Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2328)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Грінченкознавство (1)Наукові періодичні видання Університету (157)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=досвід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.
364.4-055.5/.7
Я 73


    Яригіна, Є. П.
    Соціальне забезпечення сімей з дітьми: міжнародний досвід та українська модель [Електронний ресурс] : монографія / Є. П. Яригіна ; науковий керівник А. М. Слюсар ; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Електронні текстові дані. - Харків : Монолит, 2016. - 164 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 148-164 . - ISBN 978-617-537-228-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальне забезпечення--Сім'я--Діти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
грошові виплати -- пенсійне забезпечення -- соціальне обслуговування
Анотація: Монографію присвячено комплексному аналізу актуальних теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з соціальним забезпеченням сімей з дітьми. В основу дослідження покладено комплексний науковий підхід до аналізу суспільних відносин, що виникають у процесі соціального забезпечення сімей з дітьми. Охарактеризовано сучасний стан правового регулювання соціального забезпечення сімей з дітьми в Україні та зарубіжних країнах, зроблено порівняльний аналіз. Проведена класифікація видів соціальних послуг сім’ям, що мають дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.nlu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Дод.точки доступу:
Слюсар, А. М. \науковий керівник.\
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.922.1
Я 44


   
    Як працювати з ЛГБТ: Путівник для психологів та психотерапевтів [Електронний ресурс] : методичні рекомендації із психологічної роботи з представниками ЛГБТ / М. Діденко [та ін.] ; Рекомендовано до друку Навчально-науковим інститутом менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України). - Електронні текстові дані. - Біла Церква : Білоцерківдрук, 2021. - 48 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Статева психологія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
сексуальна орієнтація -- ґендерна ідентичність
Анотація: Методичні рекомендації, які ви тримаєте в руках, призначені для фахівців психологічної та соціальної сфери, які працюють із представниками ЛГБТ-спільноти та їхніми родичами. Рекомендації складаються з дев’яти змістових розділів, які вміщують сучасні наукові підходи та практичний досвід авторського колективу. У брошурі розглядаються основні напрямки, принципи та психотерапевтичні запити, з якими зустрічаються психологи та психотерапевти, працюючи з представниками ЛГБТ-спільноти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://knowledge.org.ua

Дод.точки доступу:
Діденко, М.
Дмитренко, О.
Козлова, А.
Павловська, О.
Рекомендовано до друку Навчально-науковим інститутом менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.938.363+316.4.063.3:316.628
Я 44


   
    Як допомогти особистості в період переходу від війни до миру: соціально-психологічний супровід [Електронний ресурс] : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за наук. ред. Т. М. Титаренко. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2022. - 154 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-661-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічний спровід особистості--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний супровід -- травматизація -- наслідки -- воєнні дії -- ветерани -- волонтери -- пандемія -- методи арттерапії
Анотація: У посібнику представлено результати наукового дослідження соціальнопсихологічного супроводу осіб, постраждалих унаслідок травматизації від воєнних дій і пандемії COVID-19. Розроблено загальну концепцію, методологічні та методичні засади соціально-психологічного супроводу громадян у період переходу від війни до миру, запропоновано комплексну модель його оптимізації з урахуванням закономірностей посттравматичного життєтворення. Визначено особливості й умови ефективності підтримання психологічного добробуту населення на дистанційній основі, запропоновано модулі психологічної підтримки в електронних спільнотах. Узагальнено досвід соціально-психологічного супроводу ветеранів, волонтерів та членів їхніх сімей, внутрішньо переміщених осіб і запропоновано способи відновлення емоційної стійкості та комунікативних спроможностей особистості. Презентовано стратегії фасилітації посттравматичного зростання особистості, систему практик соціально-психологічного супроводу особистості, що пережила втрату. Розглянуто потенціал застосування методів арттерапії (музейної, плейбек-театру) на різних етапах соціально-психологічного супроводу особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Титаренко, Т. М. \за наук. ред.\
Дворник, М. С.
Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
   376-056.36(075)
   Ч-15


