Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1243)Каталог авторефератів та дисертацій (61)Наукові періодичні видання Університету (75)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=засади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
005.342:005.7(075.8)
М 50


   
    Менеджмент стартап проектів [Електронний ресурс] : підручник: для студентів технічних спеціальностей другого (магістерського) рівня вищої освіти / О. А. Гавриш [та ін.] ; Національний технічний університет України , Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського. - Електронні текстові дані. - Київ : Політехніка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. - 337 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 317-337. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Організаційний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- бізнес-моделювання -- бізнес-планування -- юридично-правові засади -- інвестиційне забезпечення -- екосистема
Анотація: Підручник має на меті допомогти студентам оволодіти системою знань з управління стартап проєктами на всіх етапах їх життєвого циклу - від виникнення інноваційної ідеї до створення успішного бізнесу. У підручнику розглянуті сучасні теоретичні підходи до менеджменту стартапів, висвітлений світовий та вітчизняний досвід розроблення стартап проєктів. Засвоївши навчальні розділи підручника, студенти зможуть визначити доцільність реалізації того чи іншого стартап проєкту, зважити його переваги та недоліки, побудувати життєздатну бізнес-модель, визначити шляхи маркетингового просування, оцінити інвестиційну привабливість та ефективність стартапу у заданих умовах, обрати шляхи інвестування проєкту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Утримувачі документа:
Національного технічного університету України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського

Дод.точки доступу:
Гавриш, О. А.
Дергачова, В. В.
Кравченко, М. О.
Ситник, Н. І.
Жигалкевич, Ж. М.
Бояринова, К. О.
Гук, О. В.
Мохонько, Г. А.
Дергачов, Є. В.
Копішинська, К. О.
Національний технічний університет України . Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
005.342:005.7(075.8)
У 67


   
    Управління стартапами [Електронний ресурс] : підручник : для здобувачів вищої освіти за економічними спеціальностями / О. А. Гавриш [та ін.] ; редактор О. А. Гавриш ; Національний технічний університет України, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського. - Електронні текстові дані. - Київ : Політехніка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. - 716 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Організаційний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний проєкт -- бізнес-ідея -- бізнес-моделювання -- маркетинг -- команда -- менторинг -- інвестиції -- бізнес-планування -- масштабування -- стратегування -- півот
Анотація: У підручнику узагальнено найефективніші практики успішних інноваційних підприємців, представлено сучасні теоретичні засади стартапменеджменту, висвітлено світовий та вітчизняний досвід розвитку стартапів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Утримувачі документа:
Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського

Дод.точки доступу:
Гавриш, О. А.
Бояринова, К. О.
Кравченко, М. О.
Копішинська, К. О.
Гавриш, О. А. \редактор.\
Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
347.77/.78(075.8)
Д 42


    Джунь, В’ячеслав Васильович.
    Право інтелектуальної власності [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів вищих навчальних закладів / В. В. Джунь ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Електронні текстові дані. - Київ : Персонал, 2017. - 428 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-02-0158-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--Інтелектуальна власність--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
дуалізм -- суб’єктивні права -- майнові права -- авторське право -- сіміжні права -- торговельна марка -- комерційне найменування -- географічне зазначення -- промислові зразки -- винаходи -- корисні моделі -- наукове відкриття -- конкуренція
Анотація: Навчальний посібник розкриває зміст права інтелектуальної власності, зокрема його загальні засади і положення, міжнародну та державну системи правової охорони інтелектуальної власності, окремих об’єктів права інтелектуальної власності, питання недобросовісної конкуренції. Кожна з лекцій містить навчальний матеріал і джерела з теми, що включають нормативно-правові документи, судову практику, перелік наукової, довідкової і навчальної літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://maup.com.ua
Утримувачі документа:
Міжрегіональна академія управління персоналом

