоменко, Анастасія. Особливості впливу мікросоціального середовища на розвиток здібностей молодшого школяра в умовах карантину / А. Хоменко, Н. Партико. - С .205-208
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
професійні страхи -- дебрифінг -- психологічна стійкість -- булінг -- нейрокогнітивний хакінг -- феномен пробачення -- насильство -- віктимна поведінка у жінок
Анотація: У збірнику матеріалів науково-практичної конференції розглядаються психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах, психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності, сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах, міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ldubgd.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Дод.точки доступу:
Сірко, Р. І. \редактор.\
Козяр, М. М. \редактор.\
Литвин, А. В. \редактор.\
Руденко, Л. А. \редактор.\
Вдович, С. М. \упорядник.\
Гараздовська, В.
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
   793.3
   А 64


   
    Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник з питань проведення практичних робіт : для студентів вищих навчальних закладів / Є. О. Неведомська [та ін.] ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - 49 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Хореогафія--Анатомія і фізіологія--Безпека життєдіяльності--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
остеологія -- остеон -- міологія -- форма стопи -- пульс -- дихальна система -- увага -- слухова чутливість -- небезпечні чинники -- шкідливі чинники
Анотація: Навчально-методичний посібник побудований з урахуванням завдань навчального курсу «Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії», передбачених програмою вищої школи для студентів небіологічних спеціальностей. У навчально-методичному посібнику розроблена методика проведення практичних занять. Він включає плани занять, методичні рекомендації з проведення практичних робіт, самоспостережень з провідних розділів курсу, зокрема: розгляд особливостей життєдіяльності організму в різні періоди онтогенезу, функцій органів, систем органів і організму в цілому в міру його росту і розвитку, а також визначення небезпечних та шкідливих чинників природного та техногенного середовища; дослідження психофізіологічної надійності людини у процесі діяльності; визначення впливу факторів соціального середовища на людину.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Неведомська , Є. О.
Омері, І. Д.
Лехолетова, М. М.
Тимчик, О. В.
Яценко, С. П.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)