Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1195)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проект<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
376-056.2/.3(075.8)
Т 33


   
    Теорія і практика інклюзивної освіти. Проект "Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг" [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Криворізький державний педагогічний університет, Дніпропетровська академія неперервної освіти ; укладач: О. П. Шестопалова [та ін.] ; редактор Ж. М. Свірська. - 2-ге вид. допов. - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : [б. в.], 2019. - 170 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7784-23-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база -- етика інклюзії -- філософія інклюзії -- супровід інклюзивної освіти -- компетенції вчителя -- поведінкові технології
Анотація: У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Криворізький державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Шестопалова, О. П. \укладач.\
Бондар, К. М. \укладач.\
Склянська, О. В. \укладач.\
Дорошенко, Л. В. \укладач.\
Свірська, Ж. М. \редактор.\
Криворізький державний педагогічний університет
Дніпропетровська академія неперервної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
005.8(076)
П 61


   
    Посібник з підготовки проектів [Електронний ресурс] : додатки : підготовлено на основі практичних посібників "Розробка Концептуальної ноти" та "Розробка Повної форми заявки", створених в рамках першого конкурсу проектів / Європейський Союз. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 95 с. - (Проект Європейського Союзу. Підтримка політики регіонального розвитку в Україні). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Управління проєктами--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
форма заявки -- бюджет проєкту -- джерела фінансування -- кошторисний розрахунок -- логіко-структурна матриця проєкту
Анотація: Програма „Підтримка політики регіонального розвитку в Україні”, яка фінансується ЄС, спрямована на підтримку створення більш сприятливого середовища для ефективної політики реґіонального розвитку, що надасть кращі можливості для розвитку районів та областей в Україні. Додатки, які містить посібник, будуть корисні розробникам проєктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enefcities.org.ua
Утримувачі документа:
Європейський Союз

Дод.точки доступу:
Європейський Союз


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
005.8(076)
Р 65


   
    Розробка Концептуальної Ноти проекту [Електронний ресурс] : практичний посібник / Європейський Союз. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 33 с. - (Проект Європейського Союзу. Підтримка політики регіонального розвитку в Україні). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Управління проєктами--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
проблема -- ціль -- стратегія проєкту -- бюджет проєкту
Анотація: Концептуальна Нота містить короткий опис ідеї чи концепції; наступним кроком, після первісної оцінки, подається повна форма заявки. Концептуальні Ноти будуть оцінені, а прийнятність організацій-подавачів буде перевірена. За умови, що організація-подавач є прийнятною, будуть відібрані кращі концептуальні ноти, й подавачі-переможці цього етапу будуть запрошені підготувати та подати повну форму заявки. Дуже важливим є забезпечити високу якість концептуальної ноти. Завдання цього посібника допомогти це зробити.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://regionet.org.ua
Утримувачі документа:
Європейський Союз

Дод.точки доступу:
Європейський Союз


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
005.8(076)
Р 65


   
    Розробка Повної форми заявки [Електронний ресурс] : практичний посібник / Європейський Союз. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 35 с. - (Проект Європейського Союзу. Підтримка політики регіонального розвитку України). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Управління проєктами--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дизайн проєкту -- час для реалізації -- ресурси для реалізації -- система реалізації -- система мониторингу -- система оцінки проєкту -- проєкт бюджету
Анотація: В посібнику надаються практичні поради щодо подачі Повної Форми заявки. Відповідно до посібника слід надати обґрунтування необхідності виступати у ролі подавача неурядової організації. До того ж слід залучити місцеві органи влади в якості співподавача та призначити їм відповідні обов'язки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://regionet.org.ua
Утримувачі документа:
Європейський Союз