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
004.738.5(075.8)
П 91


    Пушкар, Олександр Іванович.
    Культура цифрових медіа [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. І. Пушкар, Є. М. Грабовський ; редактор: О. С. Вяткіна, Н. І. Ганцевич ; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. - 164 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Самостійне електронне тестове мережеве видання. - Бібліогр.: с. 159-161. - ISBN 978-966-676-844-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп'ютерні науки--Комп'ютерні мережі--Інтернет--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
медіакультура -- вебмедіатекст -- користувацький інтерфейс -- культура інтернету -- культура комунікацій -- віртуальний тур
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто ключові особливості медіакультури як складової культурного простору сучасного інформаційного суспільства. Систематизовано культурологічні засади створення електронних мультимедійних видань в умовах постіндустріального суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.hneu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Дод.точки доступу:
Грабовський , Євген Миколайович
Вяткіна, О. С. \редактор.\
Ганцевич, Н. І. \редактор.\
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
79:005.2(075.8)
З-48


    Зеленська, Лариса Михайлівна.
    Івент-менеджмент [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Л. М. Зеленська ; редактор О. Бугайова ; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Електронні текстові дані. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 148 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 127-132. - ISBN 978-966-452-282-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Менеджмент мистецтва--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
потреба -- мотив -- HR-подія -- івент-агенство -- івент-проєкт
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто теоретичні засади, історію розвитку та сучасний стан івент-менеджменту як наукової дисципліни та сфери професійної діяльності. Проаналізовано терміносистему івент-менеджменту; розкрито тенденції формування і структуру ринку івент-послуг в Україні та світі; охарактеризовано типо-видову класифікацію івентів; визначено особливості й пріоритетні напрями діяльності івент-агентств як суб’єктів бізнесової та соціокультурної сфери; описано алгоритм підготовки й реалізації івент-проектів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elib.nakkkim.edu.ua
Утримувачі документа:
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Бугайова, Оксана \редактор.\
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2022. - 210 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Антонова, Н. М. Теоретичний огляд проблеми дискалькулії / Н. М. Антонова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .10
Віркієвська, А. В. Диференціальна діагностика акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії / А. В. Віркієвська, М. І. Берегова. - С .13
Воробйова, В. В. Су-Джок терапія в розвитку мовлення дитини / В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. - С .18
Гавриш, К. О. Організаційні умови дистанційного логопедичного супроводу дітей-білінгвів із ТПМ / К. О. Гавриш, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. - С .23
Герасимик, А. І. Розвиток фонемного синтезу у дошкільників / А. І. Герасимик, М. І. Берегова. - С .25
Голубцова, А. С. Профілактика голосових порушень у дорослих / А. С. Голубцова, М. І. Берегова. - С .27
Данієлян, Л. Р. Особливості голосової функції у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / Л. Р. Данієлян, М. І. Берегова. - С .30
Добрянська, І. С. Теоретичний аспект формування навичок поскладового читання у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / І. С. Добрянська, Н. В. Савінова. - С .33
Єлаш, Т. В. Поняття «мовленнєвої готовності» дітей до школи / Т. В. Єлаш, М. І. Берегова. - С .40
Закусілова, І. А. Вивчення лексичної та граматичної компетентності дітей старшого дошкільного віку / І. А. Закусілова, М. І. Берегова. - С .44
Іванченко, А. С. Профілактика голосових розладів у дітей / А. С. Іванченко, М. І. Берегова. - С .51
Каліновська, Д. В. Методика логопедичної роботи на ранньому етапі відновлення при афазії / Д. В. Каліновська, В. А. Кисличенко. - С .54
Ковалевська, Д. О. Формування навичок словозміни у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня / Д. О. Ковалевська, М. І. Берегова. - С .56
Кошлак, К. Д. Формування графо-моторних навичок у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / К. Д. Кошлак, М. І. Берегова. - С .61
Крамаренко, Т. В. Профілактика голосових розладів у підлітків / Т. В. Крамаренко, В. А. Кисличенко. - С .65
Кудря, М. А. Сутність та особливості дизартрії у дітей старшого дошкільного віку / М. А. Кудря, М. І. Берегова. - С .69
Лаврівська, Т. В. Профілактика порушень письма і читання у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня / Т. В. Лаврівська, М. І. Берегова. - С .74
Лопатнюк, В. В. Корекція порушень фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / В. В. Лопатнюк, М. І. Берегова. - С .75
Лунько, С. В. Діагностика апраксичних розладів при аферентній моторній афазії / С. В. Лунько, М. І. Берегова. - С .81
