Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (256)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=почуття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/К 17
Автор(и) : Калька, Наталія Миколаївна, Ковальчук, Зоряна Ярославівна
Назва : Практикум з арт-терапії [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Львів: ЛьвДУВС, 2020
Кільк.характеристики :232 с.: іл., табл.
Колективи : Міністерство внутрішніх справ України, Львівський державний університет внутрішніх справ
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 191-192. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98:[615:75](075.8) + 615(075.8) + 75(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Практична психологія-- Арт-терапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--почуття--самоповага--самооцінка--мотивація--цілепокладання--ціннісно-смислова сфера--стосунки--жіночність--сексуальність--групова арт-терапія
Анотація: Навчально-методичний посібник поглиблює теоретичну та прикладну підготовку майбутніх практичних психологів щодо основних напрямків арт-терапії та практичного застосування арттехнік у вирішенні низки психологічних проблем.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/П 86
Назва : Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року)
Вихідні дані : Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Львівський державний університет внутрішніх справ
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладана психологія
Зміст : Вступне слово / Р. Благута. Психологія білого кольору: на прикладі кольору форми медичних працівників/ Л. Андрушко. Психологічні детермінанти «синдрому відкладеного життя»/ В. Багрій. Психологічний комфорт як профілактика психосоматичних захворювань / Н. Бамбурак, Марія Бригадир. Вимоги до керівників поліцейських підрозділів як до суб’єктів збереження психічного здоров’я особового складу / В. Барко, В. Остапович. Психологічне благополуччя з позицій гедоністичного та евдемоністичного підходів/ Л. Березовська. Психологічна допомога студентській молоді в умовах кризового буття засобами арт-терапії/ Н. Я. Білинська. Психологічний феномен завченої безпомічності: онтогентичний підхід/ О. Борисюк. Смислова саморегуляція як здоров’язберігаюча технологія/ І. Галян, О. Галян. Здоров’я зберігаючі навчальні технології як запорука збереження психічного здоров’я здобувачів освіти/ О. Гнатюк. Теоретичний аналіз ревнощів / Ю. Гнатюк. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників з різним ставленням до засобів дисциплінарного впливу/ С. Грабовська, Т. Бурдіна. Психологічні особливості студентів схильних до прокрастинації / І. Гривнак. Критерії оцінки психологічної готовності керівника поліцейського підрозділу до збереження психічного здоров’я особового складу/ О. Давидова, В. Барко. Становлення адаптивних можливостей психіки людини в постіндустрійну епоху/ І. Держко. Проблема змінювання особистості в зарубіжних наукових студіях/ О. О. Євдокімова. Фізичне та психічне здоров’я в час пандемії: психологічне осмислення/ Н. Жигайло, Н. Боженко. Психічне здоров’я особистості педагога – запорука успішної діяльності / О. Жизномірська. Професійна деформація військовослужбовців управління державної охорони / І. П. Жукевич, В. В. Паламарчук. Психологічні особливості розвитку професійної ідентичності сучасного студента-психолога / О. Заверуха. Проблематика психічного здоров’я в контексті особистісної кризи під час пандемії/ І. Зубіашвілі, Т. Мельничук. Затримка психічного розвитку у дітей як психосоціальна проблема / Т. Ілляшенко. Когнітивне спілкування як ресурс розвитку соціального інтелекту і прояв психологічного здоров’я особистості/ Казміренко. Кризова комунікація в умовах пандемії та карантину / В. Карпенко, Д. Юрчак, М. Щепанські. Польський досвід порівняльних досліджень емоційного здоров’я студентської молоді./ З. Карпенко. Модель психосоціальної роботи з кризовими станами / Н. Карпенко. Роль сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі у формуванні психічного здоров’я особистості/ Р. Карпінська. Рефлексії психотерапевтичного досвіду/ Г. Католик. Шляхи становлення аудіовізуальної психофізіологічної діагностики людини/ З. Ковальчук. Особливості роботи психолога у закладах для реабілітації осіб із наркотичною та алкогольною залежністю/ П. Козира. Самотність як психологічний феномен / М. Козирєв. Типологія військовослужбовців які вживають психоактивні речовини/ О. Колесніченко, І. Приходько, Я. Мацегора. Професійне вигорання як розлад психічного здоров’я суб’єкта праці/ О. Колосович. Вплив неповної сім’ї на формування індивідуально-типологічних рис особистості/ І. Корнієнко. Вплив сучасних кризових ситуацій у суспільстві на розвиток взаємин у нуклеарній сім’ї/ Г. Крупник. Емоційний імунітет як фактор здоров’я та рекомендації з його формування/ О. Куций. Аналіз особливостей детермінант щастя особистості у суспільстві як показник її психічного здоров’я/ А. Легка. Психологічні проблеми професійної підготовки поліцейських: міжнародний досвід/ Н. Лигун, З. Кісіль. Особливості психічного здоров’я молоді в новітніх соціальних умовах / В. Лисак. Застосування навичок мотиваційного консультування у роботі з клієнтами в умовах трансформації психологічних послуг/ Ю. Луценко. Етично-альтруїстичний принцип виховання дітей-сиріт як фактор їх особистісного зростання/ Г. Лялюк. Психологічна просвіта серед населення як фактор підвищення рівня психічного здоров’я/ Г. Лялюк, В. Петрів. Змістові характеристики та роль брехні у міжособистісній комунікації/ Н. Майорчак. Освітнє середовище як чинник формування стійкості та опірності особистості до складних життєвих ситуацій/ А. Марчук. Особливості використання копінг-стратегій в кризових умовах/ О. Мороз. Мотиваційний потенціал арттерапії на прикладі заняття з книготерапії/ Н. Мрака. Оскарження питання про застосування примусового заходу медичного характеру неосудним, обмежено осудним чи особою, яка захворіла на психічну хворобу після вчинення суспільно-небезпечного діяння/ В. Навроцька. Науково-методологічні засади розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами/ А. Обухівська. Особливості емоційного профілю осіб під час карантинних обмежень пандемії коронавірусу в Україні / Г. Одинцова, Н. Калька. Почуття контролю, як рушійний чинник оптимізму молоді/ Л. Орищин. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України/ В. Осьодло, Д. Зубовський. Вплив психічного здоров’я на професійну діяльність працівників правоохоронних органів/ І. Пампура, Л. Процик. Особливості психологічної діагностики сімейних ролей подружжя/ Є. Потапчук, Д. Карпова. Емоційна співзалежність у партнерів як ознака психологічної проблеми/ Н. Потапчук, Т. Венцеславська. Особливості харчування при стресі та нервовому збудженні/ Л. Решетило. Поведінкові реакції на небезпеку та керування ними/ А. Сибірний. Психологія поведінки людини в умовах автономного виживання/ Р. Сибірна, О. Зарічна. Розвиток та психічне здоров’я сучасних тінейджерів: причини та наслідки./ В. Сіткар, Н. Сіткар. Деякі етичні аспекти консультування релігійних осіб/ М. Стульківська. Психічне здоров’я як обов’язкова передумова професійного самоздійснення/ Д. Супрун. Психологічні прояви бойового стресу/ Л. Тютюнник. Вплив розладів самоприйняття і соціальної ідентичності на психічне здоров’я особистості: теоретичні аспекти/ О. Фінів. Дослідження особливостей переживання стресу у студентів в процесі дистанційного навчання під час пандемії covid-19 / О. Христук, О. Угрин, О. Кузьо. Особистісноспрямовані професійні мотиви майбутніх психологів/ О. Цільмак. Проблеми особистісного розвитку поліцейських на етапі професійної підготовки/ Д. Швець. Особливості сексуальної поведінки підлітків у контексті вікової психології/ А. Шиделко. Значення рефлексії для психічного здоров’я неповнолітніх в умовах кризового суспільства/ В. Щербина-Прилука. Проблема професійної мотивації майбутніх рятувальників/ Р. Яремко.
Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми)
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019
Кільк.характеристики :477 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка , Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Зміст : Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір/ О. Є. Блинова. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності/ Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях/ О. М/ Болотова. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості/ Г. С. Венгер, М. О. Шагай. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології/ А. В. Вертель. Едипів комплекс як передумова появи свідомості/ А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації/ Н. О. Видолоб. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України/ Н. П. Вовк, С. І. Головченко. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства/ О. М. Воронкевич. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів/ О. С. Галата. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані/ І. М. Галян. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій/ І. М. Гресько. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості/ Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах/ Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях/ В. Л. Зливков. Криза довіри в міжособистісних стосунках/ О. В. Котух. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві/ О. М. Лозова. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла/ М. С. Лугова. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості/ Н. Ю. Меженна. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу/ О. Г. Мирошник. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів/ Л. О. Ніколаєв. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь/ С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. Стратегії подолання студентами криз у навчанні/ Н. О. Обухова. Варіативність як якість особистості/ В. Г. Панок. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства/ К. М. Пасько. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики/ І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості/ Л. С. Пілецька. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді/ Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку/ А. О. Попович, І. С. Попович. Психологічні особливості творчої кризи особистості/ Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя/ Л. П. Українець. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану/ Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології/ А. І. Шевченко. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. Мотивація до влади студентської молоді/ В. В. Яремчук. Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток ; Вікові особливості сепарації дочки від матері/ Л. Н. Акімова. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології/ О. С. Аркатова. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці/ В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку/ К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів/ Н. О. Бурейко. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз/ С. О. Вікторенко. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку/ М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення/ І. О. Гаврилюк. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня/ С. М. Галушко. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест?/ І. М. Горова. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку/ А. А. Дереча. Тривожність як феномен кризи підліткового віку/ Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях/ А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю/ О. В. Завгородня. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці/ Н. О. Ідріс. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі/ Н. В. Коляда, В. Матвієнко. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури/ С. О. Копилов. Структура почуття цінності власного життя у студентів/ М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness/ I. Lytvynenko, T. Shcherbak. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки/ Л. М. Лисенко. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста/ М. В. Мартіросян. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності/ Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді/ Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях/ С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами/ В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. Проблема підліткової кризи/ К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України/ Н. В. Пейков, С. В. Пухно. Розвиток людини у світлі кризових явищ/ Є. В. Підчасов. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти/ С. В. Пухно. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини/ С. В. Пухно, І. В. Скринник. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи/ Д. М. Туркова. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів/ Л. Б. Фролова. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції/ І. В. Яворська-Вєтрова. Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології/ О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. Ревнощі та техніки їх подолання/ С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ Ю. С. Бондарук. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів/ О. І. Галян. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям/ Н. В. Даниленко. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ)/ А. А. Дзюбенко. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді/ Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?"/ О. І. Звоновська. Фобії у хворих терапевтичного профілю/ Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами/ І. М. Кучманич. Особливості математичної тривожності сучасних школярів/ С. О. Лукомська. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами/ В. Г. Малес. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів/ О. А. Матеюк, А. О. Маковський. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації/ Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя/ В. Ф. Моргун. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами/ Т. О. Мотрук. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР/ С. О. Ніколаєнко. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків/ М. О. Нестеренко. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти/ В. Г. Панок. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій/ Т. В. Петренко, О. В. Острівна. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок/ І. В. Пузь. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів/ О. В. Руденко. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти/ П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога/ Н. Г. Скрипник. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців/ Л. В. Тараскіна. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Д. Б. Усик. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС/ І. М. Ушакова. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву"/ Т. Д. Хенкіна. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя/ В. І. Шебанова. Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті ; Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників/ В. Г. Бабич, К. М. Пасько. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї/ І. М. Біла. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку/ А. А. Бударіна. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості/ А. О. Вагабова. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя/ С. Е. Важинський, Т. М. Демура. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах/ М. Й. Варій. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС/ О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента/ І. О. Вахоцька. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці/ Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності/ Т. В. Жванія. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом/ С. І. Крученко. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя/ С. Б. Кузікова, О. А. Богород. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності/ Т. М. Кузьменко. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування/ І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. Проблема мобінгу у робочому середовищі України/ В. А. Оверчук. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective/ Y. Y. Pashchenko, Hui Li. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби/ І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців/ Г. К. Радчук. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй/ O. Д. Caфiн. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів/ Л. В. Сіроха. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів/ О. О. Скиба. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів/ Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання/ Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки/ Г. ХарченкоТ. Соціалізація особистості в складних умовах життя/ Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти/ Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України/ Ю. А. Луценко.
Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Ц 11
Назва : Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції (25 лютого 2022 року) : збірник тез
Вихідні дані : Кропивницький: ЦДПУ, 2022
Кільк.характеристики :209 с
Колективи : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія-- Розвиток особистості
Зміст : Перспективи реалізації холістичного підходу в глибинному пізнанні психіки/ Т. Яценко [и др.]. Герменевтика особистості в контексті духовної парадигми психології/ О. Климишин. Застосування методу аутогенного тренування у психологічній допомозі особистості в кризових ситуаціях/ В. Шебанова. Соціально-психологічні особливості формування цілісності особистості засобами гіпнотерапії/ Є. Гейко. Арт-терапевтичні методи вивчення людської екзистенції/ О. Паркулаб. Секція 1. Ґенеза розвитку психологічних теорій особистості ; Вчинок як осередок психічного у системі наукових поглядів І. О. Сікорський/ О. Мазяр. Генеза уявлень особистості про справедливість/ Л. Клочек. Особливості динаміки ідентичності особистості в умовах сучасної соціокультурної системи/ В. Москаленко. Початки української етнопсихології: романтизм Миколи Костомарова/ К. Мельничук. Секція 2. Холістичний підхід у психології: пріоритетні напрямки досліджень цілісності особистості ; Архаїчна та онтогенетична сутність домінантної мотивації у глибинному пізнанні/ Л. Галушко. Холістичний підхід у контексті аналізу професійної підготовки майбутніх психологів/ Т. Васецька. Особливості застосування принципу надії у позитивній психотерапії для гармонізації розвитку особистості/ І. Мельничук. Почуття вини суб’єкта як провідний чинник тенденції до самопокарання/ Я. Амурова. Домінуючі стратегії подолання стресу у жінок з порушенням харчової поведінки/ Г. Олішевець. Прояв пралогічного мислення в психомалюнках/ К. Ткаченко. Соціально-психологічні чинники та закономірності формування і розвитку особистості в онтогенезі ; Психологічні засади роботи вчителя з новачком у класі/ Л. Бутузова, Я. Гунько. Особливості професійного самовизначення студентів педагогічного вишу в умовах сьогодення/ З. Ржевська-Штефан. Формування образу світу особистості в умовах цифровізації суспільства/ О. Міненко. Психологічні особливості гендерного сприйняття зовнішності у підлітковому віці/ І. Мамчур. Соціально-психологічні аспекти формування етнонаціональної самосвідомості українців другої половини ХІХ-початку ХХ ст./ О. Мартинюк. Кореляційне аналізування особливостей взаємин первістка із членами нуклеарної сім’ї/ Г. Крупник. Віктимологічні особливості неповнолітніх/ А. Горобець. Огляд клініко-психолого-педагогічних уявлень щодо дітей із порушеннями психічного розвитку/ Ю. Тодосійчук. Психологічні особливості розвитку самоактуалізації особистості на різних етапах онтогенезу/ О. Кудрявцева. Дотримання психологічних принципів в каністерапевтичній практиці як основа цілісності 6 психологічної допомоги особам похилого віку в умовах геріатричного пансіонату/ Я. Петінов. Секція 4. Аспекти психологічної допомоги особистості в кризових ситуаціях ; Ментальна репрезентація психологічної проблеми особистості/ Г. Горська. Психологічне насильство: поняття, алгоритм виникнення, допомога/ І. Радул. Психологічна допомога родинам учасників бойових дій/ О. Педченко. Проблема демотивації педагогів в умовах пандемії COVID-19/ Т. Дзюба. Психологічна допомога підліткам з суіцидальною