Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (942)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Наукові періодичні видання Університету (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
316.2
Z99


   
    Історико-теоретичний аналіз дослідницьких програм в соціології [Електронний ресурс] : колективна монографія / В. Ворона [та ін.] ; за заг. ред. В. Резніка ; Національна академія наук України, Інститут соціології. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут соціології НАН України, 2022. - 249 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-02-9992-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Методологія саоціології--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі програми -- філософія науки -- позитивізм -- постпозитивізм -- мультипарадигматизм -- генералізувальний дискурс -- громадянське суспільство -- транскультурність
Анотація: У монографії презентовано результати досліджень досвіду рецепції, опанування та апробації постпозитивістської методології аналізу дослідницьких програм І. Лакатоса в соціології. Витоки та зміст Лакатосової методології розглянуто в контексті порівняння різних версій позитивізму в соціології та філософії науки. Специфіку постпозитивізму в соціологічних дослідженнях, його переваги та обмеження порівняно з іншими соціально-науковими парадигмами увиразнено в широкому репрезентативному мультипарадигмальному контексті соціальних наук. Експліковано елементи та контури постпозитивістської концепції соціологічної науки. Систематизовано інтерпретації та застосунки ідей постпозитивізму в соціологічних аналітико-емпіричних, історико-теоретичних та метатеоретичних наукових пошуках. Здійснено глибокі експлікації трендів та концептуального потенціалу теоретичних дослідницьких програм громадянського суспільства та транскультурності. Для науковців, викладачів, докторантів, аспірантів та студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу i-soc.com.ua

Дод.точки доступу:
Ворона, В.
Казаков, В.
Отрешко, Н.
Пилипенко, В.
Резнік, В.
Степаненко, В.
Резнік, В. \редактор.\
Національна академія наук України. Інститут соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
364(072)
М 50


   
    Менеджмент соціальної роботи [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник для студентів галузі знань 23 Соціальна робота / Кропивницький інститут державного та муніципального управління, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології ; укладач: Т. А. Тернавська, А. М. Раєвська, Ж. В. Мельник. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : Панькова А. С., 2020. - 262 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 256-258. - ISBN 978-617-7773-09-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Менеджмент соціальної роботи--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
концептуальна еволюція -- методологія -- типологія -- планування -- організація -- мотивація
Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває актуальні питання менеджменту соціальної роботи з урахуванням вимог сьогодення до підготовки відповідних фахівців соціальної сфери. Розглядаються основні положення курсу, сутність, зміст процесу менеджменту соціальної роботи, основні форми, методи та принципи, що мають опанувати студенти на лекційних і практичних заняттях.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua:8081
Утримувачі документа:
Кропивницький інститут державного та муніципального управління

Дод.точки доступу:
Тернавська, Т. А. \укладач.\
Раєвська, А. М. \укладач.\
Мельник, Ж. В. \укладач.\
Кропивницький інститут державного та муніципального управління
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
930.1(075.8)
Л 98


    Лях, Сергій.
    Методологія історії: класика і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Лях. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : ВД Гельветика, 2021. - 130 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-992-745-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія історії--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- науково-пізнавальний процес -- історичні дослідження -- історичний процес
Анотація: Системно викладаються теоретичні засади історії як науки, розкривається зміст її категорій, принципів і методів. Ведеться розмова про засадничі компетентності професійних істориків, секрети їх майстерності. На чисельних прикладах з практики сучасного історіописання аналізується структура історичного дослідження, логіка еволюції наукових парадигм, напрямів, підходів, стилів, дослідницьких технологій. Автор розмірковує над природою, парадоксами, можливостями своєї професії, прагне сформувати в молодих істориків потяг до творчості, оригінальності, самостійного пошуку. Для здобувачів третього рівня вищої освіти ступеня доктора філософії спеціальності 032 Історія та археологія, науково-педагогічних, наукових працівників закладів вищої освіти, наукових установ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.znu.edu.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
001.89(075.8)
Д 18