Мельник, А. О. Особливості оптичної дисграфії у молодших школярів з дизартрією / А. О. Мельник, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .84
Мєсяц, В. Ф. Корекція звуковимови у молодших школярів в умовах дистанційного навчання карантинного періоду через захворювання на COVID-19 / В. Ф. Мєсяц, Н. В. Савінова. - С .86
Наймушина, В. Ю. Вплив музики на м’язову систему та мовленнєве дихання / В. Ю. Наймушина, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .90
Нездатна, А. Ю. Теоретико-методологічні основи формування навичок декодування зовнішньої інтенції у дітей з тяжкими порушеннями мовлення / А. Ю. Нездатна, Н. В. Савінова. - С .93
Однорога, С. С. Особливості графо-моторних навичок у дітей з кірковою дизартрією / С. С. Однорога, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .99
Озерова, Г. Р. Застосування технічних засобів в системі корекційної роботи з подолання заїкання у дітей шостого року життя / Г. Р. Озерова, М. І. Берегова. - С .103
Опеньчук, К. О. Симптоматика і механізми виникнення афазії / К. О. Опеньчук, М. І. Берегова. - С .107
Пітінова, К. С. Відновлення письма і читання при акустикогностичній сенсорній афазії / К. С. Пітінова, М. І. Берегова. - С .109
Пташкіна, В. І. Особливості формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей з ООП / В. І. Пташкіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .111
Половка, Вікторія Ігорівна. Профілактика заїкання в дошкільному віці / Вікторія Ігорівна Половка, Марія Ігорівна Берегова. - С .114
Расторгуєва, І. В. Загальні засади організації допомоги батькам дітей з РАС / І. В. Расторгуєва, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .116
Регеда, К. В. Теоретичний аспект використання альтернативних технологій як засобу формування комунікативних умінь у дітей з раннім дитячим аутизмом / К. В. Регеда, Н. В. Савінова. - С .120
Романенко, М. С. Комплексна система вправ, що спрямована на корекцію артикуляційно-моторної пластичності у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / М. С. Романенко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .129
Рябоконь, А. Є. Напрямки логокорекційної роботи з дітьми із дитячим церебральним паралічем / А. Є. Рябоконь, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .131
Скиба, А. А. Особливості формування просодичних компонентів мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / А. А. Скиба, М. І. Берегова. - С .140
Скороход, О. О. Комунікативні бар’єри дітей з моторною алалією в умовах дистанційних корекційно-розвиткових занять / О. О. Скороход, Н. В. Савінова. - С .143
Слащова, А. К. Розвиток мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку 5 року життя із заїканням / А. К. Слащова, М. І. Берегова. - С .145
Ставніченко, С. О. Теоретичний аспект формування санітарно-гігієнічних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / С. О. Ставніченко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .147
Старєнкова, В. М. Вербальний супровід опису продуктивних дій на уроках праці з дітьми з інтелектуальними порушеннями / В. М. Старєнкова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .151
Тіхон, Ю. В. Характеристика творчого зв’язного висловлювання дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Ю. В. Тіхон, М. І. Берегова. - С .155
Тимчук, О. М. Сутність поняття «профорієнтаційна діяльність» з дітьми із особливими освітніми потребами / О. М. Тимчук, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. - С .159
Удовенко, В. Г. Особливості немовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку при дизартрії / В. Г. Удовенко, М. І. Берегова. - С .163
Федорчук, Н. Ю. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією / Н. Ю. Федорчук, О. Г. Білюк. - С .167
Федякіна, А. С. Діагностика порушень звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією і стертою дизартрією / А. С. Федякіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .169
Храпова, Л. Є. Формування санітарно-гігієнічних умінь та навичок у дітей із сенсорними порушеннями в епiдемiчно-ускладнених умовах в інклюзивному середовищі / Л. Є. Храпова, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .172
Черкас, О. О. Застосування дидактичних ігор та вправ у формуванні мовленнєвої та комунікативної компетентності дітей з ТПМ / О. О. Черкас, В. І. Галущенко. - С .177
Шамров, Н. В. Особливості розвитку інтонаційної складової мовленнєвої діяльності у дошкільників / Н. В. Шамров, М. І. Берегова. - С .184
Шевчук, І. В. Методика формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / І. В. Шевчук, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .187
Шиманець, Златослава Миколаївна. Продуктивна діяльність у дистанційній логопедичній практиці / Златослава Миколаївна Шиманець, Наталія Володимирівна Савінова. - С .190
Яницька, Ю. Ю. Психолого-педагогічна характеристика та особливості просодичних компонентів у старших дошкільнят з дизартрією / Ю. Ю. Яницька, М. І. Берегова. - С .192
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, застосування технічних засобів в системі корекційної роботи, теоретичних та практичних аспектів формування життєво важливих навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
373.2:376
А 43


