Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (219)Грінченкознавство (1)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=коло<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
76
С 81


   
    100 років сучасності: ідеї Баухауз та українського авангарду у сучасному дизайні та дизайн-освіті [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2 - 3 квітня 2020 р. / Київський національний університет культури і мистецтв ; укладач: Н. Удріс-Бородавко, А. Болтенков, О. Чистіков. - Електронні текстові дані. - Київ : КНУКіМ, 2020. - 181 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Удріс-Бородавко, Наталя Сергіївна. Передмова / Н. С. Удріс-Бородавко. - С .3
Концептуальні парадигми баугаузу та українського авангарду
Прищенко, Світлана Валеріївна. Культурно-мистецька спадщина баугаузу / С. В. Прищенко. - С .9
Михайлова, Рада Дмитрівна . Конструктивізм як метод та стилістичний напрям / Р. Д. Михайлова. - С .13
Вежбовська, Ліліана Романівна. Авангардисти у пошуках розвитку елементів форми: між космізмом і конструктивізмом / Л. Р. Вежбовська. - С .18
Прокопчук, Інна Юхимівна. Неутилітарний та прикладний вектори розвитку конструктивізму / І. Ю. Прокопчук. - С .23
Касаткіна, Ірина Анатоліївна. Конструктивізм як унікальне явище культури / І. А. Касаткіна. - С .27
Будник, Андрій Вікторович. Баугауз і український конструктивізм: спільне і відмінне у видовищному плакаті та дизайні друкованої продукції / А. В. Будник. - С .32
Федак, Анна Ярославівна. Утопічна складова ідей баугауз та авангарду / А. Я. Федак. - С .37
Чистіков, Олексій Павлович. Виток осмислення кольору: мистецтво українського авангарду та баугауза / О. П. Чистіков. - С .40
Черкесова, Інна Григорівна. Значення теорії кольору Йоганнеса Іттена у сучасній дизайн-освіті / І. Г. Черкесова. - С .45
Івашко, Юлія Вадимівна. Європейські авангардні сади 1920-х рр. / Ю. В. Івашко, Пен Чан. - С .51
Кисельова, Катерина Олександрівна. Український авангард в театральних декораціях та костюмі / К. О. Кисельова. - С .53
Руденко, Тетяна Валеріївна. Авангардний дизайн Вадима Меллера / Т. В. Руденко. - С .59
Удріс, Ірина Миколаївна. До проблеми формування модного образу в фешнілюстрації Ар Деко. / І. М. Удріс. - С .65
Книжникова, Софія Володимирівна. Конструктивізм у вступних титрах українських фільмів 1920-30-х років / С. В. Книжникова. - С .71
Школьна, Ольга Володимирівна. Бойчукізм у межигірському мистецько-керамічному технікумі-інституті як явище авангардного порядку / О. В. Школьна. - С .78
Шрамко, Тетяна Вікторівна. Анімалістичні образи у мистецтві українських авангардистів / Т. В. Шрамко. - С .84
Одрехівський, Роман Васильович. Розвиток етнодизайну в Галичині (перша половина ХХ століття) / Р. В. Одрехівський. - С .91
Переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну
Литвиненко, Наталія Миколаївна . Спадок баугауз у сучасному дизайні / Н. М. Литвиненко. - С .95
Божко, Тетяна Олександрівна. Вплив баугаузу та конструктивізму на формування мови сучасної інфографіки / Т. О. Божко. - С .102
Чуєва, Оксана Володимирівна. Геометричні елементи та композиції баугауза в дизайні пакувальної продукції / О. В. Чуєва. - С .106
Клівак, Владислав Світозарович. Вплив ідей баугаузу на створення віртуальної реальності / В. С. Клівак. - С .110
Савіцька, Олена Володимирівна. Кольорове коло Йоханнеса Іттена та його застосування у сучасному дизайні зачіски / О. В. Савіцька. - С .114
Поліщук, Алла Анатоліївна. Акцидентний шрифт у контексті ідей баугауза в освітньо-виховних проектах / А. А. Поліщук. - С .120
Петровська, Юліана Романівна. Наслідування ідей баухаузу в дизайн-проектах малих архітектурних форм студентами Львівської політехніки. / Ю. Р. Петровська. - С .124
Актуальні питання теорії і практики дизайну ХХI ст.
Матоліч, Ірина Яремівна. Роль дизайнера у формуванні культурного простору / І. Я. Матоліч. - С .128
Шеменьова, Юлія Володимирівна . Художники-муралісти як активатори змін у культурі, суспільно-політичному та громадському житті / Ю. В. Шеменьова. - С .134
Обуховська, Еліна Василівна. Специфіка формування авторитету викладача дизайну / Е. В. Обуховська, Л. В. Обуховська. - С .140
Вороніна, Марина Вікторівна. Навчальна проєктна діяльність студентів на прикладі конкурсів молодих дизайнерів одягу / М. В. Вороніна. - С .144
Стемпіцька, Юлія Сергіївна. Візуальний образ арт-буку та особливості його творення / Ю. С. Стемпіцька. - С .149
Стрілець, Валерій Федорович. Уточнення формулювання терміну «меблі» для наукового дослідження та дизайн-проектування / В. Ф. Стрілець. - С .152
Дядюх-Богатько, Наталія Йосипівна. Дизайн широкоформатної реклами: художні засоби та мистецька цінність / Н. Й. Дядюх-Богатько. - С .157
Аметова, Лілія Маметівна. Мурали у творчості Євгенії Гапчинської / Л. М. Аметова. - С .160
Мостовщикова, Дар’я Олегівна. Український та європейський досвід застосування гарячої емалі в інтер’єрі та екстер’єрі / Д. О. Мостовщикова. - С .164
Пугаченко, Маргарита Костянтинівна. Лускалки – авангардний напрямок українських скляних прикрас / М. К. Пугаченко. - С .170
Обуховська, Любава Василівна. Етнодизайн у вимірі сучасного українського примітивізму / Л. В. Обуховська, еліна василівна Обуховська. - С .175
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--З’їзди і конференції

