Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2315)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Грінченкознавство (1)Наукові періодичні видання Університету (157)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=досвід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.
7.017(075.8)
П 77


    Прищенко, Світлана Валеріївна.
    Кольорознавство [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. В. Прищенко ; редактор Є. А. Антонович ; Міністерство культури і туризму України , Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв . - Електронні текстові дані. - Київ : ДАККіМ, 2009. - 343 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 255-260. - Предм. покажчик.: с. 243-244. - ISBN 978-966-452-008-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Образотворче мистецтво--Дизайн--Архітектура--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
семантика кольору -- символіка кольору -- сприйняття кольору -- фарби -- контраст кольору -- нюанс кольору -- гармонія кольору -- комп’ютерне кольороутворення
Анотація: У навчальному посібнику подано закони колористики та принципи роботи з комп’ютерними колірними моделями на основі активного розвитку творчого асоціативного мислення. Розкрито комплексний метод формування колірного середовища з урахуванням його функціональних, соціально-культурних, емоційних особливостей. Узагальнено світовий науковий та емпіричний досвід вивчення кольору, висвітлено значення кольору в нашому житті та психофізіологічні аспекти його сприйняття, проаналізовано використання кольору в образотворчому, декоративно-прикладному мистецтві та дизайні. Вперше визначено принципи гармонізації кольорів засобами комп’ютерних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.nakkkim.edu.ua
Утримувачі документа:
Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Антонович, Є. А. \редактор.\
Міністерство культури і туризму України
Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.


    Лобузін, Іван Володимирович.
    Цифрові бібліотечні проекти [Електронний ресурс] : монографія / І. В. Лобузін ; редактор В. А. Широков. - Електронні текстові дані. - Київ : НБУВ, 2016. - 216 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-02-88104-2 (printed). - ISBN 978-966-02-8105-9 (digital) : Б. ц.

Кл.слова (ненормовані):
електронні бібліотеки -- електронні колекції -- користувацький інтерфейс -- страховий фонд цифрових копій -- цифрове кураторство -- цифрове збереження -- цифрові ресурси
Анотація: У монографії розглядається широке коло питань, пов’язаних з реалізацією бібліотечних цифрових проектів оцифрування історико-культурного та наукового надбання, організацією бібліотечних цифрових технологічних комплексів. Проведено узагальнення міжнародного досвіду реалізації масштабних проектів оцифрування полідокументних бібліотечних фондів та організації цифрових колекцій. Розглянуто особливості організації наукових цифрових бібліотек, їх пошукового інтерфейсу та доступу до національної спадщини у цифровому форматі. Висвітлено досвід Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського у напрямі реалізації цифрових бібліотечних проектів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://irbis-nbuv.gov.ua

Дод.точки доступу:
Широков, В. А. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
316.346.2(477)
Г 34


   
    Гендерна рівність і розвиток: погляд у контексті європейської стратегії України [Електронний ресурс] / Центр Разумкова ; науковий керівник О. Пищуліна ; редактор А. Чернова. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2016. - 244 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-7272-86-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Гендерна рівність

Кл.слова (ненормовані):
демографічний фактор -- зайнятість -- безробіття -- правове регулювання -- соціальні інститути
Анотація: Це видання присвячене дослідженню ґендерної проблематики в Україні. Матеріали, вміщені в цьому виданні, характеризують поточну ситуацію в Україні, аналізують кращий європейський досвід виконання міжнародних норм і стандартів.У виданні міститься доповідь, що складається з шести розділів, один з яких цілком базується на результатах загальнонаціонального соціологічного дослідження Центру Разумкова, стислий словник головних ґендерних термінів, а також статті вітчизняних експертів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://razumkov.org.ua
Утримувачі документа:
Центр Разумкова

Дод.точки доступу:
Пищуліна, Ольга \науковий керівник.\
Чернова, Алла \редактор.\
Центр Разумкова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
364.4-055.5/.7
Я 73


