Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (942)Наукові періодичні видання Університету (54)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=визначення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.
373.5.014.6:005(075.8)
Л 84


    Лукіна, Тетяна Олександрівна.
    Управління якістю загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Лукіна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Електрон. текстові дан. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 230 с. : іл., табл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 216-218. - ISBN 978-966-644-533-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальна середня освіта--Менеджмент в освіті--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
доступність -- квалітологія -- принципи управління -- функції управління -- міжнародні стандарти -- квалімерія освіти -- моніторинг -- оцінювання резуьтатів
Анотація: У посібнику викладено історичні аспекти, сучасні наукові підходи та методичні рекомендації щодо вимірювання та управління якістю загальної середньої освіти на національному і регіональному рівнях, а також на рівні закладу освіти. Аналізуються наукові погляди щодо визначення сутності категорії якості освіти як системи, освітнього процесу і як результату функціонування освіти. Розкривається структура і повноваження суб’єктів системи управління якістю загальної середньої освіти в України. Особлива увага приділяється питанням організації та проведення моніторингового дослідження якості освіти, побудови вибірки учасників, формулювання освітньої проблеми та вибору методів збору інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
7.01.012
М 65


   
    Мистецтво та дизайн у художній мові мінливого часу: морфологія, семіотика, візуальність. Міжнародна науково-практична конференція 14 квітня 2022 року [Електронний ресурс] : збірник наукових матеріалів / Харківська державна академія дизайну і мистецтв ; редактор: О. Соболєв [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Харків : [б. в.], 2022. - 135 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Алфьоров, А. М. «Травматичний» символізм документальних відеозйомок: візуальний аспект 5 / А. М. Алфьоров. - С .5
Алфьорова, З. І. Морфологічний методологічний дискурс як інструмент мистецтвознавчих досліджень / З. І. Алфьорова. - С .6
Батюк, А. А. Аспекти розвитку державного регулювання аудіовізуального мистецтва в Україні / А. А. Батюк. - С .8
Бган, А. Б. Біофільний дизайн у формуванні дитячих майданчиків / А. Б. Бган. - С .10
Бойчук, Олександр. Оновлення дизайн-ідеології: тези для обговорення / О. Бойчук. - С .12
Більдер, Н. Т. Психологічна допомога студентам в екстремальних умовах воєнного часу / Н. Т. Більдер. - С .14
Бондаренко, Б. К. Засоби використання інтерактивних технологій у формуванні дизайну сучасного інтер’єру / Б. К. Бондаренко. - С .16
Бондаренко, К. Е. Архітектурна діяльність Томаса Джефферсона та становлення «Федерального стилю» як особливої форми неокласицизму / К. Е. Бондаренко. - С .18
Бородченко, В. В. Діяльність Невілла Броуді / В. В. Бородченко. - С .20
Ван, Чонг. Періодизація існування «Жіночої теми» в китайському станковому живописі ХХ ст. / Чонг Ван. - С .22
Wang, Runzhi. Прояви китайської традиційної філософії в сучасному дизайні візуальних комунікацій / Runzhi Wang. - С .23
Вехник, А. В. Етапи еволюції натюрморту як жанру образотворчого мистецтва / А. В. Вехник. - С .25
Ганоцький, Василь. Спільне та відмінне: харківські пейзажисти у колі імпресіоністів України / В. Ганоцький, О. Станичнов. - С .27
Гао, Сяотянь. Зміни принципової основи морфології образотвочого мистецтва сучасного Китаю / Сяотянь Гао. - С .29
