Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5619)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Грінченкознавство (5)Рідкісні та цінні видання (14)Наукові періодичні видання Університету (36)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=світ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.64(075.8)/П 69
Назва : Практикум до виконання практичних робіт з дисципліни "Методика викладання технологічної освітньої галузі" [Електронний ресурс] : для здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем "Бакалавр" спеціальність 013 Початкова освіта
Вихідні дані : Маріуполь: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Маріупольський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 378.091.64(075.8)
Предметні рубрики: Початкова освіта
Анотація: Методичні вказівки розроблено відповідно до Освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Метою пропонованих методичних вказівок є надання практичної допомоги здобувачам вищої освіти у формуванні технологічної компетентності в межах виконання завдань практичних та самостійних робіт з дисципліни "Методика викладання технологічної освітньої галузі", які передбачають вивчення змісту технологічної освітньої галузі, яка реалізовується через новий інтегрований курс "Дизайн і технології" та "Я досліджую світ". У методичних вказівках визначено послідовність, алгоритми дій, правила оформлення, зміст завдань практичних робіт; подано критерії оцінювання. Кожне завдання практичних робіт розраховано на 2 години аудиторної роботи та роботи в поза-аудиторний час вимагає від здобувачів вищої освіти як виконання методичних вказівок, так і самостійного доопрацювання. Методичні вказівки призначено здобувачам вищої освіти ОС "Бакалавр", а також спрямовано на допомогу здобувачам закладів вищої освіти в подальшому професійному розвитку.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.mdu.in.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5373.3.016:502(07/В 75-415361987
Автор(и) : Воронцова , Тетяна Володимирівна, Пономаренко, Володимир Степанович, Хомич, Олена Леонідівна, Гарбузюк, Ірина Вікторівна, Андрук, Наталія Володимирівна
Назва : Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Алатон, 2019
Кільк.характеристики :128 с
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-2663-82-2: Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 5373.3.016:502(075.8) + 502
Предметні рубрики: Початкова освіта
Анотація: Навчально-методичний посібник містить опис підходів, методів і ресурсів, необхідних вчителю для підготовки і ефективного викладання курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти. Посібник реалізує компетентнісний підхід до навчання. Повний комплект навчально-методичних матеріалів для навчання учнів і підготовки вчителів можна вільно завантажити за посиланнями https://is.gd/RX3ubB та https://is.gd/bTUstC Для вчителів початкової школи, шкільних психологів, студентів педагогічних навчальних закладів, методистів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://autta.org.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/Н 72
Назва : Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (12 травня 2021 року)
Вихідні дані : Рівне: РДГУ, 2021
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.3
Предметні рубрики: Вища освіта-- Нова українська школа
Зміст : Нова українська школа в дії/ Т. Б. Суржук. Потенціал підручника з літературного читання в контексті формування в молодших школярів медіаграмотності / О. В. Вашуленко. Орфоепічні навички як засіб розвитку мовлення учнів початкових класів/ Ю. В. Візна. Формування звукової культури мовлення у першокласників/ Т. О. Гайдучик. Проблема формування комунікативно-мовленнєвих умінь в учнів початкових класів в теорії та практиці навчання/ Є. В. Дубінчук. Вивчення застарілої лексики учнями молодшого шкільного віку/ В. О. Костенко. Теоретико-практичні основи формування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами ситуаційних завдань на уроках української мовимовлення / О. І. Ляшецька. Особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку / А. О. Ляшик. Стилістична вправність учнів початкової школи – необхідна умова їх культури мовлення / М. В. Михалюк. Умови ефективного розвитку монологічного мовлення учнів початкових класів / А. Р. Тиховська. Формування критичного мислення в учнів початкових класів на уроках літературного читання / О. С. Борисовець. Використання дитячої книги в освітній роботі з молодшими школярами / К. О. Боровець. Наукові підходи до вивчення сутності читацької самостійності учнів початкових класів/ Д. О. Виногородська. Формування мовленнєвих умінь і навичок учнів початкових класів на уроках літературного читання/ В. М. Володько. Роль метафори у мовленнєвому розвитку учнів молодшого шкільного віку / В. Р. Гречух. Патріотичне виховання учнів початкових класів засобами художньої літератури в умовах нуш/ М. Ю. Кравчук, А. І. Маринич. Упровадження елементів STEM-освіти на уроках математики початкової школи як умова формування навичок дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти/ М. В. Зубчик. Зміст навчання математики учнів молодших класів в умовах нової української школи / Ю. В. Мельник. Забезпечення умов формування математичних компетентностей здобувачів початкової освіти засобами підручників нової української школи/ С. Д. Шумбаєв. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб створення математичних квестів для навчання молодших школярів / К. В. Троцан. Формування природознавчої компетентності учнів початкових класів засобами навчального проєктування/ А. А. Довга. Сучасні підходи до формування текстотворчих умінь школярів у процесі вивчення дієслова шляхом використання інноваційного засобу STORYTELLING/ І. А. Дуляк. Формування орфоепічної правильності мовлення учнів 4 класу на уроках української мови/ О. С. Курин. Використання коміксів на уроках української мови як засіб формування діалогічного мовлення учнів початкових класів/ Я. Ф. Петрик. Впровадження у зміст уроків мовно-літературної освітньої галузі технологій формування медіаграмотності молодших школярів/ Н. В. Пилипів. Скрайбінг як інноваційна методика вивчення української мови і читання в початковій школі/ С. С. Підгрушна. Упровадження методики LEGO в освітній простір нової української школи/ І. О. Слободенюк. До проблеми розвитку мовлення учнів початкових класів засобами конструкторів LEGO / М. Є. Соловйова. Методика вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах початкової школи/ С. Ю. Абрамчук. Використання технології лепбук на уроках української мови та читання у початкових класах / А. А. Бородієнко. Розвиток поетичної творчості учнів початкових класів у позакласній робот/ О. В. Дзюра. Основні напрями розвитку комунікації школярів на уроках української мови та літератури за допомогою мобільних технологій/ А. А. Дмухар. Формування граматичної правильності мовлення в учнів початкових класів/ К. В. Жигула. Лінгводидактичні засади вивчення прислівника на уроках української мови у початковій школі/ О. В. Ігнатенко. Завдання та етапи вивчення морфеміки і словотвору на уроках української мови в початковій школі/ Б. В. Коваль. Формування норм української літературної мови в учнів початкової школи в процесі вивчення граматичного матеріалу/ Т. І. Макарчук. Інформаційні технології як засіб формування предметних умінь учнів початкових класів/ О. П. Мартинюк. Методика формування поняття системності лексики української мови у початковій школі/ А. М. Матвіюк. Формування в учнів початкових класів умінь взаємодіяти усно за допомогою ситуаційних вправ/ Н. Г. Мацюк. Формування фонетико-орфоепічної компетентності учнів початкової школи/ С. В. Мачелюк. Формування навчально-пізнавальної активності учнів початкових класів у процесі вивчення української мови/ А. В. Миколенко. Мовленнєво-творча діяльність учнів початкових класів на уроках української мови/ В. М. Полюхович. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови в початкових класах/ М. О. Прокопчук. Види вправ із культури мовлення на уроках вивчення фонетики й орфоепії української мови в початковій школі / Х. Б. Стрільчук. Методичні особливості використання дидактичної гри на уроках української мови та читання в початковій школі/ С. О. Рибчинчук. Функціонально-стилістичне спрямування у вивченні мовних явищ у початковій школі/ М. С. Тростянчук. Сутність і дидактичні можливості використання інтерактивних технологій у процесі формування мовленнєвої компетентності в учнів початкової школи/ К. С. Шпаковська. Реалізація методу проєктів на уроках української мови у процесі вивчення частин мови/ О. В. Шумак. Текстоцентричний підхід до вивчення лексичного матеріалу в початковій школі/ Ю. В. Шумак. Формування культури спілкування у майбутніх вихователів ЗДО/ О. С. Александрук. Роль розвивально-ігрового середовища в становленні та розвитку особистості в сучасній освіті/ О. М. Буравцова. Наступність у роботі з художньою книгою між дошкільною і початковою ланками освіти/ О. О. Голуб. Наступність становлення мовленнєвої діяльності у молодшого школяра / З. П. Грипич. Наступність у навчанні старших дошкільників і першокласників нової української школи / М. А. Данилюк. Досягнення дітей дошкільного періоду в процесі першого року навчання в нуш / Т. В. Данилюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-конструювання у векторі нової української школи / І. Ю. Крючкова. Реалізація принципу наступності між ЗДО і НУШ як психологопедагогічна проблема/ О. Я. Лисик. Використання дихальної гімнастики в оздоровчій роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку/ С. А. Лічна. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки / Т. В. Музичук. Розвиток мовленнєвих особливостей старших дошкільників у процесі спілкування / А. О. Солоненко. Піклувальне мислення – один із видів мислення вищого порядку/ Д. В. Гаврилюк. Форми взаємодії вчителя та учнів на уроці англійської мови / Д. В. Карплюк. Специфіка професійної підготовки музичного керівника та вчителя музичного мистецтва / Т. О. Кондратюк. Сутність поняття "фонетична компетентність" у зв’язку з іншими науковими поняттями/ Т. М. Косьоровська. Музейна педагогіка у виховному процесі закладу загальної середньої освіти/ І. В. Рижа. Теоретичні засади проблеми формування навчальної мотивації учнів початкової школи в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти/ Л. І. Лоборук. Методичні особливості реалізації змісту освітньої галузі "громадянська та історична" в інтегрованому курсі "я досліджую світ"/ К. І. Лохвич. Суттєвість формування професійно-педагогічних компетенцій для майбутнього вчителя НУШ/ Ю. В. Михалінська. Портфоліо як засіб саморозвитку та самовдосконалення вчителя початкових класів/ К. О. Онишкевич. Творче і креативне мислення: походження й аналіз дефініцій/ Н. А. Паламарчук. Стан проблеми розвитку критичного мислення учнів початкової школи/ О. М. Піхоцька. Особливості лексичної інтерференції в усному мовленні молодших школярів/ А. В. Самойленко. Любов до дітей як провідна ціннісно-світоглядна основа професійно-педагогічної компетентності сучасного вчителя/ С. О. Федорчук.
Анотація: У збірнику представлено матеріали доповідей учасників Всеукраїнської студентської науковопрактичної конференції "Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку". У працях розглянуто актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку НУШ.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:502(075/Т 41-393240541
Автор(и) : Тимофєєва, Ірина
Назва : Методика викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ": (природнича освітня галузь) [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Маріуполь: МДУ, 2022
Кільк.характеристики :124 с
Колективи : Маріупольський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.3.016:502(075.8) + 502
Предметні рубрики: Початкова освіта-- Природничі науки
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено змістові модулі навчальної дисципліни "Інтегрований курс "Я досліджую світ": методика викладання природничої освітньої галузі". Посібник містить методичне забезпечення: навчальну програму, курс лекцій, зміст практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, тематику індивідуальних навчальнодослідних завдань та методичні рекомендації щодо їх виконання, питання до самоконтролю та питання до екзамену, короткий термінологічний словник. Зміст посібника реалізує компоненти освітньої галузі природнича, що інтегруються на основі значення зв'язку людини з природою та її роль у загальних природничих закономірностей. Видання адресоване здобувачам вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта, допоможе їм спрямувати освітній процес та сформувати в учнів початкових класів образу природи як основу життєствердного національного образу світу учня.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repository.mdu.in.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3/С 40
Назва : Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року)
Вихідні дані : Лисичанськ: ФОП Єгорова О. Є., 2020
Кільк.характеристики :257 с
Колективи : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Використання методів фізичної терапіЇ/ А. С. Басова. Роль гуманізації в інклюзивній освіті/ М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту/ Н. Г. Бачинська. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти/ С. В. Безволенко. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами/ С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві/ Н. І. Болтова. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури/ Л. Л. Борисенко. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті/ Н. Л. Боровська. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами/ О. С. Дубограй. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик»/ О. О. Бутко. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи/ О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти/ В. Р. Гай. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму/ Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП/ Н. В. Голубнича. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти/ О. С. Горбачова. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами./ О. М. Гордійчук. Генеза інклюзивної освіти в Україні/ І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення/ Н. В. Єфімова. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи)/ О. П. Зуєва. Діти з ООП дистаційна освіта/ А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку/ Я. М. Кабак. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Т. В. Калініна. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи/ Ю. М. Кальницька. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури/ О. М. Карпенко. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти/ О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти/ О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією/ В. С. Коломієць. Новий світ безмежних можливостей/ Н. С. Крохмаль. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти/ С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі»/ С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу»/ С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості/ О. Кузьо. Сучасне розуміння поняття «інклюзія»/ В. С. Курило, С. В. Савченко. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку/ Т. М. Леванова. Інклюзивна освіта в умовах пандемії/ К. І. Ляшенко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ К. Л. Малініна. Мета та принципи роботи інклюзивної школи/ О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень»/ О. Є. Матяш. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами/ Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики/ Ю. А. Мороз. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик»/ Л. С. Муренець. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог/ А. Ю. Мухіна. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти/ Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру/ Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами/ Г. С. Пивоварова. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру/ І. Е. Попова, Л. М. Проценко. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури/ В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу/ І. А. Приткова. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас»/ А. В. Рибальченко. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами/ О. М. Руденко. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП/ Б. М. Самойленко. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти/ Т. Г. Саприкіна. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення/ І. Ю. Сергєєва. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання/ Н. В. Сергієнко. Інклюзивна освіта: українські реалії/ Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції/ О. О. Сидоренко. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції/ М. А. Сич. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури/ І. П. Сліпецька. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти/ В. П. Сліпецький. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання/ В. О. Смолій. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами/ Н. І. Сойнова. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті/ С. В. Соломко. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха»/ Л. О. Станіславова. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу/ Л. Т. Ткаченко. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти/ І. Г. Толмачова. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами/ С. С. Фастов. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів/ В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі/ А. В. Харук. Собака – друг і лікар людини/ О. С. Цвік. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО/ О. П. Чепак. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая»/ К. А. Чередниченко. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ В. В. Юрков. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП/ О. Ф. Юркова.
Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Ж 74
Автор(и) : Слюсаревський М. М., Найдьонова Л. А., Титаренко Т. М., Татенко В. О., Горностай П. П., Кочубейник О. М., Лазоренко Б. П.
Назва : Життєвий світ і психологічна безпека людини в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : реферативний опис роботи
Вихідні дані : Київ: Талком, 2020
Кільк.характеристики :318 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 292-317. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7832-61-3: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна убезпеченість--психологічне здоров’я--проблемна молодь--війна--інтимне життя--когнітивне спілкування--медіапсихологічні основи
Анотація: У книзі в реферативному викладі відображено основні результати роботи, за яку Указом Президента України № 4/2020 від 13 січня 2020 р. авторам присуджено Державну премію України в галузі науки і техніки. Висвітлюються питання демократизації суспільного життя та становлення громадянського суспільства, упровадження суспільних інновацій, рольової взаємодії і продуктивності в групах, розвитку наукового і позанаукового соціальнопсихологічного мислення, налагодження соціальних діалогів, коригування соціальної напруженості, протидії соціальним патологіям і деструктивним соціальним впливам, подолання наслідків тривалої травматизації постраждалих від воєнного конфлікту.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://gorn.kiev.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Ф 95
Автор(и) : Фурман, Анатолій Анатолійович
Назва : Психологія смисложиттєвого розвитку особистості [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Тернопіль: ТНЕУ, 2017
Кільк.характеристики :508 с
Колективи : Тернопільський національний економічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 451-491 . - Іменний покажчик.: с. 492-503. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-654-479-0: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія-- Розвиток особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна рефлексія--особистісний світ--сенсожиттєва сфера--миследіяльність--епісистемна організація
Анотація: Монографію присвячено теоретико-методологічному обґрунтуванню смисложиттєвої сфери особистості як системи свідомісних організованостейжиттєактивності, що впорядковує її інтенційні та потенційнізапити, засвідчує повномірне осягнення себе і дійсності, становить екзистенційне осереддя її персоніфікованого буття.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.925/М 19
Автор(и) : Малкова Т. М.
