Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (370)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (52)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=показники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.012:006.4(075.8/С 76-247037616
Автор(и) : Свірко, Володимир Олександрович, Рубцов, Анатолій Львович, Чемакiна, Октябрина Володимирівна, Кузьмін, Олег Володимирович
Назва : Стандартизація в дизайнерській діяльності [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ-плюс, 2020
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Український науково-дослідний інститут дизайну та ергономіки, Національний авіаційний університет. Факультет архітектури, будівництва та дизайну, Національний університет харчових технологій
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 172-180. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-289-355-7: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.012:006.4(075.8) + 006.4(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн-- Стандартизація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дизайн-ергономічні документи--графічні документи--дизайн-ергономічні показники--дизайн-ергономічна експертиза
Анотація: У навчальному посібнику викладені методичні та практичні аспекти нормативного забезпечення дизайнерської та дизайн-ергономічної діяльності, специфіка стандартизації у сфері дизайну, ергодизайну, як засобу унормування естетичних, ергономічних, функційних вимог до якості продукції. Особливості застосування стандартів у дизайнерській діяльності. Проаналізовано склад сучасної нормативної дизайн-ергономічної документації, сформульовано вимоги дизайну та ергономіки до промислової продукції. У виданні також розглянуто дизайн-ергономічні показники якості, унормовані правила виконання дизайн-ергономічних робіт, правила виконання дизайн-ергономічної експертизи якості товарної продукції, чинні стандарти з дизайну та ергономіки, які гармонізовано з міжнародними стандартами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.nuft.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:159.922.76(07/Т 38-425648134
Назва : Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів
Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2019
Кільк.характеристики :157 с.: іл., табл.
Колективи : Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:159.922.76(072) + 159.922.76(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): показники розвитку--показники адаптації--показники емоційно-вольової сфери--корекційно-розвиткові комплекси--ігрова психотерапія--ігрова психокорекція--психологічна підтримка батьків--психологічна підтримка педагогів
Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/Т 33
Назва : Теорія та практика психокорекції особистості [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (18 березня 2021 року)
Вихідні дані : Умань, 2021
Кільк.характеристики :153 с
Колективи : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти, Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк , Волинський національний університет імені Лесі Українки . Факультет психології та соціології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Психокорекція
Зміст : Психологічні умови формування емоційної стійкості студентів-психологів/ О. О. Андрусик. Умови формування та корекції гендерної ролі батька/ Д. С. Бойко. Сутність і специфіка психологічної допомоги/ І. О. Вахоцька. Самовдосконалення, як індикатор та орієнтир розвитку/ І. Б. Гнатюк. Особливості подолання страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Б. В. Голуб. Емпіричне вивчення феномену особистісної самоакцептації – передумова її успішного розвитку та корекції/ Д. Т. Гошовська. Ресоціалізація в контексті корекційної роботи психологічної служби/ Я. О. Гошовський. Корекція комунікативних труднощів у спілкуванні підлітків/ Н. В. Гриньова. Проблема шкільної дезадаптації та шляхи її подолання/ Д. С. Грінченко. Особливості емоційних станів студентів/ С. Ю. Діхтяренко. Формування позитивного іміджу педагога-шлях до професійного успіху/ І. П. Дремко. Проблема взаємозв’язку набутої безпорадності з рівнем соматичного здоров’я у процесі формування особистості/ О. А. Дудник. Шкільні страхи молодших школярів та їх корекція/ Н. В. Загоруйко. Арт-терапевтичні техніки та їх використання у психокорекційній роботі з молоддю/ Я. С. Імбері, Л. А. Данилевич. Психологічна корекція та її види/ О. Ю. Козак. Особливості формування соціальної компетентності в учнів початкової школи/ Я. Ю. Костилєва. Можливості застосування психомалюнків у роботі психолога/ Ю. Г. Костюк. Психопрофілактика шкільних страхів молодших школярів/ Т. В. Кубко. Психолого-педагогічні особливості прояву стресу в молодших школярів та шляхи його подолання/ М. В. Кудла. Основні види корекційно-розвивальної роботи практичного психолога/ О. П. Кушнір. Застосування арт-терапії з дітьми в умовах освітнього процесу/ Т. П. Левченко. Психологічні передумови формування ціннісних