Глуховська, К. В. Особливості розробки фірмового стилю для шкіл сучасного танцю / К. В. Глуховська. - С .30
Глуховська, К. В. Сучасний графічний дизайн / К. В. Глуховська. - С .32
Голік, Юрій. Щодо динаміки трансформацій тенденції сучасного українського мистецтва на прикладі медіуму фотографії / Ю. Голік. - С .33
Горбатенко, Л. П. Художня мова кольору / Л. П. Горбатенко. - С .34
Гурдіна, В. В. Реакція фешн спільноти на війну в Україні / В. В. Гурдіна. - С .36
Дем’янець, А. Д. Три принципи дизайну Массімо Віньєллі / А. Д. Дем’янець. - С .39
Дунаєва, Т. О. Дослідження характеру мікологічного забруднення ікони «Благословення хліба і вина» / Т. О. Дунаєва. - С .41
Єрьомка, Д. В. Образотворчість, волоризація, контекстуальність мистецького сьогодення (на прикладі України) / Д. В. Єрьомка. - С .42
Жень, Цзеюй. Колір як знак та його історичні змісти в китайському мистецтві / Цзеюй Жень, Н. Є. Трегуб. - С .43
Ісаєва, Д. В. Визначення характеру мікологічного забруднення ікони Святий Миколай (репліка Миколи Мокрого) / Д. В. Ісаєва. - С .45
Касьяненко, Лада. Штучна контекстуалізація творів мистецтва як ознака метамодерністичного мислення / Л. Касьяненко. - С .46
Касьяненко, Т. В. Символізм в роботі Прохорова «Жниці». Переосмислення / Т. В. Касьяненко. - С .48
Когут, В. А. Відеофіксація як мистецький засіб. Роль та значущість «Відео привласнення» у мистецькому висловлюванні відеоарту в Україні / В. А. Когут. - С .50
Корнєв, А. Ю. Особливості художньої мови і символічні образи у творчості Романа Агасяна на прикладі картини «Початок» / А. Ю. Корнєв, А. Манукян. - С .51
Косиченко, Дарина. Розвиток мистецького і культурного простору у інтернеті / Д. Косиченко. - С .52
Котляр, Є. О. Живопис як «Антиковідна» рефлексія: візії щастя у творах харківських монументалістів / Є. О. Котляр. - С .54
Кривуц, С. В. Методика формування дизайну архітектурно-ландшафтного середовища на основі соціально-орієнтованої моделі (на прикладі робіт студентів спеціальності 022 «Дизайн»; програма «ДАЛС») / С. В. Кривуц. - С .56
Курінна, Г. В. Формати занять вищого навчального закладу мистецької спрямованості в екстремальних умовах воєнного часу / Г. В. Курінна. - С .59
Кусак, О. М. Категорія часу в оразотворчому мистецтві / О. М. Кусак. - С .61
Логачова, Б. В. Харківське відео мистецтво кінця 1990-2000-х в умовах андеграунду: традиції і сьогодення / Б. В. Логачова. - С .64
Локшук, І. М. Ключові пріоритети «Дня традиційного автентичного костюма» / І. М. Локшук. - С .66
Лу, Бінь. Мистецтво арт-інсталяції як засіб гуманізації міського середовища КНР / Бінь Лу. - С .68
Лю, Мінсюань. Міський пейзаж у фокусі академічної дидактики: репрезентація образу міста в китайських магістерських дисертаціях з мистецтва / Мінсюань Лю. - С .70
Мао, Ляньдзе. Дизайн Ariel-Foundation Park як приклад реновації промислової території / Ляньдзе Мао. - С .73
Мрує, Ф. А. Сучасні тенденції в формуванні дизайну території медично-профілактичних закладів / Ф. А. Мрує. - С .75
Набокова, Юлія. Особливості взаємодії художника і поета в сумісному створенні віршованої збірки, на прикладі книги Б. Гриньова «В пошуках краси» з ілюстраціями Н. Мурашкіної / Ю. Набокова. - С .78
Найденко, В. О. Новаторський характер мистецтва Харківської художньої школи межі ХХ –початку ХХІ століття / В. О. Найденко. - С .79
Новіков, М. Ю. Розвиток практичного використання технології доповненої реальності в артобʼєктах / М. Ю. Новіков. - С .81
Орінянська, А. Є. Дизайн друкованих навчальних матеріалів для компанії “Zero Waste Kharkiv” / А. Є. Орінянська. - С .82
Осадча, Олександра. Фотографічний дискурс пострадянського ландшафту / О. Осадча. - С .84
