Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (241)Грінченкознавство (2)Українська Аудіокнига (24)Наукові періодичні видання Університету (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ресурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-41 
1.
070:342.25(075)
Я 44


   
    Як писати про місцеву владу [Електронний ресурс] : посібник для журналістів / А. Осіпов [та ін.] ; Інститут масової інформації, British Embassy Kyiv. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2020. - 84 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Публікацію цього посібника було профінансовано урядом Великобританії в
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчальні видання--Журналістика

   Самоврядування--Місцева влада


Кл.слова (ненормовані):
структура самоврядування -- ухвалення рішень -- місцева рада -- комунальні підприємства -- закупівлі -- доступ до інформації -- виконавчі органи -- бюджет
Перейти до зовнішнього ресурсу imi.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут масової інформації

Дод.точки доступу:
Осіпов, А.
Случик, Т.
Феськов, В.
Солонтай, О.
Інститут масової інформації
British Embassy Kyiv


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
32(075.8)
М 36


    Мацієвський, Юрій.
    Як писати наукові роботи з політології?* [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Ю. Мацієвський, В. Лебедюк ; Національний університет "Острозька академія", Кафедра політології, Центр політичних досліджень. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Електронні текстові дані. - Острог : Вид-во Національного університету "Острозька академія", 2015. - 75 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
типи досліджень -- дослідницькі кроки -- методи досліджень -- дизайн дослідження -- вимоги до наукової роботи -- структура наукової роботи -- оформлення наукової роботи -- бібліографічний опис -- підготовка до захисту -- захист наукової роботи -- наукова стаття -- реферат -- наукова робота -- написання наукової статті -- науковий керівник -- джерела наукової роботи
Анотація: У навчальному посібнику автори пропонують відповіді на питання, що стосуються методології дослідження. У десяти розділах розглянуто його основні етапи – від формулювання проблеми до аналізу та інтерпретації даних. Особливу увагу зосереджено на послідовності дослідницьких кроків, використанні кількісних методів, написанні тексту та його оформленні. Рекомендовано студентам, аспірантам, науковцям і всім, хто цікавиться питаннями політичних досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу eprints.oa.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лебедюк, Віталій
Національний університет "Острозька академія". Кафедра політології
Центр політичних досліджень


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
517.9(075.8)
Б 86


    Боярищева, Т. В.
    Функціональний аналіз [Електронний ресурс] : навчальний посібний для студентів спеціальностей "математика", "прикладна математика", "статистика" / Т. В. Боярищева, Т. В. Гудивок, О. О. Погоріляк ; Ужгородський нацiональний унiверситет. - Електронні текстові дані. - Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2013. - 128 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Диференціальні рівняння--Функціональний аналіз--навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
метричні простори -- повнота метричного простору -- нерiвностi Кошi-Буняковського -- нерівності Кошi-Гельдера -- нерівності Мінковського -- топологія -- компактність -- обмежені множини -- теорема Арцела
Анотація: У навчальному посiбнику проiлюстровано розв’язання опорних задач курсу функцiонального аналiзу за темами: «Збiжнiсть в метричних просторах», «Компактнiсть множин», «Принцип стискаючих вiдображень», «Лiнiйнi нормованi простори, збiжнiсть в лiнiйних нормованих просторах», «Гiльбертовi простори», «Лiнiйнi неперервнi оператори i функцiонали, простори операторiв», «Спряженi i компактнi оператори, власнi значення, вектори, спектр та резольвента оператора», «Iнтегральнi рiвняння Вольтерра i Фредгольма та методи їх розв’язування», «Узагальненi функцiї». Також пiсля кожної з тем наведено завдання для iндивiдуальної, самостiйної та лабораторних робiт студента.
Перейти до зовнішнього ресурсу www.uzhnu.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гудивок, Т. В.
Погоріляк, О. О.
Ужгородський нацiональний унiверситет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
612(075.8)
Ф 11


   
    Фізіологія [Електронный ресурс] : підручник для студентів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації / В. Г. Мороз [та ін.] ; ред. В. Г. Шевчук. - Електронні текстові дані. - Вінниця : Нова Книга, 2012. - 448 с. : ил. - Назва з титул. екрана. - ISSN 978-966-3. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізіологія--Людина--Навчальні видання для вищої школи

Перейти до зовнішнього ресурсу https://chmnu.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мороз, В. Г.
Мороз, В. М.
Гжегоцький, М. Р.
Йолтухівський, М. В.
Шевчук, В. Г. \ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
7.034(477)
У 45


   
    Українське барокко та європейський контекст. Архітектура. Образотворче мистецтво. Театр і музика [Електронний ресурс] / Академія наук Української РСР, Інститут мистецтвознавства, фольклору та етнографії ім. М. Т. Рильського, Польська академія наук, Інститут мистецтва ; редакція літератури, мови та мистецтвознавства К. І. Савенок. - Електрон. текстові дан. - Київ : Наукова думка, 1991. - 280 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 5-12-001179-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Образотворче мистецтво--Історія, 17-18 ст.

   Архітектура--Історія, 17-18 ст.


   Театр і музика --Історія, 17-18 ст.


Анотація: У книзі висвітлюються проблеми становлення української національної культури в епоху бароко у контексті європейських художніїх течій. Розглядаються ідейна спрямованість мистецтва бароко, його поетика, стильові та жанрові особливості. Дослідуються художні явища архфтектури, образотворчого мистецтва, театральної культури, музики, простежується їх зв’язок з народною творчістю.Для мистецтвознавців, істориків, викладачів вузів, студентів, усіх, хто цікавиться історією української культури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elib.nlu.org.ua

Дод.точки доступу:
Савенок, К. І. \редакція літератури, мови та мистецтвознавства.\
Академія наук Української РСР
Інститут мистецтвознавства, фольклору та етнографії ім. М. Т. Рильського
Польська академія наук
Інститут мистецтва


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
811.161.2’06’367(075.8)
О-77


