Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (66)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=віхи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/М 89
Назва : Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-518-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Мистецька освіта
Зміст : Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш/ О. Т. Агеєв. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України/ В. М. Алтухов. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців/ О. Ю. Базан. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка/ О. М. Басса. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах/ Н. М. Беліченко. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості"/ А. І. Береш. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства/ В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко/ Л. М. Бондар. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності/ О. В. Васильєва. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта/ О. Є. Верещагіна-Білявська. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана)/ М. В. Волошин. Музична культура як вид інформаційної діяльності/ О. В. Вороновська. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ/ С. Є. Гаврилюк. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках/ Л. А. Гнатюк. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення/ І. В. Гошко. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі/ М. В. Гринишин. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів/ Ю. О. Грібінєнко. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.)/ Ю. А. Данильченко. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі/ Я. В. Данилюк. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру/ О. С. Дубка. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару/ Ю. С. Дяченко. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення/ М. С. Екман. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики/ І. С. Жадик. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської/ Г. Ф. Завгородня. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст/ І. Л. Іванова. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу/ В. В. Кашперська. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти/ Я. О. Кириленко. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції/ Т. П. Книшова. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей/ С. М. Коваль. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами/ Т. І. Кондрат’єва. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології/ І. Ю. Коновалова. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі/ Н. Є. Костенко. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака/ Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття/ Н. Ю. Кравченко. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан/ О. О. Кузнецова. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора/ А. Я. Кулієва. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне/ М. Л. Липецька. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу/ І. М. Личковаха. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти/ В. О. Лігус. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти/ Л. М. Лобода. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства/ Л. В. Лопатецька. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи/ Д. М. Малий. Кантилена як основа співу/ О. В. Мальцева. Виконавське мислення здобувача-піаніста/ А. І. Мамикіна. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського/ В. Б. Марік. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты/ Е. Мирзоян. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід/ О. С. Мікулінська. Музична освіта і дистанційне навчання/ Г. Г. Моїсеєва. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя/ Ю. О. Москвічова. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України/ В. С. Мужчиль. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл/ Н. О. Мялькіна. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти»/ О. А. Овсяннікова-Трель. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери/ Н. В. Остроухова. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття/ О. В. Пастухов. Новітні технології навчання у мистецькій школі/ А. Л. Пілігромова. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр)/ О. Г. Пінчук. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма/ Г. Б. Полтавцева. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова/ Ю. К. Попов. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи/ М. М. Прохніцький. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ В. М. Птушкін. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень/ О. В. Радієвська. Бубон у народів Півночі/ Г. О. Рало. Особливості звукоутворення на маримбі/ О. М. Рало. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти/ Г. О. Реброва. Виховання музиканта на уроках музичної літератури/ В. Г. Репецька. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення/ Н. І. Руденко. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця/ Г. В. Сагалова. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування/ Є. І. Сіренко. Психологічна підготовка до публічного виступу/ Н. Г. Скребцова. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу/ Л. В. Степанова. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти/ Т. Ю. Строгаль. Про специфіку фортепіанного звуковедіння/ Н. О. Сутулова. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України/ Б. О. Сюта. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі/ Ехсан Таваккол. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію/ І. А. Темченко. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю/ К. В. Тимофеєва. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду/ М. М. Удовиченко. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни/ Т. П. Фішер. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст/ І. О. Хмелевська. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи/ З. А. Ходан. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві/ О. В. Цимбалюк. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект/ П. Ю. Чайка. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга)/ М. Р. Черкашина-Губаренко. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування/ І. В. Чернявський. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку/ Н. В. Чистякова. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста/ Т. Л. Шарапа. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур)/ І. О. Шатова. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини/ Ю. Ю. Шкоруда. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти/ Ю. А. Шнурова. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики/ Г. С. Шпак. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера/ Ю. В. Щербаков. Формування професійних навичок у клавірному терцеті/ О. К. Щербакова. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано/ С. Ю. Юшкевич. Чинники становлення симфонічної музики Китаю/ Цзюнь Ян. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста/ І. А. Ященко.
Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://music-art-and-culture.com
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)