Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4161)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (74)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=метод<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:616.896(076)/П 27
Назва : Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :101 с.: іл.
Колективи : Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 99-100. - Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України». - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:616.896(076) + 616.896(076)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--стресостійкість--розуміння поведінки--отримання послуг--корекція симптомів--прикладний аналіз поведінки--мовленнєва поведінкова терапія--денверська модель--лікування біологічних станів--метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.017(075.8)/П 77
Автор(и) : Прищенко, Світлана Валеріївна
Назва : Кольорознавство [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ДАККіМ, 2009
Кільк.характеристики :343 с.: іл.
Колективи : Міністерство культури і туризму України , Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 255-260. - Предм. покажчик.: с. 243-244. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-452-008-6: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.017(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Образотворче мистецтво-- Дизайн-- Архітектура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семантика кольору--символіка кольору--сприйняття кольору--фарби--контраст кольору--нюанс кольору--гармонія кольору--комп’ютерне кольороутворення
Анотація: У навчальному посібнику подано закони колористики та принципи роботи з комп’ютерними колірними моделями на основі активного розвитку творчого асоціативного мислення. Розкрито комплексний метод формування колірного середовища з урахуванням його функціональних, соціально-культурних, емоційних особливостей. Узагальнено світовий науковий та емпіричний досвід вивчення кольору, висвітлено значення кольору в нашому житті та психофізіологічні аспекти його сприйняття, проаналізовано використання кольору в образотворчому, декоративно-прикладному мистецтві та дизайні. Вперше визначено принципи гармонізації кольорів засобами комп’ютерних технологій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.012:7.038.6/Д 44
Назва : Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15 - 16 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2021
Кільк.характеристики :235 с.: іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.012:7.038.6 + 7.038.6
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Постмодернізм
Зміст : Епоха, в яку живемо та проєктуємо ; Композиційна модель дизайну: домодерні, модерні, постмодерні, метамодерні реляції compositio/ Ю. Г. Легенький. Глобалізаційні та інтегративні процеси в культурі/ А. Ю. Ареф’єва. Феномен стильової динамики в культурі XX століття/ І. Ю. Легенький. Аспекти використання словосполучення «репост-модернізм»/ А. В. Будник, М. І. Сухотенко. Проблеми творчості у дизайні/ О. П. Костюк. Вплив цифрових моделей діджитал сапієнс на формування суспільства турботи/ І. Г. Черкесова. Cучасний дизайн як результат переосмислення модерних і постмодерних теорій ; Елементи дизайну в містах як переосмислення виховної функції/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Популяризація дизайн-коду в контексті культурної трансформації міста Києва/ І. В. Швець. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу/ О. М. Владимир. Від реставрації монументального живопису до формування дизайну історичного середовища/ О. А. Крижанівський. Дахові рекламні конструкції: на межі мистецтва і проєктування/ Н. Й. Дядюх-Богатько, І. В. Олексюк. Застосування технологій віртуального простору у візуалізації проєктних рішень дизайну середовища/ О. С. Подволоцька, К. А. Ткачук. Концептуальні підходи в дизайні сучасної художньої кераміки/ О. П. Власюк. Проєкт «Екокультура» для соціальних змін/ С. В. Прищенко. Трансформація галузі графічного дизайну внаслідок еволюції IT-технологій/ Я. Ю. Гордійчук. Надання інформації видимої форми — завдання дизайнера у сьогоденні/ М. К. Виноградова. Віртуальні музеї в період карантинних обмежень/ В. С. Клівак. Техніка колажу в творчості сучасних дизайнерів/ Н. І. Кравченко, Ю. О. Кучерява. Типографічний аспект вступних