    Островська, Людмила.
    Теоретичні проблеми синтаксису сучасної української мови [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів філологічних спеціальностей закладів вищої освіти України / Л. Островська ; відп. редактор С. Пономаренко ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : ЧНУ імені Петра Могили, 2022. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-433-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Сучасна українська мова--Синтаксис--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
синтаксис -- синкретизм -- синтаксичний синкретизм
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто низку теоретичних проблем синтаксису сучасної української мови й шляхи їхнього розв’язання, що обґрунтовані українськими мовознавцями, з урахуванням актуальних лінгвістичних теорій. Схарактеризовано основні напрями сучасного синтаксису, зокрема генеративний, семантичний, когнітивний, прагматичний, комунікативний, експресивний, що активно розвиваються в українській і світовій лінгвістиці й презентують антропоцентричну наукову парадигму. Особливу увагу приділено концепції функційно-семантичного синтаксису, що має вагоме значення в дослідженнях синтаксичного ладу української мови. Пропонована праця адресована здобувачам вищої освіти спеціальності 035 «Філологія».
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Пономаренко, С. \відп. редактор.\
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
811.161.2’373’06 (075.8)
П 56


    Пономаренко, Сергій.
    Сучасна українська мова: морфеміка, дериватологія, морфонологія [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Пономаренко ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017. - 300 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-380-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Морфологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
морфеміка -- семантика морфем -- типи морфем -- морфемний аналіз -- словотвір -- мотивація -- морфонологія -- способи словотворення -- словотвірний аналіз
Анотація: До навчального посібника «Сучасна українська мова: Морфеміка. Дериватологія. Морфонологія» включено основні теми з морфемної і словотвірної підсистем сучасної української мови відповідно до сучасних досягнень українського та зарубіжного мовознавства в цих галузях, а також згідно з освітньо-професійною програмою підготовки студентів за спеціальністю 035 «Філологія» (спеціалізація 035.01 «Українська мова і література»). Він складається з двох розділів, кожен з яких має таку структуру: основні теоретичні засади для набуття студентами ґрунтовних знань із морфеміки і словотвору сучасної української мови; основна, допоміжна й довідкова література; вправи і завдання до практичних занять для формування умінь і навичок у галузі лінгвістичного аналізу (морфемного і словотвірного); варіанти контрольних робіт для перевірки практичних знань, умінь і навичок; тестові завдання для самоконтролю, узагальнення, систематизації ЗУН, метою чого є формування практичних умінь і навичок. У кінці навчального посібника подано термінологічний словник з дисципліни. Пропонована праця розрахована на студентів та аспірантів вищих навчальних закладів України філологічних спеціальностей. Окремі теми й завдання можуть бути використані під час викладання шкільного курсу української мови в класах із поглибленим вивченням української мови, а також з метою підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
027.5(477)(035)
С 91


   
    Сучасна публічна білотека від А до Я [Електронний ресурс] : довідник / Н. І. Розколупа [та ін.] ; наук. редактор Н. І. Розколупа ; Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Електрон. текстові дан. - Київ : НБУ ім. Ярослава Мудрого, 2019. - 194 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-7547-67-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліотечна справа--Бібліотеки--Публічні бібліотеки--Україна--Довідники

Анотація: Перше в Україні видання, що містить систематизовану інформацію про організацію роботи публічної бібліотеки, зокрема, в об’єднаній територіальній громаді. Адресовано представникам органів місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, які відповідають за надання населенню культурних послуг, керівникам бібліотек, бібліотекам-методичним центрам, фахівцям бібліотечної справи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elib.nlu.org.ua

Дод.точки доступу:
Розколупа, Н. І.
Богуш, Т. І.
Лагута, Л. В.
Кравченко, С. М.
Адаменко, М. П.
Розколупа, Н. І. \наук. редактор.\
Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
070:796] «18/20» (477)
С 14


    Сазонова, Ю. О.
    Спортивна журналістика України: провідні персоналії та основні газетно-журнальні видання (ХІХ - ХХІ ст.) [Електронний ресурс] : монографія / Ю. О. Сазонова ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Вид-во ЧНУ, 2020. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-367-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Спортивна журналістика--Монографії

   Спорт--Спортивні журналісти


Кл.слова (ненормовані):
спортивні журналісти -- спортивні видання -- виробничо-фізкультурна преса -- спортивна преса -- еміграційна спортивна преса -- спортивні ЗМІ -- мовний чинник -- наклад
Анотація: У монографії розглядаються 115 найвизначніших спортивних журналістів різних історичних епох, визначаються сфери та напрями діяльності кожного автора, вектори його співпраці зі спортивними мас-медіа, репрезентується хронологічний опис життєвого шляху, характеризуються найбільш визначні досягнення, книжкові праці та основні журналістські матеріали, провідні жанри творчості та специфіка творчої майстерні кожного автора, в т. ч. через оцінку його творчості колегами, науковцями та самими авторами. У другій частині монографії подається бібліографічний опис спортивних видань з 1880 по 2020 рр. за різними типоформувальними ознаками, репрезентуються кількісні таблиці спортивних мас-медіа в ретроспективі та сучасному вимірі за регіонами, видами спорту, мовою, накладом та найтриваліші спортивні ЗМІ в Україні та в еміграції. У монографії розроблена парадигма систематизації та опису великого обсягу матеріалу, що створює прецедент для появи аналогічних досліджень про визначних персоналій та провідні газетно-журнальні видання кожного тематичного сегмента української журналістики в історичному та сучасному вимірах.
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
070(075.8)
З-53


    Земляна, Ірина.
    Робота під PRESSом [Електронний ресурс] : посібник для безпечної повсякденної роботи медійників / І. Земляна, О. Голуб, А. Сафаров ; редактор О. Романюк ; Інститут масової інформації, Детектор Медіа. - Електрон. текстові дан. - Київ : [б. в.], 2020. - 148 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
планування роботи -- журналістське відрядження -- журналістська робота -- гарячі точки -- ООС -- знімальна техніка -- засоби захисту -- комунікація з військовими -- домагання -- харасмент -- обстріли -- укриття -- ураження -- масові заходи -- здоров’я журналіста -- цифрова безпека -- психологічна безпека -- кібербулінг -- мова ворожнечі -- професійне вигорання -- джинса -- перешкоджання журналістській діяльності -- погрози
Анотація: У посібнику подаються практичні рекомендації, що стосуються повсякденної роботи журналістів (включно з плануванням роботи й оцінюванням ризиків), налагодження комунікації, репутаційних ризиків, масових акцій, роботи в судах тощо, а також міститься інформація щодо особливостей роботи журналістів у гарячих точках. Детально описано поради стосовно цифрової безпеки журналістів, кібербулінгу та психологічної безпеки. Роз’яснюються юридичні аспекти роботи журналістів.
Перейти до зовнішнього ресурсу imi.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут масової інформації

Дод.точки доступу:
Голуб, Олена
Сафаров, Алі
Романюк, Оксана \редактор.\
Інститут масової інформації
Детектор Медіа