    Данильян, О. Г.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : підручник / О. Г. Данильян ; рецензент: О. С. Александрова, В. О. Копилов ; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Електронні текстові дані. - Харків : Право, 2019. - 368 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-937-652-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія--Наукові дослідження--Філософія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
науковий текст -- наукові публікації -- дисертаційні дослідження -- наукометричні бази даних -- методи дослідження
Анотація: У підручнику висвітлені теоретичні засади методології науково-дослідної діяльності, етапи, напрями наукової творчості та логіки наукових досліджень, а також розглянуті конкретні практичні аспекти оприлюднення результатів наукових досліджень, рекомендації щодо виконання окремих видів наукових, зокрема дисертаційних, робіт. Окремий розділ підручника присвячений соціокультурним та світоглядно-філософським вимірам, ключовим концепціям розуміння її сутності. Видання розраховане на науковців, здобувачів наукового ступеня, магістрів, викладачів, експертів, студентів та всіх, хто займається науковими дослідженнями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.nlu.edu.ua/POLN_TEXT/SENMK/OMND.pdf
Утримувачі документа:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Дод.точки доступу:
Александрова, О. С. \рецензент.\
Копилов, В. О. \рецензент.\
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
001.891(075.8)
З-38


    Зацерковний, Віталій Іванович.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. І. Зацерковний, І. В. Тішаєв, В. К. Демидов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 238 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 235-237 . - ISBN 978-647-527-156-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наука--Методологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
класифікація наук -- наукова діяльність -- принципи науки -- наукове пізнання -- інформаційна база -- теоретичні дослідження -- експериментальні дослідження -- дипломна робота -- курсова робота -- магістерська робота
Анотація: У навчальному посібнику наведено необхідні теоретичні матеріали та розкриті питання методики, організації та проведення наукових досліджень, з метою підготовки до самостійного виконання наукової роботи. Проводиться ознайомлення з основними формами звітів із наукової роботи; методикою підготовки повідомлень, доповідей, виступів; специфікою написання статей, курсових і кваліфікаційних робіт.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://isp.kiev.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Тішаєв, Іван Васильович
Демидов, Всеволод Кирилович
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
37.013.77
С 77


    Староста, В. І.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для самостійної роботи здобувачів освіти / В. І. Староста ; рецензент М. В. Опачко ; Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет". - 2-ге вид., випр. і доп. - Електронні текстові дані. - Ужгород : ДВНЗ УжНУ, 2023. - 72 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія і методи дослідження--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наукові дослідження -- наукова лексика -- індекс Гірша -- соціометрія -- експеримент
Анотація: У пропонованому посібнику зроблено спробу розкрити основні етапи щодо організації та проведення наукового дослідження; висвітлити структуру дослідження в освіті як цілісної системи через обґрунтування його мети, об’єкта, предмета, завдань, актуальності, наукової новизни, теоретичного і практичного значення, узагальнення результатів тощо; пояснити підходи до вибору та застосування методів для вивчення предмета дослідження. Наведено завдання для самостійної роботи студентів. Видання адресовано широкому колу молодих дослідників освіти: студентам під час вивчення курсу «Методологія наукових досліджень» та інших аналогічних дисциплін («Основи педагогічних досліджень» і т.п.), підготовки та написання курсових і дипломних робіт тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.uzhnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ужгородський національний університет

Дод.точки доступу:
Опачко, М. В. \рецензент.\
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
376(075)
К 26


    Карсканова, С. В.
    Методологія наукових досліджень в корекційній освіті [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. В. Карсканова, М. О. Супрун. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : СПД Румянцева, 2024. - 70 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-729-181-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка--Наукові дослідження--Методологія--Електронні підручники

Кл.слова (ненормовані):
корекційна освіта -- наукові дослідження -- об’єкт дослідження -- предмет дослідження -- науковий звіт
Анотація: Посібник підготовлено відповідно до теоретичних основ навчальної програми з навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень в корекційній освіті» для студентів педагогічних вишів. У його основу покладено матеріали лекцій та окремих публікацій авторів та інших вчених у психолого-педагогічній пресі. Це видання призначене для студентів, педагогів спеціальних закладів освіти та науковців у сфері корекційної педагогіки і спеціальної психології. Окрім використання для проведення аудиторних робіт ця робота може буди корисною для організації діяльності наукового гуртка майбутніх корекційних педагогів та спеціальних психологів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Супрун, М. О.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
78:37.01:001.891(075.8)
О-53