титрів до кіносаги про агента «007»/ О. В. Чуєва. Соціокультурний контекст у вступних титрах українських кіностудій періоду постмодерну/ С. В. Книжникова. Види та стилі сучасних корпоративних сайтів/ В. В. Михалевич, В. Д. Цисарський. Стратегія графічної адаптації вебсайтів для людей з вадами зору/ Ю. І. Мадінова, О. С. Серікова. Текстура як ключовий елемент гейм-дизайну/ В. В. Михалевич, О. О. Чирва. Фірмовий колір як складова концепціїі ідентифікації бренда/ Н. І. Кравченко, О. І. Новицька. Динаміка анімалістичного образу в дизайні обкладинок журналу Vogue/ Л. Р. Вежбовська. Постмодерна трансформація анімалістичних образів у логотипах відомих брендів/ Т. В. Шрамко. Практика ілюстрування у візуалізації рекламної ідеї в ХХI столітті/ Н. С. Удріс-Бородавко. Методи створення стереозображення в мистецькій практиці/ Т. І. Совгира. Персоналії сучасного українського дизайну/ Н. М. Литвиненко. Інтерпретація неформального образу в контексті постмодерних практик моди/ Л. П. Дихнич, А. В. Харченко. Пошук гармонії в сучасних проєктах з дизайну одягу/ К. О. Кисельова, А. М. Літовченко. Сучасні текстильні техніки як засіб концептуального самовираження митця./ О. П. Пенчук, Л. С. Журавель-Змєєва. Проєктування нової моделі жіночих напівкомбінезонів з використанням методів промислового дизайну/ Н. В. Садретдінова, О. О. Чоловська. 1960-ті і 2020-і рр., як «альфа» і «омега» постмодернізму в дизайні чоловічого одягу/ І. М. Чуботіна. Асоціативний метод у творчості художника-гримера/ А. Г. Шаркіна. Колекційний та арт-дизайн: на межі мистецтва і проєктування ; Колекційний дизайн: тенденція XXI століття/ І. Я. Матоліч. Пошук джерел натхнення при проєктуванні об’єктів арт-дизайну/ С. В. Борисова. Колекціювання предметів дизайну як процес осмислення історичної пам’яті/ О. А. Крижанівський. Креативні технології дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії ; Сучасні тенденції дизайн-освіти/ М. В. Вороніна. Основні принципи програми підготовки майбутніх дизайнерів до художньо-естетичної інтерпретації творів образотворчого мистецтва/ В. І. Івченко. Дисципліна «скульптура» у навчальній підготовці студентів-дизайнерів/ Р. В. Одрехівський. Особливості професійної діяльності львівської дизайнерської школи другої половини XX ст./ С. П. Мигаль, І. Ю. Прокопчук. Метод імітаційних ігор у вищому навчальному закладі як спосіб формування навичок майбутнього дизайнера/ А. Г. Болтенков. Стилістичні особливості дизайну книги 50 -70-х років XX століття в графічній творчості В. Полтавця/ О. В. Полтавець-гуйда. Аспекти дизайну та інформаційних технологій у сучасній освіті з образотворчого мистецтва/ О. В. Школьна.
Анотація: Наукові статті збірника висвітлюють дослідження з питань сучасного дизайну, колекційного та арт-дизайну, піднімають проблеми креативних технологій дизайн-освіти в контексті постмодерної філософії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76/С 81
Назва : 100 років сучасності: ідеї Баухауз та українського авангарду у сучасному дизайні та дизайн-освіті [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2 - 3 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Київ: КНУКіМ, 2020
Кільк.характеристики :181 с.: іл.
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Зміст : Передмова/ Н. С. Удріс-Бородавко. Концептуальні парадигми баугаузу та українського авангарду ; Культурно-мистецька спадщина баугаузу/ С. В. Прищенко. Конструктивізм як метод та стилістичний напрям/ Р. Д. Михайлова. Авангардисти у пошуках розвитку елементів форми: між космізмом і конструктивізмом/ Л. Р. Вежбовська. Неутилітарний та прикладний вектори розвитку конструктивізму/ І. Ю. Прокопчук. Конструктивізм як унікальне явище культури/ І. А. Касаткіна. Баугауз і український конструктивізм: спільне і відмінне у видовищному плакаті та дизайні друкованої продукції/ А. В. Будник. Утопічна складова ідей баугауз та авангарду/ А. Я. Федак. Виток осмислення кольору: мистецтво українського авангарду та баугауза/ О. П. Чистіков. Значення теорії кольору Йоганнеса Іттена у сучасній дизайн-освіті/ І. Г. Черкесова. Європейські авангардні сади 1920-х рр./ Ю. В. Івашко, Пен Чан. Український авангард в театральних декораціях та костюмі/ К. О. Кисельова. Авангардний дизайн Вадима Меллера/ Т. В. Руденко. До проблеми формування модного образу в фешнілюстрації Ар Деко./ І. М. Удріс. Конструктивізм у вступних титрах українських фільмів 1920-30-х років/ С. В. Книжникова. Бойчукізм у межигірському мистецько-керамічному технікумі-інституті як явище авангардного порядку/ О. В. Школьна. Анімалістичні образи у мистецтві українських авангардистів/ Т. В. Шрамко. Розвиток етнодизайну в Галичині (перша половина ХХ століття)/ Р. В. Одрехівський. Переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну ; Спадок баугауз у сучасному дизайні/ Н. М. Литвиненко. Вплив баугаузу та конструктивізму на формування мови сучасної інфографіки/ Т. О. Божко. Геометричні елементи та композиції баугауза в дизайні пакувальної продукції/ О. В. Чуєва. Вплив ідей баугаузу на створення віртуальної реальності/ В. С. Клівак. Кольорове коло Йоханнеса Іттена та його застосування у сучасному дизайні зачіски/ О. В. Савіцька. Акцидентний шрифт у контексті ідей баугауза в освітньо-виховних проектах/ А. А. Поліщук. Наслідування ідей баухаузу в дизайн-проектах малих архітектурних форм студентами Львівської політехніки./ Ю. Р. Петровська. Актуальні питання теорії і практики дизайну ХХI ст. ; Роль дизайнера у формуванні культурного простору/ І. Я. Матоліч. Художники-муралісти як активатори змін у культурі, суспільно-політичному та громадському житті/ Ю. В. Шеменьова. Специфіка формування авторитету викладача дизайну/ Е. В. Обуховська, Л. В. Обуховська. Навчальна проєктна діяльність студентів на прикладі конкурсів молодих дизайнерів одягу/ М. В. Вороніна. Візуальний образ арт-буку та особливості його творення/ Ю. С. Стемпіцька. Уточнення формулювання терміну «меблі» для наукового дослідження та дизайн-проектування/ В. Ф. Стрілець. Дизайн широкоформатної реклами: художні засоби та мистецька цінність/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Мурали у творчості Євгенії Гапчинської/ Л. М. Аметова. Український та європейський досвід застосування гарячої емалі в інтер’єрі та екстер’єрі/ Д. О. Мостовщикова. Лускалки – авангардний напрямок українських скляних прикрас/ М. К. Пугаченко. Етнодизайн у вимірі сучасного українського примітивізму/ Л. В. Обуховська, еліна василівна Обуховська.
Анотація: В матеріалах конференції висвітлені теми, які стосуються концептуальних парадигм баугаузу та українського авангарду, переосмислення ідей баугаузу та конструктивізму у сучасній практиці дизайну, актуальних питань теорії і практики дизайну ХХІ ст.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://knukim.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.03:001.891(477)/І-18
Автор(и) : Іваненко, Світлана Олександрівна
Назва : Українське мистецтво в дослідженнях представників харківської мистецтвознавчої школи першої третини XX століття [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеню кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 26.00.01 - Теорія та історія культури (мистецтвознавство)
Вихідні дані : Харків, 2018
Кільк.характеристики :320 с
Колективи : Харківська державна академія дизайну і мистецтв, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 141-246. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18.09
УДК : 7.03:001.891(477) + 001.891(477) + 7.072.2(477.54)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Історія мистецтва-- Наукове дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рєдін є.--шміт ф.--сумцов м.--білецький о.--гордєєв д.--берченко є.--жолтовський п.--зубар м.--щепотьєва м.--чукін д.--зуммер в.--сліпко-москальців к.
Анотація: Дисертація присвячена вивченню наукової спадщини редставників харківської школи мистецтвознавства першої третини XX ст. У дослідженні використані наступні методи мистецтвознавчого аналізу: біографічний, компаративний, історико-системний, метод історико-мистецької типології та класифікації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://svr.pnu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(075.8)/М 54
Автор(и) : Добронравова І. С., Руденко О. В., Сидоренко Л. І., Цимбалюк Н. М., Чуйко В. Л., Білоус Т. М., Іванов І. І., Комар О. В., Кравчук А. А., Павлов Ю. В., Петрущенков С. П., Пипич А. І., Савинська І. В., Чайка Я. М.
Назва : Методологія та організація наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ВПЦ Київський університет, 2018
Кільк.характеристики :608 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-439-974-3: Б.ц.
