Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4225)Каталог авторефератів та дисертацій (7)Грінченкознавство (3)Рідкісні та цінні видання (6)Наукові періодичні видання Університету (32)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=музика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-42 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:373.3/.5.011-/П 84-472007516
Автор(и) : Пічкур М. О., Сотська Г. І., Семенова О. В., Музика О. Я., Побірченко О. М., Базильчук Л. В., Сирота В. М.
Назва : Професійна підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: теоретичний аспект [Електронний ресурс] : колективна монографія
Вихідні дані : Умань, 2017
Кільк.характеристики :390 с.: табл., схеми
Колективи : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 373-390. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:373.3/.5.011-051:74 + 373.3/.5.011-051:74
Предметні рубрики: Педагогіка-- Підготовка вчителя-- Образотворче мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна культура--художньо-творча компетентність--професійна готовність вчителя
Анотація: У монографії представлено теоретичні результати наукових досліджень, які стосуються низки питань культуро-центристської парадигми, творчо-компетентнісних та розвивальних основ професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, а також формування його готовності до виконання функцій фахової діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 75.02(075.8)/М 34
Назва : Матеріали і техніка олійного живопису [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Умань: Візаві, 2013
Кільк.характеристики :110 с.: іл.
Колективи : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Мистецько-педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 91-95. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.09
УДК : 75.02(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Живопис
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полотно--підрамник--проклейка--ґрунт--імприматура--фарби--розріджувачі--палітра--пензлі--мастихін--послідовність шарів--живописне зображення
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.09:008(477)"18/Л 37-150843612
Автор(и) : Левко, Вероніка
Назва : Концерт як мистецьке явище в культурному просторі України другої половини ХІХ - початку ХХІ століття [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2021
Кільк.характеристики :153 с
Колективи : Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 134-151. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7300-97-6: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.09:008(477)"18/20" + 008(477)"18/20"
Предметні рубрики: Музика-- Концерт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецькі освітні заклади--концертний репертуар
Анотація: У монографії здійснено розгляд концерту як чинника культурномистецького життя у системі соціокультурних відносин та окреслено зовнішні і внутрішні зв’язки концерту як мистецької акції із соціокультурним середовищем. Систематизовано відомості щодо значення діяльності музичних товариств, державних та громадських музичноконцертних організацій, закладів освіти в концертному житті України другої половини ХІХ - початку ХХІ ст. Висвітлено нові тенденції у концертній діяльності України кінця ХХ – початку ХХІ ст.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.03(477)/Б 48
Автор(и) : Берегова, Олена Миколаївна
Назва : Інтегративні процеси в музичній культурі України ХХ-ХХІ століть [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут культурології НАМ України, 2013
Кільк.характеристики :232 с.: іл.
Колективи : Національна академія мистецтв України. Інститут культурології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 223-230 . - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-2241-34-1: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.03(477)
Предметні рубрики: Музика-- Музична культура України --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча особистість--комунікація--композиторська творчість
Анотація: У контексті наукового осмислення інтегративних процесів у новітній музичній культурі України розглянуто декілька визначальних проблемних ракурсів обраної теми, як-от: проблеми творчої особистості й музичної комунікації, європейської інтеграції України та впливу глобалізації на сферу культури і мистецтва. Аналітичним матеріалом монографії є найновіша українська композиторська творчість, панорамно представлена за основними музичними жанрами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://shron1.chtyvo.org.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.2/О-34
Автор(и) : Овсяннікова-Трель, Олександра Андріївна
Назва : "Нова простота" як системний жанрово-стильовий феномен в сучасному музичному мистецтві [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 389-445 . - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-586-2: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 781.2
Предметні рубрики: Музика-- Теорія музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторське композиторське слово--музично-стильова парадигматика--авангардна стильова парадигма--мінімалістська стильова парадигма--неостильова парадигма--кіномузика--семантика--музичний романтизм
Анотація: У монографії досліджуються системні аспекти явища "нової простоти" як стильової категорії та актуальної тенденції розвитку сучасного музичного мистецтва, визначаються її предметний та категоріальний зміст. Пропонується оригінальна теоретична модель "нової простоти" як симбіотичного музичного феномену, що репрезентує магістральний вектор розвитку сучасної композиторської творчості у напрямі універсалізації музичної мови в контексті світоглядної парадигми постсучасності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://odma.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.614.3:78.03(4/Л 11-001180996
Автор(и) : Лісняк, Інна
Назва : Академічне бандурне мистецтво України кінця ХХ-початку ХХІ століття [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: ІМФЕ ім. М. Т. Рильського, 2019
Кільк.характеристики :266 с.: іл.