Павлинин, А. Д. «Золоте слово із слізьми змішане» у інтерпретації Ірени Носик / А. Д. Павлинин. - С .86
Педан, Інна. Персоналізація формоутворення у wood-дизайні: основні тенденції та перспективні напрямки / І. Педан. - С .88
Полякова, Є. В. Принципи трансформації меблів у формуванні дизайну інтер’єрів житлового призначення / Є. В. Полякова. - С .90
Прищенко, C. В. Колір як ресурс української нації / C. В. Прищенко. - С .92
Рибак, М. Ю. Шрифтові гарнітури Вільяма Аддісона Двіггінса – першого графічного дизайнера / М. Ю. Рибак. - С .93
Рябініна, Катерина. Зберігання мистецької та культурної спадщини України в умовах російсько-Української війни 2014-2022 рр. / К. Рябініна. - С .95
Савчук, Є. С. Йозеф Мюллер-Брокманн − батько швейцарського графічного дизайну / Є. С. Савчук. - С .97
Се, Ю. Копіювання та стилізація: сюжетні ремінісценції європейського живопису в китайському мистецтві другої половини XX – початку XXI ст. / Ю. Се. - С .99
Сидорова, В. В. Феноменальний успіх Девіда Карсона в галузі графічного дизайну / В. В. Сидорова. - С .101
Тен, Сіяоджон. Короткий аналіз стану вивченості творчості художника Фу Баоши / Сіяоджон Тен. - С .103
Тесленко, Ірина. Музейні експозиції м. Сундсвалль (Швеція) як зразок сучасної комунікації з глядачем / І. Тесленко
Триколенко, С. Т. Елементи вікторіанської готики в сучасних інтер’єрах / С. Т. Триколенко. - С .107
Тур`янська, Ю. А. Стислий огляд концептуальних самовизначень студій живопису та ‘‘Новi медiа’’ AVU - Академії мистецтв у Празі як приклад сучасних нестандартних освiтнiх пiдходiв / Ю. А. Тур`янська. - С .108
Хараман, Даріна. Відкриття особистих можливостей через фото-мистецтво / Д. Хараман. - С .110
Чернова, З. К. Олексій Бродович – ікона графічного дизайну / З. К. Чернова. - С .112
Чечик, В. В. Анатоль Петрицький «Оформлення сцени сучасного театру» (1930) / В. В. Чечик. - С .113
Чжан, Дунцань. Еко-дизайн як актуальна сфера наукових розвідок / Дунцань Чжан. - С .115
Чжу, Цзяньсюнь. Абстрактна форма Чжан Дацяня. Вплив форми виразу традиційного китайського живопису на абстрактний олійний живопис Зао Ву-Кі / Цзяньсюнь Чжу. - С .117
Чижик, А. В. Територіальний брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території / А. В. Чижик. - С .120
Чун, Діне. Китайський декоративний живопис: морфологічне визначення поняття / Діне Чун. - С .122
Шарлай, О. В. Вплив розвитку комуникативної функції музею на архітектурно-просторову організацію / О. В. Шарлай. - С .124
Шевченко, Єва. Наслідування та трансформація мистецьких стратегій харківської школи фотографії в творчості харківських митців від 2000-х рр. / Є. Шевченко. - С .126
Шеханіна, С. В. Комплексне дослідження ікони «Святий Миколай» / С. В. Шеханіна. - С .128
Шульга, М. О. Комплексне дослідження ікони Воскрешение, сошествие во Ад / М. О. Шульга. - С .129
Юрко, М. В. Ейпріл Грейман – королева «Нової хвилі» у графічному дизайні / М. В. Юрко. - С .130
Юрко, М. В. Аналіз ринку розробки web-сайтів в Україні / М. В. Юрко. - С .132
Язвинська, Вікторія. Принципи продюсування Fashion - show / В. Язвинська. - С .134
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику представлені наукові праці з теорії, історії та практики візуальних, аудіовізуальних мистецтв, дизайнознавства і архітектури. В наукових працях висвітлені сформовані художні, художньо-проєктні традиції та новаторські пошуки візуально-пластичних мов в широкій ретроспективі; виконавське мистецтво як синтез візуального та пластичного мистецтва; теорія і методика професійної мистецької освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksada.org
Утримувачі документа:
Харківська державна академія дизайну і мистецтв