ДРНТІ : 00.08
УДК : 001.891(075.8)
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Методологія-- Організація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наука--метод--методологія--методологічна система--емпіричне дослідження--теоретичне дослідження--нелінійна наука--методологічні засади психології
Анотація: Розглянуто роль науки і наукових досліджень у сучасному світі та питання технології виконання наукового дослідження студентами і молодими науковцями. Докладно охарактеризовано проблеми, що пов'язані з методологією та організацією науково-дослідницької діяльності: визначення об'єкта і предмета, методології і методів дослідження, способи збирання інформації, оформлення результатів наукових пошуків у вигляді наукових, магістерських робіт, тез, статей, монографій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.philsci.univ.kiev.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01:001.891/П 78
Назва : Проблеми методології сучасного мистецтвознавства та культурології [Електронний ресурс] : тези ІІ Міжнародної наукової конференції (11-12 листопада 2020 р.)
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Національна академія мистецтв України . Інститут проблем сучасного мистецтва ; Інститут культурології, Зеленогурський університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.07
УДК : 7.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Мистецтвознавство-- Культурологія-- Методологія
Зміст : Parateksty w tekstach kultury popularnej (rozważania metodologiczne)/ М. Uździcka. Pozaliterackie uwarunkowania metodologii badań nad najnowszą literaturą spekulacyjną oraz jej kulturowymi reprezentacjami/ B. Trocha. Матеріальне вираження явищ культури на прикладі деконструктивізму/ М. О. Астанін. Інтерпретація символу «хрест» у творчості київських митців/ І. В. Балтазюк. Культурно-освітня сфера України в глобальному інформаційному просторі/ О. І. Безгін. Методологічні проблеми мистецтвознавства в контексті глобалізаційних процесів та дигіталізації/ Р. І. Безугла. Етапи формування проектної культури/ С. О. Бердинських. Імагологія як перспективний напрям сучасних мистецтвознавчих і культурологічних досліджень/ О. М. Берегова. Два крила культурології: деконструкція полярності через діалог/ Є. В. Більченко. Українська театральна критика 1970-1980 років: самооцінка (за матеріалами журналу «Український театр»)/ В. В. Бубнова. Експертні опитування кінокритиків і кіножурналістів в Україні: діяльність бюро української кіножурналістики у 2002–2012 роках/ С. С. Васильєв. Особливості методологічних векторів сучасного театрознавства/ Н. В. Владимирова. Трансформації в сучасній мистецькій освіті: виклики глобалізованого світу/ С. М. Волков. Мистецтвознавчі студії Закарпаття: історія формування та розвитку/ О. І. Гаврош. Культурологічний аналіз розвитку туристичних технологій в соціокультурному просторі/ С. І. Дичковський. Можливості осмислення листування як медіа у пізнанні епістолярної комунікації митців/ Ю. Д. Доброносова. Основні напрями досліджень екранної культури ХХ століття/ І. Б. Зубавіна. Музичні фестивалі Волинського краю в культурному просторі України/ О. О. Iвaнoва. Методологічний сюжет «кінця критики» в перших двох десятиліттях ХХІ століття: історіографія та понятійний апарат/ А. О. Калугер. Імперія і мистецтвознавство/ О. Ю. Клековкін. Марія Приймаченко та Педро Лінарес — естетичні паралелі та перетини/ А. В. Коломієць. Застосування методів кластеризації культурно-креативних індустрій в мистецькій освіті/ В. О. Комар. Час ймовірності. Актор і архітектура свідомості. Стратегічна гіпотеза/ Н. М. Корнієнко. Поняття модернізму в українському музикознавстві: проблемні аспекти функціонування/ Олена Олександрівна Корчова. Інтимне та публічне у творчості Аліни Копиці/ Д. В. Луцишина. Культорологічні аспекти в архітектурі/ А. І. Марковський. Трансформація чоловічої образності в образотворчому мистецтві України періоду незалежності/ Т. В. Мельник. Фотоархів кінооператора Леоніда Бурлаки як частина міждисциплінарного проєкту «Крихка пам’ять»: проблеми експонування в сучасному виставковому просторі/ В. О. Мироненко. Про зміну пріоритетів у класифікації видів мистецтва в умовах метамодерну/ Р. Д. Михайлова. Образність в просторі українського нефігуративного мистецтва 2010–2020-х років/ Т. В. Міронова. Метод монтажних побудов як практичний засіб конструктивістської теорії 1920-х років/ Л. М. Наумова. Особливості розвитку дизайну інтер’єру в Галичині у першій третині ХХ століття/ Р. В. Одрехівський. Інституалізація музичної освіти в сучасній Німеччині/ А. В. Олійник. Постмодернізм у культурній антропології: критика та перегляд класичних соціальних концептів/ Н. Б. Отрешко. Проблеми дефініцій в контексті визначення родових характеристик образотворчості / Г. С. Паньків. Кіноспадщина Юліана Дороша міжвоєнного періоду в Галичині в контексті постколоніальної теорії/ І. В. Патрон. Шлях від іконографії до іконології та роль інтерв’ю з митцем для сучасного мистецтвознавчого аналізу/ О. М. Петрова. Персоналії — актуальна тема у дослідженнях культури, мистецтва, науки/ Р. І. Петрук. Сакральні множини на палеолітичному артефакті з Прибайкалля та орнаменти подільського рушника/ Є. М. Причепій. Сучасне мистецтво: поміж дефініціями та кризою/ М. О. Протас. Стиль модерн у художньому ковальстві Києва/ С. В. Роготченко. Науково-практичний потенціал теоретичної моделі колообігу культури/ С. С. Русаков. Методологія дослідження фортепіанної музики грецьких композиторів/ І. В. Рябчун. Створення нової форми акторського тренінгу з використанням музичного матеріалу/ Р. Р. Садигов. Особливості побутування музичного короткометражного фільму в українському медіамистецтві ХХІ століття/ Т. А. Сидорчук. Дослідження історії українського мистецтва хх століття в контексті культурної регіоналістики/ Г. Я. Скляренко. Психологічна готовність майбутніх спеціалістів мистецтвознавства до інноваційної діяльності/ Т. Б. Слободянюк. Асоціативний музичний текст: дефініція, методологія дослідження/ О. Б. Соломонова. Революція в сучасному західноукраїнському мистецтві 1990-х років/ Ю. В. Степанок. Етапи освоєння майбутніми акторами в процесі навчання регіонально-мовленнєвої специфіки/ К. С. Сухорукова. Фікція як метод в сучасному мистецтві і соціальні передумови постправди/ О. П. Сушинський. А. Буцький — музикознавець, композитор, організатор музичної освіти. Сучасне осмислення спадщини митця/ О. Г. Таранченко. Розвиток кадрового потенціалу вищої мистецької школи в Україні/ О. Ю. Успенська. Методологічне підґрунтя розвитку сучасних мистецьких практик/ П. В. Харченко. Скульптурний семінар «Азбука» в творчості О. Сухоліта та його значення для сучасної української скульптури/ К. О. Цигикало. Онлайнові світи проекту «VR Колайдер» в контексті проблем методології сучасного мистецтвознавства і культурології/ О. В. Чепелик. Культура незгодних в СРСР у 1950–1970-і роки/ Н. Б. Чех. Віртуалізація мистецтва: тенденція VS вимога часу/ А. О. Чібалашвілі. Музичні записи у фондах українського радіо. Комунікативний аспект дослідження/ О. Г. Шамонін. Віртуальна реальність та її зв’язок із мистецтвом/ К. А. Шиман. Колізії культурологічної методології у просторі розмивання семантики культури/ М. О. Шкепу. Феноменологічний підхід до інтерпретації тексту/ І. М. Юдкін-Ріпун. Творчі інтенції українських митців в контексті гібридної війни/ М. В. Юр. Плюси та мінуси дистанційного навчання рисунку на відділеннях дизайну/ М. І. Яковлєв. Мистецькі тенденції в дизайні маркувальної графіки освітніх закладів/ О. М. Яремчук.
Анотація: Тези конференції вісвітлюють проблеми методології наукових досліджень в галузі мистецтва та культурології.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.mari.kiev.u
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264(076)/Г 61
Автор(и) : Шрамко Л. М., Куриленко І. М., Ковальчук І. П., Краузе В. В., Павленко М. С.