    Чайка, Маргарита Сергіївна.
    Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами / М. С. Чайка, Г. В. Усатенко, О. В. Кривоногова ; редактор І. Трохлєб. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Усатенко Г. В., 2021. - 82 с. : кольорові. іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 74-77. - ISBN 978-966-97885-0-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Комунікації--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база -- нозології -- моніторинг ефективності -- критерії успішності -- українська піктограма
Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває зміст поняття альтернативна і додаткова комунікація (АДК) як сукупність способів спілкування, які використовуються у разі порушень словесного мовлення. У виданні наведено приклади допоміжних технологій для комунікації, практичні кейси використання АДК від українських громадських організацій, які займаються реабілітацією людей з інвалідністю. Посібник розкриває практичний досвід використання АДК.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mon.gov.ua
Утримувачі документа:
ФОП Усатенко Ганна Володимирівна

Дод.точки доступу:
Усатенко, Ганна Володимирівна
Кривоногова, Оксана Валеріївна
Трохлєб, І. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
7.01:378.147
Х 98


   
    Художні практики початку ХХІ століття: новації, тенденції, перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць науково-творчого товариства студентів та молодих науковців. Вип. 1 / Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 338 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Розділ I. Мистецтво в освіті: історичний досвід та актуальні проблеми сучасності. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті. Актуальні питання артпедагогіки.
Макарчук, О. Арт-педагогіка як інноваційна технологія особистісно орієнтованого навчання та виховання / О. Макарчук. - С .6
Панкратова, К. Мистецька освіта в контексті новітніх художніх практик / К. Панкратова. - С .12
Андрущенко, І. Сучасні інформаційні технології та інновації в мистецтві та їх впровадження в заклади вищої мистецької освіти / І. Андрущенко. - С .15
Косточка, В. Етнокультурні складові сучасної реклами / В. Косточка. - С .22
Березенська, О. Дизайн і технології: перспективи розвитку / О. Березенська. - С .26
Пустильник, Я. Українська традиційна іграшка та її вплив на образні уподобання дитини / Я. Пустильник. - С .33
Куриш, Г. Перспективи розвитку художньої культури у ХХІ столітті / Г. Куриш. - С .36
Головський, О. Інноваційні методи у сфері моделювання на прикладі ландшафтного проекту / О. Головський. - С .40
Кутова, В. Тенденції і новації розвитку плаката в художніх практиках ХХІ століття / В. Кутова. - С .43
Подзігун, О. Сучасна бібліотека як мультисервісний простір / О. Подзігун. - С .49
Пасенко, Д. Сучасні тенденції виготовлення ужиткового посуду в Україні / Д. Пасенко. - С .58
Водоп'янова, Д. Мистецтво та дизайн в сучасній освіті: проблеми, тенденції, перспективи / Д. Водоп'янова. - С .58
Гапончук, Т. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті / Т. Гапончук. - С .63
Розділ II. Теорія та практика декоративно-прикладного мистецтва і дизайну
Хмарський, Ю. «Козак Мамай» у сучасному образотворчому мистецтві / Ю. Хмарський, О. Босий
Малік, Т. Житлове середовище для людей з ІТ-мисленням / Т. Малік, О. Руднєва. - С .77
Пащенко, Г. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України / Г. Пащенко. - С .85
Ковальова, А. Популяризація сучасної художньої кераміки як мистецтва: інтерактивна кераміка / А. Ковальова. - С .89
Патій, А. Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного / А. Патій. - С .99
Тимченко, М. Естетика у каліграфії від ХХ ст. до сучасного етапу / М. Тимченко. - С .105
Хананова, Н. Сучасна кераміка та інтерактивне мистецтво / Н. Хананова. - С .111
Худолій, К. Особливості формування інтер’єрів готельних комплексів в Закарпатті з використанням національної стилістики / К. Худолій. - С .116
Петрушевський, В. Організація робочого простору для сучасної креативної молоді / В. Петрушевський. - С .129
Кириченко, Д. Аналіз сучасного стану та перспектив екологічного плакату як цілісного явища в графічному дизайні / Д. Кириченко. - С .129