Колективи : Національна академія наук України. Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 218-238. - Іменний покажчик.: с. 254-263. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-02-8839-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 780.614.3:78.03(477) + 78.03(477)
Предметні рубрики: Музика-- Бандура-- Історія мистецтва
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сольна творчість--бандурні ансамблі--бандурне виконавство
Анотація: В монографії на основі музикознавчого аналізу виявлено стильові напрями у музиці для бандури соло, інструментальних, вокально-інструментальних бандурних ансамблів та ансамблів за участю бандури. Проаналізовано характерні тенденції розвитку бандурного виконавства в різних формах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.etnolog.org.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.071.1:78.03/К 64
Автор(и) : Коновалова, Ірина Юріївна
Назва : Феномен композитора в часопросторі європейської музичної культури ХХ століття: модуси теоретичного осягнення [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Харків: Планета-Принт, 2018
Кільк.характеристики :482 с
Колективи : Харківська державна академія культури
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 439-480. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7751-23-5: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.071.1:78.03 + 78.03
Предметні рубрики: Музика-- Композитор
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалог феноменології--герменевтика--авторологія--творча екзистенція--вербальна сфера--семантика--модернізм--авангардизм--постмодернізм
Анотація: Монографія присвячена науковому осмисленню феномена композитора, розглянутого в континуумі європейської музичної культури ХХ ст. в особистісному та діяльнісному аспектах. Запропоновано мистецтвознавчо-культурологічну концепцію осягнення духовного універсуму та культуротворчих проявів композитора, зумовлених трансформаційними процесами Новітнього часу, зміною естетичних парадигм та специфікою світовідчуття людини ХХ ст. На підставі міждисциплінарного дослідницького інструментарію феномен композитора розглянуто в горизонтах музичної культури, особистості, творчої діяльності та авторства.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://195.20.96.242
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.03(075.8)/У 80
Автор(и) : Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна
Назва : Масова та елітарна культура: проблеми взаємодії [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів спеціальності 8.02020401 Музичне мистецтво
Вихідні дані : Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015
Кільк.характеристики :175 с
Колективи : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 158-160. - Предм. покажчик: с. 168-169. - Іменний покажчик: с. 170-174. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.03(075.8)
Предметні рубрики: Музика-- Музична культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--рок-музика--модернізм
Анотація: Навчальний посібник висвітлює найбільш складні питання культури середини XX-поч. XXI ст. У посібнику викладено основний зміст лекційних та практичних занять з курсу; до кожної теми додано список рекомендованої літератури та питання для самоконтролю, наведено завдання для самостійної роботи студентів, теми рефератів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://shron1.chtyvo.org.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.036(477)"18/19/Щ 55-054490162
Автор(и) : Щепакін, Василь Михайлович
Назва : Музична культура Сходу і Півдня України другої половини ХІХ-початку ХХ століть: європейські виміри [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Харків: ФОП Панов А. М., 2017
Кільк.характеристики :479 с.: іл.
Колективи : Міністерство культури України, Харківська державна академія культури
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 381-437. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7474-52-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.036(477)"18/19"
Предметні рубрики: Музика-- Музична культура --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народні музиканти--струнно-щипкові інструменти--духовні концерти--оперна культура--камерне виконавство--оркестрове виконавство--концертне виконавство--постаті музичної культури
Анотація: Монографічне дослідження присвячене вивченню впливів західноївропейських музичних традицій на розвиток Харкова та Одеси і північно-східного і південно-західного регіонів України, які в ХІХ–на початку ХХ ст. зазнали найбурхливішого економічного та культурного розвитку. Головне місце в праці відведено розкриттю і аналізу діяльності в різних сферах музично-культурного буття численних іноземних музикантів як безпосередніх носіїв передових досягнень у музично-культурній царині. Детально висвітлюється внесок у розвиток музичної культури України низки непересічних, але майже забутих нині фахівців: Г. Гене, Ф. Бергмейєра, Р. Фельдау, К. Лаглера, Р. Гельма, Д. фон Ресселя (Одеса), С. Неметця, братів Їранеків, Й. Голлі, Ф. Бугамеллі (Харків).