Дод.точки доступу:
Соболєв, Олександр \редактор.\
Кутателадзе, Владислав \редактор.\
Соклюк, Людмила \редактор.\
Лагода, Оксана \редактор.\
Харківська державна академія дизайну і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
001.891(075.8)
М 54


   
    Методологія та організація наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. С. Добронравова [та ін.] ; редактор: І. С. Добронравова, О. В. Руденко ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ВПЦ Київський університет, 2018. - 608 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-439-974-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Методологія--Організація--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наука -- метод -- методологія -- методологічна система -- емпіричне дослідження -- теоретичне дослідження -- нелінійна наука -- методологічні засади психології
Анотація: Розглянуто роль науки і наукових досліджень у сучасному світі та питання технології виконання наукового дослідження студентами і молодими науковцями. Докладно охарактеризовано проблеми, що пов'язані з методологією та організацією науково-дослідницької діяльності: визначення об'єкта і предмета, методології і методів дослідження, способи збирання інформації, оформлення результатів наукових пошуків у вигляді наукових, магістерських робіт, тез, статей, монографій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.philsci.univ.kiev.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Добронравова, І. С.
Руденко, О. В.
Сидоренко, Л. І.
Цимбалюк, Н. М.
Чуйко, В. Л.
Білоус, Т. М.
Іванов, І. І.
Комар, О. В.
Кравчук, А. А.
Павлов, Ю. В.
Петрущенков, С. П.
Пипич, А. І.
Савинська, І. В.
Чайка, Я. М.
Добронравова, І. С. \редактор.\
Руденко, О. В. \редактор.\
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
7.01:001.891
П 78


