Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4161)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (107)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=метод<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І 99
Назва : Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1
Вихідні дані : Київ: Університет Україна, 2020
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна педагогіка
Зміст : Секція 1 ; Out of school activities of students with learning difficulties/ L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы/ D. Alifanovienė, O. Šapelytė. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія»/ С. А. Нігородова [и др.]. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю/ Н. А. Андреєва. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ/ О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва/ О. І. Бойко. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном/ В. П. Васіч. Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі/ Л. В Горова-Вершиніна. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ К. В. Гуріна. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня/ Т. О. Довженко. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі/ Я. Драч. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження/ В. С. Жмудь. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини/ В. М. Заіка, С. В. Селецька. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти/ О. Ю. Закусило. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах/ М. Іванчук. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності»/ Л. В. Ільницька. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами/ О. А. Кірієнко. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи/ Є. К. Калита. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір/ В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту/ С. О. Киричук. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я/ О. С. Ковтун. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю/ О. Козла. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання/ О. П. Колісник. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес/ М. Колодій. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва/ О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості/ К. В. Коперлян. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах/ А. А. Коровіцька. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід/ Л. С. Кравчук. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання/ В. М. Красножон. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти/ В. В. Крупа. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій/ Н. С. Крутік. Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами/ О. А Куторжевська. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу/ Л. І. Куторжевська. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами/ Д. Д. Лаба. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ Є. Е. Ликов. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання/ О. В. Литовченко. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі/ Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах/ Н. В. Любенко. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра/ В. В. Ляшенко. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі/ К. Л. Мілютіна. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання/ О. А. Малоголовка. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій/ Л. Б. Мамедова. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства/ А. Ю. Мельник. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні/ Р. Р. Мурга. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій/ Л. І. Онишків. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади/ Н. О. Островська, С. Е. Клик. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку/ Л. І. Пітик. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства/ П. Пертренко. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями/ Т. Продиус. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями/ І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства/ Т. В. Русова. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід/ Е. Г. Рустамова. Інклюзивна освіта в Німеччині/ Н. О. Рябокінь. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи/ В. Ю. Савченко. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти/ О. І. Савчук. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю/ Т. В. Соболь. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття/ В. С. Стеблянко. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі/ М. М. Філоненко, З. М. Шевців. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю/ С. Фрундіна. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду/ О. В. Чуйко. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти/ М. М. Шпілевська. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю/ В. В. Шумейко. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи/ В. І. Ярмоленко. Секція 3 ; Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання/ Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти/ Б. І. Артеменко. Особливі школи Німеччини/ О. В. Бабаєва. Питання інклюзивного навчання в Україні/ Н. А. Бусняк. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами/ І. В. Головач. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. С. Гомонова. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження/ Я. Ю. Загутіна-Візер. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ/ В. М. Матвійчук. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку/ П. Е. Нагорна. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа/ В. Я. Пупишева. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів/ В. І. Пуча. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ Е. Г. Рустамова. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників/ Н. А. Сєдова. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Сливинська. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання/ І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами/ Є. Львович. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні/ О. П. Мазуркевич. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи/ А. Р. Цимбалюк. Секція 6 ; Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України/ Г. М. Аванесян. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти/ Р. О. Басенко. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю/ О. О. Бригінець. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі/ Д. С. Грамм. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Гудим. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення/ Д. О. Депутат. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів/ Т. В. Доманська. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища/ Г. В. Дубенко. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час/ Д. О. Журавський. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті/ І. О. Журба, О. В. Ядвіга. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі/ В. Ф. Коваленко. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні/ Б. В. Лідіч. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти/ І. А. Лісний, М. А. Лісовець. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції/ П. М. Лісовський. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні/ В. О. Макаров. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю/ С. С. Пікалюк. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві/ Я. С. Пасічник. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу/ А. А. Попов. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів/ І. В. Ромець. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю/ О. Рязанцев, Н. Рязанцева. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю/ Н. А. Семенюк. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти/ М. А. Скрипнікова. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища/ Д. В. Соловйов. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями/ Д. Л. Стрілко. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства/ Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти/ С. П. Товста. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами/ Н. В. Фесенко. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи/ І. В. Фисун, К. М. Самойлік. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення/ В. В. Черкас. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти/ О. В. Чорна. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин/ А. А. Якименко. Секція 8 ; Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину/ І. В. Войціх. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови/ О. О. Клейман. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання/ О. О. Колінько. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти/ Г. О. Мар’янович. Виявлення атак у мобільних радіомережах/ В. В. Проценко. Дослідження прокладання оптичного кабелю/ В. В. Проценко. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу/ Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті/ В. Чорнобай. Огляд інформаційних технологій правознавства/ А. В. Юрченко.
Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364:349.6(076)/С 76
Автор(и) : Станкевич-Волосянчук, Оксана Ігорівна
Назва : Адвокація як метод впливу [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Ужгород, 2013
Кільк.характеристики :82 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження", Регіональне молодіжне екологічне об’єднання "ЕКОСФЕРА"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 47. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364:349.6(076) + 346.6(076)
Предметні рубрики: Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планування--впрвадження--моніторинг
Анотація: У посібнику викладені основні положення, важливі для громадських активістів, які планують захищати своє право жити у безпечному довкіллі через адвокаційні кампанії. Оповідь щодо покрокового планування та впровадження адвокаційної кампанії, а також приклади з кампаній, які відбулись, допоможуть правильно обрати стратегію адвокаційної кампанії, визначати її мету, інструменти, зрозуміти, яку роль у ній відіграють соціальні мережі й співпраця зі ЗМІ.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ekosphera.org/wp-content
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264(076)/Г 61
Автор(и) : Шрамко Л. М., Куриленко І. М., Ковальчук І. П., Краузе В. В., Павленко М. С.
Назва : Голос безмовленнєвої дитини [Електронний ресурс] : посібник : щодо формування мовленнєвої компетентності у дітей з особливими освітніми потребами засобами альтернативної комунікації
Вихідні дані : Суми, 2019
Кільк.характеристики :47 с
Колективи : Управління освіти і науки Сумської міської ради. Інформаційно-методичний центр, Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня-дошкільний навчальний заклад №34"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 24. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264(076)
Предметні рубрики: Логопедія-- Діти з вадами мовлення-- Комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структуроване навчання--графічний метод
Анотація: У посібнику представлено багаторічна практика учителів-дефектологів, учителя-логопеда та інших педагогів навчально-виховного комплексу, яка спирається на особливості використання знаково-символічних засобів у різних навчальних методиках. Покроково описані інноваційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами по формування мовленнєвої компетентності засобами альтернативної комунікації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://srnvk34.sumy.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-053.2/Д 11
Назва : Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року
Вихідні дані : Київ: Симоненко, 2019
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-053.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови/ Н. Б. Адамюк. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини/ О. О. Бабяк. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу/ І. В. Баранець. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи/ Н. І. Баташева. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями/ Г. О. Блеч. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Бобренко. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології/ К. Б. Бужинецька. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки/ І. В. Гладченко. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору/ Е. А. Данілавічютє. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови/ Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини/ К. С. Довгопола. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ О. М. Дорошенко. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху/ О. А. Дробот. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами/ Н. В. Єзерська. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху/ В. В. Жук. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами/ О. Д. Замашкіна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів/ А. В. Замша. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням/ В. М. Ільяна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу/ Н. Б. Кутеньова. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Наталія Володимирівна Кабельнікова. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання/ Н. О. Квітка. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП/ Н. Р. Кирста. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві/ Є. А. Клопота. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі/ В. В. Кобильченко. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями/ О. В. Колишкін. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі/ О. Б. Колодич. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору/ С. В. Кондратенко. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами/ А. І. Конончук. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору/ Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі/ В. В. Костіна. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ Т. В. Крижановська. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями/ Т. Г. Кузнецова. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору/ В. В. Купрас. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами/ Л. І. Лавріненко. Структура особливих освітніх потреб/ А. В. Лапін. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору/ О. М. Легкий. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку/ Н. П. Лещій. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення/ А. В. Логінова. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення/ Н. А. Лопатинська. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації/ Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Мартинчук. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання/ З. С. Мартинюк. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів/ В. І. Махоня. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. І. Мякушко. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні/ О. В. Нагорна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра/ І. В. Недозим. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами/ Р. Г. Новгородський. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти/ І. М. Овдієнко. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку/ І. М. Омельченко. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації/ М. С. Омельченко. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо?/ О. В. Орлов. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах/ Н. В. Піканова. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення/ Л. В. Пінчук. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності/ Ю. О. Почкун. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми/ Л. І. Прохоренко. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ/ Ю. В. Рібцун. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Романенко. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів/ В. В. Сильченко. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору/ Н. В. Сікора. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти/ А. Г. Скок. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Сухіна. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти/ В. С. Товстоган. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі/ К. С. Тороп. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку/ С. В. Трикоз. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу/ Л. І. Трофименко. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді/ Б. Б. Турко. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності/ Н. В. Федорова. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами/ С. В. Фера. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема/ С. Б. Фурдуй. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ О. П. Хохліна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Чеботарьова. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ/ С. В. Чупахіна. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату/ А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками/ С. Д. Яковлева. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. А. Ярмола.
Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.012:7.038.6/Д 44
Назва : Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15 - 16 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2021
Кільк.характеристики :235 с.: іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.012:7.038.6 + 7.038.6
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Постмодернізм