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.chehyvolyni.com.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/В 55
Назва : Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2020
Кільк.характеристики :115 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378
Предметні рубрики: Вища освіта-- Інновації
Зміст : Системний підхід в процесі теоретико-інструментальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва/ Л. Банкул, Л. Їтун. Використання інноваційних технологій у музичному вихованні школярів/ О. Бухнієва, Ц. Яоцюань. До питання національних особливостей мистецтва Китаю/ В. Шупен, І. Коваленко. Український музичний фольклор як основа навчально-педагогічного репертуару для викладання диригентсько-хорових дисциплін/ Н. Голубицька. Музичні інновації в сучасному світі (нім.)/ М. Граф. Новітні тенденції розвитку аранжування у вокально-хоровому практикумі української музичної освіти/ Е. Григорчук. Прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи/ А. Д’яченко. Леся Українка – дошколятам (інтеграційне заняття)/ Т. Затинченко. Музика як один із засобів естетичного виховання учнів початкової школи/ Р. Ісаєв. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва/ Х. Карайван. Здатність до різновекторної і багаторівневої інтеграції як інтегральна компетентність успішного вчителя нової української школи / Н. Кічук. Розвиток емоційної стійкості майбутніх фахівців-музикантів (теоретичний аспект)/ Т. Ковальчук. Слухання музики як засіб впливу на розвиток музичних здібностей дітей дошкільного віку/ Л. Комурзан. Сучасні технології формування позитивного психологічного клімату на уроках англійської мови/ І. Криворучко. Сучасні технології навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами/ Р. Криворучко. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності./ Л. Менсюе, І. Коваленко. Семіотичні основи композиційної побудови творів живопису/ Г. Паньків. Інтерактивні шляхи становлення фахівця в умовах бакалаврату/ І. Пастир. Прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва/ А. Сівцова. Вплив музичного мистецтва на виховання особистості/ В. Сердюченко. Інтеграція музичного та образотворчого мистекцтв як засіб формування емоційного інтелекту майбутніх учителів/ Ж. Сироткіна, І. Шишман. Хоровий клас як творча лабораторія в процесі підготовки педагога-музиканта/ Л. Чеботар, Х. Жуйпін. Горизонти мистецького краєзнавства Південної Бессарабії/ Т. Шевчук. Фасилітативна компетентність учителя іноземної мови в умовах дистанційної освіти/ О. Шикиринська.
Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 785.7:78.036(477./К 78-249890459
Автор(и) : Кравченко, Анастасія Ігорівна
Назва : Культурологічні виміри камерно-інструментального мистецтва Одеси (кінець ХХ–початок ХХІ століть) [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2015
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 117-132 . - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-452-191-5: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 785.7:78.036(477.74) "19/20" + 78.036(477.74)"19/20"
Предметні рубрики: Музика-- Камерно-інструментальна
Анотація: Монографія присвячена комплексному дослідженню камерно-інструментального мистецтва Одеси кінця ХХ – початку ХХІ століть із сучасних світоглядних позицій теорії та історії культури у симбіозі композиторської творчості, ансамблевого виконавства, музикознавчої думки та виконавськопедагогічної школи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.2(075.8)/С 50
Автор(и) : Смаглій Г. А., Маловик Л. В.
Назва : Основи теорії музики [Електронний ресурс] : підручник для навчальних закладів освіти, культури і мистецтв . -3-є вид. перероб. і допов.
Вихідні дані : Харків: Факт, 2005
Кільк.характеристики :387 с
Колективи : Міністерство науки і освіти України, Міністерство культури і мистецтв України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 378-380. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 966-637-031-Х: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 781.2(075.8)
Предметні рубрики: Музика-- Теорія музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичний звук--музична система--музичний стрій--інтервали--акорди--нотне письмо--нотний стан--темп--ритм--метр--тактовий розмір--лад--тональність--мінор--мажор--хроматика--музичний синтаксис--мелізми--музичні склади--музичні форми
Анотація: Це перший в Україні підручник теорії музики, в якому поєднано надбання сучасного теоретичного музикознавства і традиції, притаманні українському народному музичному мисленню.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kmaecm.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/Т 33