Ясіньковська, А. Особливості дизайну веб-сторінок засобами анімації / А. Ясіньковська. - С .135
Малік, Т. Специфіка та тенденції розвитку українського авторського килима (на прикладі експонатів Харківського художнього музею) / Т. Малік, С. Будник. - С .140
Макаренко, Г. Специфіка орієнтації і переміщення користувача всередині електронного видання / Г. Макаренко. - С .144
Бригинець, О. Використання трипільських знаків в сучасному мистецтві / О. Бригинець. - С .150
Пугаченко, М. Дизайн біжутерії із скла: методи і засоби / М. Пугаченко, О. Кардаш. - С .156
Шилова, П. Основні функції рекламних звернень та способи їхнього впливу на споживача / П. Шилова. - С .162
Завгородня, В. Особливості організації приватного простору в житловому середовищі / В. Завгородня. - С .170
Копа, О. Антропоморфний образ в керамічних творах давніх культур та сьогодення / О. Копа. - С .177
Пустильник, Я. Декор у сучасному посуді: традиції та інновації / Я. Пустильник. - С .183
Соя, А. Особливості побудови літер у зразках української писемності як джерело самобутності українського шрифту / А. Соя. - С .188
Костюченко, О. Тенденції освітлення в приміщеннях громадського та житлового призначення / О. Костюченко. - С .194
Чурілкіна, Є. Основи дизайнерського вирішення «розумної вулиці» в місті / Є. Чурілкіна, Т. Малік. - С .199
Бичкова, Д. Авторська інтерпретація традицій української рушникової вишивки в творах Надії Бабенко / Д. Бичкова. - С .207
Циркалюк, М. Особливості проектування зінів як виду періодичного видання / М. Циркалюк. - С .213
Костюк, Ю. Особливості формування інтер’єрів багатофункціональних центрів дозвілля для молоді / Ю. Костюк. - С .219
Пащенко, А. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України / А. Пащенко. - С .224
Камінська, А. Критичний дизайн як важлива складова дизайну футболки / А. Камінська. - С .229
Кобенко, А. Комікс як особлива візуальна мова / А. Кобенко. - С .236
Марус, Д. Соціокультурна відповідальність реклами / Д. Марус. - С .238
Третініченко, Т. Благоустрій парку ім. Генерала Потапова у м. Києві / Т. Третініченко. - С .241
Кулеба, М. Архітектурні та функціональні аспекти організації навчально-реабілітаційного центру для дітей / М. Кулеба. - С .248
Клачун, А. Створення медіа-арт простору на території ВДНГ в Києві / А. Клачун. - С .255
Баташова, Д. Принципи реконструкції набережних на прикладі історичної зони Русанівської набережної / Д. Баташова. - С .258
Шевченко, А. Історія виникнення перших у світі бібліотек / А. Шевченко. - С .267
Гусєв, О. Тенденції розвитку дизайну вогнепальної зброї / О. Гусєв. - С .274
Рибак, С. Особливості використання Led-освітлення в дизайні середовища / С. Рибак. - С .276
Руднєва, О. Сучасні технології в житловому середовищі / О. Руднєва. - С .283
Мокринцева, М. Особливості дизайну автономної плавучої станції з пошуковим дроном / М. Мокринцева. - С .290
Собко, Н. Світло, як формоутворюючий засіб навколишнього середовища / Н. Собко. - С .295
Місюна, В. Організація берегової лінії / В. Місюна. - С .301
Кузьменко, М. Теорія і практика образотворчого мистецтва: кераміка Пікассо / М. Кузьменко. - С .305
Савчук, О. Формування ландшафтного дизайну та благоустрою спортивно-оздоровчого табору в м. Житомир / О. Савчук, Г. Пащенко. - С .312
Недашківська, О. Система модульних елементів для підсилення вогневих точок та фортифікаційних споруд / О. Недашківська. - С .317
Костиренко, М. Особливості дизайну трансформованого медичного комплексу / М. Костиренко. - С .319
Трегуб, Є. Виставковий драйв-центр робототехніки / Є. Трегуб. - С .324
Стеценко, О. Свідома мода по-українськи / О. Стеценко. - С .330
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Мистецтвознавство--Дизайн--Етнодизайн

Анотація: У збірнику наукових праць представлено публікації, що відображають результати наукових досліджень з проблем мистецької освіти, мистецтвознавства, дизайну, етнодизайну, культурології. Виокремлено інноваційний зміст, напрями, історію розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kdidpmid.edu.ua
Утримувачі документа:
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука

Дод.точки доступу:
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
005.342:005.7(075.8)
У 67