Назва : Візуальна психодіагностика [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Державний університет телекомунікацій, 2018
Кільк.характеристики :132 с
Колективи : Державний університет телекомунікацій
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.925
Предметні рубрики: Психологія -- Психічні процеси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психодіагностика--невербальні прояви--ознаки омани--викриття брехні
Анотація: Досліджено психологічні можливості пізнання людини на відстані. Розглянуто максимальну кількість зовнішніх проявів, які дають змогу зазирнути у внутрішній світ особистості, охарактеризувати її риси та стани. Розкрито психодіагностику омани. Визначено помилки при викритті брехні.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.krok.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82(100)-1/Н 35
Назва : Національні поети: курс лекцій зі світової літератури для вчителів середньої школи [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ, 2018
Колективи : Мистецький арсенал, Літературна лабораторія, Відділ освітніх програм, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 17.07.41
УДК : 82(100)-1
Зміст : Біла сукенка Емілі Дікінсон, і поезія, що вийшла з неї/ Г. Улюра. Вільний вірш вільної людини: поезія Волта Вітмена/ Р. Семків. Данте. Світ. Україна/ О. Боронь. Дон-Жуан в світовому контексті/ В. Агеєва. Йоганн-Вольфґанґ фон Ґете і його «Фауст»/ Б. Шалагінов. Національні літератури Європи/ К. Галушко. Незнайомі грані творчості Пушкіна/ Л. Кісельова. Поет Шевченко: європейський контекст/ О. Боронь. Шекспір: головний поет континенту/ Р. Семків. Шотландська муза Байрона і Бернса/ Р. Семків.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://artarsenal.in.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 159.97:616.89(075/М 42-103744304
Автор(и) : Максименко С.Д., Максименко К.С., Коваль І.А., Шпортун О.М., Бондаренко О.Ф., Луньов В.Є., Гудкін Л.М., Кочарян О.С., Барінова Н.В., Барінов С.А., Тарнавська О.В.
Назва : Медична психологія [Електронний ресурс]: підручник/ редактор С. Д. Максименко. - 3-є вид. дороб. і доповн. Т. 1
Вихідні дані : Київ: Людмила, 2023 -
Кільк.характеристики :512 on-line
Серія:
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
ISBN, Ціна 978-617-555-097-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.97:616.89(075.8)
Предметні рубрики: Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішній світ--переживання--характер--психічні стани--досвід--спрямованість--здібності
Анотація: Підручник містить систематизований виклад основних розділів медичної психології, викладених з позиції цілісної особистості, яка на різні впливи оточення реагує різноманітними психічними та соматичними змінами. Уперше комплекс медикопсихологічних знань подано з точку зору психології особистості та у поєднанні з психіатрією, психосоматичною медициною, соціальною психологією. Пацієнт розглядається не тільки як об’єкт діагностики і терапії, але й як суб’єкт зі складним психологічним світом, що індивідуально реагує на хворобу і умови мікросоціального середовища. Розвиток і поглиблення психологічного аспекту медичної моделі хвороби дозволяють сприймати хворого не як нозологічну одиницю, а як неповторну індивідуальність. Значна увага приділена психології лікувальної взаємодії, морально-етичним засадам роботи з пацієнтами. Процес лікування різних захворювань, що супроводжується низкою психологічних явищ, пов’язаних з внутрішньою картиною хвороби, особистістю хворого, лікаря і терапевтичними методами, що застосовуються, розглядається як явище, що чинить як позитивний, так і негативний вплив. Підручник укладено згідно з МКХ-11 та з урахуванням DSM-V. Для студентів вищих навчальних закладів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)