   
    Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти [Електронний ресурс] = Actual Problems of Preschool and Special Education : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. / Рівненський державний гуманітарний університет. - Електронні текстові дані. - Рівне : Видавець О. Зень, 2021. - 191 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-601-392-1 : Б. ц.
    Зміст:
Войтович, Оксана. Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті / О. Войтович. - С .10
Врочинська, Людмила. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. - С .12
В’юнник, Вікторія. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя / В. В’юнник. - С .14-15
Гаєвська, Анастасія. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ / А. Гаєвська. - С .16-17
Горопаха, Наталія. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку / Н. Горопаха, М. Данилюк. - С .18-19
Горопаха, Наталія. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні / Н. Горопаха, О. Дякова. - С .20-21
Горопаха, Наталія. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку / Н. Горопаха, Н. Євгейчук. - С .22-23
Горопаха, Наталія. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO / Н. Горопаха, О. Зух. - С .24
Горопаха, Наталія. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання / Н. Горопаха, В. Литман. - С .25-28
Горопаха, Наталія. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості / Н. Горопаха, І. Московчик. - С .29
Горопаха, Наталія. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників / Н. Горопаха, Н. Хомич. - С .30-32
Джеджера, Клавдія. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку / К. Джеджера, Н. Лантух. - С .33-34
Джеджера, Клавдія. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / К. Джеджера, І. Піддубна. - С .35-36
Джеджера, Клавдія. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності / К. Джеджера, Я. Фесюк. - С .37-39
Дичківська, Ілона. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку / І. Дичківська, Ю. Бринскіх. - С .40-41
Дичківська, Ілона. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення / І. Дичківська, А. Мазур. - С .42-44
Дичківська, Ілона. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення / І. Дичківська, І. Сакалош. - С .45-46
Дичківська, Ілона. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової / І. Дичківська, І. Улюкаєва. - С .47-49
Загородня, Людмила. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM / Л. Загородня. - С .50-51
Козак, Людмила. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності / Л. Козак, С. Федорова. - С .52-53
Козлюк, Ольга. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень» / О. Козлюк. - С .54-56
Козлюк, Ольга. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем / О. Козлюк, І. Беднарчук. - С .57-58
Козлюк, Ольга. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників / О. Козлюк, І. Вишневська. - С .59-61
Козлюк, Ольга. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів / О. Козлюк, О. Гаврилюк. - С .62-63
Козлюк, Ольга. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників / О. Козлюк, З. Грипич. - С .64-65
Козлюк, Ольга. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку / О. Козлюк, Ю. Грицай. - С .66-68
Козлюк, Ольга. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку / О. Козлюк, Н. Лозян. - С .69
Козлюк, Ольга. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки / О. Козлюк, К. Мощук. - С .70-72
Кондратець, Інна. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти / І. Кондратець. - С .73-74
Косарєва, Галина. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії / Г. Косарєва. - С .75-76
Косарєва, Галина. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням / Г. Косарєва, Н. Ворощук. - С .77-78
Косарєва, Галина. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення / Г. Косарєва, Л. Заморська. - С .79-80
Косарєва, Галина. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру / Г. Косарєва, С. Серикина. - С .81-82
Косарєва, Галина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією / Г. Косарєва, О. Сива. - С .83-84
Косарєва, Галина. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї / Г. Косарєва, С. Хлистік. - С .85-86
Косарєва, Оксана. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами / О. Косарєва, Д. Баранчук. - С .87-88
Косарєва, Оксана. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи / О. Косарєва, К. Варейчук. - С .89-90
Косарєва, Оксана. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку / О. Косарєва, С. Мельничук. - С .91-92
Косарєва, Оксана. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру / О. Косарєва, Г. Тертична. - С .93
Косарєва, Оксана. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО / О. Косарєва, А. Степанець. - С .94-95
Косарєва, Оксана. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри / О. Косарєва, Б. Тимошок. - С .96-97
