Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4225)Каталог авторефератів та дисертацій (7)Грінченкознавство (3)Рідкісні та цінні видання (6)Наукові періодичні видання Університету (35)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=музика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-43 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:37.042-056/Ц 11-711973512
Автор(и) : Музика О. Л., Корольов Д. К., Музика О. О., Никончук Н. О., Нечаєва О.С., Сніжна М.А., Мельник М.О., Чекрижова М.М., Соловей Я.Г.
Назва : Ціннісна підтримка розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі. Психологічна технологія [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023
Кільк.характеристики :237 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7745-27-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.98:37.042-056.45
Предметні рубрики: Психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підтримка--психологічна допомога--ціннісна підтримка
Анотація: У посібнику представлено психологічну технологію ціннісної підтримки обдарованих учнів і студентів. Психолого-технологічні комплекси для кожного вікового періоду складаються з теоретичної моделі, детальних описів діагностичних методик (у тому числі й авторських) та описів технік розвивальних впливів. Для ціннісної підтримки школярів і студентів в умовах дистанційного навчання, пов’язаного з російсько-українською війною, освітянам пропонується е-платформа «Обдарованість ТЕST ONLINE», яка генерує і надсилає досліджуваним індивідуальні інтерпретації результатів із рекомендаціями для саморозвитку. Практичний посібник адресовано психологам-дослідникам, викладачам психології та педагогіки у закладах вищої освіти, студентам, керівникам освітніх установ, психологам в системі освіти, вчителям, батькам.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.61(075)/С 91
Назва : Сучасні твори українських композиторів для народних інструментів (Перекладення, обробки другої половини ХХ-ХХІ століття) [Електронний ресурс] : електронний збірник навчального репертуару для учнів мистецьких шкіл класу бандури, цимбалів, балалайки, сопілки, домри, баяна, акордеона, гітари та ансамблів народних інструментів : за підсумками проведення проєкту ОНМЦПК : при інформаційній підтримці ДНМЦЗКМО
Вихідні дані : Харків, 2022
Кільк.характеристики :328 с
Колективи : Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти, Обласний навчально-методичний центр підвищення кваліфікації працівників культ-освітніх закладів
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 780.61(075)
Предметні рубрики: Музика-- Твори для народних інструментів
Анотація: Метою створення електронної збірки було збагачення навчального репертуару та популяризація творів, перекладень, обробок для народних інструментів сучасних українських композиторів. До збірки увійшли ноти, коментарі з методичними рекомендаціями та відеозаписи творів, що відповідали вимогам проєкту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.dnmczkmo.org.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.95(072)/В 43
Назва : Виконавська підготовка за фахом (вокал) [Електронний ресурс] : методичні рекомендації до організації самостійної роботи : для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 025 "Музичне мистецтво" рівня вищої освіти
Вихідні дані : Мукачево: МДУ, 2022
Кільк.характеристики :21 с
Колективи : Мукачівський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.95(072)
Предметні рубрики: Музика-- Вокал-- Виконавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): співацьке дихання--імпеданс--вокальний слух--атака звуку--тембр голосу--опора звуку--кантилена--інтонаційний самоконтроль
Анотація: У методичних рекомендаціях розглядаються загальні основи постановки і виховання співацького голосу . Розкриваються основні типи дихання та методи їх вироблення, умови формування вокального слуху співака, методичні аспекти формування атаки звуку, тембру голосу, обгрунтовуються методичні засади вдосконалення кантиленного співу. Методичні рекомендації покликані сприяти формуванню, активізації та розвитку вокальних навиків співаків, необхідних для яскравого сценічного професійного самовираження, розвитку творчого мислення та художньо-образних уявлень.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace-s.msu.edu.ua:8080
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/Т 33
Назва : Теорія і методика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей : V мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття". Вип. 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Музична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музичного мистецтва--інноваційні технології--мистецтвознавство
Зміст : Життєва школа професора Олександра Яковича Ростовського/ О. В. Ростовська. Комплексний аналіз хорового твору як метод створення виконавської інтерпретації/ С. Е. Арєф’єв. Синтез математики та філософії в музичній освіті/ О. В. Гребенюк. Специфіка роботи концертмейстера-піаніста на уроках класичного танцю/ М. С. Харьковська. Практико-орієнтоване навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва як засіб формування його професійних компетентностей/ Л. В Гусейнова. Виховання естетичного смаку особистості у процесі навчання іноземної мови у ЗВО/ М. П. Долматова. Деякі аспекти практичної роботи студентів над творами малої форми у хоровому класі/ Л. В. Качуринець. Формування вокальної культури майбутнього вчителя мистецтва в класі постановки голосу/ В. М. Курсон. Вплив творчого потенціалу на формування художньо-творчого досвіду хореографа у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Проблема формування інструментально-виконавських здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі/ І. О. Ростовська. Поєднання технологій доведення і віри як принципу професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Аllegro. Функціональні можливості стопи при виконанні стрибків/ А. В. Сірякова. Методичні прийоми формування технічної майстерності студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ І. О. М. Цепух. Використання міжпредметної інтеграції у процесі навчання з дисципліни «Читання хорових партитур»/ Л. Ю. Шумська, А. А. Патенок. Креативність як передумова самореалізації особистості в музичному виконавстві/ В. В. Байрак. Дихання виконавців на мідних духових інструментах/ О. В. Басараб. Підготовка учня до публічних виступів: психологічний аспект/ О. Д. Бехбудова. Роль навчального репертуару в музично-виконавському розвитку піаніста/ Лівень. Ван. Проблема педалізації в роботі з учнями-хореографами на початковому етапі навчання/ Т. В. Дяконенко. Формування художньо-творчого мислення студентів у процесі вивчення хорового диригування/ Т. Ю. Кагадей. Деякі аспекти початкового етапу навчання гри на гітар/ А. І. Кендзерська. Педагогічні умови формування фізичних якостей школярів у процесі хореографічної діяльності/ З. В. Кочакова, О. В. Спіліоті. Виховання музичного слуху у дітей на початковому етапі їх музичного розвитку / Л. В. Кратенко. Сучасні підходи до формування толерантності учнів на заняттях вокально-хорового ансамблю/ В. В. Крошка. Метод проєкту як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів мистецьких шкіл/ А. Ю. Лях. Методи роботи над музичним твором на різних етапах навчання учня-баяніста/ А. П. Немна. Проблема використання інноваційних технологій у процесі навчання гри на фортепіано/ В. В. Пампура. Сучасні методичні доробки: навчальний посібник-зошит «Весела блок флейта»/ К. О. Ракова, Н. А. Біттер. Особливості роботи концертмейстера-баяніста з виконавцями народної пісні/ А. І. Раструба. Впровадження методу міжкультурної комунікації через емпатійний підхід у хоровому класі мистецької школи/ Л. В. Столярова. Вдосконалення навички читання нот з аркушу в класі фортепіано/ М. М. Тарасенко. До питання вокального мовлення/ А. Б. Хоменко. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках бандури з використання інноваційних методів навчання/ Г. М. Шатківська. Методичні засади навчального процесу в дитячому хорі/ Л. Ю. Шумська, Т. А. Довгошея. Виконавська інтерпретація як художньо-творчий процес/ Т. В. Артюх. Вінницький період життєтворчості О. С. Тимошенка/ О. І. Бабошина. З історії становлення та розвитку сольного гітарного мистецтва XVII–XX століття/ А. В. Білоус. Сутність поняття «мистецтво» та «хорове мистецтво» у науковому дискурсі/ Л. О. Дорохіна, О. Г. Васеко. Втілення драми М. Старицького «Циганка Аза» в кінематографі та на театральній сцені/ О. С. Журавель. Літературна спадщина Миколи Гоголя на українській хореографічній сцені: повість «Ніч перед Різдвом»/ О. С. Козирєва. Педагоги-музиканти Чернігівщини: з освітнього досвіду Лідії Калашник/ А. В. Копитова. Особливості постановки звука на флейті/ Яньтун. Лі. Розвиток музичної культури Чернігівщини в першій третині XX століття/ П. Е. Мостовенко, Т. В. Ляшенко. Використання інноваційних прийомів звуковидобування в бандурному виконавстві XXI століття/ С. С. Ніжинець. Нові реалії видовищних форм карантинної доби/ К. І. Станіславська. Образ жінки в мистецтві/ Л. О. Сущенко. Флейта в музичному мистецтві XX – початку XXI ст./ Іень. Ці. Особливості еволюційного розвитку валторнового виконавства: до історії питання/ Є. Чжан.
Анотація: В статтях та матеріалах збірника висвітлюються актуальні проблеми мистецької освіти: теорія і методика художнього навчання і виховання, професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва та викладачів мистецьких дисциплін, інноваційні технології в системі мистецького навчання, педагогічний потенціал хореографічного мистецтва, проблеми сучасного мистецтвознавства в культурно-освітньому просторі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.011.3-051:78(/Д 11-302259055
Автор(и) : Дікун, Ірина, Михалюк, Алла, Коцурак, Оксана
Назва : Формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Бар, 2021
Колективи : Комунальний заклад вищої освіти "Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 61-68. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.011.3-051:78(075) + 78(075) + 005.96(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вищі навчальні заклади-- Інструментально-виконавська підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня комунікація--українська фортепіанна музика
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлено науково-теоретичні основи та організаційно-методичні засади формування художньокомунікативних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки; розкрито культурно-освітню значущість української фортепіанної музики, її навчально-виховний потенціал в контексті формування означеного феномена у майбутніх фахівців; представлено зразки фортепіанних творів вітчизняних композиторів. Видання адресоване студентам та викладачам закладів вищої музичнопедагогічної освіти, а також широкому колу фахівців художньо-педагогічного профілю.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:78/Т 33
Назва : Теорія і практика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Ч. 2
Вихідні дані : Житомир: О. О. Євенок, 2021
Кільк.характеристики :188 с
Колективи : Житомирський державний університет імені Івана Франка. Навчально науковий інститут педагогіки, Міжнародний центр сучасної академічної музики "Новата", Житомирська обласна громадська організація "Асоціація об’єднаних мистецтв"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-995-282-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька освіта
Зміст : Вплив соціокультурних викликів сучасності на процес формування музично-творчої особистості учня/ Я. М. Бардашевська, Т. М. Маскович. Загальні засади інклюзивної освіти і музикИ: зарубіжний досвід/ І. Л. Бермес. Музично-естетичне виховання в гімназіях України та діаспори порівняльний аспект/ Н. М. Бовсунівська. Мистецька освіта 2020-х: виклики і пошуки відповідей (спроба культурологічного аналізу) / О. Є. Верещагіна-Білявська. Підготовка студентів до гуманістично спрямованої музично-освітньої діяльності / С. С. Горбенко. Науково-практична конференція як спосіб популяризації хорового мистецтва/ Н. П. Григорцевич, Л. М. Зеленянська. Творчий портрет Ігнація Яна Падеревського крізь призму польсько-українських культурних взаємин/ Г. C. Довбиш, Л. В. Обух. Деякі питaння техніки диригентського жесту в професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ Р. В. Дудик. Роль хорового класу у формуванні професійних компетентностей здобувачів вищої освіти в структурі фахової підготовки/ Ж. Й. Зваричук. Музично-театральне краєзнавство Житомирщини як інтегративний навчальний курс з мистецької освіти у вищій школі / Г. В. Карась. Камерний ансамбль як навчальна дисципліна у навчальних закладах/ М. З. Козицька. Вивчення джазу у вищих освітніх закладах України/ О. Л. Костеньов. Естетичний розвиток учнів засобами музичного мистецтва / І. В. Куцик, Т. О. Медвідь. Комп’ютерні музичні технології на уроках музичного мистецтва та в позакласній роботі/ В. В. Луценко. Роль Івано-Франківського фахового музичного коледжу імені Дениса Січинського у пожвавленні культурно-мистецького життя Прикарпаття/ О. І. Манелюк. Лялькова фортепіанна музика Йосипа Ельгісера / М. А. Моісєєва, Н. В. Українець. Сучасні форми освіти і просвітництва в умовах війни/ В. В. Неволов. Особливості музичного виховання в дошкільних закладах освіти (на прикладі діаспори США)/ Ю. О. Осмачко. Про специфіку роботи зі співацьким голосом та розвиток вокально-виконавської майстерності / М. В. Петрик. Феномен інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у формуванні особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. В. Плотницька, Т. В Плотницька. Дитячі фольклорні фестивалі в Україні як практика патріотичного виховання молодого покоління/ Є. В. Роговська. Специфіка діяльності оркестрового диригента в умовах роботи з дітьми з особливими освітніми потребами/ В. В. Рутецький, І. М. Суботницький. Навчальні ігри – активна форма підготовки майбутніх менеджерів сфери культури та дозвілля/ І. Є. Свирид. Зміни методологічних орієнтирів у дослідницькому пошуку в контексті мистецької освіти/ В. В. Тушева. Традиції музично-естетичного виховання в Україні засобами хорового мистецтва / В. К. Федорченко. Специфіка композиторської творчості для дітей: музично-естетичні проблеми сучасності / Л. В. Шегда.
