Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2314)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Грінченкознавство (1)Наукові періодичні видання Університету (157)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=досвід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.342:005.7(075/М 50-256128571
Автор(и) : Гавриш О. А., Дергачова В. В., Кравченко М. О., Ситник Н. І., Жигалкевич Ж. М., Бояринова К. О., Гук О. В., Мохонько Г. А., Дергачов Є. В., Копішинська К. О.
Назва : Менеджмент стартап проектів [Електронний ресурс] : підручник: для студентів технічних спеціальностей другого (магістерського) рівня вищої освіти
Вихідні дані : Київ: Політехніка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019
Кільк.характеристики :337 с
Колективи : Національний технічний університет України . Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 317-337. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 005.342:005.7(075.8) + 005.7(075.8)
Предметні рубрики: Управління-- Організаційний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємницька діяльність--бізнес-моделювання--бізнес-планування--юридично-правові засади--інвестиційне забезпечення--екосистема
Анотація: Підручник має на меті допомогти студентам оволодіти системою знань з управління стартап проєктами на всіх етапах їх життєвого циклу - від виникнення інноваційної ідеї до створення успішного бізнесу. У підручнику розглянуті сучасні теоретичні підходи до менеджменту стартапів, висвітлений світовий та вітчизняний досвід розроблення стартап проєктів. Засвоївши навчальні розділи підручника, студенти зможуть визначити доцільність реалізації того чи іншого стартап проєкту, зважити його переваги та недоліки, побудувати життєздатну бізнес-модель, визначити шляхи маркетингового просування, оцінити інвестиційну привабливість та ефективність стартапу у заданих умовах, обрати шляхи інвестування проєкту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.342:005.7(075/У 67-716715707
Автор(и) : Гавриш О. А., Бояринова К. О., Кравченко М. О., Копішинська К. О.
Назва : Управління стартапами [Електронний ресурс] : підручник : для здобувачів вищої освіти за економічними спеціальностями
Вихідні дані : Київ: Політехніка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020
Кільк.характеристики :716 с.: схеми, табл.
Колективи : Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 005.342:005.7(075.8) + 005.7(075.8)
Предметні рубрики: Управління-- Організаційний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний проєкт--бізнес-ідея--бізнес-моделювання--маркетинг--команда--менторинг--інвестиції--бізнес-планування--масштабування--стратегування--півот
Анотація: У підручнику узагальнено найефективніші практики успішних інноваційних підприємців, представлено сучасні теоретичні засади стартапменеджменту, висвітлено світовий та вітчизняний досвід розвитку стартапів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01:378.147/Х 98
Назва : Художні практики початку ХХІ століття: новації, тенденції, перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць науково-творчого товариства студентів та молодих науковців. Вип. 1
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :338 с
Колективи : Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01:378.147 + 378.147
Предметні рубрики: Мистецтво-- Мистецтвознавство-- Дизайн-- Етнодизайн
Зміст : Розділ I. Мистецтво в освіті: історичний досвід та актуальні проблеми сучасності. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті. Актуальні питання артпедагогіки. ; Арт-педагогіка як інноваційна технологія особистісно орієнтованого навчання та виховання/ О. Макарчук. Мистецька освіта в контексті новітніх художніх практик/ К. Панкратова. Сучасні інформаційні технології та інновації в мистецтві та їх впровадження в заклади вищої мистецької освіти/ І. Андрущенко. Етнокультурні складові сучасної реклами/ В. Косточка. Дизайн і технології: перспективи розвитку/ О. Березенська. Українська традиційна іграшка та її вплив на образні уподобання дитини/ Я. Пустильник. Перспективи розвитку художньої культури у ХХІ столітті/ Г. Куриш. Інноваційні методи у сфері моделювання на прикладі ландшафтного проекту/ О. Головський. Тенденції і новації розвитку плаката в художніх практиках ХХІ століття/ В. Кутова. Сучасна бібліотека як мультисервісний простір/ О. Подзігун. Сучасні тенденції виготовлення ужиткового посуду в Україні/ Д. Пасенко. Мистецтво та дизайн в сучасній освіті: проблеми, тенденції, перспективи/ Д. Водоп'янова. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті/ Т. Гапончук. Розділ II. Теорія та практика декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ; «Козак Мамай» у сучасному образотворчому мистецтві/ Ю. Хмарський, О. Босий. Житлове середовище для людей з ІТ-мисленням/ Т. Малік, О. Руднєва. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України/ Г. Пащенко. Популяризація сучасної художньої кераміки як мистецтва: інтерактивна кераміка/ А. Ковальова. Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного/ А. Патій. Естетика у каліграфії від ХХ ст. до сучасного етапу/ М. Тимченко. Сучасна кераміка та інтерактивне мистецтво/ Н. Хананова. Особливості формування інтер’єрів готельних комплексів в Закарпатті з використанням національної стилістики/ К. Худолій. Організація робочого простору для сучасної креативної молоді/ В. Петрушевський. Аналіз сучасного стану та перспектив екологічного плакату як цілісного явища в графічному дизайні/ Д. Кириченко. Особливості дизайну веб-сторінок засобами анімації/ А. Ясіньковська. Специфіка та тенденції розвитку українського авторського килима (на прикладі експонатів Харківського художнього музею)/ Т. Малік, С. Будник. Специфіка орієнтації і переміщення користувача всередині електронного видання/ Г. Макаренко. Використання трипільських знаків в сучасному мистецтві/ О. Бригинець. Дизайн біжутерії із скла: методи і засоби/ М. Пугаченко, О. Кардаш. Основні функції рекламних звернень та способи їхнього впливу на споживача/ П. Шилова. Особливості організації приватного простору в житловому середовищі/ В. Завгородня. Антропоморфний образ в керамічних творах давніх культур та сьогодення/ О. Копа. Декор у сучасному посуді: традиції та інновації/ Я. Пустильник. Особливості побудови літер у зразках української писемності як джерело самобутності українського шрифту/ А. Соя. Тенденції освітлення в приміщеннях громадського та житлового призначення/ О. Костюченко. Основи дизайнерського вирішення «розумної вулиці» в місті/ Є. Чурілкіна, Т. Малік. Авторська інтерпретація традицій української рушникової вишивки в творах Надії Бабенко/ Д. Бичкова. Особливості проектування зінів як виду періодичного видання/ М. Циркалюк. Особливості формування інтер’єрів багатофункціональних центрів дозвілля для молоді/ Ю. Костюк. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України/ А. Пащенко. Критичний дизайн як важлива складова дизайну футболки/ А. Камінська. Комікс як особлива візуальна мова/ А. Кобенко. Соціокультурна відповідальність реклами/ Д. Марус. Благоустрій парку ім. Генерала Потапова у м. Києві/ Т. Третініченко. Архітектурні та функціональні аспекти організації навчально-реабілітаційного центру для дітей/ М. Кулеба. Створення медіа-арт простору на території ВДНГ в Києві/ А. Клачун. Принципи реконструкції набережних на прикладі історичної зони Русанівської набережної/ Д. Баташова. Історія виникнення перших у світі бібліотек/ А. Шевченко. Тенденції розвитку дизайну вогнепальної зброї/ О. Гусєв. Особливості використання Led-освітлення в дизайні середовища/ С. Рибак. Сучасні технології в житловому середовищі/ О. Руднєва. Особливості дизайну автономної плавучої станції з пошуковим дроном/ М. Мокринцева. Світло, як формоутворюючий засіб навколишнього середовища/ Н. Собко. Організація берегової лінії/ В. Місюна. Теорія і практика образотворчого мистецтва: кераміка Пікассо/ М. Кузьменко. Формування ландшафтного дизайну та благоустрою спортивно-оздоровчого табору в м. Житомир/ О. Савчук, Г. Пащенко. Система модульних елементів для підсилення вогневих точок та фортифікаційних споруд/ О. Недашківська. Особливості дизайну трансформованого медичного комплексу/ М. Костиренко. Виставковий драйв-центр робототехніки/ Є. Трегуб. Свідома мода по-українськи/ О. Стеценко.
