Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (889)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (157)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=значення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І 99
Назва : Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1
Вихідні дані : Київ: Університет Україна, 2020
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна педагогіка
Зміст : Секція 1 ; Out of school activities of students with learning difficulties/ L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы/ D. Alifanovienė, O. Šapelytė. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія»/ С. А. Нігородова [и др.]. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю/ Н. А. Андреєва. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ/ О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва/ О. І. Бойко. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном/ В. П. Васіч. Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі/ Л. В Горова-Вершиніна. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ К. В. Гуріна. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня/ Т. О. Довженко. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі/ Я. Драч. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження/ В. С. Жмудь. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини/ В. М. Заіка, С. В. Селецька. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти/ О. Ю. Закусило. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах/ М. Іванчук. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності»/ Л. В. Ільницька. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами/ О. А. Кірієнко. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи/ Є. К. Калита. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір/ В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту/ С. О. Киричук. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я/ О. С. Ковтун. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю/ О. Козла. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання/ О. П. Колісник. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес/ М. Колодій. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва/ О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості/ К. В. Коперлян. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах/ А. А. Коровіцька. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід/ Л. С. Кравчук. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання/ В. М. Красножон. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти/ В. В. Крупа. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій/ Н. С. Крутік. Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами/ О. А Куторжевська. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу/ Л. І. Куторжевська. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами/ Д. Д. Лаба. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ Є. Е. Ликов. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання/ О. В. Литовченко. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі/ Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах/ Н. В. Любенко. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра/ В. В. Ляшенко. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі/ К. Л. Мілютіна. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання/ О. А. Малоголовка. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій/ Л. Б. Мамедова. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства/ А. Ю. Мельник. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні/ Р. Р. Мурга. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій/ Л. І. Онишків. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади/ Н. О. Островська, С. Е. Клик. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку/ Л. І. Пітик. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства/ П. Пертренко. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями/ Т. Продиус. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями/ І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства/ Т. В. Русова. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід/ Е. Г. Рустамова. Інклюзивна освіта в Німеччині/ Н. О. Рябокінь. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи/ В. Ю. Савченко. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти/ О. І. Савчук. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю/ Т. В. Соболь. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття/ В. С. Стеблянко. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі/ М. М. Філоненко, З. М. Шевців. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю/ С. Фрундіна. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду/ О. В. Чуйко. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти/ М. М. Шпілевська. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю/ В. В. Шумейко. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи/ В. І. Ярмоленко. Секція 3 ; Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання/ Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти/ Б. І. Артеменко. Особливі школи Німеччини/ О. В. Бабаєва. Питання інклюзивного навчання в Україні/ Н. А. Бусняк. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами/ І. В. Головач. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. С. Гомонова. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження/ Я. Ю. Загутіна-Візер. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ/ В. М. Матвійчук. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку/ П. Е. Нагорна. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа/ В. Я. Пупишева. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів/ В. І. Пуча. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ Е. Г. Рустамова. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників/ Н. А. Сєдова. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Сливинська. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання/ І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами/ Є. Львович. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні/ О. П. Мазуркевич. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи/ А. Р. Цимбалюк. Секція 6 ; Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України/ Г. М. Аванесян. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти/ Р. О. Басенко. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю/ О. О. Бригінець. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі/ Д. С. Грамм. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Гудим. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення/ Д. О. Депутат. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів/ Т. В. Доманська. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища/ Г. В. Дубенко. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час/ Д. О. Журавський. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті/ І. О. Журба, О. В. Ядвіга. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі/ В. Ф. Коваленко. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні/ Б. В. Лідіч. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти/ І. А. Лісний, М. А. Лісовець. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції/ П. М. Лісовський. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні/ В. О. Макаров. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю/ С. С. Пікалюк. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві/ Я. С. Пасічник. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу/ А. А. Попов. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів/ І. В. Ромець. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю/ О. Рязанцев, Н. Рязанцева. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю/ Н. А. Семенюк. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти/ М. А. Скрипнікова. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища/ Д. В. Соловйов. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями/ Д. Л. Стрілко. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства/ Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти/ С. П. Товста. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами/ Н. В. Фесенко. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи/ І. В. Фисун, К. М. Самойлік. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення/ В. В. Черкас. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти/ О. В. Чорна. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин/ А. А. Якименко. Секція 8 ; Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину/ І. В. Войціх. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови/ О. О. Клейман. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання/ О. О. Колінько. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти/ Г. О. Мар’янович. Виявлення атак у мобільних радіомережах/ В. В. Проценко. Дослідження прокладання оптичного кабелю/ В. В. Проценко. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу/ Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті/ В. Чорнобай. Огляд інформаційних технологій правознавства/ А. В. Юрченко.
Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01/І 66
Назва : Інноваційні культурно-мистецькі аспекти в сучасній картині світу [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (11-13 вересня 2019 р.)