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

11.
159.98:364-784
К 17


    Каліщук, Світлана Миколаївна.
    Ресурсна матриця психолога-консультанта у подіях війни [Электронный ресурс] : монографія / С. М. Каліщук ; Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Майстер книг, 2023. - 120 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 81-83. - ISBN 978-617-7652-82-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практична психологія--Війна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
криза реалістичного самовіднесення -- інтерпретаційні коди осягнення -- співвіднесення Я і світу -- екзистенційна сповненість
Анотація: Монографію присвячено об’єктивації ознак реалістичного співвіднесення психолога-консультанта із світом в умовах війни, а саме: у встановленні смислового зв’язку "Я" з елементами простору всіх вимірів персонального життя у воєнний час. Проаналізовано поняття, що розкривають логіку суб’єктивної налаштованості людини на зовнішній світ: реальність, життєвий простір, дійсність, образ світу, ресурс та резильєнтність; визначено витоки і ознаки стабільного або поновлюваного реалістичного співвіднесення психолога-консультанта із світом в умовах війни; упредметнено джерела нестачі реалістичності, а саме: соматопсихічні та психосоціальні наслідки до-біографічних та біографічних (довоєнних) причин і умов кристалізації їх емоційних та поведінкових патернів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.
159.98
П 86


   
    Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Электронный ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року) / Львівський державний університет внутрішніх справ ; укладач З. Р. Кісіль. - Електронні текстові дані. - Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Благута, Роман. Вступне слово / Р. Благута. - С .3
Андрушко, Людмила. Психологія білого кольору: на прикладі кольору форми медичних працівників / Л. Андрушко. - С .6
Багрій, Вікторія. Психологічні детермінанти «синдрому відкладеного життя» / В. Багрій. - С .10
Бамбурак, Наталія. Психологічний комфорт як профілактика психосоматичних захворювань / Н. Бамбурак, Марія Бригадир. - С .15
Барко, Вадим. Вимоги до керівників поліцейських підрозділів як до суб’єктів збереження психічного здоров’я особового складу / В. Барко, В. Остапович. - С .17
Березовська, Лариса. Психологічне благополуччя з позицій гедоністичного та евдемоністичного підходів / Л. Березовська. - С .22
Білинська, Н. Я. Психологічна допомога студентській молоді в умовах кризового буття засобами арт-терапії / Н. Я. Білинська. - С .25
Борисюк, Ольга. Психологічний феномен завченої безпомічності: онтогентичний підхід / О. Борисюк. - С .28
Галян, Ігор. Смислова саморегуляція як здоров’язберігаюча технологія / І. Галян, О. Галян. - С .32
Гнатюк, Ольга. Здоров’я зберігаючі навчальні технології як запорука збереження психічного здоров’я здобувачів освіти / О. Гнатюк. - С .36
Гнатюк, Юлія. Теоретичний аналіз ревнощів / Ю. Гнатюк. - С .40
Грабовська, Софія. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників з різним ставленням до засобів дисциплінарного впливу / С. Грабовська, Т. Бурдіна. - С .43
Гривнак, Ірина. Психологічні особливості студентів схильних до прокрастинації / І. Гривнак. - С .47
Давидова, Ольга. Критерії оцінки психологічної готовності керівника поліцейського підрозділу до збереження психічного здоров’я особового складу / О. Давидова, В. Барко. - С .51
Держко, Ігор. Становлення адаптивних можливостей психіки людини в постіндустрійну епоху / І. Держко. - С .55
Євдокімова, О. О. Проблема змінювання особистості в зарубіжних наукових студіях / О. О. Євдокімова. - С .57
Жигайло, Наталія. Фізичне та психічне здоров’я в час пандемії: психологічне осмислення / Н. Жигайло, Н. Боженко. - С .61
Жизномірська, Оксана. Психічне здоров’я особистості педагога – запорука успішної діяльності / О. Жизномірська. - С .66
Жукевич, І. П. Професійна деформація військовослужбовців управління державної охорони / І. П. Жукевич, В. В. Паламарчук. - С .70
Заверуха, Ольга. Психологічні особливості розвитку професійної ідентичності сучасного студента-психолога / О. Заверуха. - С .73
Зубіашвілі, Ірина. Проблематика психічного здоров’я в контексті особистісної кризи під час пандемії / І. Зубіашвілі, Т. Мельничук. - С .77
Ілляшенко, Тамара. Затримка психічного розвитку у дітей як психосоціальна проблема / Т. Ілляшенко. - С .81
Казміренко, В’ячеслав. Когнітивне спілкування як ресурс розвитку соціального інтелекту і прояв психологічного здоров’я особистості / Казміренко. - С .85
Карпенко, Віталій. Кризова комунікація в умовах пандемії та карантину / В. Карпенко, Д. Юрчак, М. Щепанські. - С .90
Карпенко, Зіновія. Польський досвід порівняльних досліджень емоційного здоров’я студентської молоді. / З. Карпенко. - С .94
Карпенко, Наталія. Модель психосоціальної роботи з кризовими станами / Н. Карпенко. - С .98
Карпінська, Роксолана. Роль сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі у формуванні психічного здоров’я особистості / Р. Карпінська. - С .100
Католик, Галина. Рефлексії психотерапевтичного досвіду / Г. Католик. - С .104
Ковальчук, Зоряна. Шляхи становлення аудіовізуальної психофізіологічної діагностики людини / З. Ковальчук. - С .109
Козира, Петро. Особливості роботи психолога у закладах для реабілітації осіб із наркотичною та алкогольною залежністю / П. Козира. - С .111
Козирєв, Микола. Самотність як психологічний феномен / М. Козирєв. - С .115
Колесніченко, Олександр. Типологія військовослужбовців які вживають психоактивні речовини / О. Колесніченко, І. Приходько, Я. Мацегора. - С .120
Колосович, Олександр. Професійне вигорання як розлад психічного здоров’я суб’єкта праці / О. Колосович. - С .123
Корнієнко, І. Вплив неповної сім’ї на формування індивідуально-типологічних рис особистості / І. Корнієнко. - С .127
Крупник, Ганна. Вплив сучасних кризових ситуацій у суспільстві на розвиток взаємин у нуклеарній сім’ї / Г. Крупник. - С .130
Куций, Олександр. Емоційний імунітет як фактор здоров’я та рекомендації з його формування / О. Куций. - С .133
Легка, Андріана. Аналіз особливостей детермінант щастя особистості у суспільстві як показник її психічного здоров’я / А. Легка. - С .136
Лигун, Ніна. Психологічні проблеми професійної підготовки поліцейських: міжнародний досвід / Н. Лигун, З. Кісіль. - С .141
Лисак, Віра. Особливості психічного здоров’я молоді в новітніх соціальних умовах / В. Лисак. - С .146
Луценко, Юрій. Застосування навичок мотиваційного консультування у роботі з клієнтами в умовах трансформації психологічних послуг / Ю. Луценко. - С .149
Лялюк, Галина. Етично-альтруїстичний принцип виховання дітей-сиріт як фактор їх особистісного зростання / Г. Лялюк. - С .156
Лялюк, Галина. Психологічна просвіта серед населення як фактор підвищення рівня психічного здоров’я / Г. Лялюк, В. Петрів. - С .161
Майорчак, Наталія. Змістові характеристики та роль брехні у міжособистісній комунікації / Н. Майорчак. - С .164
Марчук, Алла . Освітнє середовище як чинник формування стійкості та опірності особистості до складних життєвих ситуацій / А. Марчук. - С .167
Мороз, Ольга. Особливості використання копінг-стратегій в кризових умовах / О. Мороз. - С .170
Мрака, Наталя. Мотиваційний потенціал арттерапії на прикладі заняття з книготерапії / Н. Мрака. - С .173
Навроцька, Віра. Оскарження питання про застосування примусового заходу медичного характеру неосудним, обмежено осудним чи особою, яка захворіла на психічну хворобу після вчинення суспільно-небезпечного діяння / В. Навроцька. - С .176
Обухівська, Антоніна. Науково-методологічні засади розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами / А. Обухівська. - С .178
Одинцова, Галина. Особливості емоційного профілю осіб під час карантинних обмежень пандемії коронавірусу в Україні / Г. Одинцова, Н. Калька. - С .182
Орищин, Лідія. Почуття контролю, як рушійний чинник оптимізму молоді / Л. Орищин. - С .187
Осьодло, Василь. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України / В. Осьодло, Д. Зубовський. - С .190
Пампура, Ігор. Вплив психічного здоров’я на професійну діяльність працівників правоохоронних органів / І. Пампура, Л. Процик. - С .194
Потапчук, Євген. Особливості психологічної діагностики сімейних ролей подружжя / Є. Потапчук, Д. Карпова. - С .198
Потапчук, Наталія. Емоційна співзалежність у партнерів як ознака психологічної проблеми / Н. Потапчук, Т. Венцеславська. - С .201
Решетило, Лідія. Особливості харчування при стресі та нервовому збудженні / Л. Решетило. - С .203
Сибірний, Андрій. Поведінкові реакції на небезпеку та керування ними / А. Сибірний. - С .206
Сибірна, Рома. Психологія поведінки людини в умовах автономного виживання / Р. Сибірна, О. Зарічна. - С .208
Сіткар, Віктор. Розвиток та психічне здоров’я сучасних тінейджерів: причини та наслідки. / В. Сіткар, Н. Сіткар. - С .211
Стульківська, Мар’яна. Деякі етичні аспекти консультування релігійних осіб / М. Стульківська. - С .216
Супрун, Дар’я. Психічне здоров’я як обов’язкова передумова професійного самоздійснення / Д. Супрун. - С .218
Тютюнник, Лілія. Психологічні прояви бойового стресу / Л. Тютюнник. - С .221
Фінів, Ольга. Вплив розладів самоприйняття і соціальної ідентичності на психічне здоров’я особистості: теоретичні аспекти / О. Фінів. - С .224
Христук, Оксана. Дослідження особливостей переживання стресу у студентів в процесі дистанційного навчання під час пандемії covid-19 / О. Христук, О. Угрин, О. Кузьо. - С .228
Цільмак, Олена. Особистісноспрямовані професійні мотиви майбутніх психологів / О. Цільмак. - С .231
Швець, Дмитро. Проблеми особистісного розвитку поліцейських на етапі професійної підготовки / Д. Швець. - С .235
Шиделко, Анна. Особливості сексуальної поведінки підлітків у контексті вікової психології / А. Шиделко. - С .238
Щербина-Прилука, Валентина. Значення рефлексії для психічного здоров’я неповнолітніх в умовах кризового суспільства / В. Щербина-Прилука. - С .243
Яремко, Роман. Проблема професійної мотивації майбутніх рятувальників / Р. Яремко. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--З’їзди і конференції

Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет внутрішніх справ

Дод.точки доступу:
Кісіль, З. Р. \укладач.\
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.
364.4(075.8)
А 91


    Астремська, І. В.
    Прикладні методики та основні супервізії в соціальній роботі [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. В. Астремська ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017. - 396 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-369-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методи соціальної роботи -- технології соціальної роботи -- психоаналітичні концепції -- гуманістична психологія -- трансперсональна психотерапія -- тілесна терапія -- символдрама -- прикладні методики -- психотерапевтичні техніки -- арт-терапія -- види арт-терапії -- ігрова терапія -- зображувальна терапія -- психогімнастика -- танцювальна терапія -- когнітивна терапія -- індивідуальна психологія -- аналітична психотерапія -- гештальт-терапія -- сугестивні методики -- аутогенне тренування -- поведінкова терапія -- саморегуляція -- супервізія -- синдром емоційного вигорання
Анотація: У навчальному посібнику розкрито сутність, загальні засади дисципліни «Прикладні методики та основи супервізії в соціальній роботі». Висвітлено сучасні методи соціальної роботи, серед яких провідну роль відіграють спеціальні (прикладні) психологічні методи соціальної роботи, що являють собою специфічний інструментарій науково-практичних знань з таких психологічних напрямків, як гуманістичний, сихоаналітичний, арт-терапевтичний, когнітивний тощо. Засвоєнню проблематики, виробленню практичних навиків корекційно-розвивальної, відновлювальної та консультативної роботи сприятимуть запропоновані у посібнику прикладні методики. Важливе місце в організації та проведенні сучасної соціальної практики належить супервізії, спрямованій на покращення якості практичної підготовки та профілактику емоційного вигорання соціальних працівників. Визначено сеттінг, стилі, фокуси, форми, моделі супервізії та ролі супервізора в соціальній установі. Розроблено методичне забезпечення для оцінки знань, умінь та навичок з дисципліни «Прикладні методики та основи супервізії в соціальній роботі». Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів cоціономічних спеціальностей, викладачів, всіх, хто займається практичною соціальною роботою та психологією.
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

