Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (96)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
76:655.3(072)
К 90


    Кулінка, Юлія Сергіївна.
    Основи айдентики [Електронний ресурс] : матеріали та методичні рекомендації до спецкурсу / Ю. С. Кулінка, Л. П. Романко ; Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет". - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : ДВНЗ КДПУ, 2017. - 95 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 93-94 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Графіка, графічні техніки--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- корпоративна марка -- товарна категорія -- фірмовий стиль
Анотація: Посібник має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проєктів та їх подальшого використання в різних сферах життя. Програма курсу передбачає оволодіння професійними компетентностями: здійснювати пошук креативних ідей; вибір оптимальних дизайнерських засобів для створення арт-об’єктів; розробка авторської айдентики та фірмового стилю; створення візуальних образів айдентики.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"

Дод.точки доступу:
Романко, Любов Павлівна
Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
7.05:659.1(075.8)
Б 87


   
    Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій з навчальної дисципліни : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 028 Менеджмент соціокультурної діяльності галузі знань 02 Культура і мистецтво / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв ; укладач Л. С. Ладонько. - Електронні текстові дані. - Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. - 128 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 121-123. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані комунікації -- бренд країни
Анотація: Конспект лекцій допоможе у засвоєнні теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опануванні головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширенні знань про інтегрування інструментів комунікацій брендменеджменту; опануванні основ моделювання розвитку бренду; опануванні методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Ладонько, Людмила Степанівна \укладач.\
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
7.05:659.1(075.8)
Б 87


   
    Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ; укладач І. В. Струтинська. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Принт-офіс, 2015. - 204 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 201-203. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- репутація -- торговий знак -- сильний бренд -- архітектура брендингу -- бренд країни
Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

Дод.точки доступу:
Струтинська, І. В. \укладач.\
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
316.77:[070.1:061.2](076)
Я 81


    Ясиневич, Я. Я.
    Комунікація громадських ініціатив. Для тих, хто творить зміни [Електронний ресурс] : практичний посібник / Я. Я. Ясиневич ; редактор: О. Романюк, І. Чулівська ; Інститут масової інформації. - Електронні текстові дані. - Київ : Софія-А, 2016. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7031-47-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна комунікація--Практичні посібники

   Громадьскі організації


Кл.слова (ненормовані):
партнерство -- інформаційна кампанія -- стратегія спілкування -- комунікатори -- оперативне планування -- волонтери -- бренд -- внутрішня комунікація -- медіа-комунікація -- якість продукту -- інформаційна присутність -- інформаційний супровід
Анотація: В посібнику комунікації громадських ініціатив розглянуті комплексно — від планування інформаційної кампанії до організації робочого тижня комунікаційної команди. Тож книга насамперед буде доречною для громадських активістів/команд, які починають свою діяльність чи планують нові завдання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://imi.org.ua

Дод.точки доступу:
Романюк, О. \редактор.\
Чулівська, І. \редактор.\
Інститут масової інформації


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
005:316.77(075)
Б 91


    Бурмака, Тетяна Миколаївна.
    Комунікативний менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів бакалаврату всіх форм навчання спеціальності 073 Менеджмент / Т. М. Бурмака, К. О. Великих ; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова). - Електронні текстові дані. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. - 70 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 68-69. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Комунікативні технології--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
засоби -- бар’єри -- внутрішні комунікації -- зовнішні комунікації -- бренд
Анотація: У конспекті лекцій наголошується, що комунікативні процеси – це умова функціонування кожної організації, здійснення її місії. Автори посібника переконують в тому, що саме від того, наскільки менеджеру вдасться налагодити взаємодію з підлеглими та колегами, переконати у необхідності виконання прийнятих управлінських рішень, залежить ефективність діяльності організації загалом чи її окремих структурних одиниць.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://eprints.kname.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Дод.точки доступу:
Великих, Ксенія Олександрівна
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)