Анотація: У збірнику наукових праць представлено публікації, що відображають результати наукових досліджень з проблем мистецької освіти, мистецтвознавства, дизайну, етнодизайну, культурології. Виокремлено інноваційний зміст, напрями, історію розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kdidpmid.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.017(075.8)/П 77
Автор(и) : Прищенко, Світлана Валеріївна
Назва : Кольорознавство [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ДАККіМ, 2009
Кільк.характеристики :343 с.: іл.
Колективи : Міністерство культури і туризму України , Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 255-260. - Предм. покажчик.: с. 243-244. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-452-008-6: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.017(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Образотворче мистецтво-- Дизайн-- Архітектура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семантика кольору--символіка кольору--сприйняття кольору--фарби--контраст кольору--нюанс кольору--гармонія кольору--комп’ютерне кольороутворення
Анотація: У навчальному посібнику подано закони колористики та принципи роботи з комп’ютерними колірними моделями на основі активного розвитку творчого асоціативного мислення. Розкрито комплексний метод формування колірного середовища з урахуванням його функціональних, соціально-культурних, емоційних особливостей. Узагальнено світовий науковий та емпіричний досвід вивчення кольору, висвітлено значення кольору в нашому житті та психофізіологічні аспекти його сприйняття, проаналізовано використання кольору в образотворчому, декоративно-прикладному мистецтві та дизайні. Вперше визначено принципи гармонізації кольорів засобами комп’ютерних технологій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76/С 81
Назва : 100 років сучасності: ідеї Баухауз та українського авангарду у сучасному дизайні та дизайн-освіті [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2 - 3 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2020
Кільк.характеристики :181 с.: іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Зміст : Передмова/ Н. С. Удріс-Бородавко. Концептуальні парадигми баугаузу та українського авангарду ; Культурно-мистецька спадщина баугаузу/ С. В. Прищенко. Конструктивізм як метод та стилістичний напрям/ Р. Д. Михайлова. Авангардисти у пошуках розвитку елементів форми: між космізмом і конструктивізмом/ Л. Р. Вежбовська. Неутилітарний та прикладний вектори розвитку конструктивізму/ І. Ю. Прокопчук. Конструктивізм як унікальне явище культури/ І. А. Касаткіна. Баугауз і український конструктивізм: спільне і відмінне у видовищному плакаті та дизайні друкованої продукції/ А. В. Будник. Утопічна складова ідей баугауз та авангарду/ А. Я. Федак. Виток осмислення кольору: мистецтво українського авангарду та баугауза/ О. П. Чистіков. Значення теорії кольору Йоганнеса Іттена у сучасній дизайн-освіті/ І. Г. Черкесова. Європейські авангардні сади 1920-х рр./ Ю. В. Івашко, Пен Чан. Український авангард в театральних декораціях та костюмі/ К. О. Кисельова. Авангардний дизайн Вадима Меллера/ Т. В. Руденко. До проблеми формування модного образу в фешнілюстрації Ар Деко./ І. М. Удріс. Конструктивізм у вступних титрах українських фільмів 1920-30-х років/ С. В. Книжникова. Бойчукізм у межигірському мистецько-керамічному технікумі-інституті як явище авангардного порядку/ О. В. Школьна. Анімалістичні образи у мистецтві українських авангардистів/ Т. В. Шрамко. Розвиток етнодизайну в Галичині (перша половина ХХ століття)/ Р. В. Одрехівський. Переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну ; Спадок баугауз у сучасному дизайні/ Н. М. Литвиненко. Вплив баугаузу та конструктивізму на формування мови сучасної інфографіки/ Т. О. Божко. Геометричні елементи та композиції баугауза в дизайні пакувальної продукції/ О. В. Чуєва. Вплив ідей баугаузу на створення віртуальної реальності/ В. С. Клівак. Кольорове коло Йоханнеса Іттена та його застосування у сучасному дизайні зачіски/ О. В. Савіцька. Акцидентний шрифт у контексті ідей баугауза в освітньо-виховних проектах/ А. А. Поліщук. Наслідування ідей баухаузу в дизайн-проектах малих