Анотація: В матеріалах конференції висвітлені теми, які стосуються концептуальних парадигм баугаузу та українського авангарду, переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну, актуальних питань теорії і практики дизайну ХХІ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет культури і мистецтв

Дод.точки доступу:
Удріс-Бородавко, Н. \укладач.\
Болтенков, А. \укладач.\
Чистіков, О. \укладач.\
Київський національний університет культури і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376
А 43


   
    Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; редактор Ю. Д. Бойчук. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020. - 377 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток -- просторові уявлення -- логоритмічні заняття -- комплексна корекція -- дизартричні порушення -- дитячий церебральний параліч (ДЦП) -- синдром дефіциту уваги -- гіперактивність -- корекційні засоби навчання -- казкотерапія -- піктограма -- корекція поведінкових порушень
Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Бойчук, Ю. Д. \редактор.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
792.73(477)
М 65


   
    Мистецтво естради: проблеми виконавської практики, системи освіти й наукових досліджень [Електронний ресурс] : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 18.11.2021 р.) / Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв ; редактор: О. Яковлев, Г. Овчаренко, С. Черняк. - Електронні текстові дані. - Київ : КМАЕЦМ, 2021. - 122 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Акопян, Артем. Кавер-версії українських народних пісень у творчості сучасних естрадних виконавців / А. Акопян. - С .6
Анісімов, Віктор. Вокальний естрадний ансамбль як високопродуктивна та ефективна спільна творчість / В. Анісімов. - С .9
Байдак, Анна. Особливості виконавського стилю Назарія Яремчука / А. Байдак. - С .13
Бобир, Тетяна. Діяльність М. Мозгового: громадський аспект / Т. Бобир. - С .16
Братусь, Іван. Тема трагедії Бабиного Яру в музичному мистецтві / І. Братусь. - С .20
Гончаренко, Ірина. Театралізація як творчий метод / І. Гончаренко. - С .21
Грек, Володимир. Навчально-тренажна робота як засіб формування виконавської майстерності танцівника / В. Грек. - С .23
Грінберг, Ігор. Про специфіку роботи театрального художника в музичному театрі / І. Грінберг. - С .26
Димань, Тетяна. Стильовий синтез вокально-інструментального ансамблю "ДахаБраха" / Т. Димань. - С .34
Дружинець, Маріанна. Система естрадної вокальної освіти на прикладі мистецьких закладів вищої освіти: проблеми та перспективи / М. Дружинець. - С .37
Єфименко, Наталія. Пісенна творчість Ірини Кириліної 80-90-х років ХХ століття / Н. Єфименко. - С .43
Зотьєва, Анна. Психосоматичний вплив вокальних занять на здоров'я людини / А. Зотьєва. - С .45
Качкан, Лариса. Школа сучасної української пантоміми Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв / Л. Качкан. - С .49
Козловський, Віталій. Екранізація творів Е. Ллойда-Веббера та розвиток кіномюзиклу / В. Козловський. - С .51
Луговенко, Тетяна. Зв'язок історичного шляху розвитку народного танцю з сучасним хореографічним мистецтвом / Т. Луговенко. - С .54
Міщенко, Дар'я. Типологічні ознаки естрадної пісні 60-80-х рр. ХХ ст / Д. Міщенко. - С .57
Могиленець, Наталя. Вплив Костянтина Меладзе на формування музичної естради / Н. Могиленець. - С .59
Муравіцька, Світлана. Творчість Аріни Домські в контексті вітчизняного музичного простору / С. Муравіцька. - С .61
Пастухов, Олексій. Вплив навчальної дисципліни "Танець" формування сценічної хореографічної культури студентів факультету музичного мистецтва спеціалізації "Естрадний спів" / О. Пастухов. - С .65
Пахомова, Євгенія. Звукозображальна палітра Лесі Дичко: тональність-колір-символ / Є. Пахомова. - С .72
Петровська, Дарина. Інтерпретаційний аналіз пісні Н. Могілевської "Місяць" / Д. Петровська. - С .74
Прудяк, Тетяна. Переклади англомовних поп-композицій українською як актуальний напрям сучасної творчої діяльності / Т. Прудяк. - С .77
Рибчук, Ірина. Риси постмодерну в естетичному світовідчутті співачки Бйорк Гудмундсдоттір / І. Рибчук. - С .82
Романова, Людмила. Чинники ефективного навчання імпровізації студентів сценічних жанрів / Л. Романова. - С .86
Сворень, Вероніка. Особливості джазової стилістики у творчості Елли Фіцджеральд і Лейли Хетеуей / Вероніка Сворень. - С .89
Сівкова, Наталія. Музика і кіно: оригінальні саундтреки / Н. Сівкова. - С .94
Сімонова, Наталія. Вокальне виховання: до проблематики навчально-виховного процесу / Н. Сімонова. - С .97
Снігур, Володимир. Особливості роботи викладача-концертмейстера та студента-вокаліста у класі академічного співу в умовах дистанційного навчання / В. Снігур. - С .102
Шевченко, Людмила. Проблеми сучасної музичної клоунади ексцентрики / Л. Шевченко. - С .107
Яковишина, Єлизавета. Акторський тренінг для дітей у формі ігрових вправ / Є. Яковишина. - С .117
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Естрадне мистецтво--З’їзди і конференції

