Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (288)Грінченкознавство (4)Рідкісні та цінні видання (3)Наукові періодичні видання Університету (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опис<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
373.3.016:811.111(076)
К 52


    Кміть, Олена Володимирівна.
    Методика навчання англійської мови у початковій школі [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів спеціальності 013 Початкова освіта, спеціалізації Іноземна мова (англійська), освітній ступінь-магістр / О. В. Кміть ; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, Факультет початкового навчання. - Електронні текстові дані. - Чернігів : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2017. - 117 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчальний посібник призначений для студентів 5, 6 курсів спеціальності 013 Початкова освіта, спеціалізації Іноземна мова (англійська), які опановують курс методики навчання англійської мови у початковій школі в магістратурі. Конспект лекцій містить стислу теоретичну інформацію, необхідну для вивчення методів та технологій, що використовуються у навчанні іноземних мов, зокрема англійської мови. Він включає структурований опис свідомих, прямих, комбінованих, інтенсивних методів, а також сучасних технологій навчання іноземних мов. У посібнику наведено шляхи та способи застосування зазначених методів та технологій у ранньому шкільному навчанні англійської мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://epub.chnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Факультет початкового навчання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
5373.3.016:502(075.8)
В 75


   
    Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. В. Воронцова [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Алатон, 2019. - 128 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2663-82-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчально-методичний посібник містить опис підходів, методів і ресурсів, необхідних вчителю для підготовки і ефективного викладання курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти. Посібник реалізує компетентнісний підхід до навчання. Повний комплект навчально-методичних матеріалів для навчання учнів і підготовки вчителів можна вільно завантажити за посиланнями https://is.gd/RX3ubB та https://is.gd/bTUstC Для вчителів початкової школи, шкільних психологів, студентів педагогічних навчальних закладів, методистів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://autta.org.ua

Дод.точки доступу:
Воронцова , Тетяна Володимирівна
Пономаренко, Володимир Степанович
Хомич, Олена Леонідівна
Гарбузюк, Ірина Вікторівна
Андрук, Наталія Володимирівна


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
005.8(076)
Р 65


   
    Розробка Концептуальної Ноти проекту [Електронний ресурс] : практичний посібник / Європейський Союз. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 33 с. - (Проект Європейського Союзу. Підтримка політики регіонального розвитку в Україні). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Управління проєктами--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
проблема -- ціль -- стратегія проєкту -- бюджет проєкту
Анотація: Концептуальна Нота містить короткий опис ідеї чи концепції; наступним кроком, після первісної оцінки, подається повна форма заявки. Концептуальні Ноти будуть оцінені, а прийнятність організацій-подавачів буде перевірена. За умови, що організація-подавач є прийнятною, будуть відібрані кращі концептуальні ноти, й подавачі-переможці цього етапу будуть запрошені підготувати та подати повну форму заявки. Дуже важливим є забезпечити високу якість концептуальної ноти. Завдання цього посібника допомогти це зробити.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://regionet.org.ua
Утримувачі документа:
Європейський Союз

Дод.точки доступу:
Європейський Союз


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376-056.36(072)
Ч-34


    Чеботарьова, Олена Валентинівна.
    Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 128 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-09-6788-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушенням інтелектуального розвитку в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут детальну психолого-педагогічну характеристику дітей цієї категорії і опис труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі. Визначаються пріоритетні напрями діяльності педагогів і способи вирішення проблем. Посібник містить корисну інформацію про особливі потреби молодших школярів, технології і методи роботи з дітьми із ПІР. Також автори знайомлять читача з дидактичними умовами формування особистості дитини в Новій українській школі, дають корисні поради. Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua

Дод.точки доступу:
Гладченко, Ірина Вікторівна


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376:373.3/.5(076)
І-65


   
    Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : керівництво для тренерів / Міжнародний фонд "Відродження", Міністерство освіти і науки України, Міжнародний фонд "Відродження", Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Благодійний фонд Порошенка. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 174 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 174. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
команда супроводу -- індивідуальна програма розвитку -- універсальний дизайн -- ресурсна кімната -- медіатека -- індивідуалізація виховання -- диференціація виховання -- асистент вчителя -- інклюзивно-ресурсний центр -- булінг
Анотація: Керівництво містить необхідну теоретичну інформацію, опис видів діяльності, які у більшості своїй є інтерактивними, список рекомендованої літератури та он-лайн ресурсів, а також роздавальні матеріали, необхідні для проведення описаних у посібнику видів діяльності. До посібника додаються презентації до кожної теми, що має суттєвим чином допомогти учасникам у їхній подальшій роботі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://posibnyk.nus.org.ua
Утримувачі документа:
Міністерство освіти і науки України

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Міжнародний фонд "Відродження"
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Благодійний фонд Порошенка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
32(075.8)
М 36


