Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (91)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (29)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оволодіння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264(075.8/Z99-601183047
Автор(и) : Ільяна В. М.
Назва : Попередження дислексій у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :120 с.: кольорові. іл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 119-120. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264(075.8)
Предметні рубрики: Логопедія-- Діти з вадами мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розлади читання--психологічна структура читання--корекційне навчання--зорові функції--слухові функції
Анотація: У навчально-методичного посібнику представлено сучасні погляди на процес читання в структурі писемного мовлення, розглянуто особливості опанування навички читання дітьми з порушенням мовленнєвого розвитку (ПМР), а також психолінгвістичні основи успішного оволодіння навичкою читання. Обґрунтовано методику діагностики, розкрито напрямки та зміст обстеження. Представлено поетапну систему корекційного впливу, спрямовану на формування зорових та слухових функцій і операцій, розроблену з урахуванням первинної ланки порушень та найбільш збережених психологічних структур.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:61(075.8)/О-75
Автор(и) : Ждан В. М., Скрипніков А. М., Животовська Л. В., Сонник Т. Г., Денеко М. О.
Назва : Основи медичної психології [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих медичних навчальних закладів ІV рівня акредитації та лікарів-інтернів
Вихідні дані : Полтава: ТОВ "АСМІ", 2014
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 249-250. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-182-292-3: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:61(075.8) + 61(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров’я--свідомість--самосвідомість--психологія особистості--психосоматичні розлади--суїцидальна поведінка--психотерапія
Анотація: В запропонованому посібнику висвітлені основні поняття і принципи психологічної науки в переломленні до фахової діяльності лікаря: засвоєння психологічних знань, необхідних для розуміння індивідуально-психологічних особливостей особистості, оволодіння основними методами психологічної діагностики і правилами проведення психологічної корекції і психопрофілактики, поліпшення міжособистісних контактів, можливість використовувати свої особливості в індивідуальній роботі з хворими, що забезпечує як велику глибину і тонкощі діагностики хвороби, так і вибір найбільш оптимальної терапії в застосуванні до будьякого пацієнта, незалежно від характеру його хвороби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elcat.pnpu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76:655.3(072)/К 90
Автор(и) : Кулінка, Юлія Сергіївна, Романко, Любов Павлівна
Назва : Основи айдентики [Електронний ресурс] : матеріали та методичні рекомендації до спецкурсу
Вихідні дані : Кривий Ріг: ДВНЗ КДПУ, 2017
Кільк.характеристики :95 с.: іл., табл.
Колективи : Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 93-94 . - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76:655.3(072) + 655.3(072)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Графіка, графічні техніки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--корпоративна марка--товарна категорія--фірмовий стиль
Анотація: Посібник має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проєктів та їх подальшого використання в різних сферах життя. Програма курсу передбачає оволодіння професійними компетентностями: здійснювати пошук креативних ідей; вибір оптимальних дизайнерських засобів для створення арт-об’єктів; розробка авторської айдентики та фірмового стилю; створення візуальних образів айдентики.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elibrary.kdpu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-053.2/Д 11
Назва : Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року
Вихідні дані : Київ: Симоненко, 2019
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-053.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови/ Н. Б. Адамюк. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини/ О. О. Бабяк. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу/ І. В. Баранець. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи/ Н. І. Баташева. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями/ Г. О. Блеч. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Бобренко. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології/ К. Б. Бужинецька. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки/ І. В. Гладченко. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору/ Е. А. Данілавічютє. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови/ Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини/ К. С. Довгопола. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ О. М. Дорошенко. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху/ О. А. Дробот. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами/ Н. В. Єзерська. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху/ В. В. Жук. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами/ О. Д. Замашкіна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів/ А. В. Замша. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням/ В. М. Ільяна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу/ Н. Б. Кутеньова. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Наталія Володимирівна Кабельнікова. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання/ Н. О. Квітка. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП/ Н. Р. Кирста. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві/ Є. А. Клопота. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі/ В. В. Кобильченко. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями/ О. В. Колишкін. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі/ О. Б. Колодич. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору/ С. В. Кондратенко. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами/ А. І. Конончук. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору/ Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі/ В. В. Костіна. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ Т. В. Крижановська. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями/ Т. Г. Кузнецова. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору/ В. В. Купрас. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами/ Л. І. Лавріненко. Структура особливих освітніх потреб/ А. В. Лапін. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору/ О. М. Легкий. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку/ Н. П. Лещій. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення/ А. В. Логінова. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення/ Н. А. Лопатинська. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації/ Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Мартинчук. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання/ З. С. Мартинюк. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів/ В. І. Махоня. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. І. Мякушко. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні/ О. В. Нагорна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра/ І. В. Недозим. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами/ Р. Г. Новгородський. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти/ І. М. Овдієнко. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку/ І. М. Омельченко. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації/ М. С. Омельченко. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо?/ О. В. Орлов. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах/ Н. В. Піканова. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення/ Л. В. Пінчук. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності/ Ю. О. Почкун. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми/ Л. І. Прохоренко. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ/ Ю. В. Рібцун. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Романенко. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів/ В. В. Сильченко. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору/ Н. В. Сікора. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти/ А. Г. Скок. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Сухіна. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти/ В. С. Товстоган. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі/ К. С. Тороп. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку/ С. В. Трикоз. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу/ Л. І. Трофименко. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді/ Б. Б. Турко. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності/ Н. В. Федорова. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами/ С. В. Фера. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема/ С. Б. Фурдуй. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ О. П. Хохліна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Чеботарьова. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ/ С. В. Чупахіна. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату/ А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками/ С. Д. Яковлева. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. А. Ярмола.
Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.3(075.8)/П 75
Назва : Прийняття управлінських рішень в економіці та маркетингу [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів спеціальностей 051 Економіка, 073 Менеджмент, 075 Маркетинг
Вихідні дані : Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020
Кільк.характеристики :62 с
Колективи : Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 62. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 82
УДК : 005.3(075.8)
Предметні рубрики: Управлінське рішення-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): параметричні спр--непараметричні спр--стохастичні закономірності--лотерейна модель--матрична модель--експеримент
Анотація: Необхідність оволодіння сучасною термінологією теорії прийняття рішень й обізнаності з її основними поняттями та методами зумовлює актуальність цього посібника. Особливий акцент у ньому зроблено на методологічній складовій теорії прийняття рішень, на описі та аналізі практичних інструментів розробки та прийняття управлінських рішень з метою впровадження інноваційних методів та підходів в практику управлінської діяльності, формування арсеналу інструментів та прийомів сучасного менеджера.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:373.3.091(075/У 92-320332757
Автор(и) : Прохоренко Л. І., Бабяк О. О., Засенко В. В., Ярмола Н. А.
Назва : Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Харків: Ранок, 2020
Кільк.характеристики :162 с.: схеми, табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 158-159. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-09-6785-5: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:373.3.091(075) + 373.3.091(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Спеціальна педагогіка-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційно-методичні засади навчання--корекційні прийоми навчання--методичні прийоми навчання--психолого-педагогічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено матеріали щодо сучасних форм організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі, зокрема в інклюзивних закладах освіти; наведено авторські підходи до вирішення проблем розвитку і соціалізації таких дітей, окреслено теоретико-методологічні засади та запропоновано психолого-педагогічні моделі допомоги особливим дітям у процесі їх навчання. Практичні завдання, що їх містить посібник, спрямовані на оволодіння учнями необхідними вміннями й навичками і стануть у пригоді вчителям під час визначення змісту й умов проведення корекційно-розвивальної роботи, за добору спеціальних методів, способів і форм.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.83/Г 56
Автор(и) : Гніда Т., Лунченко Н., Луценко Ю.