14.
004.92-045.43(075.8)
Ш 34


    Швед, А. В.
    Практичний web-дизайн: проектування, створення та супроводження web-вузла [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. В. Швед, Є. О. Давиденко ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : ЧНУ імені Петра Могили, 2019. - 192 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-406-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерна графіка--WEB-дизайн--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
Photoshop -- HTML -- CSS -- JavaScript -- jQuery -- DOM -- Bootstrap -- дизайн -- верстка -- анімація -- фільтри
Анотація: У навчальному посібнику викладені теоретичні основи розробки web-застосунків: створення та обробка зображень у графічному редакторі Photoshop, мова розмітки гіпертексту HTML, особлива увага приділена стандарту HTML5; каскадні таблиці стилів CSS, у тому числі стандарт CSS3; основи скриптової мови JavaScript. Розглянуті можливості багатофункціональних бібліотек JavaScript: jQuery та Bootstrap. За допомогою яких реалізується навігація по HTML-документу, маніпуляція даними, обробка подій, анімація та ефекти, разом з тим забезпечується адаптивність web-застосунків
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Давиденко, Є. О.
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

15.
070.16(076)
П 61


   
    Посібник з верифікації [Электронный ресурс] : переклад з англійської / Інститут Пойнтера, Європейський центр журналістики ; укладач К. Сільверман ; перекладач О. Кульчинський. - Електрон. текстові дан. - [Б. м. : б. в.], 2014. - on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Верифікація даних--Фактчекінг--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
user-generated content
Анотація: «Посібник з верифікації» – це новаторський ресурс для журналістів та співробітників гуманітарних організацій, де викладено послідовні інструкції з вжитку користувацького контенту (UGC) під час надзвичайних ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://texty.org.ua

Дод.точки доступу:
Сільверман, Крейг \укладач.\
Кульчинський, О. \перекладач.\
Інститут Пойнтера
Європейський центр журналістики


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

16.
321(477)"1991/..."
П 49


   
    Політичний процес у незалежній Україні: підсумки і проблеми [Електронний ресурс] : монографія / Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім І. Ф. Кураса ; відпов. ред. О. Рафальський. - 2-ге вид., доп. - Електронні текстові дані. - Київ : ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 2022. - 704 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-02-9971-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політичний процес--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня політика -- олігархічні клани -- політичні системи -- політичні режими -- демократія -- евристика -- багатопартійність -- громадянське суспільство -- електорат -- місцеве самоврядування -- декомунізація -- історична політика -- політична комунікація -- етнополітика -- національна єдність
Анотація: Монографія присвячена дослідженню сучасних проблем політичного розвитку України. Аналізуються питання, пов’язані із вибором загального стратегічного курсу держави, з трансформацією суспільно-політичного устрою, з етнополітичною і духовною еволюцією українського соціуму. Видання адресоване науковцям, викладачам та студентам, усім, хто цікавиться проблемами суспільно-політичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу ipiend.gov.ua

Дод.точки доступу:
Рафальський, О. \відпов. ред.\
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім І. Ф. Кураса