    Олексюк , Ольга Миколаївна.
    Методологія наукових досліджень у галузі мистецтвознавства та музичної педагогіки [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Олексюк , В. В. Тушева ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський універсітет імені Бориса Грінченка, 2020. - 177 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-658-085-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музична педагогіка--Наукові дослідження--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методологічні орієнтири -- методологічні принципи -- методологічний апарат -- теоретичні методи -- емпіричні методи -- педагогічний експеримент -- обробка резульатів дослідження -- оформлення результатів дослідження
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто теоретичні й практичні питання дослідницько-пошукової та експериментальної роботи в галузі мистецтвознавства й музичної педагогіки, починаючи з визначення проблематики, вибору теми, уточнення вихідних пактів та теоретичних положень до апробації і літературного оформлення наукової роботи. Схарактеризовано прийоми формулювання гіпотези, процес виникнення ідеї та задуму музикознавчого й музично-педагогічного дослідження, а також основні методи і методики пошукової роботи, способи інтерпретації результатів дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський університет імені Бориса Грінченка

Дод.точки доступу:
Тушева, Вікторія Володимирівна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
378.09:001.82
Б 33


    Башкір, Ольга Іванівна.
    Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. І. Башкір ; рецензент: Т. В. Рогова, Л. А. Штефан ; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Електронні текстові дані. - Харків : [б. в.], 2020. - 94 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Методологія--Педагогічні дослідження--Україна--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наука -- метафізика -- наукове пізнання -- наукова діяльність -- педагогічні дослідження -- експерементальні дослідження -- прикладні дослідження -- перспективні дослідження
Анотація: У навчально-методичному посібнику, розробленому за програмою курсу дисципліни «Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів»: для здобувачів освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, представлено зміст лекцій та розробки семінарсько-практичних занять. Навчально-методичний посібник адресується викладачам, здобувачам другого та третього (освітньо-наукового) рівня підготовки доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Рогова, Т. В. \рецензент.\
Штефан, Л. А. \рецензент.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
81-13+378.016
Г 12


    Габідулліна, А. Р.
    Методологія сучасних лінгвістичних досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. Р. Габідулліна, О. Л. Колесніченко ; Донбаський державний педагогічний університет, Горлівський інститут іноземних мов. - Електронні текстові дані. - Бахмут : Вид-во Б.І. Маторіна, 2019. - 324 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7780-18-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Методологія лінгвістики--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
лінгвометодологія -- моделі мови -- лінгвістична типологія -- перекладознавство -- лінгвоперекладознавство -- психолінгвістика -- когнітивна лінгвістика -- нейролінгвістика -- гендерна лінгвістика -- дискурсологія -- педагогічна лінгвістика -- політична лінгвістика -- комп’ютерна лінгвістика -- наукове дослідждення -- юридична лінгвістика
Анотація: Посібник написано в рамках міжкафедральної теми «Теоретикометодологічні та лінгводидактичні аспекти дискурсивних досліджень». Мета – сформувати у майбутніх дослідників ясне розуміння того, з якими проблемами стикаються вчені-лінгвісти, намагаючись здобути нові знання. Повідомляються найбільш важливі і разом з тим нові для магістрантів відомості з теорії, історії та методології лінгвістики, покликані розширити розуміння здобувачами природи мови, комунікації та громадського призначення мовознавства; це дозволяє пов’язати питання лінгвістичної теорії і методології з власною дослідницькою роботою магістрантів. Даються відповіді на питання про те, що являють собою метод і методологія наукових досліджень, як класифікуються методи і які їхні властивості, які історичні форми обрала наукова лінгвістична методологія в рамках генетичної, таксономічної та антропоцентричної парадигми, на якій методологічній основі будується логіка наукового відкриття і логіка наукового пошуку
Перейти до зовнішнього ресурсу ds.forlan.org.ua:8080

Дод.точки доступу:
Колесніченко, О. Л.
Донбаський державний педагогічний університет
Горлівський інститут іноземних мов


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)