Анотація: До збірника включено тексти доповідей та тези виступів на конференції. Досліджено широке коло теоретичних і методологічних питань: проблеми теорії та історії музичного та сценічного мистецтва; актуальні проблеми теорії і методики естрадних жанрів; сучасна діяльність у сфері музичної та сценічної освіти; актуальні проблеми методики викладання вокалу в сучасних умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Утримувачі документа:
Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв

Дод.точки доступу:
Яковлев, Олександр \редактор.\
Овчаренко, Ганна \редактор.\
Черняк, Сергій \редактор.\
Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
373.3.016:[3+94]
Ф 11


    Філімонова, Т. В.
    Теорія та методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі у початковій школі (для змішаного навчання) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. В. Філімонова ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : СПД Румянцева, 2023. - 307 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 302-306 . - ISBN 978-617-729-131-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває теоретико-практичні проблеми теорії та методики навчання громадянської та історичної освітньої галузі у початковій школі. У посібнику відображено методологію та базові підходи до застосування інформаційно-комунікаційних електронних технологій в організації дистанційного навчання. Надаються ключові вимоги, принципи, елементи й технології розробки, побудови та супроводу дистанційного навчального курсу (на прикладі платформи Moodle). Запропоновано структуру лекцій, практичних занять, форми та зміст контролю засвоєння практичного та теоретичного матеріалу, список рекомендованої літератури. Посібник спрямовано на широке коло користувачів системи дистанційного навчання: від викладачів до студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
378.147(075.8)
Т 66


   
    Тренінгове навчання в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / М. В. Афанасьєв [та ін.] ; редактор М. В. Афанасьєв ; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 323 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 280-290. - ISBN 978-966-676-724-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вищі навчальні заклади--Тренінг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Анотація: Подано матеріали, які знайомлять з особливостями навчання, що будується на основі тренінгових форм, методів, технологій. Розглянуто особливості і специфіку цієї роботи, надано теоретичні та практичні матеріали щодо підготовки і проведення навчальних тренінгів, наведено необхідні для тренінгового викладання форми та методи роботи, що дозволяє вирішувати широке коло навчальних завдань із формування й розвитку загальних та професійних компетентностей майбутніх фахівців. Надано методику розроблення тренінгу як організаційної форми навчання і практичної підготовки фахівців, а також технологію підготовки викладачів-тренерів у закладі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.hneu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Дод.точки доступу:
Афанасьєв, М. В.
Полякова, Г. А.
Романова, Н. Ф.
Лола, Ю. Ю.
Білоконенко, Г. В.
Іпполітова, І. Я.
Ачкасова, С. А.
Тютлікова, В. В.
Ковальова, В. І.
Лугова, В. М.
Сатушева, К. В.
Азізова, К. М.
Лебедєва, І. Л.
Іваненко, О. В.
Афанасьєв, М. В. \редактор.\
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
   376
   І-65


