Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (8657)Каталог авторефератів та дисертацій (239)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (11)Наукові періодичні видання Університету (396)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 147
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.014.6:005(0/Л 84-972608606
Автор(и) : Лукіна, Тетяна Олександрівна
Назва : Управління якістю загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2020
Кільк.характеристики :230 с.: іл., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 216-218. - Загол. з титул. екрану.
ISBN, Ціна 978-966-644-533-2: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 373.5.014.6:005(075.8) + 005(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Загальна середня освіта-- Менеджмент в освіті
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доступність--квалітологія--принципи управління--функції управління--міжнародні стандарти--квалімерія освіти--моніторинг--оцінювання резуьтатів
Анотація: У посібнику викладено історичні аспекти, сучасні наукові підходи та методичні рекомендації щодо вимірювання та управління якістю загальної середньої освіти на національному і регіональному рівнях, а також на рівні закладу освіти. Аналізуються наукові погляди щодо визначення сутності категорії якості освіти як системи, освітнього процесу і як результату функціонування освіти. Розкривається структура і повноваження суб’єктів системи управління якістю загальної середньої освіти в України. Особлива увага приділяється питанням організації та проведення моніторингового дослідження якості освіти, побудови вибірки учасників, формулювання освітньої проблеми та вибору методів збору інформації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:616.896(076)/П 27
Назва : Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :101 с.: іл.
Колективи : Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 99-100. - Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України». - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:616.896(076) + 616.896(076)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Аутизм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--стресостійкість--розуміння поведінки--отримання послуг--корекція симптомів--прикладний аналіз поведінки--мовленнєва поведінкова терапія--денверська модель--лікування біологічних станів--метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76:655.3.066.24(0/М 54-607173598
Назва : Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з проєктної графіки (плакат) для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 015 Професійна освіта (Дизайн) [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Одеса: Університет Ушинського, 2021
Кільк.характеристики :46 с
Колективи : Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Художньо-графічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 44-46. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 76:655.3.066.24(072) + 655.3.066.24(072)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Графіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шрифтовий плакат--плакат-диптих--театральний плакат--цирковий плакат--плакат-триптих
Анотація: Методичний посівник має на меті забезпечити студентів практичними знаннями щодо застосування творчого інструментарію дизайнера-графіка, закріпленні навичок творчої роботи, полягає у навчанні та вихованні майбутніх висококваліфікованих спеціалістів у графічному дизайні, в оволодінні студентами теоретичних основ композиції плаката та опануванні ними на практиці методики виконання оригіналів плакатних видань.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01:378.147/Х 98
Назва : Художні практики початку ХХІ століття: новації, тенденції, перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць науково-творчого товариства студентів та молодих науковців. Вип. 1
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :338 с
Колективи : Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01:378.147 + 378.147
Предметні рубрики: Мистецтво-- Мистецтвознавство-- Дизайн-- Етнодизайн