Зміст : Епоха, в яку живемо та проєктуємо ; Композиційна модель дизайну: домодерні, модерні, постмодерні, метамодерні реляції compositio/ Ю. Г. Легенький. Глобалізаційні та інтегративні процеси в культурі/ А. Ю. Ареф’єва. Феномен стильової динамики в культурі XX століття/ І. Ю. Легенький. Аспекти використання словосполучення «репост-модернізм»/ А. В. Будник, М. І. Сухотенко. Проблеми творчості у дизайні/ О. П. Костюк. Вплив цифрових моделей діджитал сапієнс на формування суспільства турботи/ І. Г. Черкесова. Cучасний дизайн як результат переосмислення модерних і постмодерних теорій ; Елементи дизайну в містах як переосмислення виховної функції/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Популяризація дизайн-коду в контексті культурної трансформації міста Києва/ І. В. Швець. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу/ О. М. Владимир. Від реставрації монументального живопису до формування дизайну історичного середовища/ О. А. Крижанівський. Дахові рекламні конструкції: на межі мистецтва і проєктування/ Н. Й. Дядюх-Богатько, І. В. Олексюк. Застосування технологій віртуального простору у візуалізації проєктних рішень дизайну середовища/ О. С. Подволоцька, К. А. Ткачук. Концептуальні підходи в дизайні сучасної художньої кераміки/ О. П. Власюк. Проєкт «Екокультура» для соціальних змін/ С. В. Прищенко. Трансформація галузі графічного дизайну внаслідок еволюції IT-технологій/ Я. Ю. Гордійчук. Надання інформації видимої форми — завдання дизайнера у сьогоденні/ М. К. Виноградова. Віртуальні музеї в період карантинних обмежень/ В. С. Клівак. Техніка колажу в творчості сучасних дизайнерів/ Н. І. Кравченко, Ю. О. Кучерява. Типографічний аспект вступних титрів до кіносаги про агента «007»/ О. В. Чуєва. Соціокультурний контекст у вступних титрах українських кіностудій періоду постмодерну/ С. В. Книжникова. Види та стилі сучасних корпоративних сайтів/ В. В. Михалевич, В. Д. Цисарський. Стратегія графічної адаптації вебсайтів для людей з вадами зору/ Ю. І. Мадінова, О. С. Серікова. Текстура як ключовий елемент гейм-дизайну/ В. В. Михалевич, О. О. Чирва. Фірмовий колір як складова концепціїі ідентифікації бренда/ Н. І. Кравченко, О. І. Новицька. Динаміка анімалістичного образу в дизайні обкладинок журналу Vogue/ Л. Р. Вежбовська. Постмодерна трансформація анімалістичних образів у логотипах відомих брендів/ Т. В. Шрамко. Практика ілюстрування у візуалізації рекламної ідеї в ХХI столітті/ Н. С. Удріс-Бородавко. Методи створення стереозображення в мистецькій практиці/ Т. І. Совгира. Персоналії сучасного українського дизайну/ Н. М. Литвиненко. Інтерпретація неформального образу в контексті постмодерних практик моди/ Л. П. Дихнич, А. В. Харченко. Пошук гармонії в сучасних проєктах з дизайну одягу/ К. О. Кисельова, А. М. Літовченко. Сучасні текстильні техніки як засіб концептуального самовираження митця./ О. П. Пенчук, Л. С. Журавель-Змєєва. Проєктування нової моделі жіночих напівкомбінезонів з використанням методів промислового дизайну/ Н. В. Садретдінова, О. О. Чоловська. 1960-ті і 2020-і рр., як «альфа» і «омега» постмодернізму в дизайні чоловічого одягу/ І. М. Чуботіна. Асоціативний метод у творчості художника-гримера/ А. Г. Шаркіна. Колекційний та арт-дизайн: на межі мистецтва і проєктування ; Колекційний дизайн: тенденція XXI століття/ І. Я. Матоліч. Пошук джерел натхнення при проєктуванні об’єктів арт-дизайну/ С. В. Борисова. Колекціювання предметів дизайну як процес осмислення історичної пам’яті/ О. А. Крижанівський. Креативні технології дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії ; Сучасні тенденції дизайн-освіти/ М. В. Вороніна. Основні принципи програми підготовки майбутніх дизайнерів до художньо-естетичної інтерпретації творів образотворчого мистецтва/ В. І. Івченко. Дисципліна «скульптура» у навчальній підготовці студентів-дизайнерів/ Р. В. Одрехівський. Особливості професійної діяльності львівської дизайнерської школи другої половини XX ст./ С. П. Мигаль, І. Ю. Прокопчук. Метод імітаційних ігор у вищому навчальному закладі як спосіб формування навичок майбутнього дизайнера/ А. Г. Болтенков. Стилістичні особливості дизайну книги 50 -70-х років XX століття в графічній творчості В. Полтавця/ О. В. Полтавець-гуйда. Аспекти дизайну та інформаційних технологій у сучасній освіті з образотворчого мистецтва/ О. В. Школьна.
