Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1188)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Наукові періодичні видання Університету (59)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
373.5.014.6:005(075.8)
Л 84


    Лукіна, Тетяна Олександрівна.
    Управління якістю загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Лукіна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Електрон. текстові дан. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 230 с. : іл., табл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 216-218. - ISBN 978-966-644-533-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальна середня освіта--Менеджмент в освіті--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
доступність -- квалітологія -- принципи управління -- функції управління -- міжнародні стандарти -- квалімерія освіти -- моніторинг -- оцінювання резуьтатів
Анотація: У посібнику викладено історичні аспекти, сучасні наукові підходи та методичні рекомендації щодо вимірювання та управління якістю загальної середньої освіти на національному і регіональному рівнях, а також на рівні закладу освіти. Аналізуються наукові погляди щодо визначення сутності категорії якості освіти як системи, освітнього процесу і як результату функціонування освіти. Розкривається структура і повноваження суб’єктів системи управління якістю загальної середньої освіти в України. Особлива увага приділяється питанням організації та проведення моніторингового дослідження якості освіти, побудови вибірки учасників, формулювання освітньої проблеми та вибору методів збору інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.2/.3(075.8)
С 13


    Савінова, Н. В.
    Інклюзивне навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з психофізичними порушеннями [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник. Ч. 3. Для змішаної форми навчання / Н. В. Савінова, М. І. Берегова, Д. М. Борулько ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Румянцева, 2022. - 184 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-729-065-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- навчально-методичне забезпечення -- оцінювання дітей
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює питання змісту, основних завдань, а також організації, проведення практичних, лабораторних занять, завдань для самостійної роботи студентів спеціальності "Спеціальна освіта (логопедія)" з курсу "Інклюзивне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку".
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Берегова, М. І.
Борулько, Д. М.
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
373.5.014.6(072)
А 14


   
    Абетка для директора [Електронний ресурс] : рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти / М. В. Бобровський [та ін.] ; Державна служба якості освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Державна служба якості освіти, 2021. - 352 с. : іл., схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Загальноосвітня школа--Якість освіти--Методичні посібники

Анотація: Методичні рекомендації розроблені для допомоги закладу загальної середньої освіти у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти. Рекомендації ґрунтуються на запропонованих для інституційного аудиту вимогах та критеріях для оцінювання якості освітньої діяльності, управлінських процесів у закладі та охоплюють освітнє середовище, управлінські процеси, якість педагогічної діяльності, систему оцінювання навчальних досягнень учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://sqe.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна служба якості освіти

Дод.точки доступу:
Бобровський, М. В.
Горбачов, С. І.
Заплотинська, О. О.
Ліннік, О. О.
Державна служба якості освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
373.3.016:811.111(075.2)
К 14


    Казанжи, О. В.
    Методика навчання іноземної мови [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : до курсу "Методика навчання іноземної мови" / О. В. Казанжи. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : [б. в.], 2019. - 227 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Навчально-методичний посібник "Методика навчання іноземної мови" містить необхідні теоретичні й практичні матеріали відповідно до основних розділів програми, глосарій основних термінів і понять, комплексні тести та контрольні роботи для перевірки й оцінювання знань студентів з курсу, а також оеремі розділи топових освітніх програм Нової української школи. Навчальнометодичний посібник укладено з урахуванням принципу зв’язку курсу "Методика навчання іноземної мови" зі змістом навчального матеріалу, який вивчається у 1-4 класах на уроках з іноземної мови. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти спеціальності 013 "Початкова освіта" ступеня бакалавр, вчителів та викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.megu.edu.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
378.091.64(075.8)
П 69


   
    Практикум до виконання практичних робіт з дисципліни "Методика викладання технологічної освітньої галузі" [Електронний ресурс] : для здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем "Бакалавр" спеціальність 013 Початкова освіта / Маріупольський державний університет ; укладач І. Б. Тимофєєва. - Електронні текстові дані. - Маріуполь : МДУ, 2020. - 64 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчальні видання

Анотація: Методичні вказівки розроблено відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Метою пропонованих методичних вказівок є надання практичної допомоги здобувачам вищої освіти у формуванні технологічної компетентності в межах виконання завдань практичних та самостійних робіт з дисципліни "Методика викладання технологічної освітньої галузі", які передбачають вивчення змісту технологічної освітньої галузі, яка реалізовується через новий інтегрований курс "Дизайн і технології" та "Я досліджую світ". У методичних вказівках визначено послідовність, алгоритми дій, правила оформлення, зміст завдань практичних робіт; подано критерії оцінювання. Кожне завдання практичних робіт розраховано на 2 години аудиторної роботи та роботи в поза-аудиторний час вимагає від здобувачів вищої освіти як виконання методичних вказівок, так і самостійного доопрацювання. Методичні вказівки призначено здобувачам вищої освіти ОС "Бакалавр", а також спрямовано на допомогу здобувачам закладів вищої освіти в подальшому професійному розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.mdu.in.ua
Утримувачі документа:
Маріупольський державний університет

Дод.точки доступу:
Тимофєєва, І.Б. \укладач.\
Маріупольський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376-053.2
Д 11