Дод.точки доступу:
Європейський Союз


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
373.3.016
І99


   
    Інтеграція навчальних предметів в початковій школі як ефективна форма [Електронний ресурс] : матеріали інтернет-семінару / КНЗ Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради) ; укладач: Л. Н. Добровольська, В. О. Чорновіл. - Електронні текстові дані. - Черкаси : Видавництво КНЗ Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради, 2017. - 183 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Роль і місце інтеграції в початковій школі . - С .7-25
Інтеграція навчальних предметів як засіб формування в молодших школярів цілісності сприйняття світу . - С .25-45
Інтегрований урок як одна з нетрадиційних форм організації навчання учнів початкових класів . - С .46-115
Навчальний проект – форма інтеграції предметів у початковій школі . - С .115-128
Інтегровані тематичні дні та тижні для учнів початкових класів . - С .128-149
Конспекти інтегрованих та бінарних уроків . - С .149-172
ДРНТІ
УДК

Анотація: У збірці вміщено матеріали інтернет-семінару. Запропоновані статті, розробки уроків, проектів допоможуть учителям спланувати інтегровані уроки, дні та тижні. Матеріали можуть використовуватися педагогами для формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів на інтегративній основі. Адресовано вчителям початкових класів, вихователям груп продовженого дня, заступникам директорів із навчально-виховної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua

Дод.точки доступу:
Добровольська, Л.Н. \укладач.\
Чорновіл, В.О. \укладач.\
КНЗ Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376
І-65