   
    Управління стартапами [Електронний ресурс] : підручник : для здобувачів вищої освіти за економічними спеціальностями / О. А. Гавриш [та ін.] ; редактор О. А. Гавриш ; Національний технічний університет України, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського. - Електронні текстові дані. - Київ : Політехніка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. - 716 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Організаційний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний проєкт -- бізнес-ідея -- бізнес-моделювання -- маркетинг -- команда -- менторинг -- інвестиції -- бізнес-планування -- масштабування -- стратегування -- півот
Анотація: У підручнику узагальнено найефективніші практики успішних інноваційних підприємців, представлено сучасні теоретичні засади стартапменеджменту, висвітлено світовий та вітчизняний досвід розвитку стартапів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Утримувачі документа:
Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського

Дод.точки доступу:
Гавриш, О. А.
Бояринова, К. О.
Кравченко, М. О.
Копішинська, К. О.
Гавриш, О. А. \редактор.\
Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
364-78
Т 33


   
    Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи [Електронний ресурс] : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ) / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Педагогічний факультет. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : НАІР, 2018. - 212 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2716-85-6 : Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність
Березовська, Л. Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми / Л. Березовська, А. Довгалюк. - С .3-5
Верхоляк, М. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера / М. Верхоляк. - С .6-9
Мисак, Б. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського / Б. Мисак. - С .10-13
Петришин, Р. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект / Р. Петришин. - С .14-19
Сміх, С. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука / С. Сміх. - С .20-22
Коваль, М. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах / М. Коваль. - С .23-24
Пахолок, А. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації / А. Пахолок. - С .25-26
Сабат, І. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові / І. Сабат. - С .27
Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія
Зозуляк-Случик, Р. В. Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект / Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. - С .33-35
Протас, О. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації / О. Протас, Л. Михнюк. - С .36-39
Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності
Ковбас, Б. Особливості взаємовідносин молодого подружжя / Б. Ковбас, Н. Катрій. - С .40-42
Березовська, Л. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах / Л. Березовська, Т. Кіселик. - С .43-45
Зозуляк-Случик, Р. В. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя / Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. - С .46-49
Кулик, І. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія / І. Кулик, І. Возняк. - С .50-52
Кулик, І. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка / І. Кулик, М. Корчинська. - С .53-55
Мисак, Б. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи / Б. Мисак, Н. Байдюк. - С .56-58
Мисак, Б. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку / Б. Мисак, Н. Глов’як. - С .59-60
Петришин, Р. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді / Р. Петришин, Н. Мартинець. - С .61-64
Петришин, Р. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі / Р. Петришин, Х. Павлище. - С .65-67
Кудла, Л. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва / Л. Кудла. - С .68-71
Шматок, Н. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку / Н. Шматок. - С .72-74
Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб
Михайлишин, Г. Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога / Г. Михайлишин, Н. Сабат. - С .77-82
Рассказова, О. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації / О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. - С .83-85
Ковбас, Б. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху / Б. Ковбас, Т. Романів. - С .86-88
Ковбас, Б. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі / Б. Ковбас, М. Шашкова. - С .89-90
Ворощук, О. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї / О. Ворощук, Н. Мадар. - С .91-94
Ворощук, О. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами / О. Ворощук, І. Плекан. - С .95-98
Ворощук, О. Небажана вагітність у підлітковому віці / О. Ворощук, З. Побігуща. - С .99-101
Корнят, В. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога / В. Корнят. - С .102-104
Лемко, Г. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство / Г. Лемко, О. Джоголик. - С .105-108
Лемко, Г. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку / Г. Лемко, А. Досінчук. - С .109-111
Мисак, Б. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі / Б. Мисак, А. Балан. - С .112-114
Мисак, Б. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема / Б. Мисак, Н. Пилипів. - С .115-116
Мисак, Б. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз / Б. Мисак, В. Скавуляк. - С .117-118
Петришин, Р. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема / Р. Петришин, А. Токар. - С .119-122
Протас, О. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї / О. Протас, О. Афтаназів. - С .123-124
Протас, О. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою / О. Протас, О. Луштва. - С .125-128
Сабат, Н. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування / Н. Сабат, М. Магдич. - С .129-132
Сабат, Н. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі / Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. - С .133-134
Сабат, Н. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї / Н. Сабат, В. Семків. - С .135-139
Сабат, Н. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум / Н. Сабат, І. Барановська. - С .140-145
Сабат, Н. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах / Н. Сабат, І. Дутчак. - С .146-148
Сабат, Н. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб / Н. Сабат, Л. Стрілецька. - С .149-152
Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі
Кулик, І. Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника / І. Кулик, А. Мякенко. - С .153-155
Кулик, І. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра / І. Кулик, В. Тацяк. - С .156-158
Онипченко, О. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання / О. Онипченко. - С .159-162
Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи
Курляк, І. В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі) / І. Курляк. - С .163-171
Wolter, E. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą / E. Wolter. - С .172-184
Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ
Березовська, Л. Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери / Л. Березовська, Н. Мартинюк. - С .185-187
Ворощук, О. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності / О. Ворощук, В. Жураківський. - С .188-193
Зозуляк-Случик, Р. В. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід / Р. В. Зозуляк-Случик. - С .194-197
Мисак, Б. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри / Б. Мисак, Х. Угриновська. - С .198-201
Сабат, Н. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів / Н. Сабат. - С .202
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальні послуги--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.9.072
Т 33