Анотація: У збірнику представлено наукові статті учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мистецька освіта в Україні: проблеми та інновації», що відбулася 2 березня 2021 року на базі кафедри мистецької освіти Навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка в онлайн-форматі. Статті присвячені актуальним проблемам і перспективам мистецької освіти, основним світовим тенденціям її функціонування, практично-теоретичному розвитку професійно зорієнтованого мистецького навчання й виховання в Україні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/М 89
Назва : Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-518-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Мистецька освіта
Зміст : Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш/ О. Т. Агеєв. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України/ В. М. Алтухов. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців/ О. Ю. Базан. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка/ О. М. Басса. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах/ Н. М. Беліченко. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості"/ А. І. Береш. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства/ В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко/ Л. М. Бондар. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності/ О. В. Васильєва. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта/ О. Є. Верещагіна-Білявська. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана)/ М. В. Волошин. Музична культура як вид інформаційної діяльності/ О. В. Вороновська. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ/ С. Є. Гаврилюк. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках/ Л. А. Гнатюк. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення/ І. В. Гошко. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі/ М. В. Гринишин. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів/ Ю. О. Грібінєнко. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.)/ Ю. А. Данильченко. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі/ Я. В. Данилюк. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру/ О. С. Дубка. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару/ Ю. С. Дяченко. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення/ М. С. Екман. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики/ І. С. Жадик. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської/ Г. Ф. Завгородня. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст/ І. Л. Іванова. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу/ В. В. Кашперська. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти/ Я. О. Кириленко. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції/ Т. П. Книшова. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей/ С. М. Коваль. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами/ Т. І. Кондрат’єва. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології/ І. Ю. Коновалова. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі/ Н. Є. Костенко. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака/ Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття/ Н. Ю. Кравченко. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан/ О. О. Кузнецова. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора/ А. Я. Кулієва. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне/ М. Л. Липецька. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу/ І. М. Личковаха. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти/ В. О. Лігус. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти/ Л. М. Лобода. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства/ Л. В. Лопатецька. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи/ Д. М. Малий. Кантилена як основа співу/ О. В. Мальцева. Виконавське мислення здобувача-піаніста/ А. І. Мамикіна. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського/ В. Б. Марік. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты/ Е. Мирзоян. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід/ О. С. Мікулінська. Музична освіта і дистанційне навчання/ Г. Г. Моїсеєва. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя/ Ю. О. Москвічова. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України/ В. С. Мужчиль. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл/ Н. О. Мялькіна. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти»/ О. А. Овсяннікова-Трель. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери/ Н. В. Остроухова. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття/ О. В. Пастухов. Новітні технології навчання у мистецькій школі/ А. Л. Пілігромова. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр)/ О. Г. Пінчук. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма/ Г. Б. Полтавцева. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова/ Ю. К. Попов. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи/ М. М. Прохніцький. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ В. М. Птушкін. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень/ О. В. Радієвська. Бубон у народів Півночі/ Г. О. Рало. Особливості звукоутворення на маримбі/ О. М. Рало. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти/ Г. О. Реброва. Виховання музиканта на уроках музичної літератури/ В. Г. Репецька. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення/ Н. І. Руденко. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця/ Г. В. Сагалова. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування/ Є. І. Сіренко. Психологічна підготовка до публічного виступу/ Н. Г. Скребцова. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу/ Л. В. Степанова. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти/ Т. Ю. Строгаль. Про специфіку фортепіанного звуковедіння/ Н. О. Сутулова. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України/ Б. О. Сюта. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі/ Ехсан Таваккол. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію/ І. А. Темченко. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю/ К. В. Тимофеєва. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду/ М. М. Удовиченко. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни/ Т. П. Фішер. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст/ І. О. Хмелевська. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи/ З. А. Ходан. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві/ О. В. Цимбалюк. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект/ П. Ю. Чайка. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга)/ М. Р. Черкашина-Губаренко. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування/ І. В. Чернявський. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку/ Н. В. Чистякова. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста/ Т. Л. Шарапа. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур)/ І. О. Шатова. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини/ Ю. Ю. Шкоруда. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти/ Ю. А. Шнурова. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики/ Г. С. Шпак. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера/ Ю. В. Щербаков. Формування професійних навичок у клавірному терцеті/ О. К. Щербакова. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано/ С. Ю. Юшкевич. Чинники становлення симфонічної музики Китаю/ Цзюнь Ян. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста/ І. А. Ященко.
Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://music-art-and-culture.com
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.54:782.8/Щ 94
Автор(и) : Щукіна, Юлія
Назва : Творча діяльність театрів оперети і музичної комедії України другої половини ХХ- початку ХХІ ст.: жанровий аспект [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Харків: Колегіум, 2021
Кільк.характеристики :368 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 248-271. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-8604-91-1: Б.ц.
ДРНТІ : 18.45
УДК : 792.54:782.8 + 782.8
Предметні рубрики: Мистецтво-- Театр і музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): водевіль--рок-опера--танц-рок-опера
Анотація: У цій книзі вперше розглядаються та аналізуються зміни жанрових пріоритетів у репертуарній політиці та пов’язаний з ними розвиток режисури одночасно в трьох театрах України: Харківському академічному театрі музичної комедії, Київському Національному театрі оперети і Одеському академічному театрі музичної комедії ім. М. Водяного - в період 1950–2000-х років. Також у фокусі погляду дослідниці - генерації провідних акторів, сценографів, балетмейстерів, диригентів, музикантів трьох театрів. У дослідженні авторка спирається на понад 200 постановок оперет, музичних комедій, водевілів, мюзиклів, рок-, блюз- і зонг-опер профільних театрів України, а також їх зарубіжних аналогів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repo.num.kharkiv.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78. 01/Ч-49
Автор(и) : Черноіваненко, Алла Дмитрівна
Назва : Академічне музично-інструментальне мистецтво як предмет музикознавчої системології [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :704 с
Колективи : Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 615-697. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-599-2: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78. 01
Предметні рубрики: Музика-- Музикознавство-- Інструментальна музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичний інструменталізм--семіологічна типологія
Анотація: Монографія присвячена дослідженню музично-інструментального мистецтва як специфічного системного феномену, який здатний інспірувати музичні звукосмислові та ідеально-концептуальні інтенції. Проведено системний аналіз виникнення, функціонування та самозростання феномену музичного інструменталізму від витоків до "вибуху" автономізації, з накресленням векторів подальшого розвитку і саморозвитку. Впроваджується концепція "немиттєвого інсайту" щодо виокремлення (автономізації) музичного інструменталізму в самостійну сферу творчості, що фіксується за часів бароко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://odma.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.95.071.2(075./Ф 75-288352293
Автор(и) : Фоломєєва, Наталія Аркадіївна
Назва : Виконавська майстерність естрадного співака [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для здобувачів вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво
Вихідні дані : Суми: ФОП Цьома С. П., 2021
Кільк.характеристики :169 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. Навчально-науковий інститут культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 124-129. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.95.071.2(075.8)
Предметні рубрики: Музика-- Вокал-- Співаки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вокальне дихання--звукоутворення--вокальне інтонування--артикуляція--музично-технічні засоби--імідж співака--сценічна пластика--сценічний грим--сценічний костюм--акторська майстерність--вокальні школи
Анотація: Навчально-методичний посібник допоможе оволодіти певними видами виконавської діяльності, спеціалізованими інтонаційно-виразними, техніко-руховими і музично-смисловими компетенціями співу, що дозволяють виконавцю ефективно управляти інтерпретаційними та емоційними процесами та досягати максимально якісного художньо-звукового результату.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.sspu.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.2/О-34
Автор(и) : Овсяннікова-Трель, Олександра Андріївна
Назва : "Нова простота" як системний жанрово-стильовий феномен в сучасному музичному мистецтві [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 389-445 . - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-586-2: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 781.2
Предметні рубрики: Музика-- Теорія музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторське композиторське слово--музично-стильова парадигматика--авангардна стильова парадигма--мінімалістська стильова парадигма--неостильова парадигма--кіномузика--семантика--музичний романтизм
Анотація: У монографії досліджуються системні аспекти явища "нової простоти" як стильової категорії та актуальної тенденції розвитку сучасного музичного мистецтва, визначаються її предметний та категоріальний зміст. Пропонується оригінальна теоретична модель "нової простоти" як симбіотичного музичного феномену, що репрезентує магістральний вектор розвитку сучасної композиторської творчості у напрямі універсалізації музичної мови в контексті світоглядної парадигми постсучасності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://odma.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.09:008(477)"18/Л 37-150843612
Автор(и) : Левко, Вероніка
Назва : Концерт як мистецьке явище в культурному просторі України другої половини ХІХ - початку ХХІ століття [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2021