архітектурних форм студентами Львівської політехніки./ Ю. Р. Петровська. Актуальні питання теорії і практики дизайну ХХI ст. ; Роль дизайнера у формуванні культурного простору/ І. Я. Матоліч. Художники-муралісти як активатори змін у культурі, суспільно-політичному та громадському житті/ Ю. В. Шеменьова. Специфіка формування авторитету викладача дизайну/ Е. В. Обуховська, Л. В. Обуховська. Навчальна проєктна діяльність студентів на прикладі конкурсів молодих дизайнерів одягу/ М. В. Вороніна. Візуальний образ арт-буку та особливості його творення/ Ю. С. Стемпіцька. Уточнення формулювання терміну «меблі» для наукового дослідження та дизайн-проектування/ В. Ф. Стрілець. Дизайн широкоформатної реклами: художні засоби та мистецька цінність/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Мурали у творчості Євгенії Гапчинської/ Л. М. Аметова. Український та європейський досвід застосування гарячої емалі в інтер’єрі та екстер’єрі/ Д. О. Мостовщикова. Лускалки – авангардний напрямок українських скляних прикрас/ М. К. Пугаченко. Етнодизайн у вимірі сучасного українського примітивізму/ Л. В. Обуховська, еліна василівна Обуховська.
Анотація: В матеріалах конференції висвітлені теми, які стосуються концептуальних парадигм баугаузу та українського авангарду, переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну, актуальних питань теорії і практики дизайну ХХІ ст.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 069.8:008/М 89
Назва : Музеї та реставрація у контексті збереження культурної спадщини: актуальні виклики сучасності [Електронний ресурс] : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 07-08 червня 2018 р.
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2018
Кільк.характеристики :347 с
Колективи : Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Асоціація реставраторів України, Представництво Польської Академії Наук (Київ)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-452-223-3: Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 069.8:008
Предметні рубрики: Музеї-- Культурна спадщина
Зміст : Достижения в пропаганде и актуальные проблемы реставрации памятников западного региона Азербайджана (в свете законодательства об охране культурного наследия и сотрудничества с ведущими профильными центрами)/ С. Алиева, М. Мурсагулиев, Ю. Насибли. Целлюлозные эфиры – клеи для дублирования масляной живописи/ А. Вайнейкис, Я. Лукшененe, Б. Мишкиненe. Культурна спадщина та музеї Туркменістану в контексті діалогу культур/ Н. Аманмурадов. Исследование и переатрибуция двух ксилографий Альбрехта Дюрера из коллекции Национального музея искусств имени Богдана и Варвары Ханенко/ Е. Б. Андрианова, С. А. Бискулова, Е. Д. Шостак. К. Ф. Богаєвський та діорама Дніпробуду/ І. В. Атаманчук. Оновлення розписів Успенського собору Києво-Печерської лаври як джерело їхньої атрибуції/ М. А. Бардік. Реставрація Троїцької надбрамної церкви у другій половині ХХ ст (за щоденниками художників-реставраторів Марампольських)/ А. Є. Бартош. До питання обміну досвідом та підвищення кваліфікації художників-реставраторів Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ А. В. Беліловська. К вопросу атрибуции уникальной камяной иконы/ А. П Берёзкин. Комплекс мероприятий и услуг музея «Замковый комплекс «Мир» – важнейший компонент сохранения и широкой популяризации историко-культурного наследия/ К. А. Бернацкая. Щодо дизайну вхідного квитка у музей/ А. С. Бойко-Гагарін, М. М. Макаренко. Наукове комплектування, зберігання та реставрація музейних предметів групи «Гончарство» у Львівському скансені/ Н. В. Боренько. Реставрація творів архітектурної графіки на кальці/ М. О. Борисенко. Актуальні проблеми збереження та реставрації артефактів, знайдених в ході підводних досліджень, в умовах археологічної лабораторії/ К. Валентирова. Атрибуція двох зруйнованих пам’яток українського церковного гаптування доби бароко з колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ А. Г. Варивода. Авангард в українському акварельному живописі: футурист Анатолій Петрицький/ Н. М Велігура. Збереження традиційного характеру середовища буферних зон об’єктів всесвітньої спадщини в Києві/ В. В. Вечерський. Діяльність реставраційних організацій