Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (273)Наукові періодичні видання Університету (83)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=переваги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
005.342:005.7(075.8)
М 50


   
    Менеджмент стартап проектів [Електронний ресурс] : підручник: для студентів технічних спеціальностей другого (магістерського) рівня вищої освіти / О. А. Гавриш [та ін.] ; Національний технічний університет України , Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського. - Електронні текстові дані. - Київ : Політехніка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. - 337 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 317-337. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Організаційний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- бізнес-моделювання -- бізнес-планування -- юридично-правові засади -- інвестиційне забезпечення -- екосистема
Анотація: Підручник має на меті допомогти студентам оволодіти системою знань з управління стартап проєктами на всіх етапах їх життєвого циклу - від виникнення інноваційної ідеї до створення успішного бізнесу. У підручнику розглянуті сучасні теоретичні підходи до менеджменту стартапів, висвітлений світовий та вітчизняний досвід розроблення стартап проєктів. Засвоївши навчальні розділи підручника, студенти зможуть визначити доцільність реалізації того чи іншого стартап проєкту, зважити його переваги та недоліки, побудувати життєздатну бізнес-модель, визначити шляхи маркетингового просування, оцінити інвестиційну привабливість та ефективність стартапу у заданих умовах, обрати шляхи інвестування проєкту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Утримувачі документа:
Національного технічного університету України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського

Дод.точки доступу:
Гавриш, О. А.
Дергачова, В. В.
Кравченко, М. О.
Ситник, Н. І.
Жигалкевич, Ж. М.
Бояринова, К. О.
Гук, О. В.
Мохонько, Г. А.
Дергачов, Є. В.
Копішинська, К. О.
Національний технічний університет України . Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
316.2
Z99


   
    Історико-теоретичний аналіз дослідницьких програм в соціології [Електронний ресурс] : колективна монографія / В. Ворона [та ін.] ; за заг. ред. В. Резніка ; Національна академія наук України, Інститут соціології. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут соціології НАН України, 2022. - 249 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-02-9992-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Методологія саоціології--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі програми -- філософія науки -- позитивізм -- постпозитивізм -- мультипарадигматизм -- генералізувальний дискурс -- громадянське суспільство -- транскультурність
Анотація: У монографії презентовано результати досліджень досвіду рецепції, опанування та апробації постпозитивістської методології аналізу дослідницьких програм І. Лакатоса в соціології. Витоки та зміст Лакатосової методології розглянуто в контексті порівняння різних версій позитивізму в соціології та філософії науки. Специфіку постпозитивізму в соціологічних дослідженнях, його переваги та обмеження порівняно з іншими соціально-науковими парадигмами увиразнено в широкому репрезентативному мультипарадигмальному контексті соціальних наук. Експліковано елементи та контури постпозитивістської концепції соціологічної науки. Систематизовано інтерпретації та застосунки ідей постпозитивізму в соціологічних аналітико-емпіричних, історико-теоретичних та метатеоретичних наукових пошуках. Здійснено глибокі експлікації трендів та концептуального потенціалу теоретичних дослідницьких програм громадянського суспільства та транскультурності. Для науковців, викладачів, докторантів, аспірантів та студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу i-soc.com.ua

Дод.точки доступу:
Ворона, В.
Казаков, В.
Отрешко, Н.
Пилипенко, В.
Резнік, В.
Степаненко, В.
Резнік, В. \редактор.\
Національна академія наук України. Інститут соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.923.2
Ц 11