Кільк.характеристики :153 с
Колективи : Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 134-151. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7300-97-6: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.09:008(477)"18/20" + 008(477)"18/20"
Предметні рубрики: Музика-- Концерт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецькі освітні заклади--концертний репертуар
Анотація: У монографії здійснено розгляд концерту як чинника культурномистецького життя у системі соціокультурних відносин та окреслено зовнішні і внутрішні зв’язки концерту як мистецької акції із соціокультурним середовищем. Систематизовано відомості щодо значення діяльності музичних товариств, державних та громадських музичноконцертних організацій, закладів освіти в концертному житті України другої половини ХІХ - початку ХХІ ст. Висвітлено нові тенденції у концертній діяльності України кінця ХХ – початку ХХІ ст.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.3/П 51
Автор(и) : Полканов, Андрій Андрійович
Назва : Феномен камерного співу: від естетичних настанов до музично-семантичних властивостей [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.03 Музичне мистецтво
Вихідні дані : Одеса, 2021
Кільк.характеристики :187 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 171-185. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.3
Предметні рубрики: Музика-- Камерні вокальні твори
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): герменевтичний підхід--семіосфера--виконавська інтерпретація--виконавська стилістика--виконавська семантика
Анотація: У дисертації виявляється історична та образно-смислова динаміка розвитку камерного співу як окремого музичнотворчого феномена, з’ясовуються його сучасні типологічні семантичні настанови, визначається місце камерно-вокальної творчості у жанровій системі музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://odma.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.73(477)/М 65
Назва : Мистецтво естради: проблеми виконавської практики, системи освіти й наукових досліджень [Електронний ресурс] : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 18.11.2021 р.)
Вихідні дані : Київ: КМАЕЦМ, 2021
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.55
УДК : 792.73(477)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Естрадне мистецтво
Зміст : Кавер-версії українських народних пісень у творчості сучасних естрадних виконавців/ А. Акопян. Вокальний естрадний ансамбль як високопродуктивна та ефективна спільна творчість/ В. Анісімов. Особливості виконавського стилю Назарія Яремчука/ А. Байдак. Діяльність М. Мозгового: громадський аспект/ Т. Бобир. Тема трагедії Бабиного Яру в музичному мистецтві/ І. Братусь. Театралізація як творчий метод/ І. Гончаренко. Навчально-тренажна робота як засіб формування виконавської майстерності танцівника/ В. Грек. Про специфіку роботи театрального художника в музичному театрі/ І. Грінберг. Стильовий синтез вокально-інструментального ансамблю "ДахаБраха"/ Т. Димань. Система естрадної вокальної освіти на прикладі мистецьких закладів вищої освіти: проблеми та перспективи/ М. Дружинець. Пісенна творчість Ірини Кириліної 80-90-х років ХХ століття/ Н. Єфименко. Психосоматичний вплив вокальних занять на здоров'я людини/ А. Зотьєва. Школа сучасної української пантоміми Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв/ Л. Качкан. Екранізація творів Е. Ллойда-Веббера та розвиток кіномюзиклу/ В. Козловський. Зв'язок історичного шляху розвитку народного танцю з сучасним хореографічним мистецтвом/ Т. Луговенко. Типологічні ознаки естрадної пісні 60-80-х рр. ХХ ст/ Д. Міщенко. Вплив Костянтина Меладзе на формування музичної естради/ Н. Могиленець. Творчість Аріни Домські в контексті вітчизняного музичного простору/ С. Муравіцька. Вплив навчальної дисципліни "Танець" формування сценічної хореографічної культури студентів факультету музичного мистецтва спеціалізації "Естрадний спів"/ О. Пастухов. Звукозображальна палітра Лесі Дичко: тональність-колір-символ/ Є. Пахомова. Інтерпретаційний аналіз пісні Н. Могілевської "Місяць"/ Д. Петровська. Переклади англомовних поп-композицій українською як актуальний напрям сучасної творчої діяльності/ Т. Прудяк. Риси постмодерну в естетичному світовідчутті співачки Бйорк Гудмундсдоттір/ І. Рибчук. Чинники ефективного навчання імпровізації студентів сценічних жанрів/ Л. Романова. Особливості джазової стилістики у творчості Елли Фіцджеральд і Лейли Хетеуей/ Вероніка Сворень. Музика і кіно: оригінальні саундтреки/ Н. Сівкова. Вокальне виховання: до проблематики навчально-виховного процесу/ Н. Сімонова. Особливості роботи викладача-концертмейстера та студента-вокаліста у класі академічного співу в умовах дистанційного навчання/ В. Снігур. Проблеми сучасної музичної клоунади ексцентрики/ Л. Шевченко. Акторський тренінг для дітей у формі ігрових вправ/ Є. Яковишина.
Анотація: До збірника включено тексти доповідей та тези виступів на конференції. Досліджено широке коло теоретичних і методологічних питань: проблеми теорії та історії музичного та сценічного мистецтва; актуальні проблеми теорії і методики естрадних жанрів; сучасна діяльність у сфері музичної та сценічної освіти; актуальні проблеми методики викладання вокалу в сучасних умовах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92/А 41
Автор(и) : Музика О. Л., Корольов Д. К., Музика О. О., Никончук Н. О.