   
    Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Симоненко, 2019. - 254 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Адамюк, Наталія Борисівна. До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови / Н. Б. Адамюк. - С .7
Бабяк, Ольга Олексіївна. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини / О. О. Бабяк. - С .10
Баранець, Інна Володимирівна. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу / І. В. Баранець. - С .13
Баташева, Наталія Івавнівна. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи / Н. І. Баташева. - С .16
Блеч, Ганна Олександрівна. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями / Г. О. Блеч. - С .19
Бобренко, Інна Всеволодівна. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Бобренко. - С .22
Бужинецька, Ксенія Борисівна. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології / К. Б. Бужинецька. - С .25
Гладченко, Ірина Вікторівна. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки / І. В. Гладченко. - С .28
Грибань, Галина Віталіївна. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. - С .32
Данілавічютє, Еляна Анатоліївна. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору / Е. А. Данілавічютє. - С .34
Добровольська, Лариса Пантеліївна. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови / Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. - С .38
Довгопола, Катерина Станіславівна. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини / К. С. Довгопола. - С .41
Дорошенко, Олена Миколаївна. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / О. М. Дорошенко. - С .44
Дробот, Олена Анатоліївна. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху / О. А. Дробот. - С .48
Єзерська, Наталія Валеріївна. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Н. В. Єзерська. - С .52
Жук, Валентина Володимирівна. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху / В. В. Жук. - С .54
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами / О. Д. Замашкіна. - С .61
Замша, Анна Володимирівна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів / А. В. Замша. - С .61
Ільяна, Валентина Михайлівна. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням / В. М. Ільяна. - С .64
Кутеньова, Наталія Борисівна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу / Н. Б. Кутеньова. - С .67
Кабельнікова, Наталія Володимирівна. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Наталія Володимирівна Кабельнікова. - С .70
Квітка, Наталія Олегівна. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання / Н. О. Квітка. - С .73
Кирста, Наталія Романівна. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП / Н. Р. Кирста. - С .77
Клопота, Євгеній Анатолійович. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві / Є. А. Клопота. - С .79
Кобильченко, Вадим Володимирович. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі / В. В. Кобильченко. - С .81
Колишкін, Олександр Володимирович. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями / О. В. Колишкін. - С .84
Колодич, Оксана Богданівна. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі / О. Б. Колодич. - С .87
Кондратенко, Світлана Вікторівна. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору / С. В. Кондратенко. - С .90
Конончук, Антоніна Іванівна. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами / А. І. Конончук. - С .94
Костенко, Тетяна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору / Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. - С .96
Костіна, Валентина Вікторівна. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі / В. В. Костіна. - С .99
Крижановська, Т. В. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами / Т. В. Крижановська. - С .104
Кузнецова, Тетяна Григорівна. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями / Т. Г. Кузнецова. - С .107
Купрас, Віра Василівна. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору / В. В. Купрас. - С .110
Лавріненко, Лідія Іванівна. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Л. І. Лавріненко. - С .113
Лапін, Андрій Володимирович. Структура особливих освітніх потреб / А. В. Лапін. - С .116
Легкий, Олег Михайлович. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору / О. М. Легкий. - С .120
Лещій, Наталія Петрівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. П. Лещій. - С .123
Логінова, Аліна Вікторівна. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення / А. В. Логінова. - С .126
Лопатинська, Наталія Анатоліївна. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення / Н. А. Лопатинська. - С .130
Маймуренко, Н. А. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації / Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. - С .133
Мартинчук, Олена Валеріївна. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Мартинчук. - С .136
Мартинюк, Зоряна Степанівна. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання / З. С. Мартинюк. - С .139
Махоня, Вадим Ігорович. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів / В. І. Махоня. - С .143
Мякушко, Оксана Іванівна. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. І. Мякушко. - С .146
Нагорна, Олена Василівна. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні / О. В. Нагорна. - С .150
Недозим, Інна Вікторівна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра / І. В. Недозим. - С .153
Новгородський, Руслан Григорович. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами / Р. Г. Новгородський. - С .156
Овдієнко, Ірина Михайлівна. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти / І. М. Овдієнко. - С .159
Омельченко, Ірина Миколаївна. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку / І. М. Омельченко. - С .161
Омельченко, Марина Сергіївна. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації / М. С. Омельченко. - С .165
Орлов, Олег Вікторович. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо? / О. В. Орлов. - С .168
Піканова, Наталія Володимирівна. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах / Н. В. Піканова. - С .170
Пінчук, Любов Василівна. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення / Л. В. Пінчук. - С .172
Почкун, Ю. О. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності / Ю. О. Почкун. - С .178
Прохоренко, Леся Іванівна. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми / Л. І. Прохоренко. - С .181
Рібцун, Юлія Валентинівна. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ / Ю. В. Рібцун. - С .185
Романенко, Оксана Вікторівна. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Романенко. - С .188
Сильченко, Вікторія Володимирівна. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів / В. В. Сильченко. - С .192
Сікора, Наталія Валеріївна. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору / Н. В. Сікора. - С .196
Скок, Алла Георгіївна. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти / А. Г. Скок. - С .199
Сухіна, Ірина Вячеславівна. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Сухіна. - С .202
Товстоган, Володимир Святославович. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти / В. С. Товстоган. - С .205
Тороп, К. С. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі / К. С. Тороп. - С .208
Трикоз, Сніжана Валеріївна. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку / С. В. Трикоз. - С .212
Трофименко, Людмила Іванівна. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу / Л. І. Трофименко. - С .215
Турко, Богдана Богданівна. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді / Б. Б. Турко. - С .218
Федорова, Наталія Володимирівна. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності / Н. В. Федорова. - С .221
Фера, Світлана Володимирівна. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами / С. В. Фера. - С .225
Фурдуй, Світлана Борисівна. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема / С. Б. Фурдуй. - С .228
Хохліна, Олена Петрівна. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / О. П. Хохліна. - С .231
Чеботарьова, Олена Валентинівна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Чеботарьова. - С .234
Чупахіна, Світлана Василівна. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ / С. В. Чупахіна. - С .238
Шевцов, Андрій Гаррієвич. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату / А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. - С .242
Яковлева, Світлана Дмитрівна. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками / С. Д. Яковлева. - С .247
Ярмола, Наталія Анатоліївна. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. А. Ярмола. - С .250
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Тьюторство
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
   37:001.83(477)
   О-72