   
    Проблеми методології сучасного мистецтвознавства та культурології [Електронний ресурс] : тези ІІ Міжнародної наукової конференції (11-12 листопада 2020 р.) / Національна академія мистецтв України , Інститут проблем сучасного мистецтва ; Інститут культурології, Зеленогурський університет . - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2020. - 182 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Uździcka, marzanna. Parateksty w tekstach kultury popularnej (rozważania metodologiczne) / М. Uździcka. - С .8-10
Trocha, Bogdan. Pozaliterackie uwarunkowania metodologii badań nad najnowszą literaturą spekulacyjną oraz jej kulturowymi reprezentacjami / B. Trocha. - С .11-12
Астанін, Михайло Олександрович. Матеріальне вираження явищ культури на прикладі деконструктивізму / М. О. Астанін. - С .13-14
Балтазюк, Ірина Віталіївна. Інтерпретація символу «хрест» у творчості київських митців / І. В. Балтазюк. - С .15-17
Безгін, Олексій Ігорович. Культурно-освітня сфера України в глобальному інформаційному просторі / О. І. Безгін. - С .18-19
Безугла, Руслана Іванівна. Методологічні проблеми мистецтвознавства в контексті глобалізаційних процесів та дигіталізації / Р. І. Безугла. - С .20-22
Бердинських, Святослав Олександрович. Етапи формування проектної культури / С. О. Бердинських. - С .23-25
Берегова, Олена Миколаївна. Імагологія як перспективний напрям сучасних мистецтвознавчих і культурологічних досліджень / О. М. Берегова. - С .26-28
Більченко, Євгенія Віталіївна. Два крила культурології: деконструкція полярності через діалог / Є. В. Більченко. - С .29-31
Бубнова, Вікторія Вікторівна. Українська театральна критика 1970-1980 років: самооцінка (за матеріалами журналу «Український театр») / В. В. Бубнова. - С .32-34
Васильєв, Сергій Сергійович. Експертні опитування кінокритиків і кіножурналістів в Україні: діяльність бюро української кіножурналістики у 2002–2012 роках / С. С. Васильєв. - С .35-37
Владимирова, Наталія Вікторівна. Особливості методологічних векторів сучасного театрознавства / Н. В. Владимирова. - С .38-39
Волков, Сергій Михайлович. Трансформації в сучасній мистецькій освіті: виклики глобалізованого світу / С. М. Волков. - С .40-41
Гаврош, Оксана Іванівна. Мистецтвознавчі студії Закарпаття: історія формування та розвитку / О. І. Гаврош. - С .42-44
Дичковський, Степан Іванович. Культурологічний аналіз розвитку туристичних технологій в соціокультурному просторі / С. І. Дичковський. - С .45-47
Доброносова, Юлія Дмитрівна. Можливості осмислення листування як медіа у пізнанні епістолярної комунікації митців / Ю. Д. Доброносова. - С .48-50
Зубавіна, Ірина Борисівна. Основні напрями досліджень екранної культури ХХ століття / І. Б. Зубавіна. - С .51-53
Iвaнoва, Oлена Олександрівна. Музичні фестивалі Волинського краю в культурному просторі України / О. О. Iвaнoва. - С .54-55
Калугер, Анна Олександрівна. Методологічний сюжет «кінця критики» в перших двох десятиліттях ХХІ століття: історіографія та понятійний апарат / А. О. Калугер. - С .56
Клековкін, Олександр Юрійович. Імперія і мистецтвознавство / О. Ю. Клековкін. - С .57-59
Коломієць, Антон Володимирович. Марія Приймаченко та Педро Лінарес — естетичні паралелі та перетини / А. В. Коломієць. - С .60
Комар, Володимир Олександрович. Застосування методів кластеризації культурно-креативних індустрій в мистецькій освіті / В. О. Комар. - С .61-62
Корнієнко, Неллі Миколаївна. Час ймовірності. Актор і архітектура свідомості. Стратегічна гіпотеза / Н. М. Корнієнко. - С .63-66
Корчова, Олена Олександрівна. Поняття модернізму в українському музикознавстві: проблемні аспекти функціонування / Олена Олександрівна Корчова. - С .70-72
Луцишина, Дарія Володимирівна. Інтимне та публічне у творчості Аліни Копиці / Д. В. Луцишина. - С .73-75
Марковський, Андрій Ігорович. Культорологічні аспекти в архітектурі / А. І. Марковський. - С .76-77
Мельник, Тетяна Володимирівна. Трансформація чоловічої образності в образотворчому мистецтві України періоду незалежності / Т. В. Мельник. - С .78-79
Мироненко, Вікторія Олександрівна. Фотоархів кінооператора Леоніда Бурлаки як частина міждисциплінарного проєкту «Крихка пам’ять»: проблеми експонування в сучасному виставковому просторі / В. О. Мироненко. - С .80-83
Михайлова, Рада Дмитрівна. Про зміну пріоритетів у класифікації видів мистецтва в умовах метамодерну / Р. Д. Михайлова. - С .84-87
Міронова, Тетяна Володимирівна. Образність в просторі українського нефігуративного мистецтва 2010–2020-х років / Т. В. Міронова. - С .88-92
Наумова, Лариса Миколаївна. Метод монтажних побудов як практичний засіб конструктивістської теорії 1920-х років / Л. М. Наумова. - С .93-95