Лондона та Києва. Обмін досвідом/ С. В. Гага-Шереметьєва, Г. А. Марченко. Музейний образ солдата (воїна) як вираження пам’яті епохи та соціальної культури. Етичний та освітній аналіз/ Г. Гжибек, З. Малодобрий. Інтуїції музею майбутнього у «синтетичній» концепції Федора Шміта/ О. Д. Гладун. Атрибуція – вагома складова експертизи предмета/ Ю. С. Гриб. Підготовка професійних кадрів реставраторів Національного музею заповідника українського гончарства в Опішному/ К. Гурин, В. Козовльова, О. Трикоз. Музеї в контексті комунікативних стратегій сучасного суспільства/ Ж. З. Денисюк. Китайский фонарь: исследования и атрибуция/ М. В. Джулай, Е. А. Гаврилюк. Исследование и реставрация бисерного антепедиума/ В. Жигялене [и др.]. Михайлова гора: історичне значення, перспективи розвитку, проблеми сьогодення/ В. В. Дзима, Л. В. Миколенко, О. В. Білокінь. Питання професіоналізації у збереженні культурної спадщини/ О. К. Зайченко. Збереження культурної і мистецької спадщини у вишивках золотними нитками/ М. М. Залевська. Між оригіналом та копією/ В. В. Індутний, О. Б. Походяща. Ретроспективний погляд на формування Музею Збройних сил України (1995 – 1996 рр.)/ В. В. Карпов. Результаты исследования техники и технологии афонских икон (из коллекции Национального Киево-Печерского историко-культурного заповедника)/ Е. Кириллова, В. А. Распопина. «Меню царського обіду» Віктора Васнецова з фондової колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ О. П. Коломієць. Два этапа археологических исследований фундаментов дворца князей Святополк-Мирских/ О. В. Колосовская. Матеріали з історії реставрації ікон іконостаса Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської лаври/ А. Ю. Кондратюк. Реставраційне відкриття на хорах Софії Київської (за підсумками робіт 2017–2018 рр.)/ В. В. Корнієнко, Д. Л. Капоріков, Л. Б. Колодницький. Міжнародний туризм як засіб формування привабливого образу України: дестинації і комунікація/ С. О. Красовський. Идеограммы женской груди в иероглифическом письме древних цивилизаций/ С-Е. В. Кургаева. Питання реставрації зруйнованих пам’яток із позолоченого срібла в колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ В. В. Курлов, Н. О. Онопрієнко. Особливості реставрації українського живопису на полотні 80-х років ХХ століття на прикладі творів В. Лисенка та М.Соченко/ Ю.С. Левицька. Роздуми над монографією Інни Яковець «Художній музей ХХІ століття» (Черкаси, 2016)/ В. А. Личковах. Живописний палімпсест XVIII ст. з архімандричих келій Києво-Печерської лаври/ О. В. Лопухіна. Етнографічна екскурсія-квест «Смачна екскурсія» як одна з форм збереження нематеріальної культурної спадщини – традиційної гастрономічної культури Слобожанщини/ А. М. Лузан. Консервація та (або) реставрація живопису: порівняння сучасного пратичного досвіду «західного» та вітчизняного музею/ І. Я Марченко. Мікологічне обстеження монументального живопису у Софіївському соборі Національного заповідника «Софія Київська»/ Т. І. Митківська, Е. З. Коваль. Мікологічний стан пам’яток: інтерпретація результатів дослідження / Т. І. Митківська. Становлення Роменського краєзнавчого музею у 20-х рр. ХХ ст./ Н. А. Німенко. Ікона «Георгій Переможець»з колекції Національного музею історії України/ М. Ю. Орлик, О. Б. Андріанова, С. О. Біскулова. Дослідження монументального живопису XVIII ст. у барабані вівтаря приділа Св. Миколая собору Святої Софії Київської у інфрачервоних променях/ А. М. Остапчук, Д. Л. Капоріков, Г. А. Марченко. Напередодні відкриття музею-садиби родини Бойдуників ім. Теодора Бойдуника/ О. В. Павлів. Проблеми реставрації великоформатних графічних проектів урядового центру Києва/ В. О. Педченко, М. О. Борисенко. Картина неизвестного художника XVII в. «Непорочное зачатие Девы Марии». Исследования и реставрация/ И. Петкутите, Ю. Багдзявичене, Б. Бражинскене. Особливості реставраційної практики Державних науково-дослідних реставраційних майстерень у 1950-ті рр./ Д. Д. Петліна. Становлення та розвиток музею народної архітектури та побуту Середньої Наддніпрянщини (кінець 50 – 70 рр. ХХ ст.): постановка проблеми/ А. П. Петруня. Підготовка художників-монументалістів у майстерні монументального живопису і храмової