   
    Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 13-14 травня 2021 р.) / Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації, Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" ; редактор В. В. Нечипоренко. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : Хортицька національна академія, 2021. - 348 с. - Назва з титул. екрана. - . - ISBN 978-966-8157-95-0 : Б. ц.
    Зміст:
Розділ 1. Інновації у спеціальній педагогіці та спеціальній психології
Avazova, Durdona Erkinovna. Boshlang‘inch sinflarda integratsiyalashgan tarbiya darslarini tashkil etishning ahamyati / D. E. Avazova. - С .13
Бабська, Катерина Миколаївна. Особливості використання кінезіологічних вправ в корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з комплексними порушеннями розвитку / К. М. Бабська. - С .15
Бавшина, Руслана Броніславівна. Слухомовленнєва реабілітації дітей після кохлеарної імплантації / Р. Б. Бавшина. - С .17
Балан, Аурелия Ивановна. Актуальные проблемы подготовки педагогов к инновационной деятельности / А. И. Балан. - С .20
Бараненкова, Дар’я Сергіївна. Метод драматичної психоелевації як один із комплексних підходів при корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності (сдуг) у дітей дошкільного віку / Д. С. Бараненкова. - С .22
Баранець, Інна Володимирівна. Інтегративний медико-психолого-педагогічний підхід у корекційній роботі з дітьми із моторною алалією / І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова. - С .23
Біла, Дар’я Володимирівна. Психологічний супровід в умовах інклюзивної освіти / Д. В. Біла. - С .25
Білоусова, Ліна Владиславівна. Продуктивна діяльність як один із показників інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ до школи / Л. В. Білоусова. - С .27
Бовчалюк, Катерина Миколаївна. Особливості зв‘язного мовлення молодших дошкільників із затримкою психічного розвитку / К. М. Бовчалюк. - С .29
Бойко, Олександра Олексіївна. Розвиток зв‘язного діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня / О. О. Бойко. - С .30
Бублікова, Наталія Юріївна. Особливості розвитку мовленнєвої компетентності старших дошкільників з особливими освітніми потребами / Н. Ю. Бублікова. - С .32
Бугай, Аліна Вікторівна. Особливості зорової пам‘яті дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня / А. В. Бугай. - С .34
Бурнова, Марія Сергіївна. Проблема комунікативної толерантності майбутніх бакалаврів спеціальної освіти / Марія Сергіївна Бурнова. - С .36
Возчикова, Наталія Василівна. Теоретичний аналіз проблематики розвитку життєвої компетентності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами на концептуально-методичних засадах монтессорі-педагогіки / Н. В. Возчикова. - С .38
Воробець, Анастасія Анатоліївна. Рекомендації батькам старшокласників із особливими освітніми потребами щодо подолання тривожності та підвищення навчальної мотивації / А. А. Воробець. - С .40
Гаменко, Валерія Едуардівна. Теоретичний аналіз проблематики подолання заїкання у дітей дошкільного віку / В. Е. Гаменко. - С .42
Горшкова, Галина Володимирівна. Ортодонтичний аспект в корекції порушень мовлення / Г. В. Горшкова. - С .44
Губрієнко, Олена Миколаївна. Комбінований підтип як основний різновид синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю / О. М. Губрієнко. - С .46
Дерибас, Марина Олександрівна. Професійно-важливі якості майбутніх учителів-логопедів / М. О. Дерибас. - С .47
Дериведмідь, Альона Ігорівна. Театралiзована гра як засiб впливу на розвиток мовлення дiтей з розладами аутистичного спектра / Альона Ігорівна Дериведмідь. - С .49
Драєвська, Анастасія Андріївна. Особливості розвитку мислення у дітей дошкільного віку з порушеннями слуху / Анастасія Андріївна Драєвська. - С .51
Дубина, Аліна Максимівна. Основні аспекти соціалізації учнівської молоді з інвалідністю засобами інтернеткомунікацій / Аліна Максимівна Дубина. - С .52
Дьоміна, Владислава Ігорівна. Особливості сформованості рівня пізнавальної активності дітей дошкільного віку з порушеннями слуху / В. І. Дьоміна. - С .55
Євенко, Олена Володимирівна. Арт-терапевтичні техніки у навчанні іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами. / О. В. Євенко. - С .57
Єрьоменко, Юлія Вікторівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення II рівня. / Юлія Вікторівна Єрьоменко. - С .59
Ісаєва, Олена Володимирівна. Розвиток системи освіти дітей з особливими потребами в україні: сьогодення та перспективи / О. В. Ісаєва. - С .61
Кабанова, Анастасія Віталіївна. Особливості комунікативної діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / А. В. Кабанова. - С .64
Каптьол, Оксана Олександрівна. Особливості розвитку загальної та дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії / О. О. Каптьол. - С .65
Карлова, Дар’я Валеріївна. Формування активної позиції батьків дітей із розладами аутистичного спектра в умовах сучасної спеціальної освіти / Д. В. Карлова. - С .67
Кікош, Катерина Вячеславівна. Тривожність у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення як об‘єкт дослідження / К. В. Кікош. - С .69
Кіріллова, Анна Олександрівна. Формування передумов соціального у дітей з особливими освітніми потребами. / А. О. Кіріллова. - С .71
Клочкова, Юлія Володимирівна. Особливості формування культури інклюзії закладу освіти / Ю. В. Клочкова. - С .72
Коваленко, Вячеслав Олександрович. Розвиток комунікативного компоненту інформаційної культури підлітків з порушенням зору / В. О. Коваленко. - С .74
Коваль, Марія Петрівна. Особливості самоконтролю в учнів молодшого шкільного віку з фонетикофонематичним недорозвиненням мовлення / М. П. Коваль. - С .76
Коробова, Ніна Вікторівна. Особливості розвитку емоційно-вольової сфери дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру / Н. В. Коробова. - С .78
Костюкова, Наталія Юріївна. Розвиток зв`язного мовлення шляхом наочного моделювання у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення / Н. Ю. Костюкова. - С .80
Кривoручкo, Тeтянa Сeргiївнa. Мнeмoтeхнiкa як зaсiб фoрмувaння зв‘язнoгo мoвлeння у дiтeй старшого дoшкiльнoгo вiку iз зaтримкoю психiчнoгo рoзвитку / Т. С. Кривoручкo. - С .82
Крисько, Катерина Петрівна. Технологія застосування ігрових методик в соціально-педагогічній роботі / К. П. Крисько. - С .84