Одрехівський, Роман Васильович. Особливості розвитку дизайну інтер’єру в Галичині у першій третині ХХ століття / Р. В. Одрехівський. - С .96-98
Олійник, Аліна Валентинівна. Інституалізація музичної освіти в сучасній Німеччині / А. В. Олійник. - С .99-101
Отрешко, Наталія Борисівна. Постмодернізм у культурній антропології: критика та перегляд класичних соціальних концептів / Н. Б. Отрешко. - С .102-103
Паньків, Ганна Степанівна. Проблеми дефініцій в контексті визначення родових характеристик образотворчості / Г. С. Паньків. - С .104-105
Патрон, Ірина Василівна. Кіноспадщина Юліана Дороша міжвоєнного періоду в Галичині в контексті постколоніальної теорії / І. В. Патрон. - С .106-108
Петрова, Ольга Миколаївна. Шлях від іконографії до іконології та роль інтерв’ю з митцем для сучасного мистецтвознавчого аналізу / О. М. Петрова. - С .109
Петрук, Роман Ігорович. Персоналії — актуальна тема у дослідженнях культури, мистецтва, науки / Р. І. Петрук. - С .110-111
Причепій, Євген Миколайович. Сакральні множини на палеолітичному артефакті з Прибайкалля та орнаменти подільського рушника / Є. М. Причепій. - С .112-114
Протас, Марина Олександрівна. Сучасне мистецтво: поміж дефініціями та кризою / М. О. Протас. - С .115-117
Роготченко, Світлана Володимирівна. Стиль модерн у художньому ковальстві Києва / С. В. Роготченко. - С .118-120
Русаков, Сергій Сергійович. Науково-практичний потенціал теоретичної моделі колообігу культури / С. С. Русаков. - С .121-123
Рябчун, Ірина Володимирівна. Методологія дослідження фортепіанної музики грецьких композиторів / І. В. Рябчун. - С .124
Садигов, Рашад Роланович. Створення нової форми акторського тренінгу з використанням музичного матеріалу / Р. Р. Садигов. - С .125-127
Сидорчук, Т. А. Особливості побутування музичного короткометражного фільму в українському медіамистецтві ХХІ століття / Т. А. Сидорчук. - С .128-130
Скляренко, Галина Яківна. Дослідження історії українського мистецтва хх століття в контексті культурної регіоналістики / Г. Я. Скляренко. - С .131-133
Слободянюк, Тетяна Борисівна. Психологічна готовність майбутніх спеціалістів мистецтвознавства до інноваційної діяльності / Т. Б. Слободянюк. - С .134-136
Соломонова, Ольга Борисівна. Асоціативний музичний текст: дефініція, методологія дослідження / О. Б. Соломонова. - С .139-141
Степанок, Юлія Володимирівна. Революція в сучасному західноукраїнському мистецтві 1990-х років / Ю. В. Степанок. - С .142
Сухорукова, Карина Сергіївна. Етапи освоєння майбутніми акторами в процесі навчання регіонально-мовленнєвої специфіки / К. С. Сухорукова. - С .143-145
Сушинський, Олександр Павлович. Фікція як метод в сучасному мистецтві і соціальні передумови постправди / О. П. Сушинський. - С .146-147
Таранченко, Олена Георгіївна. А. Буцький — музикознавець, композитор, організатор музичної освіти. Сучасне осмислення спадщини митця / О. Г. Таранченко. - С .148-150
Успенська, Ольга Юріївна. Розвиток кадрового потенціалу вищої мистецької школи в Україні / О. Ю. Успенська. - С .151-152
Харченко, Поліна Вагифівна. Методологічне підґрунтя розвитку сучасних мистецьких практик / П. В. Харченко. - С .153-154
Цигикало, Катерина Олександрівна. Скульптурний семінар «Азбука» в творчості О. Сухоліта та його значення для сучасної української скульптури / К. О. Цигикало. - С .155-157
Чепелик, Оксана Вікторівна. Онлайнові світи проекту «VR Колайдер» в контексті проблем методології сучасного мистецтвознавства і культурології / О. В. Чепелик. - С .158-160
Чех, Наталя Борисівна. Культура незгодних в СРСР у 1950–1970-і роки / Н. Б. Чех. - С .161
Чібалашвілі, Асматі Олександрівна. Віртуалізація мистецтва: тенденція VS вимога часу / А. О. Чібалашвілі. - С .162-163
Шамонін, Олександр Геннадійович. Музичні записи у фондах українського радіо. Комунікативний аспект дослідження / О. Г. Шамонін. - С .164-165
Шиман, Катерина Анатоліївна. Віртуальна реальність та її зв’язок із мистецтвом / К. А. Шиман. - С .166-167
Шкепу, М. О. Колізії культурологічної методології у просторі розмивання семантики культури / М. О. Шкепу. - С .168-170
Юдкін-Ріпун, Ігор Миколайович. Феноменологічний підхід до інтерпретації тексту / І. М. Юдкін-Ріпун. - С .171-173
Юр, Марина Володимирівна. Творчі інтенції українських митців в контексті гібридної війни / М. В. Юр. - С .174-176
Яковлєв, Микола Іванович. Плюси та мінуси дистанційного навчання рисунку на відділеннях дизайну / М. І. Яковлєв. - С .177-178
Яремчук, Олена Миколаївна. Мистецькі тенденції в дизайні маркувальної графіки освітніх закладів / О. М. Яремчук. - С .179-181
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтвознавство--Культурологія--Методологія--З’їзди і конференції