Вихідні дані : Херсон: ХНТУ, 2019
Кільк.характеристики :431 с
Колективи : Херсонський національний технічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-97932-2-5: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01
Предметні рубрики: Мистецтво-- Культура-- Інновації
Зміст : Проблеми новітньої морфології аудіовізуального мистецтва як складова культурологічних дискусій/ З. І. Алфьорова. Color and shape/ А. Graham. Emotionality and the subconscious in abstract expressionism/ А. Ohta. The philosophy of plastic form and surface in ceramics/ Е. Kao. Painting of authors ceramic tableware in the arts and crafts of Іtaly/ G. Ranieri. Ceramics as contemporary art expression/ H. Xu. The beauty of imperfection/ de Grint J. Van. The role of costume in cultural-educational and nationally oriented recreations for children/ G. Panagiotis, M. Artemenko. Особливості розвитку та зміни дизайну соціальних мереж/ О. В. Чепелюк, В. В. Сидоренко. Individual originality vs social originality/ Asmaz А. Ceren. Cognitive science of art and aesthetic perception/ D. Cycleback. Ritual and diaspora/ Tan Damanik. Семіотика образотворчого мистецтва ХХ століття в дизайні інтер'єру у урбанізованому суспільстві/ О. Б. Агуф. 60-ті роки ХХ століття як визначальні в сучасному мистецтві/ А. А. Білик. Культурологічні особливості обряду ініціації в мультиплікаційному фільмі "Моана"/ В. В. Горлачова. Мурал – мистецький виклик соціальним та екологічним проблемам сучасного суспільства/ Н. А. Лоліна. Значення мистецтвознавчої оцінки митця на онлайн-платформах для торгівлі творами мистецтва/ Ю. М. Новачинський. Craquelure as an artistic and decorative effect in modern ceramics/ G. Soltyszewski. A look at the own action of the social sculptor/ Colmenares М. Carrillo. Хрономорфія художнього твору як аксіологічний засновок його реставрації/ А. О. Пучков. Інформаційна культура як спосіб самовираження в умовах цифрового суспільства/ Г. О. Райко, А. С. Строгіна. Історичний аспект розвитку фортепіанного мистецтва Тернопільщин у ХХ столітті/ О. В. Спольська. Пошуки вирішення екологічних проблем на Венеціанській бієнале/ А. А. Білик, Ю. Р. Стефуришина. Від мистецтва інсталяцій до генеративного дизайну/ М. Й. Маркович. Костюм як елемент рекреаційних заходів в туризмі/ М. П. Артеменко. Регіональний соціокультурний контекст діяльності театру в Україні/ Л. С. Ванюга, М. Л. Бажанов. Images and heroes of metal sculptures of Тhierry Lauwers/ А. Labejof. Beautiful world of jewelry art by Hiyu Hamasaki/ H. Hamasaki. The motives of asian painting in the works of Ina Petersen / I. Petersen. Художники-модельєри чоловічого одягу в Україні в 1970-80-х роках/ Ю. О. Костогриз, О. Д. Герасименко, К. Л. Пашкевич. "Yakimono" concept in works of Yoshimi Iwata/ Y. Iwata. Матеріалізована у зображенні пісня Миколи Колядка/ Г. О. Лисенко. Образно-пластичні особливості пленерних пейзажів Остапа Патика/ І. Ю. Прокопчук. Ковалі-художники Київського мистецького осередку Ілля Поп'юк, Володимир Бєлоконь, Сергій Фірсов / С. В. Роготченко. Creative contribution of Еwa Вardadin/ А. Rogólska. Crossing borders/ В. Esser, W. Horn. The art of enamel by Barbara Nalepa/ B. Nalepa. Modern art in context of creativity of Carmen Imbach/ C. Imbach. The textile as a lived experience of absence/ Marchetti O. Santos. The butterfly effect by Valentin Bakardjiev/ V. Bakardjiev. Emancipated bodies series/ V. D’Angelo. Трансформація художньої мови кераміки тернопільського митця Євгена Овчарика/ С. О. Вольська. Творча спадщина Михайла Гаврилка/ Н. М. Гірна. Творчий внесок Богдана Антківа у розвиток театрального митстецтва Галичини/ М. В. Кирея. Перцепції індустріального мінімалізму в проектах Наото Фукусави/ В. І. Кругляк. Еволюція світла в живописі Олександра Мурашка/ О. О. Мосендз. Оригiнальнiсть постатi Домiнiка Де Ля Флiза в контекстi розвитку української культури/ Н. П. Паранько. Виставкова діяльність гурту "Палітра"/ Н. В. Рублевська. Монументальна художня творчість Миколи Івановича Мазура/ А. В. Селезньова. Роль митця в культурологічно-мистецькому просторі від Давнього Єгипту до Відродження/ О. М. Сергієнко, Н. М. Чуприна. Мистецтвознавчий аналіз шевченківських видань Івана Труша/ Ю. В. Ямаш. Гротеск з українським характером Тетяни Іваненко/ І. Г. Черкесова. Creative contribution of Еrica Сampos/ Campos Е. Érica, F. Monteiro. Reflections on the visual innovation design of print public service advertisements in the new media era/ Р. Jun. Алфавітні шрифти: характер та призначення/ Т. О. Іваненко. Проектна сутність абстракції у динамічних візуально-графічних системах навчального простору/ Н. В. Скляренко. Graphic design in the works of Аdrian Мarcucci/ А. Marcucci. Contemporary art photography by Вrian Нallas/ В. Hallas. An aesthetic of unstable equilibrium and blurred boundaries/ D. Torrent. Акцент як засіб комунікації в дизайні вивісок/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Особливості дизайну українських співаників духовних пісень (1990–2010-ті рр.)