орієнтацій в освітньому середовищі/ І. А. Лівандовська, Н. І. Євич. Особливості психологічного супроводу дітей, що перебувають на індивідуальній формі навчання/ О. В. Мазуровська. Психокорекція віктимної поведінки сучасних студентів/ Л. Я. Малімон. Психологічні засади розвитку самоцінності особистості в процесі соціалізації/ Д. А. Микульський. Психологічні чинники професійної адаптації молодих спеціалістів/ М. С. Міщенко, С. С. Задояна. Теоретичний аналіз проблеми самоактуалізації особистості/ М. С. Міщенко, А. М. Фесенко. Показники зрілості ціннісної системи особистості/ О. А. Муха. Психолог у ЗВО: корекційна робота психолога з тривожними студентами/ Г. О. Нікітенко. Психокорекція розвитку емоційного спілкування у студентському середовищі/ С. М. Ольховецький. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів/ А. М. Пекар. Техніки роботи в процесі фототерапії/ Л. -С. Перепелюк. Практичне застосування мнемотехнічних прийомів у початковій школі/ Т. Д. Перепелюк, Я. М. Данілова. Корекція негативних наслідків кризових станів учнів професійно-технічного навчального закладу/ С. О. Піхуля. Рекомендації щодо психологічного супроводу в умовах пандемії/ О. Р. Поліщук. Оптимістичність та песимістичність атрибутивного стилю поведінки в історії психології/ С. Ю. Примильська. Корекція причин і наслідків булінгу в освітньому середовищі/ О. В. Прокопчук. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів/ Н. О. Проценко. Особливості психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі ЗВО/ К. П. Радзівіл. Психологічні особливості дітей з розладами аутичного спектру та їх корекція/ А. В. Рогульська. Корекція конфліктів батьків і дітей у підлітковому віці/ В. І. Станішевська. Роль глибинно-психологічної корекції у збереженні психічного здоров’я суб’єкта/ О. Г. Стасько, О. Ю. Франчук. Довіра як передумова гармонійних взаємин особистості/ Т. В. Федотова. Психологічні особливості роботи з проблемою хронічної неуспішності дитини/ Т. В. Хижняк. Розвиток асертивності студентів-психологів як складова оптимізації професійної підготовки майбутніх фахівців/ Н. В. Чудаєва. Передумови виникнення суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Н. Л. Шеленкова, М. П. Дуалєтова. Когнітивні викривлення сприймань людиною світу/ А. В. Шулдик, Г. О. Шулдик. Феномен емпатії в структурі розвитку особистості/ Б. А. Якимчук, В. В. Постіка. Встановлення довірливих стосунків з клієнтом як важлива умова професійної успішності практичного психолога/ І. П. Якимчук. Особливості формування професійної самосвідомості жінки-вчителя в сучасних умовах/ О. І. Яцків.
Анотація: Матеріали збірника знайомлять з психокорекцією та її видами, надають поради з корекційної роботи психологічної служби, психокорекції віктимної поведінки, містять матеріал про корекцію труднощів у спілкуванні та корекцію конфліктів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fspo.udpu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(038.1-87)/М 55
Автор(и) : Воробйова О., Дебич М., Луговий В., Оржель О., Слюсаренко О., Таланова Ж., Трима К.
Назва : Механізми оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут вищої освіти НАПН України, 2020
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7486-38-0 : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378(038.1-87)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Якість вищої освіти-- Євроінтеграція
Анотація: У монографії визначено та обґрунтовано підходи і показники, критерії оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції на основі аналізу міжнародного та вітчизняного досвіду як складові механізму оцінювання якості вищої освіти. Монографія буде корисною для здобувачів, викладачів, дослідників, керівників вищої освіти, осіб, зацікавлених у модернізації вищої освіти задля вдосконалення її якості, ефективного людського розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:004.67(0/В 54-292890908
Автор(и) : Журба К. О., Канішевська Л. В., Малиношевський Р. В., Харченко Н. В., Федоренко С. В.
Назва : Виховання дітей та молоді у цифровому просторі [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Київ, 2022
Кільк.характеристики :124 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 119-123. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.091.2:004.67(075.8) + 004.67(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка -- Виховна робота-- Цифрові технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова компетентність--дорадництво--цифрове батьківство--інформаційна гігієна--swot-аналіз--кібернасильство
Анотація: Посібник присвячено прикладному аспекту виховання дітей та молоді у цифровому просторі. Схарактеризовано критерії та показники вихованості дітей та молоді у цифровому просторі.Обгрунтовано педагогічні умови виховання дітей та молоді у цифровому просторі. Посібник призначений для науковців, викладачів, студентів закладів вищої педагогічної освіти, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)