Анотація: Тези конференції вісвітлюють проблеми методології наукових досліджень в галузі мистецтва та культурології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.mari.kiev.u
Утримувачі документа:
Інститут проблем сучасного мистецтва НАМ України

Дод.точки доступу:
Національна академія мистецтв України . Інститут проблем сучасного мистецтва ; Інститут культурології
Зеленогурський університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376:373.3.091(075)
У 92


   
    Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. І. Прохоренко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 162 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 158-159. - ISBN 978-617-09-6785-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні засади навчання -- корекційні прийоми навчання -- методичні прийоми навчання -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено матеріали щодо сучасних форм організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі, зокрема в інклюзивних закладах освіти; наведено авторські підходи до вирішення проблем розвитку і соціалізації таких дітей, окреслено теоретико-методологічні засади та запропоновано психолого-педагогічні моделі допомоги особливим дітям у процесі їх навчання. Практичні завдання, що їх містить посібник, спрямовані на оволодіння учнями необхідними вміннями й навичками і стануть у пригоді вчителям під час визначення змісту й умов проведення корекційно-розвивальної роботи, за добору спеціальних методів, способів і форм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка

Дод.точки доступу:
Прохоренко, Л. І.
Бабяк, О. О.
Засенко, В. В.
Ярмола, Н. А.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376-056.264-053.4
Б 24


    Баранець, Інна Володимирівна.
    Формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 016 - Спеціальна освіта / І. В. Баранець ; науковий керівник Н. Г. Пахомова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ, 2022. - 309 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 205-231
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
науково-теоретичні засади -- методичні основи -- експериментальна методика
Анотація: В дослідженні вперше створено діагностичний інструментарій та методику, спрямовану на визначення сучасного стану сформованості комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією з врахуванням його критеріїв, показників та рівнів; розроблено програмно-методичний комплекс корекційно-виховної роботи з формування комунікативної компетентності у означеної категорії дітей; науково обґрунтовано та апробовано методику формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією з урахуванням виявлених диференційованих нейрофізіологічних і психолінгвістичних механізмів. недорозвинення комунікативно-мовленнєвої діяльності, що передбачає розвиток міжпівкульної взаємодії, шляхом застосування технік нейролінгвістичного програмування мовленнєвого висловлювання; визначено послідовні етапи та педагогічні умови формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією, що базуються на інтегративному підході до подолання проблеми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Пахомова, Наталія Георгіївна \науковий керівник.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
376-056.36(075)
Д 11