поведінкою/ І. Сірик. Ефективні методи подолання аерофобії: терапія, експозиція віртуальної реальності, гіпноз, НЛП, КПТ, медикаментозне лікування, особистісно-орієнтований підхід/ С. Радул. Можливості психокорекції та психотерапії у зниженні рівня емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Цумарєва. Бесіда як основний засіб спілкування практичного психолога з клієнтом/ М. Черкасов. Особливості психологічної допомоги особистості в кризових станах/ Ю. Дем’янчук. Секція 5. Саморозвиток і самореалізація особистості у процесі життєдіяльності ; Психологічні особливості особистості державного службовця/ Ю. Біла-Тюріна. Саморозвиток інженера на початковому етапі професійної діяльності/ С. Войтків. Формування асертивності як умови ефективної самореалізації в юнацькому віці/ С. Мельничук. Саморозвиток студентської молоді шляхом актуалізації внутрішньої мотивації до навчання/ А. Зозуля, Ю. Німчук. Творча особистість та її особливості/ Л. Скальська, В. Горбачов. Поняття та специфіка соціально-психологічного тренінгу/ О. Нікодон. Чоловіча та жіноча логіка з точки зору філософсько-психологічних доктрин/ Д. Рукіна. The psychology behind emerging markets: strategies, appetites, trumps/ A. Blyznyukov. Особливості формування саморегуляції та вплив життєстійкості на подолання складних життєвих ситуацій працівниками правоохоронних органів як чинники їхнього професійного становлення/ Є. Гейко, В. Мошняга. Секція 6. Психологічне забезпечення інноваційних технологій в освіті ; Improving relevance of teaching and learning in higher education institutions as a current issue of psychological science and practice/ O. Blyzniukova. Вплив соціокультурних чинників на формування та розвиток творчої особистості/ І. Поклад. Можливості арттерапії для розвитку педагогіки партнерства/ О. Молчанова. Психологічна мотивація майбутніх педагогів-логопедів до професійної діяльності/ Л. Котлова, О. Желтова. Врахування психофізіологічних особливостей сприйняття інформації користувачами при розробці інтерфейсів веб продуктів/ О. Присяжнюк. Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів/ Л. Калашникова. Використання набору з шести цеглинок LEGO для реалізації підходу "Навчання через гру"/ О. Мудрик.
Анотація: У збірці представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики». Висвітлюються актуальні проблеми теорії, методики та практики психології становлення особистості в сучасному суспільстві.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.cuspu.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.5 (076)/П 86
Назва : Психологічні ресурси взаємодії школи, сім’ї, громади [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2022
Кільк.характеристики :106 on-line
Колективи : Національна академія педагогічних наук України . Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-189-668-9: Б.ц.
ДРНТІ : 04.61
УДК : 316.614.5 (076)
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні реформи--сціально-психологічні ефекти--сціально-психологічні чинники--рефлексивна культура
Анотація: У посібнику наведено опис психологічних ресурсів взаємодії школи, сім’ї, громади в процесі реалізації освітніх реформ. Представлено психологічні концепції почуття причетності та відкритості суджень, які створюють необхідні передумови формування довіри до освітніх інновацій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)