Кузнецова, Наталя Володимирівна. Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників з порушеннями зору за допомогою технології Марії Монтессорі / Н. В. Кузнецова, В. В. Остапенко. - С .86
Люта, Юлія Анатоліївна. Програма розвитку фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в умовах інклюзивного навчання / Ю. А. Люта. - С .88
Миколаєнко, Лідія Олександрівна. Засади організації інклюзивного освітнього простору для дітей з ООП в умовах закладів дошкільної освіти / Л. О. Миколаєнко. - С .91
Міщенко, Інна Вадимівна. Корекційна робота щодо підготовки руки до письма у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення / І. В. Міщенко. - С .93
Нечипоренко, Валентина Василівна. Інтернаціоналізація освітніх і культурно-мистецьких практик студентів у контексті стратегії інноваційного розвитку Хортицької національної академії в постковідному міжнародному просторі вищої освіти / В. В. Нечипоренко. - С .95
Орлова, Ольга Владленівна. Образотворча діяльність як засіб розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / О. В. Орлова. - С .97
Позднякова, Анастасія Олександрівна. Порівняльний аналіз дефініцій «Розлад аутистичного спектра» та «Ранній дитячий аутизм» / А. О. Позднякова. - С .99
Позднякова, Анастасія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблематики диференціальної діагностики розладів аутистичного спектра та розумової відсталості / А. О. Позднякова. - С .100
Позднякова, Олена Леонтіївна. Проблема становлення та розвитку виховних систем навчально-реабілітаційних закладів / О. Л. Позднякова. - С .102
Прядкіна, Анастасія Андріївна. Особливості наочно-образного мислення у дошкільників із затримкою психічного розвитку. / А. А. Прядкіна. - С .105
Пуріс, Таїсія Олегівна. Особливості сформованості прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей старшого дошкільного віку із знм III рівня / Т. О. Пуріс. - С .107
Рашкевич, Марина Василівна. Використання сугестопедагогіки в організації навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти з особливими освітніми потребами на уроках «Дизайн і технології» в початковій школі / М. В. Рашкевич. - С .109
Савранова, Віолетта Вікторівна. Відновлення рухових можливостей дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем засобами іпотерапії / В. В. Савранова. - С .110
Саєнко, Тетяна Андріївна. Формування первинних мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку з моторною алалією засобами глобального читання / Т. А. Саєнко. - С .113
Саніна, Вероніка Євгенівна. Теоретичний аналіз проблематики використання арттерапевтичних техніх в логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / В. Є. Саніна. - С .115
Сілявіна, Юлія Сергіївна. Педагогічна реабілітація учнів з особливими освітніми потребами як інваріантний компонент системи інклюзивного навчання в умовах нової української школи / Ю. С. Сілявіна. - С .117
Сіра, Ірина Валеріївна. Етіопатогенетичні критерії розмежування затримки психічного розвитку та розумової відсталості / І. В. Сіра. - С .119
Соколова, Світлана Олександрівна. Концептуальні засади створення мотиваційної основи мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах інклюзивно-ресурсного центру / С. О. Соколова. - С .122
Солов’ян, Юлія Леонідівна. Використання методу скрайбінгу в процесі формування навичок самооблуговування у дошкільників із синдромом дауна / Ю. Л. Солов’ян. - С .124
Стельмакова, Юлія Ігорівна. Теоретичний аналіз проблематики організації ранньої педагогічної допомоги дітям з обмежиними можливостями здоров‘я / Ю. І. Стельмакова. - С .126
Супрун, Юлія Русланівна. Особливості використання мультимедійних технологій для дітей з порушеннями зору. / Ю. Р. Супрун. - С .128
Терещенко, Ірина Богданівна. Психологічні особливості дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги / І. Б. Терещенко. - С .130
Усольцева, Ірина Владиславівна. Особливості формування «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку з ментальними порушеннями розвитку / І. В. Усольцева. - С .132
Храпач, Катерина Олександрівна. Особливості розвитку лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушенням слуху / К. О. Храпач. - С .134
Шкабко, Анна Іванівна. Роль логоритміки в логопедичних заняттях з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням / А. І. Шкабко. - С .136
Розділ 2. Сучасна психологія: практика інноваційного пошуку
Аханова, Алла Володимирівна. Лідерство як соціально-психологічний феномен / А. В. Аханова. - С .138
Білик, Дар’я Євгенівна. Рівні самооцінки молодших школярів. / Д. Є. Білик. - С .140
Бугай, Альбіна Вікторівна. Шляхи та засоби організації та підтримки уваги у дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності / А. В. Бугай. - С .142
Ведмідь, Валерія Анатоліївна. Вплив вчителя та родини на формування самооцінки молодших школярів / В. А. Ведмідь. - С .144
Галієва, Ольга Михайлівна. Роль техніки позитивного мислення у процесі зниження ситуативної тривожності майбутніх психологів / О. М. Галієва. - С .147
Гендзьора, Тетяна. Особливості дитячо-батьківських відносин в сім‘ї / Т. Гендзьора. - С .149
Голець, Валентина Володимирівна. Соціальні мережі в контексті соціальної психології / В. В. Голець. - С .150
Гусар, Богдана Вадимівна. Гендерні особливості прояву прокрастинації / Б. В. Гусар. - С .151
Дзугаева, Зарина Руслановна. Использование технологий нейролингвистического программирования в педагогике / З. Р. Дзугаева. - С .153
Єременко, Анна Миколаївна. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії / А. М. Єременко. - С .154
Кетлер-Митницька, Тетяна Сергіївна. Наратив як засіб формування інтернальності майбутніх психологів / Т. С. Кетлер-Митницька. - С .156
Кононенко, Каріна Романівна. Вплив соціального середовища на формування емоційного інтелекту учнів початкової школи / К. Р. Кононенко. - С .158
Кудінова, Маргарита Сергіївна. Рівні стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів / М. С. Кудінова. - С .161
Малинка, Олександра. Агресія у підлітковому віці / О. Малинка. - С .162
Мансурова, Маргарита. Характеристика уваги дітей молодшого шкільного віку / М. Мансурова. - С .163