    Яригіна, Є. П.
    Соціальне забезпечення сімей з дітьми: міжнародний досвід та українська модель [Електронний ресурс] : монографія / Є. П. Яригіна ; науковий керівник А. М. Слюсар ; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Електронні текстові дані. - Харків : Монолит, 2016. - 164 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 148-164 . - ISBN 978-617-537-228-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальне забезпечення--Сім'я--Діти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
грошові виплати -- пенсійне забезпечення -- соціальне обслуговування
Анотація: Монографію присвячено комплексному аналізу актуальних теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з соціальним забезпеченням сімей з дітьми. В основу дослідження покладено комплексний науковий підхід до аналізу суспільних відносин, що виникають у процесі соціального забезпечення сімей з дітьми. Охарактеризовано сучасний стан правового регулювання соціального забезпечення сімей з дітьми в Україні та зарубіжних країнах, зроблено порівняльний аналіз. Проведена класифікація видів соціальних послуг сім’ям, що мають дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.nlu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Дод.точки доступу:
Слюсар, А. М. \науковий керівник.\
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376-056.2/3(036)
І 65


   
    Інклюзивна освіта: від основ до практики [Електронний ресурс] : монографія / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : ТОВ «АТОПОЛ», 2016. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Монографії

Анотація: У монографії представлено основоположні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, історичне підґрунтя, міжнародне та національне законодавче та нормативно-правове забезпечення впровадження і функціонування інклюзивної освіти, що розглядається як основа трансформаційних змін в освіті осіб з особливими потребами. Представлено періодизацію та перспективи розвитку освіти дітей з особливими потребами за часів незалежності України; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з психофізичними особливостями та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість батьківського впливу у процесі інклюзивного навчання. У виданні враховано сучасні деінстуалізаційні тенденції в освіті дітей з особливими потребами в Україні та передовий міжнародний досвід. Матеріали підготовлено за результатами тривалої науково-експериментальної роботи, міжнародної проектної діяльності щодо впровадження інклюзивної освіти в Україні, зокрема, формування відповідної освітньо-соціальної політики, фахової компетентності педагогів та позитивної громадської думки, створення інклюзивного освітнього простору з наданням спеціальних послуг дітям з особливими потребами та їхнім родинам.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Колупаєва, А. А.
Таранченко, О. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
004.777:373.3/.5.09](477)(082)
Д 70


   
    Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти. Всеукраїнський проект "Хмарні технології в освіті" [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання ; редактор С. Г. Литвинова. - Електронні текстові дані. - Київ : Компринт, 2016. - 310 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 97-617-7202-98-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Хмарні сервіси--Хмарні технології--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
Office 365 -- електронні книги -- текстові редактори -- персоналізоване навчання -- електронні записники -- презентації -- інноваційне навчання -- хмаро орієнтоване навчання -- навчання під час карантину -- організація навчання -- змішане навчання -- предметні компетентності -- особистісно орієнтоване навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Литвинова, С. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
   323.27(477-25)"2013/2014"
   М 14


   
    Майдан від першої особи. Мистецтво на барикадах [Електронний ресурс] . Вип. 2 / Український інститут національної пам’яті ; упорядник: Т. Ковтунович, Т. Привалко. - Електронні текстові дані. - Київ : К.І.С., 2016. - 302 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-684-160-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Майдан--Революція гідності

Кл.слова (ненормовані):
майдан -- спогади очевидців -- Революція гідності
Анотація: До другого випуску збірника увійшли спогади митців, що представляють різні жанри, види та напрями мистецтва. У спогадах творчих людей відображено їхній суб’єктивний досвід пережитого та узагальнені міркування про роль мистецтва у протестних акціях Революції Гідності. Видання покликане сприяти збереженню пам’яті про Майдан та його учасників.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Ковтунович, Т. \упорядник.\
Привалко, Т. \упорядник.\
Український інститут національної пам’яті


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
376:159.922.76(072)
П 86


   
    Психологічний супровід інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Л. Г. Бісікало [та ін.] ; редактор О. Г. Задорожня ; Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Електронні текстові дані. - Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017. - 93 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 89-90. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Психологічні технології--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
толерантне ставлення -- тренінг для батьків -- тренінг для педагогів -- позитивна взаємодія -- нормативно-правові документи
Анотація: В методичних рекомендаціях висвітлюється практичний досвід психологічної підтримки дітей з особливими потребами в адаптаційний період їх входження в освітній простір. Зокрема розкриваються важливі напрямки, методичні прийоми психологічної роботи, які формують толерантність у батьків, педагогів, усвідомлення індивідуальних особливостей розвитку і освітніх потреб дітей, способи налагодження комунікативної взаємодії в колективі однолітків (дошкільній групі, шкільному класі, студентській групі).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України