Назва : Голос безмовленнєвої дитини [Електронний ресурс] : посібник : щодо формування мовленнєвої компетентності у дітей з особливими освітніми потребами засобами альтернативної комунікації
Вихідні дані : Суми, 2019
Кільк.характеристики :47 с
Колективи : Управління освіти і науки Сумської міської ради. Інформаційно-методичний центр, Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально виховний комплекс "Загальноосвітня школа 1 ступеня-дошкільний навчальний заклад №34"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 24. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264(076)
Предметні рубрики: Логопедія-- Діти з вадами мовлення-- Комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структуроване навчання--графічний метод
Анотація: У посібнику представлено багаторічна практика учителів-дефектологів, учителя-логопеда та інших педагогів навчально-виховного комплексу, яка спирається на особливості використання знаково-символічних засобів у різних навчальних методиках. Покроково описані інноваційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами по формування мовленнєвої компетентності засобами альтернативної комунікації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://srnvk34.sumy.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/Т 33
Назва : Теорія і методика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей : V мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття". Вип. 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Музична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музичного мистецтва--інноваційні технології--мистецтвознавство
Зміст : Життєва школа професора Олександра Яковича Ростовського/ О. В. Ростовська. Комплексний аналіз хорового твору як метод створення виконавської інтерпретації/ С. Е. Арєф’єв. Синтез математики та філософії в музичній освіті/ О. В. Гребенюк. Специфіка роботи концертмейстера-піаніста на уроках класичного танцю/ М. С. Харьковська. Практико-орієнтоване навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва як засіб формування його професійних компетентностей/ Л. В Гусейнова. Виховання естетичного смаку особистості у процесі навчання іноземної мови у ЗВО/ М. П. Долматова. Деякі аспекти практичної роботи студентів над творами малої форми у хоровому класі/ Л. В. Качуринець. Формування вокальної культури майбутнього вчителя мистецтва в класі постановки голосу/ В. М. Курсон. Вплив творчого потенціалу на формування художньо-творчого досвіду хореографа у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Проблема формування інструментально-виконавських здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі/ І. О. Ростовська. Поєднання технологій доведення і віри як принципу професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Аllegro. Функціональні можливості стопи при виконанні стрибків/ А. В. Сірякова. Методичні прийоми формування технічної майстерності студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ І. О. М. Цепух. Використання міжпредметної інтеграції у процесі навчання з дисципліни «Читання хорових партитур»/ Л. Ю. Шумська, А. А. Патенок. Креативність як передумова самореалізації особистості в музичному виконавстві/ В. В. Байрак. Дихання виконавців на мідних духових інструментах/ О. В. Басараб. Підготовка учня до публічних виступів: психологічний аспект/ О. Д. Бехбудова. Роль навчального репертуару в музично-виконавському розвитку піаніста/ Лівень. Ван. Проблема педалізації в роботі з учнями-хореографами на початковому етапі навчання/ Т. В. Дяконенко. Формування художньо-творчого мислення студентів у процесі вивчення хорового диригування/ Т. Ю. Кагадей. Деякі аспекти початкового етапу навчання гри на гітар/ А. І. Кендзерська. Педагогічні умови формування фізичних якостей школярів у процесі хореографічної діяльності/ З. В. Кочакова, О. В. Спіліоті. Виховання музичного слуху у дітей на початковому етапі їх музичного розвитку / Л. В. Кратенко. Сучасні підходи до формування толерантності учнів на заняттях вокально-хорового ансамблю/ В. В. Крошка. Метод проєкту як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів мистецьких шкіл/ А. Ю. Лях. Методи роботи над музичним твором на різних етапах навчання учня-баяніста/ А. П. Немна. Проблема використання інноваційних технологій у процесі навчання гри на фортепіано/ В. В. Пампура. Сучасні методичні доробки: навчальний посібник-зошит «Весела блок флейта»/ К. О. Ракова, Н. А. Біттер. Особливості роботи концертмейстера-баяніста з виконавцями народної пісні/ А. І. Раструба. Впровадження методу міжкультурної комунікації через емпатійний підхід у хоровому класі мистецької школи/ Л. В. Столярова. Вдосконалення навички читання нот з аркушу в класі фортепіано/ М. М. Тарасенко. До питання вокального мовлення/ А. Б. Хоменко. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках бандури з використання інноваційних методів навчання/ Г. М. Шатківська. Методичні засади навчального процесу в дитячому хорі/ Л. Ю. Шумська, Т. А. Довгошея. Виконавська інтерпретація як художньо-творчий процес/ Т. В. Артюх. Вінницький період життєтворчості О. С. Тимошенка/ О. І. Бабошина. З історії становлення та розвитку сольного гітарного мистецтва XVII–XX століття/ А. В. Білоус. Сутність поняття «мистецтво» та «хорове мистецтво» у науковому дискурсі/ Л. О. Дорохіна, О. Г. Васеко. Втілення драми М. Старицького «Циганка Аза» в кінематографі та на театральній сцені/ О. С. Журавель. Літературна спадщина Миколи Гоголя на українській хореографічній сцені: повість «Ніч перед Різдвом»/ О. С. Козирєва. Педагоги-музиканти Чернігівщини: з освітнього досвіду Лідії Калашник/ А. В. Копитова. Особливості постановки звука на флейті/ Яньтун. Лі. Розвиток музичної культури Чернігівщини в першій третині XX століття/ П. Е. Мостовенко, Т. В. Ляшенко. Використання інноваційних прийомів звуковидобування в бандурному виконавстві XXI століття/ С. С. Ніжинець. Нові реалії видовищних форм карантинної доби/ К. І. Станіславська. Образ жінки в мистецтві/ Л. О. Сущенко. Флейта в музичному мистецтві XX – початку XXI ст./ Іень. Ці. Особливості еволюційного розвитку валторнового виконавства: до історії питання/ Є. Чжан.