Мартинюк, Христина. Розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках літературного читання засобами гри / Х. Мартинюк. - С .165
Назаренко, Н. В. Проблема психологічної готовності дітей до навчання у школі / Н. В. Назаренко, В. В. Зарицька. - С .167
Осадча, Олександра Олександрівна. Формування і розвиток самооцінки молодших школярів / О. О. Осадча. - С .169
Рупчєва, Аліна Володимирівна. Психологічні аспекти ігрового підходу у фізкультурно-оздоровчій діяльності дітей дошкільного віку / А. В. Рупчєва. - С .171
Семенов, Дмитро Олександрович. Дослідження агресивності та самоствердження у підлітковому віці / Д. О. Семенов. - С .173
Таран, А. В. Психологічні особливості інтолерантності старшокласників / А. В. Таран. - С .174
Турубарова, Анастасія Володимирівна. Психологічні проблеми українців в умовах пандемії Covid–19 / А. В. Турубарова. - С .176
Школа, Марина Олександрівна. Особливості прояву тривожності дітей молодшого шкільного віку / М. О. Школа. - С .178
Штепенко, Олена Сергіївна. Види мотивації молодших школярів / О. С. Штепенко. - С .179
Юрченко, Світлана. Проблема самотності у похилому віці / С. Юрченко. - С .181
Розділ 3. Актуальні проблеми фізичної терапії, ерготерапії та формування здорового способу життя осіб різного віку
Баніт, Ольга Романівна. Проблема формування українськими ЗМІ позитивного ставлення населення до занять спортом / О. Р. Баніт. - С .183
Береженна, Ліна Юріївна. Активізація рухової активності дітей старшого дошкільного віку / Л. Ю. Береженна. - С .185
Борка, Анастасія Олександрівна. Особливості використання кінезіотейпів при вальгусній деформації стопи / А. О. Борка. - С .188
Брехова, Альона. Проблема порушення постави у дітей молодшого шкільного віку / А. Брехова. - С .190
Бродецький, Максим Олександрович. Інсульт як фактор інвалідизації населення, який потребує зміни системи реабілітації у країні / М. О. Бродецький. - С .192
Vorzheinova, Valeriia. Dogs and autism: a promising treatment approach / V. Vorzheinova. - С .194
Гніденко, Анна Миколаївна. Ефективність використання ударно-хвильової (ухт) терапії при лікуванні плантарного фасциїту / А. М. Гніденко, П. В. Тютюнник. - С .195
Hoshko, Kseniia Olexandrivna. Study of the prevalence of temporomandibular joint dysfunction syndrome and methods of it‘s treatment / K. O. Hoshko. - С .197
Доценко, Ольга Олексіївна. Мультидисциплінарний підхід організації консультативнодіагностичного супроводу дітей раннього віку, які належить до групи ризику щодо отримання інвалідності / О. О. Доценко. - С .199
Єременко, Анна Миколаївна. Корекція тривожності молодшого школяра за допомогою арт-терапії / А. М. Єременко. - С .201
Задорожна, Галина Олександрівна. Вертеброгенний остеоартроз кульшового суглоба: актуалізація дослідження ефективності фізичної реабілітації / Г. О. Задорожна. - С .203
Кий, Олександр Григорович. Адаптивне фізичне виховання школярів і студентів в загальній системі здоров‘язберігаючих технологій / О. Г. Кий. - С .205
Клочек, Наталія Василівна. Актуальність проблеми корекції міофункціональних порушень у дітей молодшого шкільного віку із особливими освітніми потребами / Н. В. Клочек. - С .207
Литвиненко, Андрій Васильович. Фітбол-аеробіка як засіб оздоровлення студентів / А. В. Литвиненко. - С .208
Ляшенко, Валентина Петрівна. Сучасні погляди на фізичну терапію жінок, хворих на артеріальну гіпертензію / В. П. Ляшенко. - С .210
Марішин, Андрій Андрійович. Фізична терапія при сколіотичній хворобі / А. А. Марішин. - С .212
Нарожна, Анна Вікторівна. Сутність та причини формування хімічної адикції у підлітків / А. В. Нарожна. - С .213
Орел, Мирослава Ярославівна. Напрямки фізичної реабілітації при бронхіальній астмі / М. Я. Орел. - С .215
Пасик, Тетяна Василівна. До питання щодо необхідності етапного обстеження хворого як обов‘язкова складова реабілітаційного процесу / Т. В. Пасик. - С .218
Pieszczek, K. Topical issues of physical therapy, occupational therapy and health promotion / K. Pieszczek. - С .219
Cуєтова, Єлизавета. Застосування фізичної терапії при дорсалгіях серед студентської молоді / Є. Cуєтова. - С .221
Сухина, Ольга Олегівна. Фізична реабілітація при ревматоїдному артриті / О. О. Сухина. - С .223
Торба, Віталій Васильович. Урок фізичної культури з дітьми з рас: основні проблеми та шляхи їх вирішення / В. В. Торба. - С .224
Турицька, Тетяна Григорівна. Функціональні артралгії: сучасний стан проблеми / Т. Г. Турицька, О. О. Вінник. - С .226
Удовіченко, Анастасія Валеріївна. Застосування засобів фізичної терапії при черепно-мозковій травмі / А. В. Удовіченко. - С .229
Халік, Євгенія Юріївна. Профілактика та лікування ожиріння засобами фізичної терапії / Є. Ю. Халік. - С .232
Халік, Руслан Надімович. Фізична терапія при радікулопатіях / Р. Н. Халік. - С .232
Хамдамова, Малика Ильхамовна. Педагогические аспекты преподавания анатомии и физиологии человека на основе мультимедийных средств обучения / М. И. Хамдамова. - С .235
Чуча, Олег Юрійович. Фізична терапія хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу в пізньому відновному періоді / О. Ю. Чуча. - С .237
Розділ 4: Шляхи розвитку професіоналізму майбутніх учителів початкових класів в умовах нової української школи
Александрова, Надежда Станиславовна. Развивающие упражнения для подготовки младших школьников к участию в международных исследованиях / Н. С. Александрова, А. В. Садыкова. - С .240
Акопян, Анна Володимирівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх учителів з початкової освіти / А. В. Акопян. - С .242
Баран, Віта Василівна. Формування розвивального освітнього середовища в досвіді роботи В. О. Сухомлинського / В. В. Баран. - С .244
Бебік, Ольга Іванівна. Компоненти творчих здібностей учнів / О. І. Бебік. - С .246
Бобро, Артур Анатолійович. Медіаосвіта – необхідна складова професіоналізму вчителя нової української школи / А. А. Бобро. - С .247
Борисов, Вячеслав Вікторович. Сутність професіоналізму вчителя початкових класів з позиції життєтвочості / В. В. Борисов. - С .249
Будовська, Анна Василівна. Усвідомлення учнями головної думки тексту через роботу над особливостями композиції твору / А. В. Будовська. - С .251
Гавришева, Ірина. Інструменти оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в новій українській школі / І. Гавришева. - С .252