Назва : Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-318-5: Б.ц.
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.922.2-056.45+376-056.45 + 376-056.45
Предметні рубрики: Психологія розвитку
Психологія особистості
Психологія освіти
Анотація: Аксіогенез розглядається як процес, що визначає становлення й розвиток обдарованої особистості. В освітньому просторі ціннісний розвиток відбувається у системі координат, що задаються віковими й соціальними закономірностями розвитку особистості та розвитком здібностей і саморегуляції. Ключовий момент в аксіогенезі обдарованої особистості – ціннісне самовизначення і розвиток притаманних обдарованим людям особистісних цінностей соціальної взаємодії, саморозвитку здібностей, особистісної самобутності
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 785.7:78.036(477)/К 78-136255113
Автор(и) : Кравченко, Анастасія Ігорівна
Назва : Камерно-інструментальне мистецтво України кінця ХХ-початку ХХІ століть (семіологічний аналіз) [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2020
Кільк.характеристики :301 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 264-299. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-452-309-4: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 785.7:78.036(477)"19/20" + 78.036(477)"19/20"
Предметні рубрики: Музика-- Камерно-інструментальна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національні традиції--медіальна перспектива--семіозис композиторської творчості--ансамблеве виконавство--жанрово-стильові інтерференції--міжвидові інтерференції--ансамблева комунікація--виконавські поліхудожні проєкти
Анотація: Монографія присвячена дослідженню специфіки функціонування камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ-початку ХХІ століть з точки зору міждисциплінарних теоретико-методологічних позицій культурсеміологічної парадигми сучасного музикознавства. Аналізуються естетичні, семіотичні, інтертекстуальні, інтермедіальні аспекти творення, виконання, інтерпретації та сприйняття камерно-інструментальної музики в контексті особливостей мови, логіки і поетики знаково-смислової репрезентації художнього тексту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.036(477)"20"/М 89
Назва : Музика в діалозі з сучасністю: мистецькі, педагогічні, комунікаційні аспекти музичної культури України ХХІ століття [Електронний ресурс] : матеріали щорічної науково-практичної інтернет-конференції професорсько-викладацького складу, докторантів, аспірантів, магістрів та студентів
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв. Факультет музичного мистецтва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.036(477)"20"
Предметні рубрики: Музика-- Історія-- Сучасна музика --Україна
Зміст : Вступне слово/ Т. Гуменюк. Місце хору в оперному жанрі. Етапи розвитку/ Д. Безверха. Макс Регер, Три мотети ор.110 – естетичні засади, специфіка переломлення традицій/ О. Бояр. Поняття штрихової партитури на прикладі циклу «12 хорів a cappella» op. 27 с. І. Танєєва/ О. Березняк. Становлення професійної вокальної освіти в Україні (на прикладі музичних закладів Києва)/ А. Гутнік. Аналіз методичних прийомів професора К. Радченко в процесі роботи з академічними співаками/ Ж. Закрасняна. Бела Руденко – творчий портрет митця та педагога/ К. Іващик. Романтизм в українській вокальній музиці/ О. Кравчук. Жанрове розмаїття обробок народних пісень у творчості Михайла Кречка/ Ю. Куслива. Музично-стильові засади сакральної творчості Максима Березовського на прикладі жанру духовного концерту / В. Лисенко. Деякі особливості методики роботи з хором Павла Івановича Муравського/ В. Лисенко. Специфіка опери, як комплексного синкретичного жанру (на прикладі двох постановок опери Р.Вагнера «Тристан та Ізольда»)/ С. Москальчук. Концептуальні засади викладання лекційних курсів в контексті дисципліни «Методика викладання фаху»/ Н. Нарожна. «Вокальна школа Івана Паторжинського»/ Н. Кречко. М. Березовський – майстер великої композиції, перший представник українського класицизму/ С. Онищук. Основні жанрові вектори української духовної музики новітнього часу/ Т. Романенко. Динаміка у бароковій естетиці на прикладі вибраних арій Й.