   
    Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції (25 лютого 2022 року) : збірник тез / Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет ; редактор: Л. В. Клочек, Є. В. Гейко. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : ЦДПУ, 2022. - 209 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Яценко, Т. Перспективи реалізації холістичного підходу в глибинному пізнанні психіки / Т. Яценко [и др.]. - С .9-13
Інші автори: Євтушенко І., Лапченко І., Митник О.
Климишин, О. Герменевтика особистості в контексті духовної парадигми психології / О. Климишин. - С .14-18
Шебанова, В. Застосування методу аутогенного тренування у психологічній допомозі особистості в кризових ситуаціях / В. Шебанова. - С .19-22
Гейко, Є. Соціально-психологічні особливості формування цілісності особистості засобами гіпнотерапії / Є. Гейко. - С .23-25
Паркулаб, О. Арт-терапевтичні методи вивчення людської екзистенції / О. Паркулаб. - С .27-30
Секція 1. Ґенеза розвитку психологічних теорій особистості
Мазяр, О. Вчинок як осередок психічного у системі наукових поглядів І. О. Сікорський / О. Мазяр. - С .31-34
Клочек, Л. Генеза уявлень особистості про справедливість / Л. Клочек. - С .35-36
Москаленко, В. Особливості динаміки ідентичності особистості в умовах сучасної соціокультурної системи / В. Москаленко. - С .37-40
Мельничук, К. Початки української етнопсихології: романтизм Миколи Костомарова / К. Мельничук. - С .42-45
Секція 2. Холістичний підхід у психології: пріоритетні напрямки досліджень цілісності особистості
Галушко, Л. Архаїчна та онтогенетична сутність домінантної мотивації у глибинному пізнанні / Л. Галушко. - С .46-48
Васецька, Т. Холістичний підхід у контексті аналізу професійної підготовки майбутніх психологів / Т. Васецька. - С .49-52
Мельничук, І. Особливості застосування принципу надії у позитивній психотерапії для гармонізації розвитку особистості / І. Мельничук. - С .53-56
Амурова, Я. Почуття вини суб’єкта як провідний чинник тенденції до самопокарання / Я. Амурова. - С .57-59
Олішевець, Г. Домінуючі стратегії подолання стресу у жінок з порушенням харчової поведінки / Г. Олішевець. - С .60-64
Ткаченко, К. Прояв пралогічного мислення в психомалюнках / К. Ткаченко. - С .65-68
Соціально-психологічні чинники та закономірності формування і розвитку особистості в онтогенезі
Бутузова, Л. Психологічні засади роботи вчителя з новачком у класі / Л. Бутузова, Я. Гунько. - С .69-73
Ржевська-Штефан, З. Особливості професійного самовизначення студентів педагогічного вишу в умовах сьогодення / З. Ржевська-Штефан. - С .74-76
Міненко, О. Формування образу світу особистості в умовах цифровізації суспільства / О. Міненко. - С .77-78
Мамчур, І. Психологічні особливості гендерного сприйняття зовнішності у підлітковому віці / І. Мамчур. - С .79-83
Мартинюк, О. Соціально-психологічні аспекти формування етнонаціональної самосвідомості українців другої половини ХІХ-початку ХХ ст. / О. Мартинюк. - С .84-88
Крупник, Г. Кореляційне аналізування особливостей взаємин первістка із членами нуклеарної сім’ї / Г. Крупник. - С .89-91
Горобець, А. Віктимологічні особливості неповнолітніх / А. Горобець. - С .92-95
Тодосійчук, Ю. Огляд клініко-психолого-педагогічних уявлень щодо дітей із порушеннями психічного розвитку / Ю. Тодосійчук. - С .92-95
Кудрявцева, О. Психологічні особливості розвитку самоактуалізації особистості на різних етапах онтогенезу / О. Кудрявцева. - С .101-105
Петінов, Я. Дотримання психологічних принципів в каністерапевтичній практиці як основа цілісності 6 психологічної допомоги особам похилого віку в умовах геріатричного пансіонату / Я. Петінов. - С .106-108
Секція 4. Аспекти психологічної допомоги особистості в кризових ситуаціях
Горська, Г. Ментальна репрезентація психологічної проблеми особистості / Г. Горська. - С .110-113
Радул, І. Психологічне насильство: поняття, алгоритм виникнення, допомога / І. Радул. - С .114-117
Педченко, О. Психологічна допомога родинам учасників бойових дій / О. Педченко. - С .118-119
Дзюба, Т. Проблема демотивації педагогів в умовах пандемії COVID-19 / Т. Дзюба. - С .120-122
Сірик, І. Психологічна допомога підліткам з суіцидальною поведінкою / І. Сірик. - С .123-127
Радул, С. Ефективні методи подолання аерофобії: терапія, експозиція віртуальної реальності, гіпноз, НЛП, КПТ, медикаментозне лікування, особистісно-орієнтований підхід / С. Радул. - С .128-133
Цумарєва, Н. Можливості психокорекції та психотерапії у зниженні рівня емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку / Н. Цумарєва. - С .134-137