Гібалова, Наталія Володимирівна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технологій комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності / Н. В. Гібалова, Т. С. Кожевнікова. - С .254
Головач, Марія Юріївна. Інформаційна компетентність як ефективний інструмент при викладанні іноземної мови дітям дошкільного та молодшого шкільного віку / М. Ю. Головач. - С .256
Головач, Марія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності педагога початкових класів в умовах інформаційного суспільства / М. Ю. Головач. - С .258
Гужва, Ольга Іванівна. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в НУШ / О. І. Гужва. - С .261
Давиденко, Алсу Казбеківна. Структура мистецької компетентності майбутніх учителів з початкової освіти / А. К. Давиденко. - С .263
Дерев’янко, Валентина Миколаївна. Формування емоційно-ціннісного компоненту на уроках «Я досліджую світ». Громадянська та історична освітня галузь / В. М. Дерев’янко. - С .266
Дімітрова, Діана Олегівна. Аналіз найпопулярніших медіапродуктів для учнів початкових класів / Д. О. Дімітрова. - С .268
Довгань, Ірина Григорівна. Трансформація мети, форм і методів проведення уроків в умовах інклюзивної освіти / І. Г. Довгань. - С .269
Заворуєва, Ольга Максимівна. Моральне виховання як основа вихованості молодшого школяра. / О. М. Заворуєва. - С .271
Закревська, Анжела Валеріївна. Медіаграмотність як ключова компетентність майбутнього вчителя нової української школи / А. В. Закревська. - С .273
Ісаєва, Людмила Володимирівна. Способи інтеграції змісту початкового навчання в новій українській школі / Л. В. Ісаєва. - С .275
Каминіна, Альбіна Валентинівна. Реалізація змістової лінії «Досліджуємо медіа» на уроках української мови та літературного читання / А. В. Каминіна. - С .277
Каримова, Зилола Зафаржон. Решение нестандартных задач при обучении математики в начальных классах / З. З. Каримова, Н. А. Хамедова. - С .280
Koturbash, Nataliia. Using of out-of-hours methods to prepare future primary school teachers for antialcohol and anti-nicotine education / N. Koturbash. - С .282
Кравченко, Лілія Миколаївна. Аналіз проблеми формування ціннісного ставлення до навчання в учнів початкової школи з інклюзивним навчанням / Л. М. Кравченко. - С .284
Лупінович, С. М. Використання поліморфного середовища в організації дистанційного навчання майбутніх вчителів початкових класів / С. М. Лупінович, І. С. Лапшина. - С .286
Манич, Маргарита Євгенівна. Освітні проєкти нової української школи / М. Є. Манич. - С .288
Мельник, Ірина Миколаївна. Засоби сприяння академічній доброчесності в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельник. - С .290
Мирзаева, Азиза Менгалиевна. Содержание внеклассной работы по родному языку в начальных классах / А. М. Мирзаева. - С .292
Мозгова, Вікторія Володимирівна. Розвиток зв‘язного мовлення учнів під час проведення ранкових зустрічей / В. В. Мозгова. - С .295
Мосіна, Катерина Едуардівна. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів / К. Е. Мосіна. - С .296
Немерюк, Юлія. Вплив рівня адаптивності учнів початкової школи на якість освітнього процесу / Ю. Немерюк. - С .299
Олійник, А. П. Методи розвитку критичного мислення в реалізації завдань нової української школи / А. П. Олійник, В. О. Тішковська. - С .301
Орищук, Марія Ігорівна. Інтерактивний плакат як дієвий освітній інструмент розвитку творчого потенціалу молодших школярів / М. І. Орищук. - С .306
Паюл, Ирина Витальевна. Актуальные проблемы эмоционального воспитания ребёнка с особыми потребностями в семье / И. В. Паюл. - С .308
Плужник, Анна Олегівна. Ключові компетентності учнів на уроках розвитку мовлення / А. О. Плужник. - С .310
Помін, Надія Василівна. Психолого-педагогічні акценти щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження інтерактивних технологій / Н. В. Помін. - С .312
Попович, Ігор Федорович. До проблеми використання онлайн сервісів в умовах змішаного навчання / І. Ф. Попович. - С .314
Рибка, Ольга Миколаївна. Особливості розвитку креативних здібностей учнів початкових класів / О. М. Рибка. - С .316
Рог, Ольга Володимирівна. Особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку з проявами аутизму / О. В. Рог. - С .318
Садыков, Рустам Мансурович. Развитие речи в начальной школе как фактор развития языковых компетенций учащихся начальных классов / Р. М. Садыков, Ф. Х. Имамова. - С .320
Сайдалиева, Озода Утешовна. Внеклассная работа по развитию математического кругозора учащихся в начальных классах / О. У. Сайдалиева. - С .323
Сидорів, Сергій Мирославович. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до організації інклюзивного освітнього середовища засобами освітньо-мистецьких практик / С. М. Сидорів. - С .324
Склярук, А. В. Соціометрія в навчальних групах, як механізм профілактики конфліктної поведінки / А. В. Склярук, О. Г. Тягушева. - С .327
Смоляк, Володимир Мирославович. До проблеми використання мережевих технологій навчання майбутніх учителів з початкової освіти / В. М. Смоляк. - С .329
Стеблюк, Анна Олександрівна. Інтегрований урок як засіб розвитку світогляду / А. О. Стеблюк. - С .330
Ульяшина, Світлана Олегівна. Аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням / Світлана Олегівна аналіз проблеми створення толерантного середовища в закладі освіти з інклюзивним навчанням Ульяшина. - С .332
Фіалко, Катерина Андріївна. Особливості використання програмного забезпечення для формування алгоритмічного мислення молодших школярів / К. А. Фіалко. - С .334
Хайнус, Анна Ярославівна. Використання цифрових інструментів в початковій школі на прикладі інтерактивних коміксів / А. Я. Хайнус. - С .336
Черкасова, Світлана Василівна. Творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі / Світлана Василівна творчо-розвивальні технології в системі навчання мовно-літературної освітньої галузі Черкасова. - С .339
Шаварина, Наталия Николаевна. Информатика в начальной школе узбекистана / Н. Н. Шаварина, А. В. Садыкова. - С .341
Шаповалова, Олександра Дмитрівна. Арт-терапія як засіб розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку / О. Д. Шаповалова. - С .345
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освітня робота--З’їзди і конференції