Кравець, Любов. Виховання «Мислення вищого порядку» / Л. Кравець. - С .98-100
Маліновська, Наталія. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги / Н. Маліновська, О. Голуб. - С .101
Маліновська, Наталія. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності / Н. Маліновська, Т. Кондратюк. - С .102-103
Маліновська, Наталія. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання / Н. Маліновська, І. Крючкова. - С .104-105
Маліновська, Наталія. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ / Н. Маліновська, С. Лічна. - С .106-107
Маліновська, Наталія. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя / Н. Маліновська, А. Макарець. - С .106-107
Маліновська, Наталія. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти / Н. Маліновська, Т. Музичук. - С .109-110
Маліновська, Наталія. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників / Н. Маліновська, Х. Мурдза. - С .111-112
Марєєва, Тетяна. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення / Т. Марєєва. - С .113-114
Машовець, Марина. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / М. Машовець, А. Карнаухова. - С .118-119
Павлюк, Тетяна. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами / Т. Павлюк. - С .120
Павлюк, Тетяна. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури / Т. Павлюк, С. Кутянська. - С .121-123
Павлюк, Тетяна. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності / Т. Павлюк, Д. Мельничук. - С .124-125
Павлюк, Тетяна. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук» / Т. Павлюк, Ю. Музичук. - С .126-127
Павлюк, Тетяна. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики / Т. Павлюк, Н. Петришина. - С .128
Павлюк, Тетяна. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом / Т. Павлюк, О. Сидорчук. - С .129-130
Павлюк, Тетяна. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ / Т. Павлюк, В. Тишкун. - С .131-133
Павлюк, Тетяна. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції / Т. Павлюк, І. Чучман. - С .134-136
Павлюк, Тетяна. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів / Т. Павлюк, В. Швед. - С .134-136
Павлюк, Тетяна. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками / Т. Павлюк, О. Штокало. - С .138-139
Павлюк, Тетяна. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку / Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. - С .139
Половіна, Олена. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики / О. Половіна. - С .140-141
Руденко, Наталія. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання / Н. Руденко, М. Баландюк. - С .142-144
Руденко, Наталія. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук / Н. Руденко, М. Винар. - С .145
Руденко, Наталія. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією / Н. Руденко, Д. Заїка. - С .146-147
Руденко, Наталія. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки / Н. Руденко, І. Крутяк. - С .148-149
Руденко, Наталія. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення / Н. Руденко, Х. Мурдза. - С .150-152
Руденко, Наталія. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії / Н. Руденко, Т. Скляревська. - С .153-154
Руденко, Наталія. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку / Н. Руденко, Л. Шевцова. - С .155-156
Сторож, Олена. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри / О. Сторож, М. Попик. - С .157
Трачук, Марина. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору / М. Трачук. - С .158-160
Фасолько, Тетяна. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій / Т. Фасолько. - С .161-162
Федорова, Федорова. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти / Н. Федорова. - С .163-164
Федорова, Наталія. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень / Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. - С .165-166
Ферт, Ольга. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії / О. Ферт, Н. Воробей. - С .167-168
Ферт, Ольга. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки / О. Ферт, А. Гатауліна. - С .169-171
Шадюк, Ольга. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі / О. Шадюк, О. Солодуха. - С .174-175
Шостак, Ольга. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки / О. Шостак, І. Вахнюк. - С .176-177
Шостак, Ольга. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування / О. Шостак, А. Солоненко. - С .178-180
Шостак, Ольга. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку / О. Шостак, К. Хондока. - С .181-182
Юрчук, Олексій. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення / О. Юрчук, Я. Тишинська. - С .183-185
Янцур, Любов. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності / Л. Янцур, О. Столярчук. - С .186-187
Янцур, Любов. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації / Л. Янцур, А. Іваненко. - С .188-190
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка --Спеціальна освіта--З’їзди і конференції

Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
377.3:7.012.071.1
А 45


    Алєксєєва, Світлана.
    Підготовка майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри: теорія і практика [Електронний ресурс] : монографія / С. В. Алєксєєва ; редактор В. О. Радкевич ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Міленіум, 2018. - 484 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 435-438. - ISBN 978-966-8063-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна підготовка--Дизайнери--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
новаторство -- прагматизм -- методологічний підхід -- модель підготовки -- інноваційні технології
Анотація: У монографії розкрито проблему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри, проаналізовано досвід підготовки майбутніх дизайнерів в країнах світу. Викладено авторську концепцію, методичні засади, обґрунтовано модель і методичну систему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

Дод.точки доступу:
Радкевич, В. О. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут професійно-технічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
001.891(075.8)
М 54


   
    Методологія та організація наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. С. Добронравова [та ін.] ; редактор: І. С. Добронравова, О. В. Руденко ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ВПЦ Київський університет, 2018. - 608 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-439-974-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Методологія--Організація--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наука -- метод -- методологія -- методологічна система -- емпіричне дослідження -- теоретичне дослідження -- нелінійна наука -- методологічні засади психології
Анотація: Розглянуто роль науки і наукових досліджень у сучасному світі та питання технології виконання наукового дослідження студентами і молодими науковцями. Докладно охарактеризовано проблеми, що пов'язані з методологією та організацією науково-дослідницької діяльності: визначення об'єкта і предмета, методології і методів дослідження, способи збирання інформації, оформлення результатів наукових пошуків у вигляді наукових, магістерських робіт, тез, статей, монографій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.philsci.univ.kiev.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Добронравова, І. С.
Руденко, О. В.
Сидоренко, Л. І.
Цимбалюк, Н. М.
Чуйко, В. Л.
Білоус, Т. М.
Іванов, І. І.
Комар, О. В.
Кравчук, А. А.
Павлов, Ю. В.
Петрущенков, С. П.
Пипич, А. І.
Савинська, І. В.
Чайка, Я. М.
Добронравова, І. С. \редактор.\
Руденко, О. В. \редактор.\
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
376:373.3.091(075)
У 92


   
    Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. І. Прохоренко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 162 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 158-159. - ISBN 978-617-09-6785-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні засади навчання -- корекційні прийоми навчання -- методичні прийоми навчання -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено матеріали щодо сучасних форм організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі, зокрема в інклюзивних закладах освіти; наведено авторські підходи до вирішення проблем розвитку і соціалізації таких дітей, окреслено теоретико-методологічні засади та запропоновано психолого-педагогічні моделі допомоги особливим дітям у процесі їх навчання. Практичні завдання, що їх містить посібник, спрямовані на оволодіння учнями необхідними вміннями й навичками і стануть у пригоді вчителям під час визначення змісту й умов проведення корекційно-розвивальної роботи, за добору спеціальних методів, способів і форм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка

Дод.точки доступу:
Прохоренко, Л. І.
Бабяк, О. О.
Засенко, В. В.
Ярмола, Н. А.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)