Зміст : Розділ I. Мистецтво в освіті: історичний досвід та актуальні проблеми сучасності. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті. Актуальні питання артпедагогіки. ; Арт-педагогіка як інноваційна технологія особистісно орієнтованого навчання та виховання/ О. Макарчук. Мистецька освіта в контексті новітніх художніх практик/ К. Панкратова. Сучасні інформаційні технології та інновації в мистецтві та їх впровадження в заклади вищої мистецької освіти/ І. Андрущенко. Етнокультурні складові сучасної реклами/ В. Косточка. Дизайн і технології: перспективи розвитку/ О. Березенська. Українська традиційна іграшка та її вплив на образні уподобання дитини/ Я. Пустильник. Перспективи розвитку художньої культури у ХХІ столітті/ Г. Куриш. Інноваційні методи у сфері моделювання на прикладі ландшафтного проекту/ О. Головський. Тенденції і новації розвитку плаката в художніх практиках ХХІ століття/ В. Кутова. Сучасна бібліотека як мультисервісний простір/ О. Подзігун. Сучасні тенденції виготовлення ужиткового посуду в Україні/ Д. Пасенко. Мистецтво та дизайн в сучасній освіті: проблеми, тенденції, перспективи/ Д. Водоп'янова. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті/ Т. Гапончук. Розділ II. Теорія та практика декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ; «Козак Мамай» у сучасному образотворчому мистецтві/ Ю. Хмарський, О. Босий. Житлове середовище для людей з ІТ-мисленням/ Т. Малік, О. Руднєва. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України/ Г. Пащенко. Популяризація сучасної художньої кераміки як мистецтва: інтерактивна кераміка/ А. Ковальова. Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного/ А. Патій. Естетика у каліграфії від ХХ ст. до сучасного етапу/ М. Тимченко. Сучасна кераміка та інтерактивне мистецтво/ Н. Хананова. Особливості формування інтер’єрів готельних комплексів в Закарпатті з використанням національної стилістики/ К. Худолій. Організація робочого простору для сучасної креативної молоді/ В. Петрушевський. Аналіз сучасного стану та перспектив екологічного плакату як цілісного явища в графічному дизайні/ Д. Кириченко. Особливості дизайну веб-сторінок засобами анімації/ А. Ясіньковська. Специфіка та тенденції розвитку українського авторського килима (на прикладі експонатів Харківського художнього музею)/ Т. Малік, С. Будник. Специфіка орієнтації і переміщення користувача всередині електронного видання/ Г. Макаренко. Використання трипільських знаків в сучасному мистецтві/ О. Бригинець. Дизайн біжутерії із скла: методи і засоби/ М. Пугаченко, О. Кардаш. Основні функції рекламних звернень та способи їхнього впливу на споживача/ П. Шилова. Особливості організації приватного простору в житловому середовищі/ В. Завгородня. Антропоморфний образ в керамічних творах давніх культур та сьогодення/ О. Копа. Декор у сучасному посуді: традиції та інновації/ Я. Пустильник. Особливості побудови літер у зразках української писемності як джерело самобутності українського шрифту/ А. Соя. Тенденції освітлення в приміщеннях громадського та житлового призначення/ О. Костюченко. Основи дизайнерського вирішення «розумної вулиці» в місті/ Є. Чурілкіна, Т. Малік. Авторська інтерпретація традицій української рушникової вишивки в творах Надії Бабенко/ Д. Бичкова. Особливості проектування зінів як виду періодичного видання/ М. Циркалюк. Особливості формування інтер’єрів багатофункціональних центрів дозвілля для молоді/ Ю. Костюк. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України/ А. Пащенко. Критичний дизайн як важлива складова дизайну футболки/ А. Камінська. Комікс як особлива візуальна мова/ А. Кобенко. Соціокультурна відповідальність реклами/ Д. Марус. Благоустрій парку ім. Генерала Потапова у м. Києві/ Т. Третініченко. Архітектурні та функціональні аспекти організації навчально-реабілітаційного центру для дітей/ М. Кулеба. Створення медіа-арт простору на території ВДНГ в Києві/ А. Клачун. Принципи реконструкції набережних на прикладі історичної зони Русанівської набережної/ Д. Баташова. Історія виникнення перших у світі бібліотек/ А. Шевченко. Тенденції розвитку дизайну вогнепальної зброї/ О. Гусєв. Особливості використання Led-освітлення в дизайні середовища/ С. Рибак. Сучасні технології в житловому середовищі/ О. Руднєва. Особливості дизайну автономної плавучої станції з пошуковим дроном/ М. Мокринцева. Світло, як формоутворюючий засіб навколишнього середовища/ Н. Собко. Організація берегової лінії/ В. Місюна. Теорія і практика образотворчого мистецтва: кераміка Пікассо/ М. Кузьменко. Формування ландшафтного дизайну та благоустрою спортивно-оздоровчого табору в м. Житомир/ О. Савчук, Г. Пащенко. Система модульних елементів для підсилення вогневих точок та фортифікаційних споруд/ О. Недашківська. Особливості дизайну трансформованого медичного комплексу/ М. Костиренко. Виставковий драйв-центр робототехніки/ Є. Трегуб. Свідома мода по-українськи/ О. Стеценко.
Анотація: У збірнику наукових праць представлено публікації, що відображають результати наукових досліджень з проблем мистецької освіти, мистецтвознавства, дизайну, етнодизайну, культурології. Виокремлено інноваційний зміст, напрями, історію розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kdidpmid.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26:7/І-65
Назва : Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р.