С. Баха/ О. Сліпченко. Творчість Артемія Веделя в контексті жанрово-стильових параметрів центрально-європейського музично-лексичного ареалу ХVIII століття/ І. Тилик. Особливості музичної мови пізнього періоду творчості дж. Пучіні (на прикладі його опер «suor angelica» (сестра анжеліка) та «turandot» (турандот)/ Н. Якобенчук. Гурт “Zgarda” – пошуки сучасного звучання музичної традиції України/ Ю. Вітранюк. Сучасні українські етно-фольк-поп-рок-формації: Чому етно сьогодні стає популярним? (на прикладі гурту «Go-A»)/ І. Діденчук. Етнохаос-гурт «Даха-Браха» – лауреати національної премії України імені Т. Шевченка за 2020-й рік/ В. Дужик, Є. Мазуренко. Народна творчість етнічних німців Київщини/ І. Кдирова. Коровайний обряд села Тростинка Васильківського району Київської області/ К. Кердан. Методика навчання грі на сопілці дітей молодшого шкільного віку (з досвіду роботи у дитячих музично-фольклористичних колективах)/ О. Кондратюк, Н. Лех. Традиції та пісні затопленого села Рудяків (Бориспільщина)/ Є. Мазуренко. Ігрові методики в практиці роботи з дитячим фольклорним колективом/ Б. Масляк. Пісні річного кола в традиції села Сьомаки Славутського району Хмельницької області/ Д. Мовчанюк. Проблематика дослідження фольклору українців у контексті радянської історіографії/ С. Овчаренко. Міфологічний образ домашнього персонажа в українському фольклорі: минуле і сьогодення/ О. Поріцька. Обряди та пісні різдвяно-новорічного періоду в селі Великий Скнит (Славутський район Хмельницької області)/ Т. Семенюк. Київ-етно-мюзик-фест «Віртуози фолку»: історія, концепція, імена/ В. Сінельніков. Традиційний спів та його адаптація до соціокультурного міського середовища: трансформація, розвиток чи занепад традиції?/ І. Сінельніков. Спеціалізація «Музичний фольклор» в КНУКіМ: історія, сьогодення, здобутки/ В. Сінельнікова. Рудименти весняно-літньої обрядовості на Бориспільщині (за матеріалами експедицій 2000-х років)/ М. Скаженик. Весільні пісні села Обмачів Бахмацького району (Східна Чернігівщина)/ А. Стрежак. Образ жінки та її роль в українській традиційній культурі / А. Ткач. Пісенні традиції сіл Гланишів і Гайшин Переяслав-Хмельницького району (експедиція 2019 року)/ Е. Хачатрян. Музичний фольклор Миколаївщини: стан традиції на початку XХI століття/ Т. Чухно. Особливості формування музичного мислення учня-інструменталіста/ Н. Брояко. Мистецько-культурологічна діяльність Миколи Досінчука-Чорного/ М. Вийталюк. Концертний репертуар як компонент бандурного сценічного виконавства/ К. Вилобкова. Ансамблеві форми сучасного бандурного виконавства/ О. Федунів. Формування професійної освіти педагога-музиканта/ Н. Чабаненко. Форми трансформації музичного матеріалу в народно-інструментальному академічному мистецтві/ П. Андрійчук. Артуро Тосканіні – навіжений диктатор чи великий маестро?/ С. Дідок. Традиції ансамблю троїстих музик в музичній культурі України/ К. Конопатіна. Тенденції розвитку неофольклоризму в баянно-акордеонному мистецтві в Україні/ Н. Остапчук. Філософ-музикант Жан-Жак Руссо та його опера «Селянський чаклун»/ В. Павлова. Струни, на яких ніколи не грали/ А. Гаврилова. Роль дисципліни «Rhythm» у структурно-логічній схемі підготовки музиканта-професіонала у ЄС/ В. Дорофєєва. Еволюція розвитку двох подвійних скрипкових концертів А.Вівальді ля мінор та І.С.Баха ре мінор/ О. Пономарьова. Музика українських композиторів у репертуарі для духових оркестрів/ В. Романовський. «Palladio» Карла Дженкінса як приклад зв’язку мистецьких епох/ С. Ціомашко. Порівняльні характеристики роботи професійних та аматорських камерних оркестрів на прикладі колективів «Київські солісти» та «Камерний оркестр Київського будинку вчених»/ І. Шурандо. Соціокультурний концепт розвитку музичної субкультури/ Я. Левчук. Саксофон в стилі smooth jazz/ О. Онищук. Творчі проекції реалізації магістерської роботи на прикладі підготовки магістрів напряму музичне мистецтво естради/ Т. Пістунова. Jazz-bаnd КНУКіМ в системі дуальної освіти/ Г. Постой. Особливості гри Макаму на тромбоні/ О. Сагітов. Розвиток навичок імпровізування на уроках джазового сольфеджіо/ В. Тормахова. Особливості стильового напряму mainstream/ В. Шевякін. Інтенсифікація процесу підготовки студентів естрадного вокалу до концертної діяльності/ А. Бурлака. Специфіка сучасного естрадно-джазового виконавства на прикладі гурту «Moonchild»/ О. Войченко. Медіа-технології у музичній культурі XXI століття/ Г. Гаценко. Світоглядні орієнтири напрямку нео-соул/ Є. Коваленко. Виникнення недоліків вокального звукоутворення у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Ковмір. Засади формування пісенного репертуару/ Л. Остапенко. Специфіка вокальної манери Грегорі Портера / А. Попова. Перформативність у музичній культурі сьогодення/ О. Сіненко. Tiny desk concerts як феномен сучасної музичної культури/ В. Скоромний. Поняття регістрів в сучасній вокальній техніці/ О. Собко. «Earth, Wind and Fire»: специфіка виконавської манери/ О. Тринько. Функціональний аналіз цінності музичного мистецтва естради/ К. Федосенко. Стильові виміри творчості Еріки Баду / А. Фурдичко. Майкл Болтон: стилістика творчості/ О. Шпортько.