   
    Інклюзивне та інтегроване навчання: стан, проблеми і перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; редактор І. Ф. Прокопенко. - Електронні текстові дані. - Харків : Мітра, 2019. - 198 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Артюхова, К. Є. Застосування кінезіологічних вправ у роботі психолога з дітьми-логопатами в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти / К. Є. Артюхова. - С .8
Базилевська, Л. О. Нова українська школа як середовище рівних можливостей освіти / Л. О. Базилевська. - С .11
Батраченко, Д. В. Досвід організації інклюзивного навчання в Польщі / Д. В. Батраченко. - С .16
Бережна, В. С. Тяжкі мовленнєві порушення як фактор формування міжособистісної взаємодії в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти / В. С. Бережна. - С .19
Білик, К. В. З історії розвитку спеціального навчання дітей з психофізичними порушеннями в Україні / К. В. Білик. - С .22
Бойчук, Ю. Д. Здоров’язбережувальні технології в інклюзивній освіті / Ю. Д. Бойчук, О. М. Мірошниченко. - С .24
Бондар, В. І. Основні підходи до впровадження інклюзивної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами / В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. - С .28
Бондар, М. І. Процес інклюзії в українській освіті / М. І. Бондар. - С .31
Бондаренко, А. О. Інклюзивне навчання в країнах світу / А. О. Бондаренко
Введенська, В. Л. Застосування анімалотерапії в логокорекційній роботі з дітьми з інтелектуальною недостатністю / В. Л. Введенська. - С .38
Вишнева, І. М. Роль інклюзивно-ресурсних центрів у забезпеченні ефективності навчання та супроводу дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Вишнева. - С .40
Владимирова, І. В. Впровадження інклюзивної форми навчання осіб з особливими освітніми потребами / І. В. Владимирова. - С .43
Гайдаржи, І. Д Сюжетно-рольова гра як засіб корекції лексико-граматичних порушень у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю / І. Д Гайдаржи. - С .47
Галій, А. І. Особливості соціалізації дітей інтернату та адаптація їх до життя у відкритому суспільстві / А. І. Галій, С. І. Селютіна. - С .49
Галій, А. І. Інклюзія як умова ефективного навчання з дітьми з особливими освітніми потребами / А. І. Галій, І. В. Сергенюк. - С .53
Голуб, Н. М. Завдання реалізації комунікативного підходу в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Н. М. Голуб. - С .56
Горбань, С. В. Особливості застосування наочності в процесі формування зв’язного мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення / С. В. Горбань. - С .59
Деренько, Т. В. Стан і перспективи інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної, загальної середньої освіти / Т. В. Деренько. - С .62
Друганова, О. В. Актуальність поглядів В. О. Сухомлинського про роботу з дітьми, що відстають у розвитку / О. В. Друганова. - С .65
Жиленко, А. В. Формування емпатійної культури майбутніх учителів дітей з особливими освітніми потребами інклюзивної форми навчання / А. В. Жиленко. - С .68
Жиліна, Г. В. Перспективи інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Г. В. Жиліна. - С .71
Заскалько, О. М. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру / О. М. Заскалько. - С .75
Зверева, С. М. Інклюзивно-ресурсний центр – вимога сучасності / С. М. Зверева. - С .78
Земляна, К. В. Особливості навчання дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивної освіти / К. В. Земляна. - С .80
Івченко, А. Г. Формування словника дієслів у дошкільників з ЗНМ в умовах інклюзивного навчання / А. Г. Івченко. - С .84
Калашникова, О. О. Індекс інклюзії: культура навчального закладу / О. О. Калашникова. - С .86
Колісник, О. В. Розвиток інклюзивної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної освіти / О. В. Колісник. - С .90
Лавренко, Ю. К. Формування звуковимови у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Ю. К. Лавренко. - С .95
Лебедіна, І. Ю. Особливості комунікативних умінь і навичок дітей із ЗПР дошкільного віку / І. Ю. Лебедіна. - С .98
Левченко, Є. О. Урахування особливостей уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі інклюзивного навчання / Є. О. Левченко. - С .100
Литвиненко, А. В. Стан інклюзивної освіти в Україні та Бельгії / А. В. Литвиненко. - С .102
ЛісоваТ., В. Інклюзивна дошкільна освіта, як один із шляхів навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами / В. ЛісоваТ. - С .106
Лісовець, А. Ю. Наукові погляди Л. С. Виготського в інклюзивній освіті / А. Ю. Лісовець. - С .109
Лященко, В. М. Ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти: реалії та перспективи / В. М. Лященко. - С .111
Наволокова, О. О. Готовність дітей з тяжкими порушеннями мовлення до інклюзивного навчання / О. О. Наволокова. - С .117
Нагорнюк, О. В. Організація інклюзивного освітнього середовища в закладі середньої освіти для дітей з порушеннями слуху / О. В. Нагорнюк. - С .120
Олефіренко, Н. В. Розвиток поглядів суспільства на осіб, які мають порушення психофізичного розвитку / Н. В. Олефіренко. - С .124
Приходько, С. В. Особливості формування родового відмінка іменника у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / С. В. Приходько. - С .126
Проскурняк, О. І. Досвід практичної підготовки вихователів дітей з вадами психофізичного розвитку до корекційно-розвиткової роботи в закладах спеціальної та інклюзивної освіти / О. І. Проскурняк. - С .129
Райчук, М. І. Історія розвитку спеціальної та інклюзивної педагогіки / М. І. Райчук, Н. О. Козачек. - С .132
Сальтевська, Т. В. Корекція порушень мовленнєвого розвитку школярів з інтелектуальною недостатністю на уроках української мови в класі з інклюзивним навчанням / Т. В. Сальтевська. - С .134
Серпутько, Г. П. Деякі аспекти створення належних умов навчання для незрячих студентів у закладах вищої освіти / Г. П. Серпутько. - С .137
Синьов, В. М. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / В. М. Синьов, В. М. Коваленко. - С .140
Сиромятнікова, Л. А. Формування математичної компетентності молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного навчання / Л. А. Сиромятнікова. - С .145
Сінопальнікова, Н. М. Напрямки роботи учителя-дефектолога в умовах інклюзивного навчання / Н. М. Сінопальнікова, Т. Б. Басс-Вайндінер. - С .149
Суховієнко, Н. А. Стан і перспективність розвитку професійної підготовки вихователів ЗДО інклюзивної освіти в Україні / Н. А. Суховієнко. - С .152
Сучкова, К. А. Правові основи та основні обов’язки роботи вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання / К. А. Сучкова. - С .156
Терещук, І. О. Організація роботи інклюзивних класів для дітей з мовленнєвими порушеннями на прикладі Зеленогайської ЗОШ І-ІІІ ступенів Харківської області / І. О. Терещук. - С .159
Ткаченко, Н. В. Організація та надання логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання / Н. В. Ткаченко. - С .162
Туренко, Н. М. Із досвіду організації інклюзивної форми навчання дітей з порушеннями зору у США / Н. М. Туренко. - С .166
Халимендик, К. О. Участь батьків у організації інклюзивного навчання / К. О. Халимендик. - С .168
Халімовська, М. М. Забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. М. Халімовська. - С .170
Черняк, Д. К. Корекційна робота над свистячими звуками у дітей з дизартрією в умовах інклюзивного навчання / Д. К. Черняк. - С .173
Чуркіна, К. К. Інклюзівна освіта: стан в Німеччині / К. К. Чуркіна. - С .176
Швачка, А. О. Диференційований та індивідуальний підхід до дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивного навчання / А. О. Швачка. - С .178
Шевченко, І. Д. Гра як фактор соціалізації дитини з незначними та глибокими ураженнями зору / І. Д. Шевченко, Ю. Д. Шевченко. - С .181
Шульга, В. В. Оцінювання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / В. В. Шульга. - С .184
Щербінін, В. О. Застосування арт-терапевтичного методу в роботі з дітьми з посттравматичними станами / В. О. Щербінін. - С .186
Ярошенко, А. В. Інклюзивне навчання як запорука рівних можливостей у суспільстві / А. В. Ярошенко. - С .194
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Інтегроване навчання

Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Прокопенко, І. Ф. \редактор.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
376
І 99


   
    Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1 / Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" ; редактор П. М. Таланчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Університет Україна, 2020. - 416 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1 : Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід
Miliūnienė, Lina. Out of school activities of students with learning difficulties / L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. - С .8
Alifanovienė, Daiva. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы / D. Alifanovienė, O. Šapelytė. - С .12
Нігородова, С. А. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія» / С. А. Нігородова [и др.]. - С .18
Інші автори: Кириченко В. М., Дяченко М. О., Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Андреєва, Н. А. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю / Н. А. Андреєва. - С .22
Бацман, О. С. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ / О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. - С .25
Бойко, О. І. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва / О. І. Бойко. - С .27
Васіч, В. П. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном / В. П. Васіч. - С .30
Горова-Вершиніна, Л. В Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі / Л. В Горова-Вершиніна. - С .33
Гуріна, К. В. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / К. В. Гуріна. - С .35
Довженко, Т. О. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня / Т. О. Довженко. - С .38
Драч, Я. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі / Я. Драч. - С .40
Жмудь, В. С. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження / В. С. Жмудь. - С .43
Заіка, В. М. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини / В. М. Заіка, С. В. Селецька. - С .45
Закусило, О. Ю. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти / О. Ю. Закусило. - С .48
Іванчук, М. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах / М. Іванчук. - С .51
Ільницька, Л. В. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності» / Л. В. Ільницька. - С .53
Кірієнко, О. А. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами / О. А. Кірієнко. - С .55
Калита, Є. К. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи / Є. К. Калита. - С .57
Кириленко, В. Г. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір / В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. - С .60
Киричук, С. О. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту / С. О. Киричук. - С .63
Ковтун, О. С. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я / О. С. Ковтун. - С .66
Козла, О. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю / О. Козла. - С .68
Колісник, О. П. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання / О. П. Колісник. - С .72
Колодій, М. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес / М. Колодій. - С .75
Колодка, О. В. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва / О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. - С .78
Коперлян, К. В. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості / К. В. Коперлян. - С .80
Корабльова, О. О. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. - С .84
Коровіцька, А. А. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах / А. А. Коровіцька. - С .87
Кравчук, Л. С. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід / Л. С. Кравчук. - С .90
Красножон, В. М. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання / В. М. Красножон. - С .92
Крупа, В. В. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти / В. В. Крупа. - С .95
Крутік, Н. С. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій / Н. С. Крутік. - С .97
Куторжевська, О. А Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами / О. А Куторжевська. - С .100
Куторжевська, Л. І. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу / Л. І. Куторжевська. - С .103
Лаба, Д. Д. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами / Д. Д. Лаба. - С .105
Ликов, Є. Е. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Є. Е. Ликов. - С .108
Литовченко, О. В. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання / О. В. Литовченко. - С .110
Лучко, Ю. І. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі / Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. - С .113
Любенко, Н. В. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах / Н. В. Любенко. - С .117
Ляшенко, В. В. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра / В. В. Ляшенко. - С .120
Мілютіна, К. Л. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі / К. Л. Мілютіна. - С .122
Малоголовка, О. А. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання / О. А. Малоголовка. - С .125
Мамедова, Л. Б. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій / Л. Б. Мамедова. - С .128
Мельник, А. Ю. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства / А. Ю. Мельник. - С .130
Мурга, Р. Р. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні / Р. Р. Мурга. - С .132
Онишків, Л. І. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій / Л. І. Онишків. - С .135
Островська, Н. О. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади / Н. О. Островська, С. Е. Клик. - С .138
Пітик, Л. І. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку / Л. І. Пітик. - С .141
Пертренко, П. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства / П. Пертренко. - С .144
Продиус, Т. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями / Т. Продиус. - С .146
Рєва, І. М. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями / І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. - С .148
Русова, Т. В. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства / Т. В. Русова. - С .151
Рустамова, Е. Г. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід / Е. Г. Рустамова. - С .154
Рябокінь, Н. О. Інклюзивна освіта в Німеччині / Н. О. Рябокінь. - С .156
Савченко, В. Ю. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи / В. Ю. Савченко. - С .159
Савчук, О. І. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти / О. І. Савчук. - С .161
Соболь, Т. В. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю / Т. В. Соболь. - С .162
Стеблянко, В. С. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття / В. С. Стеблянко. - С .166
Філоненко, М. М. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі / М. М. Філоненко, З. М. Шевців. - С .169
Фрундіна, С. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю / С. Фрундіна. - С .172
