Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (29)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=копінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість в екстремальних умовах [Електронний ресурс] : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 травня 2021 р., м. Львів)
Вихідні дані : Львів, 2021
Кільк.характеристики :217 с
Колективи : Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійні страхи--дебрифінг--психологічна стійкість--булінг--нейрокогнітивний хакінг--феномен пробачення--насильство--віктимна поведінка у жінок
Зміст : Розділ 1. Психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах ; Експериментальне дослідження професійних страхів майбутніх рятувальників/ О. Вавринів. Найпоширеніші надзвичайні ситуації у повсякденності та типові способи реагування населення на них/ Ю. Вінтюк. Особливості використання психологічного дебрифінгу в екстремальних умовах/ Я. Віхляєва. Соціальний інтерес у формуванні життєвого стилю/ М. Галабурда, О. Кривопишина. Психологічна готовність правоохоронця до служби в екстремальних умовах праці/ В. Гурський, С. Тесленко. Використання досвіду США в підвищенні психологічної стресостійкості військовослужбовців підрозділів сухопутних військ Збройних Сил України/ О. Зарічанський, М. Лелюк. Організаційно-правові форми протидії дитячому булінгу в освітньому процесі в Україні/ І. Казанчук, А. Котклевець. Нейрокогнітивний хакінг як психологічний чинник розвитку беллумафобії в населених пунктах України, близьких до зони бойових дій/ С. Костючков. Феномен пробачення як психологічний ресурс подолання життєвих ускладнень/ О. Кривопишина, Є. Порядін. Шляхи подолання явища торгівлі людьми в Україні/ Р. Подольна ; науковий керівник О. Золотько. Ризик як необхідний елемент професійної діяльності рятувальників/ С. Пономаренко ; науковий керівник С. Совгіра. Особистість і проблема насильства в Україні/ Т. Пурас ; науковий керівник О. Золотько. Психічна стійкість працівника поліції як основа готовності до службової діяльності в екстремальних ситуаціях/ В. Ромашенко, Р. Яковлев. Теоретичний аналіз наукового поняття самозбережувальна поведінка майбутніх фахівців ризиконебезпечних професій/ В. Слободяник, Р. Сірко, Ю. Шевелєва. Соціально-психологічні передумови формування віктимної поведінки у жінок/ К. Чміль, О. Стельмах. Емпіричне дослідження мотивації вибору професії майбутніми рятувальниками/ Р. Яремко. Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності ; Компоненти організаційної компетентності фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України/ І. Бєліков ; науковий керівник В. Ягупов. До проблеми формування професійно і соціально важливих якостей майбутніх фахівців цивільного захисту/ В. Боднарчук ; науковий керівник Л. Руденко. Наукова та професійна активність педагогічного працівника в нормативно-правовій площині закладу вищої освіти/ П. Бойчук. Науково-дослідна робота студентів як засіб формування конкурентоспроможного фахівця на ринку освітніх послуг/ Н. Борбич. Морально-психологічна підготовка майбутнього військового диригента/ Р. Ваврик. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів/ С. Вдович. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів/ Ю. Вінтюк. Мотиваційна складова професійної підготовки курсанток – майбутніх офіцерів Державної служби України з надзвичайних ситуацій/ К. Горіла, Н. Вовк. Соціально-психологічний аналіз проблеми професійної самореалізації в науковій літературі/ О. Заверуха. Методи підвищення стресостійкості під час вогневого контакту в працівників Національної поліції України/ В. Коваленко, О. Буракова. Компоненти інформаційно-освітнього середовища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності/ М. Коваль. Риторична складова професійної підготовки студентів-психологів у закладі вищої освіти/ Т. Конівіцька. Формування психологічної готовності майбутніх фахівців ДСНС/ А. Литвин. Актуалізація дослідження мотивації до професійної діяльності жінок-військовослужбовців/ Х. Люта ; науковий керівник Л. Руденко. Використання технологічного підходу в навчально-виховному процесі з фізичного виховання закладів вищої освіти/ О. Мартинів, О. Шукатка. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх учителів засобами педагогічного гуртка/ С. Марчук, І. Ковальчук. Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ С. Марчук, І. Чемерис. Особливості використання методу аналізу ситуацій у підготовці фахівців до професійної діяльності/ Т. Матвійчук. Психологічні особливості когнітивної гнучкості та стресостійкості курсантів/ Д. Мілютіна, К. Березяк. Організація практичної підготовки студентів педагогічного коледжу в дистанційному режимі/ О. Пуш. Психологічні особливості розвитку мотиваційного компонента пізнавальної активності пожежних-рятувальників/ М. Фомич, А. Григоренко. Розділ 3. Сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах ; Психологічні особливості морально-психологічного стану особового складу під час дій підрозділу в оточенні/ О. Бабич ; науковий керівник А. Неурова. Підхід до оцінювання характеристик особистості з урахуванням типів емоційного реагування/ О. Бабіч [и др.]. Проблеми девіантної поведінки неповнолітніх в Україні / Л. Гачак-Величко. Основні підходи до роботи зі сновидіннями осіб, що пережили травматичні події/ Н. Калька, Г. Одинцова. Організаційна (корпоративна) культура у відомствах України із завданнями в екстремальних умовах діяльності/ О. Куций. Організація психологічної допомоги військовослужбовцям щодо збереження психічного здоров’я: досвід США, Ізраїлю, Грузії (аналітичний огляд літератури)/ А. Неурова, Є. Віднічук. Психологічний супровід військовослужбовців у екстремальних умовах служби/ А. Неурова, В. Ляшенко. Вплив участі військовослужбовців у бойових діях на їх сім’ї/ А. Романишин, Ю. Сусол. Особливості протидії негативним психоемоційним станам у працівників правоохоронних органів/ В. Ромашенко, О. Боярченко. До проблеми модернізації професійної підготовки психологів у закладах вищої освіти/ Л. Руденко. Теоретичний аналіз проблеми алекситимії у студентів/ А. -Ю. Соха, А. Литвин. Розділ 4. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах ; Особливості копінг-стратегій рятувальників з різними типами акцентуацій характеру/ Н. Афанасьєва. Особливості резилентності та життєстійкості в юнацькому віці/ К. Березяк, Г. Солдат. Роль навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності й охорона праці" у формуванні життєво необхідних компетентностей особистості/ М. Бужанська. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти особистісно-професійного розвитку компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю/ О. Горностаєва ; науковий керівник Г. Кравченко. Трансформація особистості як системи: еволюція, дисипація/ Ю. Приходько. Ґендерні стереотипи та їх вплив на професійну самореалізацію працівників органів і підрозділів ДСНС України/ Р. Сайчук, Н. Вовк. Психологічний зміст професійного розвитку фахівців екстремального профілю/ Є. Татарінов. Проблеми формування толерантних відносин у глобальному інформаційному суспільстві/ Д. Усов. Особливості впливу мікросоціального середовища на розвиток здібностей молодшого школяра в умовах карантину/ А. Хоменко, Н. Партико.
