Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=сильний бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05:659.1(075.8)/Б 87
Назва : Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Тернопіль: Принт-офіс, 2015
Кільк.характеристики :204 с.: іл., табл., схеми
Колективи : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 201-203. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.11
УДК : 7.05:659.1(075.8) + 659.1(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Рекламний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--репутація--торговий знак--сильний бренд--архітектура брендингу--бренд країни
Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)