Чуйко, О. В. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду / О. В. Чуйко. - С .174
Шпілевська, М. М. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти / М. М. Шпілевська. - С .177
Шумейко, В. В. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю / В. В. Шумейко. - С .180
Ярмоленко, В. І. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи / В. І. Ярмоленко. - С .183
Секція 3 : Інклюзивне освітнє середовище нової української школи
Акшенцева, В. Д. Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи / В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. - С .186
Антонецька, Н. Б. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання / Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. - С .188
Артеменко, Б. І. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти / Б. І. Артеменко. - С .190
Бабаєва, О. В. Особливі школи Німеччини / О. В. Бабаєва. - С .193
Бусняк, Н. А. Питання інклюзивного навчання в Україні / Н. А. Бусняк. - С .195
Головач, І. В. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами / І. В. Головач. - С .199
Гомонова, К. С. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. С. Гомонова. - С .202
Загутіна-Візер, Я. Ю. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження / Я. Ю. Загутіна-Візер. - С .205
Матвійчук, В. М. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / В. М. Матвійчук. - С .207
Нагорна, П. Е. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку / П. Е. Нагорна. - С .210
Пупишева, В. Я. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа / В. Я. Пупишева. - С .212
Пуча, В. І. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів / В. І. Пуча. - С .215
Рустамова, Е. Г. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи / Е. Г. Рустамова. - С .217
Сєдова, Н. А. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників / Н. А. Сєдова. - С .218
Сливинська, І. М. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Сливинська. - С .221
Іванюк, І. Я. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання / І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. - С .224
Львович, Є. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами / Є. Львович. - С .227
Мазуркевич, О. П. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні / О. П. Мазуркевич. - С .229
Цимбалюк, А. Р. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи / А. Р. Цимбалюк. - С .232
Секція 6 : Правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища
Аванесян, Г. М. Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України / Г. М. Аванесян. - С .235
Басенко, Р. О. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти / Р. О. Басенко. - С .237
Бригінець, О. О. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю / О. О. Бригінець. - С .246
Грамм, Д. С. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі / Д. С. Грамм. - С .249
Гудим, І. М. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Гудим. - С .251
Депутат, Д. О. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення / Д. О. Депутат. - С .254
Доманська, Т. В. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів / Т. В. Доманська. - С .256
Дубенко, Г. В. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища / Г. В. Дубенко. - С .259
Журавський, Д. О. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час / Д. О. Журавський. - С .261
Журба, І. О. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті / І. О. Журба, О. В. Ядвіга. - С .263
Коваленко, В. Ф. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі / В. Ф. Коваленко. - С .266
Лідіч, Б. В. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні / Б. В. Лідіч. - С .268
Лісний, І. А. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти / І. А. Лісний, М. А. Лісовець. - С .270
Лісовський, П. М. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції / П. М. Лісовський. - С .273
Макаров, В. О. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні / В. О. Макаров. - С .277
Ожема, С. В. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. - С .280
Пікалюк, С. С. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю / С. С. Пікалюк. - С .283
Пасічник, Я. С. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві / Я. С. Пасічник. - С .286
Попов, А. А. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу / А. А. Попов. - С .288
Ромець, І. В. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів / І. В. Ромець. - С .291
Рязанцев, О. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю / О. Рязанцев, Н. Рязанцева. - С .294
Семенюк, Н. А. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю / Н. А. Семенюк. - С .296
Скрипнікова, М. А. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти / М. А. Скрипнікова. - С .298
Соловйов, Д. В. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища / Д. В. Соловйов. - С .301
Стрілко, Д. Л. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями / Д. Л. Стрілко. - С .303
Таценко, Т. Р. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства / Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. - С .305
Товста, С. П. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти / С. П. Товста. - С .308
Фесенко, Н. В. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами / Н. В. Фесенко. - С .311
Фисун, І. В. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи / І. В. Фисун, К. М. Самойлік. - С .313
Черкас, В. В. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення / В. В. Черкас. - С .316
Чорна, О. В. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти / О. В. Чорна. - С .319
Якименко, А. А. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин / А. А. Якименко. - С .322
Секція 8 : Інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання
Войціх, І. В. Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину / І. В. Войціх. - С .325
Клейман, О. О. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови / О. О. Клейман. - С .328
Колінько, О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання / О. О. Колінько. - С .329
Мар’янович, Г. О. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти / Г. О. Мар’янович. - С .332
Проценко, В. В. Виявлення атак у мобільних радіомережах / В. В. Проценко. - С .335
Проценко, В. В. Дослідження прокладання оптичного кабелю / В. В. Проценко. - С .336
Фіненко, Ю. І. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу / Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. - С .338
Чорнобай, В. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті / В. Чорнобай. - С .340
Юрченко, А. В. Огляд інформаційних технологій правознавства / А. В. Юрченко. - С .343
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна

Дод.точки доступу:
Таланчук, П. М. \редактор.\
Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна
Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.98(076)
К 65


   
    Консультування в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій [Електронний ресурс] : практичний посібник / В. В. Байдик [та ін.] ; редактор: В. Г. Панок, І. І. Ткачук ; Національна академія педагогічних наук України , Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Електронні текстові дані. - Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2019. - 144 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7118-35-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
емоційно-вольові порушення -- поведінкові порушення -- соціально-психологічні компетентності -- практичний психолог
Анотація: У виданні висвітлено широке коло питань пов’язаних з організацією та здійсненням процесу консультування дітей та сімей, які зазнали травматичного досвіду. Запропоновані процедури і техніки консультування та корекційної роботи науково обґрунтовані, визнані сучасними вітчизняними та зарубіжними психологами-практиками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України

Дод.точки доступу:
Байдик, Віта Володимирівна
Бондарук, Юлія Сергіївна
Гніда, Тетяна Борисівна
Корнієнко, Ігор Олексійович
Панок, В. Г. \редактор.\
Ткачук, І. І. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України . Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
159.923.2(075.8)
П 17


    Папуча, М. В.
    Теоретичні основи психології особистості [Електронний ресурс] : навчальний посібник / М. В. Папуча, М. М. Наконечна ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 60 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 53-57. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
проблема взаємодії -- переживання -- категорія розвитку -- єдність багатоманітності -- психоаналітична теорія -- індивідуальна психологія -- аналітична психологія -- гуманістичний психоаналіз -- епігенетична теорія -- диспозиційна теорія
Анотація: Посібник присвячений методологічній рефлексії та аналізу теоретичних основ сучасної психології особистості та охоплює коло питань, що стосуються особистісного розвитку, взаємодії особистості з оточенням, індивідуальних варіантів розвитку, персонологічних концепцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Наконечна, М. М.
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.


    Лобузін, Іван Володимирович.
    Цифрові бібліотечні проекти [Електронний ресурс] : монографія / І. В. Лобузін ; редактор В. А. Широков. - Електронні текстові дані. - Київ : НБУВ, 2016. - 216 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-02-88104-2 (printed). - ISBN 978-966-02-8105-9 (digital) : Б. ц.

Кл.слова (ненормовані):
електронні бібліотеки -- електронні колекції -- користувацький інтерфейс -- страховий фонд цифрових копій -- цифрове кураторство -- цифрове збереження -- цифрові ресурси
Анотація: У монографії розглядається широке коло питань, пов’язаних з реалізацією бібліотечних цифрових проектів оцифрування історико-культурного та наукового надбання, організацією бібліотечних цифрових технологічних комплексів. Проведено узагальнення міжнародного досвіду реалізації масштабних проектів оцифрування полідокументних бібліотечних фондів та організації цифрових колекцій. Розглянуто особливості організації наукових цифрових бібліотек, їх пошукового інтерфейсу та доступу до національної спадщини у цифровому форматі. Висвітлено досвід Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського у напрямі реалізації цифрових бібліотечних проектів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://irbis-nbuv.gov.ua

Дод.точки доступу:
Широков, В. А. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
159.9:316.6:364:355.292
Г 90


   
    Групові форми роботи в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій (досвід упровадження) [Електронний ресурс] : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи ; заг. ред. В. Г. Панка, І. І. Ткачук. - Електронні текстові дані. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 122 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-521-769-6 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічна допомога--Групова психологія--Допомога військовим--Практичні посібники