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

17.
159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Электронный ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя
Блинова, О. Є. Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір / О. Є. Блинова. - С .9-11
Богуца, Ю. М. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності / Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. - С .12-15
Болотова, О. М. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях / О. М/ Болотова. - С .16-19
Венгер, Г. С. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості / Г. С. Венгер, М. О. Шагай. - С .20-22
Вертель, А. В. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології / А. В. Вертель. - С .23-25
Вертель, А. В. Едипів комплекс як передумова появи свідомості / А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. - С .26-28
Видолоб, Н. О. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації / Н. О. Видолоб. - С .29-31
Вовк, Н. П. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України / Н. П. Вовк, С. І. Головченко. - С .32-34
Воронкевич, О. М. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства / О. М. Воронкевич. - С .35-38
Галата, О. С. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів / О. С. Галата. - С .39-41
Галян, І. М. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані / І. М. Галян. - С .42-43
Гресько, І. М. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій / І. М. Гресько. - С .44-47
Григорчук, Л. В. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості / Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. - С .48-50
Дворніченко, Л. Л. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах / Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. - С .51-52
Зливков, В. Л. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях / В. Л. Зливков. - С .53-56
Котух, О. В. Криза довіри в міжособистісних стосунках / О. В. Котух. - С .57-59
Лозова, О. М. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві / О. М. Лозова. - С .60-61
Лугова, М. С. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла / М. С. Лугова. - С .62-65
Меженна, Н. Ю. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості / Н. Ю. Меженна. - С .66-68
Мирошник, О. Г. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу / О. Г. Мирошник. - С .69-71
Ніколаєв, Л. О. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів / Л. О. Ніколаєв. - С .72-74
Ніколаєнко, С. О. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь / С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. - С .75-78
Обухова, Н. О. Стратегії подолання студентами криз у навчанні / Н. О. Обухова. - С .79-81
Панок, В. Г. Варіативність як якість особистості / В. Г. Панок. - С .82-83
Пасько, К. М. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства / К. М. Пасько. - С .84-87
Пєша, І. В. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики / І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. - С .88-91
Пілецька, Л. С. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості / Л. С. Пілецька. - С .92-95
Пілецька, Л. С. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді / Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. - С .96-99
Попович, А. О. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку / А. О. Попович, І. С. Попович. - С .100-102
Самойлова, Ю. О. Психологічні особливості творчої кризи особистості / Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. - С .103-105
Українець, Л. П. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя / Л. П. Українець. - С .106
Філіппова, Д. І. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану / Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. - С .106-107
Шевченко, А. І. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології / А. І. Шевченко. - С .108-111
Шевченко, Н. Ф. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. - С .112-118
Яремчук, В. В. Мотивація до влади студентської молоді / В. В. Яремчук. - С .119-122
Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток
Акімова, Л. Н. Вікові особливості сепарації дочки від матері / Л. Н. Акімова. - С .123-125
Аркатова, О. С. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології / О. С. Аркатова. - С .126-128
Бедлінська, В. М. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці / В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. - С .129-131
Брагіна, К. І. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку / К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. - С .135-138
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .139-140
Вікторенко, С. О. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз / С. О. Вікторенко. - С .141-144
Вишницька-Докукіна, М. В. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку / М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. - С .145-148
Гаврилюк, І. О. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення / І. О. Гаврилюк. - С .149-152
Галушко, С. М. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня / С. М. Галушко. - С .157-158
Горова, І. М. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест? / І. М. Горова. - С .159-161
Дереча, А. А. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку / А. А. Дереча. - С .162-164
Долусова, Н. М. Тривожність як феномен кризи підліткового віку / Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. - С .165-168
Дяченко, А. О. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях / А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. - С .169-170
Завгородня, О. В. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю / О. В. Завгородня. - С .171-174
Ідріс, Н. О. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці / Н. О. Ідріс. - С .175-177
Кириченко, Т. В. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. - С .181-183
Коляда, Н. В. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі / Н. В. Коляда, В. Матвієнко. - С .184-186
Копилов, С. О. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури / С. О. Копилов. - С .187-190
Кузнєцов, М. А. Структура почуття цінності власного життя у студентів / М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. - С .191-195
Lytvynenko, I. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness = Психологічні особливості відчуття самотності в іммігрантів / I. Lytvynenko, T. Shcherbak. - С .196-197
Лисенко, Л. М. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки / Л. М. Лисенко. - С .198-201
Мартіросян, М. В. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста / М. В. Мартіросян. - С .202-204
Меднікова, Г. І. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності / Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. - С .205-207
Мотрук, Т. О. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді / Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. - С .208-209
Ніколаєнко, С. О. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях / С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. - С .210-212
Олефір, В. О. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами / В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. - С .213-216
Пасько, К. М. Проблема підліткової кризи / К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. - С .217-219
Пейков, Н. В. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України / Н. В. Пейков, С. В. Пухно. - С .220-222
Підчасов, Є. В. Розвиток людини у світлі кризових явищ / Є. В. Підчасов. - С .223-224
Пухно, С. В. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти / С. В. Пухно. - С .225-228
Пухно, С. В. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини / С. В. Пухно, І. В. Скринник. - С .229-231
Тимченко, К. В. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. - С .232-234
Теслик, Н. М. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. - С .235-236
Туркова, Д. М. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи / Д. М. Туркова. - С .237-240
Фролова, Л. Б. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів / Л. Б. Фролова. - С .241-242
Яворська-Вєтрова, І. В. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .243-246
Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя
Анопрієн, О. В. Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології / О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. - С .247-259
Біловол, Л. В. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. - С .250-252
Білодід, С. О. Ревнощі та техніки їх подолання / С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. - С .253-254
Бондарук, Ю. С. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / Ю. С. Бондарук. - С .255-258
Василевська, О. І. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. - С .259-261
Галян, О. І. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів / О. І. Галян. - С .262-264
Герасіна, С. В. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. - С .265-268
Даниленко, Н. В. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям / Н. В. Даниленко. - С .269-271
Дзюбенко, А. А. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ) / А. А. Дзюбенко. - С .272-274
Єрмакова, Н. О. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді / Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. - С .275-277
Звоновська, О. І. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?" / О. І. Звоновська. - С .278-281
Іванова, Т. В. Фобії у хворих терапевтичного профілю / Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. - С .282-284
Кучманич, І. М. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами / І. М. Кучманич. - С .285-287
Лукомська, С. О. Особливості математичної тривожності сучасних школярів / С. О. Лукомська. - С .291-292
Малес, В. Г. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами / В. Г. Малес. - С .293-297
Матеюк, О. А. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів / О. А. Матеюк, А. О. Маковський. - С .298-231
Михайлова, Н. О. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації / Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. - С .302-304
Моргун, В. Ф. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя / В. Ф. Моргун. - С .305-308
Мотрук, Т. О. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами / Т. О. Мотрук. - С .309-311
Ніколаєнко, С. О. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР / С. О. Ніколаєнко. - С .317-319
Нестеренко, М. О. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків / М. О. Нестеренко. - С .320-322
Панок, В. Г. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти / В. Г. Панок. - С .323-326
Папуча, М. В. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .327-329
Петренко, Т. В. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій / Т. В. Петренко, О. В. Острівна. - С .334-337
Пузь, І. В. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок / І. В. Пузь. - С .337-339
Руденко, О. В. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів / О. В. Руденко. - С .340-342
Сахно, П. І. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти / П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. - С .343-346
Скрипник, Н. Г. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога / Н. Г. Скрипник. - С .347-348
Тараскіна, Л. В. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців / Л. В. Тараскіна. - С .349-352
Усик, Д. Б. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Д. Б. Усик. - С .353-354
Ушакова, І. М. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС / І. М. Ушакова. - С .355-357
Хенкіна, Т. Д. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву" / Т. Д. Хенкіна. - С .358-360
Хомуленко, Т. Б. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. - С .361-362
Шебанова, В. І. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя / В. І. Шебанова. - С .363-366
Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті
Бабич, В. Г. Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників / В. Г. Бабич, К. М. Пасько. - С .367-369
Біла, І. М. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї / І. М. Біла. - С .370-373
Бударіна, А. А. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку / А. А. Бударіна. - С .374-376
Вагабова, А. О. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості / А. О. Вагабова. - С .377-380
Важинський, С. Е. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя / С. Е. Важинський, Т. М. Демура. - С .381-384
Варій, М. Й. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах / М. Й. Варій. - С .385-388
Василенко, О. О. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС / О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. - С .389-391
Вахоцька, І. О. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента / І. О. Вахоцька. - С .392-395
Древаль, Ю. Д. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці / Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. - С .396-398
Жванія, Т. В. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності / Т. В. Жванія. - С .399-402
Крученко, С. І. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом / С. І. Крученко. - С .407-409
Кузікова, С. Б. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя / С. Б. Кузікова, О. А. Богород. - С .410-411
Кузьменко, Т. М. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності / Т. М. Кузьменко. - С .412-415
Кучер, І. В. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування / І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. - С .416-418
Оверчук, В. А. Проблема мобінгу у робочому середовищі України / В. А. Оверчук. - С .429-432
Pashchenko, Y. Y. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective = Дослідження задоволеності корпоративною соціальною відповідальністю, проведене китайськими приватними підприємствами з точки зору працівників / Y. Y. Pashchenko, Hui Li. - С .433-435
Попович, І. С. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби / І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. - С .436-438
Радчук, Г. К. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців / Г. К. Радчук. - С .439-441
Caфiн, O. Д. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй / O. Д. Caфiн. - С .445-448
Сіроха, Л. В. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів / Л. В. Сіроха. - С .449-451
Скиба, О. О. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів / О. О. Скиба. - С .452-454
Теслик, Н. М. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів / Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. - С .455-457
Ткачова, Н. М. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання / Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. - С .458-460
Харченко, Т. Г. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки / Г. ХарченкоТ. - С .461-463
Хомич, Г. О. Соціалізація особистості в складних умовах життя / Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. - С .464-467
Черкаська, Є. Ф. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти / Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. - С .468-472
Луценко, Ю. А. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України / Ю. А. Луценко. - С .473-477
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
159.923.2
О-75