Дод.точки доступу:
Бісікало, Л. Г.
Задорожня, О. Г.
Жук, Т. В.
Ілляшенко, Т. Д.
Задорожня, О. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
159.98:355.1
В 11


   
    Військова психологія у вимірах війни і миру: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (10-11 лютого 2017) / Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Факультет психології , Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; редактор: І. В. Данилюк [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2017. - 205 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Арабський, А. П. Психологічне забезпечення діяльності військ у контексті імплементації військових стандартів НАТО / А. П. Арабський. - С .23-30
Багно, М. В. Наукові підходи до проблеми адиктивної поведінки військовослужбовців / М. В. Багно. - С .30-37
Блінов, О. А. Нормативні документи організації та проведення психологічної реабілітації військовослужбовців / О. А. Блінов. - С .37-39
Бондар, О. В. Вимушена міграція як один із факторів віктимізації особистості / О. В. Бондар. - С .39-46
Васищев, В. С. Донбаський синдром як різновид посттравматичного стресового розладу / В. С. Васищев. - С .46-48
Головата, О. О. Психологічні особливості мотивації курсантів вищих військових навчальних закладів / О. О. Головата. - С .48-50
Голодрижук, А. В. Про необхідність відновлення внутрішнього ресурсу при дії травмуючих впливів / А. В. Голодрижук. - С .50-53
Грилюк, С. М. Мотиваційна сфера особистості військовослужбовця Збройних Сил України / С. М. Грилюк. - С .53-57
Губеладзе, І. Г. Психологічна дистанція між членами родини як чинник підтримання родинних звязків в умовах воєнного конфлікту / І. Г. Губеладзе. - С .58-60
Данилюк, І. В. Особливостi цiннiсно-смисловоi сфери бiйцiв АТО / І. В. Данилюк, Т. О. Демченко. - С .60-62
Данилюк, І. В. Психологічні особливості емоційної сфери бійців АТО / І. В. Данилюк, А. Р. Юдицька. - С .62-64
Ділай, А. Ю. Новітні медіа як технологія інформаційно-психологічної війни / А. Ю. Ділай. - С .64-65
Долежалов, О. В. Психологічні особливості політичної поведінки студентської молоді / О. В. Долежалов. - С .66-70
Дубровинський, Г. Р. Тривожне очікування (Спостереження лікаря над собою під час очікування бою у період Російсько-Японської війни) / Г. Р. Дубровинський. - С .70-72
Жбанова, А. М. Психологічні передумови виникнення сімейних конфліктів / А. М. Жбанова. - С .72-75
Іллюк, О. О. Філософський підхід до визначення сутності та змісту психологічного захисту / О. О. Іллюк. - С .75-80
Какуша, Л. О. Методи психологічної допомоги дітям що постраждали внаслідок військових дій / Л. О. Какуша. - С .80-82
Карачинський, О. А. Cмислотвірні мотиви професійної діяльності комбатантів / О. А. Карачинський. - С .82-84
Клименко, І. В. Теоретико-методологічні основи тренінгів з розпізнавання дезінформації та методів маніпулятивного впливу в новинних сюжетах ЗМІ / І. В. Клименко. - С .84-89
Коробка, Л. М. Підтримання здоров’я спільноти в умовах воєнного конфлікту: соціально-психологічний аспект / Л. М. Коробка. - С .89-95
Колесніченко, О. С. Типологія цінностей у військовослужбовців-учасників антитерористичної операцій / О. С. Колесніченко, Я. В. Мацегора. - С .95-100
Кравченко, О. В. Психологічна допомога військовослужбовцям НГУ в бойовій обстановці / О. В. Кравченко, Н. Ю. Тробюк. - С .100-105
Кравченко, С. І. Особливості політичної компетентності студентів / С. І. Кравченко. - С .105-108
Кудря, В. В. Психологічні шляхи запобігання небойових втрат військовослужбовців у зоні проведення АТО / В. В. Кудря. - С .108-111
Лі, Каміла-Моніка Мінівна. Проблема низької інформованості населення про посттравматичний стресовий розлад / К.-М. М. Лі. - С .112-114
Марініна, В. М. Інформаційна асиметрія: актуальність та методи протидії / В. М. Марініна, О. Г. Дубовський. - С .119-120
Мельник, М. Т. Соціально-психологічні аспекти професійної деформації військовослужбовців / М. Т. Мельник. - С .120-123
Мозговий, В. І. Комплексна програма дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців строкової служби / В. І. Мозговий. - С .123-126