культури Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури/ І. Я. Пилипенко. Атрибуция несохранившихся росписей художника Георгия Попова на основе лаврских довоенных фотоматериалов и уцелевших живописных композиций/ Е. В. Питателева. До питання формування культури історичної пам’яті в Україні у музейних проектах/ О. А. Пушонкова. Східноазійська ваза з інкрустацією перламутром (дослідження та реставрація)/ Н. М. Ревенок. Особенности стиля, техники и технологии лаврских икон (на примере памятников из коллекции Национального Киево-Печерского историко-культурного заповедника)/ О. О. Рыжова, И. Ю. Ивакина, Н. М. Батенко. Маркетинг культурних цінностей в контексті ринкової теорії соціально-культурної сутності музею/ С. Б. Руденко. Приклади редакційно-фібульних викривлень авторських текстових та ілюстрованих матеріалів з музейних колекцій/ О. С. Сердюк, А. М. Крутенко, А. О. Кондрашов. Соціокультурний потенціал музеїв України/ І. Сидорчук, О. Кофанова, О. Згурська. Віртуальний музей Києво-Могилянської академії: концепція, шляхи створення, перспективи міжмузейної інтернет-комунікації/ Т. М. Сидорчук. Історичний контекст формування соціогуманітарного простору в Україні (на прикладі рукописних нотолінійних ірмологіонів XVII ст.)/ Н. І. Сиротинська. Методи та способи застосування різних матеріалів при відтворенні втрачених фрагментів на археологічних та етнографічних керамічних виробах/ А. К. Скоромна. До питання атрибуції східного ворсового килима № Тк-192 з колекції Музею східного мистецтва – відділу Львівської національної галереї мистецтв ім. Б. Г. Возницького/ Г. О. Славінська. Художні матеріали українських живописців XVIII ст. (за документами, опублікованими П. М. Жолтовським)/ Т. Р. Тимченко. Культуротворчий потенціал музеїв/ А. П. Філіна, А. В. Скабодіна, Т. М. Скорубська. Вклади князя О. Д. Меншикова до ризниці Успенського собору Києво-Печерської лаври/ Г. В. Філіпова. Дослідження у наскрізному світлі в експертизі творів живопису/ В. І. Цитович. Образи гетьманів та полковників у живописі Данила Нарбута: особливості інтерпретації/ О. В. Харсун. Музейні заклади північноамериканської української діаспори як репрезентанти історичної пам’яті та національно-культурної ідентичності/ В. В. Чайка. Збереження ландшафту Києво-Печерської лаври в умовах техногенних навантажень / І. А. Черевко. Анатолій Зіновійович Носів: науковець і патріот/ Л. О. Чорна. Атрибуція фарфоро-фаянсових предметів для напоїв у музейній експертизі та науковій реставрації/ О. В. Школьна. Збереження історико-культурної спадщини серед відвідувачів НІКЗ «Чигирин» через майстер-клас із виготовлення традиційного українського віночка / С. П. Шмиголь. Атрибуція «Портрета невідомого» з колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ І. В. Шульц, Р. І. Качан. Превентивная консервация музейных коллекций и ее роль в сохранении историко-культурного наследия/ О. В. Щит. Особливості музейної роботи в Національного історико-меморіального музею «Поле Берестецької битви»/ М. С. Юхимчук. Реакція відвідувачів Національного музею історії України на виставку «Мистецтво на службі радянської пропаганди»: спроба контент-аналізу/ А. В. Якубець. «Реставрація» Володимир-Волинського Успенського собору – реліквії ХІІ сторіччя/ О. Л. Лудковський.
Анотація: У збірнику матеріалів висвітлюються питання реалізації національної музейної політики та її законодавчого забезпечення, діяльність музеїв, їх роль у збереженні культурної спадщини, стан реставрації музейних колекцій, а також міжнародний досвід наукових досліджень з музеєзнавства та реставрації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://keshikchidagh-heritage.az
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26:7/І-65
Назва : Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р.
Вихідні дані : Київ: ДНМЦЗКМО, 2019
Кільк.характеристики :431 с
Колективи : Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056.26:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Мистецька освіта