Черкасов, М. Бесіда як основний засіб спілкування практичного психолога з клієнтом / М. Черкасов. - С .138-141
Дем’янчук, Ю. Особливості психологічної допомоги особистості в кризових станах / Ю. Дем’янчук. - С .142-147
Секція 5. Саморозвиток і самореалізація особистості у процесі життєдіяльності
Біла-Тюріна, Ю. Психологічні особливості особистості державного службовця / Ю. Біла-Тюріна. - С .148-152
Войтків, С. Саморозвиток інженера на початковому етапі професійної діяльності / С. Войтків. - С .153-157
Мельничук, С. Формування асертивності як умови ефективної самореалізації в юнацькому віці / С. Мельничук. - С .158-162
Зозуля, А. Саморозвиток студентської молоді шляхом актуалізації внутрішньої мотивації до навчання / А. Зозуля, Ю. Німчук. - С .163-165
Скальська, Л. Творча особистість та її особливості / Л. Скальська, В. Горбачов. - С .166-167
Нікодон, О. Поняття та специфіка соціально-психологічного тренінгу / О. Нікодон. - С .168-171
Рукіна, Д. Чоловіча та жіноча логіка з точки зору філософсько-психологічних доктрин / Д. Рукіна. - С .172-174
Blyznyukov, A. The psychology behind emerging markets: strategies, appetites, trumps = Психологія ринків, що розвиваються: стратегії, апетити, переваги / A. Blyznyukov. - С .175-179
Гейко, Є. Особливості формування саморегуляції та вплив життєстійкості на подолання складних життєвих ситуацій працівниками правоохоронних органів як чинники їхнього професійного становлення / Є. Гейко, В. Мошняга. - С .180-184
Секція 6. Психологічне забезпечення інноваційних технологій в освіті
Blyzniukova, O. Improving relevance of teaching and learning in higher education institutions as a current issue of psychological science and practice = Підвищення актуальності викладання та навчання у вищих навчальних закладах як актуальна проблема психологічної науки і практики / O. Blyzniukova. - С .186-187
Поклад, І. Вплив соціокультурних чинників на формування та розвиток творчої особистості / І. Поклад. - С .188-193
Молчанова, О. Можливості арттерапії для розвитку педагогіки партнерства / О. Молчанова. - С .194-197
Котлова, Л. Психологічна мотивація майбутніх педагогів-логопедів до професійної діяльності / Л. Котлова, О. Желтова. - С .198-199
Присяжнюк, О. Врахування психофізіологічних особливостей сприйняття інформації користувачами при розробці інтерфейсів веб продуктів / О. Присяжнюк. - С .200-201
Калашникова, Л. Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів / Л. Калашникова. - С .202-206
Мудрик, О. Використання набору з шести цеглинок LEGO для реалізації підходу "Навчання через гру" / О. Мудрик. - С .207-209
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--З’їзди і конференції

Анотація: У збірці представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики». Висвітлюються актуальні проблеми теорії, методики та практики психології становлення особистості в сучасному суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.cuspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Дод.точки доступу:
Клочек, Л. В. \редактор.\
Гейко, Є. В. \редактор.\
Митник, О.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум
Вища лінгвістична школа (Ченстохова)
Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience
Креативна школа університету Райєрсон (Торонто)
Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі
Бухарський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
316.346.2(076)
Z99


   
    Ґендерний посібник [Електронний ресурс] : рекомендації та практичні приклади інтегрування комплексного ґендерного підходу у роботу ЦНАП / Міністерство розвитку громад та територій України, Європейський Союз. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 86 с. : фот. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Гендерна політика--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
переваги -- ризики -- загрози -- нормативно-правова база -- громада
Анотація: Ґендерний посібник - це збірник рекомендацій та практичних прикладів інтегрування комплексного ґендерного підходу у роботу ЦНАП в ОТГ. Посібник підготовлено в рамках міжнародної Програми «U-LEAD з Європою», яка фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://tsnap.ulead.org.ua
Утримувачі документа:
Міністерство розвитку громад та територій України

Дод.точки доступу:
Міністерство розвитку громад та територій України
Європейський Союз


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)