Назва : Теорія і методика мистецької освіти [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей : V мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: здобутки та виклики XXI століття". Вип. 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Музична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музичного мистецтва--інноваційні технології--мистецтвознавство
Зміст : Життєва школа професора Олександра Яковича Ростовського/ О. В. Ростовська. Комплексний аналіз хорового твору як метод створення виконавської інтерпретації/ С. Е. Арєф’єв. Синтез математики та філософії в музичній освіті/ О. В. Гребенюк. Специфіка роботи концертмейстера-піаніста на уроках класичного танцю/ М. С. Харьковська. Практико-орієнтоване навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва як засіб формування його професійних компетентностей/ Л. В Гусейнова. Виховання естетичного смаку особистості у процесі навчання іноземної мови у ЗВО/ М. П. Долматова. Деякі аспекти практичної роботи студентів над творами малої форми у хоровому класі/ Л. В. Качуринець. Формування вокальної культури майбутнього вчителя мистецтва в класі постановки голосу/ В. М. Курсон. Вплив творчого потенціалу на формування художньо-творчого досвіду хореографа у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Проблема формування інструментально-виконавських здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі/ І. О. Ростовська. Поєднання технологій доведення і віри як принципу професійної підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Аllegro. Функціональні можливості стопи при виконанні стрибків/ А. В. Сірякова. Методичні прийоми формування технічної майстерності студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ І. О. М. Цепух. Використання міжпредметної інтеграції у процесі навчання з дисципліни «Читання хорових партитур»/ Л. Ю. Шумська, А. А. Патенок. Креативність як передумова самореалізації особистості в музичному виконавстві/ В. В. Байрак. Дихання виконавців на мідних духових інструментах/ О. В. Басараб. Підготовка учня до публічних виступів: психологічний аспект/ О. Д. Бехбудова. Роль навчального репертуару в музично-виконавському розвитку піаніста/ Лівень. Ван. Проблема педалізації в роботі з учнями-хореографами на початковому етапі навчання/ Т. В. Дяконенко. Формування художньо-творчого мислення студентів у процесі вивчення хорового диригування/ Т. Ю. Кагадей. Деякі аспекти початкового етапу навчання гри на гітар/ А. І. Кендзерська. Педагогічні умови формування фізичних якостей школярів у процесі хореографічної діяльності/ З. В. Кочакова, О. В. Спіліоті. Виховання музичного слуху у дітей на початковому етапі їх музичного розвитку / Л. В. Кратенко. Сучасні підходи до формування толерантності учнів на заняттях вокально-хорового ансамблю/ В. В. Крошка. Метод проєкту як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів мистецьких шкіл/ А. Ю. Лях. Методи роботи над музичним твором на різних етапах навчання учня-баяніста/ А. П. Немна. Проблема використання інноваційних технологій у процесі навчання гри на фортепіано/ В. В. Пампура. Сучасні методичні доробки: навчальний посібник-зошит «Весела блок флейта»/ К. О. Ракова, Н. А. Біттер. Особливості роботи концертмейстера-баяніста з виконавцями народної пісні/ А. І. Раструба. Впровадження методу міжкультурної комунікації через емпатійний підхід у хоровому класі мистецької школи/ Л. В. Столярова. Вдосконалення навички читання нот з аркушу в класі фортепіано/ М. М. Тарасенко. До питання вокального мовлення/ А. Б. Хоменко. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках бандури з використання інноваційних методів навчання/ Г. М. Шатківська. Методичні засади навчального процесу в дитячому хорі/ Л. Ю. Шумська, Т. А. Довгошея. Виконавська інтерпретація як художньо-творчий процес/ Т. В. Артюх. Вінницький період життєтворчості О. С. Тимошенка/ О. І. Бабошина. З історії становлення та розвитку сольного гітарного мистецтва XVII–XX століття/ А. В. Білоус. Сутність поняття «мистецтво» та «хорове мистецтво» у науковому дискурсі/ Л. О. Дорохіна, О. Г. Васеко. Втілення драми М. Старицького «Циганка Аза» в кінематографі та на театральній сцені/ О. С. Журавель. Літературна спадщина Миколи Гоголя на українській хореографічній сцені: повість «Ніч перед Різдвом»/ О. С. Козирєва. Педагоги-музиканти Чернігівщини: з освітнього досвіду Лідії Калашник/ А. В. Копитова. Особливості постановки звука на флейті/ Яньтун. Лі. Розвиток музичної культури Чернігівщини в першій третині XX століття/ П. Е. Мостовенко, Т. В. Ляшенко. Використання інноваційних прийомів звуковидобування в бандурному виконавстві XXI століття/ С. С. Ніжинець. Нові реалії видовищних форм карантинної доби/ К. І. Станіславська. Образ жінки в мистецтві/ Л. О. Сущенко. Флейта в музичному мистецтві XX – початку XXI ст./ Іень. Ці. Особливості еволюційного розвитку валторнового виконавства: до історії питання/ Є. Чжан.