Анотація: Наукові статті збірника висвітлюють дослідження з питань сучасного дизайну, колекційного та арт-дизайну, піднімають проблеми креативних технологій дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 745/749:37.01/Е 88
Назва : Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Житомир: ФОП "505", 2022
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Житомирський державний університет імені Івана Франка. Навчально-науковий інститут педагогіки, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука, Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка, Запорізька обласна рада. КЗВО "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія", Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, ГО Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки "Полісся"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 745/749:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Мистецтво-- Етнодизайн
Зміст : Розділ і. Мистецтво як засіб гармонійного розвитку та соціалізації особистості ; Українська ідентичність в графічному дизайні студентів закладів вищої мистецької освіти/ А. І. Бровченко, А. М. Мешко. Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з образотворчого мистецтва як засіб формування креативної особистості/ А. В. Гаранжа. Сучасні арт-об’єкти та їх вплив на розвиток естетичного смаку людини/ С. В. Давидова. Засади етнодизайну у кваліфікаційній роботі здобувача освіти/ Н. В. Дерев’янко, О. Ю. Залевська. Історичні аспекти в організації ландшафту міських скверів/ К. І. Єрмоленко, Н. П. Дерев’янко. Вплив сімейних традицій на формування особистості / Р. В. Саркісян, Н. В. Зубарова. Формування професійних навичок майбутніх художників за допомогою живопису з натури/ О. М. Каленюк, О. Г. Панфілова, І. І. Тарасюк. Дизайн аватарки в соціальних мережах: історія та тенденції розвитку/ М. І. Каленюк, О. П. Поліщук. Ораторське мистецтво як засіб гармонійного розвитку творчої особистості/ І. Ю. Климович, А. М. Чернишова. Молекулярний дизайн у створенні сучасних рострегуляторів рослин/ М. Красовська, М. П. Завгородній. Розділ II. Формування загальних, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей майбутніх учителів у контексті ідей нової української школи ; Розвиток педагогічної майстерності в структурі сучасних вимог до професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання і технологій/ А. О. Андросенко. Розвиток дрібної моторики у дітей дошкільного віку/ В. О. Апухтіна. Педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ/ Г. Б. Бреславська, К. О. Ланіна. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи/ Т. Б. Бикова. Загальнокультурна компетентність майбутнього вчителя у контексті концепції «Нова українська школа»/ С. С. Вітвицька. Критичне мислення в ракурсі наскрізних вмінь учня нової української школи/ М. А. Дергач, А. М. Ісмоілова. Формування інклюзивної компетентності вчителя початкової освіти/ В. М. Дерев’янко. Удосконалення підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах педагогічного фахового коледжу/ О. В. Євенко. Парадигма постмодерну як один із тематичних напрямків вивчення культурології у системі професійної підготовки майбутніх учителів/ С. І. Іваницька. Розділ III. Український національний дизайн: історія, теорія, практика в регіонах ; Історія ландшафтного дизайну в монастирях/ О. І. Гуменна, Н. П. Дерев’янко. Сучасні методичні підходи до формування знань учнів про декоративне вирішення творів на релігійну тематику/ М. І. Гутор. Декоративний натюрморт у професійному становленні майбутніх фахівців образотворчого, декоративного мистецтва/ С. В. Давидова, Л. І. Галич. Декоративне панно у сучасному інтер’єрі/ С. В. Давидова, К. Е. Кім. Особливості використання українського національного орнаменту при моделюванні промислових виробів студентами/ А. В. Дяченко. Розділ IV. Формування ключових компетентностей у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасних умовах освіти ; Організація самостійної роботи у початковій школі/ К. Б. Авраменко, А. Ю. Фудар. Формування спеціальних компетенцій у дітей з особливими освітніми потребами засобом етнодизайну/ М. В. Бадіца, О. С. Кобзар. Використання мнемотехніки у розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Балабанова. Розвиток комунікативних умінь у дітей молодшого шкільного віку/ Н. П. Берегова. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів початкової школи / Т. Б. Бикова. Формування соціальної компетентності учнів початкових класів засобами проектної діяльності / І. М. Коновальчук. Виховний та пізнавальний потенціал природи/ Л. М. Кравчук. Театральне мистецтво як засіб розвитку екологічної культури молодших школярів/ А. А. Крючкова, Н. А. Басюк. Розділ V. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти професійної підготовки фахівців: культурологічний аспект ; Використання дизайн-ситуацій у професійній підготовці майбутніх графічних дизайнерів/ В. В. Борисов, П. В. Кійченко. Особливості включення дітей молодшого шкільного віку зі СДУГ в інклюзивний загальноосвітній простір/ В. Е. Гаменко, Т. А. Саєнко. Метод проектної діяльності в підготовці здобувачів вищої освіти спеціальності 022 Дизайн/ А. М. Космач. Формування у здобувачів освіти предметно-методичної компетентності та навичок педагогічного партнерства засобами ігрових технологій (практичний аспект)/ А. І. Кузнецова. Педагогічні умови формування креативної компетентності у майбутніх фахівців/ О. В. Кулешова, Л. В. Міхеєва. Практична підготовка студентів педагогічного фахового коледжу до реалізації діяльнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови/ А. О. Лапіна. Розділ VI. Сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі ; Корекційно-розвивальна робота з дітьми дошкільного віку з особливими освітніми потребами на основі орнітотерапії/ С. С. Кучер. Поняття «критичне мислення» в сучасному науковому дискурсі/ А. Ю. Лежненко, Н. В. Зубарова. Колористичний колаж у живописній підготовці студента-дизайнера/ Г. О. Лисенко. Значення арт-об’єктів у ландшафтному дизайні/ В. В. Лиходід. Витинанка – вид українського народного декоративного мистецтва, який має давні традиції/ Л. Ю. Назарчук. Застосування ротаційних моделей на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»/ Т. Є. Лук’янчук. Чуттєве – основа художнього твору / О. В. Ляшенко, О. Ю. Залевська. Формування громадянської компетентності студентів педагогічного фахового коледжу/ Г. О. Магдій. Проблеми маркетингу в дизайні, як вплив на споживачів/ В. А. Марчук. Використання принципів етнодизайну для формування загально-естетичних компетентностей в процесі художньо-творчої діяльності/ О. Ю. Мединська. Ігрові технології навчання в процесі вивчення інформатики в початковій школі/ О. М. Мороз. Розвиток креативності мислення молодших школярів у процесі пізнавальної діяльності на уроках/ М. С. Мостова, Н. В. Зубарова. Методика формування дизайнерського мислення на заняттях професійної підготовки здобувачів освіти/ А. В. Фещук, Н. Є. Колесник.
Анотація: Тематика статей збірника наукових праць – аналіз проблеми мистецтва як засобу гармонійного розвитку та соціалізації особистості; аналіз проблеми формування загальних, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей майбутніх учителів у контексті ідей Нової української школи; український національний дизайн: історія, теорія, практика в регіонах; динаміка розвитку дизайн-освіти: традиції та інновації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.017(075.8)/П 77
Автор(и) : Прищенко, Світлана Валеріївна
Назва : Кольорознавство [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ДАККіМ, 2009
Кільк.характеристики :343 с.: іл.
Колективи : Міністерство культури і туризму України , Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 255-260. - Предм. покажчик.: с. 243-244. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-452-008-6: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.017(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Образотворче мистецтво-- Дизайн-- Архітектура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семантика кольору--символіка кольору--сприйняття кольору--фарби--контраст кольору--нюанс кольору--гармонія кольору--комп’ютерне кольороутворення
Анотація: У навчальному посібнику подано закони колористики та принципи роботи з комп’ютерними колірними моделями на основі активного розвитку творчого асоціативного мислення. Розкрито комплексний метод формування колірного середовища з урахуванням його функціональних, соціально-культурних, емоційних особливостей. Узагальнено світовий науковий та емпіричний досвід вивчення кольору, висвітлено значення кольору в нашому житті та психофізіологічні аспекти його сприйняття, проаналізовано використання кольору в образотворчому, декоративно-прикладному мистецтві та дизайні. Вперше визначено принципи гармонізації кольорів засобами комп’ютерних технологій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81-13+378.016/Г 12
Автор(и) : Габідулліна А. Р., Колесніченко О. Л.
Назва : Методологія сучасних лінгвістичних досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Бахмут: Вид-во Б.І. Маторіна, 2019
Кільк.характеристики :324 с
Колективи : Донбаський державний педагогічний університет, Горлівський інститут іноземних мов
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7780-18-1: Б.ц.