Зміст : Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті/ М. М. Бриль. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті/ Т. М. Пахомова. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти/ Г. А. Смоленцева. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові/ Малгожата БАЛА. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання/ В. В. Барзишена. Впровадження інклюзивної освіти в США/ А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами/ І. В. Крупська. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні/ Н. М. Нестеренко. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США)/ І. О. Панасенко. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва»)/ Т. С. Житнік. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі/ О. З. Безклинська. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми/ О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Володіна. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва/ Т. М. Сметаніна. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано/ О. О. Сухобрусова. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти/ Н. Ю. Фоміцька. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі/ І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти/ Л. М. Андрухович. Незвичайні діти в мистецькій школі/ О. М. Вандишева. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано/ Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті/ Т. Д. Кричковська. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії/ Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна/ В. В. Мартинюк. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін/ Л. П. Моцак. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті/ Л. Й. Назар. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва/ Л. О. Орел. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти/ О. В. Погорєлова. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України/ Л. Д. Таланчук. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання/ І. М. Чупін. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації/ С. А. Штирбул. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари/ О. В. Андрєєва. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами/ Ю. В. Бабалян. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру/ І. Г. Бакшеєв. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті/ О. О. Велігура. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу/ О. В. Вінокурова. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва/ Т. В. Задорожко. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору/ П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює»/ Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки/ М. В. Крук. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва/ Т. О. Кутняхова. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті/ Л. І. Любенко, І. В. Любенко. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями/ Т. М. Малаєва. Особливі учні в мистецькій освіті/ Л. С. Нікітюк. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі/ Г. А. Павлова. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії/ Л. О. Патетюріна. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу/ О. Є. Переверзєва. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи/ І. Г. Петруніна. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи/ А. Н. Прімакова. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності/ О. С. Рєзнік. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі/ Н. Г. Руппа. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами/ В. А. Сакали. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами/ О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні/ К. Д. Скрипак. З досвіду інклюзивного навчання/ М. В. Турська. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі/ І. Е. Фокт. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва/ А. О. Шугай. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання/ І. В. Бауріна. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору/ О. В. Підгорнова. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні/ Г. В. Сагалова. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи/ С. М. Бондар. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін/ А. Г. Єсіна. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії/ Л. Є. Ковченко. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення/ О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова.
Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.3:7.012.071.1/А 45
Автор(и) : Алєксєєва, Світлана
Назва : Підготовка майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри: теорія і практика [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2018
Кільк.характеристики :484 с.: іл., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут професійно-технічної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 435-438. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-8063-82-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 377.3:7.012.071.1 + 7.012.071.1
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна підготовка-- Дизайнери
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новаторство--прагматизм--методологічний підхід--модель підготовки--інноваційні технології
Анотація: У монографії розкрито проблему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри, проаналізовано досвід підготовки майбутніх дизайнерів в країнах світу. Викладено авторську концепцію, методичні засади, обґрунтовано модель і методичну систему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.091/П 86
Назва : Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи [Електронний ресурс] : матеріали Інтернет-конференції
Вихідні дані : Черкаси, 2021
Кільк.характеристики :76 с
Колективи : Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376.091
Предметні рубрики: Педагогіка-- Спеціальна педагогіка
Зміст : Розділ І. Особливості педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами ; Основні принципи організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти/ Т. Л. Кохно. Психолого-педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії/ В. І. Мозгова. Рівні можливості для кожного/ А. В. Пришлюк. Інклюзивна освіта від «А» до «Я»/ Ю. В. Романець. Розділ ІІ. Корекційно-розвиткові послуги як умова інтеграції дитини в соціальне середовище ; Особливості організації логопедичного супроводу у закладі дошкільної освіти з інклюзивним навчанням/ Д. Б. Багач. Дивотвір. Дидактичний матеріал для творчих робіт з текстами на уроках розвитку мовлення/ І. М. Горьова. Значення корекційних занять з ритміки та лікувальної фізкультури для дітей з особливими освітніми потребами/ І. О. Підвальна. Біосугестивна терапія у роботі з сім’ями дітей з особливими освітніми потребами/ Н. В. Смаголь. Розділ ІІІ. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини ; Батьки як ключові партнери у вихованні дитини/ Л. В. Дем’яненко, М. М. Дем’яненко. Специфіка роботи з дітьми з особливими освітніми потребами/ В. А. Зеленська, А. В. Нечипоренко. Роль команди психолого-педагогічного супроводу в соціалізації та адаптації дітей з особливими освітніми потребами/ Є. С. Панчук. Сучасний підхід до організації навчання особливих дітей/ Т. М. Глазунова. Співпраця учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами як необхідна складова успішної адаптації та соціалізації дитини/ Л. І. Ситник. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини/ Л. А. Стеценко.
Анотація: В матеріалах конференції розглянуто досвід організації як спеціальної, так і інклюзивної форми навчання дітей із психофізичними порушеннями, презентовано авторські розробки корекційно-розвиткових програм. Представлений досвід роботи з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.091(075)/Т 33
Назва : Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3 [Електронний ресурс] : навчальний курикулум з інклюзивної освіти
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2020
Кільк.характеристики :235 с.: іл.
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Серія: Підтримка інклюзивної освітньої спільноти. Досвід українсько-американської співпраці
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-2343-95-3: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376.091(075)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): законодавче забезпечення--нормативно-правове забезпечення--міжнародний досвід--генеза--програма раннього втручання--інклюзія в закладах дошкільної освіти--інклюзія в закладах загальної середньої освіти--особи з особливими освітніми потребами
Анотація: Курикулум для підготовки фахівців з інклюзивної освіти створений в співпрацюючих навчальних закладах Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти. Буде корисним вчителям та фахівцям у сферах загальної та корекційної/спеціальної освіти, викладачам університетів, студентам, учням, батькам дітей і молоді з особливими освітніми потребами та інвалідністю, освітнім управлінцям, представникам громадських організацій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://inclusion.org.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)