Анотація: В статтях та матеріалах збірника висвітлюються актуальні проблеми мистецької освіти: теорія і методика художнього навчання і виховання, професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва та викладачів мистецьких дисциплін, інноваційні технології в системі мистецького навчання, педагогічний потенціал хореографічного мистецтва, проблеми сучасного мистецтвознавства в культурно-освітньому просторі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78. 01/Ч-49
Автор(и) : Черноіваненко, Алла Дмитрівна
Назва : Академічне музично-інструментальне мистецтво як предмет музикознавчої системології [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :704 с
Колективи : Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 615-697. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-599-2: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78. 01
Предметні рубрики: Музика-- Музикознавство-- Інструментальна музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичний інструменталізм--семіологічна типологія
Анотація: Монографія присвячена дослідженню музично-інструментального мистецтва як специфічного системного феномену, який здатний інспірувати музичні звукосмислові та ідеально-концептуальні інтенції. Проведено системний аналіз виникнення, функціонування та самозростання феномену музичного інструменталізму від витоків до "вибуху" автономізації, з накресленням векторів подальшого розвитку і саморозвитку. Впроваджується концепція "немиттєвого інсайту" щодо виокремлення (автономізації) музичного інструменталізму в самостійну сферу творчості, що фіксується за часів бароко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://odma.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 785.1.071.2/Д 13
Автор(и) : Давидов М. А.
Назва : Виконавське музикознавство [Електронний ресурс] : енциклопедичний довідник
Вихідні дані : Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2010
Кільк.характеристики :400 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-361-507-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 785.1.071.2
Предметні рубрики: Музика-- Музикознавство-- Виконавство
Анотація: У довіднику висвітлено здобутки наукової теорії в галузі виконавського музикознавство в широкому спектрі тематики досліджень, що оптимально охоплює академічний музичний інструментарій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elib.nlu.org.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.01/М 89
Назва : Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня-23 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Одеська національна музична академія, ГО Музикознавці України у світовій культурі, Центр українсько-європейського наукового співробітництва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-518-3: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78:37.01 + 37.01
Предметні рубрики: Музика-- Мистецька освіта
Зміст : Композиторська інтерпретація вірша Сапфо у романсі для сопрано соло та марімби Оксани Тадеуш/ О. Т. Агеєв. Володимир Крайнєв – національне культурне надбання України/ В. М. Алтухов. Твори для гобоя Віталія Губаренка та Ірини Губаренко в аспекті збагачення репертуару виконавців/ О. Ю. Базан. Особливості втілення поезії М. Вороного у солоспівах Я. Ярославенка/ О. М. Басса. Досвід організації навчального процесу з фахових дисциплін за спеціалізацією "Музикознавство" в карантинних умовах/ Н. М. Беліченко. Українське бароко і поліфонія на прикладі хорового концерту М. Березовського "Не відкинь мене у старості"/ А. І. Береш. Мистецтво «бельканто»: історичний шлях від витоків до сучасного оперного вокального виконавства/ В. І. Білий, Н. Є. Архіпова. Мистецтво акомпанементу: принципи виконання ансамблевої музики доби бароко/ Л. М. Бондар. Третій фортепіанний концерт О. Костіна: в дзеркалі сучасності/ О. В. Васильєва. Культурологічний підхід у фаховій підготовці музиканта/ О. Є. Верещагіна-Білявська. Транскрипції органних творів для баяну (на прикладі «Готичної сюїти» Л. Боельмана)/ М. В. Волошин. Музична культура як вид інформаційної діяльності/ О. В. Вороновська. Принципи роботи над поліфонічними творами у фортепіанному класі ДМШ/ С. Є. Гаврилюк. Стабілізаційні процеси в музичній освіті України у 1930-х роках/ Л. А. Гнатюк. Проблематика музичного строю в контексті сучасного теоретичного осмислення/ І. В. Гошко. Про особливості учня в сучасному віртуальному мистецькому освітньому процесі/ М. В. Гринишин. Теорія інтертекстуальності у світлі сучасних музикознавчих поглядів/ Ю. О. Грібінєнко. Новатори флейтового мистецтва (кінець ХХ–ХХІ ст.)