ДРНТІ : 16.31
УДК : 81-13+378.016 + 378.016
Предметні рубрики: Мовознавство-- Методологія лінгвістики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лінгвометодологія--моделі мови--лінгвістична типологія--перекладознавство--лінгвоперекладознавство--психолінгвістика--когнітивна лінгвістика--нейролінгвістика--гендерна лінгвістика--дискурсологія--педагогічна лінгвістика--політична лінгвістика--комп’ютерна лінгвістика--наукове дослідждення--юридична лінгвістика
Анотація: Посібник написано в рамках міжкафедральної теми «Теоретикометодологічні та лінгводидактичні аспекти дискурсивних досліджень». Мета – сформувати у майбутніх дослідників ясне розуміння того, з якими проблемами стикаються вчені-лінгвісти, намагаючись здобути нові знання. Повідомляються найбільш важливі і разом з тим нові для магістрантів відомості з теорії, історії та методології лінгвістики, покликані розширити розуміння здобувачами природи мови, комунікації та громадського призначення мовознавства; це дозволяє пов’язати питання лінгвістичної теорії і методології з власною дослідницькою роботою магістрантів. Даються відповіді на питання про те, що являють собою метод і методологія наукових досліджень, як класифікуються методи і які їхні властивості, які історичні форми обрала наукова лінгвістична методологія в рамках генетичної, таксономічної та антропоцентричної парадигми, на якій методологічній основі будується логіка наукового відкриття і логіка наукового пошуку
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ds.forlan.org.ua:8080
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(075.8)/М 54
Автор(и) : Добронравова І. С., Руденко О. В., Сидоренко Л. І., Цимбалюк Н. М., Чуйко В. Л., Білоус Т. М., Іванов І. І., Комар О. В., Кравчук А. А., Павлов Ю. В., Петрущенков С. П., Пипич А. І., Савинська І. В., Чайка Я. М.
Назва : Методологія та організація наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ВПЦ Київський університет, 2018
Кільк.характеристики :608 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-439-974-3: Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 001.891(075.8)
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Методологія-- Організація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наука--метод--методологія--методологічна система--емпіричне дослідження--теоретичне дослідження--нелінійна наука--методологічні засади психології
Анотація: Розглянуто роль науки і наукових досліджень у сучасному світі та питання технології виконання наукового дослідження студентами і молодими науковцями. Докладно охарактеризовано проблеми, що пов'язані з методологією та організацією науково-дослідницької діяльності: визначення об'єкта і предмета, методології і методів дослідження, способи збирання інформації, оформлення результатів наукових пошуків у вигляді наукових, магістерських робіт, тез, статей, монографій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.philsci.univ.kiev.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76:655.2/М 65
Назва : Мистецтво і дизайн у XXI столітті: конвергенція форм і сенсів [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції Київського національного університету культури і мистецтв, 8 грудня 2022 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2022
Кільк.характеристики :233 с.: кольорові. іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76:655.2 + 655.2