Анотація: В статтях та матеріалах збірника висвітлюються актуальні проблеми мистецької освіти: теорія і методика художнього навчання і виховання, професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва та викладачів мистецьких дисциплін, інноваційні технології в системі мистецького навчання, педагогічний потенціал хореографічного мистецтва, проблеми сучасного мистецтвознавства в культурно-освітньому просторі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:7/М 65
Назва : Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Мукачево: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37:7 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька освіта
Зміст : A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість/ А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. Творча особистість та її психологічні особливості/ В. В. Басараб, Н. В. Король. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості/ В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна/ Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст./ Б. Б. Галас. Творче самовираження як механізм розвитку особистості/ Я. Ю. Гомада. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості/ О. Б. Данченко. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт/ В. Г. Дутчак. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович )/ Р. Й. Калин. Виконавські принципи Давида Ойстраха/ Л. І. Капітан. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації/ І. С. Кентеш. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів/ Т. В. Клименко. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел/ В. М. Ковалюк. Особливості національного ударного інструментарію/ В. В. Кохан. Музичний портрет як відображення образу людини/ В. М. Лендєл. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму/ Л. М. Микуланинець. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика/ В. І. Пуйова. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму/ М. М. Сікора. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття/ Д. С. Фізер. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття/ В. О. Хазін. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова/ М. В. Черепанин. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь/ Р. М. Шеретюк. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie)/ Szafrańska Karina. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії/ Денгаова Ао. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Барна. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера/ М. П. Біланин. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні/ С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху/ Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва/ І. А. Дікун. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу/ В. В. Дьордяк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції/ В. Ф. Князєв. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні)/ К. В. Коханська. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста/ Є. С. Кул. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів/ О. П. Ладжун. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона/ А. А. Ленд’єл-Сяркевич. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції/ Г. І. Мивканич. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень/ А. І. Павко, Л. Ф. Курило. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти/ Л. І. Паньків. Сутність поняття «полікультурна компетентність»/ Н. О. Пуля. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки/ С. В. Яремич. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура/ В. В. Гаснюк. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики/ О. Д. Кабаці. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти/ М. М. Качур, Б. М. Качур. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв/ М. В. Кешеля. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано/ О. М. Коцан. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців/ Л. В. Мусієць. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано/ Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів/ Л. М. Остап'юк. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти/ І. С. Синевич, Я. І. Феньов. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу/ Вей Чжан. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз)/ М. В. Булда. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва/ О. І. Габель. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка/ Ю. В. Гирч. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті/ Л. Й. Данильченко. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття/ І. З. Задорожний. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття»/ О. О. Короленко. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття/ О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу/ О. М. Линюк. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді/ М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині/ Г. Я. Тарновецька. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття/ Ю. С. Тетерюк-Кінч. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України/ М. Ю. Тимчук. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття/ С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку/ О. І. Алмаші. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості/ Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. До сутності поняття «арт-терапія»/ Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. Арт-терапевтичні можливості музики/ Н. В. Влк, М. І. Гала. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах/ Е. К. Куцин. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи/ М. О. Марценюк. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії/ Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі/ О. П. Хижна. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи/ Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину/ Г. В. Карась. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ/ М. М. Качур. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів/ Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк.
Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)