/ Ю. А. Данильченко. Міжнародний конкурс виконавців на народних інструментах «арт-домінанта» як чинник розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні та світі/ Я. В. Данилюк. Соната для тромбона другої половини ХVІ – початку xix століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру/ О. С. Дубка. Естрадно-джазовий напрям в контексті розвитку cучасного українського баянно-акордеонного репертуару/ Ю. С. Дяченко. Дистанційна підготовка майбутніх концертмейстерів у педагогічних закладах вищої освіти: виклики та реалії сьогодення/ М. С. Екман. Питання методології аналізу музичних творів у контексті сучасної музики/ І. С. Жадик. Модель музичного простору в контексті жанрово-стильового мислення композитора: пам’яті Юлії Гомельської/ Г. Ф. Завгородня. Стильові виміри музичного мистецтва ІІ половини ХІХ ст/ І. Л. Іванова. Психологічні особливості професійної діяльності диригента студентського хорового колективу/ В. В. Кашперська. Взаємодія тьютора та студента-диригента в умовах дистанційного навчання: комунікативні аспекти/ Я. О. Кириленко. Цикл «Чарівний ріг хлопчика» як феномен німецької культури ХІХ століття та його камерно-вокальні проекції/ Т. П. Книшова. Педагогічні ідеї М. Д. Леонтовича в методиці розвитку музично-творчих здібностей дітей/ С. М. Коваль. Завдання концертмейстера, працюючого зі студентами-вокалістами/ Т. І. Кондрат’єва. Питання філософії музики в діалогічному просторі сучасної музикології/ І. Ю. Коновалова. Розвиток жанру «Соло з оркестром» у мистецькій освіті та виконавстві на домрі/ Н. Є. Костенко. Основоположні принципи підбору педагогічного репертуару в питаннях виховання сучасного естрадного співака/ Н. В. Кравець, Ю. М. Роменський. Принципи «Дзен» у флейтовій культурі другої половини ХХ століття/ Н. Ю. Кравченко. Микола Лисенко в поетичному ужинку галичан/ О. О. Кузнецова. Музичний театр А. Рубінштейна у річищі духовно-етичних настанов творчості композитора/ А. Я. Кулієва. Особливості підготовки студентів в концертмейстерському класі до виконання камерно-вокальних творів на вірші Г. Гайне/ М. Л. Липецька. Художні пошуки В. Верховинця в контексті деяких загальнокультурних тенденцій його часу/ І. М. Личковаха. Дисципліна «Музична акустика» в системі сучасної фахової підготовки музиканта в закладах вищої освіти/ В. О. Лігус. Теоретичні засади формування навичок вокаліста у системі сучасної музичної освіти/ Л. М. Лобода. Творчий внесок Г. Г. Нейгауза у розвиток української педагогіки та виконавства/ Л. В. Лопатецька. Творчий практикум у навчальному курсі «Гармонія» для студентів виконавських спеціалізацій: мета, завдання, перспективи/ Д. М. Малий. Кантилена як основа співу/ О. В. Мальцева. Виконавське мислення здобувача-піаніста/ А. І. Мамикіна. Музично-теоретичні погляди та педагогічна діяльність Г. М. Вірановського/ В. Б. Марік. К проблематике голоса расширенного диапазона: исторический и методологический аспекты/ Е. Мирзоян. Освоєння основ теорії музики як базова складова в навчанні студентів хореографів. Кінестетичний підхід/ О. С. Мікулінська. Музична освіта і дистанційне навчання/ Г. Г. Моїсеєва. Художньо-стильові особливості фортепіанної творчості Л. Ревуцького як складової у виконавській підготовці майбутнього вчителя/ Ю. О. Москвічова. Принципи дедуктивного методу творення музики у класі композиції ВНЗ України/ В. С. Мужчиль. «Калейдоскоп» Юрія Щуровського як складова фортепіанного репертуару учнів початкових мистецьких шкіл/ Н. О. Мялькіна. Концепт простоти у визначенні творчих інтенцій «нової простоти»/ О. А. Овсяннікова-Трель. Луїджі джервазі як представник інституту капельмейстерів одеської опери/ Н. В. Остроухова. Розширена техніка в композиціях для фаготу соло кінця ХХ – початку ХХІ століття/ О. В. Пастухов. Новітні технології навчання у мистецькій школі/ А. Л. Пілігромова. Навчальний курс «Методика викладання поліфонії» в системі фахової підготовки студентів-музикознавців і композиторів: сучасні напрямки вищої музичної освіти (освітній ступінь бакалавр)/ О. Г. Пінчук. Історичні віхи леґітимації фонематичного письма/ Г. Б. Полтавцева. Взаємовплив композиторської і виконавської діяльності в творчій лабораторії С. Рахманінова/ Ю. К. Попов. Розвиток музично-ритмічного чуття, читання з листа та технічних здібностей учнів класу ударних інструментів початкової школи/ М. М. Прохніцький. До проблеми виконавської підготовки студентів-піаністів у закладах вищої освіти/ В. М. Птушкін. Проблеми концертмейстерської інтерпретації фортепіанних перекладень/ О. В. Радієвська. Бубон у народів Півночі/ Г. О. Рало. Особливості звукоутворення на маримбі/ О. М. Рало. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти/ Г. О. Реброва. Виховання музиканта на уроках музичної літератури/ В. Г. Репецька. Репертуар як основа майстерності студента. Деякі питання його накопичення/ Н. І. Руденко. Роль тональності у концертно-інтерпретаційній діяльності виконавця/ Г. В. Сагалова. «Українська поема» євгена станковича в сучасному освітньому процесі сольного та ансамблевого музикування/ Є. І. Сіренко. Психологічна підготовка до публічного виступу/ Н. Г. Скребцова. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу/ Л. В. Степанова. Коучинговий підхід до викладання музично-теоретичних дисциплін в закладах вищої педагогічної освіти/ Т. Ю. Строгаль. Про специфіку фортепіанного звуковедіння/ Н. О. Сутулова. Міждисциплінарні зв’язки у практиці сучасної музичної освіти України/ Б. О. Сюта. Особливості формоутворення в «Каліграфіях» № № 1, 2, 3 реза валі/ Ехсан Таваккол. Вплив дикції на звуковедення та вокальну позицію/ І. А. Темченко. Інтонаційна драматургія музичного твору та її вплив на формування виконавського стилю/ К. В. Тимофеєва. Система музичної освіти в європі та в україні: спільне та відмінності. Порівняльний аналіз практичного досвіду/ М. М. Удовиченко. Освіта та виклики часу: функціонування системи музичної освіти Східної Галичини в умовах ІІ світової війни/ Т. П. Фішер. Музикознавча експлікація: мистецько-педагогічний контекст/ І. О. Хмелевська. Добре забуте «старе» – спроба адаптації методичних ідей Йоганна Йоахіма Кванца для роботи з учнями спеціалізованої музичної школи/ З. А. Ходан. Проблеми подолання сценічного хвилювання у вокальному виконавському мистецтві/ О. В. Цимбалюк. Скрипкове академічне музичне виконавство другої половини хх –початку ххi століття: технічний аспект/ П. Ю. Чайка. Образ Femme fatale в оперному мистецтві доби модернізму і на сучасній оперній сцені (на прикладі «Вогняного янгола» С. Прокоф’єва і «Лулу» А. Берга)/ М. Р. Черкашина-Губаренко. Різноманіття прийомів вібрато і способи їх застосування/ І. В. Чернявський. Музичний ліцей в системі мистецької освіти в Україні: Стратегія та перспективи розвитку/ Н. В. Чистякова. Творчі та педагогічні аспекти діяльності концертмейстера-піаніста/ Т. Л. Шарапа. Стильові аспекти виконавського аналізу в курсі ЧХП (читання хорових партитур)/ І. О. Шатова. Вплив уроків вокалу на фізичний і емоційний розвиток дитини/ Ю. Ю. Шкоруда. Актуальність впровадження курсу «Музична терапія» в систему підготовки студентів фахової передвищої та вищої мистецької освіти/ Ю. А. Шнурова. «Самсон» Г. Ф. Генделя в контексті специфіки відтворення біблійної тематики/ Г. С. Шпак. Актуальність розвитку навичок читання з листа в підготовці піаніста-концертмейстера/ Ю. В. Щербаков. Формування професійних навичок у клавірному терцеті/ О. К. Щербакова. Про деякі особливості дистанційного навчання індивідуальних занять у класі спеціального фортепіано/ С. Ю. Юшкевич. Чинники становлення симфонічної музики Китаю/ Цзюнь Ян. Специфіка функціонування аплікатурно-позиційного мислення баяніста/ І. А. Ященко.
Анотація: Автори збірки висвітлюють творчі та педагогічні аспекти музичної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://music-art-and-culture.com
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.54:782.8/Щ 94
Автор(и) : Щукіна, Юлія
Назва : Творча діяльність театрів оперети і музичної комедії України другої половини ХХ- початку ХХІ ст.: жанровий аспект [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Харків: Колегіум, 2021
Кільк.характеристики :368 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 248-271. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-8604-91-1: Б.ц.