   Соціальна психологія


   Військова справа--Воєнні конфлікти--Наслідки воєнних дій


Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- групова робота -- травматичний досвід -- психокорекція -- психосоціальна допомога -- психологічна підтримка -- військові дії -- жертви військових дій -- освітній процес -- учасники освітнього процесу
Анотація: У запропонованому виданні висвітлено широке коло питань, пов’язаних з організацією та здійсненням працівниками психологічної служби групової роботи з метою допомоги дітям та сім’ям, які зазнали травматичного досвіду внаслідок військових дій. Представлено три авторські корекційні програми: програму корекційно-розвивальних ігрових занять для молодших школярів, які отримали травматичний досвід; програму психокорекції емоційних переживань підлітків, які зазнали травматичного досвіду «Літній інтенсив»; програму соціально-психологічних тренінгів для відновлення психічних та фізичних ресурсів працівників психологічної служби. . - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Панка, В. Г. \редактор.\
Ткачук, І. І. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
94(100)(031)
К 78


    Країни світу і Україна [Електронний ресурс] : енциклопедія : в 5 т. / Інститут всесвітньої історії НАН України; голова редколегії А. І. Кудряченко. - Електронні текстові дані. - Київ : Фенікс, 2017 - 201-
. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-136-473-7.
   Том 1 : Північна Європа. Західна Європа. Південна Європа / науковий редактор А. В. Бульвінський . - 2017. - 562 с. - ISBN 978-966-136-474-4 (Т. 1) : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Всесвітня історія--Енциклопедії

   Північна Європа--Історія--Україна -- Енциклопедії
    Західна Європа--Історія--Україна -- Енциклопедії

    Південня Європа--Історія--Україні -- Енциклопедії

Кл.слова (ненормовані):
економічне зростання -- взаємовідносини між країнами -- культурна спадщина
Анотація: Перший в Україні баrатотомний систематизований звід знань про <країни світу>, який у деталізованому форматі подає універсальні та науково виверені матеріали про <історію країн> упродовж всього історичного часу, їх <політичну систему> та особливості економічного зростання з <другої половини ХХ ст.> до сьоrодення, історичні зв'язки з Україною в минулому та на сучасному етапі, об'єкти <культурно-цивілізаційної спадщини> та інші дані. У першому томі подано 28 статей про країни <Північної>, <Західної> та <Південної> <Європи>. Poзpaxoвана на широке коло читачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Кудряченко, Андрій Іванович \голова редколегії\
Бульвінський , А. В. \науковий редактор.\
Інститут всесвітньої історії НАН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
341.234
С 25


    Свящук, Андрій Леонідович.
    Правовий захист ЛГБТ-спільноти [Електронний ресурс] : навчальний посібник : підготовлено в рамках реалізації і за підтримки Програми Європейського Союзу / А. Л. Свящук. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Голембовська О.О., 2018. - 208 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-1681-34-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
стать -- гендер -- сексуальність -- гендерні стереотипи -- гендерна політика -- гендерна толерантність
Анотація: Права людини, гендерна рівність в даний час належать до найбільш важливих ресурсів кожної країни. Стратегія становлення та утвердження в суспільстві гендерної рівності, відмови від усіх видів дискримінації, зокрема на ґрунті приналежності до тих чи інших сексуальних меншин та груп, пов’язана із рухом України у напрямку інтеграції з ЄС, де утвердження гендерної рівності є одним із основних стандартів і одночасно одним із найважливіших показників демократичних реформ, та сприяє визначенню і втіленню стратегії зростання свобод, справедливості й рівності жінок і чоловіків, що має на меті рівність можливостей у творчій реалізації особистості. Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків є одним із провідних напрямків політики у діяльності Європейського Союзу, до традицій якого долучається й Україна. Навчальний посібник орієнтований на широке коло студентів, які мають бажання та можливість дослідити правові питання, пов’язані із правами людини, захистом прав малих груп, серед яких є групи з нетрадиційною сексуальною орієнтацією, також із питаннями гендерної рівності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nlu.edu.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
159.922.2:612.6
А 91


    Астахов, Володимир Михайлович.
    Психологічний супровід у репродуктивній медицині [Електронний ресурс] : монографія / В. М. Астахов, О. В. Бацилєва, І. В. Пузь ; Національна академія педагогічних наук України , Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 127 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 116-123. - ISBN 978-617-7745-23-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Сімейна психологія--Перинтальна психологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
репродуктивне здоров’я -- гестаційна домінанта -- вагітність -- безпліддя
Анотація: Матеріали є узагальненням результатів власної багаторічної роботи в клініці репродуктивної медицини. Визначено широке коло питань, що висвітлює різні психологічні аспекти репродуктивного здоров’я, можливості застосування та особливості реалізації психологічного супроводу при вирішенні багатьох проблем у практиці репродуктивної медицини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Бацилєва, Ольга Валеріївна
Пузь, Ірина Володимирівна
Національна академія педагогічних наук України . Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)