Мульський, В. С. Психологія вчинку особистості військовослужбовця / В. С. Мульський. - С .126-127
Мяленко, В. В. Конструктивна та деструктивна складові в ставленні до внутрішньо переміщених осіб / В. В. Мяленко. - С .127-129
Нагорна, В. О. Тридцять шість китайських стратагем в інформаційно-психологічній війні проти України / В. О. Нагорна. - С .129-133
Недвига, О. В. Психологічні особливості діяльності саперів під час розмінування території південного Лівану / О. В. Недвига. - С .134-138
Осьодло, В. І. Посттравматичне зростання серед учасників бойових дій: сучасний стан та перспективи / В. І. Осьодло, Д. С. Зубовський. - С .138-143
Осьодло, В. І. Символічна мова та поведінкова регуляція особистості офіцера / В. І. Осьодло, О. Ф. Хміляр. - С .143-148
Пахоль, Б. Є. Майстер-клас "Захисні механізми психіки в роботі практичного психолога" / Б. Є. Пахоль. - С .148-149
Пенькова, Н. Є. Теоретичний аналіз змісту моделей психологічної готовності до діяльності в ході АТО та екстремальних умовах / Н. Є. Пенькова. - С .149-150
Постовойтенко, К. І. Суб’єктивне благополуччя особистості в умовах військового конфлікту / К. І. Постовойтенко. - С .151-155
Рогаль, Н. І. Особливості інформаційно-психологічного впливу: теоретичний аспект / Н. І. Рогаль. - С .155-157
Сидоров, К. І. Вплив психологічної сумісності на поведінку військовослужбовця в малій групі / К. І. Сидоров. - С .157-161
Солдатова, О. С. До проблеми психосоціальної реабілітаціі внутрішньо переміщених осіб / О. С. Солдатова. - С .161-164
Ставицька, С. О. Психологічні проблеми реабілітації учасників АТО / С. О. Ставицька, Г. А. Ставицький, Н. М. Улько. - С .164-170
Стаднік, А. В. Психологічна робота щодо запобігання вживання психоактивних речовин серед військовслужбовців НГУ / А. В. Стаднік, І. В. Ващенко. - С .170-172
Ткач, Б. М. Терапевтична модель нейропсихологічного підходу до реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції / Б. М. Ткач. - С .172-179
Траверсе, Т. М. Психологічні особливості технологізації політичнї діяльності / Т. М. Траверсе. - С .184-188
Хачатурян, Ю. О. Довіра у відносинах між командиром та підлеглим особовим складом / Ю. О. Хачатурян. - С .188-192
Шестопалова, М. Ю. Стресостійкість - основа забезпечення професійної надійності військовослужбовця-зв’язківця в умовах бойових дій / М. Ю. Шестопалова. - С .192-194
Щербатюк, Б. А. Особливості тоталітарної свідомості: підходи до визначення проблеми / Б. А. Щербатюк. - С .194-196
Яблонська, Т. М. Адаптація до цивільного життя військовослужбовців, які повернулись із зони бойових дій / Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька. - С .196-203
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Військова психологія--З’їзди і конференції

Анотація: Збірник містить тези та інші матеріали з теоретико-методологічних та практичних проблем психологічної підготовки військових фахівців, питань психологічної реабілітації потерпілих осіб та проблеми громадської активності у воєнний час. Матеріали подаються в авторській редакції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy.knu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Данилюк, І. В. \редактор.\
Балабін, В. В. \редактор.\
Васютинський, В. О. \редактор.\
Коваленко, А. Б. \редактор.\
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Факультет психології
Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
159.922.76:616.896(075)
С 91


    Сухіна, І.
    Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : посібник / І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 197 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 183-197. - ISBN 978-966-399-930-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Анотація: Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обгрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні собливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра. Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Риндер, І.
Скрипник, Т.
Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)