/ О. Л. Зосім. Семіотика в дизайні плакату/ М. В. Потапенко, М. В. Потапенко. Плакат як візуально-комунікативна практика: місце і роль/ О. Д. Гладун. Медійний простір як нова основа для розвитку сучасної карикатури/ А. А. Білик, А. А. Федорова. Дослідження особливостей дизайну та вимог до піктограм/ В. С. Шевчук. Virtual advertising implementations in Turkey: examples of football and basketball matches/ M. Tomak. Дизайн-анімація. Візуально-образна мова/ Н. Г. Романенко, О. О. Стець. Автоматизація процесу розробки ресурсів у мультимедійному дизайні/ А. О. Фефелов. Прояв ознак "віртуальної дійсності" в кінематографі/ А. М. Алфьоров. Огляд інтерфейсу мобільних рольових ігор з позиції гравця/ Г. Н. Полєтаєва, М. І. Жукова. Фактура як засіб виразності в анімації/ Г. Н. Полєтаєва. / К. Ladon ; Research of the painting into the pixels. Conceptual principles of modern land art in Japan/ Т. Ikezawa. Spatial installation in formation of an aesthetically complete and human-friendly living environment/ Gyu Kim Jae. Analysis of the development trends of light design/ О. Chernysh, R. Khynevych. Мала скульптурна пластика у формуванні дизайну сучасного інтер‘єру/ Р. К. Вільгушинський. Сакральна архітектура Тернопілля у творчості архітектора Михайла Нетриб‘яка/ Н. М. Дацюк. Духовність предметно-просторового середовища, як альтернатива сучасному технократичному дизайну (на прикладі архітектури Штайнера)/ Р. В. Кюнцлі, А. В. Степанюк. Використання комбінаторного принципу LEGO в проектуванні меблів для дітей/ Н. М. Литовченко. Трансформації сприйняття художнього образу в об‘єктах "art public" Олексія Золотарьова та сергія Шауліса/ Т. В. Міронова. Розвиток сучасної сакральної архітектури на Тернопіллі/ М. М. Нетриб’як. Градація світлості текстилю як засіб формування сучасного предметно-просторового середовища/ О. П. Сумська. Графічне зображення на стінах навчального середовища/ О. В. Романюк. Концептуальні підходи до проектування дитячого ігрового середовища в закладах громадського призначення/ Ю. С. Бондарчук. Практичні напрямки інженерного формотворення в дизайні меблів/ Р. М. Купчик. Оптимізація процесу пошуку проектного рішення в роботі дизайнера/ І. О. Жуков. Текстиль у дизайні виставкового стенду/ В. Є. Овчарек, Т. В. Волинець. Фοрмοтвοрча рοль декοративнοгο світлення в ландшафтнο- архітектурнοму середοвищі/ Г. М. Тοбілевич. Дизайн архітектурно-просторових рішень в контексті сучасного урбанізму/ Г. Г. Фесенко, Т. Г. Фесенко. Арт-простір у контексті формування креативного простору міст/ І. О. Яковець, В. Ю. Овчаренко. 3D-друк у контексті проектування предметного середовища/ І. О. Яковець, М. В. Тертишник. Дизайн и производство мебели в контексте программ инновационного научно-технического развития Китая/ В. Веньцзюнь. Бутик-готель як об'єкт проектування та історія його формування/ Х. Сінї. Spiral as an image and formative concept in sculpture/ G. Rotondo. Basic principles of interior design for children‘s rehabilitation centers/ O. Hnatyshyn. Екологічний фактор формування предметнопросторового середовища та об'єктів дизайну зеленого туризму/ О. П. Сандік. Art-space compression: a case of "art rooms" as an art gallery/ Asmaz А. Ceren. The art of working with wood by Frédéric Bignon/ F. Bignon. Nothing is routine, nothing is same/ A. Taniguachi. Application features of polychrome effects in a metal sculpture/ Jeldes G. Vargas. Становлення та розвиток моди у ХХ - початку ХХІ століть/ Є. О. Головчанська, М. В. Колосніченко. The creative process of 21st century jewelry/ Е. Garcia. The art of combining jewelry and textiles/ F. Maranda. Murano glass jewels by Caterina Zucchi/ C. Zucchi. Egyptian folklore teams models of the popular clothing between originality and technology/ E. ElNashar. About the sixth part of the genesis cycle, entitled cloning/ D. Pejkovic. Підходи до дизайну одягу в контексті етичної моди/ А. М. Векліч, Р. В. Корсінов, Т. Ф. Кротова. Розвиток інноваційних технологій у виробництві екологічних тканин/ А. Ю. Гахова, І. І. Єременко. Деконструкція у дизайні одягу/ О. В. Герасімова, І. І. Єременко. Аналіз напрямів розвитку концепції свідомої моди/ О. В. Захаркевич, Ю. В. Кошевко, А. В. Селезньова. Світові тенденції використання вторинної сировини у дизайні спортивного взуття/ М. В. Назарчук, Г. В. Єфімчук. Гармонізація параметрів людини в дизайнпроектуванні аксесуарів з авторськими орнаментальними принтами/ О. М. Цимбал. Дизайн-проектування авторських колекцій одягу на основі природних джерел творчості/ Л. В. Краснюк, Л. В. Краснюк, Ю. В. Кошевко. "Від площини до форми" або модна ілюстрація як формат живої комунікації/ Н. В. Миргородська, О. П. Тимошенко. Инновационные технологии оформления текстиля для одежды/ С. Г. Захарова. Вопросы композиции в художественной росписи по ткани/ Т. В. Малик. Дослідження оздоблення народного костюма – невід‘ємний атрибут дизайн-проектування сучасного одягу/ С. С. Матвійчук, С. Ф. Ціцей. Ілюзія естетизованого добробуту як форма мислення, яка відображається в іллюстрації ар-деко/ Н. В. Миргородська. Підхід до проектування колекції жіночого одягу у фольклорному стилі/ А. І. Рубанка, Н. В. Остапенко, Ю. І. Добровольскас. Сучасна повсякденна мода в стилі Сasual у формуванні обличчя міського середовища/ М. П. Артеменко, О. Б. Волкомор. Топографічна організація орнаментики у костюмах Rei Kawakubo/ О. В. Якимчук, О. Ю. Родзік. Innovative technologies in the manufacture of jewellery and art objects of Dimitar Stankov/ D. Stankov. Diversity of creative potential of Ewa Latala/ E. Latala. Українська національна ідентичність у формуванні дизайну інтер‘єрів культових споруд/ Р. В. Одрехівський. Пошуки національного стилю в сакральній архітектурі