Анотація: У збірнику матеріалів науково-практичної конференції розглядаються психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах, психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності, сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах, міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ldubgd.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/П 86
Назва : Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року)
Вихідні дані : Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Львівський державний університет внутрішніх справ
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладана психологія
Зміст : Вступне слово / Р. Благута. Психологія білого кольору: на прикладі кольору форми медичних працівників/ Л. Андрушко. Психологічні детермінанти «синдрому відкладеного життя»/ В. Багрій. Психологічний комфорт як профілактика психосоматичних захворювань / Н. Бамбурак, Марія Бригадир. Вимоги до керівників поліцейських підрозділів як до суб’єктів збереження психічного здоров’я особового складу / В. Барко, В. Остапович. Психологічне благополуччя з позицій гедоністичного та евдемоністичного підходів/ Л. Березовська. Психологічна допомога студентській молоді в умовах кризового буття засобами арт-терапії/ Н. Я. Білинська. Психологічний феномен завченої безпомічності: онтогентичний підхід/ О. Борисюк. Смислова саморегуляція як здоров’язберігаюча технологія/ І. Галян, О. Галян. Здоров’я зберігаючі навчальні технології як запорука збереження психічного здоров’я здобувачів освіти/ О. Гнатюк. Теоретичний аналіз ревнощів / Ю. Гнатюк. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників з різним ставленням до засобів дисциплінарного впливу/ С. Грабовська, Т. Бурдіна. Психологічні особливості студентів схильних до прокрастинації / І. Гривнак. Критерії оцінки психологічної готовності керівника поліцейського підрозділу до збереження психічного здоров’я особового складу/ О. Давидова, В. Барко. Становлення адаптивних можливостей психіки людини в постіндустрійну епоху/ І. Держко. Проблема змінювання особистості в зарубіжних наукових студіях/ О. О. Євдокімова. Фізичне та психічне здоров’я в час пандемії: психологічне осмислення/ Н. Жигайло, Н. Боженко. Психічне здоров’я особистості педагога – запорука успішної діяльності / О. Жизномірська. Професійна деформація військовослужбовців управління державної охорони / І. П. Жукевич, В. В. Паламарчук. Психологічні особливості розвитку професійної ідентичності сучасного студента-психолога / О. Заверуха. Проблематика психічного здоров’я в контексті особистісної кризи під час пандемії/ І. Зубіашвілі, Т. Мельничук. Затримка психічного розвитку у дітей як психосоціальна проблема / Т. Ілляшенко. Когнітивне спілкування як ресурс розвитку соціального інтелекту і прояв психологічного здоров’я особистості/ Казміренко. Кризова комунікація в умовах пандемії та карантину / В. Карпенко, Д. Юрчак, М. Щепанські. Польський досвід порівняльних досліджень емоційного здоров’я студентської молоді./ З. Карпенко. Модель психосоціальної роботи з кризовими станами / Н. Карпенко. Роль сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі у формуванні психічного здоров’я особистості/ Р. Карпінська. Рефлексії психотерапевтичного досвіду/ Г. Католик. Шляхи становлення аудіовізуальної психофізіологічної діагностики людини/ З. Ковальчук. Особливості роботи психолога у закладах для реабілітації осіб із наркотичною та алкогольною залежністю/ П. Козира. Самотність як психологічний феномен / М. Козирєв. Типологія військовослужбовців які вживають психоактивні речовини/ О. Колесніченко, І. Приходько, Я. Мацегора. Професійне вигорання як розлад психічного здоров’я суб’єкта праці/ О. Колосович. Вплив неповної сім’ї на формування індивідуально-типологічних рис особистості/ І. Корнієнко. Вплив сучасних кризових ситуацій у суспільстві на розвиток взаємин у нуклеарній сім’ї/ Г. Крупник. Емоційний імунітет як фактор здоров’я та рекомендації з його формування/ О. Куций. Аналіз особливостей детермінант щастя особистості у суспільстві як показник її психічного здоров’я/ А. Легка. Психологічні проблеми професійної підготовки поліцейських: міжнародний досвід/ Н. Лигун, З. Кісіль. Особливості психічного здоров’я молоді в новітніх соціальних умовах / В. Лисак. Застосування навичок мотиваційного консультування у роботі з клієнтами в умовах трансформації психологічних послуг/ Ю. Луценко. Етично-альтруїстичний принцип виховання дітей-сиріт як фактор їх особистісного зростання/ Г. Лялюк. Психологічна просвіта серед населення як фактор підвищення рівня психічного здоров’я/ Г. Лялюк, В. Петрів. Змістові характеристики та роль брехні у міжособистісній комунікації/ Н. Майорчак. Освітнє середовище як чинник формування стійкості та опірності особистості до складних життєвих ситуацій/ А. Марчук. Особливості використання копінг-стратегій в кризових умовах/ О. Мороз. Мотиваційний потенціал арттерапії на прикладі заняття з книготерапії/ Н. Мрака. Оскарження питання про застосування примусового заходу медичного характеру неосудним, обмежено осудним чи особою, яка захворіла на психічну хворобу після вчинення суспільно-небезпечного діяння/ В. Навроцька. Науково-методологічні засади розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами/ А. Обухівська. Особливості емоційного профілю осіб під час карантинних обмежень пандемії коронавірусу в Україні / Г. Одинцова, Н. Калька. Почуття контролю, як рушійний чинник оптимізму молоді/ Л. Орищин. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України/ В. Осьодло, Д. Зубовський. Вплив психічного здоров’я на професійну діяльність працівників правоохоронних органів/ І. Пампура, Л. Процик. Особливості психологічної діагностики сімейних ролей подружжя/ Є. Потапчук, Д. Карпова. Емоційна співзалежність у партнерів як ознака психологічної проблеми/ Н. Потапчук, Т. Венцеславська. Особливості харчування при стресі та нервовому збудженні/ Л. Решетило. Поведінкові реакції на небезпеку та керування ними/ А. Сибірний. Психологія поведінки людини в умовах автономного виживання/ Р. Сибірна, О. Зарічна. Розвиток та психічне здоров’я сучасних тінейджерів: причини та наслідки./ В. Сіткар, Н. Сіткар. Деякі етичні аспекти консультування релігійних осіб/ М. Стульківська. Психічне здоров’я як обов’язкова передумова професійного самоздійснення/ Д. Супрун. Психологічні прояви бойового стресу/ Л. Тютюнник. Вплив розладів самоприйняття і соціальної ідентичності на психічне здоров’я особистості: теоретичні аспекти/ О. Фінів. Дослідження особливостей переживання стресу у студентів в процесі дистанційного навчання під час пандемії covid-19 / О. Христук, О. Угрин, О. Кузьо. Особистісноспрямовані професійні мотиви майбутніх психологів/ О. Цільмак. Проблеми особистісного розвитку поліцейських на етапі професійної підготовки/ Д. Швець. Особливості сексуальної поведінки підлітків у контексті вікової психології/ А. Шиделко. Значення рефлексії для психічного здоров’я неповнолітніх в умовах кризового суспільства/ В. Щербина-Прилука. Проблема професійної мотивації майбутніх рятувальників/ Р. Яремко.
Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(072)/З-67
Автор(и) : Зливков, Валерій Лаврентійович, Лукомська, Світлана Олексіївна, Федан, Олена Вікторівна
Назва : Психодіагностика особистості у кризових життєвих ситуаціях [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2016
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 213-214. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-644-426-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(072)
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість-- Прикладана психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стресові розлади--стрес-менеджмент--клінічне інтерв’ю--діагностика копінг-стратегій--посттстресове відновлення--посттравматичне зростання--майнфулнесс
Анотація: Посібник присвячено аналізу сучасних зарубіжних психологічних досліджень кризових ситуацій та підходів до їх діагностики. Визначено різні напрями до дослідження кризових ситуацій, копінг-стратегій й можливостей постстресового відновлення. Окрему увагу приділено типології стресових розладів, зокрема актуальному для реалій сучасної України посттравматичному стресовому розладі (ПТСР). У посібнику міститься інформація про класифікації кризових ситуацій, типології копінг-стратегій й чинники постстресового відновлення.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми)
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019
Кільк.характеристики :477 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка , Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Зміст : Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір/ О. Є. Блинова. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності/ Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях/ О. М/ Болотова. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості/ Г. С. Венгер, М. О. Шагай. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології/ А. В. Вертель. Едипів комплекс як передумова появи свідомості/ А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації/ Н. О. Видолоб. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України/ Н. П. Вовк, С. І. Головченко. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства/ О. М. Воронкевич. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів/ О. С. Галата. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані/ І. М. Галян. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій/ І. М. Гресько. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості/ Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах/ Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях/ В. Л. Зливков. Криза довіри в міжособистісних стосунках/ О. В. Котух. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві/ О. М. Лозова. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла/ М. С. Лугова. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості/ Н. Ю. Меженна. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу/ О. Г. Мирошник. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів/ Л. О. Ніколаєв. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь/ С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. Стратегії подолання студентами криз у навчанні/ Н. О. Обухова. Варіативність як якість особистості/ В. Г. Панок. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства/ К. М. Пасько. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики/ І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості/ Л. С. Пілецька. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді/ Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку/ А. О. Попович, І. С. Попович. Психологічні особливості творчої кризи особистості/ Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя/ Л. П. Українець. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану/ Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології/ А. І. Шевченко. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. Мотивація до влади студентської молоді/ В. В. Яремчук. Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток ; Вікові особливості сепарації дочки від матері/ Л. Н. Акімова. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології/ О. С. Аркатова. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці/ В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку/ К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів/ Н. О. Бурейко. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз/ С. О. Вікторенко. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку/ М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення/ І. О. Гаврилюк. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня/ С. М. Галушко. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест?/ І. М. Горова. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку/ А. А. Дереча. Тривожність як феномен кризи підліткового віку/ Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях/ А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю/ О. В. Завгородня. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці/ Н. О. Ідріс. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі/ Н. В. Коляда, В. Матвієнко. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури/ С. О. Копилов. Структура почуття цінності власного життя у студентів/ М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness/ I. Lytvynenko, T. Shcherbak. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки/ Л. М. Лисенко. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста/ М. В. Мартіросян. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності/ Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді/ Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях/ С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами/ В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. Проблема підліткової кризи/ К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України/ Н. В. Пейков, С. В. Пухно. Розвиток людини у світлі кризових явищ/ Є. В. Підчасов. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти/ С. В. Пухно. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини/ С. В. Пухно, І. В. Скринник. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи/ Д. М. Туркова. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів/ Л. Б. Фролова. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції/ І. В. Яворська-Вєтрова. Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології/ О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. Ревнощі та техніки їх подолання/ С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ Ю. С. Бондарук. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів/ О. І. Галян. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям/ Н. В. Даниленко. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ)/ А. А. Дзюбенко. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді/ Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?"/ О. І. Звоновська. Фобії у хворих терапевтичного профілю/ Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами/ І. М. Кучманич. Особливості математичної тривожності сучасних школярів/ С. О. Лукомська. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами/ В. Г. Малес. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів/ О. А. Матеюк, А. О. Маковський. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації/ Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя/ В. Ф. Моргун. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами/ Т. О. Мотрук. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР/ С. О. Ніколаєнко. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків/ М. О. Нестеренко. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти/ В. Г. Панок. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій/ Т. В. Петренко, О. В. Острівна. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок/ І. В. Пузь. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів/ О. В. Руденко. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти/ П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога/ Н. Г. Скрипник. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців/ Л. В. Тараскіна. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Д. Б. Усик. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС/ І. М. Ушакова. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву"/ Т. Д. Хенкіна. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя/ В. І. Шебанова. Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті ; Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників/ В. Г. Бабич, К. М. Пасько. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї/ І. М. Біла. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку/ А. А. Бударіна. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості/ А. О. Вагабова. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя/ С. Е. Важинський, Т. М. Демура. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах/ М. Й. Варій. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС/ О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента/ І. О. Вахоцька. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці/ Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності/ Т. В. Жванія. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом/ С. І. Крученко. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя/ С. Б. Кузікова, О. А. Богород. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності/ Т. М. Кузьменко. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування/ І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. Проблема мобінгу у робочому середовищі України/ В. А. Оверчук. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective/ Y. Y. Pashchenko, Hui Li. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби/ І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців/ Г. К. Радчук. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй/ O. Д. Caфiн. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів/ Л. В. Сіроха. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів/ О. О. Скиба. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів/ Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання/ Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки/ Г. ХарченкоТ. Соціалізація особистості в складних умовах життя/ Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти/ Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України/ Ю. А. Луценко.
Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)