   
    Теоретико-методологічні основи інтеграції психологічного знання [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Завгородня [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 180 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-315-4 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія знання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
психологічне знання -- психологічні дослідження -- логіка культури -- ідентичність особистості -- наукове мислення -- вивчення особистості -- кризове мислення -- автентичність особистості
Анотація: У центрі уваги авторів монографії – різні аспекти сучасної проблематики інтеграції психологічного знання. Висвітлено історичне підґрунтя роздробленості психологічного знання, обґрунтовано предметно-онтологічну та методологічну орієнтацію сучасного психологічного знання на ідею культури. Запропоновано стратегію побудови універсальної дисциплінарної структури психологічного знання, зокрема шляхом розроблення універсальних форм опису предметів психологічних досліджень. Окреслено інтегративно-екзистенційний підхід як інструмент фасилітації інтеграційних процесів у психології. Висвітлено досвід застосування інтегративного підходу до опрацювання актуальних психологічних проблем. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Завгородня, О. В.
Мєдінцев, В. О.
Копилов, С. О.
Зливков, В. Л.
Губенко, О. В.
Лукомська, С. О.
Степура, Є. В.
Депутат, В. В.
Котух, О. В.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
376.091(075)
Т 33


   
    Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3 [Електронний ресурс] : навчальний курикулум з інклюзивної освіти / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника ; укладач Л. М. Сидорів ; редактор Л. М. Сидорів. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : [б. в.], 2020. - 235 с. : іл. - (Підтримка інклюзивної освітньої спільноти. Досвід українсько-американської співпраці). - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2343-95-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
законодавче забезпечення -- нормативно-правове забезпечення -- міжнародний досвід -- генеза -- програма раннього втручання -- інклюзія в закладах дошкільної освіти -- інклюзія в закладах загальної середньої освіти -- особи з особливими освітніми потребами
Анотація: Курикулум для підготовки фахівців з інклюзивної освіти створений в співпрацюючих навчальних закладах Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти. Буде корисним вчителям та фахівцям у сферах загальної та корекційної/спеціальної освіти, викладачам університетів, студентам, учням, батькам дітей і молоді з особливими освітніми потребами та інвалідністю, освітнім управлінцям, представникам громадських організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://inclusion.org.ua
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Дод.точки доступу:
Сидорів, Л. М. \укладач.\
Сидорів, Л. М. \редактор.\
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
378:78
Т 33


