Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (676)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364:349.6(076)/Н 17
Автор(и) : Надута-Скринник, Оксана
Назва : Практичний посібник з адвокації для організацій громадянського суспільства (ОГС) та організацій пацієнтів [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ, 2022
Кільк.характеристики :107 с
Колективи : Програма розвитку ООН в Україні
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364:349.6(076) + 349.6(076)
Предметні рубрики: Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планування--аналіз--стратегії--комунікації--маркетинг
Анотація: Посібник допоможе визначити мету адвокаційної діяльності для своєї організації, навчитися планувати адвокаційну кампанію, обрати та розробити відповідні інструменти адвокації, розробити індикатори моніторингу та оцінки адвокаційної кампанії, використовувати вже готові шаблони, навчитись писати листи посадовцям, отримати додаткову інформацію за переліком корисних посилань.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.undp.org
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78:658.114(07/С 69-410787267
Автор(и) : Корнецьки , Артем Олегович, Свинчук, Анастасія Анатоліївна, Назарук, Василь Якович, Гусак, Наталія Євгеніївна, Туманова, Анастасія Андріївна, Гончарова, Марина Анатоліївна
Назва : Соціальне підприємництво: від ідеї до суспільних змін [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Підприємство "ВІ ЕН ЕЙ", 2017
Кільк.характеристики :190 с
Колективи : Громадська організація "СОЦІУМ-ХХІ"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-97661-0-6: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-78:658.114(076) + 658.114(076)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Підприємництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бізнес-план--оцінка ринку--соціальна цінність--фандрейзинг--маркетинг--фінансовий план--управління ризиками
Анотація: Посібник присвячений темі соціального підприємництва в Україні та Європі, яке необхідне для прогресу та важливе для знаходження альтернативних ефективних рішень. Ідея вирішувати соціальні проблеми підприємницькими методами набуває популярності по всій Європі та завойовує увагу суспільств та урядів. Соціально-підприємницькі ініціативи часто випереджають державну реакцію на виклики сьогодення, створюють тисячі робочих місць, генерують значні фінансові ресурси, чим і доводять свою конкурентоздатність у порівнянні з теперішніми моделями економічного розвитку і вносять лепту в сталий позитивний розвиток суспільства.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://krliman.gov.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.3(075.8)/П 75
Назва : Прийняття управлінських рішень в економіці та маркетингу [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів спеціальностей 051 Економіка, 073 Менеджмент, 075 Маркетинг
Вихідні дані : Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020
Кільк.характеристики :62 с
Колективи : Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 62. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 82
УДК : 005.3(075.8)
Предметні рубрики: Управлінське рішення-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): параметричні спр--непараметричні спр--стохастичні закономірності--лотерейна модель--матрична модель--експеримент
Анотація: Необхідність оволодіння сучасною термінологією теорії прийняття рішень й обізнаності з її основними поняттями та методами зумовлює актуальність цього посібника. Особливий акцент у ньому зроблено на методологічній складовій теорії прийняття рішень, на описі та аналізі практичних інструментів розробки та прийняття управлінських рішень з метою впровадження інноваційних методів та підходів в практику управлінської діяльності, формування арсеналу інструментів та прийомів сучасного менеджера.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32(075.8)/Я 76
Автор(и) : Яроміч, Світлана Анатоліївна, Красностанова, Наталія Едуардівна, Привалова, Наталія Володимирівна
Назва : Самоменеджмент: теорія, практика, словник [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Одеса: ОРІДУ, 2021
Кільк.характеристики :136 с
Колективи : Національна академія державного управління при Президентові України . Одеський регіональний інститут державного управління
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 129-130. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00
УДК : 005.32(075.8)
Предметні рубрики: Менеджмент-- Психологія управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персональний менеджмент--біоритм--переговори--стрес--маркетинг особистості
Анотація: У навчальному посібнику висвітлено фундаментальні засади самоменеджменту і основи технології прийняття типових рішень. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, його нормативно-правової бази.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.oridu.odessa.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:316/С 69
Автор(и) : Ромат Є. В., Алданьков Г. В., Березовик К. В., Бучацька І. О.
Назва : Соціально-етичний маркетинг [Електронний ресурс] : монографія . -2-ге вид. перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ: Київський національний торгово-економічний університет, 2017
Кільк.характеристики :372 с
Колективи : Київський національний торговельно-економічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-629-833-4: Б.ц.