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Зміст : Програма основного онлайн-етеру конференції ; Тема повномасштабної агресії рф в мистецтві, дизайні та науці ; Візуальні рефлексії екологічних викликів воєнного часу/ Л. Вежбовська, Т. Костюк. Історичний контекст воєнної ілюстрації на теренах України./ Л. Журавель-Змєєва. Олімпійський парадний костюм як ретранслятор культурної експансії/ Т. Михайлова. Переосмислення функцій мистецтва і дизайну в сучасному суспільстві ; Дизайн у сучасному розумінні: розрахунок художника чи мистецтво аналітика?/ С. Лопухова. Значення дизайну афіш у популяризації мистецтва театру: новітні тенденції/ А. Будник. Формування сценічного дизайну як просторового середовища вистави: семіологічна концепція/ О. Попова. Технології розширеної реальністі у процесі створення художніх образів в сценічному просторі/ В. Бойко. Сучасний дизайн театральної сцени: семіотичні інтерпретації/ Д. Вакуленко. Застосування сучасних мультимедійних технологій у створенні просторового дизайну імерсивного театру/ Р. Кучер. Дизайн екстер’єрів корпоративних музеїв шоколаду як символічне втілення цінностей бренду/ В. Маланюк. Точки дотику мистецької та проєктної практики/ А. Летяга. Мистецтво камуфляжу та камуфляж у мистецтві/ В. Ареф’єв. Деконструкція в дизайні одягу: концепція, метод, субкультура, стиль/ М. Вороніна. Мистецтво витинанки в сучасному дизайні одягу/ О. Шандренко, К. Кисельова. Етнічний аспект в дизайні: історіографія та сучасний стан ; Колір як ресурс української нації/ С. Прищенко. Прийоми дизайн-проєктування меблів у етностилістиці Амвросія Ждахи./ Л. Обуховська. Особливості предметного середовища українців у діапазоні між мімесісом і пойесісом/ Ю. Жданович. Застосування декоративного розпису в сучасному дизайні інтер’єру України/ А. Чанжар. Дизайн-освіта і виховання ; Відмінності мистецько-оброзотворчих вcтупних іспитів «композиція» в провідних закладах вищої освіти України/ Н. Семироз, Наталя Лопухова. Роль дизайну в національно-патріотичному вихованні/ М. Александров. Актуальні проблеми сучасного дизайну ; Ідентифікація плагіату в дизайні та його відмінність від поняття інспірації/ Н. Удріс-Бородавко, О. Серікова. До питання комунікації дизайнера у соціальних мережах/ Я. Гордійчук. Особливості дизайну віртуального простору features of virtual space design/ В. Клівак. Тенденції жанру ретрофутуризм в сучасній айдентиці/ О. Чуєва. Тематичне та жанрове розмаїття в дизайні/ В. Приставка. Проблема агресивної реклами в соціальних мережах/ О. Ковальова. Дизайн візуального образу в трейлерах кіно/ О. Діденко. Анімалістичні образи в рекламі із застосуванням моушн-дизайну/ Л. Вежбовська, Т. Шрамко. Колір у сучасному дизайні через призму стилістичних концепцій проєктування/ В. Снісаренко, В. Лазебнюк. Використання анімації для візуалізації жестової мови./ А. Болтенков, Д. Гринько. Вплив японської міфології на естетику та концепції мультфільмів Хаяо Міядзакі/ Н. Литвиненко. Спортивна тренувальна споруда в культурній системі давньої Греції (viii-i CТ. ДО Н. Е.)/ К. Гамалія, А. Кригіна. Іван Левинський – найвідоміший архітектор Львова/ Г. Олійник. Афганські військові килими як явище протесту в арт-дизайні/ О. Школьна. Інноваційні технології та вимоги до дизайну терміналів аеропортів в умовах пандемії COVID-19/ І. Бірілло, Я. Янновскі. Демонстраційний простір гіпермаркетів/ І. Бірілло, Н. Мазурова. Дизайн та функціональна структура одягу для фізіотерапії/ С. Березненко, В. Кураксіна. Виробничий одяг як прототип андрогінності та oversize/ І. Касаткіна. Українські апсайкл-бренди моди у сучасній дизайнерській практиці/ К. Походенко. Традиції муранськіх майстрів у сучасних українських прикрасах/ М. Пугаченко. Нейромережа як новий інструмент у розвитку візуальної культури/ Н. С. Удріс-Бородавко, Р. Прокопенко.
Анотація: Автори наукових праць діляться актуальними проблемами сучасного дизайну, намагаються переомислити функції мистецтва і дизайну в сучасному суспільстві, описують історіографію та сучасний стан етнічного аспекту в дизайні, піднімають питання дизайн освіти та виховання, висвітлюють тему повномаштабної агресії рф в мистецтві та дизайні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)