   
    Теорія і практика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Ч. 2 / Житомирський державний університет імені Івана Франка, Навчально науковий інститут педагогіки, Міжнародний центр сучасної академічної музики "Новата", Житомирська обласна громадська організація "Асоціація об’єднаних мистецтв". - Електронні текстові дані. - Житомир : О. О. Євенок, 2021. - 188 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-995-282-0 : Б. ц.
    Зміст:
Бардашевська, Я. М. Вплив соціокультурних викликів сучасності на процес формування музично-творчої особистості учня / Я. М. Бардашевська, Т. М. Маскович. - С .5
Бермес, І. Л. Загальні засади інклюзивної освіти і музикИ: зарубіжний досвід / І. Л. Бермес. - С .12
Бовсунівська, Н. М. Музично-естетичне виховання в гімназіях України та діаспори порівняльний аспект / Н. М. Бовсунівська. - С .19
Верещагіна-Білявська, О. Є. Мистецька освіта 2020-х: виклики і пошуки відповідей (спроба культурологічного аналізу) / О. Є. Верещагіна-Білявська. - С .27
Горбенко, С. С. Підготовка студентів до гуманістично спрямованої музично-освітньої діяльності / С. С. Горбенко. - С .35
Григорцевич, Н. П. Науково-практична конференція як спосіб популяризації хорового мистецтва / Н. П. Григорцевич, Л. М. Зеленянська. - С .43
Довбиш, Г. C. Творчий портрет Ігнація Яна Падеревського крізь призму польсько-українських культурних взаємин / Г. C. Довбиш, Л. В. Обух. - С .49
Дудик, Р. В. Деякі питaння техніки диригентського жесту в професійній підготовці майбутнього вчителя музики / Р. В. Дудик. - С .59
Зваричук, Ж. Й. Роль хорового класу у формуванні професійних компетентностей здобувачів вищої освіти в структурі фахової підготовки / Ж. Й. Зваричук. - С .65
Карась, Г. В. Музично-театральне краєзнавство Житомирщини як інтегративний навчальний курс з мистецької освіти у вищій школі / Г. В. Карась. - С .72
Козицька, М. З. Камерний ансамбль як навчальна дисципліна у навчальних закладах / М. З. Козицька. - С .81
Костеньов, О. Л. Вивчення джазу у вищих освітніх закладах України / О. Л. Костеньов. - С .87
Куцик, І. В. Естетичний розвиток учнів засобами музичного мистецтва / І. В. Куцик, Т. О. Медвідь. - С .92
Луценко, В. В. Комп’ютерні музичні технології на уроках музичного мистецтва та в позакласній роботі / В. В. Луценко. - С .98
Манелюк, О. І. Роль Івано-Франківського фахового музичного коледжу імені Дениса Січинського у пожвавленні культурно-мистецького життя Прикарпаття / О. І. Манелюк. - С .105
Моісєєва, М. А. Лялькова фортепіанна музика Йосипа Ельгісера / М. А. Моісєєва, Н. В. Українець. - С .111
Неволов, В. В. Сучасні форми освіти і просвітництва в умовах війни / В. В. Неволов. - С .119
Осмачко, Ю. О. Особливості музичного виховання в дошкільних закладах освіти (на прикладі діаспори США) / Ю. О. Осмачко. - С .123
Петрик, М. В. Про специфіку роботи зі співацьким голосом та розвиток вокально-виконавської майстерності / М. В. Петрик. - С .128
Плотницька, О. В. Феномен інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у формуванні особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Плотницька, Т. В Плотницька. - С .136
Роговська, Є. В. Дитячі фольклорні фестивалі в Україні як практика патріотичного виховання молодого покоління / Є. В. Роговська. - С .140
Рутецький, В. В. Специфіка діяльності оркестрового диригента в умовах роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / В. В. Рутецький, І. М. Суботницький. - С .150
Свирид, І. Є. Навчальні ігри – активна форма підготовки майбутніх менеджерів сфери культури та дозвілля / І. Є. Свирид. - С .154
Тушева, В. В. Зміни методологічних орієнтирів у дослідницькому пошуку в контексті мистецької освіти / В. В. Тушева. - С .160
Федорченко, В. К. Традиції музично-естетичного виховання в Україні засобами хорового мистецтва / В. К. Федорченко. - С .169
Шегда, Л. В. Специфіка композиторської творчості для дітей: музично-естетичні проблеми сучасності / Л. В. Шегда. - С .174
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику представлено наукові статті учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мистецька освіта в Україні: проблеми та інновації», що відбулася 2 березня 2021 року на базі кафедри мистецької освіти Навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка в онлайн-форматі. Статті присвячені актуальним проблемам і перспективам мистецької освіти, основним світовим тенденціям її функціонування, практично-теоретичному розвитку професійно зорієнтованого мистецького навчання й виховання в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Утримувачі документа:
Житомирський державний університет імені Івана Франка

Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка. Навчально науковий інститут педагогіки
Міжнародний центр сучасної академічної музики "Новата"
Житомирська обласна громадська організація "Асоціація об’єднаних мистецтв"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)