Вихідні дані : Київ: ДНМЦЗКМО, 2019
Кільк.характеристики :431 с
Колективи : Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056.26:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Мистецька освіта
Зміст : Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті/ М. М. Бриль. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті/ Т. М. Пахомова. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти/ Г. А. Смоленцева. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові/ Малгожата БАЛА. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання/ В. В. Барзишена. Впровадження інклюзивної освіти в США/ А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами/ І. В. Крупська. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні/ Н. М. Нестеренко. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США)/ І. О. Панасенко. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва»)/ Т. С. Житнік. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі/ О. З. Безклинська. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми/ О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Володіна. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва/ Т. М. Сметаніна. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано/ О. О. Сухобрусова. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти/ Н. Ю. Фоміцька. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі/ І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти/ Л. М. Андрухович. Незвичайні діти в мистецькій школі/ О. М. Вандишева. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано/ Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті/ Т. Д. Кричковська. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії/ Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна/ В. В. Мартинюк. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін/ Л. П. Моцак. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті/ Л. Й. Назар. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва/ Л. О. Орел. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти/ О. В. Погорєлова. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України/ Л. Д. Таланчук. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання/ І. М. Чупін. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації/ С. А. Штирбул. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари/ О. В. Андрєєва. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами/ Ю. В. Бабалян. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру/ І. Г. Бакшеєв. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті/ О. О. Велігура. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу/ О. В. Вінокурова. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва/ Т. В. Задорожко. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору/ П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює»/ Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки/ М. В. Крук. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва/ Т. О. Кутняхова. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті/ Л. І. Любенко, І. В. Любенко. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями/ Т. М. Малаєва. Особливі учні в мистецькій освіті/ Л. С. Нікітюк. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі/ Г. А. Павлова. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії/ Л. О. Патетюріна. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу/ О. Є. Переверзєва. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи/ І. Г. Петруніна. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи/ А. Н. Прімакова. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності/ О. С. Рєзнік. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі/ Н. Г. Руппа. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами/ В. А. Сакали. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами/ О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні/ К. Д. Скрипак. З досвіду інклюзивного навчання/ М. В. Турська. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі/ І. Е. Фокт. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва/ А. О. Шугай. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання/ І. В. Бауріна. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору/ О. В. Підгорнова. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні/ Г. В. Сагалова. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи/ С. М. Бондар. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін/ А. Г. Єсіна. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії/ Л. Є. Ковченко. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення/ О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова.
Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2:376/А 43
Назва : Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти [Електронний ресурс] : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р.
Паралельн. назви :Actual Problems of Preschool and Special Education
Вихідні дані : Рівне: Видавець О. Зень, 2021
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-601-392-1: Б.ц.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2:376 + 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна педагогіка -- Спеціальна освіта
Зміст : Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті/ О. Войтович. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя/ В. В’юнник. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ/ А. Гаєвська. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, М. Данилюк. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні/ Н. Горопаха, О. Дякова. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, Н. Євгейчук. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO/ Н. Горопаха, О. Зух. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання/ Н. Горопаха, В. Литман. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості/ Н. Горопаха, І. Московчик. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників/ Н. Горопаха, Н. Хомич. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, Н. Лантух. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, І. Піддубна. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності/ К. Джеджера, Я. Фесюк. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку/ І. Дичківська, Ю. Бринскіх. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення/ І. Дичківська, А. Мазур. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення/ І. Дичківська, І. Сакалош. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової/ І. Дичківська, І. Улюкаєва. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM/ Л. Загородня. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності/ Л. Козак, С. Федорова. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень»/ О. Козлюк. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем/ О. Козлюк, І. Беднарчук. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників/ О. Козлюк, І. Вишневська. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів/ О. Козлюк, О. Гаврилюк. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників/ О. Козлюк, З. Грипич. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку/ О. Козлюк, Ю. Грицай. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку/ О. Козлюк, Н. Лозян. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки/ О. Козлюк, К. Мощук. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти/ І. Кондратець. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії/ Г. Косарєва. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням/ Г. Косарєва, Н. Ворощук. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення/ Г. Косарєва, Л. Заморська. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру/ Г. Косарєва, С. Серикина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією/ Г. Косарєва, О. Сива. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї/ Г. Косарєва, С. Хлистік. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами/ О. Косарєва, Д. Баранчук. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи/ О. Косарєва, К. Варейчук. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку/ О. Косарєва, С. Мельничук. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру/ О. Косарєва, Г. Тертична. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО/ О. Косарєва, А. Степанець. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри/ О. Косарєва, Б. Тимошок. Виховання «Мислення вищого порядку»/ Л. Кравець. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги/ Н. Маліновська, О. Голуб. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності/ Н. Маліновська, Т. Кондратюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання/ Н. Маліновська, І. Крючкова. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ/ Н. Маліновська, С. Лічна. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя/ Н. Маліновська, А. Макарець. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти/ Н. Маліновська, Т. Музичук. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників/ Н. Маліновська, Х. Мурдза. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення/ Т. Марєєва. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ М. Машовець, А. Карнаухова. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами/ Т. Павлюк. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури/ Т. Павлюк, С. Кутянська. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності/ Т. Павлюк, Д. Мельничук. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук»/ Т. Павлюк, Ю. Музичук. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики/ Т. Павлюк, Н. Петришина. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом/ Т. Павлюк, О. Сидорчук. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ/ Т. Павлюк, В. Тишкун. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції/ Т. Павлюк, І. Чучман. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів/ Т. Павлюк, В. Швед. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками/ Т. Павлюк, О. Штокало. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку/ Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики/ О. Половіна. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання/ Н. Руденко, М. Баландюк. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук/ Н. Руденко, М. Винар. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією/ Н. Руденко, Д. Заїка. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки/ Н. Руденко, І. Крутяк. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Руденко, Х. Мурдза. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії/ Н. Руденко, Т. Скляревська. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку/ Н. Руденко, Л. Шевцова. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри/ О. Сторож, М. Попик. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору/ М. Трачук. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій/ Т. Фасолько. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти/ Н. Федорова. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень/ Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії/ О. Ферт, Н. Воробей. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки/ О. Ферт, А. Гатауліна. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі/ О. Шадюк, О. Солодуха. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки/ О. Шостак, І. Вахнюк. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування/ О. Шостак, А. Солоненко. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку/ О. Шостак, К. Хондока. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення/ О. Юрчук, Я. Тишинська. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності/ Л. Янцур, О. Столярчук. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації/ Л. Янцур, А. Іваненко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264:616.8/Л 97-780386221
Автор(и) : Лянна, Ольга Володимирівна
Назва : Відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.03 - Корекційна педагогіка (016 - Спеціальна освіта)
Вихідні дані : Суми, 2018
Кільк.характеристики :269 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 195-222. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376-056.264:616.89 + 616.89
Предметні рубрики: Педагогіка-- Спеціальна педагогіка-- Логопедія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєве спілкування--констатувальний експеримент--формувальний експеримент
Анотація: Дисертаційна робота присвячена проблемі відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану. Уперше здійснено комплексне вивчення особливостей порушення мовленнєвого спілкування осіб з післяінсультною афазією з урахуванням складної психологічної структури готовності до мовленнєвого спілкування, механізмів мовлення та особливостей їх порушення при афазії, а також з урахуванням особистісних реакцій на різку зміну мовленнєвого статусу осіб з афазією; розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану; визначено педагогічні умови оптимізації процесу відновлення. мовленнєвого спілкування осіб з післяінсультною афазією.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://npu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.091/П 86
Назва : Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи [Електронний ресурс] : матеріали Інтернет-конференції
Вихідні дані : Черкаси, 2021
Кільк.характеристики :76 с
Колективи : Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376.091
Предметні рубрики: Педагогіка-- Спеціальна педагогіка
Зміст : Розділ І. Особливості педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами ; Основні принципи організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти/ Т. Л. Кохно. Психолого-педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії/ В. І. Мозгова. Рівні можливості для кожного/ А. В. Пришлюк. Інклюзивна освіта від «А» до «Я»/ Ю. В. Романець. Розділ ІІ. Корекційно-розвиткові послуги як умова інтеграції дитини в соціальне середовище ; Особливості організації логопедичного супроводу у закладі дошкільної освіти з інклюзивним навчанням/ Д. Б. Багач. Дивотвір. Дидактичний матеріал для творчих робіт з текстами на уроках розвитку мовлення/ І. М. Горьова. Значення корекційних занять з ритміки та лікувальної фізкультури для дітей з особливими освітніми потребами/ І. О. Підвальна. Біосугестивна терапія у роботі з сім’ями дітей з особливими освітніми потребами/ Н. В. Смаголь. Розділ ІІІ. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини ; Батьки як ключові партнери у вихованні дитини/ Л. В. Дем’яненко, М. М. Дем’яненко. Специфіка роботи з дітьми з особливими освітніми потребами/ В. А. Зеленська, А. В. Нечипоренко. Роль команди психолого-педагогічного супроводу в соціалізації та адаптації дітей з особливими освітніми потребами/ Є. С. Панчук. Сучасний підхід до організації навчання особливих дітей/ Т. М. Глазунова. Співпраця учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами як необхідна складова успішної адаптації та соціалізації дитини/ Л. І. Ситник. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини/ Л. А. Стеценко.
Анотація: В матеріалах конференції розглянуто досвід організації як спеціальної, так і інклюзивної форми навчання дітей із психофізичними порушеннями, презентовано авторські розробки корекційно-розвиткових програм. Представлений досвід роботи з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3(072)/О-64
Назва : Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Харків: Друкарня Мадрид, 2019
Кільк.характеристики :110 с
Колективи : Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 107-109. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7845-11-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативно-правові засади--планування--адаптація--модифікація--спільне викладання--робота з батьками
Анотація: Посібник присвячений веденню документації та посадовим обов’язкам асистента вчителя в інклюзивному класі. Проаналізовані нормативно-правові документи, що регламентують діяльність асистента вчителя, оптимізований матеріал та окреслені основні вектори діяльності асистента вчителя.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:159.922.76(07/Т 38-425648134
Назва : Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів
Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2019
Кільк.характеристики :157 с.: іл., табл.
Колективи : Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:159.922.76(072) + 159.922.76(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): показники розвитку--показники адаптації--показники емоційно-вольової сфери--корекційно-розвиткові комплекси--ігрова психотерапія--ігрова психокорекція--психологічна підтримка батьків--психологічна підтримка педагогів
Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)