ДРНТІ : 18.45
УДК : 792.54:782.8 + 782.8
Предметні рубрики: Мистецтво-- Театр і музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): водевіль--рок-опера--танц-рок-опера
Анотація: У цій книзі вперше розглядаються та аналізуються зміни жанрових пріоритетів у репертуарній політиці та пов’язаний з ними розвиток режисури одночасно в трьох театрах України: Харківському академічному театрі музичної комедії, Київському Національному театрі оперети і Одеському академічному театрі музичної комедії ім. М. Водяного - в період 1950–2000-х років. Також у фокусі погляду дослідниці - генерації провідних акторів, сценографів, балетмейстерів, диригентів, музикантів трьох театрів. У дослідженні авторка спирається на понад 200 постановок оперет, музичних комедій, водевілів, мюзиклів, рок-, блюз- і зонг-опер профільних театрів України, а також їх зарубіжних аналогів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repo.num.kharkiv.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.075/Д 11
Назва : Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Паралельн. назви :The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2020
Кільк.характеристики :486 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.075
Предметні рубрики: Мистецтво-- Комерційне управління
Зміст : Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця ; ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення/ С. М. Садовенко. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи/ Р. І. Безугла. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері/ Н. П. Воробйова. Особливості роботи режисера з музичною драматургією/ А. А. Горчаков. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні/ О. В. Гаврилко. Феномен продюсування в системі формування культури міста/ С. І. Дичковський. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера/ В. Дячук. Товариство Маноліса Каломіріса/ Мирто Економідес. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок/ О. В. Жуковін. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу/ І. Є. Зайцева. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України/ Г. В. Карась. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі/ В. І. Колосок. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій/ А. І. Кравченко. Роль і місце PR в системі продюсування/ І. Л. Ліхута. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса/ Ева Манцурані. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва/ В. Б. Матушенко. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво/ Л. М. Недін. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури/ В. В. Неволов. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів/ Л. В. Обух. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття/ О. О. Рудніцька. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення/ Ж. П. Румко. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. Театральна музика: особливості, функції, ролі/ С. М. Садовенко. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»?/ І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом/ І. Б. Стеценко. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна/ Муратхан Турхан. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу/ О. А. Туріна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині/ Л. І. Хоролець. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину/ Л. І. Хоролець, І. В. Швець. Лемківська культура у музейному просторі/ О. Р. Фабрика-Процька. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова/ О. Д. Шлемко. Музична культура в житті людини/ Н. О. Бабіченко. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей/ О. В. Борин. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі/ О. В. Жуковін. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі/ О. В. Карпенко. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів/ В. Комар. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій/ О. О. Корякін. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. Особливості дистанційного навчання народного співу/ А. Мураховська, Р. О. Лоцман. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст./ О. О. Плегуца. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості/ С. М. Садовенко. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами/ Н. А. Фоломєєва. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера/ Т. А. Хомич. Режисура педагогічної дії/ Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. Універсальність методики П. Муравського/ А. О. Шейко. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва/ В. В. Аліфанова. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави/ Т. І. Бойко. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп/ К. О. Бурдіян. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва/ О. В. Васильченко. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі/ Є. Водяхін. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті/ В. Грановська. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування/ Я. Грановська. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах/ О. Д. Ісько. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни/ Н. Кошарський. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів/ Я. Г. Луга. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі/ І. Матковський, Р. О. Лоцман. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера/ В. В. Микитенко. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. Аматорський театр у сучасному культурному простор/ А. Ю. Свіщенко. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець.
Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 785.1:78.03(477)/С 11
Автор(и) : Сідлецька, Тетяна Іванівна
Назва : Культурно-історична еволюція українського оркестру народних інструментів [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Вінниця: ВНТУ, 2009
Кільк.характеристики :177 с
Колективи : Вінницький національний технічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 153-175. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 785.1:78.03(477)
Предметні рубрики: Музика-- Оркестр народних інструментів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інструментарій--виконавство
Анотація: В монографії досліджується становлення і розвиток українського оркестру народних інструментів як явища музичної культури України. У роботі розкрито культурно-історичні передумови виникнення оркестру, визначено головні чинники, які вплинули на формування українського оркестру народних інструментів. На основі аналізу творчої діяльності професійних українських оркестрів народних інструментів виявлено особливості професіоналізації й узагальнено провідні тенденції розвитку українського народного оркестру на сучасному етапі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ir.lib.vntu.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 785.7:78.036(477)/К 78-136255113
Автор(и) : Кравченко, Анастасія Ігорівна
Назва : Камерно-інструментальне мистецтво України кінця ХХ-початку ХХІ століть (семіологічний аналіз) [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2020
Кільк.характеристики :301 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 264-299. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-452-309-4: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 785.7:78.036(477)"19/20" + 78.036(477)"19/20"
Предметні рубрики: Музика-- Камерно-інструментальна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національні традиції--медіальна перспектива--семіозис композиторської творчості--ансамблеве виконавство--жанрово-стильові інтерференції--міжвидові інтерференції--ансамблева комунікація--виконавські поліхудожні проєкти
Анотація: Монографія присвячена дослідженню специфіки функціонування камерно-інструментального мистецтва України кінця ХХ-початку ХХІ століть з точки зору міждисциплінарних теоретико-методологічних позицій культурсеміологічної парадигми сучасного музикознавства. Аналізуються естетичні, семіотичні, інтертекстуальні, інтермедіальні аспекти творення, виконання, інтерпретації та сприйняття камерно-інструментальної музики в контексті особливостей мови, логіки і поетики знаково-смислової репрезентації художнього тексту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)