   
    Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.) / Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ; упорядник З. І. Удич. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : ТНПУ, 2021. - 228 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-595-108-8 : Б. ц.
    Зміст:
Барабаш, Ю. В. Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей із аутичними порушеннями / Ю. В. Барабаш. - С .11-13
Бармак, М. В. Створюємо власну систему дистанційного навчання для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами / М. В. Бармак. - С .14-15
Бирко, Н. М. Архітектурна доступність закладів освіти – один із шляхів реалізації універсального дизайну / Н. М. Бирко. - С .16-19
Бойчук, Ю. Д. Зошит на друкованій основі "Сонячна» дитина" як засіб підготовки майбутніх фахівців до корекційної роботи з дітьми з синдромом Дауна / Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер. - С .20-23
Вальчук, Ю. М. Cистема підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивного навчання / Ю. М. Вальчук. - С .24-26
Васильєва, С. О. Артпедагогіка і арттерапія у спеціальній та інклюзивній освіті / С. О. Васильєва, Н. О. Агаркова. - С .27-29
Василюк, А. В. Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС / А. В. Василюк. - С .30-33
Вив’юрка, Н. В. Формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти України / Н. В. Вив’юрка. - С .34-36
Винничук, О. Т. Особливості інклюзивної освіти: досвід Фінляндії / О. Т. Винничук. - С .37-39
Гаврилюк, О. В. Проблеми ефективності реалізації ІПР учня із особливими освітніми потребами / О. В Гаврилюк. - С .40-42
Гапон, Л. О. Створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки / Л. О. Гапон. - С .43-45
Главацька, О. Л. Професійне самовиховання як фактор профілактики професійної деформації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів / О. Л. Главацька. - С .46-48
Головатюк, І. Г. Арт-терапія в інклюзивній освіті / І. Г. Головатюк. - С .49-51
Гончаровська, Г. Ф. Особливості використання сучасних технологій в інклюзивному середовищі / Г. Ф. Гончаровська, О. Р. Мартиняк, У. І. Цимбала. - С .52-56
Гордійчук, О. Є. "Технологія інклюзивного навчання у початковій школі" в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога / О. Є. Гордійчук. - С .57-59
Громяк, О. С. Інклюзія: від ідеї до реалізації (з досвіду роботи ІРЦ Шумської міської ради) / О. С. Громяк. - С .60-62
Груць, Г. М. Інклюзивна культура як фактор розвитку полікультурної освіти в Україні / Г. М. Груць. - С .63-65
Давидюк, М. О. Формування культури розумової праці студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі вивчення дисципліни "Інклюзивна освіта" / М. О. Давидюк. - С .66-70
Заказнов, В. Ф. / В. Ф. Заказнов, В. О. Бабенко, В. М. Чернета ; Організація освітнього процесу студентів-медиків в умовах пандемії. - С .71-74
Захарова, Л. Г. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання / Л. Г. Захарова. - С .75-79
Калаур, С. М. Реалії та перспективи формування інклюзивної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти / С. М. Калаур. - С .80-83
Калініна, Л. А. Досвід роботи громадської організації "Діалог" у сфері мистецької інклюзії: здобутки проблеми та перспективи / Л. А. Калініна, О. В. Орлова. - С .84-87
Кобильченко, В. В. Концептосфера та зміст підручника "Спеціальна психологія" для закладів вищої освіти / В. В. Кобильченко, І. М. Омельченко. - С .88-91
Коваленко, Н. О. Особливості сімейного виховання дітей з розладами аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання / Н. О. Коваленко. - С .92-96
Ковалівська, Л. В. Моделі спільного викладання у класі з інклюзивною формою навчання / Л. В. Ковалівська. - С .97-99
Костюк, С. В. Інклюзивний проект "Назустріч" Тернопільського обласного краєзнавчого музею: напрацювання 2018 – 2020 років / С. В. Костюк. - С .100-101
Кравцова, І. А. Реалії інклюзивної освіти в контексті проблем, суперечностей та перспектив / І. А. Кравцова, А. О. Кравцова. - С .102-104
Лагунець, А. В. Інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти / А. В. Лагунець. - С .105-107
Лазуренко, В. В. Інклюзія – сучасний напрямок навчання акушерству та гінекології англомовних студентів / В. В. Лазуренко [и др.]. - С .108-110
Інші автори: Старкова І. В., Лященко О. А., Каліновська О. І.
Лемішка, Д. М. Принципи взаємодії із батьками у команді психолого-педагогічного супроводу / Д. М. Лемішка. - С .111-114
Липова, Я. В. Соціально-психологічні особливості проявів тривожності у підлітків з ДЦП / Я. В. Липова, Т. С. Акименко. - С .115-116
Мельничук, Н. В. Асистентський супровід інклюзивної освіти / Н. В. Мельничук. - С .117-121
Мешко, Г. М. Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі / Г. М. Мешко, О. І. Мешко. - С .122-124
Муравська, Ю. В. Модель соціальної інклюзії з організацією супроводу родин, які виховують дитину з особливими освітніми потребами / Ю. В. Муравська. - С .125-126
Нестайко, І. М. Культура школи в системі польської інклюзивної освіти / І. М. Нестайко. - С .127-130
Новосьолова, С. Ю. Формування навичок у дітей з особливими освітніми потребами (ООП) / С. Ю. Новосьолова. - С .131-134