   
    Особистість в екстремальних умовах [Электронный ресурс] : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 травня 2021 р., м. Львів) / Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту ; редактор: Р. І. Сірко [та ін.] ; упорядник С. М. Вдович. - Електронні текстові дані. - Львів : [б. в.], 2021. - 217 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Розділ 1. Психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах
Вавринів, Олена. Експериментальне дослідження професійних страхів майбутніх рятувальників / О. Вавринів. - С .9-11
Вінтюк, Юрій. Найпоширеніші надзвичайні ситуації у повсякденності та типові способи реагування населення на них / Ю. Вінтюк. - С .12-15
Віхляєва, Яна. Особливості використання психологічного дебрифінгу в екстремальних умовах / Я. Віхляєва. - С .16-19
Галабурда, Мар’яна. Соціальний інтерес у формуванні життєвого стилю / М. Галабурда, О. Кривопишина. - С .20-22
Гурський, Віктор. Психологічна готовність правоохоронця до служби в екстремальних умовах праці / В. Гурський, С. Тесленко. - С .23-24
Зарічанський, Олег. Використання досвіду США в підвищенні психологічної стресостійкості військовослужбовців підрозділів сухопутних військ Збройних Сил України / О. Зарічанський, М. Лелюк. - С .25-28
Казанчук, Ірина. Організаційно-правові форми протидії дитячому булінгу в освітньому процесі в Україні / І. Казанчук, А. Котклевець. - С .29-32
Костючков, Сергій. Нейрокогнітивний хакінг як психологічний чинник розвитку беллумафобії в населених пунктах України, близьких до зони бойових дій / С. Костючков. - С .33-36
Кривопишина, Олена. Феномен пробачення як психологічний ресурс подолання життєвих ускладнень / О. Кривопишина, Є. Порядін. - С .37-40
Подольна, Руслана. Шляхи подолання явища торгівлі людьми в Україні / Р. Подольна ; науковий керівник О. Золотько. - С .41-42
Пономаренко, Станіслав. Ризик як необхідний елемент професійної діяльності рятувальників / С. Пономаренко ; науковий керівник С. Совгіра. - С .43-46
Пурас, Тетяна. Особистість і проблема насильства в Україні / Т. Пурас ; науковий керівник О. Золотько. - С .47-50
Ромашенко, Вікторія. Психічна стійкість працівника поліції як основа готовності до службової діяльності в екстремальних ситуаціях / В. Ромашенко, Р. Яковлев. - С .51-53
Слободяник, Володимир. Теоретичний аналіз наукового поняття самозбережувальна поведінка майбутніх фахівців ризиконебезпечних професій / В. Слободяник, Р. Сірко, Ю. Шевелєва. - С .54-56
Чміль, Каріна. Соціально-психологічні передумови формування віктимної поведінки у жінок / К. Чміль, О. Стельмах. - С .57-60
Яремко, Роман. Емпіричне дослідження мотивації вибору професії майбутніми рятувальниками / Р. Яремко. - С .61-62
Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності
Бєліков, Ілля. Компоненти організаційної компетентності фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України / І. Бєліков ; науковий керівник В. Ягупов. - С .63-66
Боднарчук, Вікторія. До проблеми формування професійно і соціально важливих якостей майбутніх фахівців цивільного захисту / В. Боднарчук ; науковий керівник Л. Руденко. - С .67-69
Бойчук, Петро. Наукова та професійна активність педагогічного працівника в нормативно-правовій площині закладу вищої освіти / П. Бойчук. - С .70-73
Борбич, Наталія. Науково-дослідна робота студентів як засіб формування конкурентоспроможного фахівця на ринку освітніх послуг / Н. Борбич. - С .74-76
Ваврик, Руслана. Морально-психологічна підготовка майбутнього військового диригента / Р. Ваврик. - С .77-80
Вдович, Світлана. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів / С. Вдович. - С .81-82
Вінтюк, Юрій. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів / Ю. Вінтюк. - С .83-86
Горіла, Катерина. Мотиваційна складова професійної підготовки курсанток – майбутніх офіцерів Державної служби України з надзвичайних ситуацій / К. Горіла, Н. Вовк. - С .87-92
Заверуха, Ольга. Соціально-психологічний аналіз проблеми професійної самореалізації в науковій літературі / О. Заверуха. - С .93-94
Коваленко, Віктор. Методи підвищення стресостійкості під час вогневого контакту в працівників Національної поліції України / В. Коваленко, О. Буракова. - С .95-97
Коваль, Мирослав. Компоненти інформаційно-освітнього середовища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності / М. Коваль. - С .98-102
Конівіцька, Тетяна. Риторична складова професійної підготовки студентів-психологів у закладі вищої освіти / Т. Конівіцька. - С .103-105
Литвин, Андрій. Формування психологічної готовності майбутніх фахівців ДСНС / А. Литвин. - С .106-109
Люта, Христина. Актуалізація дослідження мотивації до професійної діяльності жінок-військовослужбовців / Х. Люта ; науковий керівник Л. Руденко. - С .110-111
Мартинів, Олег. Використання технологічного підходу в навчально-виховному процесі з фізичного виховання закладів вищої освіти / О. Мартинів, О. Шукатка. - С .112-113
Марчук, Сергій. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх учителів засобами педагогічного гуртка / С. Марчук, І. Ковальчук. - С .114-117
Марчук, Сергій. Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / С. Марчук, І. Чемерис. - С .118-121
Матвійчук, Тетяна. Особливості використання методу аналізу ситуацій у підготовці фахівців до професійної діяльності / Т. Матвійчук. - С .122-125
Мілютіна, Дар’я. Психологічні особливості когнітивної гнучкості та стресостійкості курсантів / Д. Мілютіна, К. Березяк. - С .126-128
Пуш, Олена. Організація практичної підготовки студентів педагогічного коледжу в дистанційному режимі / О. Пуш. - С .129-132
Фомич, Микола. Психологічні особливості розвитку мотиваційного компонента пізнавальної активності пожежних-рятувальників / М. Фомич, А. Григоренко. - С .133-135
Розділ 3. Сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах
Бабич, Оксана. Психологічні особливості морально-психологічного стану особового складу під час дій підрозділу в оточенні / О. Бабич ; науковий керівник А. Неурова. - С .136-139
Бабіч, Оксана. Підхід до оцінювання характеристик особистості з урахуванням типів емоційного реагування / О. Бабіч [и др.]. - С .140-142
Інші автори: Коршевнюк Д., Сасько Є., Гараздовська В.
Гачак-Величко, Лілія. Проблеми девіантної поведінки неповнолітніх в Україні / Л. Гачак-Величко. - С .143-144
Калька, Наталія. Основні підходи до роботи зі сновидіннями осіб, що пережили травматичні події / Н. Калька, Г. Одинцова. - С .145-147
Куций, Олександр. Організаційна (корпоративна) культура у відомствах України із завданнями в екстремальних умовах діяльності / О. Куций. - С .148-152
Неурова, Алла. Організація психологічної допомоги військовослужбовцям щодо збереження психічного здоров’я: досвід США, Ізраїлю, Грузії (аналітичний огляд літератури) / А. Неурова, Є. Віднічук. - С .153-156
Неурова, Алла. Психологічний супровід військовослужбовців у екстремальних умовах служби / А. Неурова, В. Ляшенко. - С .157-159
Романишин, Андрій. Вплив участі військовослужбовців у бойових діях на їх сім’ї / А. Романишин, Ю. Сусол. - С .160-163
Ромашенко, Вікторія. Особливості протидії негативним психоемоційним станам у працівників правоохоронних органів / В. Ромашенко, О. Боярченко. - С .164-166
Руденко, Лариса. До проблеми модернізації професійної підготовки психологів у закладах вищої освіти / Л. Руденко. - С .167-170
Соха, Антонія-Юлія. Теоретичний аналіз проблеми алекситимії у студентів / А. -Ю. Соха, А. Литвин. - С .171-175
Розділ 4. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах
Афанасьєва, Наталя. Особливості копінг-стратегій рятувальників з різними типами акцентуацій характеру / Н. Афанасьєва. - С .176-178
Березяк, Ксенія. Особливості резилентності та життєстійкості в юнацькому віці / К. Березяк, Г. Солдат. - С .179-182
Бужанська, Маріанна. Роль навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності й охорона праці" у формуванні життєво необхідних компетентностей особистості / М. Бужанська. - С .183-184
Горностаєва, Ольга. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти особистісно-професійного розвитку компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю / О. Горностаєва ; науковий керівник Г. Кравченко. - С .185-187
Приходько, Юрій. Трансформація особистості як системи: еволюція, дисипація / Ю. Приходько. - С .188-192
Сайчук, Руслана. Ґендерні стереотипи та їх вплив на професійну самореалізацію працівників органів і підрозділів ДСНС України / Р. Сайчук, Н. Вовк. - С .193-197
Татарінов, Євген. Психологічний зміст професійного розвитку фахівців екстремального профілю / Є. Татарінов. - С .198-201
Усов, Дмитро. Проблеми формування толерантних відносин у глобальному інформаційному суспільстві / Д. Усов. - С .202-204
Хоменко, Анастасія. Особливості впливу мікросоціального середовища на розвиток здібностей молодшого школяра в умовах карантину / А. Хоменко, Н. Партико. - С .205-208
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
професійні страхи -- дебрифінг -- психологічна стійкість -- булінг -- нейрокогнітивний хакінг -- феномен пробачення -- насильство -- віктимна поведінка у жінок
Анотація: У збірнику матеріалів науково-практичної конференції розглядаються психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах, психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності, сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах, міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ldubgd.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Дод.точки доступу:
Сірко, Р. І. \редактор.\
Козяр, М. М. \редактор.\
Литвин, А. В. \редактор.\
Руденко, Л. А. \редактор.\
Вдович, С. М. \упорядник.\
Гараздовська, В.
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