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138:316 + 316
Предметні рубрики: Маркетинг-- Соціологія-- Етика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етика маркетингу--принципи--соціально-етичний маркетинг--соцієтольний маркетинг
Анотація: У монографії розглянуто поняття соціально-етичного маркетингу (СЕМ), що є одним із найцікавіших в теорії маркетингу. СЕМ – одна з найголовніших складових концепцій як вітчизняного, так і зарубіжного бізнесу, його теорії та практики в сучасних умовах. Проаналізовано концепцію соціально-етичного маркетингу в сучасній економіці та концепцію управління ринковою діяльністю.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://knute.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78:658.114(07/Н 15-558772684
Назва : Навчальний посібник з соціального підприємництва [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :163 с.: іл.
Колективи : Українська соціальна академія
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-78:658.114(075) + 658.114(075)
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Підприємництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пошук ідеї--аналіз ринку--бізнес-модель--маркетинг--фінансові аспекти--презентація бізнесу
Анотація: У виданні зібрані знання про те, як створити соціальний бізнес: залучити фінансування в проєкт, сформувати команду та налагодити стосунки з партнерами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://siplatform-live.s3.eu-central-1.amazonaws.com
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.342:005.7(075/У 67-716715707
Автор(и) : Гавриш О. А., Бояринова К. О., Кравченко М. О., Копішинська К. О.
Назва : Управління стартапами [Електронний ресурс] : підручник : для здобувачів вищої освіти за економічними спеціальностями
Вихідні дані : Київ: Політехніка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020
Кільк.характеристики :716 с.: схеми, табл.
Колективи : Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 005.342:005.7(075.8) + 005.7(075.8)
Предметні рубрики: Управління-- Організаційний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний проєкт--бізнес-ідея--бізнес-моделювання--маркетинг--команда--менторинг--інвестиції--бізнес-планування--масштабування--стратегування--півот
Анотація: У підручнику узагальнено найефективніші практики успішних інноваційних підприємців, представлено сучасні теоретичні засади стартапменеджменту, висвітлено світовий та вітчизняний досвід розвитку стартапів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.342:005.7(075/М 50-795669210
Назва : Менеджмент стартапів [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для здобувачів вищої освіти денної та заочної форми навчання
Вихідні дані : Харків: ДБТУ, 2023
Кільк.характеристики :121 с
Колективи : Державний біотехнологічний університет. Факультет менеджменту, адміністрування та права
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 116-118 . - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 005.342:005.7(075.8) + 005.7(075.8)
Предметні рубрики: Управління-- Організаційний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємницька діяльність--інновації--команда--бізнес-моделювання--бізнес-планування--система оподаткування--договір--стратегія розвитку--маркетинг--формування попиту--комунікація--інвестиції--екосистема
Анотація: В конспекті лекцій викладено особливості стартапу як об’єкт менеджменту та форми підприємництва, методику розробки стартапу, інституційні аспекти реалізації стартапу, механізми управління розвитком стартапу, специфіку інвестування стартап проєктів та ключові аспекти екосистеми стартапів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repo.btu.kharkov.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.342:005.7(076/К 73-881344191
Автор(и) : Котлубай В. О., Отливанська Г. А.
Назва : Інноваційне підприємництво та управління стартап проектами [Електронний ресурс] : практикум
Паралельн. назви :Economic evaluation of innovative solution
Вихідні дані : Одеса, 2021
Кільк.характеристики :132 с.: табл.
Колективи : Національний університет "Одеська юридична академія"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 90-95. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 005.342:005.7(076) + 005.7(076)
Предметні рубрики: Управління-- Організаційний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екосистема--команда--дизайн мислення--бізнес модель--клієнт--життєздатний продукт--оцінка ринку--аналіз конкурентів--маркетинг--інвестиції--пітч-дек
Анотація: Практикум відповідає програмі навчальної дисципліні "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами". В практикумі представлено завдання, ділові ігри, питання для самоперевірки, питання до екзамену, а також список рекомендованої літератури.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.onua.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 069(075.8)/П 88
Автор(и) : Пуар, Ірина Василівна
Назва : Основи музейної справи [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Видавець Панькова А. С., 2021
Колективи : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 148-155. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7773-18-3: Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 069(075.8)
Предметні рубрики: Музеї
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертиза--експозиція--комунікативний простір--екскурсії--освітній простір--інновації--маркетинг
Анотація: Посібник розроблений із врахуванням положення законодавства про музеї, навчально-методичних музеєзнавчих напрацювань вітчизняних фахівців різних спеціальностей, досліджень науковців і практиків, щодо вирішення актуальних проблем музеєзнавства та власного досвіду в галузі сучасної музейної діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)