Анотація: Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв‘язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецький практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://khnnra.edu.ua/wp-content
Утримувачі документа:
Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" Запорізької обласної ради

Дод.точки доступу:
Нечипоренко, В. В. \редактор.\
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації. Комунальний заклад вищої освіти "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
   37.018
   Т 19


    Тарасун, Валентина Володимирівна.
    Основи теорії і практики логодидактики [Електронний ресурс] : підручник для вищих навчальних закладів / В. В. Тарасун ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Електронні текстові дані. - Київ : Каравела, 2017. - 354 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 341-342. - ISBN 978-996-222-3991-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Логодидактика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- когнітивне навчання -- корекційно-превентивне навчання -- порушення мовленєвого розвитку -- оцінювання навчальних досягнень -- інтенсифікація процесу навчання
Анотація: У підручнику на рівні сучасної корекційної педагогіки і спеціальної психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розкрито зміст сучасних моделей навчання, їхні принципи, форми і методи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Басова, А. С. Використання методів фізичної терапіЇ / А. С. Басова. - С .8
Бахмет, М. Ю. Роль гуманізації в інклюзивній освіті / М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. - С .11
Бачинська, Н. Г. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту / Н. Г. Бачинська. - С .13
Безволенко, С. В. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти / С. В. Безволенко. - С .16
Бершанська, С. М. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами / С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. - С .20
Болтова, Н. І. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві / Н. І. Болтова. - С .22
Борисенко, Л. Л. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури / Л. Л. Борисенко. - С .24
Боровська, Н. Л. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті / Н. Л. Боровська. - С .26
Дубограй, О. С. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами / О. С. Дубограй. - С .28
Бутко, О. О. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик» / О. О. Бутко. - С .29
Водолазська, О. С. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи / О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. - С .33
Гай, В. Р. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти / В. Р. Гай. - С .37
Гарбузюк, Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. - С .40
Голубнича, Н. В. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП / Н. В. Голубнича. - С .42
Горбачова, О. С. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти / О. С. Горбачова. - С .46
Гордійчук, О. М. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами. / О. М. Гордійчук. - С .48
Григор’єва, І. О. Генеза інклюзивної освіти в Україні / І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. - С .51
Єфімова, Н. В. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення / Н. В. Єфімова. - С .52
Зуєва, О. П. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи) / О. П. Зуєва. - С .57
Ігнатуша, А. Л. Діти з ООП дистаційна освіта / А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. - С .64
Кабак, Я. М. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку / Я. М. Кабак. - С .67
Калініна, Т. В. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти / Т. В. Калініна. - С .68
Кальницька, Ю. М. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи / Ю. М. Кальницька. - С .70
Карпенко, О. М. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури / О. М. Карпенко. - С .73
Качан, О. А. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти / О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .77
Колпакова, О. М. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти / О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. - С .80
Коломієць, В. С. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією / В. С. Коломієць. - С .85
Крохмаль, Н. С. Новий світ безмежних можливостей / Н. С. Крохмаль. - С .87
Крошка, С. А. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. - С .91
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі» / С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. - С .95
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу» / С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. - С .100
Кузьо, О. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості / О. Кузьо. - С .105
Курило, В. С. Сучасне розуміння поняття «інклюзія» / В. С. Курило, С. В. Савченко. - С .105
Леванова, Т. М. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку / Т. М. Леванова. - С .109
Ляшенко, К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко. - С .113
Малініна, К. Л. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / К. Л. Малініна. - С .115
Матліна, О. В. Мета та принципи роботи інклюзивної школи / О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. - С .119
Матяш, О. Є. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень» / О. Є. Матяш. - С .124
Мацак, Ю. А. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами / Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. - С .129
Мороз, Ю. А. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики / Ю. А. Мороз. - С .132
Муренець, Л. С. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» / Л. С. Муренець. - С .136
Мухіна, А. Ю. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог / А. Ю. Мухіна. - С .139
Назінкіна, Л. І. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти / Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. - С .141
Одинока, Н. А. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру / Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. - С .146
Пивоварова, Г. С. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами / Г. С. Пивоварова. - С .149
Погорєлова, О. М. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. - С .152
Попова, І. Е. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / І. Е. Попова, Л. М. Проценко. - С .156
Пристинський, В. М. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .165
Приткова, І. А. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу / І. А. Приткова. - С .169
Рибальченко, А. В. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас» / А. В. Рибальченко. - С .176
Руденко, О. М. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. М. Руденко. - С .178
Самойленко, Б. М. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП / Б. М. Самойленко. - С .181
Саприкіна, Т. Г. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / Т. Г. Саприкіна. - С .186
Сергєєва, І. Ю. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / І. Ю. Сергєєва. - С .187
Сергієнко, Н. В. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання / Н. В. Сергієнко. - С .189
Сидоренко, Н. М. Інклюзивна освіта: українські реалії / Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. - С .192
Сидоренко, О. О. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції / О. О. Сидоренко. - С .196
Сич, М. А. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції / М. А. Сич. - С .199
Сліпецька, І. П. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури / І. П. Сліпецька. - С .203
Сліпецький, В. П. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти / В. П. Сліпецький. - С .206
Смолій, В. О. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання / В. О. Смолій. - С .209
Сойнова, Н. І. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами / Н. І. Сойнова. - С .212
Соломко, С. В. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті / С. В. Соломко. - С .213
Станіславова, Л. О. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха» / Л. О. Станіславова. - С .216
Ткаченко, Л. Т. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу / Л. Т. Ткаченко. - С .218
Толмачова, І. Г. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти / І. Г. Толмачова. - С .222
Фастов, С. С. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами / С. С. Фастов. - С .224
Філінков, В. І. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів / В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. - С .226
Харук, А. В. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі / А. В. Харук. - С .229
Цвік, О. С. Собака – друг і лікар людини / О. С. Цвік. - С .234
Чепак, О. П. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО / О. П. Чепак. - С .235
Чередниченко, К. А. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая» / К. А. Чередниченко. - С .238
Юрков, В. В. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / В. В. Юрков. - С .243
Юркова, О. Ф. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП / О. Ф. Юркова. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
   376
   І-65