19.
   005.32(075.8)
   Л 83


    Лугова, Вікторія Миколаївна.
    Основи самоменеджменту та лідерства [Электронный ресурс] : навчальний посібник / В. М. Лугова, С. М. Голубєв ; Харківський національного економічний університет імені Семена Кузнеця. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 212 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 198-206. - ISBN 978-966-676-730-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Самоменеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
ресурс часу -- ресурс активності -- ресурс працездатності -- ресурс платоспроможності -- ресурс освіченості -- ресурс лідерства
Анотація: У посібнику викладено теоретичні, методологічні та практичні аспекти самоменеджменту та лідерства. Розглянуто основні методики самоменеджменту та лідерства для вибору індивідуальних ефективних способів здійснення професійної діяльності. Подано методичні рекомендації до самостійної роботи, контрольні запитання, питання для роздумів та обговорення, що призначені для поглиблення, конкретизації та закріплення знань, отриманих у теоретичній частині навчальної дисципліни.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.hneu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національного економічний університет імені Семена Кузнеця

Дод.точки доступу:
Голубєв, Станіслав Миколайович
Оленич, М. М. \редактор.\
Харківський національного економічний університет імені Семена Кузнеця


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

20.
004.942(075)
П 12


    Павленко, П. М.
    Основи математичного моделювання систем і процесів [Електронний ресурс] : навчальний посібник / П. М. Павленко ; Національний авіаційний університет. - Електронні текстові дані. - Київ : Книжкове вид-во НАУ, 2014. - 275 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математичне моделювання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- технічні системи -- моделі технічних систем -- вимірювання -- комп’ютерне моделювання -- функціональне моделювання -- виробничий процес
Анотація: Викладено основні поняття та положення математичного моделювання систем і процесів. Розглянуто загальну методику математичного моделювання для побудови моделей і формалізованого опису систем та процесів. Особливу увагу приділено можливостям сучасних інформаційних технологій з моделювання, аналізу, синтезу та оптимізації процесів і систем. Для студентів технічних вищих навчальних закладів, аспірантів, інженерів і наукових співробітників під час підготовки та проведення досліджень із систем і процесів.
Перейти до зовнішнього ресурсу core.ac.uk

Дод.точки доступу:
Національний авіаційний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)