Галичини/ О. М. Дячок. Творча спадщина Івана Югасевича у мистецькому розвитку української рукописної книги середини ХVІІІ початку ХІХ століть/ О. І. Сопко. Проблеми, ризики та нові тенденції розвитку дизайну України/ В. П. Гавронський. Принципи формоутворення об‘єктів ленд-арт на прикладі авторського проекту "Стихії"/ О. С. Гальчинська, К. Л. Пашкевич. Художники ХБК/ С. М. Довгань, Ю. А. Молотніков. Вплив соціального сприйняття на дизайн текстилю/ О. А. Кондратюк. Роль дизайну в стратегії інноваційного розвитку України/ І. З. Пилипів. Дослідження виникнення і розвитку мистецтва витинанки в Україні. Періодизація/ Ю. О. Стульнікова. Писанка – український народний витвір мистецтва/ Н. Б. Гащин. Український стиль у сучасному дизайні інтер‘єру як елемент екологізації суспільства/ Н. В. Мироненко, Н. В. Манойленко, О. В. Абрамова. Мімесис херсонського дизайну як меседж до сучасності/ В. І. Ткачук, К. В. Бойко. Нові методичні підходи у розвитку українського меблевого дизайну/ Н. Є. Трегуб. Національні традиції в творчості українських митців на початку ХХ ст. / О. Л. Храмова-Баранова. Philosophical and conceptual foundations of the art of eco-printing/ А. Colaci. Semiotics of textile decoration and design in indian cultural traditions/ С. Siju. Innovative graphics of Francesco Caroleo/ F. Caroleo. Embroidery as a tool for creating textured and decorative surfaces in textile design/ G. Brelih. Hopeful roles of eggs and new birth in the chaos of life/ Ju H. Kim. Fabric design in the traditions of hand print India/ I. Khatri. Tapestry as a best tool to express inspirations and emotions/ J. Alexandrowicz. Hierarchy as a measure of comprehension of surrounding space/ K. Erturk. Design and production of textiles as a common cause and preservation of cultural traditions in India/ Hirabhai Chauhan Kartik. Journey to inner space through the lens of glass art/ K. Hayakawa. Traditional kutch weaving by Vankar Rajan Bhimji/ Bhimji V. Rajan. Multisensory features of woolen products/ Z. Kanta. История войлока: от утилитарности до художественной ценности/ Т. Нани. Kinetic paper, a jewelry collection/ Duca A. Del. Plique-a-jour enamel by Wu Ching-Chih/ W. Ching-Chih. Conceptual textile works of Eke Krug/ E. Krug. Нейромережі як новітній засіб створення дизайноб‘єктів сучасної людини/ Р. І. Савісько. Volumetric, spatial and planar hand weaving in modern author‘s textile design/ A. Heberte. Papermaking philosophy in the works of Aliza Thomas/ F. Thomas. Contemporary tapestry/ E. Tapisserie. Art in the modern world/ F. Pauly-Bender. Gesso bologna in Fukuhara Tomoko works/ F. Tomoko. Exploring the issues of plastic pollution through creative practice/ G. Baxter. Plastering pearls/ G. Einav. The art of painting by Giacomo Meneghello/ G. Meneghello. Contemporary provocative art and collage in textile design/ J. Lewis. Seeing the world trough a glass prism/ T. Catmov. Aid tools developed for drawing in art: drawing machines/ Ilter Güven Ilke. Інтеграція засобів інтелектуального керування середовищем у дизайн житла/ О. В. Полякова. Under impression of creativity of Jana Maneva-Chuposka/ G. Trencovski. The portrait that visual record with a human face/ J. Maneva-Chuposka. Exhibition "Portrayed memories"/ N. Peseva. Дослідження асортименту тканин у смужку/ А. С. Антонова, О. Ю. Рязанова, О. В. Закора. Текстильний дизайн як самостійний напрямок і основа для проектної діяльності/ С. О. Білецька, О. В. Федорченко, О. М. Нода. Дизайн-дослідження як основа успішного бізнесу/ А. К. Кармаліта. Активізація відображення текстури і фактури в сучасному дизайні/ І. О. Кузнецова, О. М. Кірдіна, О. В. Лільчицький. Використання біопластику в проектній практиці. Вітчизняні перспективи/ О. Ф. Луговський, О. Пищик. Комунікативний ресурс в дизайні/ С. П. Мигаль, О. М. Борисенко. Сонцезахисна парасолька як базовий аксесуар прогулянкової рекреації в сюжетах європейського живопису кінця ХІХ століття/ М. П. Артеменко, О. М. Вєльбік-Гужвіна. Дизайн ювелірних виробів: актуальність дослідження/ М. В. Гладько. Дизайн-проектування жіночих суконь з оздобленнями/ О. В. Єжова, О. О. Баранько, І. М. Батрак. Особливості дизайну універсального одягу-конструктора/ О. В. Захаркевич, Кулешова С. Г. , Ю. О. Вітюк. Food design as an innovative direction for development of hospitality industry/ D. Yakymchuk. Design functions of education in modern society/ Е. Halpert. The impact of constructive learning in the collection of arabic language/ Fouad Elzayat Zainab. Идеальная модель, как стимул к деятельности/ К. Г. Агамян. Пошук нових підходів та методик в системі підготовки дизайнерів предметно-просторового середовища/ В. В. Бондаренко. Синтез художньої і технічної освіти викладача як компонент впливу на професійну якість підготовки фахівців у галузі дизайну/ О. М. Сергієнко, Н. В. Данильченко. Проблема академічної підготовки студентів-дизайнерів на хвилі сучасних тенденцій/ Г. О. Сорохан. Ергономічні аспекти в дизайні навчальних посібників з комп‘ютерної графіки/ Е. В. Базилюк. Фактори розвитку творчої активності в технологiчнiй освiтi/ С. М. Богомаз-Назарова, О. В. Пуляк, К. О. Гавриленко. The impact of virtual reality environment in teaching the history of art in ancient of the egyptian civilization/ Mohamed Elwakil Eslam. Спосіб розвитку творчих здібностей студентів-дизайнерів на