   
    Інклюзивне та інтегроване навчання: стан, проблеми і перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; редактор І. Ф. Прокопенко. - Електронні текстові дані. - Харків : Мітра, 2019. - 198 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Артюхова, К. Є. Застосування кінезіологічних вправ у роботі психолога з дітьми-логопатами в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти / К. Є. Артюхова. - С .8
Базилевська, Л. О. Нова українська школа як середовище рівних можливостей освіти / Л. О. Базилевська. - С .11
Батраченко, Д. В. Досвід організації інклюзивного навчання в Польщі / Д. В. Батраченко. - С .16
Бережна, В. С. Тяжкі мовленнєві порушення як фактор формування міжособистісної взаємодії в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти / В. С. Бережна. - С .19
Білик, К. В. З історії розвитку спеціального навчання дітей з психофізичними порушеннями в Україні / К. В. Білик. - С .22
Бойчук, Ю. Д. Здоров’язбережувальні технології в інклюзивній освіті / Ю. Д. Бойчук, О. М. Мірошниченко. - С .24
Бондар, В. І. Основні підходи до впровадження інклюзивної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами / В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. - С .28
Бондар, М. І. Процес інклюзії в українській освіті / М. І. Бондар. - С .31
Бондаренко, А. О. Інклюзивне навчання в країнах світу / А. О. Бондаренко
Введенська, В. Л. Застосування анімалотерапії в логокорекційній роботі з дітьми з інтелектуальною недостатністю / В. Л. Введенська. - С .38
Вишнева, І. М. Роль інклюзивно-ресурсних центрів у забезпеченні ефективності навчання та супроводу дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Вишнева. - С .40
Владимирова, І. В. Впровадження інклюзивної форми навчання осіб з особливими освітніми потребами / І. В. Владимирова. - С .43
Гайдаржи, І. Д Сюжетно-рольова гра як засіб корекції лексико-граматичних порушень у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю / І. Д Гайдаржи. - С .47
Галій, А. І. Особливості соціалізації дітей інтернату та адаптація їх до життя у відкритому суспільстві / А. І. Галій, С. І. Селютіна. - С .49
Галій, А. І. Інклюзія як умова ефективного навчання з дітьми з особливими освітніми потребами / А. І. Галій, І. В. Сергенюк. - С .53
Голуб, Н. М. Завдання реалізації комунікативного підходу в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Н. М. Голуб. - С .56
Горбань, С. В. Особливості застосування наочності в процесі формування зв’язного мовлення дітей із тяжкими порушеннями мовлення / С. В. Горбань. - С .59
Деренько, Т. В. Стан і перспективи інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної, загальної середньої освіти / Т. В. Деренько. - С .62
Друганова, О. В. Актуальність поглядів В. О. Сухомлинського про роботу з дітьми, що відстають у розвитку / О. В. Друганова. - С .65
Жиленко, А. В. Формування емпатійної культури майбутніх учителів дітей з особливими освітніми потребами інклюзивної форми навчання / А. В. Жиленко. - С .68
Жиліна, Г. В. Перспективи інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Г. В. Жиліна. - С .71
Заскалько, О. М. Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру / О. М. Заскалько. - С .75
Зверева, С. М. Інклюзивно-ресурсний центр – вимога сучасності / С. М. Зверева. - С .78
Земляна, К. В. Особливості навчання дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивної освіти / К. В. Земляна. - С .80
Івченко, А. Г. Формування словника дієслів у дошкільників з ЗНМ в умовах інклюзивного навчання / А. Г. Івченко. - С .84
Калашникова, О. О. Індекс інклюзії: культура навчального закладу / О. О. Калашникова. - С .86
Колісник, О. В. Розвиток інклюзивної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної освіти / О. В. Колісник. - С .90
Лавренко, Ю. К. Формування звуковимови у дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Ю. К. Лавренко. - С .95
Лебедіна, І. Ю. Особливості комунікативних умінь і навичок дітей із ЗПР дошкільного віку / І. Ю. Лебедіна. - С .98
Левченко, Є. О. Урахування особливостей уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі інклюзивного навчання / Є. О. Левченко. - С .100
Литвиненко, А. В. Стан інклюзивної освіти в Україні та Бельгії / А. В. Литвиненко. - С .102
ЛісоваТ., В. Інклюзивна дошкільна освіта, як один із шляхів навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами / В. ЛісоваТ. - С .106
Лісовець, А. Ю. Наукові погляди Л. С. Виготського в інклюзивній освіті / А. Ю. Лісовець. - С .109
Лященко, В. М. Ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти: реалії та перспективи / В. М. Лященко. - С .111
Наволокова, О. О. Готовність дітей з тяжкими порушеннями мовлення до інклюзивного навчання / О. О. Наволокова. - С .117
Нагорнюк, О. В. Організація інклюзивного освітнього середовища в закладі середньої освіти для дітей з порушеннями слуху / О. В. Нагорнюк. - С .120
Олефіренко, Н. В. Розвиток поглядів суспільства на осіб, які мають порушення психофізичного розвитку / Н. В. Олефіренко. - С .124
Приходько, С. В. Особливості формування родового відмінка іменника у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / С. В. Приходько. - С .126
Проскурняк, О. І. Досвід практичної підготовки вихователів дітей з вадами психофізичного розвитку до корекційно-розвиткової роботи в закладах спеціальної та інклюзивної освіти / О. І. Проскурняк. - С .129
Райчук, М. І. Історія розвитку спеціальної та інклюзивної педагогіки / М. І. Райчук, Н. О. Козачек. - С .132
Сальтевська, Т. В. Корекція порушень мовленнєвого розвитку школярів з інтелектуальною недостатністю на уроках української мови в класі з інклюзивним навчанням / Т. В. Сальтевська. - С .134
Серпутько, Г. П. Деякі аспекти створення належних умов навчання для незрячих студентів у закладах вищої освіти / Г. П. Серпутько. - С .137
Синьов, В. М. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / В. М. Синьов, В. М. Коваленко. - С .140
Сиромятнікова, Л. А. Формування математичної компетентності молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного навчання / Л. А. Сиромятнікова. - С .145
Сінопальнікова, Н. М. Напрямки роботи учителя-дефектолога в умовах інклюзивного навчання / Н. М. Сінопальнікова, Т. Б. Басс-Вайндінер. - С .149
Суховієнко, Н. А. Стан і перспективність розвитку професійної підготовки вихователів ЗДО інклюзивної освіти в Україні / Н. А. Суховієнко. - С .152
Сучкова, К. А. Правові основи та основні обов’язки роботи вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання / К. А. Сучкова. - С .156
Терещук, І. О. Організація роботи інклюзивних класів для дітей з мовленнєвими порушеннями на прикладі Зеленогайської ЗОШ І-ІІІ ступенів Харківської області / І. О. Терещук. - С .159
Ткаченко, Н. В. Організація та надання логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання / Н. В. Ткаченко. - С .162
Туренко, Н. М. Із досвіду організації інклюзивної форми навчання дітей з порушеннями зору у США / Н. М. Туренко. - С .166
Халимендик, К. О. Участь батьків у організації інклюзивного навчання / К. О. Халимендик. - С .168
Халімовська, М. М. Забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. М. Халімовська. - С .170
Черняк, Д. К. Корекційна робота над свистячими звуками у дітей з дизартрією в умовах інклюзивного навчання / Д. К. Черняк. - С .173
Чуркіна, К. К. Інклюзівна освіта: стан в Німеччині / К. К. Чуркіна. - С .176
Швачка, А. О. Диференційований та індивідуальний підхід до дітей з розладами аутистичного спектру в системі інклюзивного навчання / А. О. Швачка. - С .178
Шевченко, І. Д. Гра як фактор соціалізації дитини з незначними та глибокими ураженнями зору / І. Д. Шевченко, Ю. Д. Шевченко. - С .181
Шульга, В. В. Оцінювання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / В. В. Шульга. - С .184
Щербінін, В. О. Застосування арт-терапевтичного методу в роботі з дітьми з посттравматичними станами / В. О. Щербінін. - С .186
Ярошенко, А. В. Інклюзивне навчання як запорука рівних можливостей у суспільстві / А. В. Ярошенко. - С .194
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Інтегроване навчання

Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Прокопенко, І. Ф. \редактор.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)