    Мацієвський, Юрій.
    Як писати наукові роботи з політології?* [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Ю. Мацієвський, В. Лебедюк ; Національний університет "Острозька академія", Кафедра політології, Центр політичних досліджень. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Електронні текстові дані. - Острог : Вид-во Національного університету "Острозька академія", 2015. - 75 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
типи досліджень -- дослідницькі кроки -- методи досліджень -- дизайн дослідження -- вимоги до наукової роботи -- структура наукової роботи -- оформлення наукової роботи -- бібліографічний опис -- підготовка до захисту -- захист наукової роботи -- наукова стаття -- реферат -- наукова робота -- написання наукової статті -- науковий керівник -- джерела наукової роботи
Анотація: У навчальному посібнику автори пропонують відповіді на питання, що стосуються методології дослідження. У десяти розділах розглянуто його основні етапи – від формулювання проблеми до аналізу та інтерпретації даних. Особливу увагу зосереджено на послідовності дослідницьких кроків, використанні кількісних методів, написанні тексту та його оформленні. Рекомендовано студентам, аспірантам, науковцям і всім, хто цікавиться питаннями політичних досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу eprints.oa.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лебедюк, Віталій
Національний університет "Острозька академія". Кафедра політології
Центр політичних досліджень


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
070:796] «18/20» (477)
С 14


    Сазонова, Ю. О.
    Спортивна журналістика України: провідні персоналії та основні газетно-журнальні видання (ХІХ - ХХІ ст.) [Електронний ресурс] : монографія / Ю. О. Сазонова ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Вид-во ЧНУ, 2020. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-367-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Спортивна журналістика--Монографії

   Спорт--Спортивні журналісти


Кл.слова (ненормовані):
спортивні журналісти -- спортивні видання -- виробничо-фізкультурна преса -- спортивна преса -- еміграційна спортивна преса -- спортивні ЗМІ -- мовний чинник -- наклад
Анотація: У монографії розглядаються 115 найвизначніших спортивних журналістів різних історичних епох, визначаються сфери та напрями діяльності кожного автора, вектори його співпраці зі спортивними мас-медіа, репрезентується хронологічний опис життєвого шляху, характеризуються найбільш визначні досягнення, книжкові праці та основні журналістські матеріали, провідні жанри творчості та специфіка творчої майстерні кожного автора, в т. ч. через оцінку його творчості колегами, науковцями та самими авторами. У другій частині монографії подається бібліографічний опис спортивних видань з 1880 по 2020 рр. за різними типоформувальними ознаками, репрезентуються кількісні таблиці спортивних мас-медіа в ретроспективі та сучасному вимірі за регіонами, видами спорту, мовою, накладом та найтриваліші спортивні ЗМІ в Україні та в еміграції. У монографії розроблена парадигма систематизації та опису великого обсягу матеріалу, що створює прецедент для появи аналогічних досліджень про визначних персоналій та провідні газетно-журнальні видання кожного тематичного сегмента української журналістики в історичному та сучасному вимірах.
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.923.2
Ж 74


   
    Життєвий світ і психологічна безпека людини в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : реферативний опис роботи / М. М. Слюсаревський [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Київ : Талком, 2020. - 318 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 292-317. - ISBN 978-617-7832-61-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість

Кл.слова (ненормовані):
психологічна убезпеченість -- психологічне здоров’я -- проблемна молодь -- війна -- інтимне життя -- когнітивне спілкування -- медіапсихологічні основи
Анотація: У книзі в реферативному викладі відображено основні результати роботи, за яку Указом Президента України № 4/2020 від 13 січня 2020 р. авторам присуджено Державну премію України в галузі науки і техніки. Висвітлюються питання демократизації суспільного життя та становлення громадянського суспільства, упровадження суспільних інновацій, рольової взаємодії і продуктивності в групах, розвитку наукового і позанаукового соціальнопсихологічного мислення, налагодження соціальних діалогів, коригування соціальної напруженості, протидії соціальним патологіям і деструктивним соціальним впливам, подолання наслідків тривалої травматизації постраждалих від воєнного конфлікту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://gorn.kiev.ua
Утримувачі документа:
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України

Дод.точки доступу:
Слюсаревський, М. М.
Найдьонова, Л. А.
Титаренко, Т. М.
Татенко, В. О.
Горностай, П. П.
Кочубейник, О. М.
Лазоренко, Б. П.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
316.6(072)
М 89


    Мудрик, Алла Богданівна.
    Розвиток лідерських якостей [Електронний ресурс] : програма тренінгу / А. Б. Мудрик, Х. Ю. Шишкіна ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Електронні текстові дані. - Луцьк : [б. в.], 2013. - 120 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 115-119. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Лідерство--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
природа лідерства -- образ лідера -- імідж лідера -- комунікації лідера
Анотація: В методичному виданні представлені модулі програми тренінгу, основні тези тем, основні теоретичні положення для ведучого, опис та процедура проведення тренінгових вправ. Програма тренінгу сформульована таким чином, щоб можна було засвоїти основні категорії психології лідерства та оволодіти практичними навичками лідерської поведінки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://core.ac.uk
Утримувачі документа:
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Шишкіна, Христина Юріївна
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
316.614.5 (076)
П 86


   
    Психологічні ресурси взаємодії школи, сім’ї, громади [Електронний ресурс] : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України , Інститут соціальної та політичної психології ; редактор: Г. М. Бевз, М. С. Каніболоцька. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2022. - 106 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-668-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
освітні реформи -- сціально-психологічні ефекти -- сціально-психологічні чинники -- рефлексивна культура
Анотація: У посібнику наведено опис психологічних ресурсів взаємодії школи, сім’ї, громади в процесі реалізації освітніх реформ. Представлено психологічні концепції почуття причетності та відкритості суджень, які створюють необхідні передумови формування довіри до освітніх інновацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Бевз, Г. М. \редактор.\
Каніболоцька, М. С. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України . Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)