прикладі проектування вовняних скульптур у стилі біопанк/ О. В. Чепелюк, Т. В. Малищук. Проблеми та вирішення фахової передвищої дизайносвіти в Україні/ А. В. Дяченко. Роль основ формоутворення в системі професійної підготовки майбутніх дизайнерів/ Н. М. Пантус. Результати впровадження екологічної компетенції в освітньо-професійну програму підготовки майбутніх дизайнерів/ В. Ф. Прусак. Наскрізна комп‘ютерна підготовка майбутніх дизайнерів меблів/ Ю. В. Прусак. Коучингові технології в професійній освіті/ Н. М. Ковальська. Залучення майбутніх дизайнерів до естетизації навколишнього середовища як одна із умов формування їх естетичної культури в закладах вищої освіти/ В. В. Томашевський. До питання підготовки дизайнерів з якісно новим рівнем професійного мислення/ В. М. Музиченко. Студент-дизайнер у системі художньої комунікації/ Н. Т. Більдер. Розвиток творчих здібностей студентів-дизайнерів засобами стилізації/ Г. В. Кашуба. Бачити, сприймати,розуміти, створювати: деякі особливості організації навчального процесу студентів-дизайнерів/ Н. Т. Більдер. To a question about procrastination in solving creative tasks/ В. Green, А. Chornostan.
Анотація: В матеріалах збірника представлені наукові дискусії в теорії мистецьких комунікацій, розкриваються індивідуальність та оригінальність персоналій в культурно-мистецькому просторі, піднімаються актуальні проблеми теорії і практики графічного дизайну, висвітлюються нові підходи і стратегії розвитку дизайну предметно-просторового середовища, приділена увага Fashion-індустрії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.9(075.8)/Б 86
Автор(и) : Боярищева Т. В., Гудивок Т. В., Погоріляк О. О.
Назва : Функціональний аналіз [Електронний ресурс] : навчальний посібний для студентів спеціальностей "математика", "прикладна математика", "статистика"
Вихідні дані : Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2013
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : Ужгородський нацiональний унiверситет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 27
УДК : 517.9(075.8)
Предметні рубрики: Диференціальні рівняння-- Функціональний аналіз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метричні простори--повнота метричного простору--нерiвностi кошi-буняковського--нерівності кошi-гельдера--нерівності мінковського--топологія--компактність--обмежені множини--теорема арцела
Анотація: У навчальному посiбнику проiлюстровано розв’язання опорних задач курсу функцiонального аналiзу за темами: «Збiжнiсть в метричних просторах», «Компактнiсть множин», «Принцип стискаючих вiдображень», «Лiнiйнi нормованi простори, збiжнiсть в лiнiйних нормованих просторах», «Гiльбертовi простори», «Лiнiйнi неперервнi оператори i функцiонали, простори операторiв», «Спряженi i компактнi оператори, власнi значення, вектори, спектр та резольвента оператора», «Iнтегральнi рiвняння Вольтерра i Фредгольма та методи їх розв’язування», «Узагальненi функцiї». Також пiсля кожної з тем наведено завдання для iндивiдуальної, самостiйної та лабораторних робiт студента.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу www.uzhnu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 791.071.2(075.8)/Д 37
Автор(и) : Десятник, Григорій Овсійович, Лимар, Людмила Дмитрівна
Назва : Основи акторської майстерності в екранній творчості [Електронний ресурс] : тексти лекцій
Вихідні дані : Київ: КНУ ім. Т. Шевченка, 2020
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.67
УДК : 791.071.2:005.336.5(075.8) + 005.336.5(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво -- Кіномистецтво-- Акторська майстерність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--актор--акторська гра
Анотація: Тексти лекцій розкривають практичні та історико-теоретичні аспекти акторської майстерності, її значення як чинника фахової підготовки студентів різних спеціалізацій в галузі аудіовізуальної (екранної) творчості.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 745/749:37.01/Е 88
Назва : Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Житомир: ФОП "505", 2022
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Житомирський державний університет імені Івана Франка. Навчально-науковий інститут педагогіки, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука, Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка, Запорізька обласна рада. КЗВО "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія", Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, ГО Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки "Полісся"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 745/749:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Мистецтво-- Етнодизайн
