Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (16)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дислексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:616.8(075.8)/Ш 49
Автор(и) : Шеремет, Марія Купріянівна, Боряк, Оксана Володимирівна
Назва : Неврологічні основи логопедії [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Суми: ФОП Цьома С. П., 2016
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 242-244. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-97556-4-3: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:616.8(075.8) + 616.8(075.8)
Предметні рубрики: Логопедія-- Нейропсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нервова система--мовленнєвий акт--психомоторний розвиток--мовленнєвий розвиток--порушення мовлення--дизартрія--афазія--алалія--алексія--дислексія--аграфія--дисграфія--логогевроз
Анотація: У посібнику викладено основні положення про мозкову організацію мовленнєвої функціональної системи, її розлади при різноманітних ураженнях головного мозку, можливості компенсації та шляхи корекції мовленнєвих порушень на основі використання пластичних властивостей центральної нервової системи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.sspu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264/С 91
Назва : Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції
Вихідні дані : Миколаїв: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2021
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264
Предметні рубрики: Логопедія-- Інноваційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): графічні навички--вокалотерапія--мнемотехніка--дисграфія--диспраксія--дислексія--загальний недорозвиток мовлення (знм)--тяжке порушення мовлення (тпм)--дидактична гра
Зміст : Теоретичні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ Н. В. Андрєєва, Н. В. Савінова. Формування передумов розвитку керівних функцій у ранньому віці/ В. В. Апухтіна. Формування графічних навичок у дітей з ТПМ засобами комп’ютерних технологій/ К. О. Білоус, Н. В. Савінова. Психофізіологічні основи використання вокалотерапії як напрямку музикотерапії у роботі з дітьми, що мають порушення мовлення/ А. К. Бровченко. Корекція вимови задньоязикових приголосних засобами мнемотехніки/ Н. В. Григор’єва, Н. В. Савінова. Підготовка руки до письма як пропедевтика дисграфії у дітей із ЗНМ ІІІ рівня/ О. О. Довжанська, Н. В. Савінова. Діагностика артикуляційної диспраксії як сучасна логотехнологія/ Т. С. Карпова, О. С. Заїка. Формування трудових умінь і навичок у контексті мовленнєвого розвитку дітей із ТПМ/ А. А. Кириченко, Н. В. Савінова. Передумови формування самооцінки в дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Козинець, І. В. Пилипчук. Корекційно-розвиткові технології в роботі з дітьми з диспраксією/ О. Коломійчук, Т. Затока. Корекція вимовних передньоязикових приголосних звуків в процесі продуктивної діяльності у дітей середнього дошкільного віку/ М. О. Михайляк, Н. В. Савінова. Особливості розвитку уваги молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення/ Т. О. Москалик, Н. Г. Пахомова. Виховання культури поведінки у дітей з порушенням мовлення/ Е. Ю. Невальона, Н. В. Савінова. Пропедевтика дислексії у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ Я. І. Ніколаєнко, Н. В. Савінова. Особливості засвоєння просторових характеристик учнями початкових класів з особливими освітніми потребами/ І. М. Омельянович. Теоретична складова педагогічного супроводу батьків дітей з ООП/ К. В. Петракіна, Н. В. Савінова. Дослідження диференціації приголосних звуків раннього онтогенезу у дошкільників із ТПМ засобом комп’ютерних технологій у дослідженнях науковців/ К. О. Польова, Н. В. Савінова. Актуальні питання діагностики сенсорної алалії та первинних порушень когнітивного розвитку/ С. Д. Притиковська, С. А Савченко. Вивчення засобів оптимізації розвитку старших дошкільників з розладами аутистичного розвитку/ О. І. Проскурняк. Корекція оптичної дисграфії в учнів 1 класу із дислалією/ Д. Б. Рибаченко, Н. В. Савінова. Формування