Анотація: Тези доповідей докторів та кандидатів наук, пошукувачів наукових ступенів, фахівців-практиків за профілем, викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів відображають результати досліджень з питань мистецьких, педагогічних аспектів музичної культури України та можуть бути цікавими для дослідників, теоретиків і практиків, а також для широкого загалу всіх, хто цікавиться проблемами музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fmm.knukim.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.9:613(072)/З-46
Назва : Здоров’язбережувальні технології у вокальній практиці [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Слов’янськ: Маторін Б. І., 2020
Кільк.характеристики :59 с
Колективи : Донецька обласна державна адміністрація. Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 39-42. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.9:613(072) + 613(072)
Предметні рубрики: Музика-- Вокал-- Здоров’язбережувальні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): голосовий апарат--слуховий апарат--охорона голосу--хвороби голосу--дихальна гімнастика
Анотація: Посібник містить матеріал з охорони голосу, будови голосового, слухового та артикуляційного апаратів, розуміння природи голосу, складних механізмів взаємодії голосу, слуху, мовлення, вміння організувати профілактичну роботу щодо захворювань голосу, підтримки мотиваційної платформи у питаннях здоров’язбереження.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://donopdut.org.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.075/Д 11
Назва : Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Паралельн. назви :The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2020
Кільк.характеристики :486 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.075
Предметні рубрики: Мистецтво-- Комерційне управління
Зміст : Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця ; ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення/ С. М. Садовенко. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи/ Р. І. Безугла. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері/ Н. П. Воробйова. Особливості роботи режисера з музичною драматургією/ А. А. Горчаков. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні/ О. В. Гаврилко. Феномен продюсування в системі формування культури міста/ С. І. Дичковський. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера/ В. Дячук. Товариство Маноліса Каломіріса/ Мирто Економідес. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок/ О. В. Жуковін. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу/ І. Є. Зайцева. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України/ Г. В. Карась. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі/ В. І. Колосок. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій/ А. І. Кравченко. Роль і місце PR в системі продюсування/ І. Л. Ліхута. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса/ Ева Манцурані. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва/ В. Б. Матушенко. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво/ Л. М. Недін. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури/ В. В. Неволов. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів/ Л. В. Обух. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття/ О. О. Рудніцька. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення/ Ж. П. Румко. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. Театральна музика: особливості, функції, ролі/ С. М. Садовенко. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»?/ І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом/ І. Б. Стеценко. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна/ Муратхан Турхан. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу/ О. А. Туріна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині/ Л. І. Хоролець. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину/ Л. І. Хоролець, І. В. Швець. Лемківська культура у музейному просторі/ О. Р. Фабрика-Процька. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова/ О. Д. Шлемко. Музична культура в житті людини/ Н. О. Бабіченко. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей/ О. В. Борин. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі/ О. В. Жуковін. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі/ О. В. Карпенко. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів/ В. Комар. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій/ О. О. Корякін. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. Особливості дистанційного навчання народного співу/ А. Мураховська, Р. О. Лоцман. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст./ О. О. Плегуца. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості/ С. М. Садовенко. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами/ Н. А. Фоломєєва. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера/ Т. А. Хомич. Режисура педагогічної дії/ Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. Універсальність методики П. Муравського/ А. О. Шейко. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва/ В. В. Аліфанова. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави/ Т. І. Бойко. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп/ К. О. Бурдіян. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва/ О. В. Васильченко. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі/ Є. Водяхін. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті/ В. Грановська. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування/ Я. Грановська. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах/ О. Д. Ісько. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни/ Н. Кошарський. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів/ Я. Г. Луга. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі/ І. Матковський, Р. О. Лоцман. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера/ В. В. Микитенко. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. Аматорський театр у сучасному культурному простор/ А. Ю. Свіщенко. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець.
Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/В 55
Назва : Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2020
Кільк.характеристики :115 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378
Предметні рубрики: Вища освіта-- Інновації
Зміст : Системний підхід в процесі теоретико-інструментальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва/ Л. Банкул, Л. Їтун. Використання інноваційних технологій у музичному вихованні школярів/ О. Бухнієва, Ц. Яоцюань. До питання національних особливостей мистецтва Китаю/ В. Шупен, І. Коваленко. Український музичний фольклор як основа навчально-педагогічного репертуару для викладання диригентсько-хорових дисциплін/ Н. Голубицька. Музичні інновації в сучасному світі (нім.)/ М. Граф. Новітні тенденції розвитку аранжування у вокально-хоровому практикумі української музичної освіти/ Е. Григорчук. Прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи/ А. Д’яченко. Леся Українка – дошколятам (інтеграційне заняття)/ Т. Затинченко. Музика як один із засобів естетичного виховання учнів початкової школи/ Р. Ісаєв. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва/ Х. Карайван. Здатність до різновекторної і багаторівневої інтеграції як інтегральна компетентність успішного вчителя нової української школи / Н. Кічук. Розвиток емоційної стійкості майбутніх фахівців-музикантів (теоретичний аспект)/ Т. Ковальчук. Слухання музики як засіб впливу на розвиток музичних здібностей дітей дошкільного віку/ Л. Комурзан. Сучасні технології формування позитивного психологічного клімату на уроках англійської мови/ І. Криворучко. Сучасні технології навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами/ Р. Криворучко. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності./ Л. Менсюе, І. Коваленко. Семіотичні основи композиційної побудови творів живопису/ Г. Паньків. Інтерактивні шляхи становлення фахівця в умовах бакалаврату/ І. Пастир. Прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва/ А. Сівцова. Вплив музичного мистецтва на виховання особистості/ В. Сердюченко. Інтеграція музичного та образотворчого мистекцтв як засіб формування емоційного інтелекту майбутніх учителів/ Ж. Сироткіна, І. Шишман. Хоровий клас як творча лабораторія в процесі підготовки педагога-музиканта/ Л. Чеботар, Х. Жуйпін. Горизонти мистецького краєзнавства Південної Бессарабії/ Т. Шевчук. Фасилітативна компетентність учителя іноземної мови в умовах дистанційної освіти/ О. Шикиринська.
Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)