Зміст : Розділ і. Мистецтво як засіб гармонійного розвитку та соціалізації особистості ; Українська ідентичність в графічному дизайні студентів закладів вищої мистецької освіти/ А. І. Бровченко, А. М. Мешко. Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з образотворчого мистецтва як засіб формування креативної особистості/ А. В. Гаранжа. Сучасні арт-об’єкти та їх вплив на розвиток естетичного смаку людини/ С. В. Давидова. Засади етнодизайну у кваліфікаційній роботі здобувача освіти/ Н. В. Дерев’янко, О. Ю. Залевська. Історичні аспекти в організації ландшафту міських скверів/ К. І. Єрмоленко, Н. П. Дерев’янко. Вплив сімейних традицій на формування особистості / Р. В. Саркісян, Н. В. Зубарова. Формування професійних навичок майбутніх художників за допомогою живопису з натури/ О. М. Каленюк, О. Г. Панфілова, І. І. Тарасюк. Дизайн аватарки в соціальних мережах: історія та тенденції розвитку/ М. І. Каленюк, О. П. Поліщук. Ораторське мистецтво як засіб гармонійного розвитку творчої особистості/ І. Ю. Климович, А. М. Чернишова. Молекулярний дизайн у створенні сучасних рострегуляторів рослин/ М. Красовська, М. П. Завгородній. Розділ II. Формування загальних, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей майбутніх учителів у контексті ідей нової української школи ; Розвиток педагогічної майстерності в структурі сучасних вимог до професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання і технологій/ А. О. Андросенко. Розвиток дрібної моторики у дітей дошкільного віку/ В. О. Апухтіна. Педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ/ Г. Б. Бреславська, К. О. Ланіна. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи/ Т. Б. Бикова. Загальнокультурна компетентність майбутнього вчителя у контексті концепції «Нова українська школа»/ С. С. Вітвицька. Критичне мислення в ракурсі наскрізних вмінь учня нової української школи/ М. А. Дергач, А. М. Ісмоілова. Формування інклюзивної компетентності вчителя початкової освіти/ В. М. Дерев’янко. Удосконалення підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах педагогічного фахового коледжу/ О. В. Євенко. Парадигма постмодерну як один із тематичних напрямків вивчення культурології у системі професійної підготовки майбутніх учителів/ С. І. Іваницька. Розділ III. Український національний дизайн: історія, теорія, практика в регіонах ; Історія ландшафтного дизайну в монастирях/ О. І. Гуменна, Н. П. Дерев’янко. Сучасні методичні підходи до формування знань учнів про декоративне вирішення творів на релігійну тематику/ М. І. Гутор. Декоративний натюрморт у професійному становленні майбутніх фахівців образотворчого, декоративного мистецтва/ С. В. Давидова, Л. І. Галич. Декоративне панно у сучасному інтер’єрі/ С. В. Давидова, К. Е. Кім. Особливості використання українського національного орнаменту при моделюванні промислових виробів студентами/ А. В. Дяченко. Розділ IV. Формування ключових компетентностей у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасних умовах освіти ; Організація самостійної роботи у початковій школі/ К. Б. Авраменко, А. Ю. Фудар. Формування спеціальних компетенцій у дітей з особливими освітніми потребами засобом етнодизайну/ М. В. Бадіца, О. С. Кобзар. Використання мнемотехніки у розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Балабанова. Розвиток комунікативних умінь у дітей молодшого шкільного віку/ Н. П. Берегова. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи / Т. Б. Бикова. Формування соціальної компетентності учнів початкових класів засобами проектної діяльності / І. М. Коновальчук. Виховний та пізнавальний потенціал природи/ Л. М. Кравчук. Театральне мистецтво як засіб розвитку екологічної культури молодших школярів/ А. А. Крючкова, Н. А. Басюк. Розділ V. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти професійної підготовки фахівців: культурологічний аспект ; Використання дизайн-ситуацій у професійній підготовці майбутніх графічних дизайнерів/ В. В. Борисов, П. В. Кійченко. Особливості включення дітей молодшого шкільного віку зі СДУГ в інклюзивний загальноосвітній простір/ В. Е. Гаменко, Т. А. Саєнко. Метод проектної діяльності в підготовці здобувачів вищої освіти спеціальності 022 Дизайн/ А. М. Космач. Формування у здобувачів освіти предметно-методичної компетентності та навичок педагогічного партнерства засобами ігрових технологій (практичний аспект)/ А. І. Кузнецова. Педагогічні умови формування креативної компетентності у майбутніх фахівців/ О. В. Кулешова, Л. В. Міхеєва. Практична підготовка студентів педагогічного фахового коледжу до реалізації діяльнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови/ А. О. Лапіна. Розділ VI. Сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі ; Корекційно-розвивальна робота з дітьми дошкільного віку з особливими освітніми потребами на основі орнітотерапії/ С. С. Кучер. Поняття «критичне мислення» в сучасному науковому дискурсі/ А. Ю. Лежненко, Н. В. Зубарова. Колористичний колаж у живописній підготовці студента-дизайнера/ Г. О. Лисенко. Значення арт-об’єктів у ландшафтному дизайні/ В. В. Лиходід. Витинанка – вид українського народного декоративного мистецтва, який має давні традиції/ Л. Ю. Назарчук. Застосування ротаційних моделей на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»/ Т. Є. Лук’янчук. Чуттєве – основа художнього твору / О. В. Ляшенко, О. Ю. Залевська. Формування громадянської компетентності студентів педагогічного фахового коледжу/ Г. О. Магдій. Проблеми маркетингу в дизайні, як вплив на споживачів/ В. А. Марчук. Використання принципів етнодизайну для формування загально-естетичних компетентностей в процесі художньо-творчої діяльності/ О. Ю. Мединська. Ігрові технології навчання в процесі вивчення інформатики в початковій школі/ О. М. Мороз. Розвиток креативності мислення молодших школярів у процесі пізнавальної діяльності на уроках/ М. С. Мостова, Н. В. Зубарова. Методика формування дизайнерського мислення на заняттях професійної підготовки здобувачів освіти/ А. В. Фещук, Н. Є. Колесник.