умінь і навичок розповідання з власного досвіду у дітей старшого дошкільного віку з розладом аутистичного спектру/ Н. А. Сайдалімова. Теоретичні основи формування умінь та навичок описового мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ Є. А. Самойлова, Н. В. Савінова. Сенсорне виховання дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ І рівня/ І. М. Синякова, Н. В. Савінова. Корекція звуковимови дітей з дислалією засобами логоритміки/ А. В. Сорочан, Н. В. Савінова. Формування культури поведінки у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ Н. Е. Стрельцова, Н. В. Савінова. Формування плавності мовлення у дітей молодшого шкільного віку із заїканням у продуктивній діяльності/ Л. В. Тидень. Імітаційно-рольове моделювання як засіб формування життєвої компетентності дітей із тяжкими порушеннями мовлення/ О. А. Тельна. Формування нормативної звуковимови свистячих приголосних у дошкільників із ФФН в театралізованій діяльності/ О. І. Чурай, Н. В. Савінова. Формування комунікативних взаємодій дошкільників із заїканням на логокорекційних заняттях 5-6 років/ Ю. Ю. Юзефович, Н. В. Савінова. Психологічна готовність педагога до роботи в інклюзивному освітньому просторі/ В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. Деонтологічні аспекти психолого-педагогічного супроводу дитини із заїканням/ В. І. Галущенко, Н. В. Чудіна. Казка як засіб формування навички переказу у дітей п’ятого року життя із ЗНМ ІІІ рівня/ А. І. Герасимик, М. І. Берегова. Правила попередження педагогічних конфліктів/ Н. О. Дроздова, І. В. Середа. Використання наочності у процесі розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами/ О. І. Жданова, М. І. Берегова. Poль дидaктичниx iгop в кopeкцiйнiй poбoтi з дітьми-логопатами/ А. С. Іванченко, М. І. Берегова. Педагогічний такт як вияв професійної майстерності/ П. О. Комар, І. В. Середа. Ораторська майстерність спеціального педагога як умова професійної діяльності/ К. О. Кузьміна, І. В. Середа. Педагогічний такт у роботі спеціального педагога/ К. О. Кузьміна, Н. В. Стельмах. Застосування інноваційних технологій у розвитку зв'язного мовлення молодших школярів/ Ю. О. Кулакова, М. І. Берегова. Особливості деонтологічної культури спеціального педагога/ К. М. Кутержинська, Н. В. Савінова. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності/ О. І. Мазунова, Н. В. Стельмах. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності/ В. А. Макаренко, І. В. Середа. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології/ В. А. Макаренко, І. В. Середа. Гра як метод навчання у спеціальній педагогіці/ А. М. Малімон, І. В. Середа. Дидактичні ігри як ефективний засіб формування мовлення у дошкільників/ Д. Д. Моісеєнко, М. І. Берегова. Професійна компетентність педагога спеціальної освіти/ А. Ю. Нікора, І. В. Середа. Формування педагогічного авторитету та керуючої позиції в ДНЗ/ С. М. Осіпова. Педагогічна майстерність педагога/ Ю. П. Семенів, Н. В. Стельмах. Розвиток мовлення дитини засобами дитячої літератури/ А. О. Скрипець, І. В. Середа. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології/ Т. О. Строкоус, Н. В. Стельмах. Компетентнісні виміри професійного становлення в умовах соціальної згуртованості в освіті/ Д. М. Супрун. Педагогічний такт як особливість професії вчителя/ Д. М. Терещенко, І. В. Середа. Уміння розв’язувати педагогічні ситуації як важлива складова педагогічної майстерності/ Д. М. Терещенко, Н. В. Стельмах. Культура поведінки педагога/ Д. О. Тригуб, Н. В. Стельмах. Дитячий фольклор як засіб розвитку мовлення дітей/ Д. Р. Тріпадуш, І. В. Середа. Вплив методів арт-терапії на дітей із ЗПР/ В. В. Устіченко, І. В. Середа. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією/ Н. Ю. Федорчук, М. І. Берегова.
Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, педагогічної деонтології як проблеми спеціальної педагогіки. Автори діляться питаннями застосування засобів комп’ютерних технологій в логопедичній практиці.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)