Назва : Настільна книга тренера з питань пробації [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Біла Церква: Час Змін Інформ, 2021
Кільк.характеристики :88 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7959-31-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013.83
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта дорослих-- Підготовка тренерів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка тренерів--тренінг--мультисенсорне навчання--групові процеси
Анотація: Підготовка тренерів з питань пробації – це комплексний тривалий процес, який передбачає оволодіння знаннями щодо особливостей навчання дорослих, формування навичок планування, проведення та оцінки тренінгів, управління тренінговою групою та складними учасниками, а також оволодіння навичками проведення тематичних тренінгів (мотиваційне консультування, складання досудової доповіді, робота з оцінкою ризику та ін.). Цей посібник містить матеріал стосовно практичних питань організації та проведення тренінгової роботи для персоналу пробації. Матеріал посібника дозволяє сформувати уявлення про тренінг як форму навчання персоналу пробації, його структуру, компоненти, місце та роль тренера, особливості навчання в форматі онлайн. Практичний посібник «Настільна книга тренера з питань пробації» рекомендовано для застосування під час підготовки тренерів з числа персоналу пробації, під час підготовки студентів відповідних кваліфікацій, а також для самостійного вивчення персоналом пробації та державної кримінально-виконавчої служби України основ тренінгової роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/С 71
Назва : Спеціальна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ХІV Міжнародної науковопрактичної конференції 15-16 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Ковальчук О. В., 2021
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської , Католицький університет , Інститут Юрая Палеша , Херсонський державний університет, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-95084-4-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Доступність інформації для осіб з інвалідністю як ознака рівноправного суспільства/ Г. Афузова. Здоров’язбережувальні технології у створенні оптимальних умов навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами/ О. Ф. Білогаш. Діагностика та корекція нерізко вираженого загального недорозвинення мовлення у дітей/ І. О. Бабаніна. Особливості корекції фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням/ Х. Барна. Робота з батьками – дзеркало роботи педагога/ Г. Бацура. Особливості формування емоційно-вольової сфери у дітей із затримкою психічного розвитку/ Ю. Бойчук, О. Казачінер, А. Галій. Навчання в закладі музичного мистецтва як елемент соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями/ Н. Боловіна, О. Байєр. Особливості використання різних видів арт-терапії в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами/ Ю. Ю. Бугера, О. С. Брикова. Технологія «створення ситуації успіху» у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. Бура. Вплив батьків на формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями/ Т. Валько. Роль музикотерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. Веселовська. Сучасні аспекти організації роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Гаврилов, Л. М. Акменс. До питання дослідження рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму/ Н. С Гаврилова, О. В Константинів, О. В Гаврилов. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями/ Ю. В. Галецька. Особливості сприймання музичного матеріалу дітьми дошкільного віку з порушеннями розвитку / В. Галущенко. Стимулювання мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку/ В. Галущенко, М. Іванова. Дослідження особливостей соціально-реабілітаційної роботи з сім’ями, які виховують дитину з особливими освітніми потребами/ Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик. Започаткування та розвиток в Україні системи підготовки науково-педагогічних кадрів спеціальних педагогів/ І. Гладченко, Д. Супрун, М. Супрун. Психологічні труднощі батьків при народженні дитини із порушенням розвитку/ К. О. Глушенко. Сутність впровадження методики «розвиваючого руху» Вероніки Шерборн/ Л. Голдобрей. Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення у дітей з порушенням слуху/ Н. Г. Гудзенко. Психокорекційна робота та соціальна реабілітація за методом короткотермінової терапії, сконцентрованої на вирішенні проблеми (BSFT)/ В. Гупаловська. Особливості формування правописної компетенції в учнів спеціальної школи/ І. Дмитрієва, Л. Одинченко, А. Іваненко. Голосові акустичні комунікації у фізичному розвитку дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату/ М. Єфименко. Напрямки роботи з батьками підлітків з інвалідністю/ Н. С. Івашура. Прогностичне значення неврологічної симптоматики у діагностиці стертої дизартрії в ранньому віці/ Н. Кабельнікова. Принципи трудотерапії у фізичній реабілітації дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату/ В. К. Кантаржи. Особливості психологічного консультування батьків дитини з особливими освітніми потребами/ С. Карсканова. Робота із слухопротезованими та імплантованими дітьми на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання/ В. Кирковська. Актуальні питання логопедичного супроводу у сучасних умовах/ В. Кисличенко. Психолого-педагогічні умови соціалізації та розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в гуртках художньо-естетичного напряму/ В. Коваленко. Командна робота в професійній діяльності корекційного педагога/ А. Косовська. Можливі напрями гідрокорекції в оптимізації психічного стану дітей із психомоторними порушеннями/ М. Литв’яков. Педагогічна реабілітація в системі комплексної реабілітації дітей з атиповим розвитком: концептуальні аспекти/ В. В. Ляшко. Гуманістична спрямованість як основа професійної підготовки фахівця інклюзивної освіти/ Л. Манчуленко. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного закладу освіти/ І. П. Марціновська. Використання новітніх технологій у роботі з учнями з порушеннями писемного мовлення/ Н. Матвеєва. Організація логопедичної служби в інклюзивно-ресурсних центрах України/ Ю. В. Пінчук. Історичний аспект вивчення оперативної пам’яті/ С. Притиковська, М. Вікол. Актуальні питання дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ Л. Прядко. Кейс-технології як сучасний інноваційний засіб формування професійного світогляду вчителів-логопедів/ Н. В. Савінова, К. М. Кутержинська. Альтернативна комунікація в системі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями/ А. В. Сімко. Особливості психічного розвитку дітей з ДЦП/ В. І. Співак, Н. С. Боршуляк. Вивчення особливостей голосових та поведінкових реакцій дітей раннього немовлячого віку/ О. М. Ткач. Інтерактивні технології в системі підготовки фахівців зі спеціальної освіти/ В. Товстоган. Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ Т. В. Хомик. Практичне засвоєння граматичних явищ мови дітьми старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення на лексико-граматичних заняттях/ Т. Швалюк. Розвиток освіти для дітей з порушеннями слуху в Україні (початок ХІХ – початок ХХІ)/ В. Шевченко. Ключові вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (2011-2017 рр.)/ С. Шевченко. Загальні закономірності формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом Дауна/ Ю. Шевченко. Методичні засади щодо оволодіння програмним матеріалом закладу загальної середньої освіти учнямиз дитячим церебральним паралічем/ Д. В. Шпачинський. Інтернальність як чинник психологічної готовності вчителів до інклюзивної форми навчання учнів із особливими освітніми потребами/ Д. І. Шульженко. Особливості розвитку творчих здібностей в дітей з порушеним інтелектом/ С. Д. Яковлева. Роль правових знань у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців спеціальної та інклюзивної освіти/ Ю. В. Сербалюк. Майбутнє логопедичної освіти: удосконалення та розвиток/ В. В. Тарасун.
Анотація: У електронному збірнику пропонуються тези доповідей, в яких представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних досліджень вітчизняних та закордонних науковців у напрямку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами різних вікових груп та нозологій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://logo.kpnu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 75(075.8)/Ж 67
Автор(и) : Чирва, Олена Челюскінівна, Сімонова, Альона Вікторівна, Лобко-Зампасі, Мадалена, Сосницький, Юрій Олександрович, Вінтаєв, Дмитро Юрійович, Манохін, Володимир Петрович, Мірончик, Петро Вікторович
Назва : Живопис [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021
Кільк.характеристики :149 с.: іл.
Колективи : Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 145-148. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.11
УДК : 75(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Живопис
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): живописний етюд--колірні гармонії--колорит--акварельний живопис--натюрморт--голова людини--фігура людини
Анотація: У посібнику розкрито основи реалістичного та декоративного зображення, особливості технік живопису акварельними, гуашевими та акриловими фарбами, методи й технологічні прийоми навчальних і творчих самостійних завдань. Надано методичні рекомендації до виконання навчальних завдань і вправи з оволодіння фаховими вміннями.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.kname.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)