Анотація: Тематика статей збірника наукових праць – аналіз проблеми мистецтва як засобу гармонійного розвитку та соціалізації особистості; аналіз проблеми формування загальних, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей майбутніх учителів у контексті ідей Нової української школи; український національний дизайн: історія, теорія, практика в регіонах; динаміка розвитку дизайн-освіти: традиції та інновації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.8-002.2(075.8/К 59-936635746
Автор(и) : Козьолкін О. А., Ревенько А. В., Мєдвєдкова С. О.
Назва : Хронічні запальні захворювання нервової системи [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для самостійної роботи лікарів-інтернів за спеціальністю "Неврологія", "Загальна практика - сімейна медицина", лікарів-неврологів, сімейних лікарів
Вихідні дані : Запоріжжя: ЗДМУ, 2021
Кільк.характеристики :109 с
Колективи : Міністерство охорони здоров’я України , Запорізький державний медичний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 109. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 76.29
УДК : 616.8-002.2(075.8)
Предметні рубрики: Медицина-- Неврологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультифакторальні хвороби--склероз--демілієлінізуюча невропатія
Анотація: У посібнику по-новому розглядається і значення хронічних інфекцій у розвитку соматичних і неврологічних захворювань, в тому числі аутоімунних (розсіяний склероз) та нейродегенеративних (бічний аміотрофічний склероз), що відкриває нові перспективи їх лікування.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.zsmu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.32:78(477/К 73-339015764
Автор(и) : Котирло Т. В., Філіпчук Н. О.
Назва : Розвиток педагогічної майстерності викладачів музичних дисциплін вищих навчальних закладів України [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: ІПООД НАПН України, 2013
Кільк.характеристики :362 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України , Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 244-262. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.091.32:78(477) + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогіка вищої освіти-- Музична педагогіка --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна техніка викладача--музична освіта
Анотація: У монографії проаналізовано найважливіші аспекти проблеми розвитку педагогічної майстерності педагога-музиканта у історичній ретроспективі, що свідчить про необхідність актуалізації вітчизняного досвіду підготовки фахівців у сфері сучасної музичної освіти. З цією метою досліджено найвагоміші методологічні та практичні засади системи підготовки музикантів в Україні, а також проаналізовано їх значення для сучасної музично-педагогічної практики у вищих навчальних закладах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ipood.com.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.09:008(477)"18/Л 37-150843612
Автор(и) : Левко, Вероніка
Назва : Концерт як мистецьке явище в культурному просторі України другої половини ХІХ - початку ХХІ століття [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2021
Кільк.характеристики :153 с
Колективи : Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 134-151. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7300-97-6: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.09:008(477)"18/20" + 008(477)"18/20"
Предметні рубрики: Музика-- Концерт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецькі освітні заклади--концертний репертуар
Анотація: У монографії здійснено розгляд концерту як чинника культурномистецького життя у системі соціокультурних відносин та окреслено зовнішні і внутрішні зв’язки концерту як мистецької акції із соціокультурним середовищем. Систематизовано відомості щодо значення діяльності музичних товариств, державних та громадських музичноконцертних організацій, закладів освіти в концертному житті України другої половини ХІХ - початку ХХІ ст. Висвітлено нові тенденції у концертній діяльності України кінця ХХ – початку ХХІ ст.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76:655.2/М 65
Назва : Мистецтво і дизайн у XXI столітті: конвергенція форм і сенсів [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції Київського національного університету культури і мистецтв, 8 грудня 2022 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2022
Кільк.характеристики :233 с.: кольорові. іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76:655.2 + 655.2
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Зміст : Програма основного онлайн-етеру конференції ; Тема повномасштабної агресії рф в мистецтві, дизайні та науці ; Візуальні рефлексії екологічних викликів воєнного часу/ Л. Вежбовська, Т. Костюк. Історичний контекст воєнної ілюстрації на теренах України./ Л. Журавель-Змєєва. Олімпійський парадний костюм як ретранслятор культурної експансії/ Т. Михайлова. Переосмислення функцій мистецтва і дизайну в сучасному суспільстві ; Дизайн у сучасному розумінні: розрахунок художника чи мистецтво аналітика?/ С. Лопухова. Значення дизайну афіш у популяризації мистецтва театру: новітні тенденції/ А. Будник. Формування сценічного дизайну як просторового середовища вистави: семіологічна концепція/ О. Попова. Технології розширеної реальністі у процесі створення художніх образів в сценічному просторі/ В. Бойко. Сучасний дизайн театральної сцени: семіотичні інтерпретації/ Д. Вакуленко. Застосування сучасних мультимедійних технологій у створенні просторового дизайну імерсивного театру/ Р. Кучер. Дизайн екстер’єрів корпоративних музеїв шоколаду як символічне втілення цінностей бренду/ В. Маланюк. Точки дотику мистецької та проєктної практики/ А. Летяга. Мистецтво камуфляжу та камуфляж у мистецтві/ В. Ареф’єв. Деконструкція в дизайні одягу: концепція, метод, субкультура, стиль/ М. Вороніна. Мистецтво витинанки в сучасному дизайні одягу/ О. Шандренко, К. Кисельова. Етнічний аспект в дизайні: історіографія та сучасний стан ; Колір як ресурс української нації/ С. Прищенко. Прийоми дизайн-проєктування меблів у етностилістиці Амвросія Ждахи./ Л. Обуховська. Особливості предметного середовища українців у діапазоні між мімесісом і пойесісом/ Ю. Жданович. Застосування декоративного розпису в сучасному дизайні інтер’єру України/ А. Чанжар. Дизайн-освіта і виховання ; Відмінності мистецько-оброзотворчих вcтупних іспитів «композиція» в провідних закладах вищої освіти України/ Н. Семироз, Наталя Лопухова. Роль дизайну в національно-патріотичному вихованні/ М. Александров. Актуальні проблеми сучасного дизайну ; Ідентифікація плагіату в дизайні та його відмінність від поняття інспірації/ Н. Удріс-Бородавко, О. Серікова. До питання комунікації дизайнера у соціальних мережах/ Я. Гордійчук. Особливості дизайну віртуального простору features of virtual space design/ В. Клівак. Тенденції жанру ретрофутуризм в сучасній айдентиці/ О. Чуєва. Тематичне та жанрове розмаїття в дизайні/ В. Приставка. Проблема агресивної реклами в соціальних мережах/ О. Ковальова. Дизайн візуального образу в трейлерах кіно/ О. Діденко. Анімалістичні образи в рекламі із застосуванням моушн-дизайну/ Л. Вежбовська, Т. Шрамко. Колір у сучасному дизайні через призму стилістичних концепцій проєктування/ В. Снісаренко, В. Лазебнюк. Використання анімації для візуалізації жестової мови./ А. Болтенков, Д. Гринько. Вплив японської міфології на естетику та концепції мультфільмів Хаяо Міядзакі/ Н. Литвиненко. Спортивна тренувальна споруда в культурній системі давньої Греції (viii-i CТ. ДО Н. Е.)