Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (10)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічна підтримка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:316.6:364:3/Г 90-426798831
Назва : Групові форми роботи в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій (досвід упровадження) [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ: Ніка-Центр, 2020
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-521-769-6: Б.ц.
ДРНТІ : 15 + 04.81 + 04.21.81 + 78
УДК : 159.9:316.6:364:355.292 + 316.6 + 364 + 355.292
Предметні рубрики: Психологічна допомога-- Групова психологія-- Допомога військовим
Соціальна психологія
Військова справа-- Воєнні конфлікти-- Наслідки воєнних дій
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна служба--групова робота--травматичний досвід--психокорекція--психосоціальна допомога--психологічна підтримка--військові дії--жертви військових дій--освітній процес--учасники освітнього процесу
Анотація: У запропонованому виданні висвітлено широке коло питань, пов’язаних з організацією та здійсненням працівниками психологічної служби групової роботи з метою допомоги дітям та сім’ям, які зазнали травматичного досвіду внаслідок військових дій. Представлено три авторські корекційні програми: програму корекційно-розвивальних ігрових занять для молодших школярів, які отримали травматичний досвід; програму психокорекції емоційних переживань підлітків, які зазнали травматичного досвіду «Літній інтенсив»; програму соціально-психологічних тренінгів для відновлення психічних та фізичних ресурсів працівників психологічної служби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6:37.02.36/Ч-46
Автор(и) : Череповська Н., Дідик Н.
Назва : Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-189-569-9: Б.ц.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.6:37.02.36 + 37.02.36
Предметні рубрики: Соціальна поведінка-- Подолання травм
Дидактика
Медіаграмотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підтримка--групова терапія--медіаграмотність--медіаконтент--медіатравма--медіатворчість--ментальна підтримка--пропаганда--саморегуляція--психоемоційні стани--ветерани--птср
Анотація: Актуальність практичного посібника зумовлена збройним конфліктом на сході України та нагальною потребою в розширенні практичного інструментарію психологічної підтримки комбатантів, який би стимулював їх до розв’язання власних проблем і підвищував їхню соціальну адаптивність. Автори посібника висувають ідею ресурсності медіапсихології в процесі психологічного відновлення травмованих.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-322-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики: Психологія особистості
Зміст : Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору ; Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору/ С. Д. Максименко. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори/ А. М. Маслюк. Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору ; Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. В. Дзюбко. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу/ Я. Ю. Каплуненко. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору/ В. М. Невмержицький. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору/ Л. А. Терещенко. Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. ; Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників/ В. Є. Луньо. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання/ Л. В. Мар’яненко. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці/ О. В. Гурова. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми/ Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості ; Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня/ Н. В. Слободяник. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи/ Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів/ О. М. Чудакова. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми/ В. В. Федько.
Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:37.042-056/Ц 11-711973512
Автор(и) : Музика О. Л., Корольов Д. К., Музика О. О., Никончук Н. О., Нечаєва О.С., Сніжна М.А., Мельник М.О., Чекрижова М.М., Соловей Я.Г.
Назва : Ціннісна підтримка розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі. Психологічна технологія [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023
Кільк.характеристики :237 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7745-27-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.98:37.042-056.45
Предметні рубрики: Психологія-- Обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підтримка--психологічна допомога--ціннісна підтримка
Анотація: У посібнику представлено психологічну технологію ціннісної підтримки обдарованих учнів і студентів. Психолого-технологічні комплекси для кожного вікового періоду складаються з теоретичної моделі, детальних описів діагностичних методик (у тому числі й авторських) та описів технік розвивальних впливів. Для ціннісної підтримки школярів і студентів в умовах дистанційного навчання, пов’язаного з російсько-українською війною, освітянам пропонується е-платформа «Обдарованість ТЕST ONLINE», яка генерує і надсилає досліджуваним індивідуальні інтерпретації результатів із рекомендаціями для саморозвитку. Практичний посібник адресовано психологам-дослідникам, викладачам психології та педагогіки у закладах вищої освіти, студентам, керівникам освітніх установ, психологам в системі освіти, вчителям, батькам.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6:37.02.36/Ч-46
Автор(и) : Череповська Н., Умеренкова Н.
Назва : Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :220 on-line
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-189-607-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6:37.02.36
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): травми війни--психологічна підтримка--візуалізована психоедукація--емоційні стани--медіаклуб
Анотація: Актуальність практичного посібника «Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни» зумовлена такими реаліями, як воєнний конфлікт на сході України, та нагальною потребою в розширенні практичного інструментарію психологічної підтримки комбатантів, який би стимулював їх до розв’язання власних проблем і підвищував їхню соціальну адаптивність. Зокрема, пропонуються ефективні способи психологічної, ментальної підтримки з подолання травми війни у комбатантів і членів їхніх родин. Висувається ідея ресурсності медіапсихології в процесі психологічного відновлення травмованих. Це широке застосування різноформатного медіаконтенту, а також використання різноманітних технологій: профілактики деструктивних інформаційних впливів медіа; психологічної просвіти, опосередкованої візуальним матеріалом; самовідновлення й підвищення соціальної адаптивності за допомогою методики «Медіаклуб». Особлива увага в роботі з подолання травми приділяється спеціальним формам організації груп як комбатантів, так і членів їхніх родин.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2:305-055/К 61-793249355
Автор(и) : Колобова, Ірина Борисівна
Назва : Психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками [Електронний ресурс] : кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису : дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 053 – Психологія (05 – Соціальні та поведінкові науки
Вихідні дані : Київ, 2023
Кільк.характеристики :289 on-line
Колективи : Національна академія педагогічних наук України . Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 213-234. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.922.2:305-055.2 + 305-055.2
Предметні рубрики: Психологія-- Сімейна психологія-- Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний досвід--наративне конструювання--психологічна підтримка
Анотація: Основною метою дослідження є визначення психологічних детермінант, механізмів і стратегій наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)