   
    Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. А. Ярмола [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020. - 208 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 111-113. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правові засади -- визначення особливих освітніх потреб -- фізична сфера -- когнітивна сфера -- мовленнєва сфера -- емоційно-вольова сфера -- соціальна сфера
Анотація: У посібнику розглянуто основні теоретичні засади загальних та специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, висвітлено особливі освітні потреби за сферами розвитку, розкрито особливості корекційного супроводу цих дітей в закладах освіти. Описано особливості функціонально-компетентнісного підходу до визначення особливих освітніх потреб дитини в умовах інклюзивного навчання, подані практичні рекомендації для роботи з дітьми з ООП як для учителів так і для асистентів учителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.u
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Ярмола, Н. А.
Коваль-Бардаш, Л. С.
Компанець, Н. М.
Квітка, Н. О.
Лапін, А. В.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.98(075)
З-67


    Зливков, В. Л.
    Теорія та практика психологічних тренінгів [Електронний ресурс] : посібник / В. Л. Зливков, Лукомська С. О. ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (протокол № 11 від 25 листопада 2019 р.). - Електронні текстові дані. - Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 210 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 199-200. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практична психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
тренінги сенситивності -- терапевтичні групи -- сихокорекційні групи -- групи зустрічей -- балінтовські групи -- відповідальність -- мотивація -- зворотній зв’язок
Анотація: Посібник присвячено тренінговим технологіям як одній з найпопулярніших напрямків сучасної психологічної практики. Висвітлено теоретико-методологічні підходи до визначення тренінгів, проаналізовано історію розвитку групового психологічного руху. Практичний розділ присвячено рекомендаціям проведення різних тренінгів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Дод.точки доступу:
Лукомська С. О.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (протокол № 11 від 25 листопада 2019 р.)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
78:37.01:001.891(075.8)
О-53


    Олексюк , Ольга Миколаївна.
    Методологія наукових досліджень у галузі мистецтвознавства та музичної педагогіки [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Олексюк , В. В. Тушева ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський універсітет імені Бориса Грінченка, 2020. - 177 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-658-085-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музична педагогіка--Наукові дослідження--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методологічні орієнтири -- методологічні принципи -- методологічний апарат -- теоретичні методи -- емпіричні методи -- педагогічний експеримент -- обробка резульатів дослідження -- оформлення результатів дослідження
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто теоретичні й практичні питання дослідницько-пошукової та експериментальної роботи в галузі мистецтвознавства й музичної педагогіки, починаючи з визначення проблематики, вибору теми, уточнення вихідних пактів та теоретичних положень до апробації і літературного оформлення наукової роботи. Схарактеризовано прийоми формулювання гіпотези, процес виникнення ідеї та задуму музикознавчого й музично-педагогічного дослідження, а також основні методи і методики пошукової роботи, способи інтерпретації результатів дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський університет імені Бориса Грінченка

Дод.точки доступу:
Тушева, Вікторія Володимирівна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
378.036-057.87:78.077(043.5)
Б 24


    Баранецька, Юлія Миколаївна.
    Виховання у студентів вищих педагогічних навчальних закладів культури дозвілля засобами музичного мистецтва [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 Теорія і методика виховання / Ю. М. Баранецька ; науковий керівник О. О. Деркач ; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Електронні текстові дані. - Хмельницький, 2017. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 191-210
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Виховання студентів--Музичне мистетство--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
філософсько-культурологічні виміри -- психолого-педагогічні виміри -- вихованість -- художньо-творча реалізація -- музичні соціальні проєкти
Анотація: Наукове дослідження розкриває методику реалізації організаційно-педагогічних умов виховання у студентів вищих педагогічних навчальних закладів культури дозвілля засобами музичного мистецтва в процесі спеціально організованої позааудиторної виховної роботи у відповідності до культурно-просвітницького, художньо-творчого, інтелектуально-розважального та соціально-благодійного напрямів. Розроблений діагностичний інструментарій для визначення рівнів вихованості у студентів вищих педагогічних навчальних закладів культури дозвілля та методичне забезпечення до здійснення музично-дозвіллєвої діяльності студентів в умовах освітнього простору вищого навчального закладу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.vspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Дод.точки доступу:
Деркач, Олена Олексіївна \науковий керівник.\
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)