/ К. Гамалія, А. Кригіна. Іван Левинський – найвідоміший архітектор Львова/ Г. Олійник. Афганські військові килими як явище протесту в арт-дизайні/ О. Школьна. Інноваційні технології та вимоги до дизайну терміналів аеропортів в умовах пандемії COVID-19/ І. Бірілло, Я. Янновскі. Демонстраційний простір гіпермаркетів/ І. Бірілло, Н. Мазурова. Дизайн та функціональна структура одягу для фізіотерапії/ С. Березненко, В. Кураксіна. Виробничий одяг як прототип андрогінності та oversize/ І. Касаткіна. Українські апсайкл-бренди моди у сучасній дизайнерській практиці/ К. Походенко. Традиції муранськіх майстрів у сучасних українських прикрасах/ М. Пугаченко. Нейромережа як новий інструмент у розвитку візуальної культури/ Н. С. Удріс-Бородавко, Р. Прокопенко.
Анотація: Автори наукових праць діляться актуальними проблемами сучасного дизайну, намагаються переомислити функції мистецтва і дизайну в сучасному суспільстві, описують історіографію та сучасний стан етнічного аспекту в дизайні, піднімають питання дизайн освіти та виховання, висвітлюють тему повномаштабної агресії рф в мистецтві та дизайні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:7/М 65
Назва : Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Мукачево: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37:7 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька освіта
Зміст : A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість/ А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. Творча особистість та її психологічні особливості/ В. В. Басараб, Н. В. Король. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості/ В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна/ Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст./ Б. Б. Галас. Творче самовираження як механізм розвитку особистості/ Я. Ю. Гомада. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості/ О. Б. Данченко. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт/ В. Г. Дутчак. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович )/ Р. Й. Калин. Виконавські принципи Давида Ойстраха/ Л. І. Капітан. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації/ І. С. Кентеш. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів/ Т. В. Клименко. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел/ В. М. Ковалюк. Особливості національного ударного інструментарію/ В. В. Кохан. Музичний портрет як відображення образу людини/ В. М. Лендєл. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму/ Л. М. Микуланинець. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика/ В. І. Пуйова. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму/ М. М. Сікора. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття/ Д. С. Фізер. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття/ В. О. Хазін. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова/ М. В. Черепанин. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь/ Р. М. Шеретюк. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie)/ Szafrańska Karina. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії/ Денгаова Ао. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Барна. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера/ М. П. Біланин. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні/ С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху/ Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва/ І. А. Дікун. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу/ В. В. Дьордяк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції/ В. Ф. Князєв. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні)/ К. В. Коханська. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста/ Є. С. Кул. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів/ О. П. Ладжун. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона/ А. А. Ленд’єл-Сяркевич. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції/ Г. І. Мивканич. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень/ А. І. Павко, Л. Ф. Курило. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти/ Л. І. Паньків. Сутність поняття «полікультурна компетентність»/ Н. О. Пуля. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки/ С. В. Яремич. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура/ В. В. Гаснюк. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики/ О. Д. Кабаці. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти/ М. М. Качур, Б. М. Качур. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв/ М. В. Кешеля. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано/ О. М. Коцан. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців/ Л. В. Мусієць. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано/ Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів/ Л. М. Остап'юк. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти/ І. С. Синевич, Я. І. Феньов. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу/ Вей Чжан. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз)/ М. В. Булда. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва/ О. І. Габель. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка/ Ю. В. Гирч. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті/ Л. Й. Данильченко. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття/ І. З. Задорожний. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття»/ О. О. Короленко. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття/ О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу/ О. М. Линюк. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді/ М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині/ Г. Я. Тарновецька. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття/ Ю. С. Тетерюк-Кінч. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України/ М. Ю. Тимчук. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття/ С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку/ О. І. Алмаші. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості/ Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. До сутності поняття «арт-терапія»/ Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. Арт-терапевтичні можливості музики/ Н. В. Влк, М. І. Гала. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах/ Е. К. Куцин. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи/ М. О. Марценюк. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії/ Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі/ О. П. Хижна. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи/ Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину/ Г. В. Карась. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ/ М. М. Качур. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів/ Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк.
Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)