Обухівська, А. Г. Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами в Україні: здобутки, втрати, перспективи / А. Г. Обухівська, Т. Г. Ілляшенко, Г. В. Якимчук. - С .135-140
Омельчук, О. В. Особливості викладання трудового навчання в інклюзивних класах за допомогою проєктного методу / О. В. Омельчук, В. І. Омельчук. - С .141-144
Опанасенко, Л. А. Взаємодія соціальних інституцій в розбудові інклюзивного простору: від проблемних питань до реальних зрушень / Л. А. Опанасенко, А. А. Васильєв. - С .145-147
Патлань, Ю. В. Особистий досвід та погляди О.М. Щербини (1874 –1934) на спільне навчання сліпих зі зрячими: спроба аналізу / Ю. В. Патлань. - С .148-153
Радченко, О. Я. Аналіз готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного середовища / О. Я. Радченко, С. Т. Вихор. - С .154-156
Рейда, К. В. Роль вчителя в інклюзивній освіті / К. В. Рейда. - С .157-159
Сеньовська, Н. Л. Інклюзивне навчання у закладах вищої освіти під час карантину / Н. Л. Сеньовська. - С .160-162
Степанович, К. М. Історичні аспекти інклюзії в онлайн-проєкті педагогічного музею України "З історії спецпедагогіки" / К. М. Степанович. - С .163-165
Степанович, П. В. Формування інклюзивної компетентності педагогів початкової мистецької освіти. Досвід ДМШ №9 м. Києва / П. В. Степанович. - С .166-167
Ткаченко, М. Ю. Робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами під час корекційно-реаблітаційного супроводу / М. Ю. Ткаченко. - С .168-170
Трут, Н. В. Складові інклюзивного середовища закладу освіти / Н. В. Трут. - С .171-173
Удич, З. І. Проблема комплексного супроводу сім’ї дитини із особливими освітніми потребами / З. І. Удич. - С .174-178
Удич, М. О. Генезис міжнародної нормативно-правової бази інклюзивної освіти / М. О. Удич. - С .179-183
Фесина, У. Т. Роль громадських організацій у впровадженні інклюзії в освіту / У. Т. Фесина. - С .184-187
Філіпчук, Н. О. Взаємодія музейного працівника з відвідувачами в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. О. Філіпчук. - С .189-190
Хоміцька, А. Б. Функціональні можливості ресурсної кімнати у закладі загальної середньої освіти / А. Б. Хоміцька. - С .191-194
Чеканова, Н. Б. Принцип рівності та толерантності в діяльності тернопільського обласного краєзнавчого музею / Н. Б. Чеканова. - С .195-198
Чупіна, К. О. Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму "Без бар’єрів" / К. О. Чупіна. - С .199-200
Шевчук, І. П. Взаємодія із батьками в умовах інклюзивної освіти / І. П. Шевчук. - С .201-205
Шпак, М. М. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / М. М. Шпак. - С .206-208
Якимова, І. О. Проблема врахування особистісного потенціалу обдарованих учнів у закладах спеціалізованої освіти наукового спрямування / І. О. Якимова. - С .209-210
Яцишина, О. В. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії / О. В. Яцишина. - С .211-213
Bodnar, Oksana. Change management in an inclusive environment = Управління змінами в інклюзивному середовищі / O. Bodnar, О. Horishna. - С .214-217
Datskiv, Olha. Training pre-service english teachers to develop health saving competence of learners with special educational needs = Підготовка вчителів англійської мови для формування здоров’язбережувальної компетентності учнів з особливими освітніми потребами / O. Datskiv. - С .218-220
Kosovych, Olga. Inclusive education development as one of the clearest examples of effective system innovation = Розвиток інклюзивної освіти як один із яскравих прикладів ефективних системних інновацій / O. Kosovych. - С .221-223
Shulha, Iryna. Preparing future teachers to the formation of a non-discriminatory inclusive environment in general secondary education institutions = Підготовка майбутніх учителів до формування недискримінаційного інклюзивного середовища в закладах загаль / I. Shulha. - С .224-228
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
моделі підтримки -- сучасні технології -- асистентський супровід -- соціальні інституції
Анотація: У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативно-правових засад інклюзивного освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.tnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Дод.точки доступу:
Удич, З. І. \упорядник.\
Каліновська, О. І.
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
004.777:373.3/.5.09](477)(082)
Д 70


   
    Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти. Всеукраїнський проект "Хмарні технології в освіті" [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання ; редактор С. Г. Литвинова. - Електронні текстові дані. - Київ : Компринт, 2016. - 310 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 97-617-7202-98-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Хмарні сервіси--Хмарні технології--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
Office 365 -- електронні книги -- текстові редактори -- персоналізоване навчання -- електронні записники -- презентації -- інноваційне навчання -- хмаро орієнтоване навчання -- навчання під час карантину -- організація навчання -- змішане навчання -- предметні компетентності -- особистісно орієнтоване навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Литвинова, С. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)